Forum » Loža » Bike commuting
Bike commuting
jype ::
Evo, nova tema.
Tisti, ki zavija desno, ne da bi pogledal nazaj, ce gre po kolesarski kolesar, bi moral po zakonu dobit enostavno kazen: isti manever bi moral izvest tako, da bi namesto kolesarju pot presekal 120 tonski lokomotivi.
Mit o varnosti: v avtomobilu nisi varen. Na biciklu se lahko vrzes cez betonsko ograjo, lahko se primes za prometni znak in zavihtis s cestisca, predvsem pa od dalec slisis prihajajoce norce in se imas cas umakniti. V avtomobilu se lahko samo pohlevno drzis svojega voznega pasu in upas, da te norci ne bodo zadeli. Nic ne pomaga, ce se drzis predpisov, ker se jih drugi (tisti, ki ogrozajo) ne drzijo. No, pomaga toliko, da ti manj ogrozas druge.
Aja, kolegi kolesarji, rolerji in mogoce tudi pesci: ne poslusat glasbe med udelezbo v prometu, ker so usesa blazno pomembno cutilo, pravzaprav kot dodaten par oci na tilniku. Vseeno obrnite glavo in vedno poglejte nazaj, preden greste v krizisce. Eni pac radi zavijajo objestno.
Ce vidite avtomobil brez posebnih oznak parkiran na kolesarski stezi se ustavite, potegnite iz zepa acetilenski gorilnik in narisite srcek v pokrov motorja. Ce nimate acetilenskega gorilnika lahko uporabite sekiro*.
* Sekiro morate nositi s seboj za primere, ko nasproti po kolesarski stezi pripelje osebno vozilo, saj je z drugim orodjem precej tezko dopovedati vozniku, da vozi po napacnem voznem pasu. Porocajo, da deluje tudi macola. Vsekakor ne pozabite igrati zrtve, ko pride policija, ker so vozniki pogosto prefrigani in bodo krivdo za razbito vetrobransko steklo poskusili obesiti kar vam.
Tisti, ki zavija desno, ne da bi pogledal nazaj, ce gre po kolesarski kolesar, bi moral po zakonu dobit enostavno kazen: isti manever bi moral izvest tako, da bi namesto kolesarju pot presekal 120 tonski lokomotivi.
Mit o varnosti: v avtomobilu nisi varen. Na biciklu se lahko vrzes cez betonsko ograjo, lahko se primes za prometni znak in zavihtis s cestisca, predvsem pa od dalec slisis prihajajoce norce in se imas cas umakniti. V avtomobilu se lahko samo pohlevno drzis svojega voznega pasu in upas, da te norci ne bodo zadeli. Nic ne pomaga, ce se drzis predpisov, ker se jih drugi (tisti, ki ogrozajo) ne drzijo. No, pomaga toliko, da ti manj ogrozas druge.
Aja, kolegi kolesarji, rolerji in mogoce tudi pesci: ne poslusat glasbe med udelezbo v prometu, ker so usesa blazno pomembno cutilo, pravzaprav kot dodaten par oci na tilniku. Vseeno obrnite glavo in vedno poglejte nazaj, preden greste v krizisce. Eni pac radi zavijajo objestno.
Ce vidite avtomobil brez posebnih oznak parkiran na kolesarski stezi se ustavite, potegnite iz zepa acetilenski gorilnik in narisite srcek v pokrov motorja. Ce nimate acetilenskega gorilnika lahko uporabite sekiro*.
* Sekiro morate nositi s seboj za primere, ko nasproti po kolesarski stezi pripelje osebno vozilo, saj je z drugim orodjem precej tezko dopovedati vozniku, da vozi po napacnem voznem pasu. Porocajo, da deluje tudi macola. Vsekakor ne pozabite igrati zrtve, ko pride policija, ker so vozniki pogosto prefrigani in bodo krivdo za razbito vetrobransko steklo poskusili obesiti kar vam.
BigWhale ::
Kadar jaz rolam imam v zepu kamenje... Nekaj takih srednje velikih kamnov, ki dobro lezejo v dlan in imajo precej dobre letalne sposobnosti.
Ce sem pa v avtu se pa na moc trudim, da ne bi ogrozal tistih, ki so na kolesih/rolerjih...
PS: Opazil sem tudi, da ljudje (soferji avtomobilov) precej enacijo voznike skuterjev in kolesarje. Razlika je pa bistvena. :)
Ce sem pa v avtu se pa na moc trudim, da ne bi ogrozal tistih, ki so na kolesih/rolerjih...
PS: Opazil sem tudi, da ljudje (soferji avtomobilov) precej enacijo voznike skuterjev in kolesarje. Razlika je pa bistvena. :)
madmitch ::
Če si hotel opozoriti na objestnost avtomobilistov, OK. Sicer pa tega ne razumem v celoti. To, da se vozniki avtomobilov do kolesarjev in vseh ostalih šibkejših obnašajo skrajno neodgovorno in objestno, ni nič čudnega, saj imajo pri tem neverjetno podporo policije. Primer: na celovški stoji na kolesarski parkiran avto. Mimo njega se da varno le po pločniku na katerem stoji policaj, ki te ustavi in ti razloži, da se po pločniku ne sme voziti ter moraš kolo razjahati. Ko ga pobaraš o avtomobilu, ti pove, da bodo to že oni uredili in te nažene. Čez uro in pol se pelješ po isti poti, avto je tam kjer je bil (neurejen s strani policije) poleg tega pa je zaparkiran še pločnik. Pokličeš policijo in ti povedo da ga ne morejo odstraniti, ker ne ovira vozil!!! Kaj pa sem jaz na kolesu? Plovilo verjetno. ZAradih takšnih kretenov imam rogove na balanci vseh barv. No ja, tudi kolesarji niso nedolžni, vožnja v nasprotno smer je kazniva a kaj ko revež nima časa na pravo stran, saj lahko izgubi dragoceno minuto, morda celo dve. Ne samo to, da vozi v narobno stran, še vmakne se ti na tvojo desno, da moraš ti proti cestišču, ja pa jade. jaz ne.
Nobody is perfect, my name is Nob Ody
b ::
Bolj kot policijo se splaca klicat mestne redarje, ki pridejo in odpeljejo avto, ce je res napoti.
Ko je pred mojo garazo nekdo parkiral prvic, je dobil listek od mene. Ko je parkiral drugic, so mu redarji odpeljali avto. Pa ne govorim o parkiranju "za 5 minut", ampak takem za 24 ur ali vec. Ce poklices na (01) 306 16 20 bo stvar urejena v 30 - 45 minutah ponavadi.
Ko je pred mojo garazo nekdo parkiral prvic, je dobil listek od mene. Ko je parkiral drugic, so mu redarji odpeljali avto. Pa ne govorim o parkiranju "za 5 minut", ampak takem za 24 ur ali vec. Ce poklices na (01) 306 16 20 bo stvar urejena v 30 - 45 minutah ponavadi.
iso2000 ::
Meni se zdijo/zdite? precej moteči tudi roleraši (roleristi?) na kolesarskih poteh. Ponavadi sem hitrejši od njih in jih je težko obvozit, ker noge stegujejo levo in desno in zasedejo celoten pas, ki je namenjen za kolesarje. Še posebej opažam ta pojav na večni poti, kjer je verjetno res prijetno rolat po kolesarski stezi, ki je dolga in skoraj brez vzponov. Vendar en rolerist zasede oba pasova kolesarske, po možnosti ima še slušalke in niti ne sliši zvonca. Kako ga naj potem prehitim ne da ogrožam sebe in njega?
Daedalus ::
Nabavi zvonec pa zvoni kot nor Drugače se "roleraši" ne smemo vozit po kolesarskih stezah ampak se moramo po pločniku, tako da lahko kdaj koga prijazno opomniš, da nima kaj iskati na kolesarski stezi
Aha, maš zvonec... Nabavi nekaj glasnega (navijaško hupo, večji zvonec?) pa se mu pripelji za rit (če posluša musko med vožnjo) in mu zatrobi. Pomojem se ne bo nikol več vozil s slušalkami naokoli Kaj drugega v takem primeru ne ostane, da izuči take kljukce. S slušalkami se ni najbolj zdravo vozit naokoli....
Aha, maš zvonec... Nabavi nekaj glasnega (navijaško hupo, večji zvonec?) pa se mu pripelji za rit (če posluša musko med vožnjo) in mu zatrobi. Pomojem se ne bo nikol več vozil s slušalkami naokoli Kaj drugega v takem primeru ne ostane, da izuči take kljukce. S slušalkami se ni najbolj zdravo vozit naokoli....
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Daedalus ()
BigWhale ::
Ce sem na rolerjih in se vozim hitro, grem na kolesarsko stezo, ponavadi zato, ker tam potem prehitevam kolesarje. ;) Ce sem pocasen, grem na plocnik. Slusalk nimam na usesih, ker potem ne slisis tistega znacilnega pridusenega THUMP THUMP THUMP in si v nevarnosti, da te zbije avto z UV neonko naselotejpano na podvozje in "PowerFuel" nalepko....
Koliko avtov sem ze zadel s kamnom? Nobenega se. Ko ze sezem po kamen, se ponavadi zamislim in sem zdi butasto. Mogoce bi moral kamne sparat za voznike. Mogoce bi moral celo sparat kakce od moje psice, ki jih pobiram za njo in le te metat okrog... ;>
Koliko avtov sem ze zadel s kamnom? Nobenega se. Ko ze sezem po kamen, se ponavadi zamislim in sem zdi butasto. Mogoce bi moral kamne sparat za voznike. Mogoce bi moral celo sparat kakce od moje psice, ki jih pobiram za njo in le te metat okrog... ;>
jype ::
Jaz sem se odlocu da bom s seboj nosil cianokol in vozilom, parkiranim na kolesarskih stezah ali plocniku limal brisalce na vetrobransko steklo.
Ko bo na avtocesti zacelo scat, pa jih bo vzgal pri 100+ km/h, pa ne bodo delali, ne bo imel casa do konca zmolit.
Ampak ker kolesarji v vecini nismo objestni kreteni, tega ne pocnemo. Ja, sem in tja se kaksen najde, ampak avtomobilisti se pa zelo radi vozite po kolesarskih stezah in tam ustavljate oz. parkirate. Nisem se prisel do mesta in nazaj domov ne da bi se moral vsaj petkrat po poti umikat vozilom, ki tam nimajo kaj poceti. Razen, ce sem sel ob 4h zjutraj, to ponavadi pomaga.
Ko bo na avtocesti zacelo scat, pa jih bo vzgal pri 100+ km/h, pa ne bodo delali, ne bo imel casa do konca zmolit.
Ampak ker kolesarji v vecini nismo objestni kreteni, tega ne pocnemo. Ja, sem in tja se kaksen najde, ampak avtomobilisti se pa zelo radi vozite po kolesarskih stezah in tam ustavljate oz. parkirate. Nisem se prisel do mesta in nazaj domov ne da bi se moral vsaj petkrat po poti umikat vozilom, ki tam nimajo kaj poceti. Razen, ce sem sel ob 4h zjutraj, to ponavadi pomaga.
alexb ::
Ja jype ti si res bogi. Moral si se umakniti. Na svoji sveti poti si moral malce obrniti krmilo in obpeljati oviro. Ajej.. Kam smo prisli. Toliko o strpnosti. Cisto ista finta povsod. Vsi ti pravicniki in "im a good guy TM", ki se vozijo s kolesi ali rolerji, nikoli ne naredijo prekrska, jedo low fat hrano popolnoma nezivalskega izvora in se to samo tako, ki je rasla na srecnem polju, obdelovani s srecnimi ljudmi gnojeno z gnojem srecni zivali itd... Uporabljajo Linux in so sploh kul ker za vse vedo kako mora biti.
Seveda pa ob tem pozabijo, da ga verjetno tudi sami kdaj userjejo. No mogoce ne samo kdaj, ampak kar vecino casa saj vozijo v obe smeri po isti kolesarski stezi, ker je tista na drugi strani malce bolj vijugasta.. In pol se ti cudis da vozniki ustavljajo na plocniku oz. kolesarski stezi... Tako kot tebi jim je komot in lazje.. In niso nic boljsi ali nic slabsi od tebe. Ceprav se mogoce mas za malce high - kar je pa dokaj pogosto pri kolesarjih.
Najbolje, da se jaz odprem temo - dogodki avtomobilistov.. In pisem o vseh moznih ovirah na cesta - od pescev ki letijo kar tako cez cesto o kolesarjih ki vijugajo po sredini do motoristov ki cikcakajo med avtomobili.. Kaj bo to kul. Dejmo nardit se vsak svoj klub pa se dejmo it fajtat - kaksen doom, al pa raje kr v zivo kaksen rugy, da spraznimo frustracije? A sem ti jaz kriv da se moras voziti s kolesom? Ce ti je to taka muka se vsedi na trolo pa se odpelji. Ali pa pojdi pes.
Seveda pa ob tem pozabijo, da ga verjetno tudi sami kdaj userjejo. No mogoce ne samo kdaj, ampak kar vecino casa saj vozijo v obe smeri po isti kolesarski stezi, ker je tista na drugi strani malce bolj vijugasta.. In pol se ti cudis da vozniki ustavljajo na plocniku oz. kolesarski stezi... Tako kot tebi jim je komot in lazje.. In niso nic boljsi ali nic slabsi od tebe. Ceprav se mogoce mas za malce high - kar je pa dokaj pogosto pri kolesarjih.
Najbolje, da se jaz odprem temo - dogodki avtomobilistov.. In pisem o vseh moznih ovirah na cesta - od pescev ki letijo kar tako cez cesto o kolesarjih ki vijugajo po sredini do motoristov ki cikcakajo med avtomobili.. Kaj bo to kul. Dejmo nardit se vsak svoj klub pa se dejmo it fajtat - kaksen doom, al pa raje kr v zivo kaksen rugy, da spraznimo frustracije? A sem ti jaz kriv da se moras voziti s kolesom? Ce ti je to taka muka se vsedi na trolo pa se odpelji. Ali pa pojdi pes.
Sergio ::
jype: tako kot avtomibilist nima pravice parkirat na kolesarski stezi, ti nimas pravice unicevat tujo lastnino. To naj ti bo jasno kot beli dan.
Tako grem jaz, tako gre vsak, kdor čuti cilj v daljavi:
če usoda ustavi mu korak,
on se ji zoperstavi.
če usoda ustavi mu korak,
on se ji zoperstavi.
jype ::
Sergio: Ja, ampak avtomobilisti parkirajo na kolesarski stezi, jaz si pa samo zlobno zazelim, da bi kdaj komu unicil lastnino, pa je ne.
Bistvenega pomena je tudi tole:
Ce avto izsili prednost pred kolesarjem/pescem/rolerjem, najebe kolesar/pesec/roler.
Ce kolesar/pesec/roler izsili prednost pred avtom, najebe kolesar/pesec/roler.
alexb: To, da se peljem po isti kolesarski v obe smeri je predvsem posledica dejstva, da je voznja po drugi strani (torej po predpisih) bistveno nevarnejsa zame. Ja, to je res egoisticno, ker vozila, ki me na drugi strani ovirajo pri voznji tako da moram zapeljat na cestisce in vozilo, ki bi me pri voznji po cestiscu lahko ubilo, tako in tako razen krvavega madeza ne bi imela nobenih drugih znakov nesrece. Tega pa nocemo, pomivat krvavega madeza iz nasega lepega avtomobila? No, pa resnici na ljubo je madez obicajno itak na tleh, tam, kjer kolesar oblezi.
Nikjer nisem rekel da se ves cas drzim predpisov. Narobe, celo rekel sem, da se bolj drzim varnosti kot pa uradnih predpisov, pa se kar obnese.
Do zdaj sem imel nesreco trikrat. Enkrat sem bil kriv jaz, ker sem pripeljal s preveliko hitrostjo po plocniku, avto pa se je ustavil tik ob cesti (in mi zaprl pot). Ampak ker sem sibal skoraj 40 in pritisnil na prednjo zavoro, me je odneslo cez avto. Avta se niti dotaknil nisem, sem pa precej trdo pristal. Malo me je bolela rit. Biciklu ni bilo nic.
Drugic so me povozili, ko sem v coni 30 prehiteval stojeci avtobus z 29 kilometri na uro. Ob tem me je prehitel osebni avto, ki je sel nekje med 50 in 70 kilometri na uro in me z vzvratnim ogledalom zadel v balanco, potem pa pobegnil. Na sreco je bila lekarna blizu, da sem si lahko hitro s peroksidom razkuzil stiri velike rane, ki jih je pustil asfalt. Registrske nisem uspel videt, ker sem medtem ko sem z veliko hitrostjo letel proti tlom rajsi pazil na svojo glavo, kot na njegovo registrsko tablico. I remembered to roll when I landed, zato razen odrgnjene koze nisem imel poskodb. Bicikel je prezivel brez poskodb.
Tretjic sem pritisnil "CAKAJ" na prehodu in pocakal na zeleno luc. Bedasto sem mislil, da ce gori zelena luc, lahko kar preckam cesto. Pogledal sem levo in desno in ker ni bilo nikogar, prisel do polovice cestisca (sem imel ravno v smotani prestavi in zato zelo pocasi pospeseval). Na polovici cestisca je s priblizno 100 kilometri na uro priletelo osebno vozilo in zavilo cez polno crto na nasprotni vozni pas, da bi se izognilo trcenju z mano. Najbrz ni treba posebej omeniti, da je vozilo peljalo skozi ocitno rdec semafor. Zadel me je v zadnje kolo, ko je kolo premaknilo pa sem se mocno udaril v dimlje. Na sreco nekaj centimetrov stran od mesta, kjer najbolj boli. Zadnje kolo sem lahko vrgel stran. Tablice nisem videl, ker sem bolj pazil na to kako bom padel na tla kot na tablico.
Od takrat naprej se ne vozim vec po predpisih, ker je smrtno nevarno. Od takrat tudi nisem imel nesrece, sem pa imel bliznja srecanja z avtomobili. Bil sem tudi zraven, ko so se avtomobili objestno odpeljali naprej, po tem ko so izsilili prednost in je kolesar zaradi tega padel po cestiscu. Smola za kolesarja.
Enkrat pa sem, po voznikovem, a ne po policistovem mnenju, povzrocil nesreco, ker se nisem hotel umakniti s kolesarske steze, ko je po njej pridivjal (po njegovi levi strani cestisca) osebni avto. Ker se nisem umaknil je moral zapeljati na cestisce, kjer mu je nasproti pripeljalo terensko vozilo, s katerim sta trcila. Ko je stopil iz avta je zacel kricat name, da bi se lahko umaknil. Na sreco je bilo policijsko vozilo z radarjem le slabih 100 metrov naprej ob cesti in se je takoj pripeljalo. Policista sem vprasal, ce lahko grem naprej, ker ni moja stvar, ce se nekdo zaletava sem in tja, pa je rekel da me ne potrebujejo. Pa sem sel.
Bistvenega pomena je tudi tole:
Ce avto izsili prednost pred kolesarjem/pescem/rolerjem, najebe kolesar/pesec/roler.
Ce kolesar/pesec/roler izsili prednost pred avtom, najebe kolesar/pesec/roler.
alexb: To, da se peljem po isti kolesarski v obe smeri je predvsem posledica dejstva, da je voznja po drugi strani (torej po predpisih) bistveno nevarnejsa zame. Ja, to je res egoisticno, ker vozila, ki me na drugi strani ovirajo pri voznji tako da moram zapeljat na cestisce in vozilo, ki bi me pri voznji po cestiscu lahko ubilo, tako in tako razen krvavega madeza ne bi imela nobenih drugih znakov nesrece. Tega pa nocemo, pomivat krvavega madeza iz nasega lepega avtomobila? No, pa resnici na ljubo je madez obicajno itak na tleh, tam, kjer kolesar oblezi.
Nikjer nisem rekel da se ves cas drzim predpisov. Narobe, celo rekel sem, da se bolj drzim varnosti kot pa uradnih predpisov, pa se kar obnese.
Do zdaj sem imel nesreco trikrat. Enkrat sem bil kriv jaz, ker sem pripeljal s preveliko hitrostjo po plocniku, avto pa se je ustavil tik ob cesti (in mi zaprl pot). Ampak ker sem sibal skoraj 40 in pritisnil na prednjo zavoro, me je odneslo cez avto. Avta se niti dotaknil nisem, sem pa precej trdo pristal. Malo me je bolela rit. Biciklu ni bilo nic.
Drugic so me povozili, ko sem v coni 30 prehiteval stojeci avtobus z 29 kilometri na uro. Ob tem me je prehitel osebni avto, ki je sel nekje med 50 in 70 kilometri na uro in me z vzvratnim ogledalom zadel v balanco, potem pa pobegnil. Na sreco je bila lekarna blizu, da sem si lahko hitro s peroksidom razkuzil stiri velike rane, ki jih je pustil asfalt. Registrske nisem uspel videt, ker sem medtem ko sem z veliko hitrostjo letel proti tlom rajsi pazil na svojo glavo, kot na njegovo registrsko tablico. I remembered to roll when I landed, zato razen odrgnjene koze nisem imel poskodb. Bicikel je prezivel brez poskodb.
Tretjic sem pritisnil "CAKAJ" na prehodu in pocakal na zeleno luc. Bedasto sem mislil, da ce gori zelena luc, lahko kar preckam cesto. Pogledal sem levo in desno in ker ni bilo nikogar, prisel do polovice cestisca (sem imel ravno v smotani prestavi in zato zelo pocasi pospeseval). Na polovici cestisca je s priblizno 100 kilometri na uro priletelo osebno vozilo in zavilo cez polno crto na nasprotni vozni pas, da bi se izognilo trcenju z mano. Najbrz ni treba posebej omeniti, da je vozilo peljalo skozi ocitno rdec semafor. Zadel me je v zadnje kolo, ko je kolo premaknilo pa sem se mocno udaril v dimlje. Na sreco nekaj centimetrov stran od mesta, kjer najbolj boli. Zadnje kolo sem lahko vrgel stran. Tablice nisem videl, ker sem bolj pazil na to kako bom padel na tla kot na tablico.
Od takrat naprej se ne vozim vec po predpisih, ker je smrtno nevarno. Od takrat tudi nisem imel nesrece, sem pa imel bliznja srecanja z avtomobili. Bil sem tudi zraven, ko so se avtomobili objestno odpeljali naprej, po tem ko so izsilili prednost in je kolesar zaradi tega padel po cestiscu. Smola za kolesarja.
Enkrat pa sem, po voznikovem, a ne po policistovem mnenju, povzrocil nesreco, ker se nisem hotel umakniti s kolesarske steze, ko je po njej pridivjal (po njegovi levi strani cestisca) osebni avto. Ker se nisem umaknil je moral zapeljati na cestisce, kjer mu je nasproti pripeljalo terensko vozilo, s katerim sta trcila. Ko je stopil iz avta je zacel kricat name, da bi se lahko umaknil. Na sreco je bilo policijsko vozilo z radarjem le slabih 100 metrov naprej ob cesti in se je takoj pripeljalo. Policista sem vprasal, ce lahko grem naprej, ker ni moja stvar, ce se nekdo zaletava sem in tja, pa je rekel da me ne potrebujejo. Pa sem sel.
jype ::
Ja jype ti si res bogi. Moral si se umakniti. Na svoji sveti poti si moral malce obrniti krmilo in obpeljati oviro. Ajej.. Kam smo prisli. Toliko o strpnosti.
Odlicno. Drugic bom peljal po sredini nasprotnega pasu po glavni cesti, kolo pa bom parkiral na prehodu za pesce. in avtomobilisti se bodo pizdili in kricali in trobili, namesto da bi malce obrnili krmilo in obpeljali oviro. Kam smo prisli. Toliko o strpnosti.
A sem ti jaz kriv, da se moras voziti z avtom? Ce ti je to taka muka, se pa vsedi na trolo, ali pa pojdi pes.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jype ()
Daedalus ::
Mah, vozniki avtov, lepo vas prosim no... Kot je napisal jype, je vožnja z biciklom/rolerji pa če se voziš po pravilih al pa ne, smrtno nevarna. Pa ko že govorimo o ovirah - zjutraj ko se peljem v službo je vedno en del pločnika ob Dunajski zaparkiran do te mere, da se včasih na rolerjih komaj še zmuznem mimo kakega avta. Dokler sem pa še mel bicikl (je dobo noge), pa sploh nisem štel raznih divjih zaviranj, izogibanj in dobesedno bežanja čez prehod pred vozniki, ki sem jim ni zdelo vredno počakat. Enkrat me je en tak, po besedah kolega, ki je peljal za mano, zgrešil za kakih 10 cm... Poleg tega, ko se bote naslednjič pizdili nad "ovirami na cesti" se spomnite, da tebi v avtu, če zbiješ kolesarja/folk na rolerjih/pešca ni nič. Drugi pa ma pri malo večji hitrosti srečo, če jo odnese brez resnejših poškodb. Pa probaj se zamislit, kako je, če se znajdeš na napačni strani volana. In pa pri vključevanju na prednostno cesto gledat levo in desno in po možnosti ne zasesti celega prehoda...
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
kolesar ::
Glede na to, da so kolesa dosti prijaznejsa za mestni promet od avtomobilov:
- pri parkiranju zasedejo precej manj prostora
- ne onesnazujejo zraka
- ne povzrocajo hrupa
- ne predstavljajo smrtne nevarnosti za ostale udelezence v prometu (mogoce ekstremni primeri-redkost)
bi clovek pricakoval da bodo mestne oblasti tovrstni promet spodbujale ali vsaj primerno zascitile kolesarje.
Ne moremo reci da se to ne dogaja, vendar zelo po malem in pocasi, dostikrat na neustrezen nacin, itd. Marsikje bi z malenkostnimi popravki cestisca ogromno naredili za varnost kolesarjev. Lep primer: kolesarska steza iz Centra proti Bezigradu nasproti Astre, kjer se zacne drevored. Tam je potrebno iz smeri pravokotne na cesto (zelo prometno, velike hitrosti) zaviti 90 stopinj v desno za voznjo ob cesti... Poleg tega je tam naklon, ki kolesarja sili na cesto, povrhu vsega je na njem vedno precej peska. Res prijetno.
Avtomobilisti sami po sebi bodo vcasih pazili, vcasih ne. Lepo pa bi bilo da bi bili vsaj tisti ki se VOZIJO PO PLOCNIKIH IN KOLESARSKIH STEZAH malo bolj previdni med tem ko se udejstvujejo v opravljanju tega prekrska. Na to bi jih med drugim lahko spomnile tudi visoke kazni za tako pocetje - ce bi jih veckrat (ali sploh kdaj) dobili. Pa je prometna policija ocitno mnenja, da to ni zelo nevarno, saj celo pri ustavljanju (preverjanje pasu in kompleta zarnic) veckrat avtomobile usmerja na kolesarsko stezo ali plocnik. Recimo pri kinu Vic (kjer obcasno kak avtomobil celo odpelje pajek, to je treba povedat, vendar bolj verjetno zaradi tiste polovice ki je na cesti..).
ok, ociscena je moja dusa....za par minut.
- pri parkiranju zasedejo precej manj prostora
- ne onesnazujejo zraka
- ne povzrocajo hrupa
- ne predstavljajo smrtne nevarnosti za ostale udelezence v prometu (mogoce ekstremni primeri-redkost)
bi clovek pricakoval da bodo mestne oblasti tovrstni promet spodbujale ali vsaj primerno zascitile kolesarje.
Ne moremo reci da se to ne dogaja, vendar zelo po malem in pocasi, dostikrat na neustrezen nacin, itd. Marsikje bi z malenkostnimi popravki cestisca ogromno naredili za varnost kolesarjev. Lep primer: kolesarska steza iz Centra proti Bezigradu nasproti Astre, kjer se zacne drevored. Tam je potrebno iz smeri pravokotne na cesto (zelo prometno, velike hitrosti) zaviti 90 stopinj v desno za voznjo ob cesti... Poleg tega je tam naklon, ki kolesarja sili na cesto, povrhu vsega je na njem vedno precej peska. Res prijetno.
Avtomobilisti sami po sebi bodo vcasih pazili, vcasih ne. Lepo pa bi bilo da bi bili vsaj tisti ki se VOZIJO PO PLOCNIKIH IN KOLESARSKIH STEZAH malo bolj previdni med tem ko se udejstvujejo v opravljanju tega prekrska. Na to bi jih med drugim lahko spomnile tudi visoke kazni za tako pocetje - ce bi jih veckrat (ali sploh kdaj) dobili. Pa je prometna policija ocitno mnenja, da to ni zelo nevarno, saj celo pri ustavljanju (preverjanje pasu in kompleta zarnic) veckrat avtomobile usmerja na kolesarsko stezo ali plocnik. Recimo pri kinu Vic (kjer obcasno kak avtomobil celo odpelje pajek, to je treba povedat, vendar bolj verjetno zaradi tiste polovice ki je na cesti..).
ok, ociscena je moja dusa....za par minut.
NoUse4AName ::
Zadnjic mi je kolesar vozil na sredini pasu, namesto desno ob plocniku. Mu kurcu potrobim in gre genij se bolj levo in zacne zivcno nazaj gledat, namesto da bi se umaknil. Na cesti je seveda bilo vec kot dovolj prostora za oba, saj je bil lev pas prazen in bi ga lahko prehitel brez da bi se komu nevarno priblizal. Da ne govorim o tem da ce bi on zavil na sosednjo cesto (levo ali desno) bi tam bila kolesarska steza in nebi noben imel tezav.
Nisem kolesar, ampak mi ze gre blazno na zivce kako je veliko kolesarjev v MB prelenih da bi izbrali ceste kjer so kolesarske steze. Lep primer je radvanjska cesta, kjer je veliko prometa v obe smeri (vkljucno z avtobusi) ampak kolesarjev to ocitno ne moti, ceprav bi se lahko tej cesti zlahka izognili in sli po sosednji ki ima kolesarsko stezo.
Nisem kolesar, ampak mi ze gre blazno na zivce kako je veliko kolesarjev v MB prelenih da bi izbrali ceste kjer so kolesarske steze. Lep primer je radvanjska cesta, kjer je veliko prometa v obe smeri (vkljucno z avtobusi) ampak kolesarjev to ocitno ne moti, ceprav bi se lahko tej cesti zlahka izognili in sli po sosednji ki ima kolesarsko stezo.
nodrim ::
če cesta nima kolesarske steze, je na njej kolesar enakovreden avtomobilom in drugim vozilom ... torej se nimaš kaj peesdit čez njega, ker bi lahko ravno tako bil pred teboj avto na cesti ... če je pač malo ožji, ga moraš vseeno prehitevat po drugem pasu in ne samo kak metrček stran ...
če se pa po tisti vzporedni ne vozijo kolesarji, greš lahko komot ti po njej in boš mel dost prostora .. lahko greš pa tut po čist eni tretji ...
če se pa po tisti vzporedni ne vozijo kolesarji, greš lahko komot ti po njej in boš mel dost prostora .. lahko greš pa tut po čist eni tretji ...
NoUse4AName ::
nisem jas tisti ki je ogrozen s strani kolesarjev. So pa oni ogrozeni s strani voznikov avtomobilov. Drugace pa kolesar ne sme vozit vec kot 1m od roba cestisca in nikakor ne na sredini ceste. Me zanima kako mirno bi ti vozil 10km/h za nekim neumnim kolesarjem, ki mu je pretesko zapeljat na rob ceste.
madmitch ::
Na svoji sveti poti si moral malce obrniti krmilo in obpeljati oviro. Ajej.. Kam smo prisli. Toliko o strpnosti.
In ravno toliko o gnili lenobi drugih! A so vozniki avtomobilov invalidi, da ne morejo narediti par korakov peš. Morajo res vedno parkirati tam, kjer je njim najbliže? In zakaj na kolesarski stezi/pločniku? Zakaj ne na levem pasu Celovške ali dunajske??, Morda zato, ker se to ne sme??? ali samo zato ker jim je škoda avta??? ali se bojijo pajka??? Za svojo varnost mi je več kot za pleh, zato lahko vsak, ki mi bo za kolesarski zaprl pot, pričakuje sledi rogov balance na laku. Pa brez skrbi, nisem kakšen zagrizen pravičnik in v avtu prevozim verjetno nekaj desetkrat več kot večina tistih, ki tako parkirajo.
Nobody is perfect, my name is Nob Ody
nodrim ::
js sej to hočem rečt ... kolesarska steza je ravno tako vozni pas kot vsak drug .. in ne smeš na njem parkirat tko kot ne smeš parkirat sredi ceste ... če ne parkiraš na levem ali desnem pasu.. potem ne parkiraj niti na kolesarski stezi ... kapiš?
če pa neki kolesar vijuga po cesti je pač kmet.. tko kot so kmeti eni v avtomobilih, ki vijugajo več kot en meter levo desno po svojem pasu ... ne bi pustil ne prvega ne drugega na cesto ...
če pa neki kolesar vijuga po cesti je pač kmet.. tko kot so kmeti eni v avtomobilih, ki vijugajo več kot en meter levo desno po svojem pasu ... ne bi pustil ne prvega ne drugega na cesto ...
Bob Rock ::
Ce kolesar/pesec/roler izsili prednost pred avtom, najebe kolesar/pesec/roler.
Kake tri lete nazaj se peljem po cesti. Nikjer nobenega prehoda za pesce. Pa pripizdi en na bicklu direkt s plocnika pred mene. Edino kar sn lahka naredu, da sn po bremzi stopo pa desno zavil, da ne bi sel u ono tele mamino. Par cm je falil. Evo mene u robniku s presekano gumo, pa zjebano felgo, on se pa odpelal lepo naprej.
Tolk o tem, kak ste bogi kolesarji, ker se vedno vam krivica godi.
A. Smith ::
Nisem kolesar. Živim na podeželju in se z avtom vozim v LJ študirat, tam parkiram navadno na desnem robu ceste, ker ponavadi ni prostih parkirišč. Ker sem s podeželja, se bo moj post nanašal na tamkajšnje razmere.
Česar ne počnem po predpisih, je prehitevanje, prehitevanje tistih kolesarjev, ki mislijo, da je cesta njihova. Kolesar sme po predpisih ZASESTI 1m ceste. Ne pa peljati 1m od roba. Se pa zgodi, da kolesar zasede 1,5m na cesti, kjer je omejitev 90 km/h!!! Če bedak misli, da se bom iz 90 na 30 ustavljal zato, da ga bom lahko prehitel, ko ne bo več nasproti vozečega prometa, on bo pa tiste kosti še vedno rinil po sredi ceste, se mu je utrgalo! Saj včasih tudi zaviram, ampak če je pa možnost, ga pa na par cm razdalje prehitim s 60, 70 km/h in to ni prijeten občutek. Ampak kazen mora biti vzgojna!
Poseben primer predrznosti so pa športni kolesarji, ki se premikajo v koloni po 20 skupaj obvezno VŠTRIC!!! To je popolna zapora ceste! Za njimi so ponavadi 3-4 avtomobili
Za te hudiče še nisem pogruntal, kaj bi jih izšolalo. Mogoče bi bilo treba poklicati policijo, da ovirajo promet. Me prav zanima kam bodo šli, ko bodo prometne razmere tudi na podeželju toliko prijaznejše, da bodo ob vseh lepših cestah kolesarske steze...
Drugače pa vsa slava kolesarjem, ki ne ovirajo prometa (sicer večina).
Česar ne počnem po predpisih, je prehitevanje, prehitevanje tistih kolesarjev, ki mislijo, da je cesta njihova. Kolesar sme po predpisih ZASESTI 1m ceste. Ne pa peljati 1m od roba. Se pa zgodi, da kolesar zasede 1,5m na cesti, kjer je omejitev 90 km/h!!! Če bedak misli, da se bom iz 90 na 30 ustavljal zato, da ga bom lahko prehitel, ko ne bo več nasproti vozečega prometa, on bo pa tiste kosti še vedno rinil po sredi ceste, se mu je utrgalo! Saj včasih tudi zaviram, ampak če je pa možnost, ga pa na par cm razdalje prehitim s 60, 70 km/h in to ni prijeten občutek. Ampak kazen mora biti vzgojna!
Poseben primer predrznosti so pa športni kolesarji, ki se premikajo v koloni po 20 skupaj obvezno VŠTRIC!!! To je popolna zapora ceste! Za njimi so ponavadi 3-4 avtomobili
Za te hudiče še nisem pogruntal, kaj bi jih izšolalo. Mogoče bi bilo treba poklicati policijo, da ovirajo promet. Me prav zanima kam bodo šli, ko bodo prometne razmere tudi na podeželju toliko prijaznejše, da bodo ob vseh lepših cestah kolesarske steze...
Drugače pa vsa slava kolesarjem, ki ne ovirajo prometa (sicer večina).
balocom ::
Večiji avto- slabši vozni. Enkrat je avtobus izsilu prednost pa sem se skor zabu, drugič pa skor v avto vleko, pr 59 na uro.
V svetu brez googla bi bil najbolj uporabljen ukaz v bash-u ukaz man
para! ::
Ja! Zdaj pa takoj vsi prešaltat na kolesa, kajti par kilogramov pleha je za celotno družbo boljše kakor tona enakega materiala. Kolesa vendar zavzamejo manj prostora > manj problemov s parkiranjem, ne rabijo goriva > manj onesnaževanja, ne povzročajo hrupa, ne predstavljajo smrtne nevarnosti udeležencem v prometu in še bi se našlo.
To, da je avto v večini primerov bolj praktičen sploh ni pomembno. Važno je samo, da ne ogrožate ljudi oblečeni v tono pleha! Kaj si pa mislite, vozniki avtomobilov!
Resno, mal pretiravate s tem "bom z rogovi balance barvo sprasku, če vidm kšnga parkirat na kolesarski stzi" al pa "bom kr kamne v žep si natlaču, čeu kšn kj pametn z avtom", itd. Kako bi blo, če se kšn voznik avtomobila spomne razmišljat na enak način kot vi? Čim zavzemaš več kot 1m cestišča (in kršiš pravila) "gam pa mal ruknu dau vedu da nima kj tok ceste zasest". V drevo in v jok, oziroma na slo-tech in pisat kako "bote pol brisalce limal prokletim budalam neumnim", ane, fantje.
Ne bom posploševal, ampak na cesti je toliko brezobzirnih kolesarjev, da si mislt ne morte. Tako, kot je povedal A. Smith, nekateri kolesarji pričakujete, da bo avto na cesti z omejitvijo 90km/h znižal hitrost na vaših 20km/h, sam zato ker se vi pač ne mislte umaknt bl na zunanjo stran ceste.
Na prste obeh rok ne morem preštet kolkrat sm že srečal ti. "športne kolesarje", ko dva peljeta v štric, zadaj pa ene 5 avtomobilov, ki ne morjo prehitevat. Ne vem, a je res tak užitek se delat frajerja češ "js sm kolesar js sm vendar ENAKOVREDEN, js se ti pa že naum umiku madona"?
To, da je avto v večini primerov bolj praktičen sploh ni pomembno. Važno je samo, da ne ogrožate ljudi oblečeni v tono pleha! Kaj si pa mislite, vozniki avtomobilov!
Resno, mal pretiravate s tem "bom z rogovi balance barvo sprasku, če vidm kšnga parkirat na kolesarski stzi" al pa "bom kr kamne v žep si natlaču, čeu kšn kj pametn z avtom", itd. Kako bi blo, če se kšn voznik avtomobila spomne razmišljat na enak način kot vi? Čim zavzemaš več kot 1m cestišča (in kršiš pravila) "gam pa mal ruknu dau vedu da nima kj tok ceste zasest". V drevo in v jok, oziroma na slo-tech in pisat kako "bote pol brisalce limal prokletim budalam neumnim", ane, fantje.
Ne bom posploševal, ampak na cesti je toliko brezobzirnih kolesarjev, da si mislt ne morte. Tako, kot je povedal A. Smith, nekateri kolesarji pričakujete, da bo avto na cesti z omejitvijo 90km/h znižal hitrost na vaših 20km/h, sam zato ker se vi pač ne mislte umaknt bl na zunanjo stran ceste.
Na prste obeh rok ne morem preštet kolkrat sm že srečal ti. "športne kolesarje", ko dva peljeta v štric, zadaj pa ene 5 avtomobilov, ki ne morjo prehitevat. Ne vem, a je res tak užitek se delat frajerja češ "js sm kolesar js sm vendar ENAKOVREDEN, js se ti pa že naum umiku madona"?
Death before dishonor!
jype ::
Huh, ja, take "sportne" kolesarje sem ze videl. To so tisti, ki morajo po "treningu" obvezno na pivo, dve, tri. In si imajo med voznjo veliko za povedat.
Ce se vozis s specialko moras toliko bolj upostevat predpise, ker imas toliko manjsi razpon pozornosti (zaradi visje hitrosti). Poleg tega je voznja v koloni energetsko manj potratna kot vstric.
Ja, verjamem da imate slabe izkusnje s kolesarji, ampak ce morate z 90 zabremzat na 20 zaradi tramvaja, potem lahko tudi zaradi biciklista. Ni lepo od njega, ce zasede vec kot meter ceste, ampak ce je to najhujse, kar vam lahko naredi, se jaz ne bi pritozeval.
Ce vam raznese gumo ko ga prehitevate z 90 na uro, njega tudi ce se vozi po predpisih spravite na drugi svet.
Bob: odpri kak cajteng in poglej koliko voznikov ali sopotnikov je umrlo zaradi kolesarjev in koliko kolesarjev je umrlo zaradi voznikov. Ko bo razmerje 50/50 bos pa lahko tako argumentiral. In ja, jasno mi je da se vsake toliko srecas z mularijo, ki se vozi ko govedo. Saj verjetno smo se vsi, ko smo bili mlajsi, zato nas pa niso pustili na glavno cesto. Zato pa moras voziti previdno, ne glede na prometne znake in kaj jaz vem kaj. Sploh v naseljih (kjer lahko upraviceno domnevas, da bo izza bajte prigonil 15 let star mulc na biciklu al pa 5 let stara puncka na biciklu al pa 90 let star ata na biciklu). Ce pa srecate biciklista na avtocesti ali hitri cesti, tam, kjer je za kolesarje prepovedano, se mu pa lahko opravicite v imenu voznikov, ki uporabljajo prometne povrsine, rezervirane za kolesarje (teh je ogromno).
A. Smith: ce imas za avto, nimas pa za studentsko stanovanje, potem lahko avto prodas, pa bos imel za studentsko stanovanje. Kar se mene tice je avto luksuz in ce so lahko tvoji stari starsi v solo pesacili 40 km vsak dan, potem lahko tudi ti, ne? Ali pa kupis bicikel in bos v dveh urah tam. Ne, ne mislim resno, ampak ko se pripeljes v mesto pomanjkanje parkirnih mest ne pomeni, da lahko parkiras na robu ceste, ampak da lahko parkiras ZUNAJ mesta, in se naprej odpeljes z avtobusom. Ce ti to ne ustreza si lahko v prtljaznik od avta zbases skiro ali majhno kolo ali rolerje in naprej potujes tako. Sicer ti lahko kak objestnez poskoduje avto.
Jazz: To, da je avto v vecini primerov bolj prakticen, se lahko hitro spremeni, ce kolesarji kupimo vsak svoj avto in zabasemo se tisto malo lufta, ki ga ostaja na cestah. Ampak avtomobilisti bi raje osem ur sedeli v koloni, kot pa sli dva metra in pol pes. In ja, kot kolesar sem ti po predpisih enakovreden in tudi ce se premikam z 0 kilometri na uro, moras svojo hitrost prilagoditi moji, ce ni prostora za prehitevanje. Tudi ce zavzemam vec kot 1 meter cestisca. V nasprotnem primeru seveda priznavas da ti lahko jaz kar zakurim pod vozilom (ko ti sedis notri), ce je le-to parkirano na kolesarski stezi. Ker so fizicne poskodbe ob morebitni nesreci podobne, obicajno pa povzrocijo smrt.
Ovire na cesti pac obstajajo in ce se vam zdi da lahko kolesarja sredi ceste kar nasadite, potem ste nori in ne bi smeli imet vozniskega dovoljenja.
Ce se vozis s specialko moras toliko bolj upostevat predpise, ker imas toliko manjsi razpon pozornosti (zaradi visje hitrosti). Poleg tega je voznja v koloni energetsko manj potratna kot vstric.
Ja, verjamem da imate slabe izkusnje s kolesarji, ampak ce morate z 90 zabremzat na 20 zaradi tramvaja, potem lahko tudi zaradi biciklista. Ni lepo od njega, ce zasede vec kot meter ceste, ampak ce je to najhujse, kar vam lahko naredi, se jaz ne bi pritozeval.
Ce vam raznese gumo ko ga prehitevate z 90 na uro, njega tudi ce se vozi po predpisih spravite na drugi svet.
Bob: odpri kak cajteng in poglej koliko voznikov ali sopotnikov je umrlo zaradi kolesarjev in koliko kolesarjev je umrlo zaradi voznikov. Ko bo razmerje 50/50 bos pa lahko tako argumentiral. In ja, jasno mi je da se vsake toliko srecas z mularijo, ki se vozi ko govedo. Saj verjetno smo se vsi, ko smo bili mlajsi, zato nas pa niso pustili na glavno cesto. Zato pa moras voziti previdno, ne glede na prometne znake in kaj jaz vem kaj. Sploh v naseljih (kjer lahko upraviceno domnevas, da bo izza bajte prigonil 15 let star mulc na biciklu al pa 5 let stara puncka na biciklu al pa 90 let star ata na biciklu). Ce pa srecate biciklista na avtocesti ali hitri cesti, tam, kjer je za kolesarje prepovedano, se mu pa lahko opravicite v imenu voznikov, ki uporabljajo prometne povrsine, rezervirane za kolesarje (teh je ogromno).
A. Smith: ce imas za avto, nimas pa za studentsko stanovanje, potem lahko avto prodas, pa bos imel za studentsko stanovanje. Kar se mene tice je avto luksuz in ce so lahko tvoji stari starsi v solo pesacili 40 km vsak dan, potem lahko tudi ti, ne? Ali pa kupis bicikel in bos v dveh urah tam. Ne, ne mislim resno, ampak ko se pripeljes v mesto pomanjkanje parkirnih mest ne pomeni, da lahko parkiras na robu ceste, ampak da lahko parkiras ZUNAJ mesta, in se naprej odpeljes z avtobusom. Ce ti to ne ustreza si lahko v prtljaznik od avta zbases skiro ali majhno kolo ali rolerje in naprej potujes tako. Sicer ti lahko kak objestnez poskoduje avto.
Jazz: To, da je avto v vecini primerov bolj prakticen, se lahko hitro spremeni, ce kolesarji kupimo vsak svoj avto in zabasemo se tisto malo lufta, ki ga ostaja na cestah. Ampak avtomobilisti bi raje osem ur sedeli v koloni, kot pa sli dva metra in pol pes. In ja, kot kolesar sem ti po predpisih enakovreden in tudi ce se premikam z 0 kilometri na uro, moras svojo hitrost prilagoditi moji, ce ni prostora za prehitevanje. Tudi ce zavzemam vec kot 1 meter cestisca. V nasprotnem primeru seveda priznavas da ti lahko jaz kar zakurim pod vozilom (ko ti sedis notri), ce je le-to parkirano na kolesarski stezi. Ker so fizicne poskodbe ob morebitni nesreci podobne, obicajno pa povzrocijo smrt.
Ovire na cesti pac obstajajo in ce se vam zdi da lahko kolesarja sredi ceste kar nasadite, potem ste nori in ne bi smeli imet vozniskega dovoljenja.
para! ::
Seveda si enakovreden, jype, tud nabasu te ne bom zarad tega, ampak včasih je treba upoštevat tud nenapisana pravila. A se ti ne zdi logično, ko goniš kolo ~20km/h po cesti kjer je omejitev 90, da se skušaš čimbolj umaknit avtu, ki morebiti pripelje za tabo? Sem že srečal kolesarje, ki jim je to pod častjo.
In to, da zarad enga (ali dveh, treh,...) kolesarjev nastane kolona na cesti, ki je sicer normalno pretočna, je hudo narobe. Zakaj je to tako narobe mislm, da ni treba razlagat.
In potem taki kolesarji naletijo na šoferje kalibra Kayser Soze. Sicer so dokazali, da so toliko enakovredni, da se jim tud umikat ni treba, sam kosti so še vseen polomljene. Zdj pa povej kaj se bl splača?
Danes avto ni noben luksuz, je samo prevozno sredstvo, ki si ga lahko privošč malodane vsak, je pa marsikomu tudi nujen. Ne rečem, da je z bicikliranjem kj narobe, sam če je avto za koga bolj praktičen, ne vidim razloga, da ne bi šofiral.
Ja, če so mama pa oča hodil u šolo po 40km (kar seveda niso), bomo pa še mi. Če so oni pošiljal pisma po polžje, jih bomo pa še mi. E-mail je itak luksuz, mar ne?
In to, da zarad enga (ali dveh, treh,...) kolesarjev nastane kolona na cesti, ki je sicer normalno pretočna, je hudo narobe. Zakaj je to tako narobe mislm, da ni treba razlagat.
In potem taki kolesarji naletijo na šoferje kalibra Kayser Soze. Sicer so dokazali, da so toliko enakovredni, da se jim tud umikat ni treba, sam kosti so še vseen polomljene. Zdj pa povej kaj se bl splača?
Danes avto ni noben luksuz, je samo prevozno sredstvo, ki si ga lahko privošč malodane vsak, je pa marsikomu tudi nujen. Ne rečem, da je z bicikliranjem kj narobe, sam če je avto za koga bolj praktičen, ne vidim razloga, da ne bi šofiral.
Ja, če so mama pa oča hodil u šolo po 40km (kar seveda niso), bomo pa še mi. Če so oni pošiljal pisma po polžje, jih bomo pa še mi. E-mail je itak luksuz, mar ne?
Death before dishonor!
sketch ::
Poskušajte malo umiriti strasti in s tem svojim postom prihranite nezaželjeno brisanje. Hvala.
lp
s.
lp
s.
Adapt and overcome.
borchi ::
eno je, da ne uporabljaš avta za vsako potovanje na razdalji 5m. govorit, da je pa avto luksuz je pa bedarija (tako kot je povedal jazz). luksuz je, da lahko maš neke principe, da je kao picikl bjutiful in avto bad.
če ne bi imel avta, bi vsak dan porabil 3 (tri) ure več za prevoz.
nimam nič proti kolesarjem, samo razumet je treba, da je nakaterim avto nujno zlo.
aja, pa kot kolesar sem tut že bil zbit na tla. ena babica mi je pri cca 30-35 km/h odprla vrata, ki sem jih zahaklal s kolenom. ni blo fajn.
če ne bi imel avta, bi vsak dan porabil 3 (tri) ure več za prevoz.
nimam nič proti kolesarjem, samo razumet je treba, da je nakaterim avto nujno zlo.
aja, pa kot kolesar sem tut že bil zbit na tla. ena babica mi je pri cca 30-35 km/h odprla vrata, ki sem jih zahaklal s kolenom. ni blo fajn.
l'jga
Pyr0Beast ::
Jst sem iz Nm in sem videl že dosti zelo objestnih voznikov, tudi take ki peljejo v nasprotno smer po enosmerni cesti čez Glavni trg pri ~80km/h (ja tudi iz Mb in Lj ter Nm so bili).
Direktno me zbil ni (zaenkrat) še nobeden. Sm pa doživel že zelo bližnja srečanja z špeglom na avtu. Ni lepo da te pri več kot 55km/h v dolino zbije en mulc ki je pravkar dobil vozniško.
1m od roba max? Kako, saj je tam razrito od 5 tonskih tovrnjakov.
Še jaški in podobne kovinske reč na cesti in pločnikih pa se kajkmalu znajdeš na tleh.
Država pa gradi samo nove avtoceste čez starejše ceste da bi prihranil denar, namesto da jih prepustijo kolesarjem.
Še vedno lahko zapelješ v hosto in se malo razgibaš. Samo meni je veliko bolje če se zapeljem do prijatelja ali sorodnikov ki so 15 km stran. Država pa uvaja programe za shujševanje in nato te pri telesni vzgoji porivajo z bradlo in podobnimi rečmi.
In zakaj ima naša država robnike, saj jih mnoge druge članice EU nimajo ali pa so nižji. Vsekakor pa naša država premalo poskrbi za kolesarje. Meni se zdi najbolj urejena občina šentjernej saj ima kolesarske poti čez središče mesta. Kaj pa v Nm? Tam kjer se kolesarji največ peljejo jih ni, če pa so že, pa niso povezane.
Jazz - nič te ne obtožujem ampak . . .
Kako pa da tebe kolesarji toliko mučijo? Si sploh kdaj bil na kolesu in občutil pločevino in tla ?
Kolo je mnogo bolj ranljivo kot avto, saj nima zaščitenega sprednjega in zadnjega kolesa in blokiranje le njih ima zelo hude posledice.
Res je pretiravanje s tem da boš človeku pločevino spraskal in mu preluknjal gume. (včasih si je treba mal duška dat)
Kaj pa pričakuješ da ti bo kolesar rekel potem ko si ga kmalu spravil na drugi svet in/ali zvil novo kolo za 300kSIT
Nekateri kolesarji imajo tudi družino in otroke. Si kdaj pomislil na njih?
Včasih so vozniki res objestni in te hočejo zriniti na rob, nato pa odbrzeti s svojo novo 101-ko. Mnogo med njimi je tudi nalitih. Ne, romi tudi niso nedolžni.
Ko pa greš na policijo povedat o poškodbi zaradi prometne nesreče s kolesom in veš registrsko od človeka ki te je povozil in odbrzel, ne naredijo nič. Samo povejo da ga bojo našli in mu izrekli kazen . . .
. . . blablabla, čez 1 mesec prideš pa ti povejo da ga še niso našli in ga bojo v naslednjem tednu.
Če si z motorjem je pa drugače. Prijatelj je dobil 1 mio odškodnine ker ga je en zbil in mu uničil skuter. Zlomljena roka in noga pa razsekana lobanja.
Se je kdo že zabaval z vožnjo avta, dvomim. Kaj pa z vožnjo s kolesom?
Jaz še približno 4 leta ne bom dobil vozniške. Do takrat se bom vozil s kolesom in avtobusom.
Direktno me zbil ni (zaenkrat) še nobeden. Sm pa doživel že zelo bližnja srečanja z špeglom na avtu. Ni lepo da te pri več kot 55km/h v dolino zbije en mulc ki je pravkar dobil vozniško.
1m od roba max? Kako, saj je tam razrito od 5 tonskih tovrnjakov.
Še jaški in podobne kovinske reč na cesti in pločnikih pa se kajkmalu znajdeš na tleh.
Država pa gradi samo nove avtoceste čez starejše ceste da bi prihranil denar, namesto da jih prepustijo kolesarjem.
Še vedno lahko zapelješ v hosto in se malo razgibaš. Samo meni je veliko bolje če se zapeljem do prijatelja ali sorodnikov ki so 15 km stran. Država pa uvaja programe za shujševanje in nato te pri telesni vzgoji porivajo z bradlo in podobnimi rečmi.
In zakaj ima naša država robnike, saj jih mnoge druge članice EU nimajo ali pa so nižji. Vsekakor pa naša država premalo poskrbi za kolesarje. Meni se zdi najbolj urejena občina šentjernej saj ima kolesarske poti čez središče mesta. Kaj pa v Nm? Tam kjer se kolesarji največ peljejo jih ni, če pa so že, pa niso povezane.
Jazz - nič te ne obtožujem ampak . . .
Kako pa da tebe kolesarji toliko mučijo? Si sploh kdaj bil na kolesu in občutil pločevino in tla ?
Kolo je mnogo bolj ranljivo kot avto, saj nima zaščitenega sprednjega in zadnjega kolesa in blokiranje le njih ima zelo hude posledice.
Res je pretiravanje s tem da boš človeku pločevino spraskal in mu preluknjal gume. (včasih si je treba mal duška dat)
Kaj pa pričakuješ da ti bo kolesar rekel potem ko si ga kmalu spravil na drugi svet in/ali zvil novo kolo za 300kSIT
Nekateri kolesarji imajo tudi družino in otroke. Si kdaj pomislil na njih?
Včasih so vozniki res objestni in te hočejo zriniti na rob, nato pa odbrzeti s svojo novo 101-ko. Mnogo med njimi je tudi nalitih. Ne, romi tudi niso nedolžni.
Ko pa greš na policijo povedat o poškodbi zaradi prometne nesreče s kolesom in veš registrsko od človeka ki te je povozil in odbrzel, ne naredijo nič. Samo povejo da ga bojo našli in mu izrekli kazen . . .
. . . blablabla, čez 1 mesec prideš pa ti povejo da ga še niso našli in ga bojo v naslednjem tednu.
Če si z motorjem je pa drugače. Prijatelj je dobil 1 mio odškodnine ker ga je en zbil in mu uničil skuter. Zlomljena roka in noga pa razsekana lobanja.
Se je kdo že zabaval z vožnjo avta, dvomim. Kaj pa z vožnjo s kolesom?
Jaz še približno 4 leta ne bom dobil vozniške. Do takrat se bom vozil s kolesom in avtobusom.
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Pyr0Beast ()
jype ::
Seveda sem drasticno pretiraval z vsem tistim o pesacenju 40 kilometrov, ampak da je avto danes luksuz, na tem vztrajam.
Avto ne bo vec luksuz, ko:
1. bo prenehal veljati kot statusni simbol
Ta tocka mi gre najbolj na jetra. Vsako teslo misli, da mora imet avto, ceprav je pet litrov bencina jurja in ceprav potem vsak dan pizdi kako nima kje parkirat in ceprav ima alternativo, pa je ne uporablja, ker je tisto "za reveze". Ja, niso vsi taki, vecina pa jih je. Ker naredim (pa deklica tudi) nekje do 60 km na dan s kolesom, predvsem po mestu, del poti pa ven iz mesta (zivim priblizno 15km od centra Ljubljane), mi je cisto jasno, da se s kolesom da normalno prezivet. Seveda je avto nuja, ampak ne en avto na prebivalca, ampak en, izjemoma dva avtomobila na druzino.
2. bodo stroski avtomobila primerljivi s prihodki posameznika
Stroski avtomobila so bistveno visji, kot si posamezniki to predstavljajo. Zraven morajo vsteti vse, tudi obremenitev okolja, denar za zavarovanje, registracijo, gorivo, denar porabljen za medicinsko oskrbo zrtev prometnih nesrec, denar za odskodnine svojcem zrtev, denar za opremo, ki jo potrebujejo policisti za brzdanje avtomobilistov in ne nazadnje denar za psihiatra za majhne otroke, ki se sprehajajo ob cesti in gledajo povozene zabe, macke, jeze, pse, lisice, zajce in druge divje ali domace zivali.
3. bodo ljudje sposobni upravljati z vozili
Najhujsi so toliko stari ljudje, da komaj se vidijo, refleksov pa tako in tako nimajo vec. Drugi najhujsi so mulci, ki gonijo 100% nad omejitvijo hitrosti. Tretji najhujsi so vsi ostali, ki pac vsake toliko spregledajo kaj, ker se iz avtomobila tezko pogleda naokoli, preden se nekomu preseka pot. Ker je avto velik kup pleha, lahko s tako neprevidnostjo zelo hitro povzrocimo hujso telesno poskodbo ali smrt (tako kot je to storil clovek, ki ga obravnava vzporedna tema, ki je do smrti zbil pesca, ker je za volanom zaspal). Poleg tega ima vecina avtomobilov dovolj mocan motor, da si upam trditi, da jih vecina voznikov ne more ustrezno obvladovati na cesti. To je ocitno tudi iz podatkov o zrtvah prometnih nesrec, v katerih so udelezena osebna vozila.
No, spet sem zanalasc malo pretiraval, ampak bistvo ostaja: ce bi vsi razmisljali tako kot lastniki avtomobilov, potem dvomim, da bi sploh lahko se kdo prisel z avtom v kako slovensko mesto. Ker bi bila kolona na vpadnicah dolga nekaj kilometrov in se ne bi premikala. Dihali bi pa na skrge.
Avto ne bo vec luksuz, ko:
1. bo prenehal veljati kot statusni simbol
Ta tocka mi gre najbolj na jetra. Vsako teslo misli, da mora imet avto, ceprav je pet litrov bencina jurja in ceprav potem vsak dan pizdi kako nima kje parkirat in ceprav ima alternativo, pa je ne uporablja, ker je tisto "za reveze". Ja, niso vsi taki, vecina pa jih je. Ker naredim (pa deklica tudi) nekje do 60 km na dan s kolesom, predvsem po mestu, del poti pa ven iz mesta (zivim priblizno 15km od centra Ljubljane), mi je cisto jasno, da se s kolesom da normalno prezivet. Seveda je avto nuja, ampak ne en avto na prebivalca, ampak en, izjemoma dva avtomobila na druzino.
2. bodo stroski avtomobila primerljivi s prihodki posameznika
Stroski avtomobila so bistveno visji, kot si posamezniki to predstavljajo. Zraven morajo vsteti vse, tudi obremenitev okolja, denar za zavarovanje, registracijo, gorivo, denar porabljen za medicinsko oskrbo zrtev prometnih nesrec, denar za odskodnine svojcem zrtev, denar za opremo, ki jo potrebujejo policisti za brzdanje avtomobilistov in ne nazadnje denar za psihiatra za majhne otroke, ki se sprehajajo ob cesti in gledajo povozene zabe, macke, jeze, pse, lisice, zajce in druge divje ali domace zivali.
3. bodo ljudje sposobni upravljati z vozili
Najhujsi so toliko stari ljudje, da komaj se vidijo, refleksov pa tako in tako nimajo vec. Drugi najhujsi so mulci, ki gonijo 100% nad omejitvijo hitrosti. Tretji najhujsi so vsi ostali, ki pac vsake toliko spregledajo kaj, ker se iz avtomobila tezko pogleda naokoli, preden se nekomu preseka pot. Ker je avto velik kup pleha, lahko s tako neprevidnostjo zelo hitro povzrocimo hujso telesno poskodbo ali smrt (tako kot je to storil clovek, ki ga obravnava vzporedna tema, ki je do smrti zbil pesca, ker je za volanom zaspal). Poleg tega ima vecina avtomobilov dovolj mocan motor, da si upam trditi, da jih vecina voznikov ne more ustrezno obvladovati na cesti. To je ocitno tudi iz podatkov o zrtvah prometnih nesrec, v katerih so udelezena osebna vozila.
No, spet sem zanalasc malo pretiraval, ampak bistvo ostaja: ce bi vsi razmisljali tako kot lastniki avtomobilov, potem dvomim, da bi sploh lahko se kdo prisel z avtom v kako slovensko mesto. Ker bi bila kolona na vpadnicah dolga nekaj kilometrov in se ne bi premikala. Dihali bi pa na skrge.
Phoebus ::
Računalo: ne blebetaj o robnikih ker očitno ne veš, kolk življenj rešijo te, po tvoje grozni in visoki robniki.
Sam ogromno prekolesarim (lj in okolica) ker se trudim čimveč uporaboljat kolo kot prevozno sredstvo in imam pripombe več al manj samo čez mirujoči promet.
Za desno zavijajoče avte itak pogledaš preden pičiš ravno ker si drugače kamikaza, kakpni skuterji ipd. ki vozijo po kolesarski v naprotni smeri vožnje pa so tudi dovolj redki da jih sproti pozabim.
Sam ogromno prekolesarim (lj in okolica) ker se trudim čimveč uporaboljat kolo kot prevozno sredstvo in imam pripombe več al manj samo čez mirujoči promet.
Za desno zavijajoče avte itak pogledaš preden pičiš ravno ker si drugače kamikaza, kakpni skuterji ipd. ki vozijo po kolesarski v naprotni smeri vožnje pa so tudi dovolj redki da jih sproti pozabim.
St@jler ::
Jah men tud prijetno dvigne pritisk k so avtomobili parkirani na pločniku..tko en zravn druzga..Sicer se ni lepšga pelat umes (in vrjemte da tud kakšen špegu NE ostane cel )
Drgač se mi je tud enkat zgodl k sm se pelu po kolesarski na celovški in je en model direkt zapelu pred mene k je zaviju na desno. Jst sm sicer lepo padu čez avto, poj me je pa še člouk nadirou kaj se tko vozm pa da morm pazt. No to sm si zapomnu in zdej vedno pogledam levo in desno k je kšn izvoz iz celovške, dunajske, wherever...Sam bi se z unim tud skregu do konca, če nebi biu str takrt 14 let
Drgač se mi je tud enkat zgodl k sm se pelu po kolesarski na celovški in je en model direkt zapelu pred mene k je zaviju na desno. Jst sm sicer lepo padu čez avto, poj me je pa še člouk nadirou kaj se tko vozm pa da morm pazt. No to sm si zapomnu in zdej vedno pogledam levo in desno k je kšn izvoz iz celovške, dunajske, wherever...Sam bi se z unim tud skregu do konca, če nebi biu str takrt 14 let
nodrim ::
tisti kolesarji, ki se vozijo vštric ali pa se niti ne poskušajo umaknit na rob, ko za seboj slišijo vozilo, so kmEti ...
tisti vozniki avtomobilov, ki mislijo, da niso odgovorni 115-krat bolj kot tisti kmEčki kolesar, ki se noče umaknit, so prav tako kmEti ...
če se glupi kolesar noče umaknit, ti pa "iz principa" nočeš zavirat in greš 5 cm mimo si ga pravkar poskušal ubit ... bi ti dal kazen za poskus umora, ker si totalno zabit in neodgovoren ...
vbijte si že enkrat v glavo, da ko se vsedeš v avto prevzameš veliko in ogromno odgovornost nad to ogromno gibalno količino, ki jo boš vozil s sabo ... pa če to piše v zakonu ali ne ... a ste res tako neumni, da bi zaradi nekih "principov" tvegali smrt tistega kmEčkega kolesarja, ki se noče umaknit??
avto imaš zato, da se hitreje in udobneje kot peš premakneš iz ene točke v drugo ... če se vmes kaj dogaja moraš pa storiti vse, da se ne zgodi nesreča.. kaj delajo drugi - na to ne moreš vplivat ... lahko samo poskrbiš, da ti narediš čim več, da ne pride do nesreče ...
in ne mi o nekih neumnih "vzgojnih" prehitevanjih za 5 cm pri 90 km/h!!! mislim, kako?! kak lahko kr tako tvegaš življenje nekoga drugega?? uh ...
tisti vozniki avtomobilov, ki mislijo, da niso odgovorni 115-krat bolj kot tisti kmEčki kolesar, ki se noče umaknit, so prav tako kmEti ...
če se glupi kolesar noče umaknit, ti pa "iz principa" nočeš zavirat in greš 5 cm mimo si ga pravkar poskušal ubit ... bi ti dal kazen za poskus umora, ker si totalno zabit in neodgovoren ...
vbijte si že enkrat v glavo, da ko se vsedeš v avto prevzameš veliko in ogromno odgovornost nad to ogromno gibalno količino, ki jo boš vozil s sabo ... pa če to piše v zakonu ali ne ... a ste res tako neumni, da bi zaradi nekih "principov" tvegali smrt tistega kmEčkega kolesarja, ki se noče umaknit??
avto imaš zato, da se hitreje in udobneje kot peš premakneš iz ene točke v drugo ... če se vmes kaj dogaja moraš pa storiti vse, da se ne zgodi nesreča.. kaj delajo drugi - na to ne moreš vplivat ... lahko samo poskrbiš, da ti narediš čim več, da ne pride do nesreče ...
in ne mi o nekih neumnih "vzgojnih" prehitevanjih za 5 cm pri 90 km/h!!! mislim, kako?! kak lahko kr tako tvegaš življenje nekoga drugega?? uh ...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: nodrim ()
Daedalus ::
Mah, sej na koncu je važno (v večini primerov) samo to, kdo ma daljšega (beri - večjo količino pleha okoli sebe) Taka je pač kultura voznikov avtov (ne vseh, pač lepega %) - kaj mi pa bo, sej mam ASR, pa ABS, pa airbag, pa tazadnjogeneracijo samozategovalnih varnostnih pasov, pa šasija je vsaj 30% bolj toga kot od večine ostalih, ipd... Pa seveda, dosti jih še misli, da majo vsaj reflekse Šumaherja, pa da ne delajo napak. Sej to je lepo videt, ko se dva počita v kakem križišču, pol je pa dretja, kdo je kriv, čeprav ponavadi sploh ni dvoma o tem, kdo je izsiljeval/prevozo rdečo/kvačkal tam, kjer se to ne sme... In večina pri svojih akrobacijah (jih vidim vsak dan veliko) niti ne pomisli na pešce, kolesarje, rolerje, mopediste/motoriste... Sej oni majo pleh, se pravi da se jim morajo po definiciji šibkejši itak izognit, ne?
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
para! ::
Nodrim povsem samoumevno je, da kolesarja prehitevaš tako, da čim manj ogrožaš njegovo varnost. Pa, če se noče umaknt, ga zato tud ne boš prehiteval par cm stran. Ampak gre se za to, da se kolesar lahko umakne, nekateri pa se zanalašč nočejo. To je problem, ker v svoji enakovrednosti na cesti vidijo ponos in se jim ne zdi potrebno umikat močnejšemu. Seveda ne vsi, ampak je dosti takih.
Računalo, na splošno me kolesarji prav nič ne mučijo, ker se tudi sam več vozim s kolesom, kot z avtom. Kot bi lahko razbral iz mojih postov, grajam le kolesarje, ki imajo nek višji princip in odpor do avtomobilov in se jim ne zdi vredno umikati se, četudi se lahko.
jype, avto ni luksuz. Leta 2004 je to mal težko trdit. Cena bencina se res viša, ampak kljub temu si ni nemogoče privoščit goriva.
Stroški, ki jih ima voznik z avtomobilom, so letna registracija in tehnični servis, morebitna popravila zaradi nesreč, gorivo in cestnina. Tisti, ki si to ne more privoščit, se potem z avtom ne vozi. Stroški prometnih nesreč, ..., se plačujejo (kolikor vem) iz davkoplačevalskega denarja. Tako, da danes imeti avto ne pomeni zraven še astronomskih stroškov.
Računalo, na splošno me kolesarji prav nič ne mučijo, ker se tudi sam več vozim s kolesom, kot z avtom. Kot bi lahko razbral iz mojih postov, grajam le kolesarje, ki imajo nek višji princip in odpor do avtomobilov in se jim ne zdi vredno umikati se, četudi se lahko.
jype, avto ni luksuz. Leta 2004 je to mal težko trdit. Cena bencina se res viša, ampak kljub temu si ni nemogoče privoščit goriva.
Stroški, ki jih ima voznik z avtomobilom, so letna registracija in tehnični servis, morebitna popravila zaradi nesreč, gorivo in cestnina. Tisti, ki si to ne more privoščit, se potem z avtom ne vozi. Stroški prometnih nesreč, ..., se plačujejo (kolikor vem) iz davkoplačevalskega denarja. Tako, da danes imeti avto ne pomeni zraven še astronomskih stroškov.
Death before dishonor!
BigWhale ::
Gonzi,
Cesa ne razumes? Avto, ki tehta 1000 kil in ima 50m dolgo ustavljalno pot in pa kolesar, ki skupaj s kolesom tehta 100 kil in ima zavorno pot mogoce res mogoce 5m.
Kaj je tukaj za lase privleceno?
Cesa ne razumes? Avto, ki tehta 1000 kil in ima 50m dolgo ustavljalno pot in pa kolesar, ki skupaj s kolesom tehta 100 kil in ima zavorno pot mogoce res mogoce 5m.
Kaj je tukaj za lase privleceno?
para! ::
Sej, ravno zarad mase in ustavljalne poti, mora bit šofer previden na tiste, ki so šibkejši v prometu. Kar pa seveda ne pomeni, da lahko šibkejši brezglavo vozijo okoli in se delajo povsem enakovredne močnejšim. Tud, če so enakovredni po zakonu.
Na cesti je treba bit uvideven do soudeležencev v prometu. Tako vozniki do kolesarjev, kot slednji do voznikov. Šoferji naj gledajo okol, gonilci pedal pa naj (tam, kjer se zaradi manjka kolesarskih stez) se zavedajo, da ni namen avtomobila, da vozi za kolesarjem 20km/h, če lahko vozi več.
Na cesti je treba bit uvideven do soudeležencev v prometu. Tako vozniki do kolesarjev, kot slednji do voznikov. Šoferji naj gledajo okol, gonilci pedal pa naj (tam, kjer se zaradi manjka kolesarskih stez) se zavedajo, da ni namen avtomobila, da vozi za kolesarjem 20km/h, če lahko vozi več.
Death before dishonor!
nodrim ::
seveda, da moramo grajati kmEčke kolesarje.. sej sm to že povedu..
sam pravim, da se z avtom ni za zajebavat pa, če ti gre un pred tabo še tolk na Qrac !! kolesar sam pač ne ogroža drugih, če je kmEt .. če je pa kmEt v avtu, je pa über nevaren za druge udeležence v prometu (do sebe je lahko, saj je tako sam izbral) ...
itak si že pridobil 100 %, ko si se vsedu v avto in ti ni blo treba peš .. kakršna koli zaviranja in čakanja ti v absolutni pridobitvi uporabe avta zbijejo bore malo .. tako, da se zarad njih ne splača sekirat ... sploh pa ne smeš tako v avtu kot kjer koli drugje tvegat življenja drugih, ker nobeden nima te pravice ... (razen seveda v samoobrambi )
- pa ne mi zdej nekih "samoobrambnih" pred kolesarji spuščat
sam pravim, da se z avtom ni za zajebavat pa, če ti gre un pred tabo še tolk na Qrac !! kolesar sam pač ne ogroža drugih, če je kmEt .. če je pa kmEt v avtu, je pa über nevaren za druge udeležence v prometu (do sebe je lahko, saj je tako sam izbral) ...
itak si že pridobil 100 %, ko si se vsedu v avto in ti ni blo treba peš .. kakršna koli zaviranja in čakanja ti v absolutni pridobitvi uporabe avta zbijejo bore malo .. tako, da se zarad njih ne splača sekirat ... sploh pa ne smeš tako v avtu kot kjer koli drugje tvegat življenja drugih, ker nobeden nima te pravice ... (razen seveda v samoobrambi )
- pa ne mi zdej nekih "samoobrambnih" pred kolesarji spuščat
jype ::
Jazz: mene ne moti toliko, da gre denar za avtoceste in ponesrecence in kaj jaz vem koga se vse iz davkoplacevalskega (torej tudi mojega) denarja. Moti me, da nekateri to zlorabljajo in poskusajo prikazat to kot nujo, brez katere ne morejo preziveti.
Da avto ni luksuz pa lahko poves vsem ki ga imajo, tistim, ki ga nimajo, pa bolj tezko.
Ma saj vem da ni denarno tezko imet avtomobila, saj vsak dan to vidim na cesti. Je pa precej tezko upraviciti tako nesmotrno porabo sredstev. Ce bi se vsak, ki si lahko avto privosci tudi vozil z njim, bi bil danes prometni kaos neobvladljiv.
Da avto ni luksuz pa lahko poves vsem ki ga imajo, tistim, ki ga nimajo, pa bolj tezko.
Ma saj vem da ni denarno tezko imet avtomobila, saj vsak dan to vidim na cesti. Je pa precej tezko upraviciti tako nesmotrno porabo sredstev. Ce bi se vsak, ki si lahko avto privosci tudi vozil z njim, bi bil danes prometni kaos neobvladljiv.
OwcA ::
Ena od hudobnosti uporabnikov avtomobilov (ne samo voznikov) je brezglavo odpiranje vrat.
Enemu mojstru sem tako že poškodoval vrata. Seveda je bil potem lastnih avta (v svojih očeh) žrtev in se mi je hotel oddložiti s pestmi, ampak nekako ni zbral dovol odločnosti (jeze), da bi se resno spravil nadme. "Začuda" se mu ni zdelo potrebno klicati policije.
Enemu mojstru sem tako že poškodoval vrata. Seveda je bil potem lastnih avta (v svojih očeh) žrtev in se mi je hotel oddložiti s pestmi, ampak nekako ni zbral dovol odločnosti (jeze), da bi se resno spravil nadme. "Začuda" se mu ni zdelo potrebno klicati policije.
Otroška radovednost - gonilo napredka.
username ::
Stroški prometnih nesreč, ..., se plačujejo (kolikor vem) iz davkoplačevalskega denarja.Ne bo držalo, plačujejo se iz žepov udeležencev nesreč oziroma jih plačajo zavarovalnice - v končni fazi torej iz žepov zavarovancev (lastnikov avtomobilov).
mene ne moti toliko, da gre denar za avtoceste in ponesrecence in kaj jaz vem koga se vse iz davkoplacevalskega (torej tudi mojega) denarja.Kot že rečeno, stroške nesreč plačujejo zavarovanci (lastniki registriranih avtov), po tanovem za VSE nesreče (torej če npr z biciklom poškoduješ pešca, stroške zdravljenja delno plačam posredno jaz iz zavarovalnine za svoj avto - tako da mi ne jokat, da biciklisti plačujejo avtomobilistom, je ravno obratno).
Cestnino pa tudi plačujemo vsako leto pri registraciji, plus seveda avtoceste posebej. Tako da čisto vsi stroški za ceste niso na plečih vseh davkoplačevalcev.
Jaz bi uvedel obvezno registracijo in zavarovanje tudi za bicikle, če se vozijo po javnih prometnih površinah. Sicer bi bili stroški za biciklista seveda zelo majhni, ampak bi mogoče tisti debilni kolesarji (saj vem da večina sicer ni takih) malo manj neumnosti počeli (izsiljevanje v križiščih, vožnja skozi rdečo, prehitra vožnja po peščevih površinah)...
Ali pa tudi ne, marsikateri avtomobilist res vozi kot tazadnji kreten, čeprav ima vse predpise in kazensko ter odškodninsko odgovornost nad sabo..
I've got a solution for the rainforest: napalm the lot. (Jeremy Clarkson)
kolesar ::
Saj včasih tudi zaviram, ampak če je pa možnost, ga pa na par cm razdalje prehitim s 60, 70 km/h
A. Smith, razen tega, da tako pocetje kaze na slaboumje je tudi izredno nevarno in zna biti da ga bos nekoc zelo obzaloval. Verjetno noces imeti na vesti kolesarja, ki je slucajno malo bedast. Da o kazni ne govorim. Ce se ze hoces spustiti na tak nivo ga prehiti in potem ti vozi ob robu 10 na uro..ne pa ogrozati zivljenja.
moj_nick ::
Torej, vsi tisti, ki vam ne-umikanje kolesarjev gre na živce...
Ko vas bo pri ~35km/h v desnem nepreglednem ovinku prehiteval tovornjak s ~55km/h in bo nasproti pripeljal avto (naj še poudarim, da to ni nič nenavadnega na vsaj malo bolj prometnih cestah), boste ugotovili, da je 1m od roba dejansko 25cm od sredine voznega pasu in se boste nasploh raje peljali po gozdnih poteh.
Tistemu, ki bi pa rad, da bi se mu jaz umaknil, medtem ko me z 90km/h prehiteva pa naj povem tole: Pri 90km/h te kolesar komajda opazi, ker prehitro švigneš mimo, če pa že, se bo pa še kako veselo držal 1m od roba, da ga ja ne bi preblizu prehiteval in počakal, da se na levem pasu sprosti promet.
Glede umikanja pa to: Če gonim v klanec z manj kot 20km/h in bo avto počasi vozil za mano, mu bom svoj meter življenjskega prostora namenil, da me bo prehitel. Sem pa že tudi stopil s kolesa, ko se je nabirala kolona za mano. Če pa kdo misli, da se bomo kolesarji kar po vrsti umikali, da boste imeli svojih 90km/h skos not, se pa motite.
Ko vas bo pri ~35km/h v desnem nepreglednem ovinku prehiteval tovornjak s ~55km/h in bo nasproti pripeljal avto (naj še poudarim, da to ni nič nenavadnega na vsaj malo bolj prometnih cestah), boste ugotovili, da je 1m od roba dejansko 25cm od sredine voznega pasu in se boste nasploh raje peljali po gozdnih poteh.
Tistemu, ki bi pa rad, da bi se mu jaz umaknil, medtem ko me z 90km/h prehiteva pa naj povem tole: Pri 90km/h te kolesar komajda opazi, ker prehitro švigneš mimo, če pa že, se bo pa še kako veselo držal 1m od roba, da ga ja ne bi preblizu prehiteval in počakal, da se na levem pasu sprosti promet.
Glede umikanja pa to: Če gonim v klanec z manj kot 20km/h in bo avto počasi vozil za mano, mu bom svoj meter življenjskega prostora namenil, da me bo prehitel. Sem pa že tudi stopil s kolesa, ko se je nabirala kolona za mano. Če pa kdo misli, da se bomo kolesarji kar po vrsti umikali, da boste imeli svojih 90km/h skos not, se pa motite.
110111001001010001010000
Jst ::
moj_nick: Se popolnoma strinjam.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
A. Smith ::
Priznam, tisto prehitevanje za 5cm je kmEčko
in tega ne bom več počel. Samo zavedajte se, da sem počel to samo izbranim objestnežem, ki so že opazili, da sem z 90 pribremzal, pa se niso prestavili . Vseeno se ne bom več spuščal na njihov nivo. Ker bom sam odgovarjal za morebitne posledice.
Saj vozniki avtomobilov nismo nedolžni, to mi je popolnoma jasno. Sem namreč voznik počasnejšega motocikla s katerim sem bil že vpleten v prometno nesrečo in vem, kako je biti šibkejši. Poleg tega mi izsiljujejo prednost kot po tekočem traku...
Kar pa se tiče avtomobila kot luksuza: morda. Ampak doma vsak dan pomagam pri delu in čas je zame pomemben. Javni tranport je popolnoma predrag, velikokrat pa sploh nima dovolj kapacitet za vse potnike . Parkiranje ob desnem robu ceste, na kateri je dovolj prostora pa je kolikor vem po zakonu dovoljeno (ne na pločniku!) in tudi nisem še nikoli dobil listka zaradi tega. Res pa je, da parkiram ob stranskih cestah.
in tega ne bom več počel. Samo zavedajte se, da sem počel to samo izbranim objestnežem, ki so že opazili, da sem z 90 pribremzal, pa se niso prestavili . Vseeno se ne bom več spuščal na njihov nivo. Ker bom sam odgovarjal za morebitne posledice.
Saj vozniki avtomobilov nismo nedolžni, to mi je popolnoma jasno. Sem namreč voznik počasnejšega motocikla s katerim sem bil že vpleten v prometno nesrečo in vem, kako je biti šibkejši. Poleg tega mi izsiljujejo prednost kot po tekočem traku...
Kar pa se tiče avtomobila kot luksuza: morda. Ampak doma vsak dan pomagam pri delu in čas je zame pomemben. Javni tranport je popolnoma predrag, velikokrat pa sploh nima dovolj kapacitet za vse potnike . Parkiranje ob desnem robu ceste, na kateri je dovolj prostora pa je kolikor vem po zakonu dovoljeno (ne na pločniku!) in tudi nisem še nikoli dobil listka zaradi tega. Res pa je, da parkiram ob stranskih cestah.
McHusch ::
Ko smo mi pri fiziki obravnavali Bernoullijevo enačbo, smo pihali med dva vzporedna lista papirja. Veš, kaj se zgodi? Potegne ju skupaj.
Kaj se zgodi, ko se mimo tebe pelje vozilo na razdalji 5 cm ...
Kaj se zgodi, ko se mimo tebe pelje vozilo na razdalji 5 cm ...
nodrim ::
A. Smith: lepo to, da si dovzeten za nasvete ... grem danes takoj na kolo, ko vem da me ne boš 5 cm stran prehitevu
v glavnem.. dejte mal gledat na druge v prometu pa kojci vse bolje ... pa naj se vam ne mudi skoz življenje in po cestah
v glavnem.. dejte mal gledat na druge v prometu pa kojci vse bolje ... pa naj se vam ne mudi skoz življenje in po cestah
jype ::
To je en od najvecjih plusov kolesarjenja po mestu: ce imas bicikl ki zmore vec kot 10 km/h, ti ga takoj spizdijo in si tako obsojen na varno voznjo, ce hoces ali pa ne :)
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Kolesarska steza je za kolesa! (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 22501 (15328) | zmaugy |
» | Semafor velja tudi za kolesarje (strani: 1 2 3 )Oddelek: Šport | 19521 (7817) | Invictus |
» | Prepoved vožnje kolesarjem po regionalnih cestah (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Šport | 52453 (45742) | BigWhale |
» | Kolesarji in voznja v rdeco luc (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Šport | 39942 (36001) | jype |