Forum » Loža » Servis za kolo
Servis za kolo
d0rK ::
Lep pozdrav,
ker imam ze dalj casa probleme s kolesom, sem se odločil, moram najti dober kolesarski servis.
Kolo je bilo na servisih ze veckrat, pa se vedno ga nekaj serje z menjalnikom, jaz imam pa pouhn kufr servisov kjer delajo studentki, ki nimajo pojma o cem drugem razn zamenjavi zracnice.
Torej... Kje vi servisirate kolo? :)
P.S.: Hvaležen bi biu za servise v Ljubljani ali okolici .
ker imam ze dalj casa probleme s kolesom, sem se odločil, moram najti dober kolesarski servis.
Kolo je bilo na servisih ze veckrat, pa se vedno ga nekaj serje z menjalnikom, jaz imam pa pouhn kufr servisov kjer delajo studentki, ki nimajo pojma o cem drugem razn zamenjavi zracnice.
Torej... Kje vi servisirate kolo? :)
P.S.: Hvaležen bi biu za servise v Ljubljani ali okolici .
- spremenil: d0rK ()
Sami ::
Nazadnje sem ga peljal kar v ROG, zdej tm delata dva, ki vsaj kej znata. Drugače pa ga peljem kar v Author servis, kjer ga pa res zrihtajo. Odsvetujem pa servis v Web Company na Roški cesti, ker so predragi in pa enkrat so mi celo zaplenili kolo.
970A-UD3P,AMD FX 8350,16GB DDR3\1600,RX480 8GB,Tt 750W
Sami ::
Tja sem ga peljal, ker imam Author kolo in je to pooblaščeni servis zanj, sicer pa verjetno popravljajo tudi druga kolesa. Je pa na Slovenčevi 93, še tel. 01/534-89-91
970A-UD3P,AMD FX 8350,16GB DDR3\1600,RX480 8GB,Tt 750W
d0rK ::
Aha .. Hvala ... Sam si latim Cannondale kolo ... Za tega pa ni pooblascenega serviserja v Sloveniji. :(
Kolo je bilo na servisu ze veckrat , popravili niso pa se nic.
Kolo je bilo na servisu ze veckrat , popravili niso pa se nic.
Sami ::
Probaj ga peljati tja, pa bodo videli kaj lahko naredijo. Saj so vsa kolesa narejena podobno.
970A-UD3P,AMD FX 8350,16GB DDR3\1600,RX480 8GB,Tt 750W
simoncek ::
Probaj v Logatcu, kjer je trgovina in servis koles.
Imenuje se Tandem
Če ti i predalač. okol 35km iz Ljubljane
Imenuje se Tandem
Če ti i predalač. okol 35km iz Ljubljane
PrimozR ::
Kako je v Ljubljani ne vem, vem pa da je v okolci Radovljice najbolši servis Zupan šport. Servisira veliko večino lokalnih tekmovalcev, tut sam tekmuje, tko da ve kuko se tej stvari strežt pa tut po župci ni prplavu. Prodaja pa tut Scott, Schwinn, BH, ...
jype ::
Servisov je vse polno.
Cerin na Smartinski cesti, od obvoznice naprej nekje 2-3km,
Bauer v BTC, med halo A in city parkom
Elan/ROG na Letaliski
En privat servis k se ne spomnim imena na Povsetovi
VEB na Roski
Trek v Rozni dolini
En privat servis k se ne spomnim imena nasproti glavnega vhoda v BTC na Smartinski, ni tok enostavno najt v tistih ulicah ampak je dober
Za high-performance bicikle pa itak priporocam da si kupite osnovna orodja in sami rihtate bicikle, kadar se da. Edino, cesar jaz nimam, je kljuc za snet zadnje zobnike in kljuc za odpret lezaj gonilke, ker se mi to premalkrat pokvari, pa ce se mi znuca moram itak kupit novo.
Cerin na Smartinski cesti, od obvoznice naprej nekje 2-3km,
Bauer v BTC, med halo A in city parkom
Elan/ROG na Letaliski
En privat servis k se ne spomnim imena na Povsetovi
VEB na Roski
Trek v Rozni dolini
En privat servis k se ne spomnim imena nasproti glavnega vhoda v BTC na Smartinski, ni tok enostavno najt v tistih ulicah ampak je dober
Za high-performance bicikle pa itak priporocam da si kupite osnovna orodja in sami rihtate bicikle, kadar se da. Edino, cesar jaz nimam, je kljuc za snet zadnje zobnike in kljuc za odpret lezaj gonilke, ker se mi to premalkrat pokvari, pa ce se mi znuca moram itak kupit novo.
Sami ::
Pred tremi dnevi sem peljal mojega Author Kinetic SX na servis na Slovenčevo 93, kjer je tudi uradni servis za Author in zrihtali so ga super, pa dobiš ga lahko že takoj drugi dan.
970A-UD3P,AMD FX 8350,16GB DDR3\1600,RX480 8GB,Tt 750W
Caligula ::
Kastelic. Mislm, da tam pri tobacni zadaj. Faca pa obvlada. Vcasih je mel tud pogodbo, da je policiji kolesa servisiral. Se potrudi pa zlo fajn naredi.
profii ::
priporočam, da si sam servisiraš kolo.
V reviji sokol v vsaki številki objavijo kako se servisira kakšnen del kolesa.(nazadnje mislm d je bil menjalnik)
najbolš servis je domač servis pa še užitek je pol k vse lepo dela (vsaj pr men), k eni servisi so prav za nič!!
V reviji sokol v vsaki številki objavijo kako se servisira kakšnen del kolesa.(nazadnje mislm d je bil menjalnik)
najbolš servis je domač servis pa še užitek je pol k vse lepo dela (vsaj pr men), k eni servisi so prav za nič!!
PrimozR ::
Ah kr iz nule ne morš sam popravlat. Jest zj 3 let treniram XC pa zmer več bicikel šraufam. Kadar pa bicikl pelem na servis pa kr tm počakam da me serviser še mal napizdi ka sm delu pa tak pa da kj pove. Kolk je pa servis je pa odvisn od ranga opreme pa kaj menjaš. Sam za sredino pa račno odpret kluči so pa baje dragi. Blo bi jh pa dobr met ker mi to zlo velikrat kej škriple in me vleče da bi razstavu pa prepucov pa namazov.
Jeba je tale biciklirane drago ko pes. Če tko na hitr pogledaš, pod 10k na mesec ne prideš skos (servisi & stuff).
Jeba je tale biciklirane drago ko pes. Če tko na hitr pogledaš, pod 10k na mesec ne prideš skos (servisi & stuff).
freserovski ::
jp, res se splača sam šravfat bajka, tako iz stroškovnega vidika, pa še malo spoznaš svoj bajk, da potem, če na turi kaj "crkne", da nisi izgubljen.
Jaz mam par imbus ključev, pa enih par navadnih, za pošravfat še kaj drugega in si vsak konec zime vzamem čas, da vse lepo očistim, nastavim in podmažem ...deluje BP
Jaz mam par imbus ključev, pa enih par navadnih, za pošravfat še kaj drugega in si vsak konec zime vzamem čas, da vse lepo očistim, nastavim in podmažem ...deluje BP
Problemi so, problemi bodo! Kurc jih gleda!!
PrimozR ::
Jest pa enkat na tedn spucam zobnike, ketno pa bremze (prov razstavm bremze pa spucam) pa namažem, spucam cel bajk, spucam feltne (tm k krtačke pridejo), geštel obrišem, uzadno sm še zadn menjalnik razstavu (koleščka odšraubu) pa spucov, namazov, vsake tolk cajta me pa prime da krmiln ležaj ofnam pa namažem.
Daedalus ::
Ve kdo, kje bi se dal dobiti komplet ključev za popravljat kolo? Zadnjič sem gledal en komplet v Rogu, sam 16k ne dam... Al je boljš kupit kr posebej kar pač rabim?
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
ZaLoMaT ::
Da malo obudim temo=)
Domači serviserji, kaj vse je potrebno "pregledati in servisirati" na kolesu?
Ključi in ostali pribor ni problem, imamo tega dovolj.
Torej me zanima, na katere stvari je treba biti pozoren pri servisiranju kolesa?
Domači serviserji, kaj vse je potrebno "pregledati in servisirati" na kolesu?
Ključi in ostali pribor ni problem, imamo tega dovolj.
Torej me zanima, na katere stvari je treba biti pozoren pri servisiranju kolesa?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: ZaLoMaT ()
matejmesar ::
Kakšno kolo?
Kakšen način vožnje?
Na splošno pa redno:
- mazanje verige in kontrola raztegnjenosti (tukaj obstajata dve teoriji, kdaj menjat... izbereš eno in se je držiš)
- nastavitev zavor in po potrebi menjava gumic/ploščic
- menjava pletenic za menjalnike in zavore 1x letno (će imaš hidr. diske, pusti olje pri miru, dokler dela)
- tudi bovdne je dobro zamenjat vsake toliko časa
- nastavitev menjalnikov
- centriranje obročev (pri diskih ni potrebe, da so zelo natančno scentrirani)
- kako kapljico olja na tesnilo potopnih cevi vilic
- če se pojavi zračnost v krmilnem ležaju, se malo zategne "fajfa"
- kontrola in korekcija zračnega tlaka v vilicah/amortizerju, če je tak sistem
Izjemoma:
- poseg v pesta in gonilni ležaj (načeloma brez posegov do konca življenske dobe komponente)
- menjava in odzračevanje disk zavor
- servis vilic in amortizerja
LPM
Kakšen način vožnje?
Na splošno pa redno:
- mazanje verige in kontrola raztegnjenosti (tukaj obstajata dve teoriji, kdaj menjat... izbereš eno in se je držiš)
- nastavitev zavor in po potrebi menjava gumic/ploščic
- menjava pletenic za menjalnike in zavore 1x letno (će imaš hidr. diske, pusti olje pri miru, dokler dela)
- tudi bovdne je dobro zamenjat vsake toliko časa
- nastavitev menjalnikov
- centriranje obročev (pri diskih ni potrebe, da so zelo natančno scentrirani)
- kako kapljico olja na tesnilo potopnih cevi vilic
- če se pojavi zračnost v krmilnem ležaju, se malo zategne "fajfa"
- kontrola in korekcija zračnega tlaka v vilicah/amortizerju, če je tak sistem
Izjemoma:
- poseg v pesta in gonilni ležaj (načeloma brez posegov do konca življenske dobe komponente)
- menjava in odzračevanje disk zavor
- servis vilic in amortizerja
LPM
DOOM_er ::
bremze, če niso napere krive, če prestave lepo šaltajo. Toj to kar jst pogledam na bajku
Robots will steal your job. But that's OK
Tomas 33 ::
Sliderje na vilcah mažem bolj redno (pa ne da teče od njih, ker se potem samo prah nabira).
Vsake toliko še poglej kako šo napere napete in zračnost kolesnih ležajev.
Vsake toliko še poglej kako šo napere napete in zračnost kolesnih ležajev.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Tomas 33 ()
PrimozR ::
Slajderje (tako vilice kot zadnji feder) po pranju bicikla špricnem z GT85, 'zaciklam' nekajkrat, da se podmažejo puše, ostanek pa obrišem.
Glede olja pri diskih, če imaš mineralno (Magura in Shimano 100 %, morda tudi Hope), pusti, so zavore trotlziher za nekaj let, dokler menjaš ploščice. Če je zavorno olje iz DOT družine (hayes, Avid, Formula), je olje treba menjati vsaj enkrat letno, ker le-to nase veže vlago in posledično ne deluje več optimalno.
Glede olja pri diskih, če imaš mineralno (Magura in Shimano 100 %, morda tudi Hope), pusti, so zavore trotlziher za nekaj let, dokler menjaš ploščice. Če je zavorno olje iz DOT družine (hayes, Avid, Formula), je olje treba menjati vsaj enkrat letno, ker le-to nase veže vlago in posledično ne deluje več optimalno.
matejmesar ::
No DOT olje je res bol higroskopično in posledično zahteva bolj pogosto menjavo. Ampak vseeno, pusti dokler dela. Včasih zdrži tudi dve oz. tri leta.
PrimozR ::
Dela lahko še dlje. AMpak ko ti po nekaj metrih spusta olje zavre ni ravno zabavno, kajne?
matejmesar ::
@PIPI
Res je, pri resnih spustih se ni igrat s tem.
Mišljeno je bilo za rekreativno vožnjo povprečnega sodobnega kolesarja, ki sicer ima disk zavore, ampak se vozi bolj po lokalnih gričih.
Res je, pri resnih spustih se ni igrat s tem.
Mišljeno je bilo za rekreativno vožnjo povprečnega sodobnega kolesarja, ki sicer ima disk zavore, ampak se vozi bolj po lokalnih gričih.
bluefish ::
Podobno vozim po nezahtevnem terenu, pa je zaenkrat v 7+ letih šlo brez vzdrževanja - kolo z navadnimi zavorami. Seveda pa ne pravim, da je to dobro prakticirati.
V tem času se je enkrat zamenjala zajla za zavore, zavorne tačke, malo nastavljanja zavor in prestav, in to je to.
V tem času se je enkrat zamenjala zajla za zavore, zavorne tačke, malo nastavljanja zavor in prestav, in to je to.
matejmesar ::
Vilice so zaprt sistem. Ves mehanizem v nogah se maže samodejno z oljem (ali mastjo pri elastomer vilcah), ki se nahaja not. Menja se ga ob servisiranju.
Maže se le potopne cevi (sliderje). Lahko z navadnim strojnim oljem, ali pa s posebnim sprejem. Z oljem se jih maže tako, da se odmakne zgornjo manšeto (posnemovalec) in nakapa nekaj olja na filc, ki je na vrhu vsake noge.
Maže se le potopne cevi (sliderje). Lahko z navadnim strojnim oljem, ali pa s posebnim sprejem. Z oljem se jih maže tako, da se odmakne zgornjo manšeto (posnemovalec) in nakapa nekaj olja na filc, ki je na vrhu vsake noge.
PrimozR ::
Bartman kot sem rekel, GT85 po drsnikih in parkrat zaciklat 'na roke' skozi hod. Sicer pa razmišljam o menjavi olja v Pike-ih. Itak spodaj odšraufaš tista dva imbusa in enostavno vzameš dol noge.
LeQuack ::
A je že kdo A2U servis sprobal na Viču v LJ? Ali pa Extremevital čez cesto?
Quack !
Zgodovina sprememb…
- spremenil: LeQuack ()
PrimozR ::
Vsaj za MTB imaš kar nekaj skupin na FB, kjer bo bolj verjetno, da je kdo imel izkušnjo s temi servisi.
Je pa tudi vprašanje kaj potrebuješ poservisirati. Potrebuješ splošni servis kolesa al kaj specifičnega (npr. vzmetenje)?
Je pa tudi vprašanje kaj potrebuješ poservisirati. Potrebuješ splošni servis kolesa al kaj specifičnega (npr. vzmetenje)?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: PrimozR ()
LeQuack ::
Vsaj za MTB imaš kar nekaj skupin na FB, kjer bo bolj verjetno, da je kdo imel izkušnjo s temi servisi.
Je pa tudi vprašanje kaj potrebuješ poservisirati. Potrebuješ splošni servis kolesa al kaj specifičnega (npr. vzmetenje)?
Specialko. Bolj je mišljeno kakšen je price/performance, ker imaš poceni servise in imaš drage, ampak kvaliteta ni nujno povezana s tem. Kvaliteta v smislu poznavanja vsega, kako skrbni so pri razstavljanju/sestavljanju, upoštevanje želj itd. Recimo najbolj zoprno je ko moraš nazaj na servis hodit ker je kaj narobe nastavljeno, prestave preskakujejo, kolesa niso dobro centrirana, ali pa dobiš kakšne poškodbe in praske na kolesu.
Quack !
Zgodovina sprememb…
- spremenil: LeQuack ()
Black Dragon ::
Predlagam:
Center 3Sport - Viška cesta 5
Freestyle - Samova ulica 14
Kastelic servis koles - Gunceljska cesta 35
3Sport najcenejši do Kastelica, ki je klasa za sebe. Vse toplo priporočam.
Center 3Sport - Viška cesta 5
Freestyle - Samova ulica 14
Kastelic servis koles - Gunceljska cesta 35
3Sport najcenejši do Kastelica, ki je klasa za sebe. Vse toplo priporočam.
Time will tell.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Black Dragon ()
PrimozR ::
Težko jim je dati 50 € za servis, ki je slabo narejen.
Pa kot sem slišal cene servisov, večinoma ni samo 50 €. Lahko da se motim, ker nisem na tekočem s cenami servisov, za vse namreč poskrbim sam.
Pa kot sem slišal cene servisov, večinoma ni samo 50 €. Lahko da se motim, ker nisem na tekočem s cenami servisov, za vse namreč poskrbim sam.
martincek1 ::
Jaz sem dal 110e in za ta denar so mi menjali celotno opremo iz neke starodobne Campagnolo na Shimano Tiagra, razstavili kolo in zamenjali ležaje, nastavili v nulo (po 4000km brez dotikanja). Jaz tega brez kupovanja orodja in vsaj 5 ur dela nikakor nebi mogel poservisirat.
A2U Šenčur.
A2U Šenčur.
PrimozR ::
110 € se sliši ugodno za takšen postopek. Katere ležaje pa? Verjetno gonilnega, zraven pa še?
Invictus ::
Težko jim je dati 50 € za servis, ki je slabo narejen.
Pa kot sem slišal cene servisov, večinoma ni samo 50 €. Lahko da se motim, ker nisem na tekočem s cenami servisov, za vse namreč poskrbim sam.
50 EUR je kar realna cena, če še kaj zamenjajo.
martincek1 je izjavil:
Jaz sem dal 110e in za ta denar so mi menjali celotno opremo iz neke starodobne Campagnolo na Shimano Tiagra, razstavili kolo in zamenjali ležaje, nastavili v nulo (po 4000km brez dotikanja).
A je bil Campagnolo tako zanič, da si moral menjati? Sam imam 30 let staro specialko, pa ne menjam nič . Deluje BP...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Invictus ()
jocoj ::
Black Dragon je izjavil:
Predlagam:Klasa zase cenovno in po tem, da te nategne kje te more. Če pa kaj pojamraš, ti ponudi "popust" v obliki plačila brez računa.
3Sport najcenejši do Kastelica, ki je klasa za sebe. Vse toplo priporočam.
martincek1 ::
110 € se sliši ugodno za takšen postopek. Katere ležaje pa? Verjetno gonilnega, zraven pa še?
Gonilnega in pri vilici. Seveda sem poleg dela pri njih kupil tudi material, celotno Tiagro, ležaje, trak (ponudba cenejša kot če bi kupil sam). Pedale in obroče sem prinesel sam.
A je bil Campagnolo tako zanič, da si moral menjati? Sam imam 30 let staro specialko, pa ne menjam nič . Deluje BP...
Imel sem Campagnolo Mirage, s 12-25 kaseto in 50/36 verižnikom, oboje potrebno menjave. Menjal sem za 50/34 in 11-32, kar je bila ena najboljših odločitev, ker kolena ne trpijo več in mi ni treba voziti v rdečem. Pa na splošno je prestavljanje zdaj čisto druga liga.
Black Dragon ::
Black Dragon je izjavil:
Predlagam:Klasa zase cenovno in po tem, da te nategne kje te more. Če pa kaj pojamraš, ti ponudi "popust" v obliki plačila brez računa.
3Sport najcenejši do Kastelica, ki je klasa za sebe. Vse toplo priporočam.
Dejstvo je, da ni veliko ljudi, ki ti dobro popravi počeni karbon. Ostala dva sem omenil, ker sta cenejša, ko pride do servisa in sestave kolesa. Vendar pa nimata znanja za popravilo karbona. Je pa res, da je poškodovani karbon off-topic za to temo.
Time will tell.
LeQuack ::
Torej kje so zadnje čase dobri servisi koles? Se mi zdi so se si kar podražili in imajo gužvo od korone naprej.
Quack !
PrimozR ::
Saj se bo verjetno počasi umirilo tole z gužvo, ker kar precej korona kolesarjev prodaja kolesa. Je pa res, da je veliko ljudi šlo na elektriko, ki zahteva še več servisiranja.
Glede cen pa... Inflacija naredi svoje.
Kaj hočeš servisirati? Kakšno kategorijo in kakšen rang kolesa?
Glede cen pa... Inflacija naredi svoje.
Kaj hočeš servisirati? Kakšno kategorijo in kakšen rang kolesa?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: PrimozR ()
d0rK ::
Jaz ga vedno vozim do Kojota v Trnovo. Je pa res grozno kakšno gužvo imajo prav vsi servisi.
LeQuack ::
Kaj hočeš servisirati? Kakšno kategorijo in kakšen rang kolesa?
Specialka/gravel kolo. Pač standardne zadeve, npr. letni servis, centriranje obročev, itd. Nekaj stvari že itak sam naredim doma, npr. vzdrževanje headseta, menjava disk ploščic, verige, itd. Samo če nimaš placa in orodja da bi lahko kvalitetno delal, potem je kar muka kakšne stvari delati. Že menjava verige brez stojala je zoprna, ali pa nastavljanje prestav.
Quack !
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Katero kolo (strani: 1 2 3 4 … 106 107 108 109 )Oddelek: Šport | 839372 (2939) | Sparkxl |
» | Nadležni zvoki pri vožnji kolesaOddelek: Na cesti | 5150 (4534) | OracleDev |
» | Nabava novega kolesa.Oddelek: Šport | 14700 (11207) | dolenc |
» | Katero nizkocenovno kolo kupiti (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 34053 (31580) | stratosD |