Forum » Igre » GTR
GTR
Tattoo- ::
Špil je un-crackable, Starfrce 3 zaščita.
Špil je crackable Preverjeno! Edina omejitev je, da lahko igreša multiplayer samo predo direct IP
Špil je crackable Preverjeno! Edina omejitev je, da lahko igreša multiplayer samo predo direct IP
Racing is in my blood - Ayrton Senna
Slide ::
In kaj potem če je crackable... itak je vsaka stvar crackable... Samo slabost crackov je ta, da si ful odvisen od tisth k so skrekal zadevo.. namreč če pridejo kaki popravki ali pa kaki updatei, modi, kar kol in recimo kak patch je zraven tud exe fajl... tko da potem ga je potrebno spet skrekat... Vglavnem ni mi žal da sm kupu ta špil... :) Aja jz mam DVD pogon in dela ql...
forever 200 MPH ...
borchi ::
končno sem odstranu vse ovire, da lahko začnem uživat v GTR. MS Sidewinder FF je imel pedal za bremzo samo na on/off - bil sem že čist obupan, da lahko človek, ki je toliko prevozil GPLja, tako zarjavi. nekak sem tudi se znebil shimmeringa, ki je v vseh ISIjevih igrah obupen. edino morem še rešit online, ker mam na routerju restrictane tudi outbound connections in nikakor ne najdem portov, ki jih je treba odpret.
zdej pa ugotovim, da je ta thread že čisto umrl .
ma še kdo kak komentar? hint/tip... bi se kdo rad pohvalu s kakim hitrim krogom?
pa mogoče mi še kdo pomaga tule v tej temi, kjer iščem najbolj primerno grafično za to simulacijo?
zdej pa ugotovim, da je ta thread že čisto umrl .
ma še kdo kak komentar? hint/tip... bi se kdo rad pohvalu s kakim hitrim krogom?
pa mogoče mi še kdo pomaga tule v tej temi, kjer iščem najbolj primerno grafično za to simulacijo?
l'jga
frenk ::
jest sm ga pa kr kupu
a mogoče kdo ve kje bi blo mal opisan glede nastavitev, oz. kje bi blo na dolgo in počez razloženo
a mogoče kdo ve kje bi blo mal opisan glede nastavitev, oz. kje bi blo na dolgo in počez razloženo
borchi ::
jest sm ga pa kr kupu
itak, kk pa drgač?
enivej, js se setupov ne bom prtaknu še neki cajta. se mi zdi, da so default setup-i kr OK, dost nevtralni. rajš naberem par tisoč kilometrov tako. če prehitr začneš ameriko odkrivat s setupi, se na koncu ponavadi pokaže kontraproduktivno (spin, spin...).
l'jga
OrlyTM ::
Jst sm tut z mal zamude tole zacel spiljat in cist navdusen! Spil owna gladko!
Me pa zanima ena rec ... a se komu sanja, ce v GT prvenstvu uporabljajo traction control al ne! F1 uporablja TC, tole je pa samo malo manj brutalno in vozit brez TCja se sicer da, je pa precej "zivcno" ... nebi rad podrkavu brez TCja, ce je v bistvu v realnosti TC dovoljen in uporabljan. Se pa vozi cist drugace z TCjem ... pa se vedno je uzitek.
lp
OrlyTM
Me pa zanima ena rec ... a se komu sanja, ce v GT prvenstvu uporabljajo traction control al ne! F1 uporablja TC, tole je pa samo malo manj brutalno in vozit brez TCja se sicer da, je pa precej "zivcno" ... nebi rad podrkavu brez TCja, ce je v bistvu v realnosti TC dovoljen in uporabljan. Se pa vozi cist drugace z TCjem ... pa se vedno je uzitek.
lp
OrlyTM
--------------------------------------------------
<b>Fear is in The Eye Of The Beholder. Don't let it be You!</b>
<b>Fear is in The Eye Of The Beholder. Don't let it be You!</b>
borchi ::
IZKLOP TC! c'mon, be a man!
drugač pa ne vem, kako je v realnosti. js igram z vsem na "off"
drugač pa ne vem, kako je v realnosti. js igram z vsem na "off"
l'jga
OrlyTM ::
jao ... eno je bit "a man" drugo je bit pa "a fool" ... rad bi vidu "a man-a" k 630 konjskega 550GTS vozi "na nogo", IMO to mal prevelka loterija ... pac zelim vozit cim bolj tako, kot vozjo fantje v real life! Ce se gremo realisticno simulacijo, se jo pejmo all the way, al kako?
----------------------------
aja, da dodam:
iz FIAinih pravil za GTC:
http://www.fia.com/resources/documents/...
----------------------------
ocitno je TC v FIA GT prvenstvu dovoljen in uporabljan!
lp
OrlyTM
----------------------------
aja, da dodam:
iz FIAinih pravil za GTC:
2.8 Electronic system
A traction control system operating exclusively on the engine from
data provided by wheel rotation speed sensors is authorised.
http://www.fia.com/resources/documents/...
----------------------------
ocitno je TC v FIA GT prvenstvu dovoljen in uporabljan!
lp
OrlyTM
--------------------------------------------------
<b>Fear is in The Eye Of The Beholder. Don't let it be You!</b>
<b>Fear is in The Eye Of The Beholder. Don't let it be You!</b>
PrimozR ::
Jest špilam v F1C modih na Low TC (torej je nekej, sam ni pa čist, še zmer se lohk tut zavrtijo kolesa). Morm GTR nek dobit (original da ga sprobam pa po vsej verjetnosti kupm).
Slide ::
Večji žur je furat po mokrem cestišču
Pa še ena stvar k ful seka pr tem špilu je ta, da so časi zelo realni... Ko greš na official page od FIA GT in pogledaš kvalifikacijske čase... Se kumot najdeš med top 5
Edin AI so od 96% naprej prezahtevni... v smislu kvalifikacij... In zelo zelo težko dobiš pole...
Špil rulaaaaa... Je že kdo kej probavu špilat na netu?? Kako zgleda?? Gremo na eno GTR dirko hehe
Pa še ena stvar k ful seka pr tem špilu je ta, da so časi zelo realni... Ko greš na official page od FIA GT in pogledaš kvalifikacijske čase... Se kumot najdeš med top 5
Edin AI so od 96% naprej prezahtevni... v smislu kvalifikacij... In zelo zelo težko dobiš pole...
Špil rulaaaaa... Je že kdo kej probavu špilat na netu?? Kako zgleda?? Gremo na eno GTR dirko hehe
forever 200 MPH ...
OrlyTM ::
jep, spil rula, definitivno! sam sem zej mal casa porabu, da sm izbrskal tole pravilo o traction controlu, ker mi je blo jako cudno, da bi fantje take zverine fural brez tega in ocitno sm mel prav, tko da bom jst najbrz vozil kr z TC on ... upam, da niso vsi online zagrizenci cist usekani na TC off ...
online pa zaenkrat se tut ne, ker sm se v "testni" fazi ;) ampak ga bom sou definitivno kupit ... kmalu.
lp
OrlyTM
online pa zaenkrat se tut ne, ker sm se v "testni" fazi ;) ampak ga bom sou definitivno kupit ... kmalu.
lp
OrlyTM
--------------------------------------------------
<b>Fear is in The Eye Of The Beholder. Don't let it be You!</b>
<b>Fear is in The Eye Of The Beholder. Don't let it be You!</b>
Tattoo- ::
@OrlyTM:
Napača...fantje v FIA GT prvenstvu (tako v kategoriji GT1 [Ferrari 550, Ferrari 575, Murciolago, Viper, Lister] kot tudi v kategoriji GT2 [Porsche 996, Ferrari 360 Modena, Morgan] vozijo brez TC, ABS, ter kar je še podobnih elektronskih pomagal... Vse kar imajo je desna noga, volan ter prefinjen občutek za drsenje!
GTC pa je bivša kategorija (od letos dalje ni več razlik med homologacijami za FIA GT prvenstvo ter homologacijami za LeMans) za dirkalnike, ki so nastopali na 24 ur LeMansa!
Drugače pa jaz vozim v GTR brez vseh pomagal in ne vidim nekih hudih težav pri obvladovanju dirkalnika [ure preživete ob Grand Prix Legends imajo svoj učinek ]
Napača...fantje v FIA GT prvenstvu (tako v kategoriji GT1 [Ferrari 550, Ferrari 575, Murciolago, Viper, Lister] kot tudi v kategoriji GT2 [Porsche 996, Ferrari 360 Modena, Morgan] vozijo brez TC, ABS, ter kar je še podobnih elektronskih pomagal... Vse kar imajo je desna noga, volan ter prefinjen občutek za drsenje!
GTC pa je bivša kategorija (od letos dalje ni več razlik med homologacijami za FIA GT prvenstvo ter homologacijami za LeMans) za dirkalnike, ki so nastopali na 24 ur LeMansa!
Drugače pa jaz vozim v GTR brez vseh pomagal in ne vidim nekih hudih težav pri obvladovanju dirkalnika [ure preživete ob Grand Prix Legends imajo svoj učinek ]
Racing is in my blood - Ayrton Senna
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Tattoo- ()
borchi ::
@Tattoo-: hvala za info. torej špilam "as it was meant to be" ;-) sicer imam šele kaka dva popoldneva preživeta v "kabini". bo treba nadoknadit čez vikend!
zadnč sem se neki fijakal v barceloni in v T3 grem pač mal široko z idealne linije in me zabriše s ceste. wtf!!! pol pa ugotovim, da sem zapeljal na "marbels" (koščki gume)!!! kul! very kewl!!!
zadnč sem se neki fijakal v barceloni in v T3 grem pač mal široko z idealne linije in me zabriše s ceste. wtf!!! pol pa ugotovim, da sem zapeljal na "marbels" (koščki gume)!!! kul! very kewl!!!
l'jga
OrlyTM ::
@tattoo --> hmnja ... ok, jst sm pravilnik skopiru iz FIA strani, torej bo ze mogl drzat ...
FIA GT CHAMPIONSHIP
2005 Regulations
ne vem pol ...
------------------------
sm pa jst tut se lotu spilat brez TCja in se kr da no zaenkrat 2:26:10 @ SPA with Ferrari 550GTS ...
lp
OrlyTM
FIA GT CHAMPIONSHIP
2005 Regulations
ne vem pol ...
------------------------
sm pa jst tut se lotu spilat brez TCja in se kr da no zaenkrat 2:26:10 @ SPA with Ferrari 550GTS ...
lp
OrlyTM
--------------------------------------------------
<b>Fear is in The Eye Of The Beholder. Don't let it be You!</b>
<b>Fear is in The Eye Of The Beholder. Don't let it be You!</b>
OrlyTM ::
jah ... I've got room to improvement ... vcer sm jo prvic igral
kere avte pa ponavadi vozte? Mene do zdej najbl sunu lih tale Maranello
lp
OrlyTM
kere avte pa ponavadi vozte? Mene do zdej najbl sunu lih tale Maranello
lp
OrlyTM
--------------------------------------------------
<b>Fear is in The Eye Of The Beholder. Don't let it be You!</b>
<b>Fear is in The Eye Of The Beholder. Don't let it be You!</b>
lalan ::
-SimBin je igro ustvaril po licenci za 2003,ko TC ni bil dovoljen, sedaj pa je.Tako tudi po vseh ligah in MP-ju ni TC-ja.
-Jaz od nekdaj vozim Viperja, ker pri nizkih obratij še zelo dobro vleče.
-me pa malo moti, ker imam sedež nastavljen precej nazaj zaradi ogledal.Virtual mirror nočem uporabljati, ker ga tudi v real life ni.Vendar pa je pri tako nastavljenem sedežu spremljanje podatkov na volanu nekoliko težje, ker se slabo vidi.Imam 17 CRT.
-ali morda kdo vozi na 19 ali pa večjem LCD-ju in ali je slika tekoča?
-Odločil sem se, da predno grem na MP, odpeljem eno prvenstvo proti AI, da dobim malo izkušenj.AI imam nastavljene na 98%, in sem po Brnu na šestam mestu.Vozim pa 50% dirke.
-Jaz od nekdaj vozim Viperja, ker pri nizkih obratij še zelo dobro vleče.
-me pa malo moti, ker imam sedež nastavljen precej nazaj zaradi ogledal.Virtual mirror nočem uporabljati, ker ga tudi v real life ni.Vendar pa je pri tako nastavljenem sedežu spremljanje podatkov na volanu nekoliko težje, ker se slabo vidi.Imam 17 CRT.
-ali morda kdo vozi na 19 ali pa večjem LCD-ju in ali je slika tekoča?
-Odločil sem se, da predno grem na MP, odpeljem eno prvenstvo proti AI, da dobim malo izkušenj.AI imam nastavljene na 98%, in sem po Brnu na šestam mestu.Vozim pa 50% dirke.
ATHLON 64 3200, 939DUAL,Ram DDR 2X 512 MB,gf 7600 gt,(120 GB, 7200 RPM),fiaGTR
OrlyTM ::
jap, sm si prebral tut jst ... 2003 je bil res TC prepovedan se ... letos je pa dovoljen! Ja ni kej ... bomo brez TC fural, ni panike ... sam ti pa da mislit, kaki norci so modeli ko furajo 24 ur LeMansa z takimi zverinami! Like ... to je garanje! Kapo dol res!
Mene pa najbolj moti, da je pri pogledu iz kabine, vidn tut volan ... to mi je cist mim, k mas pol kr dva volana pred sabo ... bedno ... mogl bi nardit se un look, k ni volana, pa si v kabini.
lp
OrlyTM
Mene pa najbolj moti, da je pri pogledu iz kabine, vidn tut volan ... to mi je cist mim, k mas pol kr dva volana pred sabo ... bedno ... mogl bi nardit se un look, k ni volana, pa si v kabini.
lp
OrlyTM
--------------------------------------------------
<b>Fear is in The Eye Of The Beholder. Don't let it be You!</b>
<b>Fear is in The Eye Of The Beholder. Don't let it be You!</b>
PrimozR ::
Men je pa kul 2 volana gledat. Ne vem zakaj. Svojga itk nč ne vidm oz. nism skoncentriran nanj.
OrlyTM ::
2.20.70 @ SPA with Ferrari 550GTS tole gre skoz boljs
a je kdo probu najprej spilat GTR pol pa F1 RC 99-02? Haha ... kera izica je vozit F1 pol
pa zavore so noro divje v F1!
lp
OrlyTM
a je kdo probu najprej spilat GTR pol pa F1 RC 99-02? Haha ... kera izica je vozit F1 pol
pa zavore so noro divje v F1!
lp
OrlyTM
--------------------------------------------------
<b>Fear is in The Eye Of The Beholder. Don't let it be You!</b>
<b>Fear is in The Eye Of The Beholder. Don't let it be You!</b>
borchi ::
Mene pa najbolj moti, da je pri pogledu iz kabine, vidn tut volan ... to mi je cist mim, k mas pol kr dva volana pred sabo ... bedno ... mogl bi nardit se un look, k ni volana, pa si v kabini.
zakaj pa si pol pač ne izklopiš prikaza volana?
l'jga
OrlyTM ::
zakaj pa si pol pač ne izklopiš prikaza volana?
a? pri pogledu iz kabine je ta opcija?
lp
OrlyTM
--------------------------------------------------
<b>Fear is in The Eye Of The Beholder. Don't let it be You!</b>
<b>Fear is in The Eye Of The Beholder. Don't let it be You!</b>
frenk ::
jest mam spa s ferrarijem 575 čas 2.18.595
a mogoče kdo ve kje je kakšen opis za vsako nastavitev v setup-u?...že sam da sm prestavna razmerja spremenu je dost bol, ampak rad bi pa še ostalo
a mogoče kdo ve kje je kakšen opis za vsako nastavitev v setup-u?...že sam da sm prestavna razmerja spremenu je dost bol, ampak rad bi pa še ostalo
steev ::
Jah nevem. Klik!
Se pa dobi nek demo GTR 2.0. Sem ga igrou pa je isti pogon kot gtr1, sam nevem, da nisem jest kej pobrku.
Se pa dobi nek demo GTR 2.0. Sem ga igrou pa je isti pogon kot gtr1, sam nevem, da nisem jest kej pobrku.
:|
PrimozR ::
Noch nicht lieferbar -- jetzt vorbestellen. - Z mojim slabim znanjem nemščine (2. letnik gimnazije, zaključena 2, lani 3) sem prišel do zaključka, da je tole prednaročilo. Predvsem tisti VORbestellen.
GTR 2 uradna stran.
GTR 2 uradna stran.
njok ::
Kolikor vem niti demo se ni zunaj.
Drugace sem zasledil, da pri SimBin pripravljajo tudi simulacijo WTCC, ampak na njihovi strani nic ne pise o tem. Ne morem vam povedat, kako neucakan sem. :D
Drugace sem zasledil, da pri SimBin pripravljajo tudi simulacijo WTCC, ampak na njihovi strani nic ne pise o tem. Ne morem vam povedat, kako neucakan sem. :D
mtjz33 ::
Glede nastavitev (copy-paste iz drugega foruma)
Rebound? Čisto po domače. To je hitrost oz. sila, s katero se kolo (amortizer) vrača iz stisnjenega položaja v normalen položaj. Kmečko pravilo je, da če imaš mehkeje nastavljen avto, imaš trše bump in rebound in obratno. Understeer in oversterr pa najlažje korigiraš z anti-roll barom:
- več anti-roll bara naprej pomeni več understeera, se pravi bolj bo nos silil iz ovinka in težje se vstopa v ovinek, vendar je avto natančneje vodljiv.
- več anti-roll bara zadaj pomeni več oversteera, se pravi odnašanja zadka in lažje vstopanje v ovinek.
Zdaj pa veliko vaje in vse bo postalo zelo enostavno.
Rebound? Čisto po domače. To je hitrost oz. sila, s katero se kolo (amortizer) vrača iz stisnjenega položaja v normalen položaj. Kmečko pravilo je, da če imaš mehkeje nastavljen avto, imaš trše bump in rebound in obratno. Understeer in oversterr pa najlažje korigiraš z anti-roll barom:
- več anti-roll bara naprej pomeni več understeera, se pravi bolj bo nos silil iz ovinka in težje se vstopa v ovinek, vendar je avto natančneje vodljiv.
- več anti-roll bara zadaj pomeni več oversteera, se pravi odnašanja zadka in lažje vstopanje v ovinek.
Zdaj pa veliko vaje in vse bo postalo zelo enostavno.
frenk ::
paps:jest sm obojga kar dost preigral in ti loh povem da se tedva špila niti pod razno ne moreta primerjat...zaenkrat najboljša simulacija dirkalnikov je GTR pa rečte karkol hočte
paps ::
kar se tiče fizike je res pri obeh drugačna in zelo realna
kar se pa tiče igralnosti je pa v ospredju LFS, sploh če gledaš MP kjer brez probleama voziš okoli in je vedno veliko igralcev. Za GTR to nebi rekel. Sej je veliko igralcev sam ni filinga, pa če že igraš online NETCODE ni tolk dobra k pr LFS pa še igralci hitr obupajo :\
kar se pa tiče igralnosti je pa v ospredju LFS, sploh če gledaš MP kjer brez probleama voziš okoli in je vedno veliko igralcev. Za GTR to nebi rekel. Sej je veliko igralcev sam ni filinga, pa če že igraš online NETCODE ni tolk dobra k pr LFS pa še igralci hitr obupajo :\
frenk ::
GTR je zelo specificen, zato vec folka spila LFS. Pa da ne omenjam zvoka pri gtr...sploh pa ferrari 575
steev ::
Sam res, zvok je pa daleč. Sploh če mal bass pojačaš, pa pržgeš Porsche-a. Rajcih ...
Edit: A tale LFS je zej sele u Alpha kokr sem jest dojeu?
Edit: A tale LFS je zej sele u Alpha kokr sem jest dojeu?
:|
Zgodovina sprememb…
- spremenil: steev ()
PrimozR ::
frenk zvok je šibka točka LFSja, to je res.
LFS je v Alpha stadiju ne zaradi bugov (jih skoraj ni, itak se zelo hitro popravjo) ampak zaradi nekaterih pomembnih funkcij, ki jih še ni. Sicer pa, LFS ma svojo temo na STju. Premaknimo se tja, tukaj naj ostane GTR.
LFS je v Alpha stadiju ne zaradi bugov (jih skoraj ni, itak se zelo hitro popravjo) ampak zaradi nekaterih pomembnih funkcij, ki jih še ni. Sicer pa, LFS ma svojo temo na STju. Premaknimo se tja, tukaj naj ostane GTR.
frenk ::
no pa še moj zadn post na temo LFS vs GTR...lfs sm znal takoj vozt in to clo z miško, poznej ko sm obe špili vozu z volanom se mi je tud po enmu letu učasih zgodil da sm pri GTR letu s ceste, česar pri LFS ni bilo. OVER AND OUT
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Live for Speed (strani: 1 2 )Oddelek: Igre | 6701 (3817) | __Devil__ |
» | GTR2Oddelek: Igre | 2772 (1563) | Blinder |
» | gtr2 slovenijaOddelek: Igre | 2584 (1715) | mmmato |
» | simulacija vožnje avta (strani: 1 2 3 )Oddelek: Igre | 14338 (11712) | Loki |
» | rFactorOddelek: Igre | 2830 (2065) | PrimozR |