» »

Sony ne bo več proizvajal zapisljivih blu-rayjev

Sony ne bo več proizvajal zapisljivih blu-rayjev

Slo-Tech - Sony, ki je eden največjih proizvajalcev medijev blu-ray, je najavil enega izmed korakov proti slovesu teh medijev. Prenehali bodo proizvajati zapisljive medije blu-ray za domače uporabnike, zato bodo tudi odpustili 250 zaposlenih iz tega sektorja. Proizvodnje ne bodo selili, temveč jo bodo res ukinili. Proizvodni obrat v kraju Tagajo ima sicer 670 zaposlenih, a bo večina zaposlitev obdržala, ker se vsa proizvodnja ne ukinja.

Še vedno bodo proizvajali blu-rayje za poslovne naročnike (B2B). Prav tako bodo še vedno proizvajali medije z vsebino, denimo igrami, glasbo itd. Sprememba bo za zdaj prizadela le stranke, ki blu-rayje uporabljajo za varnostne kopije svojih podatkov in podobno. Zelo dolgoročni cilj pa je ukinitev vseh optičnih medijev, a za kaj takega čas še ni primeren.

Mediji blu-ray imajo nekaj prednosti, med katerimi so gotovo dolgoživost, manj navdušujoča pa je omejitev na največ 125 GB. Posamezni eksperimentalni modeli sicer zmorejo več, a še niso komercialno dostopni in bržkone nikoli ne bodo. Omejitev 125 GB pa predstavlja resno pomanjkljivost, zato se za varnostne kopije običajno uporabljajo diski ali pa kar storitve v oblaku.

37 komentarjev

Ganon ::

Zavajajoč naslov. Se jim tudi tukaj ne moremo izogniti?

opeter ::

Se strinjam, naslov je res malo mimo. Lahko bi se glasilo nekako tako, da " ... ne bo več proizvajal Blu-ray plošče za domače uporabnike". Saj, če še vedno proizvajajo za poslovne stranke, so ti nosilci še vedno zapisljivi, kajne?
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: opeter ()

OK.d ::

Hitro v trgovino pokupit staro zalogo.
LPOK.d

mtosev ::

Očitno nas, ki kupujemo file na Blu-rayu bomo še naprej lahko kupovali filme.
Core i9 10900X, ASUS Prime X299 Edition 30, 32GB 4x8 3600Mhz G.skill, CM H500M,
ASUS ROG Strix RTX 2080 Super, Samsung 970 PRO, UltraSharp UP3017, Win 11 Pro,
Enermax Platimax 1700W | moj oče darko 1960-2016, moj labradorec max 2002-2013

FireSnake ::

mtosev je izjavil:

Očitno nas, ki kupujemo file na Blu-rayu bomo še naprej lahko kupovali filme.


Prosim?
Poglej in se nasmej: vicmaher.si

MrStein ::

Sony je edini proizvajalec?
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

mtosev ::

Ne. Jaz imam nekaj Verbatim praznih BDjev.
Core i9 10900X, ASUS Prime X299 Edition 30, 32GB 4x8 3600Mhz G.skill, CM H500M,
ASUS ROG Strix RTX 2080 Super, Samsung 970 PRO, UltraSharp UP3017, Win 11 Pro,
Enermax Platimax 1700W | moj oče darko 1960-2016, moj labradorec max 2002-2013

spamer ::

prevec zastarela tehnologija, ce bi jo dali ven 10 let prej oziroma vec kot so jo uradno in bolj dostopno, pa da se nebi kregali z HD DVD standardom, bi se morda se kaj prijelo, oziroma cas bi bil za novejse medije, ki zmorejo vsaj 200GB minimum shraniti ali kaj vec, ker cene so SSDji, oziroma kartice bolj dostopne.
(\__/) This is Bunny. Copy and paste bunny
(='.'=) into your signature to help him gain
(")_(") world domination.

Avenger ::

Vsem, ki verjamete v apokalipso (ali pa EMP, ki bo skuril vso nezaščiteno elektroniko) pa bo še vedno na voljo: https://www.guru3d.com/story/pioneer-la...
It is better to be hated for what you are than to be loved for something you are not.

tikitoki ::

Trenutno za malo denarja dobis solidno veliko SD spominsko kartico. Hvalabogu, da gredo na smetisce zgodovine.

Machete ::

tikitoki je izjavil:

Trenutno za malo denarja dobis solidno veliko SD spominsko kartico. Hvalabogu, da gredo na smetisce zgodovine.


Slaba rešitev za karkoli pomembnega. Lp
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

Invictus ::

Bili so tam, za tisti čas O.K., danes je to pase. Ajde, filmi se bodo še nekaj časa distribuirali na BluRayu, ker drugega preprosto ni.

Niti za arhiv niso dobri, ker s časom medij izgubi strukturo.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Avenger ::

^^^V linku zgoraj Pioneer garantira da strukturo drži 100 let. Tudi če samo 50 je to fantastično.
It is better to be hated for what you are than to be loved for something you are not.

Machete ::

LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

fikus_ ::

Avenger je izjavil:

^^^V linku zgoraj Pioneer garantira da strukturo drži 100 let. Tudi če samo 50 je to fantastično.


Kdo ti bo čez 30 let jamčil, da bodo podatki berljivi? Bo na voljo sploh še tehnologija, ki bo to znala prebrati, SW,....?
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.

MrStein ::

Kdo pa jamči za druge tehnologije?
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

kow ::

Moje izkusnje z opticnimi nosilci so zelo dobre. Se vedno mi prebere vse nosilce, ki sem jih zapisal 25 let nazaj. Pa sem kupoval povprecno robo.

fikus_ ::

Bolj je vprašanje, če bo čez 30 let proizvajalec/ponudnik arhiviranja še aktualen, ali bo firma še obstajala.

Navadni poceni CD so se "kvarili", je razpadla plast, na kateri je bil zapis, ne pa vsi.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.

Invictus ::

kow je izjavil:

Moje izkusnje z opticnimi nosilci so zelo dobre. Se vedno mi prebere vse nosilce, ki sem jih zapisal 25 let nazaj. Pa sem kupoval povprecno robo.

Moram najti svoj CD reader in preveriti.

Se mi je v preteklosti že zgodilo, da je bil kak CD neberljiv...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

matobeli ::

Jaz sem šel tudi čez bivše arhive nepomembnih stvari nekaj časa nazaj (in jih končno spravil v normalen backup), vse laufal, noben ni zgnil. Še tisti z musko ne, pa so bli svoje čase v avtu in povsod.

Še par komadov 800MB CDjev sem našel, toj blo fajn k je šlo par komadov več gor.

Jeffreyy ::

Men so optični mediji še vedno v teoriji zanimivi (v praksi res nisem kaj preveč aktiven uporabnik, da bi bil dovolj dober potrošnik), po moje majo potencial bit dosti bolj zanesljivi od trdih diskov, samo ne vem, koliko se proizvajalci osredotočajo na to. Maksimalno dolgoživost in zanesljivost bi morali oglaševat (in seveda dejansko nudit), za kapaciteto in hitrostjo se je brezveze zaganjat, ker tam itak ne morejo biti konkurenčni, dosti več tega bi se lahko žrtvovalo, tak občutek imam.

Jeffreyy ::

Pa bolj bi se morali na manjše ploščke fokusirat, 8 cm ali manjše, bi se mi zdelo kul, če bi to postal nek standard. Mali ploščki so mi vedno bili bolj fascinantni, lažje jih primeš v roko, težje ti padejo, lažje skladiščit. Nekako naredijo vtis na človeka, pa je čist enostavno jih izdelovat namesto večjih, 12 cm delujejo nerodno.

kow ::

Se strinjam. Opticni nosilci niso primerni za 4k+ videovsebine. Ampak ce backupiras kaj drugega, potem kapaciteta ni vec tako pomembna. Arhiv fotografij, pa bi zlahka imel na opticnih nosilcih.

Baja ::

zakaj bi se leta 24 s cd-ji mučil? cena rje in ssd-jev je tako nizka da nima nobenega smisla. kupiš par diskov, vržeš v zfs raid1/2/3 in uživaš v hitrem dostopu pa še integriteto podatkov maš zagotovljeno.

kow ::

Pa strom placujes forever brez veze? Govorimo o arhivu.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

Baja ::

saj lahko zalaufas 1x na mesec, posodobis arhiv, ugasnes. pa videl sem zadeve na rPi-jih, kolko to stroma pozere?

karafeka ::

Pred parimi meseci je pa bila novica, da je Sony naredil 1.5 PB dvd. To pa je že neka velikost.

tikitoki ::

Machete je izjavil:

tikitoki je izjavil:

Trenutno za malo denarja dobis solidno veliko SD spominsko kartico. Hvalabogu, da gredo na smetisce zgodovine.


Slaba rešitev za karkoli pomembnega. Lp


Kot, da BlueRay je? Od vec sto CDjev, ki sem jih pred casom vrgel proc, je bilo bore malo pomembnega.

Dejasnko pomembne podatke hranis temu primerno.

Avenger je izjavil:

^^^V linku zgoraj Pioneer garantira da strukturo drži 100 let. Tudi če samo 50 je to fantastično.


Na papirju. V praksi ni bilo tako lepo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: tikitoki ()

Baja ::

karafeka je izjavil:

Pred parimi meseci je pa bila novica, da je Sony naredil 1.5 PB dvd. To pa je že neka velikost.


mislim da sem tole zasledil. rabi dva laserja, eden trenutno pride $50k, če se ne motim. good luck.

kow ::

Baja je izjavil:

saj lahko zalaufas 1x na mesec, posodobis arhiv, ugasnes. pa videl sem zadeve na rPi-jih, kolko to stroma pozere?


SSD-je definitivno ne smes ugasati, ali pa bos izgubil podatke relativno hitro. Ce ga bos osvezil vsak mesec 1x, bi moralo sicer biti ok. Ampak, zakaj bi se sel neke tvegane zadeve. Ce kaj crkne, imas pa se delo z mgmt.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

tikitoki ::

Navadni HHDji ne obstjajo?

Baja ::

kow je izjavil:

Baja je izjavil:

saj lahko zalaufas 1x na mesec, posodobis arhiv, ugasnes. pa videl sem zadeve na rPi-jih, kolko to stroma pozere?


SSD-je definitivno ne smes ugasati, ali pa bos izgubil podatke relativno hitro. Ce ga bos osvezil vsak mesec 1x, bi moralo sicer biti ok. Ampak, zakaj bi se sel neke tvegane zadeve. Ce kaj crkne, imas pa se delo z mgmt.


ravno to se gres s kosom plastike.

ce hočeš arhiv namesto "arhiva", moraš v to nekaj tudi vložiti. če kaj crkne? zato pa mas raid da lahko ckrne eden, dva al pa trije diski pa so podatki še vedno OK.

WhiteAngel ::

Bluray so malo predragi za moj okus. Navadne 25gb ploščke od Verbatima dobiš za ok ceno, ampak so malo premajhni za backup slik/posnetkov. Recimo BDXL, ki nosi nekaj čez 100GB je kar uporabna velikost za kakšno leto backupa, samo cena je 10-kratnik navadnih 25gb nosilcev ali več.

simnov ::

Jaz še vedno arhiviram slike videe na blu-ray 50gb. Bolj varno kot vsak ssd flash itd.

tikitoki ::

Al pa ce ruknes na nekaj navadnih diskov, naslednjic pa sam prepises.

k4vz0024 ::

Blue-ray in DVD so imho bolj zanesljivi od ssd in kjučkov. Še klasični HD prekašajo. Po 10 ali več letih so še vedno berljivi, medtem ko so HD, vsaj nekateri šli rakom žvižgati.

Baja ::

k4vz0024 je izjavil:

Blue-ray in DVD so imho bolj zanesljivi od ssd in kjučkov. Še klasični HD prekašajo. Po 10 ali več letih so še vedno berljivi, medtem ko so HD, vsaj nekateri šli rakom žvižgati.


ko pa enkrat več niso, pa narediš kaj?


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Zunanji Blu ray pekač

Oddelek: Kaj kupiti
162764 (1555) cebelar123
»

General Electric na holografski medij shranil pol terabajta

Oddelek: Novice / Optične enote / mediji
225878 (4797) galu
»

Prodaja Blu-rayev zrasla, DVD-ji daleč spredaj

Oddelek: Novice / Optične enote / mediji
425792 (3277) Mr.B
»

Xbox 360 ne potrebuje Blu-raya

Oddelek: Novice / Konzole
335676 (4118) Mr.B
»

Toshiba ponovno želi združiti HD DVD in Blu-ray

Oddelek: Novice / Optične enote / mediji
414600 (3286) Stepni Volk

Več podobnih tem