» »

Google ameriški policiji zopet omogočil razpršeno poizvedbo glede gesla v iskalniku

Google ameriški policiji zopet omogočil razpršeno poizvedbo glede gesla v iskalniku

vir: CNet
CNet - Sodni spisi so razkrili, da je letošnje poletje ameriške preiskovalce do aretacije osumljenca pripeljala splošna poizvedba glede iskanja določenega pojma v Googlovem iskalniku, kar bi lahko bilo protiustavno.

Ko ameriški preiskovalni organi s sodnim nalogom potrkajo na Googlova vrata, gre običajno za željo po informacijah o lokaciji točno določenega osumljenca ali njegovi dejavnost v širšem Googlovem oblaku. V letošnjem poletju pa so policisti glede na odprte sodne dokumente za iskalnik uporabili obratno metodo. Avgusta so aretirali Michaela Williamsa, prijatelja priprtega pevca R. Kellyja, ki je obtožen mnogoterih spolnih zlorab; Williams naj bi namreč z namenom zastraševanja zažgal avto ene od prič v procesu. Do njega so se dokopali na podlagi zahtevka o IP-naslovih oseb, ki so v Googlov iskalnik vnesle naslov žrtve. Enega od tako pridobljenih IP-naslovov so preiskovalci uspeli povezati z Williamsovim telefonom, nakar je sledila nova poizvedba, osrediščena okoli njegovih lokacijskih podatkov in zgodovine iskanja, kar jih je naposled prepričalo, da imajo resnega osumljenca.

Sodni nalogi, vezani na iskalna gesla (keyword warrant) niso povsem nova zadeva, a se jih celo ameriški preiskovalci poslužujejo bolj redko, ker takšno razpršeno brkljanje po podatkih množice ljudi hodi po robu ustavnosti. Za kočljivost tovrstne prakse lahko služi primer podobnega prijema, namreč geografskega zajema oseb (geofence warrant). S takšnim nalogom se odredi zajem raznoterih podatkov vseh ljudi, ki so se v nekem časovnem intervalu nahajali na določenem območju. Ameriški organi ta ukrep uporabljajo vse rajši, saj so v Googlu povedali, da je število takšnih poizvedb v zadnjih nekaj letih poskočilo za večdesetkrat. Hkrati se na sodiščih in lokalnih upravah po vsej državi vršijo bitke za njegovo prepoved - in sicer vse uspešneje, saj je že več zveznih okrožnih sodnikov v zadnjem času prijem označilo za protiustaven. Razlog za skrbi je čisto enostaven: takšno vohljanje izpostavi vdoru v zasebnost tudi vse tiste, ki so se pač ob napačnem času znašli na nepravem kraju. Podobno je tudi v primeru razpršenega iskanja po geslih, zaradi česar so sodni spopadi v tej smeri samo še vprašanje časa.

31 komentarjev

OK.d ::

Krasni novi svet, trikrat v brskalnik odtipkaš b.... in si že terorist.
LPOK.d

mikhaair ::

Ali pa greš v knjižnjico.

OK.d ::

A tam pa misliš, da te ne morejo dobit - optimist;)
LPOK.d

HulkHogan ::

Jah, tko pač je. Saj Musk se je sedaj tudi razjasnil da dela rakete za vojaške namene da bojo lahko kar direkt iz Amerike bombardirali "teroriste".

carota ::

mikhaair je izjavil:

Ali pa greš v knjižnjico.

Vem, da namiguješ na to, da v Patriot actu piše tudi, da bodo sledili temu, kar ljudje v knjižnici iščejo, a morda niso vsi tako informirani in bi bilo bolje to bolj eksplicitno napisati.

Markoff ::

Razlog za skrbi je čisto enostaven: takšno vohljanje izpostavi vdoru v zasebnost tudi vse tiste, ki so se pač ob napačnem času znašli na nepravem kraju.

Vse ok, ampak v primeru umora prav tako osumi vse osebe, povezane z umorjeno osebo, ne glede na to, ali upravičeno sumijo v to, da so storilci ali ne. Tudi v tem primeru so se osumljenci le znašli na napačnem kraju ob napačnem času in poznali napačno osebo.

Analogno bi smela policija ljudi obravnavati le v primeru neposrednih dokazov, ki pa jih vedno ni na voljo?

Osebno menim, da je profiliranje po zgodovini iskanja po netu podobno uporabi DNK - ni toliko problem uporaba v kazenskem postopku, a sodišče ne sme dovoliti, da postane tak dokaz odločujoč. Hkrati bi morda bilo smiselno razmisliti, da bi policija smela zahtevati od ISPjev in gugoljev takšne poizvedbe, a le na podlagi odredbe sodišča, ki bi lahko zagotovilo objektivnost in oceno sorazmernosti.
Antifašizem je danes poslednje pribežališče ničvredneža, je ideologija ničesar
in neizprosen boj proti neobstoječemu sovražniku - v zameno za državni denar
in neprofitno najemno stanovanje v središču Ljubljane. -- Tomaž Štih, 2021

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Markoff ()

Furbo ::

A google pa res mora beležiti ip od čisto vsakega iskanja?

Kaj potem šele dela android?
i5-13600K, Noctua NH-D15, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO,
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Furbo ()

poweroff ::

Markoff je izjavil:

Vse ok, ampak v primeru umora prav tako osumi vse osebe, povezane z umorjeno osebo, ne glede na to, ali upravičeno sumijo v to, da so storilci ali ne. Tudi v tem primeru so se osumljenci le znašli na napačnem kraju ob napačnem času in poznali napačno osebo.

Ena razlika pa je.

Policija bo seveda želela govoriti z vsemi osebami, ki so bile povezane z umorjeno osebo.

Na bo pa pri teh osebah kar izvedla hišnih preiskav, jim tajno sledila, itd... brez nekega konkretiziranega suma.

Če se zgodi rop banke, bodo seveda popisali osebe, ne bodo pa pri vsakem opravili osebne preiskave.

Ameriška policija je pač navajena delati iz foteljev in blindiranih vozil - če gredo med ljudi, pa v glavnem bolj streljajo nanje.

Za razliko od naših, kjer specialna enota policije od osamosvojitve dalje ni izstrelila niti enega naboja, kjer imajo zelo visok prag za toleriranje raznih "kolesarskih" provokacij, kjer se trudijo delati zakonito in napak ne pometajo pod preprogo (prej nasprotno: policist, ki je osumljen napake se še preden se ugotovi njegova krivda znajde v težavah) in kjer je preiskanost hudih kaznivih dejanj kljub vsemu zelo visoka.
sudo poweroff

RedDrake ::

@Matthai
Ja, ampak pri nas je nezdravljenih mentalnih bolnikov zanemarljivo malo, nimamo velikih getoiziranih območij kjer so povsem drugačne socioekonomske realnosti, nimamo zakonov, ki omogočajo, da je vsak, ki ga srečaš potencialno oborožen, ipd ...
Primerjaš jabolka in hru tamarind.

tony1 ::

Matthai: Detajl s SEP verjetno ne drži povsem. Nekje 20 let nazaj so ustrelili morilca vikendašev v Belih vodah. (Je pa možno, da to ni bila SEP, ampak običajna posebna enota Policije?)

Še malo pojasnila: najprej so mu ukazali, naj odvrže kalašnikov in se preda. Ker se ni, so nanj poslali policijskega psa, ki ga je osumljenec ustrelil. Šele nato so ustrelili njega. Po šolsko izpeljana akcija, kjer je vse štimalo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: tony1 ()

HulkHogan ::

RedDrake je izjavil:

@Matthai
nimamo zakonov, ki omogočajo, da je vsak, ki ga srečaš potencialno oborožen, ipd ...


Čikago ima najbolj ostre zakone glede orožja, pa majo tam največ streljanja. Švicarji majo kar proste zakone glede orožja, pa ni vsak vikend 20 ustreljenih.

A znaš razložiti zakaj? Pa ne mi o revščini, Čikago proda ogromno dragih superg, avti na cesti so tam veliko boljši kot v Sloveniji...
Ne razumem ko govorite da je revščina kriva za streljanje. Sem iz revne vasi kjer imajo vsi puše, po vaši logiki bi se morali streljati vsak dan, pa skozi celo zgodovino obstoja kraja ni bilo nobenega strelskega obračuna.

tony1 ::

Že mogoče, ampak so vsi enako revni.

Tudi v VB se ne štihajo kar po cesti zaradi barve kože ali zanič podnebja, izkaže se, da večino štihanj zagreši bela mularija iz delavskih familij, ki se počuti v svetu neskončne bogatije vse okrog sebe prikrajšano in nategnjeno.

HulkHogan ::

tony1 je izjavil:

Že mogoče, ampak so vsi enako revni.

Tudi v VB se ne štihajo kar po cesti zaradi barve kože ali zanič podnebja, izkaže se, da večino štihanj zagreši bela mularija iz delavskih familij, ki se počuti v svetu neskončne bogatije vse okrog sebe prikrajšano in nategnjeno.


Kje imaš kakšne podatke o napadalnih belih mulcih v UK ki štihajo ker nimajo dosti za nov Ifon?

tony1 ::

Do idej o ajfonih niti ne pridejo, ker ne morejo ne do službe in ne do pametne izobrazbe.

Furbo ::

tony1 je izjavil:

Do idej o ajfonih niti ne pridejo, ker ne morejo ne do službe in ne do pametne izobrazbe.

Ker jih versko blazni starši že v osnovi zafurajo.
i5-13600K, Noctua NH-D15, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO,
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC

RedDrake ::

HulkHogan je izjavil:

RedDrake je izjavil:

@Matthai
nimamo zakonov, ki omogočajo, da je vsak, ki ga srečaš potencialno oborožen, ipd ...


Čikago ima najbolj ostre zakone glede orožja, pa majo tam največ streljanja. Švicarji majo kar proste zakone glede orožja, pa ni vsak vikend 20 ustreljenih.

A znaš razložiti zakaj? Pa ne mi o revščini, Čikago proda ogromno dragih superg, avti na cesti so tam veliko boljši kot v Sloveniji...
Ne razumem ko govorite da je revščina kriva za streljanje. Sem iz revne vasi kjer imajo vsi puše, po vaši logiki bi se morali streljati vsak dan, pa skozi celo zgodovino obstoja kraja ni bilo nobenega strelskega obračuna.


Zdaj smo totalno offtopic, ampak se te bom lotil.
In najprej disclaimer, sem za "freedom to bear arms", ker točno tako kot praviš, v Švici nekih težav ni. Dodatno sem preživel skoraj dva meseca v shithole-u, ki se imenuje San Francisco.

1) Pisal sem o tem, zakaj je policija agresivna (ker so lahko ljudje oboroženi), in ne da dejstvo da so ljudje lahko oboroženi povzroča veliko streljanj.
2) Za primerno socializacijo in potrebne vrednote ter delovanje v družbi je tako pri človeku kot pri praktično vseh sesalcih pomembna vzgoja v času odraščanja. Divji pes je lahko tudi Border collie, če nima vzgoje. Za vzgojo so potrebni dobri zgledi. Te lahko zagotavlja družina ali zelo dobro okolje. 13% populacije nima ne enega ne drugega. Tisti bolj bledolični pa imajo tipično vsaj eno od teh dveh stvari, največkrat oboje. Vprašaj vsakega psihologa, zakaj so odrasli moški nasilni in z izjemo kakšnih patoloških motenj vedno prideš do ranih otroških let in kakšno okolje je bilo tedaj pri njih doma.
3) Liberalizacija vsega privede do tega, da v družbi Gaussova krivulja do konkretnega izraza. Ergo je tisti levi rep krivulje zelo viden in prepoznaven po vseh **zda**jah ki jih počne.

HulkHogan ::

RedDrake je izjavil:


2) Za primerno socializacijo in potrebne vrednote ter delovanje v družbi je tako pri človeku kot pri praktično vseh sesalcih pomembna vzgoja v času odraščanja. Divji pes je lahko tudi Border collie, če nima vzgoje. Za vzgojo so potrebni dobri zgledi. Te lahko zagotavlja družina ali zelo dobro okolje. 13% populacije nima ne enega ne drugega. Tisti bolj bledolični pa imajo tipično vsaj eno od teh dveh stvari, največkrat oboje. Vprašaj vsakega psihologa, zakaj so odrasli moški nasilni in z izjemo kakšnih patoloških motenj vedno prideš do ranih otroških let in kakšno okolje je bilo tedaj pri njih doma.


Ne razumem, če trdiš da je kriva vzgoja, potem namiguješ da črnci slabše vzgajajo otroke kot belci?

mtosev ::

No ja. Podatke ostalih oseb, ki niso bile povezane s preiskavo so izbrisali.
Core i9 10900X, ASUS Prime X299 Edition 30, 32GB 4x8 3600Mhz G.skill, CM H500M,
ASUS ROG Strix RTX 2080 Super, Samsung 970 PRO, UltraSharp UP3017, Win 11 Pro,
Enermax Platimax 1700W | moj oče darko 1960-2016, moj labradorec max 2002-2013

sloxl8 ::

"Do njega so se dokopali na podlagi zahtevka o IP-naslovih oseb, ki so v Googlov iskalnik vnesle naslov žrtve."

Se opravičujem za svoje neznanje, ampak kaj naj bu v konkretnem primeru pomenilo, da so osebe v Google Search vnesle naslov žrtve? Zakaj bi nekdo na mestu zločina iskal po Guglu - ali si pač narobe predstavljam?

zeleni ::

Verjetno so pogledali kdo je iskal določen naslov. Naslov na katerem je bila žrtev. Nato so poiskali iz katerega naslova oz naprave so bile narejene poizvedbe. Odkrili so, kdo je lastnik telefona, ki je med drugim googlal za naslovom žrtve. Verjetno predno je storil zločin. Pač iskal jo je preko interneta.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: zeleni ()

c3p0 ::

Furbo je izjavil:

A google pa res mora beležiti ip od čisto vsakega iskanja?


Kak bi pa drugače bil smisel gugla? Poglej glavne financerje.

poweroff ::

tony1 je izjavil:

Še malo pojasnila: najprej so mu ukazali, naj odvrže kalašnikov in se preda. Ker se ni, so nanj poslali policijskega psa, ki ga je osumljenec ustrelil. Šele nato so ustrelili njega. Po šolsko izpeljana akcija, kjer je vse štimalo.

Mislim, da je bila to navadna enota policije.

Kakorkoli - ravnali so zelo po predpisih, mogoče še celo bistveno bolj defenzivno kot bi smeli. Vse pohvale za to.

V ZDA so zadeve seveda bistveno drugačne. Poglej recimo kako je tale možakar "ogrožal" policistko, da je potegnila pištolo:



Roke je imel na volanu, bil je privezan, orožje je imel (domnevno) v prtljažniku!
sudo poweroff

tony1 ::

Seveda se strinjam, nisem pisal s cinizmom.

Ni bila navadna enota policije, ker ti nimajo psov izurjenih za napad (obvladanje storilca?). Zato se zdi, da je bila to SEP, saj so človeka prej iskali že več dni...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: tony1 ()

Furbo ::

HulkHogan je izjavil:

Ne razumem, če trdiš da je kriva vzgoja, potem namiguješ da črnci slabše vzgajajo otroke kot belci?

Ja, ker jih je večina brez očeta. V 2011 je bilo 72% črnih otrok rojenih neporočeni materi.
i5-13600K, Noctua NH-D15, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO,
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC

HulkHogan ::

Furbo je izjavil:

HulkHogan je izjavil:

Ne razumem, če trdiš da je kriva vzgoja, potem namiguješ da črnci slabše vzgajajo otroke kot belci?

Ja, ker jih je večina brez očeta. V 2011 je bilo 72% črnih otrok rojenih neporočeni materi.


Zakaj pa so brez očeta? A ti trdiš da so genetsko usmerjeni k nevzgoji lastnih potomcev?

Mr.B ::

Od kar so zaceli govoriti o razbijanju velikanov, pa so se velikani... no sreca da je podkrepljeno z zakonom.
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold

Markoff ::

RedDrake je izjavil:

2) Za primerno socializacijo in potrebne vrednote ter delovanje v družbi je tako pri človeku kot pri praktično vseh sesalcih pomembna vzgoja v času odraščanja. Divji pes je lahko tudi Border collie, če nima vzgoje. Za vzgojo so potrebni dobri zgledi. Te lahko zagotavlja družina ali zelo dobro okolje. 13% populacije nima ne enega ne drugega. Tisti bolj bledolični pa imajo tipično vsaj eno od teh dveh stvari, največkrat oboje. Vprašaj vsakega psihologa, zakaj so odrasli moški nasilni in z izjemo kakšnih patoloških motenj vedno prideš do ranih otroških let in kakšno okolje je bilo tedaj pri njih doma.

Candace Owens (oseba, ki jo je dobesedno užitek poslušati, pa ne zato, ker je črna ženska, temveč ker je briljantna debaterka in pove stvari precej neposredno, čeprav ni po okusu sodobnih progresivcev, ki ji podtikajo marsikaj) je v enem od zaslišanj omenila, da je med najbolj kritičnimi problemi ZDA odsotnost črnskih očetov iz družine (pa ne toliko zato, ker so v zaporih, temveč ker enostavno nočejo biti očetje), ne pa rasizem. To se lepo sklada s tem, kar si napisal.

Problem je v družbenih vzorcih razmišljanja. Če ta družba propagira preemptive strike vojne, pravico do nošnje orožja, ghetto-gangsta-rap kulturo, išče rasizem vsepovsod, nasilno protestira in ob tem ropa ter kaže s prstom vedno na krivdo nekoga drugega, bo agresija sestavni del obnašanja mnogih posameznikov. Če pri tem pri eni od manjšin razpada osnovna celica družbe, družina, gredo stvari le še navzdol. Owensova tu omenja še socialno pomoč, ki naj bi povzročala odvisnost črncev od države (tu se sicer ne strinjam povsem), premajhno zavzetost za izobraževanje in na koncu še odsotnost kakršnegakoli spoštovanja do avtoritete.

Sicer pa, kdor meni, da so črnci v ZDA marginalizirani zaradi nekakšnega institucionaliziranega rasizma, mi naj lepo prosim pojasni vzpon kupa uspešnih igralcev, pevcev, športnikov (poglejmo npr. delež črnih športnikov vs. vseh ostalih ras), vse več je tudi uspešnih politikov (hudiča, 8 let je bil eden predsednik ZDA), gospodarstvenikov. Kako, od kje? Kakšna rasistična država je to, kjer lahko človek prosperira navkljub "napačni" rasi? Does not compute. At all.
Antifašizem je danes poslednje pribežališče ničvredneža, je ideologija ničesar
in neizprosen boj proti neobstoječemu sovražniku - v zameno za državni denar
in neprofitno najemno stanovanje v središču Ljubljane. -- Tomaž Štih, 2021

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Markoff ()

Poldi112 ::

Markoff je izjavil:


Sicer pa, kdor meni, da so črnci v ZDA marginalizirani zaradi nekakšnega institucionaliziranega rasizma, mi naj lepo prosim pojasni vzpon kupa uspešnih igralcev, pevcev, športnikov (poglejmo npr. delež črnih športnikov vs. vseh ostalih ras), vse več je tudi uspešnih politikov (hudiča, 8 let je bil eden predsednik ZDA), gospodarstvenikov. Kako, od kje? Kakšna rasistična država je to, kjer lahko človek prosperira navkljub "napačni" rasi? Does not compute. At all.


Da črncem dovolijo igrati košarko je simple matematika - jim pač prinesejo več, kot oni, ki jih zaprejo za potrebe obiranja bombaža. Saj ne rabiš zapreti vseh, da si rasist. Saj nimaš toliko bombaža!

Zgolj dobro propagando imajo kolega, tako da tisti, ki rasizma nočete videti, brez težav najdete mainstream glas, ki bleja, da je rasizem zgodovina.
Where all think alike, no one thinks very much.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.

Furbo ::

HulkHogan je izjavil:

Furbo je izjavil:

HulkHogan je izjavil:

Ne razumem, če trdiš da je kriva vzgoja, potem namiguješ da črnci slabše vzgajajo otroke kot belci?

Ja, ker jih je večina brez očeta. V 2011 je bilo 72% črnih otrok rojenih neporočeni materi.


Zakaj pa so brez očeta? A ti trdiš da so genetsko usmerjeni k nevzgoji lastnih potomcev?

Kako ti skačeš od sklepa do sklepa..

Ne vem k čemu so ali niso usmerjeni, po mojem mnenju je ameriški sistem podpore samohranilkam preveč radodaren in se ga zlorablja. Odkar so ga uvedli, število samskih mamic narašča.

Če otrok odrašča brez očetovske figure, pri matki, ki misli, da ji vse pripada, tudi sam ne bo kaj prida, po mojem mnenju.

Poldi112 je izjavil:

Da črncem dovolijo igrati košarko je simple matematika - jim pač prinesejo več, kot oni, ki jih zaprejo za potrebe obiranja bombaža. Saj ne rabiš zapreti vseh, da si rasist. Saj nimaš toliko bombaža!

Zgolj dobro propagando imajo kolega, tako da tisti, ki rasizma nočete videti, brez težav najdete mainstream glas, ki bleja, da je rasizem zgodovina.

Seveda se najde tu in tam kak rasist, ampak tiste oslarije o institucionalnem itd.. so pa samo to, oslarije.

Edini rasizem od institucij so finančne podpore samskim mamicam, ki razbija črne družine.
i5-13600K, Noctua NH-D15, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO,
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Furbo ()

olegq ::

Ne vem zakaj se ne sme priznat, da smo si ljudje razlicini. Dva brata nista enaka kaj sele kaj bolj razlicnega. Tudi v primeru ce imata enako vzgojo, oba starsa in enak solski sistem, prihaja do razlik tako v ocenah, kot v obnasanju. Obstajajo drugacne mentalitete in kulture, drugacen dnk. Kaj je tukaj spornega, ne vem. Nekdo je to ocitno zlorabil in se o tem kao ne sme govorit. Pa to so osnove.

tony1 ::

Markoff: Se ne strinjam povsem. Če je del kulture postalo nespoštovanje avtoritet, gre to z roko v roki s tem, da takšni ljudje pristanejo v zaresnem zaporu že takoj, ko so polnoletni. To bi se moralo dati spremeniti z izobraževanjem, kar pa ni mogoče, ker se daje šolam, ki imajo slabši učni uspeh vsako leto manj (!!!) denarja. Uspešnejšim pa seveda več. Iz takšne spirale se "slaba" šola sploh ne more rešiti.

Johnny Cash je pred 50+ leti veliko koncertriral po Am. zaporih. Nekaj teh špilov so tudi posneli s kamero, poglej si jih, in gotovo boš šokirano ugotovil, da nekaj ne štima, ker so na posnetkih skoraj samo beli zaporniki.

Vmes se je v Am. družbi nekaj moralo zelo spremeniti, ker % črnske populacije zapornikov zadnjih nekaj desetletij preveč nesorazmerno presega % črnske populacije.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: tony1 ()


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Uporaba obveščevalnih podatkov v kazenskem postopku

Oddelek: Novice / NWO
64285 (3110) mulc007
»

Avstralija prepovedala "kanarčke" (strani: 1 2 )

Oddelek: Problemi človeštva
5116160 (13620) Ribič
»

Ameriško sodišče o spoštovanju evropskih pravil varstva zasebnosti

Oddelek: Novice / NWO
65151 (4093) AndrejO
»

Zakonodaja izdajanja šifriranega gesla (strani: 1 2 )

Oddelek: Informacijska varnost
8816947 (14705) Ribič
»

Žiga Turk: kdor ni z nami, je proti nam (2) (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / NWO
5127359 (23036) PaX_MaN

Več podobnih tem