» »

VR naočniki HP Reverb G2 prispejo novembra, prihodnje leto še profesionalna različica Omnicept

VR naočniki HP Reverb G2 prispejo novembra, prihodnje leto še profesionalna različica Omnicept

HP Reverb G2 Omnicept

vir: CNet

osnovna različica Reverb G2

vir: CNet
CNet - Iz HPja so sporočili, da se lahko težko pričakovanih VR naočnikov Reverb G2 nadejamo v novembru. Toda še več pozornosti je vzbudila najava njihove profesionalne inačice Omnicept, ki bo skozi zaznavanje parametrov, kot so srčni utrip in gibanje oči ter obraza, skušala dognati odzivanje uporabnika na prikazano vsebino.

HPjeva očala za navidezno resničnost Reverb so bržkone najboljši predstavnik platforme Windows VR, tudi zaradi ločljivosti zaslona - 2160×2160 na oko. Posodobljena izvedenka G2, ki so jo prvič oznanili v maju, je zato ena bolj pričakovanih VR naprav v zadnjem času, saj naj bi za približno 600 evrov ponudila idealno srednjo rešitev med dragimi Valvovimi naočniki Index in cenejšimi Oculus Quest. HPjevim inženirjem so dejansko v Valvu priskočili na pomoč in za G2 oblikovali naprednejše leče ter priredili Indexove slušalke. Ogromna resolucija LCD zaslona ostaja nespremenjena, bo pa natančnejši sistem za orientacijo v prostoru, s štirimi kamericami in brez potrebe po zunanjih satelitih. Še vedno bo šlo za ožičen sistem, tudi kontrolerji ne bodo bistveno spremenjeni. Po tem, ko so spomladi odprli prednaročila, so iz podjetja zdaj sporočili, da Reverb G2 prispejo novembra.

A morda še zanimivejša je najava naočnikov Reverb G2 Omnicept, ki so različica G2 z dodano množico senzorjev za zaznavanje nekaterih uporabnikovih telesnih parametrov. Tako nosijo merilnik srčnega utripa, pa senzorja za usmerjenost pogleda in velikost očesne zenice ter kamero za snemanje gibanja obraza. Sistem je bil zasnovan v sodelovanju z laboratorijem Human Interaction Lab z univerze Stanford in je namenjen podrobni analizi odzivanja uporabnika na VR vsebino. To v glavnem pomeni merjenje tako imenovanega "kognitivnega bremena", oziroma zahtevnosti prikazane vsebine za telo, da bi s pomočjo teh podatkov lahko razvili čim boljše učne VR naprave, na primer za pilote ali zdravnike. Omnicept je tako pravzaprav širša platforma in G2 bodo zgolj prva vanjo integrirana očala.

Linija Omnicept bo namenjena izključno profesionalni rabi in takšnih izdelkov v igričarstvu skoraj gotovo ne bomo videli. V širši potrošnji bi zaradi množice posnetih biometričnih podatkov znalo biti problematično tudi tveganje za zasebnost, čemur so se v HPju sicer dobro posvetili in pravijo, da bo ravnanje s podatki sledilo pravilniku GDPR. Bodo pa izsledki gotovo koristni tudi za širše VR področje in nenazadnje dobrodejni za prodor sledenja očem ter posledično rabo izrisovanja vsebine glede na smer našega pogleda (foveated rendering). Reverb G2 Omnicept prispejo prihodnjo pomlad, cena še ni znana, gotovo pa bo višja od tiste za osnovno, potrošno verzijo.

13 komentarjev

WhiteAngel ::

VR me spominja na e-ink. Torej ena nišna tehnologija, za katero bi vsi radi, da čim prej napreduje, ima pa še ogromno inženirskih glavobolov pred sabo.

PARTyZAN ::

Kakšnih pa?

opeter ::

PARTyZAN je izjavil:

Kakšnih pa?


Da bi prikaz virtualne resničnosti deloval brez "naočnikov/očal".


3D televizija je umrla, tudi 3D v kinih je na poti do smetišča.
Razen, če bo Cameron spet pričaral kakšno iskro.
https://entertainment.ie/cinema/movie-n...
http://www.digitalcinemasociety.org/ess...
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: opeter ()

filip007 ::

Še nismo tako napredni, da se bomo lahko priklopili na tretje oko na čelu.
Trevor Philips Industries

Izi ::

Kaj nič ne spremljate tehnološkega napredka?
Elon Musk je že leta 2016 ustanovil Neuralink Corporation in delujoč računalniški port direkt v naše možgane je že kakšno leto nared. Sedaj ga samo še izpopolnjujejo.
Edino vprašanje je kdo bo tako pogumen, da si bo to vgradil v glavo, ko pa se nekateri še cepiti bojijo :))

WhiteAngel ::

PARTyZAN je izjavil:

Kakšnih pa?


- pregrevanje
- ločljivost
- teža pri obračanju glave
- avtonomnost (teža baterija + prenos podatkov po zraku)
- latenca

Bwaze6 ::

Lahko dodaš še visoko strojno zahtevnost. Da poganjaš dva zaslona v ločljivosti 2160 x 2160 je potrebno več zmogljivosti kot za 4K, pa še nizek framerate VR očala veliko bolj poudarijo kot monitor.

PARTyZAN ::

opeter je izjavil:

Da bi prikaz virtualne resničnosti deloval brez "naočnikov/očal".


3D televizija je umrla, tudi 3D v kinih je na poti do smetišča.


Če se tem namiguješ, da VR/AR čaka podoben izid se krepko motiš. Očala bodo še lep čas nujna, postajajo pa vse manjša, lažja in cenejša (glej recimo Oculus Quest 2). Dela se tudi na kontaktnih lečah.

VR in AR je na tej točki namenjen igranju iger, socialni interakciji in v industriji za ogled/interakcijo s 3d modeli in sestankom (collaboration). V prihodnosti lahko pričakuješ AR očala od vseh tech giantov - Apple, Facebook in Microsoft.

VR v trenutni obliki ni najprimernejši za konzumiranje filmskih vsebin, vsaj ne s takšno produkcijo ki se jo gremo danes.

Problem je:
- kompleksnost snemanja filma s 360/180° kamero
- neudobnost očal, če bi rad ležal v postelji

Ko bomo imeli headset v velikosti očal za plavanje zadnja točka odpade. Kjer VR trenutno lahko doprinese dodatno vrednost je v navidezni velikosti zaslona - ker so leče blizu očem, ti lahko pokrijejo bistveno večje vidno polje kot TV ali projektor na normalni razdalji, pa še precej ceneje je. Super se obnese tudi pri prenosu kakšnih športnih iger, recimo.

PARTyZAN ::

WhiteAngel je izjavil:


- pregrevanje
- ločljivost
- teža pri obračanju glave
- avtonomnost (teža baterija + prenos podatkov po zraku)
- latenca


1. V VR sem preživel že lepo število ur v šusu, še nikoli headseta nisem odložil zato, ker bi mi bilo vroče v obraz zaradi očal, ali pa da bi se izklopila zaradi "pregrevanja". Odložim ga, ko se naveličam, ali pa ko se mi ne da več mahat po luftu.
2. Dela se na tem, ampak že trenutno stanje je OK za igre.
3. To pri meni nikoli ni bil issue. Imaš kakšen primer uporabe mogoče?
4. Headset v tej novici je wired. Če pa misliš za wireless headsete glej točko 1, Quest 1 s power bankom nudi dovolj avtonomije, da boš prej utrujen, kot da bi ti zmanjkalo baterije. Zato, ker je front heavy je power bank pripet na strap (zadnja stran glave) v bistvu reč, ki ti izboljša udobje - headset manj sloni na lica.
5. Wireless streaming deluje zelo dobro, latency je na 5G wifi med 20 in 23ms. Cel HL: Alyx (pa tudi mnogo drugih iger) sem preigral brezžično in brez kateregakoli issuea. Googlaj Virtual Desktop.

@Bwaze6: Če hočeš priti poceni skozi kupiš stand alone headset kot je recimo Quest. Če hočeš več eye candyja pa so vse mid in high range "gaming" grafične kartice dovolj.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: PARTyZAN ()

Phantomeye ::

opeter je izjavil:

PARTyZAN je izjavil:

Kakšnih pa?


Da bi prikaz virtualne resničnosti deloval brez "naočnikov/očal".


3D televizija je umrla, tudi 3D v kinih je na poti do smetišča.
Razen, če bo Cameron spet pričaral kakšno iskro.
https://entertainment.ie/cinema/movie-n...
http://www.digitalcinemasociety.org/ess...


To potem ni več virtualna resničnost. To je potem augmented reality, ki pa ima več praktičnih implikacij kot VR. Razen, če misliš kak neurolink,

Phantomeye ::

WhiteAngel je izjavil:

PARTyZAN je izjavil:

Kakšnih pa?


- pregrevanje
- ločljivost
- teža pri obračanju glave
- avtonomnost (teža baterija + prenos podatkov po zraku)
- latenca


Najbolj pomembno zadevo si pa pozabil izpostaviti, ko si omenil teežave z ločljivostjo in latenco- tretjina ljudi doživlja morski bolezni podobne simptome pri uporabi VR očal. % sicer soupada z odstotkom ljudi, ki doživljajo takšne simptome tudi v dejanskih situacija (turbelenca in vožnja na ladji).

Cico ::

Sam imam Hp reverb enko in jo uporabljam izključno za virtualno letenje v x-pane. Pri g2 bodo
odpravili ravno to, kar muči enko, zato že komaj čakam izid. Cena pa vsaj pri Amazonu.ES ni 600€ ampak 700€ plus poštnina Brez vr očal mi je sedaj letenje kljub trem monitorjem brez veze. Za VFR letenje niti kontrolerjev ne rabim, 4K resolucija je super in mi deluje pri 30FPS z grafično 2080 ti!

s1m0n ::

Jaz imam v uporabi že kakšno leto+ Oculus Rift S. Res je, da ti včasih postane kar "vroče" z VR očali ampak je to seveda tudi povezano s tem kaj počneš :). Prav tako je teža in kablovje problematično pri igrah kjer so potrebni gibi...
Osebno ga v 99% uporabljam sede (simulacije vožnje/letenja) tukaj postane stvar nepogrešljiva in je ne bi zamenjal za nič.

Tudi resolucija postane stranska prioriteta!


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Microsoft Flight Simulator (2020) (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )

Oddelek: Igre
37252362 (9) pegasus
»

Oktobra prispejo VR naočniki Oculus Quest 2 (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Zasloni / projektorji / ...
5911772 (2762) karafeka
»

VR naočniki HP Reverb G2 prispejo novembra, prihodnje leto še profesionalna različica

Oddelek: Novice / Zasloni / projektorji / ...
134292 (3212) s1m0n
»

Za rabo Oculusovih naočnikov bo obvezen Facebookov račun

Oddelek: Novice / Zasloni / projektorji / ...
135828 (4558) roli
»

Oculus Quest bo dobil povezavo s PCjem in zaznavo rok

Oddelek: Novice / Zasloni / projektorji / ...
84609 (3520) roli

Več podobnih tem