Playstation - Sony je na spletni predstavitvi, s katero je nadomestil odpadlo z odpovedanega šova E3, pokazal zvrhan kup iger za prihajajočo konzolo Playstation 5, naposled pa tudi izgled škatle in periferijo. Še vedno pa ne poznamo cene in natančnega datuma izida.
V začetku junija imajo igričarski navdušenci na koledarju običajno označen sejem E3, ki pa ga je letos odnesla koronavirusna pandemija. Nalogo predstavitev prihajajočih novosti je zato prevzela množica manjših spletnih dogodkov, med katerimi je bil najbolj pričakovan gotovo Sonyjev - ker je japonski velikan obljubil, da nam bo po mesecih draženja končno pokazal, kako bo videti Playstation 5. Črno-bela futuristična škatla po videzu vsekakor odstopa od prejšnjih generacij in še najbolj spominja na predimenzioniran router, kar je širom spleta seveda že sprožilo vrsto hudomušnih komentarjev. Pomembnejša pa je v tem oziru novica, da bo naprava prispela v dveh inačicah: običajni s pogonom za ploščke in pa verziji PS5 Digital Edition brez njega. Sony torej počne nekaj podobnega kot Microsoft z lansko digitalno izvedenko Xboxa One S in namaka prste v izključno nalinijsko distribucijo iger. Žal pa ne vemo, ali bo suhica tudi cenejša - ker o ceni niso želeli povedati ničesar. Še vedno ostajajo ugibanja o nalepki v okolici 500 evrov, ker naj bi sama izdelava podjetje stala okrog 450 dolarjev. Prav tako še vedno ne poznamo točnega datuma prihoda, ki ždi v okolici letošnjega božiča.
Večji del prav spodobnega Sonyjevega šova je predstavljal prikaz novih iger, ki je izpadel precej bolje kot pri Microsoftu pred meseci. Med 26 pokazanimi naslovi so pričakovane (vsaj na začetku) ekskluzive, kot sta nadaljevanje Horizona in naslednji Ratchet & Clank, Gran Turismo ter vrečasti fantič, pa tudi vrsta zanimivihpresenečenj, ki imajo še bolj čudnedražilce od Death Strandinga. In od katerih bomo marsikaterega videli tudi na PCju. Ter seveda Grand Theft Auto V, da ga bomo lahko kupili še petič. V tehničnem smislu je opazna predvsem širitev igralnih prizorišč, tako po velikosti kot dinamičnosti in količini vsebine, kar je gotovo posledica napredne rabe pogonov SSD, ki naj bi bila ena glavnih odlik prihajajoče konzole.
Mislim, da ste preveč optimistični z mislimi na ceno okoli 500 €. Večina spletnih "strokovnjakov" špekulira o ceni med 600 in 800 €. Pravijo, da tako Sony kot Microsoft še same ne vesta po koliko naj bi prodajala nove konzole in čakata drug drugega, kdo se bo prvi opogumil in določil ceno. Nihče noče biti prvi, ker je preveč tvegano.
Kako so si sedaj primerljivo te konzole? Tehnično gledano je X-box zmogljivejši, a ima PS hitrejši SSD in pa še vedno možnost uporabe virtualnih očal. Kje pa je Nintendo?
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Obe konzoli, tako Microsoft kot Sony, podpirata resolucije do 8K Čeprav igre tega ne bodo dosegale je maksimalno pri novih konzolah 8K z 60 fps in 4K z 120 fps. Kot osnovna resolucija je mišljen 4K, ki je tudi resolucija večine novih Televizorjev kamor bodo te konzole priklopljene. Fps v igrah je seveda odvisen od vsake posamezne igre ampak Microsoft, ki ima malo močnejši konzolo kot PS5, zaenkrat optimistično napoveduje, da bodo igre delovale na 4K z 60 fps , medtem ko Sony bolj cilja na 4K z 30 fps.
Obe konzoli, tako Microsoft kot Sony, podpirata resolucije do 8K Čeprav igre tega ne bodo dosegale je maksimalno pri novih konzolah 8K z 60 fps in 4K z 120 fps. Kot osnovna resolucija je mišljen 4K, ki je tudi resolucija večine novih Televizorjev kamor bodo te konzole priklopljene. Fps v igrah je seveda odvisen od vsake posamezne igre ampak Microsoft, ki ima malo močnejši konzolo kot PS5, zaenkrat optimistično napoveduje, da bodo igre delovale na 4K z 60 fps , medtem ko Sony bolj cilja na 4K z 30 fps.
Cinično gledano bomo potem poplavljeni z upscaled 1080p na 4K vsebinami s 30 fps. Got it.
PS4 je izšel 2013, pa redko vidiš native 1080p, kaj šele 60fps...
Govori se da bo notri čip s podobno močjo kot jo ima RTX 2080 Ti. Ali je bilo to rečeno za Xbox nove generacije? Potem tole ne bo samo 500EUR.
Sanja svinja o kukuruz,mogoče bo to enkrat pri PS6 ali pa bolj PS7 4K 30fps?Očitno bo še treba počakat na naslednjo konzolo da bo zmogla teh bogih 60fps 4K
Obupno izgleda. In je precej večja (in manj zmogljiva) od xboxa.
to da je vecja, je kvecjemu plus, ker pomeni, da se verjetno nebo stopila od vrocine
Velikost konzole ne pove nič o načinu in učinkovitosti hlajenja. Glede playstationa je bilo veliko govoric, da imajo težave. V xboxu je izredno dovršeno.
Kako so si sedaj primerljivo te konzole? Tehnično gledano je X-box zmogljivejši, a ima PS hitrejši SSD in pa še vedno možnost uporabe virtualnih očal. Kje pa je Nintendo?
Nintendo se v vojno specifikacij ne spušča. Ubirajo povsem svojo pot, igralcu želijo ponuditi drugačno igralno izkušnjo in izjemne ekskluzivne igre. Konzola podira prodajne rekorde.
Obe konzoli, tako Microsoft kot Sony, podpirata resolucije do 8K Čeprav igre tega ne bodo dosegale je maksimalno pri novih konzolah 8K z 60 fps in 4K z 120 fps.
Kaj imaš lahko na navadnem TV-ju 120fps ali bi moral kupit kakšnega posebnega?
To sploh ne bo tak zgledalo enako je blo do zdaj z vsemi konzolami na dan izida pa so ble vse drugačne ....sicer pa zakaj pa bi sony kazal dejansko obliko tekmecem ko jih je**
Kaj imaš lahko na navadnem TV-ju 120fps ali bi moral kupit kakšnega posebnega?
Posebnega V specifikacijah mora pisati, da ima osveževanje 120 Hz. Navadni TVji imajo ponavadi osveževanje 50 ali 100 Hz, kar za igre ni ravno uporabno. Za igranje rabiš "Gaming TV" in ti imajo osveževanje 60 ali 120 Hz. Če kupuješ TV za igranje iger na bodočem PS5 potem naj minimalno podpira: Ločljivost: 4K UHD (3840 x 2160) Osveževanje: 120Hz
Ceno se niso povedali. Najprej bodo objavili novice o novem playstationu. Potem bodo spremljali odzive. Zna bit kaj cenejsa ce bodo potencialni kupci prevec popljuvali tole zadevo.
Ceno se niso povedali. Najprej bodo objavili novice o novem playstationu. Potem bodo spremljali odzive. Zna bit kaj cenejsa ce bodo potencialni kupci prevec popljuvali tole zadevo.
V kapitalizmu je konkurenca edina, ki ima vpliv na ceno. Potencialni kupci lahko še tako pljuvajo pa se ne bo prav nič spremenilo. Edini pravi konkurent Soniyevemu Playstationu je Microsoft s svojim XBoxom. Na ceno PS5 bo vplivala izključno samo cena bodočega XBoxa in prav nič drugega. Zato pa nihče noče prvi objaviti cene, ker bi s tem dal možnost konkurentu, da postavi malenkost nižjo ceno, kar je lahko pogubno za konkurenco.
Če bo ne-digitalna različica stala 400 dolarjev potem bo to super. Pri konzolah je realno pričakovat da prodajajo z izgubo ker itak to razliko nadomestijo z prodajo iger. Še vedno imajo profit. Sam da navjo pol rekl da je digitalna 450; nedigitalna pa 500. To bi bila katastrofa.
Če bo ne-digitalna različica stala 400 dolarjev potem bo to super. Pri konzolah je realno pričakovat da prodajajo z izgubo ker itak to razliko nadomestijo z prodajo iger. Še vedno imajo profit. Sam da navjo pol rekl da je digitalna 450; nedigitalna pa 500. To bi bila katastrofa.
Če bo ne-digitalna različica stala 400 dolarjev potem bo to super. Pri konzolah je realno pričakovat da prodajajo z izgubo ker itak to razliko nadomestijo z prodajo iger. Še vedno imajo profit. Sam da navjo pol rekl da je digitalna 450; nedigitalna pa 500. To bi bila katastrofa.
navadna najmanj 550+ / 600€, digitalna 500€+
manj niti pod razno ne.
"Placeholder" cena v ameriških trgovinah znaša 700 dolarjev. Kako bo na koncu, bomo pa videli.
Če bo razlika med verzijama res 100$/€ in imata obe isto velik SSD, bo to seveda umetna razlika (verjetno lahko predvidevamo da tisti blueray drive stane Sony par deset $), ki jo bo Sony z veseljem požrl v upanju, da čim več ljudi vzame digitalno edicijo. Kot razumem prodajo zadnjih let, vsekakor verjeten scenarij za USA in Evropo, ne pa tudi za Japonsko (razen če je tudi tam začela prednjačiti digitalna distibucija-mogoče na račun NSW, nisem že nekaj časa gledal cifer).
Tukaj je res potreben pravi kompresor, da boš ščistil prah.
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
cena xboxa bo 100€ nižja od cene PS5, pa naj jo objavi prej en ali drug.
prej bo xbox za 100 dražji ker ma malo boljše stvari notri, podobno kot je dražji xbox one x proti ps4 pro
cena bo res glavni faktor, upam da popustijo do 500€ al pa še nižje in upam da ne bodo za normal verzijo računal prevelik premium proti "digital" verziji
also če igre iz ps-plus ki jih mam do zdaj ne bodo delovale, lahko na vse skp pozabim. bom raje več investiral v PC
Kako so si sedaj primerljivo te konzole? Tehnično gledano je X-box zmogljivejši, a ima PS hitrejši SSD in pa še vedno možnost uporabe virtualnih očal. Kje pa je Nintendo?
Nintendo se v vojno specifikacij ne spušča. Ubirajo povsem svojo pot, igralcu želijo ponuditi drugačno igralno izkušnjo in izjemne ekskluzivne igre. Konzola podira prodajne rekorde.
To je res, da jim za manj denarja uspe narediti dosti več muzike, torej zelo dobro igralno izkušnjo. Pri njih je torej sedaj na izbiro Nintendo Switch?
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Kako so si sedaj primerljivo te konzole? Tehnično gledano je X-box zmogljivejši, a ima PS hitrejši SSD in pa še vedno možnost uporabe virtualnih očal. Kje pa je Nintendo?
Nintendo se v vojno specifikacij ne spušča. Ubirajo povsem svojo pot, igralcu želijo ponuditi drugačno igralno izkušnjo in izjemne ekskluzivne igre. Konzola podira prodajne rekorde.
To je res, da jim za manj denarja uspe narediti dosti več muzike, torej zelo dobro igralno izkušnjo. Pri njih je torej sedaj na izbiro Nintendo Switch?
Switch, ki je postal most med obema svetovoma. Združil je ročno in sobno konzolo. Podpirajo sicer še 3DS, ki je zakorakal v deseto leto obstoja in nudi obilico odličnih iger.
Moja prva asociacija, ko sem ga videl, je bil robot iz risanke WALL-E.
I kek’d
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree
it will live its whole life believing that it is stupid."
-Albert Einstein
Če bo ne-digitalna različica stala 400 dolarjev potem bo to super. Pri konzolah je realno pričakovat da prodajajo z izgubo ker itak to razliko nadomestijo z prodajo iger. Še vedno imajo profit. Sam da navjo pol rekl da je digitalna 450; nedigitalna pa 500. To bi bila katastrofa.
navadna najmanj 550+ / 600€, digitalna 500€+
manj niti pod razno ne.
"Placeholder" cena v ameriških trgovinah znaša 700 dolarjev. Kako bo na koncu, bomo pa videli.
Če bo ne-digitalna različica stala 400 dolarjev potem bo to super. Pri konzolah je realno pričakovat da prodajajo z izgubo ker itak to razliko nadomestijo z prodajo iger. Še vedno imajo profit. Sam da navjo pol rekl da je digitalna 450; nedigitalna pa 500. To bi bila katastrofa.
navadna najmanj 550+ / 600€, digitalna 500€+
manj niti pod razno ne.
"Placeholder" cena v ameriških trgovinah znaša 700 dolarjev. Kako bo na koncu, bomo pa videli.
A se hecaš? So čist znorel z temi cenami !?
Prjatu, pod ceno bodo prodajali. Zaslužili bodo šele s prodajo iger, če se biznis model ni spremenil.
4k/60fps ni noben problem, malo upscaling trikov, malo dinamicne graficne kvalitete, par stvari izklopit, omejit, vuala 60fps.
kakšen 4k v 2020, kaj šele na konzolah, še da furaš 2, 5k moraš vsake 4 leta zamenjat 500€ grafično. mogoče 2030, to pač zahteva 4x več moči kot 1080p in več kot 2x več kot 2, 5k.
60fps je mogoce res tezko, sem pa bil presenecen nad Metrojem, testiral sem 2080 Super in nastavil vse na ulra, 4K, RTX high, HDR On, DLSS pa se Dolby Atmos.
Zadeva je laufala z 50+ fps obcasno malo pade na 45, ampak glede na to, ce bi clovek malo prilagodil detajle, bi 60fps blo brez problema.
Je pa amazing, ko gledas slike RTXa side by side enostavno ni isti ucinek, kot ko se premikas v igri in vidis, da je svetloba drugacna oz. "pravilna" po eni uri igranja, sem za foro izklopil RTX in HDR pa to te srat pritisne, ko se enkrat navadis na to dvoje. Kar se pa Atmosa tice, je igra kot zanalasc za to narjena.
V zadnjem času so se cene malenkost spremenile, glede na preteklost. Cene SSD-jev se je npr. bolj ali manj ustalilo, v določenih primerih so se celo dvignile. https://www.hardwaretimes.com/memory-an...
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
Mene zanima samo kontroler in če bo kompatibilen z sedanjimi USB dongli za PS3/PS4 kontrolerje za PC. Bi rad zamenjal sedaj že kar stare PS3 kontrolerje:)
Xbox mi nikoli niso bili všeč, čeprav večina prisega na njih da so bolj ergonomski, meni pa delujejo preveč gejmersko tale PS5 je pa res šik.
Tele digitalne različice oz. rešitve teh konzol, kako je to mišljeno? Da moraš na interni SSD tudi naložiti celotno igro s spleta (vse te GB?), ali da moraš imeti dobro spletno povezavo in ti sproti naloži samo najnujnejše na disk (torej ne mislim čisto igranje prek spleta, kjer bi vse potekalo na njihovih strežnikih)? In pa najbrž imaš potem vse igre shranjene v digitalni knjižnici pri njih (in lahko ta tudi ugasne skupaj z njimi)?
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Prvo, torej igre se v celoti namestijo na tvoj sistem. So pa zabeležene v online knjižnici, kjer jih lahko kasneje ponovno preneseš.
je pa pri z vsako generacijo konzol večja odvisnost od online servisa tako, da scenarij, ki ga opisuješ pod dva ni nemogoč, je pa malo verjeten vsaj pri prihajajoči generaciji konzol. kaj bo kasneje pa vprašanje.
Digitalna različica je mišljena tako da po tem ko igro preigraš le te ne morš prodati več naprej kot si to lahko počel dosedaj. Prav tako iz tega naslova lahko pozabiš na rabljene igre ki so ustrezno cenejše. Digitalna različica je samo zato da se ukini prodaja rabljenih iger. Da se več služi pa bolj ožema igralce. Zato pa digitalna konzola po mojem mnenju ne sme stat več kot 350 dolarjev.
Zdaj sicer nisem več na tekočem, ampak a ni vsaj bilo tako, da nas potrošnike (v EU) ne smejo omejevati pri podaji kupljenih oz. rabljenih iger, tudi če so te digitalno kupljene na spletu?
Slo-tech: Francosko sodišče: Steam mora uporabnikom dovoliti prodajo rabljenih iger Francosko sodišče je odločilo, da imajo uporabniki, ki so svoje igre kupili na Steamu, te pravico prodati naprej. V primeru, ki ga je leta 2015 sprožila francoska organizacija za zaščito potrošnikov UFC-Que Choisir, je višje sodišče v Parizu ta teden razsodilo v prid potrošnikov. Sodišče ni sledilo Valvovi argumentaciji, da je Steam naročniška storitev, ki je potemtakem ni možno preprodajati.
Steam was this week hit with a ruling from a French court that penalizes the site for banning the resale of digital games. This could potentially mean Valve's platform -- and others like it -- will have to allow users to sell their game codes. So, assuming that happens, what would it mean for gamers?
The UFC Que Choisir, a French consumer rights group, filed against Valve, alleging that the company was illegally prohibiting the sale of personally-owned property (in this case, the purchased codes). Since Valve has no serious competition (yet) in terms of digital storefronts, this creates an unfair scenario for the consumer. The TGI de Paris, the court before whom the case was tried, ruled Steam's prohibition against reselling purchased items isn't enforceable, even those not tied to a piece of physical media.
Dobra novica za vse, ki razpolagate z licenčno programsko opremo in je ne potrebujete več. Sodišče Evropske unije je namreč zavzelo stališče, da avtor programske opreme ne more nasprotovati nadaljnji prodaji rabljenega programa. To dejansko pomeni, da lahko vsakdo proda računalniški program, ki ga ne potrebuje več in to tudi v primeru, da je to avtor prepovedal v splošnih pogojih uporabe oziroma licenci.
Buying and reselling any form of digital software is perfectly legal, the Court of Justice of the European Union has ruled. Software authors - or in the gaming world, publishers - can not stop customers from reselling their games, even if the publisher attaches an End User License Agreement prohibiting resale.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).