» »

IBM in HP zaradi epidemije odpuščata

IBM in HP zaradi epidemije odpuščata

Slo-Tech - Zaradi upočasnitve svetovnega gospodarstva, ki ga je povzročila epidemija covida-19, imajo tehnološki velikani velike probleme. IBM bo odpustil več tisoč zaposlenih, Hewlett-Packard pa bo odpuščal, zniževal plače in uvajal delo od doma. Prizadeta so tudi ostala podjetja, denimo Uber in Lyft.

IBM uradno ne razkriva, koliko ljudi bo poslal na cesto, neuradno pa gre za nekaj tisoč zaposlenih iz pisarn v Kaliforniji, New Yorku, Severni Karolini, Misuriju in Pensilvaniji. Bloomberg piše, da gre v nekaterih primerih za cele oddelke. Podjetje je v uradni izjavi zapisalo, da morajo zaradi zelo konkurenčnega trga zasledovati prožnost in konstantno premešati spretnosti in znanja z visoko dodano vrednostjo. Z drugimi besedami: preveč predragih zaposlenih imajo za trenutno tržno situacijo, zato bodo odpuščali.

Odpušča tudi Hewlett-Packard (HPE). Do konca oktobra bodo znižali plače, največ menedžerjem, in sicer za 20-25 odstotkov. Odpustili naj bi več tisoč zaposlenih, s čimer želijo privarčevati milijardo dolarjev do leta 2022. Podrobnosti bodo razkrili v prihodnosti, so dejali. V to so jih prisilili poslovni rezultati, saj so v zadnjem četrtletju prihodki padli za 16 odstotkov (na šest milijard dolarjev). Denarni tok je znašal -402 milijonov dolarjev, skupna izguba pa 821 milijonov dolarjev. Lani je podjetje v tem času ustvarilo 333 milijonov dolarjev.

52 komentarjev

«
1
2

vostok_1 ::

Lepi časi za plebse ja.
Stock market pa v nebo. PRihodnje generacije nam(vam) bodo tako zelo hvaležne...
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

LeQuack ::

Epidemija je samo dober izgovor. Rezai bodo dobro plačana delovna mesta v USA in podobno, obdržali pa slabo plačana v Aziji in tretjem svetu.
Quack !

nekikr ::

Nekaj 10 milijonov brezposelnih ljudi po svetu in uničenje njihovih družin je majhna cena za to, da smo par starejših obvarovali pred Covidom in so lahko umrli naravne smrti v točno istem obdobju. Če jih ne bi, bi umrli za Covidom v sicer praktično istem času kot bi umrli sicer, ker so bili v zadnjem stadiju bolezni. Hm, ne, čakaj malo, to potem ni ok.....

Miki N ::

Če je epidemija zgolj izgovor.. zakaj jim ga dajemo?

nergac ::

Mene nekaj drugo bega.
Kako je možno, da tromesečni delni globalni lockdown zjebe prihodnje generacije skoraj totalno.

Saj se je že dobro desetletje vse skupaj sesuvalo.
Paradigma se je pač izpela in bo zamenjana.

mahoni ::

nergac je izjavil:

Mene nekaj drugo bega.
Kako je možno, da tromesečni delni globalni lockdown zjebe prihodnje generacije skoraj totalno.

Saj se je že dobro desetletje vse skupaj sesuvalo.
Paradigma se je pač izpela in bo zamenjana.

A to je resno vprasanje ali kaj? Enostavno. Bogati ne zelijo niti v eni krizi obcutiti primanjkljaj in da se to doseze je treba nekomu nekaj vzet.

nergac ::

Magari generaciji rojeni po letu 2100?

mahoni ::

nergac je izjavil:

Magari generaciji rojeni po letu 2100?

Ja tega ne morem vedeti. Pac vrnes se nazaj na 1929 in vidis, ce imas ti danes kaksne posledice. Definitivno pa se bo spet poznalo ene 10-12 let pri vseh, ker se sistem od zadnje recesije ni nic na boljse spremenil.

nekikr ::

Miki N je izjavil:

Če je epidemija zgolj izgovor.. zakaj jim ga dajemo?

Ker tako hočemo. Ko se peljem po cesti vidim precej ljudi, ki se vozijo sami v svojem avtomobilu z masko na glavi. Tudi na ulici srečaš takih precej. Poznam par primerov, ki še vedno ne gredo iz stanovanja, pravijo, da za vsak slučaj, da naj se še malo umiri vse skupaj. Ljudje stojijo tudi v vrsti pred Intersportom in milo čakajo, da se jih varnostnik usmili in jih spusti naprej. Zaradi hudega razsajanja epidemije jih ne sme biti v trgovini več kot za vzorec naenkrat.
Čeprav....no, imamo 9 ljudi v bolnicah, nobenega zaradi apokaliptičnega virusa, umrlih je statistično najmanj v zadnjih letih, ogromna večina, ki smo jih ožigosali kot Covid žrtve so umrle zaradi drugih stvari (ko so še upali objavljati razloge za smrt, med prvimi 21 ni bilo nobenega, ki bi zares umrl zaradi Covid - se pravi, če se zabiješ v zid z avtom nisi umrl zaradi prehlada, čeprav morda takrat kihaš).
Kaj ima to veze? Ja, če ljudje pridno požrejo vse, kar se jim servira in niti ne pomislijo na to kaj se dogaja in kako lahko so jih "kupili", potem jim očitno to ustreza. Namesto, da bi protestirali proti zaprtju šol, zdravstvenih domov, strašenju otrok v vrtcih itd. se večini gladko jebe, nekaj oprancev se pa hodi s kolesi vozit pred parlament za čisto druge stvari, ki so bile tudi prej, pri njih ljubi vladi, enake.
Če uživamo v žretju dreka, potem ga naj še prinesejo.

nergac ::

mahoni je izjavil:

nergac je izjavil:

Magari generaciji rojeni po letu 2100?

Ja tega ne morem vedeti. Pac vrnes se nazaj na 1929 in vidis, ce imas ti danes kaksne posledice. Definitivno pa se bo spet poznalo ene 10-12 let pri vseh, ker se sistem od zadnje recesije ni nic na boljse spremenil.


Pričakovati da se bo sistem spremenil na bolje je iluzija.
So pač cikli, ki pripeljejo kam pripeljejo, kolesa zgodovine ni mogoče zavrteti nazaj.
To je tako otroško pričakovanje, da bo enkrat sistem, kjer bo večina prosperirala na vseh področjih.
Nekako tako, samo da najdem v redu partnerko, pa bom srečen.

feryz ::

A govorimo o firmah, ki so prodale večji del proizvodnih zmogljivosti in se usmerile na storitve? A govorimo o COVID obdobju, v katerem so ravno vse oblike IT storitev skokovito narasle?
Epidemija je seveda tukaj navaden BS, zgolj izgovor, kako ostati lep in zmetati tisoče ljudi na cesto. Kar naj mečejo. Vprašanje je, kdo bo kupoval njihove oslarije, ko bo enkrat vse na cesti. Če jih bodo zmetali dovolj, se bodo nazadnje še po jamah skrivali.

Dag ::

Zdaj se že ponavljam, ampak neoliberalni kapitalizem je vse napel do konca kot elastiko. Vse je na limitu, nobenih rezerv, ker rezerve pomenijo manj dobička. Vse mora biti lean, bootstrapped, itd. Čeprav je lahko vsakomur jasno, da tak način dolgoročno ni vzdržen, ampak kaj ko pohlep nima meja.

nergac ::

Pa saj je JJ že v svojem prvem nagovoru ljudstvu rekel, da je neoliberalne paradigme konec.
In je res.

Markoff ::

nekikr je izjavil:

Ja, če ljudje pridno požrejo vse, kar se jim servira in niti ne pomislijo na to kaj se dogaja in kako lahko so jih "kupili", potem jim očitno to ustreza. Namesto, da bi protestirali proti zaprtju šol, zdravstvenih domov, strašenju otrok v vrtcih itd. se večini gladko jebe, nekaj oprancev se pa hodi s kolesi vozit pred parlament za čisto druge stvari, ki so bile tudi prej, pri njih ljubi vladi, enake.

Nekdo je spal med eksplozijo mrtvih v Bergamu vidim. Od 120.000 prebivalcev 7.000 okuženih in 1.000 mrtvih v dveh mesecih. Če ne bi bilo lockdowna, bi bila ta številka še precej, precej večja. Primerjati Bergamo s Slovenijo, ki je pravočasno zaprla vrata in prepovedala Planico, ki bi lahko postala nova Atalanta-Valencia, je abotno. Od nePlanice dalje je bila epidemija odlično obvladovana.

Sicer pa je vladi tako ali tako zmanjkalo denarja, tako da je odprtje gospodarstva neizogibno dejstvo.
Antifašizem je danes poslednje pribežališče ničvredneža, je ideologija ničesar
in neizprosen boj proti neobstoječemu sovražniku - v zameno za državni denar
in neprofitno najemno stanovanje v središču Ljubljane. -- Tomaž Štih, 2021

AnWar ::

LeQuack je izjavil:

Epidemija je samo dober izgovor. Rezai bodo dobro plačana delovna mesta v USA in podobno, obdržali pa slabo plačana v Aziji in tretjem svetu.


Se popolnoma strinjam! Izkoriščajo, za vse po spisku. In ko bo zmanjkalo denarja, pa spet aktivirat epidemijo...sej že kr "najavljajo" da bo prišel še en val....
[Asus ROG Strix SCAR III]

nergac ::

Saj sta že bila dva vala.
Karantena je bila za drugega.

Markoff ::

Dag je izjavil:

Zdaj se že ponavljam, ampak neoliberalni kapitalizem je vse napel do konca kot elastiko. Vse je na limitu, nobenih rezerv, ker rezerve pomenijo manj dobička. Vse mora biti lean, bootstrapped, itd. Čeprav je lahko vsakomur jasno, da tak način dolgoročno ni vzdržen, ampak kaj ko pohlep nima meja.

Vsak sistem se enkrat izpne. Vprašanje je le, kaj je naslednji korak?

Tisti šmoren, ki smo ga imeli med 1945 in 1991, to zagotovo ni. I've seen that shit first hand.
Antifašizem je danes poslednje pribežališče ničvredneža, je ideologija ničesar
in neizprosen boj proti neobstoječemu sovražniku - v zameno za državni denar
in neprofitno najemno stanovanje v središču Ljubljane. -- Tomaž Štih, 2021

Dag ::

Markoff je izjavil:

Tisti šmoren, ki smo ga imeli med 1945 in 1991, to zagotovo ni. I've seen that shit first hand.


Jaz tudi. A to ne pomeni, da je zato neoliberalni kapitalizem edina alternativa.

Afo ::

Markoff je izjavil:

nekikr je izjavil:

Ja, če ljudje pridno požrejo vse, kar se jim servira in niti ne pomislijo na to kaj se dogaja in kako lahko so jih "kupili", potem jim očitno to ustreza. Namesto, da bi protestirali proti zaprtju šol, zdravstvenih domov, strašenju otrok v vrtcih itd. se večini gladko jebe, nekaj oprancev se pa hodi s kolesi vozit pred parlament za čisto druge stvari, ki so bile tudi prej, pri njih ljubi vladi, enake.

Nekdo je spal med eksplozijo mrtvih v Bergamu vidim. Od 120.000 prebivalcev 7.000 okuženih in 1.000 mrtvih v dveh mesecih. Če ne bi bilo lockdowna, bi bila ta številka še precej, precej večja. Primerjati Bergamo s Slovenijo, ki je pravočasno zaprla vrata in prepovedala Planico, ki bi lahko postala nova Atalanta-Valencia, je abotno. Od nePlanice dalje je bila epidemija odlično obvladovana.

Sicer pa je vladi tako ali tako zmanjkalo denarja, tako da je odprtje gospodarstva neizogibno dejstvo.


Aja. A Slovenija je epidemijo obvladala? A res? Kako pa?
A je je konec? S cim KONKRETNO smo pa zajezili epidemijo? A z maskami in metrom in pol?
Ker koliko vem, lahko en okuzeni se vedno okuzi vecino populacije. Jo je se vedno lahko v casu omejevanja stikov in jo bo se lazje zdaj ko je vse skoraj sprosceno. Pocasneje, ampak nedvomno.
Ne morem verjet da smo kar cudezno ozdraveli vmes ko je po celem nakljucju ravno vsem malo dop***ila celotna stvar.
Prej smo imeli enega obolelega, pa zaprli celo drzavo. Zdaj imamo neznano stevilo okuzenih naokoli (po uradnem info spred nekaj dni okoli deset??) in jo odpiramo. Kaj smo spremenili? Ja to da v casu okuzb ne hodimo v DSO (kar je super) in da imamo popolnoma sesut zdravstveni sistem. Ker ko hodim po ulici mi vse ostalo izgleda zelo podobno kot prej. Smo pa vmes menda cudezno ozdraveli, ker po statistiki ki nam jo prodajajo se prekuzit nismo mogli.
Bolje biti mlad in neumen, kot samo neumen!

dexterboy ::

nekikr je izjavil:

Miki N je izjavil:

Če je epidemija zgolj izgovor.. zakaj jim ga dajemo?

Ker tako hočemo. Ko se peljem po cesti vidim precej ljudi, ki se vozijo sami v svojem avtomobilu z masko na glavi. Tudi na ulici srečaš takih precej. Poznam par primerov, ki še vedno ne gredo iz stanovanja, pravijo, da za vsak slučaj, da naj se še malo umiri vse skupaj. Ljudje stojijo tudi v vrsti pred Intersportom in milo čakajo, da se jih varnostnik usmili in jih spusti naprej. Zaradi hudega razsajanja epidemije jih ne sme biti v trgovini več kot za vzorec naenkrat.
Čeprav....no, imamo 9 ljudi v bolnicah, nobenega zaradi apokaliptičnega virusa, umrlih je statistično najmanj v zadnjih letih, ogromna večina, ki smo jih ožigosali kot Covid žrtve so umrle zaradi drugih stvari (ko so še upali objavljati razloge za smrt, med prvimi 21 ni bilo nobenega, ki bi zares umrl zaradi Covid - se pravi, če se zabiješ v zid z avtom nisi umrl zaradi prehlada, čeprav morda takrat kihaš).
Kaj ima to veze? Ja, če ljudje pridno požrejo vse, kar se jim servira in niti ne pomislijo na to kaj se dogaja in kako lahko so jih "kupili", potem jim očitno to ustreza. Namesto, da bi protestirali proti zaprtju šol, zdravstvenih domov, strašenju otrok v vrtcih itd. se večini gladko jebe, nekaj oprancev se pa hodi s kolesi vozit pred parlament za čisto druge stvari, ki so bile tudi prej, pri njih ljubi vladi, enake.
Če uživamo v žretju dreka, potem ga naj še prinesejo.

Tako resnično, da je že kar kruto... Sem izkusil ZokiDrive. Namerno sem stal pri vhodnih vratih. In mi je žal, ker nisem mogel posneti folka, kako si je šprical razkužilo v roke... ĐIZS!!! Pa to si eni POLIVAJO roke s to tekočino!!! In da bo malha polna, je ena milfa razkuževala roke tudi, ko je ZAPUŠČALA avtobus... WTF???
Resno se sprašujem, ali so res vsi takšni debili ali pa je z mano nekaj hudo narobe... :8)
Ko ne gre več, ko se ustavi, RESET Vas spet v ritem spravi.

vostok_1 ::

nergac je izjavil:

Magari generaciji rojeni po letu 2100?


Ne razumeš kako deluje trenutna ekonomija (ja, je fejk bila vzpostavljena dobrih 100 let nazaj).
Dokler tehnološki napredek prinaša večjo produktivnost, zadolževanje še nerojenih generaciji ni tako kritično. Enkrat ko se ustavi ali upočasni...then: Huston, we have a problem.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

Vazelin ::

Idealna šansa, da pridejo v Slovenijo, kjer imajo programerji 1500-2000 neto :P
I got 99 problems but 4 usd XTZ ain't one...

vostok_1 ::

dexterboy je izjavil:

nekikr je izjavil:

Miki N je izjavil:

Če je epidemija zgolj izgovor.. zakaj jim ga dajemo?

Ker tako hočemo. Ko se peljem po cesti vidim precej ljudi, ki se vozijo sami v svojem avtomobilu z masko na glavi. Tudi na ulici srečaš takih precej. Poznam par primerov, ki še vedno ne gredo iz stanovanja, pravijo, da za vsak slučaj, da naj se še malo umiri vse skupaj. Ljudje stojijo tudi v vrsti pred Intersportom in milo čakajo, da se jih varnostnik usmili in jih spusti naprej. Zaradi hudega razsajanja epidemije jih ne sme biti v trgovini več kot za vzorec naenkrat.
Čeprav....no, imamo 9 ljudi v bolnicah, nobenega zaradi apokaliptičnega virusa, umrlih je statistično najmanj v zadnjih letih, ogromna večina, ki smo jih ožigosali kot Covid žrtve so umrle zaradi drugih stvari (ko so še upali objavljati razloge za smrt, med prvimi 21 ni bilo nobenega, ki bi zares umrl zaradi Covid - se pravi, če se zabiješ v zid z avtom nisi umrl zaradi prehlada, čeprav morda takrat kihaš).
Kaj ima to veze? Ja, če ljudje pridno požrejo vse, kar se jim servira in niti ne pomislijo na to kaj se dogaja in kako lahko so jih "kupili", potem jim očitno to ustreza. Namesto, da bi protestirali proti zaprtju šol, zdravstvenih domov, strašenju otrok v vrtcih itd. se večini gladko jebe, nekaj oprancev se pa hodi s kolesi vozit pred parlament za čisto druge stvari, ki so bile tudi prej, pri njih ljubi vladi, enake.
Če uživamo v žretju dreka, potem ga naj še prinesejo.

Tako resnično, da je že kar kruto... Sem izkusil ZokiDrive. Namerno sem stal pri vhodnih vratih. In mi je žal, ker nisem mogel posneti folka, kako si je šprical razkužilo v roke... ĐIZS!!! Pa to si eni POLIVAJO roke s to tekočino!!! In da bo malha polna, je ena milfa razkuževala roke tudi, ko je ZAPUŠČALA avtobus... WTF???
Resno se sprašujem, ali so res vsi takšni debili ali pa je z mano nekaj hudo narobe... :8)


Ženske so tradicionalo bolj konformistke. Karen-e se treba bati, ker te lahko s teženjem spremenijo družbo.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

dexterboy ::

Markoff je izjavil:

Nekdo je spal med eksplozijo mrtvih v Bergamu vidim. Od 120.000 prebivalcev 7.000 okuženih in 1.000 mrtvih v dveh mesecih. Če ne bi bilo lockdowna, bi bila ta številka še precej, precej večja. Primerjati Bergamo s Slovenijo, ki je pravočasno zaprla vrata in prepovedala Planico, ki bi lahko postala nova Atalanta-Valencia, je abotno. Od nePlanice dalje je bila epidemija odlično obvladovana. Sicer pa je vladi tako ali tako zmanjkalo denarja, tako da je odprtje gospodarstva neizogibno dejstvo.

oprosti, Marko, z vsem spoštovanjem do tvojega EMŠO-a, ampak, ali boš jezen, če napišem, da si idiot?
pa ne mi rečt, da verjameš vsem štorjam from Italy? vojaški kamioni pa to, a? svi mrtvo zbog covida...?

sicer jaz čakam 1.6., da se odprejo fitnessi, ker malo že pogrešam 2500 gramski utež, ki sem si ga po navadi obesil za lulija. če ga imajo vsi, zakaj ga še jaz ne bi imel do kolen?
Ko ne gre več, ko se ustavi, RESET Vas spet v ritem spravi.

carota ::

Velike firme se težko prilagodijo. Sedaj je biznis antivirus. :D

vostok_1 ::

V ZDA biznis cuzanje davkoplačevalcev. V Evropi smo bolj rafinirani in to počnemo subtilno.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

nergac ::

vostok_1 je izjavil:

nergac je izjavil:

Magari generaciji rojeni po letu 2100?


Ne razumeš kako deluje trenutna ekonomija (ja, je fejk bila vzpostavljena dobrih 100 let nazaj).
Dokler tehnološki napredek prinaša večjo produktivnost, zadolževanje še nerojenih generaciji ni tako kritično. Enkrat ko se ustavi ali upočasni...then: Huston, we have a problem.


Bo pač ekonomija nehala tako delovati.
In če ne bodo uspeli najti ustreznejši model, bodo pač šli na tistega predhodnega današnjemu.
Pač nekaj takega kot sedaj Rusi furajo ameriške astronavte gor.

Se pa strinjam s Hawkingom: treba bo kolonizirati vesolje ali pa bomo izumrli.

nekikr ::

Nekdo je spal med eksplozijo mrtvih v Bergamu vidim. Od 120.000 prebivalcev 7.000 okuženih in 1.000 mrtvih v dveh mesecih. Če ne bi bilo lockdowna, bi bila ta številka še precej, precej večja.

Ampak po drugi strani pa niso imeli niti ene naravne smrti v tem času, kar je pa tudi en velik plus, se ti ne zdi? Tudi za posledicami prometne nesreče ni nihče umrl. Edini razlog smrti je bil Covid. Saj pri nas ni bilo nič drugače, umrli so zgolj tisti, ki so tako ali tako imeli samo še dva tedna življenja pred seboj, zapisali pa smo, da jih ni pobral rak v zadnjem stadiju ampak Covid.
Če bi bilo tvoje pisanje in nakladanje iz Italije resnično, potem bi jaz že zdavnaj kupil nekaj sto hektarov švedske zemlje za pest drobiža, pa nekaj ulic stanovanj v Stockholmu, ker mislim, da bi se prej ko slej tja spet naselili ljudje.

Markoff ::

Dag je izjavil:

Markoff je izjavil:

Tisti šmoren, ki smo ga imeli med 1945 in 1991, to zagotovo ni. I've seen that shit first hand.


Jaz tudi. A to ne pomeni, da je zato neoliberalni kapitalizem edina alternativa.

Saj tega nisem trdil.

 ?

?

Antifašizem je danes poslednje pribežališče ničvredneža, je ideologija ničesar
in neizprosen boj proti neobstoječemu sovražniku - v zameno za državni denar
in neprofitno najemno stanovanje v središču Ljubljane. -- Tomaž Štih, 2021

vostok_1 ::

nergac je izjavil:

vostok_1 je izjavil:

nergac je izjavil:

Magari generaciji rojeni po letu 2100?


Ne razumeš kako deluje trenutna ekonomija (ja, je fejk bila vzpostavljena dobrih 100 let nazaj).
Dokler tehnološki napredek prinaša večjo produktivnost, zadolževanje še nerojenih generaciji ni tako kritično. Enkrat ko se ustavi ali upočasni...then: Huston, we have a problem.


Bo pač ekonomija nehala tako delovati.
In če ne bodo uspeli najti ustreznejši model, bodo pač šli na tistega predhodnega današnjemu.
Pač nekaj takega kot sedaj Rusi furajo ameriške astronavte gor.

Se pa strinjam s Hawkingom: treba bo kolonizirati vesolje ali pa bomo izumrli.


Ker vidim, da vam makroekonomija ne gre preveč dobro.
Naj vam razjasnim, kakšen sistem so nam naredili. Da...naredili so ga.

"Janez je reven kmet, ki s svojo malo njivico komaj pridela dovolj krompirja za preživet zimo. A mož vstraja in vstraja in se mu tako nekega dne rodi sin Ivan. V skrbeh kako bo priskrbel za novonastalo družino, se Janez odloči obiskati lokalnega bankirja.
Janez vpraša bankirja, "gospod, a mi posodite 1000 dinarjev, da lahko preživim družino?"
Debeli bankir ga mrko pogleda in vpraša. "Gospod Janez, kako pa mi boste odplačali tale denar, če vam ga posodim?"
Janez odgovori "gospod bankir, žal res nimam veliko, a vam bom odplačal na vsakršen način!"
Debeli bankir zamahne z roko v smeri vrat. "Gospod janez, žal nisem zainteresiran za vam dati posojilo."
"Gospod bankir prosim!", jokavo naproša Janez.
"Dam vam mojega sina Ivana v lastništvo, enkrat ko bo mož postal!"
Bankir z zlobnim nasmeškom "Z 10% obresti. Dogovorjeno!".
Janez veselo odnese sposojeni denar domov ves vzhičen. "Žena! Rešeni smo!"
...
Leta minevajo, sin Ivan pridno rase, a Janezev dolg ravno tako.
Ivan sedaj že fejst fant vpraša otožnega očeta. "Oče, kaj pa te tare?"
Janez odgovori. "Veš sine, pred mnogimi leti naredil sem nekaj slabega za dober namen."
"Kaj pa?" Vpraša Ivan.
"Pred mnogimi leti sem te prodal v suženjstvo lokalnemu bankirju za denar, katerega moram vrnit do konca leta. Denarja pa ni."
Ivan takorekoč v šoku obmolkne in pade v globoko razmišljujoče stanje.
Po slabi urici obnemelosti v stari podrti kuhinji vzklikne Ivan, "Oče, ne skrbi imam idejo!"

Ivan je že od malih nog izkazoval bistrost misli. Od dneva ko je sam popravil podrti kuhinjski kamin, do takrat ko je sosedini kravi rešil vneto vime z pravo recepturo zelišč.
Ivan je v svoji briljantni ihti nato odšel do lokalnega industrialca in ga zaprosil za odpadne kose iz proizvodnje. Po več mesecih kreativnega truda je iz vseh sort kosev in iznajdljivih predelav sestavil preprosto parno lokomotivo s katero bo privezano na domači plug oral 5x hitreje in močneje. Družinskega vola je seveda moral prodati pred tem.
S prihodom nove letine se je Ivanov parni plug izkazal kot izvrsten, kot letina, ki jo je ta pridelal. Z nekaj malega sreče in prebrisanosti jo je na tržnici odlično prodal.
Ivan s svojim malim bogatstvom je nato šel bankirju in mu položil v roke zlatnike. "Dolg je odplačan, mu zabriše!"
Pa reče bankir "Ivan, brihten mladi mož si. Sedaj s tvojo novo napravo boš zagotovo več služil. A si morda zainteresiran za posojilo, s katerim bi si dokupil še nekaj zemljišča?"
Ivan se zamisli. "Veste morda pa..."


And so it goes.
Pa pardon za obupno slovenštino.

Upajmo samo, da bo Ivanov sin ravno tako brihten.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: vostok_1 ()

vostok_1 ::

PS. Speaking about debt. A ni vanderlajeva ravno danes naprintala 800 miljard evrov?

A ni smešno ko lahko tisti janezev bankir kar naprinta dinarje iz ničesar in zahteva 10% obresti nanje?
Upam da razumete...it's a chain fucking system. You fuck the next one. And he fucks the next one.
Veriga gre naprej dokler se nekomu ne vname danka.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

blay44 ::

:D
Sam to se imenuje ekonomija obsega. S tem, da Ivan zdaj potrebuje še svež dnar za obnovo stroja, pa kormpir je že nekonkurenčen na trgu...tako da nujno potrebuje svež denar.To ekonomisti prodajajo kot suho zlato. V šoli sem mal dreznil, pa bi hmal prfoksu v radar padu. .

vostok_1 ::

:)
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

nergac ::

Poučna zgodbica o Ivanu.
Ampak ta zgodbica se lahko nadaljuje, dokler imaš vire.
Ki pa so omejeni, če se omejimo zgolj na Zemljo.

Sicer lahko človek zastavi svojo dušo, ampak to več ne spada na področje makroekonomije, bolj književnosti in filozofije.
A ja, že od nekdaj pa se veselo trguje s krivdo ...

c3p0 ::

Dolg žene to ekonomijo, dokler ne bo (spet) spektakularno propadla. Zato je vsaka novica o večnem povečevanju dolga, vredna toliko kot ta potiskan papir.

vostok_1 ::

nergac je izjavil:

Poučna zgodbica o Ivanu.
Ampak ta zgodbica se lahko nadaljuje, dokler imaš vire.
Ki pa so omejeni, če se omejimo zgolj na Zemljo.

Sicer lahko človek zastavi svojo dušo, ampak to več ne spada na področje makroekonomije, bolj književnosti in filozofije.
A ja, že od nekdaj pa se veselo trguje s krivdo ...


c3p0 je izjavil:

Dolg žene to ekonomijo, dokler ne bo (spet) spektakularno propadla. Zato je vsaka novica o večnem povečevanju dolga, vredna toliko kot ta potiskan papir.


Zakaj pa mislite, da si želijo zakupiti primarna bogatstva, vas pa čimveč strpati v smart mesta, vas nadzorovati in prati možgane?
Ko bo ta Central Bank balonček počil in bo čas za menjavo sistema, vas bodo imeli na očesu, da se ne bo kdo spomnil slučajno kako revolucijo al neki.

Poglejte kako so vas kastrirali. Dali so vam fejk demokracijo in obenem prepovedali, osnovno plebsevo človekovo pravico, ki se glasi nabiti oblastnike na kol.
Dobrih 10000 let smo smeli javno zahtevati obglavljenje takih, danes pa se to smatra kot sovražni govor.

"Pojdite na volitve!"
Zgleda so ignorirali teh 800 miljard EU neodobrenega zadolževanja davkoplačevalcev za namene pomoči gospodarstvu, potek ko so neodobreno zaprli ekonomijo za kvazi-fejk pandemijo.

Če to bere kaka mlada generacija...yes, you've been fucked. In the ass.
Poslušajte boomerje in GenXerje ter par milenijcev na lastno odgovornost. To so ljudje, ki so si formirali svojo ideologijo v stari paradigmi, ki bo počasi prišla h koncu. Drugega ne poznajo. Tudi če, ne pomaga. So že preveč invesatirali v to, da bi sedaj spremenili.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: vostok_1 ()

nergac ::

Daj Vostok saj si skoraj isti kot Fukujama s koncem zgodovine ...
Pa še on je priznal da ga je kiksnil.

vostok_1 ::

Konec zgodovine?
Dude, theres trillions more years coming.

Ali je to konec fejk sistema, vzpotavljenim v 19. stoletju? Quite likely.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: vostok_1 ()

nergac ::

Dokaj v kratkem napovedujem 2 revoluciji:
Prva v ZDA, druga na Kitajskem,

vostok_1 ::

Ni daleč od resnice. Se strinjam.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

Poldi112 ::

V kratkem kot v 100 letih?
Where all think alike, no one thinks very much.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.

vostok_1 ::

IMO, 20-30 let cirka.

Ampak kot rečeno. Powers that be se na vse kriplje trudijo to preprečit.

"Pejte raje volit" pravijo.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: vostok_1 ()

nergac ::

V ZDA v 20-30 letih, v 100 pa še na Kitajskem.

vostok_1 ::

Jp. Morda 60-70 let za kitajsko.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

Vazelin ::

Poldi112 je izjavil:

V kratkem kot v 100 letih?

:D
I got 99 problems but 4 usd XTZ ain't one...

vostok_1 ::

Pejte raje volit fantje. Ne razmišljat o revoluciji, da vam ne bo kdo na vrata potrkal.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: vostok_1 ()

Poldi112 ::

Revolucije ne bo brez totalne vojne. Se bo pa verjetno USA spremenila iz kvazi demokracije v fašižem.
Where all think alike, no one thinks very much.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.

nergac ::

Saj ne razmišljam o revoluciji, samo analiziram.

vostok_1 ::

Fantje sem dolžen opravičilo/popravek. Ne gre za ušivih 800 miljard, ampak

1,85 triljona evrov
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: vostok_1 ()
«
1
2


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Tudi IBM ukinja delo od doma (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Novice / Ostale najave
10833207 (27836) Invictus
»

Samsung prodaja tiskalniški oddelek HP-ju

Oddelek: Novice / Nakupi / združitve / propadi
259259 (7923) antonija
»

Hewlett-Packard priznal podkupovanje

Oddelek: Novice / Ostale najave
97775 (6586) AndrejO
»

Intel z dobičkom in odpuščanji

Oddelek: Novice / Rezultati
3210776 (8441) hojnikb
»

Lexmark ne bo več izdeloval brizgalnih tiskalnikov

Oddelek: Novice / Ostale najave
174789 (3199) roli

Več podobnih tem