» »

Boston Dynamics končno seli robote iz laboratorijev

Boston Dynamics končno seli robote iz laboratorijev

The Verge - Robote iz Boston Dynamicsa smo doslej videvali zgolj v njihovih laboratorijih in lastnih predstavitvah, sedaj pa so dozoreli, da jih spustijo na plan. Njihov pasji robot Piki (Spot), o katerem so že od junija govorili kot o kandidatu za javni izid, bo šel med ljudi. Ne bo ga še možno kupiti, bodo pa podjetja z dobro idejo dobila v uporabo takšnega robota.

Piki je štirinožni robot, ki zna slediti ukazom, se samostojno premikati, hoditi po stopnicah, izogibati oviram in obdržati ravnotežje tudi na neravnem terenu in ob sunkih. Kadar pade, se zna tudi pobrati. Na hrbet mu lahko namestimo do štiri module, ki omogočajo univerzalno rabo robota - od detektorja metana do radijskega modula. Piki ima lidar, da se lahko giblje po neznanih prostorih, in je vodoodporen, zato bo lahko živel tudi na prostem. Robot meri v višino manj kot meter in tehta 30 kilogramov.

Robot je polavtonomen, kot so ga opisali. To pomeni, da mu še vedno moramo pomagati pri navigaciji, za kar imamo na voljo ročno konzolo, zna pa potem tja iti sam. Njegov svet sestavljajo ovire, mesta za stopala in vnaprej pripravljene poti. Kdor ga želi, ga lahko z dobro idejo tudi dobi.

38 komentarjev

Džoli ::

kako primitiven robot

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: Aggressor ()

BigWhale ::

Da bi pa kdo pogledal video, pa ne, a?

JanBrezov ::

Džoli je izjavil:

kako primitiven robot

Kako primitiven? To je trenutno najbolj mobilen robot na tleh, kar jih je. Kot rečeno v videu je to mobilna platforma, inteligenco lahko dodaš. To zna biti zelo uporabno za rutinsko pregledovanje infrastrukture (elektrarn, naftnih črpališč, mostov, tunelov...), še posebej tam, kjer človek ne more, ker je npr. prišlo do nesreče v vseh prej omenjenih primerih, npr. Črnobil, Fukošima (ga morajo okrepiti proti sevanju). Ta robot niti ni toliko pomemben kot robot, ampak kot logika za robotsko hojo, ki jo nato lahko amplicirajo na nekaj velikosti tanka ali velikosti hrošča.

Zgodovina sprememb…

opeter ::

Džoli je izjavil:

kako primitiven robot


Ja, jaz sem tudi mislil, da bomo do leta 2015 imeli že samohodeče humanoidne robote, potem pa je udarila realnost, da to še ni mogoče.


Morda bodo do konca tega stoletja roboti na nivoju kot je bil prikazano v filmu Jaz, robot. Ampak samo "morda".
Tu je več faktorjev.

Ta zgoraj pa je vsekakor velik napredek, poglej video. Glej od 0:50 naprej, kako sam hodi po stopnicah, kamnitem terenu ipd. Če je to primitivno, so ostali obstoječih roboti na nivoju vegetirajočih rastlin.

Le zakaj so Honda, Sony in ostali prenehali z vlaganjem v robotiko, ki spominja na ljudi ali živali? Pa so bili dobri poskusi (Aiibo, Asimo).

Zdaj delajo samo še razne majhne "droide" kot je koncept 3E, industrijske robote ter poskusne eksoskelete in pomagala, ki ljudem pomagajo pri premagovanju različnih ovir. V redu, to zadnje je verjetno bolj pomembno za medicino in gradbeno ter še kakšno industrijo, skratka primarnega pomena, kar je pohvalno.

Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j

Personanonim ::

Džoli je izjavil:

kako primitiven robot


Manj "risank" in več vpogleda v realnost.:D

Priče smo začetku. Če najdejo komercialni potencial in sploh ne dvomim da je že vrsta kreativnih ljudi z idejami,bo tole spremenilo podobo sveta hitreje kot mobilna telefonija.
"The internet - like a training camp for never amounting to anything."

oglaf.com

nevone ::

Ja, jaz sem tudi mislil, da bomo do leta 2015 imeli že samohodeče humanoidne robote, potem pa je udarila realnost, da to še ni mogoče.


A si kej naredil na tem področju?

Če je človek realen, potem ne opleta s takimi izjavami, kot so pričakovanja, ki so plod zgolj izsiljevanja. Povsem normalno je, da si človek zastavlja višje cilje, ki jih skuša doseči, a normalno je tudi to, da so vsaki rezultati v tisto smer uspeh, ne pa zgolj neke ultimativne rešitve, ki jih ZAHTEVAJO zgolj tisti, ki itak k zadevi niso in ne bodo nič prispevali.

o+ nevone
Either we will eat the Space or Space will eat us.

JanBrezov ::

opeter je izjavil:


Ja, jaz sem tudi mislil, da bomo do leta 2015 imeli že samohodeče humanoidne robote, potem pa je udarila realnost, da to še ni mogoče.


Taki roboti so že tukaj: Boston Dynamics Atlas



Zgodovina sprememb…

opeter ::

nevone je izjavil:

A si kej naredil na tem področju?


Nisem, ker to ni moje področje. Sanjaš pa lahko ali ne?

nevone je izjavil:

Če je človek realen, potem ne opleta s takimi izjavami, kot so pričakovanja, ki so plod zgolj izsiljevanja. Povsem normalno je, da si človek zastavlja višje cilje, ki jih skuša doseči, a normalno je tudi to, da so vsaki rezultati v tisto smer uspeh, ne pa zgolj neke ultimativne rešitve, ki jih ZAHTEVAJO zgolj tisti, ki itak k zadevi niso in ne bodo nič prispevali.

o+ nevone


Malo je hecno prebrat napisano, glede na to kakšne (mogočne) osebe opletajo z raznoraznimi neumnostmi v medijih in v javnosti.

JanBrezov je izjavil:

opeter je izjavil:


Ja, jaz sem tudi mislil, da bomo do leta 2015 imeli že samohodeče humanoidne robote, potem pa je udarila realnost, da to še ni mogoče.


Taki roboti so že tukaj: Boston Dynamics Atlas


Hvala za oba posnetka.
Ja, Boston Dynamics spremljam že od začetka, ampak večina teh robotov je še vedno in zgolj prototipov ter ni pripravljena za vsakodnevno masovno uporabo.
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: opeter ()

nevone ::

Nisem, ker to ni moje področje. Sanjaš pa lahko ali ne?

Eno je sanjati, drugo pa to izpostavljati kot neuspeh. Če sanjaš, ni nič narobe.

Malo je hecno prebrat napisano, glede na to kakšne (mogočne) osebe opletajo z raznoraznimi neumnostmi v medijih in v javnosti.

Saj niso izvzeti.

o+ nevone
Either we will eat the Space or Space will eat us.

PH03N1X ::

Smo vsaj nekaj profitiral tisti, ki smo igrali Horizon Zero Dawn https://www.reddit.com/r/horizon/commen...

Džoli ::

Predlagateljem izbrisa mene:
v letu 2019 sem pričakoval hodečega robota na dveh nogah.
ne izpopolnjeno verzijo sony aibo

nevone ::

Džoli je izjavil:

Predlagateljem izbrisa mene:
v letu 2019 sem pričakoval hodečega robota na dveh nogah.
ne izpopolnjeno verzijo sony aibo


Saj ga imajo. Ampak za resno uporabo rabiš tudi neko zanesljivost in praktično uporabnost. Če bi rad terminatorja, glej film, bo čisto zadosti za tvoje potrebe.

o+ nevone
Either we will eat the Space or Space will eat us.

Pobes ::

Meni se zdi da ima boston dynamics še kakšno skrito garažo, ki ni za javnost. Tole so samo drage igrače.

Invictus ::

NAjbrž je res razlika med tem kaj pokažejo in kaj testirajo ;).
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

opeter ::

Saj pred časom je bila neka panika, ko so na nekem videju ruskemu humanoidnemu robotu FEDOR (Fjodor) dali pištole:


Info:
FEDOR (robot) @ Wikipedia

Robot iz te serije je šel na vesoljsko potovanje:
https://slo-tech.com/novice/t750588

Nekaj drugih aktualnih humanoidnih robotov (moška verzija):
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: opeter ()

nevone ::

A se je res potrebno toliko fokusirati na morebitne negativne aspekte? Večina tehnologije, ki je bila razvita do danes se uporablja v podporo človeku, ne v njegovo iztrebljanje.

Naravne nesreče in nesreče ljudi so naša realnost in vsa ta tehnologija nam v pretežni meri služi kot pomoč in je v pretežni meri razvita v te namene. Ampak vedno se stvar konča pri tem, da bomo zdaj zdaj vsi njena žrtev.

Beware what you wish for.

o+ nevone
Either we will eat the Space or Space will eat us.

opeter ::

Seveda ni potrebno, a ravno negativni aspekti se vedno izpostavljajo v medijih.
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j

nevone ::

opeter je izjavil:

Seveda ni potrebno, a ravno negativni aspekti se vedno izpostavljajo v medijih.


Se ne. Ta članek tukaj je lepo napisal, da je stvar namenjena pozitivni uporabi kar zahtevajo tudi razvijalci. Samo ljudje imajo pretirano veliko strahov, ali pa jih zgolj zabava, ne vem prav dobro, verjetno različno. Vsako stvar, ki bi lahko zasijala v vsem svojem sijaju, nekateri popackajo do nerazpoznavnosti.

o+ nevone
Either we will eat the Space or Space will eat us.

Matwic ::

Džoli je izjavil:

Predlagateljem izbrisa mene:
v letu 2019 sem pričakoval hodečega robota na dveh nogah.
ne izpopolnjeno verzijo sony aibo

Invictus ::

Ta obrat za 360 stopinj je svetoven.

So res daleč prišli...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

2dark ::

opeter je izjavil:


Ta zgoraj pa je vsekakor velik napredek, poglej video. Glej od 0:50 naprej, kako sam hodi po stopnicah, kamnitem terenu ipd. Če je to primitivno, so ostali obstoječih roboti na nivoju vegetirajočih rastlin.


Tega akrobata iz Boston Dynamics očitno nisi videl?



Glede, kako lepo se razvijajo roboti bi rekel, da bodo čez 100 let le ti nadomestili ljudske policiste, varnostnike. Sanje vsake vlade.

stalker ::

Sanje vsake vlade.

In pri tem bo ostalo, vlada bo samo sanjala.

2dark ::

stalker je izjavil:

Sanje vsake vlade.

In pri tem bo ostalo, vlada bo samo sanjala.


Glede, kako se razvijajo roboti bodo zagotovo v prihodnosti uporabljeni za varovanje in vojsko. Robota, če raznese uniči na bojnem polju se nihče ne bo sekiral. Ljudje bodo živeli v kockah , večina z UTD-jem.

vostok_1 ::

2dark je izjavil:

stalker je izjavil:

Sanje vsake vlade.

In pri tem bo ostalo, vlada bo samo sanjala.


Glede, kako se razvijajo roboti bodo zagotovo v prihodnosti uporabljeni za varovanje in vojsko. Robota, če raznese uniči na bojnem polju se nihče ne bo sekiral. Ljudje bodo živeli v kockah , večina z UTD-jem.


https://www.marshallbrain.com/manna1.htm


Sicer pa nekaj. Nadzorni roboti ne rabijo nujno biti na dveh nogah. Že leteči droni so povsem dovolj za nadzor, nevtralizacijo.
Enkrat ko bo ljudem vcepljeno, da je najbližji "suppression machine" največ minuto oddaljen, bo že razmišljanje drugačno. Ni nobene potrebe, da bi ti terminator trkal na vrata.

Hell. Tudi to ne bo potrebno. Že sedaj uvajajo precognition sisteme predvidevanja kriminalitete.
Nobene krvi ne bo treba prelivati, da bo prebivalstvo pridno.
Enostavno boš z neharmoničnem dejanjem izgubljal social credit in kmalu boš izobčen. Če boš težil folku lahko te pride tudi klasičen policist nevtralizirat.

Marsikateri sci-fi avtor je recimo povsem spregledal ta del.
Uporaba fizične sile bo še vedno precej last-resort. Človeka se bo dresiralo že od malih nog zato to ne bo potrebno.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

Personanonim ::

A zdaj oz. že od samega nastanka človeške družbe se pa človeka ne dresira od malih nog :D ? Ti resnično misliš da si (še) svoboden? Se popravljam ; ti resnično misliš da si sploh kdaj bil resnično svoboden? Kaj sploh je resnična svoboda :D ?
"The internet - like a training camp for never amounting to anything."

oglaf.com

vostok_1 ::

Mislim. Saj imaš prav.
Svobode je največ bilo v prazgodovini. Z vsakim stoletjem jo je bilo manj.

Svobodo lahko uživamo zgolj ob tranzicijskih obdobjih, ko je power vacuum.
Saj človek se marsikaj navadi, mogoče se bodo pač navadili postati bio-robots, ki bodo sledili slehernemu ukazu od zgoraj.
Who am i to judge.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

2dark ::

vostok_1 je izjavil:

Mislim. Saj imaš prav.
Svobode je največ bilo v prazgodovini. Z vsakim stoletjem jo je bilo manj.

Svobodo lahko uživamo zgolj ob tranzicijskih obdobjih, ko je power vacuum.
Saj človek se marsikaj navadi, mogoče se bodo pač navadili postati bio-robots, ki bodo sledili slehernemu ukazu od zgoraj.
Who am i to judge.


NImaš izbire, sploh, ker bodo ukinili v zelo bližnji prihodnosti plačevanje z fizičnim denarjem. Takrat bo neposlušnost kaznovana z blokado računa. Kaj bo jedel takšen človek, ki mu odvzamejo sredstva za preživljanje.

Ljudje bodo oz. tudi mi bomo še zraven , samo krajši čas potisnjeni v lepo bedo, kjer razmišljanje z lastno glavo ne bo zaželjeno. Z razliko od raznih pravljičnih filmov, kjer se čredica uporanikov znebi totalitaristični režima se v realnosti ne bo zgodilo.

Prihodnost bo totalitaristična, ker bo razvoj to ponudil z lahkoto.

vostok_1 ::

Potrjujem.

Same detajle sicer težko napovemo, ampak mora biti človek precej tup, da ne opazi trend s katerim rinemo naprej.
Definitivno me bolj fascinira način uvedbe socialnega kredita v zahodnih državah.
Na kitajskem je to zelo enostavno napovedat. Če si nezaželjen te prej ali slej internirajo or worse. Ni veliko drugih scenarijev.
Pri nas še nekaj časa si to ne bodo privoščili. Pomojem enostavno boš izpadel iz vsega zanimivega. Banke te ne bodo povohale. Popuste boš lahko samo sanjal. Premium izdelki bodo rezervirani.
Od zaposlitvenih ponudb ne boš dobil niti odgovora.
Država mogoče ti bo še vedno omogočila dovolj sociale, da ne boš kanibaliziral soseda, ampak bare minimum to keep the peace.

Zakaj pa mislite, da powers that be toliko silijo z Greto in tem GWjem?
To vse konvergira.
V free market kapitalizmu, tudi če rečeš "islam is right about women", če ponujaš nekaj kar folk rabi...you're still in the game.
V socializmu pa država določi, kaj je koristno/kvarno za harmonijo družbe.
Jebe se njim za climate change. Plan je, da pod pretvezo optimiziranja družbe, uvede nek totalitaristični sistem, ki bo zagotovil elitam predvidljivost mas.
Pomislite...če bo z avtomatizacijo potrebno manj ljudi...kje je point imeti toliko ljudi, katere treba merkat, da ne storijo kaj neumnega. Ni to, da so elite "žleht".
Vi first world plebsi se isto obnašate. "Afričani se preveč plodijo, smo prenaseljeni..." je ena taka klasična. Kje točno je razlika med to izjavo in izjavo nekega elitneža, ki "Teh middle- class berlinčanov je preveč, teptajo nam vse lepe turistične kraje, morali bi jih zmanjšati"?
Same shit, zgolj nivo drugi.
Skratka...Alex Jones je imel prav. The frogs are turning gay.

Lol. Youtube je močno derankal alexov gay frogs MV.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: vostok_1 ()

vostok_1 ::

PS. Če bi jaz bil elita in bi mi plebsi teptali po najljubšem kotičku planeta...fuck yeah, bi se jih rad znebil.

Seriously
(lokacija je naključna...zgolj prvi video, ki je bil na utubu)
Why the fuck should i keep up with this shit? Because reasons?
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: vostok_1 ()

2dark ::

vostok_1 je izjavil:


Pomislite...če bo z avtomatizacijo potrebno manj ljudi...kje je point imeti toliko ljudi, katere treba merkat, da ne storijo kaj neumnega. Ni to, da so elite "žleht".
.



Še eno področje, kjer revni sloj ne bo mogel imeti otrok. Revne ženske in moški bodo sterilizirani. Imeti otroka bo privilegij za tiste, ki zvesto služijo režimu in višjim ciljem. Tako se bo tudi človeštvo zmanjšalo, ker revni so krivi za prekomeren prirastek.

vostok_1 ::

In btw. Ne govorim o tem, da bodo masovno pobijali prebivalstvo ali prisilno sterilizirali. Zgolj zagotovili, da bo iz generacije v generacijo manj ljudi. Propaganda promiskuitetnosti, hedonističnega življenja, feminizma, carbon footprinta otroka itd.
So far it works extremely effectively.
Zahodu pada prebivalstvo kot kamenj.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: vostok_1 ()

2dark ::

vostok_1 je izjavil:

In btw. Ne govorim o tem, da bodo masovno pobijali prebivalstvo. Zgolj zagotovili, da bo iz generacije v generacijo manj ljudi. Propaganda promiskuitetnosti, hedonističnega življenja, feminizma, carbon footprinta otroka itd.
So far it works extremely effectively.
Zahodu pada prebivalstvo kot kamenj.


Ni potrebe po ubijanju. Samo otroke bodo lahko imeli premoćnejši ki jih lahko preživlajjo z lastno plačo. Reveži nikomur ne koristijo. Še prej bosta bodoča starša morala opravit zahtevne pishološka testiranja, da bo možno neuspeha izjemno majhna. Imeli otroka mora biti nagrada, ker si družbeno koristen in ne kot danes, ko se brezbrižno kurbajo in padejo samohranilke na pleča družbe, da jim naj mi pomagamo. Takšni si ne zaslužijo pomoči.

vostok_1 ::

Ti greš korak dlje, ampak jz mislim, da tudi to ne bo potrebno. Dovolj bo brainwashat od malih let.
Saj vidiš....generacija Grete se histerično cmiri, kako bo planet umru. Nobenih testov ali licenc ne bo potrebno. The work is already done.


In še enkrat...zelo pomenbna točka.
Ste kdaj bili na izletu, potovanju in preklinjali gužvo? In si želeli, kako lepo bi bilo, če ne bi take mase folka navalilo?
You did?
Niste edini.

Elita izven nekaj osebnih pomočnikov in delavcev ne bo potrebovala take mase dronov ljudi.
Danes zajezujemo reke in vlečemo cevi, ker imamo maso ljudi, katero je treba nahranit. Enkrat ko se te znebi, bodo potrebe bistveno manjše.
Zgolj tehnologija mora dosežti tipping point, kjer bo večini bioloških potreb zadostovala avtomatika. From that point forward, vsak "revež" bo dejansko oxygen depleter.
Še jaz si želim nekoč vidt evropo nazaj pogozdeno z bogatim življenjem. Ampak pri taki masi ljudi moramo gozdove sečti in orati njive na njihovem mestu. Zgolj zato, da nahranimo nekega paper pusherja.
Če jz kot nek pleb sem zmožen takega razmišljanja...kaj šele nekdo, ki ima miljarde v prstih.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: vostok_1 ()

2dark ::

Uporabno zelo. Robot ne gre na bolniško. NIma omejitev. če se poškoduje se aktivira drugega.

vostok_1 ::

Jp. Dejansko prvi tak usable all terrain robotek.

V navezavi z mojim prejšnjim argumentom.
Delavci bodo še nekaj časa potrebni, ampak razvoj zagotovo bo šel naprej.
Potreba bo po zgolj par kvalificiranih delavcih, kateri bodo strogo regulirani in bodo dejansko proizvajali "bio" quality grade izdelke. Torej maloserijske, visoko-kvalitetne izdelke for their enjoyment.
Ne bo potrebnih velikih infrastrukturnih objektov. Zato tudi neki ekstravagantni roboti ne bodo potrebni.
Bogataš si bo kar sam montiral svoje sončne celice, ker bo itak imel vso napredno orodje. Zadeva bo praktično hobi zanj. Nekaj za počet namesto dolgčasa.
Ne bodo potrebni veliki traktorji z gps, ampak nek tak SpotMini z naprednim AI softverjem, ki bo sam odstranjeval plevel in optimalno zalival.
Lastnik bo zgolj strateško reguliral zadeve.
Tko nekako kot špilat igro. Nobenih ilegalnih mehičanov ali afričanov ne bo potrebnih za obirat pomaranče. Imel bo par dobro gojenih dreves v topli gredi za svoje celoletno oskrbo. Mogoče enega ali dva delavca, ki si jih bodo izposojali medseboj.
Bolezni tudi ne bodo problem. Ne samo zaradi genetike, ampak ker pri tako razpršenem prebivalstvu in regulirani divjačini, ne bo vektorjev, ki bi karkoli raznosili na okoli.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

Personanonim ::

Sweet baby jesus :))

Kakšen triggerfest :))

Se vam ne zdi fantje,da bi morali malo samoanalizirati vse te strahove,ki se vam porajajo? Zakaj toliko pesimizma?

"Nož je orodje. Nekdo bo z njim rezal kruh,drugi vratove.Ampak nož je nevtralen."

parafrazirano
"The internet - like a training camp for never amounting to anything."

oglaf.com

vostok_1 ::

Kakšni strahovi?

To je povsem racionalen pomislek.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

stalker ::

Kdor se ne ukvarja z robotiko ne more vedeti, koliko razvoja in človeških ur se bo še porabilo, preden bodo vsi vaši pomisleki in pesimistični strahovi imeli vsaj malo podlage iz resničnega sveta robotike.


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Roboti prihajajo: Amazon prvikrat decembra najema manj ljudi kot leto poprej

Oddelek: Novice / Ostale najave
4811491 (9288) spegli
»

Robotski psi za vojsko neuporabni zaradi - hrupa

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
3515950 (13562) krneki0001
»

Boston Dynamics pod Googlovim okriljem predstavlja robotskega psa Pikija (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
6830835 (26270) driver_x
»

Exoskeleton (strani: 1 2 )

Oddelek: Znanost in tehnologija
675715 (5715) username
»

Robot za v vojno

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
362508 (2508) Aggressor

Več podobnih tem