» »

Junija pridejo Valvovi lastni VR naočniki

Junija pridejo Valvovi lastni VR naočniki

Road to VR - Po včerajšnjem izpustu informacij so pri Valvu potrdili, da bodo svoje VR naočnike Index uradno predstavili 1. maja, na voljo pa naj bi bili sredi junija.

Pretekli petek je med navdušenci nad navidezno resničnostjo završalo, saj jih je Valve podražil z mini najavico naočnikov Index: njihovo sliko in dvoumnim datumom "maj 2019". Po zaslugi sposobnih zaposlenih, ki so včeraj po nesreči na splet vrgli še nedokončano prodajno stran tega sistema, pa sedaj dejansko vemo, kaj lahko maja pričakujemo. Valvov Doug Lombardi je v odgovoru na leak pojasnil, da za 1. maj pripravljajo podrobno najavo Indexa in odprtje prednaročil, medtem ko naj bi prvi kupci izdelke prejeli 15. junija - če bo šlo vse po sreči. O ceni ni povedal še ničesar, je pa potrdil, da je večina pobeglih tehničnih podatkov resnična.

Z analizo slik in izpustov se da izluščiti, da bo Index za orientacijo v prostoru uporabljal zunanje IR satelite, tako kot Vive. S tem v zvezi je zanimivo, da bo imel na sprednji strani dve kamerici, ki bosta tam verjetno za passthrough in obogateno resničnost. O zaslonu je znanega zelo malo, naj bi pa omogočal zorni kot 135 stopinj, kar je več kot Rift in Vive. Gibalni kontrolerji Knuckles so dobili novo dolgočasno ime Valve Index Controllers in pridejo poleg; bo pa možno naočnike kupiti tudi same zase, kar pomeni, da bodo bržkone kompatibilni z vso obstoječo periferijo za Vive. Kabel bo šel v vtičnici USB 3.0 in DisplayPort 1.2. Zanimiv je še vključek dveh tesnilnih oblog različnih velikosti za uporabnikov obraz in pa zunanje slušalke.

Novica je tako za Ventile kot VR področje kar velika stvar. Podjetje je bilo sicer v tem oziru že doslej pomemben igralec, toda predvsem kot imetnik programske platforme Steam VR, medtem ko čisto svojih očal ni imelo, saj se je zanje povezalo s HTCjem, kjer so napravili Vive. A iz pokukov v skrivnostni Valvov hardverski laboratorij je bilo jasno, da inženirji delajo tudi v smeri lastnih naočnikov, medtem ko so kontrolerje Knuckles itak napovedovali že tri leta. Dejanski prihod Indexa pomeni, da Valve v resnici verjame v nadaljnji razvoj navidezne resničnosti. V tem oziru igričarje verjetno še najbolj zanima, kaj stoji za tremi domnevnimi še nenajavljenimi projekti VR iger pri Ventilih - če se izkaže, da bosta Half-Life 3 ali Portal 3 samo za VR, bo verjetno treba na vrtu izkopati jedrski bunker.

15 komentarjev

OK.d ::

Mislim da je ta VR bolj slepa ulica, to že traja cca. 5 let in se nikakor ne prime.
Pomojem zato, ker nabijat ekrane direktno na oči ni blagodejno za zdravje oči, drug minus pa je cena kompletov + da rabiš tudi zmogljiv računalnik.
LPOK.d

M.B. ::

Jaz bi mel VR od kar sem za beatsaber slišal:


Ampak trenutno tudi če mi denar z neba pade za neka Očala pa grafično, ker tak fejst zahtevn spet ni. Nimam dovolj placa v sobi in bi se pobil.
Everyone started out as a newbie.
Sadly only a handful ever progress past that point.

Buggy ::

Ni glih slepa ulica in tudi mainstrem se lep cas ne bo. Je pa nisa, ki ima vsekakor potencial. Nenazadnje v simracing sceni berem tudi variante tipa No_VR_no_Buy za racing spile...tko da mislim se VR ni treba bati prihodnosti...cene so se pa s prihodom konkurence (nenazadnje tudi kitajske) konkretno prizmeljile. Izbrati triple monitor ali VR, marskoga postavi pred dilemo, ko je govora o tem kako pristno bi rad dozivel izkusnjo na stezi.
Glede zdravja se je pa za vprasat tudi ali buljenje v male ekrane telefona vec ur na dan kaj boljse.

kitl76 ::

Jaz ga imam in redno uporabljam iger imam 20+ in jih redno dokupujem. Najbolj zmagajo pa dirkačine. Tako da slepa ulica to ravno ni saj se vse bliskovito razvija.

OK.d ::

In koliko časa nepretrgoma zdržiš z očali na glavi?
LPOK.d

Dr_M ::

A VR se kar brca? 8-O

Mimogrede, ves HW, ki ga je izdal valve, je slepa ulica. Link so umaknili, kontroler je izven steama popolnom neuporaben, potem steam masine so poniknile... Tezko bi jim zaupal kaksno vecjo vsoto denarja.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Dr_M ()

Truga ::

OK.d je izjavil:

In koliko časa nepretrgoma zdržiš z očali na glavi?

8-12 ur na dan cez vikend bp, vec pa se nisem probal

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Truga ()

IvoJan ::

ohhhhhh portal in VR, too good to be true, nevem ce lahko to spravis v VR brez ogromno bruhanja :))
|MSI Z270 GAMING M3|7700k@5GHz|NZXT Kraken X62|
|16gb g.skill rgb ddr4|MSI RTX2080 x trio|850 evo 500gb|toshiba 3TB storage|
|Corsair HX1000i|NZXT H440 Razer|

M.B. ::

En tip je en tedn(168 ur) v VR bil. In je baje OK. Najbolj je pogrešal zunanjost in vonj narave. Tako da je od človeka odvisno, kak se na VR odziva.
Everyone started out as a newbie.
Sadly only a handful ever progress past that point.

kitl76 ::

OK.d je izjavil:

In koliko časa nepretrgoma zdržiš z očali na glavi?


Rekord imam 4 ure
No v mes grem na kak cigaret.

vostok_1 ::

Sa simulacije to mora biti res next level.
Pa horror.
There will be chutes!

kitl76 ::

Vse je next level samo poizkusiti je treba.

Bwaze6 ::

Za precej iger (ki niso abstraktno kockaste) so zdajšnje grafične kartice prepočasne, da bi vse teklo na 90 Hz+, že za Oculus Rift 2 x 1080 x 1200, kaj šele za novo generacijo z višjimi ločljivostmi.

Nvidia je tu VR gamerjem z RTX naredila medvedjo uslugo - hitrost rasterizacije na ceno kartice je ista kot pri 4 + leta starem Pascalu. Zato večjega povpraševanja ne pričakuje nihče.

Truga ::

Vecina iger dela na mojem skoraj 4 leta starem 980Ti cisto vredu tho? Danes tak performance dobis za pod 300e.

rand ::

OK.d je izjavil:

Mislim da je ta VR bolj slepa ulica, to že traja cca. 5 let in se nikakor ne prime.
Pomojem zato, ker nabijat ekrane direktno na oči ni blagodejno za zdravje oči, drug minus pa je cena kompletov + da rabiš tudi zmogljiv računalnik.


Tisti ki imamo VR očala in vemo čemu so namenjena ne dvomimo v prihodnost. Dejansko iger (beri simulacije) ki niso VR ne igram več.
while(1)fork();


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Oculusovega Rifta bo zamenjal Rift S

Oddelek: Novice / Zasloni / projektorji / ...
81597 (678) Invictus
»

Oculus stavi na brezžične VR naočnike Quest

Oddelek: Novice / Zasloni / projektorji / ...
182048 (850) #000
»

Sulon Q: AMD-jev korak v navidezno resničnost

Oddelek: Novice / Zasloni / projektorji / ...
354437 (3209) vostok_1
»

MWC: Navidezna resničnost izpod prstov HTC-ja in Valva

Oddelek: Novice / Zasloni / projektorji / ...
317833 (3814) trim77
»

CES 2015: Virtuix Omni VR Treadmill

Oddelek: Novice / Ostalo
54341 (2494) erunno

Več podobnih tem