» »

Huawei kljub pritiskom z odličnimi prihodki

Huawei kljub pritiskom z odličnimi prihodki

vir: BBC
BBC - Prihodki kitajskega telekomunikacijskega giganta so v letu 2018 znašali 107 milijard ameriških dolarjev, kar pomeni skoraj 20 % rast glede na leto prej. Čisti dobiček pa je znašal 9 milijard dolarjev, kar je za četrtino več kot leta 2017.

Najbolj je za dober rezultat zaslužna odlična prodaja pametnih telefonov na Kitajskem. Nekoliko slabše je posloval njihov telekomunikacijski oddelek, ki služi z izvozom telekomunikacijske opreme, prihodki so upadli za 1,3 %. Prav ta segment je namreč tarča kampanje, na čelu katere so ZDA, sledita pa jim Avstralija in Nova Zelandija, in v kateri Huaweiju očitajo, da njihova oprema zaradi povezav z vlado v Pekingu predstavlja varnostno tveganje.

No, prav v teh dneh se jim je pridružila tudi Velika Britanija, tamkajšnji nadzorni organ, Nacionalni informacijski varnosti center je Huaweijeve izdelke ocenil kot dolgoročno tvegane, v prvi vrsti zaradi slabe prakse podjetja pri domnevnem ustvarjanju varnostnih vrzeli, ki zaradi velikih tehnoloških pomanjkljivosti prestavljajo nevarnost za špijonažo.

Huawei je na obtožbe odgovoril s pojasnilom, da gre, zlasti v primeru ZDA, za mentaliteto poražencev, ki želijo oblatiti njihovo poslovanje, potem ko jim na globalnem trgu ne uspe pošteno tekmovati z njihovimi izdelki.

47 komentarjev

filip007 ::

Dosti, ki jih poznam imajo njihove telefone.
Palačinka z Ajvarjem in stopljenim sirom v mikrovalovki.

vostok_1 ::

Torej, zagovorniki kitajske IT robe pravijo:

Zakaj pa bi Huawei vohunil, pa saj smo pregledali opremo itd.


1. Čisto nenamerne luknje se v softwerju in opremi najdejo na dnevni ravni povsot
2. Privat podjetjem se kratkomalo jebe za varnost po principu "dokler gre, gre".
3. Javne institucije itak delajo na pol gasa in ujamejo ko ujamejo
4. Kitajska ima cele vojaške IT bataljone, ki so vpreženi zgolj za izigravanje konkurentov (zahoda).
5. Huawei in podobni so že v štartu bili državni projekt.
6. Xi se je nedolgo nazaj razglasil za dosmrtno vodjo in je zelo strogega značaja. Da podjetjem ne bi dal ukaza za vgradnjo težko vidnih backdoorov, je za moje pojme tako nepredstavljivo. Pravzaprav sramotno za enega self-respecting semi-totalitarista.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: vostok_1 ()

mihec87 ::

vostok_1 je izjavil:

Torej, zagovorniki kitajske IT robe pravijo:

Zakaj pa bi Huawei vohunil, pa saj smo pregledali opremo itd.


1. Čisto nenamerne luknje se v softwerju in opremi najdejo na dnevni ravni povsot
2. Privat podjetjem se kratkomalo jebe za varnost po principu "dokler gre, gre".
3. Javne institucije itak delajo na pol gasa in ujamejo ko ujamejo
4. Kitajska ima cele vojaške IT bataljone, ki so vpreženi zgolj za izigravanje konkurentov (zahoda).
5. Huawei in podobni so že v štartu bili državni projekt.
6. Xi se je nedolgo nazaj razglasil za dosmrtno vodjo in je zelo strogega značaja. Da podjetjem ne bi dal ukaza za vgradnjo težko vidnih backdoorov, je za moje pojme tako nepredstavljivo. Pravzaprav sramotno za enega self-respecting semi-totalitarista.


Tale tekst je zanimiv saj namesto Kitajske vstaviš državo nasprotnico, pa ni kaj dosti mimo..

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: mihec87 ()

starfotr ::

Dajmo bit objektivni. Jaz imam raje Nokio ali Ericsson opremo, kot pa Huawei. Že zaradi dolgoletnih izkušenj, ki jih imajo, pa zaradi delovnih mest tu v EU. In verjamem, da so bolj napredni, kot kitajci, čeprav je Huawei baje kar pospešil razvoj.

Sicer Huawei ima res super narejeno, vse na ethernetu, medtem, ko veliko TK firm še vedno uporablja druge, bolj poštarske (in drage) topologije, na primer SDH.

greatdrakon ::

starfotr je izjavil:

Dajmo bit objektivni. Jaz imam raje Nokio ali Ericsson opremo, kot pa Huawei. Že zaradi dolgoletnih izkušenj, ki jih imajo, pa zaradi delovnih mest tu v EU. In verjamem, da so bolj napredni, kot kitajci, čeprav je Huawei baje kar pospešil razvoj.

Sicer Huawei ima res super narejeno, vse na ethernetu, medtem, ko veliko TK firm še vedno uporablja druge, bolj poštarske (in drage) topologije, na primer SDH.


Nokia so kitajci. Mislim, da je včeraj bilo objavljeno, da je NOKIA 7 plus leakala podatke na Kitajsko. Nokia se zgovarja, da so bili to ponesreči kitajski modeli (ki defakto vohunijo), da pa za evropo modeli niso taki (kao)...

Skratka trenutno ni telefona-firme, ki bi mu lahko zaupal... Librem 5 sicer delajo, ampak vprašanje koliko bo uspešen....

Aquafriend ::

Odkar je bila tista afera o podkupovanju in prirejanju boljsih statistik/rezultatov, od takrat ne zaupam vec.

Anney ::

Jah, tako je danes s pametnimi telefoni, vsak od nas nosi ogromne količine podatkov za potrebe korporacij, sicer meni je vseeno ali vohunijo ali ne, če jih zanima kaj bom kuhal za kosilo, in ostale dnevne pogovore naj si privoščijo, skrivat nimam kaj. Za tiste, ki pa jih to skrbi, bojo pa že poskrbeli z neumnimi telefoni. Žal je danes svet narejen tako.
Obstajata samo dva načina kako živeti svoje življenje:
Prvi pravi, da nič ni čudež, drugi pa, da vse je čudež.

Unilseptij ::

Tokrat je zadeva malo drugačna... ne gre za telefone in podobna potrošniška jajca ampak za jedrno omrežje 5G z vsem, kar spada zraven. In trenutno je dejstvo, da Kitajci (morda še skupaj s Korejci - Samsung) tu premočno vodijo in Huawei sploh prvi ima vso tehnologijo, potrebno za implementacijo. Medtem, ko oni že gradijo 5G, jih bomo mi blokirali in še bolj zaostajali. Tukaj je dober povzetek... dejansko omrežja že gradi samo Huawei, ostali še testirajo, raziskujejo ali pa samo obljubljajo in najavljajo.

https://www.greyb.com/companies-working...

bbbbbb2015 ::

Unilseptij je izjavil:

Tokrat je zadeva malo drugačna... ne gre za telefone in podobna potrošniška jajca ampak za jedrno omrežje 5G z vsem, kar spada zraven. In trenutno je dejstvo, da Kitajci (morda še skupaj s Korejci - Samsung) tu premočno vodijo in Huawei sploh prvi ima vso tehnologijo, potrebno za implementacijo. Medtem, ko oni že gradijo 5G, jih bomo mi blokirali in še bolj zaostajali. Tukaj je dober povzetek... dejansko omrežja že gradi samo Huawei, ostali še testirajo, raziskujejo ali pa samo obljubljajo in najavljajo.

https://www.greyb.com/companies-working...


Huawei uspeva nenavadno dobro, glede na to, da je dosti evropskih projekov - propadlo. Začenši z Nokio, zaključujoč z Ericssonom in Siemensom.

Vendar vseeno mislim, da Huawei firmi ne bi smeli pustiti globlje v osrčje. Kar se finančnih podatkov tiče, Kitajcem sploh ne zaupam. Oni imajo senčne banke, pa take, kjer skrivajo zadolženost. Tudi to, da cenzurirajo Internet (na Kitajskem) meni ne kaže na državo odprto za ideje in posel. Oniso odprti samo, kadar jaz njim kaj nakažem.

Zato tudi povsem ne verjmem, da so tako zelo super. Na splošno, ta hip, za kitajska podjetja pravijo, da rastejo na dolgu. Kar pomeni, da ekspanzijo poganja predvsem enormno zadolževanje.

Kar se pa tiče 5G tehnologij, to kar je tam pod 2GHz, to je uporabno, to z 20GHz in več pa je, po moje, zelo neuporbno za generalno telefonijo.

Meizu ::

bbbbbb2015 je izjavil:

Unilseptij je izjavil:

Tokrat je zadeva malo drugačna... ne gre za telefone in podobna potrošniška jajca ampak za jedrno omrežje 5G z vsem, kar spada zraven. In trenutno je dejstvo, da Kitajci (morda še skupaj s Korejci - Samsung) tu premočno vodijo in Huawei sploh prvi ima vso tehnologijo, potrebno za implementacijo. Medtem, ko oni že gradijo 5G, jih bomo mi blokirali in še bolj zaostajali. Tukaj je dober povzetek... dejansko omrežja že gradi samo Huawei, ostali še testirajo, raziskujejo ali pa samo obljubljajo in najavljajo.

https://www.greyb.com/companies-working...


Huawei uspeva nenavadno dobro, glede na to, da je dosti evropskih projekov - propadlo. Začenši z Nokio, zaključujoč z Ericssonom in Siemensom.

Vendar vseeno mislim, da Huawei firmi ne bi smeli pustiti globlje v osrčje. Kar se finančnih podatkov tiče, Kitajcem sploh ne zaupam. Oni imajo senčne banke, pa take, kjer skrivajo zadolženost. Tudi to, da cenzurirajo Internet (na Kitajskem) meni ne kaže na državo odprto za ideje in posel. Oniso odprti samo, kadar jaz njim kaj nakažem.

Zato tudi povsem ne verjmem, da so tako zelo super. Na splošno, ta hip, za kitajska podjetja pravijo, da rastejo na dolgu. Kar pomeni, da ekspanzijo poganja predvsem enormno zadolževanje.

Kar se pa tiče 5G tehnologij, to kar je tam pod 2GHz, to je uporabno, to z 20GHz in več pa je, po moje, zelo neuporbno za generalno telefonijo.


Ja ma ne no, 20ghz linijo rabimo, jaz hocem na telefonu gledat 16k video in ciaoo.

thetech ::

Meni je načeloma prav vseeno kdo postavi G5 omrežje.. Če ne bodo prisluškovali Kitajci, bodo pa to pač počeli Američani..

Mr.B ::

thetech je izjavil:

Meni je načeloma prav vseeno kdo postavi G5 omrežje.. Če ne bodo prisluškovali Kitajci, bodo pa to pač počeli Američani..

a ni vseeno imas kitajski telefon z google brskalnikom in fb integracijo. Vsak si vzame del pogace.
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold

AvtoR ::

greatdrakon je izjavil:

starfotr je izjavil:

Dajmo bit objektivni. Jaz imam raje Nokio ali Ericsson opremo, kot pa Huawei. Že zaradi dolgoletnih izkušenj, ki jih imajo, pa zaradi delovnih mest tu v EU. In verjamem, da so bolj napredni, kot kitajci, čeprav je Huawei baje kar pospešil razvoj.

Sicer Huawei ima res super narejeno, vse na ethernetu, medtem, ko veliko TK firm še vedno uporablja druge, bolj poštarske (in drage) topologije, na primer SDH.


Nokia so kitajci. Mislim, da je včeraj bilo objavljeno, da je NOKIA 7 plus leakala podatke na Kitajsko. Nokia se zgovarja, da so bili to ponesreči kitajski modeli (ki defakto vohunijo), da pa za evropo modeli niso taki (kao)...

Skratka trenutno ni telefona-firme, ki bi mu lahko zaupal... Librem 5 sicer delajo, ampak vprašanje koliko bo uspešen....


Kolokor vem Nokia niso kitajci, delajo pa kitajci za njih telefone. Omrežna oprema, bazne postaje itd. je še vedno stara Nokia. Par let nazaj so takrat Microsoftu prodali samo divizijo pametnih telefonov in s klavzulo, da sami 5 let ne smejo delati smart phonov. Ta čas je potekel in sedaj kitajci za njih delajo telefone pod blagovno znamko Nokia. Približno tako nekako...

thetech ::

Mr.B je izjavil:

thetech je izjavil:

Meni je načeloma prav vseeno kdo postavi G5 omrežje.. Če ne bodo prisluškovali Kitajci, bodo pa to pač počeli Američani..

a ni vseeno imas kitajski telefon z google brskalnikom in fb integracijo. Vsak si vzame del pogace.


E točno tako ja :)

Glugy ::

vostok_1 je izjavil:

Torej, zagovorniki kitajske IT robe pravijo:

Zakaj pa bi Huawei vohunil, pa saj smo pregledali opremo itd.


1. Čisto nenamerne luknje se v softwerju in opremi najdejo na dnevni ravni povsot
2. Privat podjetjem se kratkomalo jebe za varnost po principu "dokler gre, gre".
3. Javne institucije itak delajo na pol gasa in ujamejo ko ujamejo
4. Kitajska ima cele vojaške IT bataljone, ki so vpreženi zgolj za izigravanje konkurentov (zahoda).
5. Huawei in podobni so že v štartu bili državni projekt.
6. Xi se je nedolgo nazaj razglasil za dosmrtno vodjo in je zelo strogega značaja. Da podjetjem ne bi dal ukaza za vgradnjo težko vidnih backdoorov, je za moje pojme tako nepredstavljivo. Pravzaprav sramotno za enega self-respecting semi-totalitarista.


Pol lahko kr vse IT podjetjem onemogočimo delovanje in se vrnimo v kameno dobo. Huawei je pač bolj izpostavljen ker gre v nos Američanom. Vse kar je učinek tega je da se umetno manjša konkurenca. Če misliš da so Huaweijevi konkurenti kaj boljši se motiš. "Problem" Huaweija je sam to da ni naš. Ostalo je pa isto. Če se gremo kapitalizem kjer je trg odprt se mora vsem dat enake možnosti al pa vse enako preganjat. Pa do tega ne bo prišlo. Kdaj bodo Itel in podobna IT podjetja preganjal pa obtoževal Američani ? Nikol. Samo zato ker so njihovi. Samo zato.

Pika na i ::

starfotr je izjavil:

Dajmo bit objektivni. Jaz imam raje Nokio ali Ericsson opremo, kot pa Huawei. Že zaradi dolgoletnih izkušenj, ki jih imajo, pa zaradi delovnih mest tu v EU. In verjamem, da so bolj napredni, kot kitajci, čeprav je Huawei baje kar pospešil razvoj.

Sicer Huawei ima res super narejeno, vse na ethernetu, medtem, ko veliko TK firm še vedno uporablja druge, bolj poštarske (in drage) topologije, na primer SDH.

Če bi napisal - dajmo bit subjektivni - bi bilo z napisanim vse ok. Tako pa ni.

vostok_1 ::

Glugy je izjavil:

vostok_1 je izjavil:

Torej, zagovorniki kitajske IT robe pravijo:

Zakaj pa bi Huawei vohunil, pa saj smo pregledali opremo itd.


1. Čisto nenamerne luknje se v softwerju in opremi najdejo na dnevni ravni povsot
2. Privat podjetjem se kratkomalo jebe za varnost po principu "dokler gre, gre".
3. Javne institucije itak delajo na pol gasa in ujamejo ko ujamejo
4. Kitajska ima cele vojaške IT bataljone, ki so vpreženi zgolj za izigravanje konkurentov (zahoda).
5. Huawei in podobni so že v štartu bili državni projekt.
6. Xi se je nedolgo nazaj razglasil za dosmrtno vodjo in je zelo strogega značaja. Da podjetjem ne bi dal ukaza za vgradnjo težko vidnih backdoorov, je za moje pojme tako nepredstavljivo. Pravzaprav sramotno za enega self-respecting semi-totalitarista.


Pol lahko kr vse IT podjetjem onemogočimo delovanje in se vrnimo v kameno dobo. Huawei je pač bolj izpostavljen ker gre v nos Američanom. Vse kar je učinek tega je da se umetno manjša konkurenca. Če misliš da so Huaweijevi konkurenti kaj boljši se motiš. "Problem" Huaweija je sam to da ni naš. Ostalo je pa isto. Če se gremo kapitalizem kjer je trg odprt se mora vsem dat enake možnosti al pa vse enako preganjat. Pa do tega ne bo prišlo. Kdaj bodo Itel in podobna IT podjetja preganjal pa obtoževal Američani ? Nikol. Samo zato ker so njihovi. Samo zato.


Sam si odgovoril si na vprašanje.

Ni naš. Exactly.
Saj ne iščem svetnika, iščem zgolj zaveznike. Kitajska še doooolgo časa ne bo naš "zaveznik", če sploh.
ZDA je alfa-samec, ki hoče od vseh naokoli, da ga ubogajo, ampak ni pa sovražen.
Kitajska pa je tisti tuji brezsrčnež, ki se postopoma vtihotapi v sistem in si ga priredi za svojo multiplikacijo. Casualties are just the natural part of the process.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

Poldi112 ::

Ni sovražen? Miljoni mrtvih se nekako ne bi strinjali...

Da ne omenjamo, da so kitajci po naravi miroljuben narod, ki niso rilini ven, medtem ko je praktično od nastanka naprej v vojni z nekom.
Where all think alike, no one thinks very much.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Poldi112 ()

vostok_1 ::

Poldi112 je izjavil:

Ni sovražen? Miljoni mrtvih se nekako ne bi strinjali...

Da ne omenjamo, da so kitajci po naravi miroljuben narod, ki niso rilini ven, medtem ko je praktično od nastanka naprej v vojni z nekom.


Spet si zaradi ideologije povsem napačno razumel.
Nisem rekel, da ni sovražen do nekaterih, ampak do nas, Evrope.

Kitajci res niso napadalen narod, so pa nenamerno insidious, for the lack of a better word.


Ampak ok, če si pač Xi-jev shill, boš pač spregledal reedukacijske kampe Uygurcev.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

Poldi112 ::

Ne bo držalo kolega, konkretno si rekel "ki hoče od vseh naokoli, da ga ubogajo, ampak ni pa sovražen."

Podtikanje z XI-jem bom pa razumel zgolj kot neuspešno preusmerjanje pozornosti.
Where all think alike, no one thinks very much.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.

Pika na i ::

ZDA ni noben alfa samec - (morda) je nekoč bil, zdaj pa je en navaden bk.

Vanquish ::

ZDA je bully in nic drugega

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Vanquish ()

opeter ::

mihec87 je izjavil:

Tale tekst je zanimiv saj namesto Kitajske vstaviš državo nasprotnico, pa ni kaj dosti mimo..


Kot je napisal. Lahko bi stvail ZDA, VB, Francijo, Nemčijo, Južno Korejo ... seznam je neskončen.
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j

bambam20 ::

Ko američani prisluškujejo je pa vse ok in prisluškujejo na polno.

louser ::

Aquafriend je izjavil:

Odkar je bila tista afera o podkupovanju in prirejanju boljsih statistik/rezultatov, od takrat ne zaupam vec.

A Samsungu pa? Pa Applu.

6. Xi se je nedolgo nazaj razglasil za dosmrtno vodjo in je zelo strogega značaja. Da podjetjem ne bi dal ukaza za vgradnjo težko vidnih backdoorov, je za moje pojme tako nepredstavljivo. Pravzaprav sramotno za enega self-respecting semi-totalitarista.

Joj, kok ene desničke nimate pojma.
Mandat je neomejen, ne pomdni nujno do smrti.

vostok_1 je izjavil:

Glugy je izjavil:

vostok_1 je izjavil:

Torej, zagovorniki kitajske IT robe pravijo:

Zakaj pa bi Huawei vohunil, pa saj smo pregledali opremo itd.


1. Čisto nenamerne luknje se v softwerju in opremi najdejo na dnevni ravni povsot
2. Privat podjetjem se kratkomalo jebe za varnost po principu "dokler gre, gre".
3. Javne institucije itak delajo na pol gasa in ujamejo ko ujamejo
4. Kitajska ima cele vojaške IT bataljone, ki so vpreženi zgolj za izigravanje konkurentov (zahoda).
5. Huawei in podobni so že v štartu bili državni projekt.
6. Xi se je nedolgo nazaj razglasil za dosmrtno vodjo in je zelo strogega značaja. Da podjetjem ne bi dal ukaza za vgradnjo težko vidnih backdoorov, je za moje pojme tako nepredstavljivo. Pravzaprav sramotno za enega self-respecting semi-totalitarista.


Pol lahko kr vse IT podjetjem onemogočimo delovanje in se vrnimo v kameno dobo. Huawei je pač bolj izpostavljen ker gre v nos Američanom. Vse kar je učinek tega je da se umetno manjša konkurenca. Če misliš da so Huaweijevi konkurenti kaj boljši se motiš. "Problem" Huaweija je sam to da ni naš. Ostalo je pa isto. Če se gremo kapitalizem kjer je trg odprt se mora vsem dat enake možnosti al pa vse enako preganjat. Pa do tega ne bo prišlo. Kdaj bodo Itel in podobna IT podjetja preganjal pa obtoževal Američani ? Nikol. Samo zato ker so njihovi. Samo zato.


Sam si odgovoril si na vprašanje.

Ni naš. Exactly.
Saj ne iščem svetnika, iščem zgolj zaveznike. Kitajska še doooolgo časa ne bo naš "zaveznik", če sploh.
ZDA je alfa-samec, ki hoče od vseh naokoli, da ga ubogajo, ampak ni pa sovražen.
Kitajska pa je tisti tuji brezsrčnež, ki se postopoma vtihotapi v sistem in si ga priredi za svojo multiplikacijo. Casualties are just the natural part of the process.

Ti si mal preveč zaljubljen v USA. Psihiater zna pomagati..

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: louser ()

poweroff ::

Huawei je na obtožbe odgovoril s pojasnilom, da gre, zlasti v primeru ZDA, za mentaliteto poražencev, ki želijo oblatiti njihovo poslovanje, potem ko jim na globalnem trgu ne uspe pošteno tekmovati z njihovimi izdelki.


Spominja na zgodbo Airrbus - Boeing... samo da so tokrat vloge obrnjene. Zabavno. ;)
sudo poweroff

Ganon ::

Huawei je na obtožbe odgovoril s pojasnilom, da gre, zlasti v primeru ZDA, za mentaliteto poražencev, ki želijo oblatiti njihovo poslovanje, potem ko jim na globalnem trgu ne uspe pošteno tekmovati z njihovimi izdelki.


BINGO!

starfotr ::

greatdrakon je izjavil:

starfotr je izjavil:

Dajmo bit objektivni. Jaz imam raje Nokio ali Ericsson opremo, kot pa Huawei. Že zaradi dolgoletnih izkušenj, ki jih imajo, pa zaradi delovnih mest tu v EU. In verjamem, da so bolj napredni, kot kitajci, čeprav je Huawei baje kar pospešil razvoj.

Sicer Huawei ima res super narejeno, vse na ethernetu, medtem, ko veliko TK firm še vedno uporablja druge, bolj poštarske (in drage) topologije, na primer SDH.


Nokia so kitajci. Mislim, da je včeraj bilo objavljeno, da je NOKIA 7 plus leakala podatke na Kitajsko. Nokia se zgovarja, da so bili to ponesreči kitajski modeli (ki defakto vohunijo), da pa za evropo modeli niso taki (kao)...

Skratka trenutno ni telefona-firme, ki bi mu lahko zaupal... Librem 5 sicer delajo, ampak vprašanje koliko bo uspešen....


Nokia omrežja ali nokia znamka telefonov, to sta popolnoma 2 različna pojma. Kitajci so kupili pravice za uporabo znamke nokia na telefonih, kar pa nima nobene veze z oddajniki. Oddajniki niso bili nikoli prodani Microsoftu, na primer.

https://networks.nokia.com/
https://www.bell-labs.com/

Nokia, Ericsson, Alcatel, to so vse Evropske firme, ki lahko naredijo isto ali bolje, od Kitajcev.

_0\WA6m7Uzc ::

bbbbbb2015 je izjavil:


Huawei uspeva nenavadno dobro, glede na to, da je dosti evropskih projekov - propadlo. Začenši z Nokio, zaključujoč z Ericssonom in Siemensom.

Vendar vseeno mislim, da Huawei firmi ne bi smeli pustiti globlje v osrčje. Kar se finančnih podatkov tiče, Kitajcem sploh ne zaupam. Oni imajo senčne banke, pa take, kjer skrivajo zadolženost. Tudi to, da cenzurirajo Internet (na Kitajskem) meni ne kaže na državo odprto za ideje in posel. Oniso odprti samo, kadar jaz njim kaj nakažem.

Zato tudi povsem ne verjmem, da so tako zelo super. Na splošno, ta hip, za kitajska podjetja pravijo, da rastejo na dolgu. Kar pomeni, da ekspanzijo poganja predvsem enormno zadolževanje.


Vse kar si povedal, velja tudi za ZDA, razen, da imajo internet kot v Albaniji, pa telefonijo tudi.

Mi je pa hecno, dajmo se bati Huaweia, Google, Facebook in Amazon so pa taksni filantropi, da jim pustite ne samo spremljati vsako ped svojega zivljenja ampak se njihove prisluskovalne naprave KUPUJETE in sami montirate v stanovanja. Ta svet je nor.

dope1337 ::

Nokia, Ericsson, Alcatel, to so vse Evropske firme, ki lahko naredijo isto ali bolje, od Kitajcev.


Zakaj pa se potemtakem niso? Ne bom oporekal, da imajo vecletne izkusnje, vendar so malo zaspali na starih lovorikah.
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree
it will live its whole life believing that it is stupid."
-Albert Einstein

vostok_1 ::

Poldi112 je izjavil:

Ne bo držalo kolega, konkretno si rekel "ki hoče od vseh naokoli, da ga ubogajo, ampak ni pa sovražen."

Podtikanje z XI-jem bom pa razumel zgolj kot neuspešno preusmerjanje pozornosti.


Res je, moja napaka, mišljeno je bilo kot "west sphere of influence".
Ampak že če smo pri tem, dejansko je zaveznik tudi z sovražniki, zgolj ubogat morajo bolj ali manj. Recimo SA.
Irak, ki pa ni ubogal je fasal.
Tko da trditev je do znatne mere resnična.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

jype ::

vostok_1 je izjavil:

Irak, ki pa ni ubogal je fasal.
Preveč naivno gledaš na te reči.

starfotr ::

dope1337 je izjavil:

Nokia, Ericsson, Alcatel, to so vse Evropske firme, ki lahko naredijo isto ali bolje, od Kitajcev.


Zakaj pa se potemtakem niso? Ne bom oporekal, da imajo vecletne izkusnje, vendar so malo zaspali na starih lovorikah.


Nisem pa napisal ceneje. To je danes važno, cena. Nemške znamke avtov so tudi top, vendar cenovno niso ravno najbolj ugodne. Zato so tudi druge znamke na trgu, da pokrivajo druge cenovne prage.

Vedno gre cena, zanesljivost, kakovost, podpora v nekem razmerju. Ne more biti ekstra poceni in ekstra dobro.

greatdrakon ::

starfotr je izjavil:

dope1337 je izjavil:

Nokia, Ericsson, Alcatel, to so vse Evropske firme, ki lahko naredijo isto ali bolje, od Kitajcev.


Zakaj pa se potemtakem niso? Ne bom oporekal, da imajo vecletne izkusnje, vendar so malo zaspali na starih lovorikah.


Nisem pa napisal ceneje. To je danes važno, cena. Nemške znamke avtov so tudi top, vendar cenovno niso ravno najbolj ugodne. Zato so tudi druge znamke na trgu, da pokrivajo druge cenovne prage.

Vedno gre cena, zanesljivost, kakovost, podpora v nekem razmerju. Ne more biti ekstra poceni in ekstra dobro.


Nokia 7 Plus prikrito pošiljala podatke na Kitajsko

starfotr ::

Daj poglej, kaj sem napisal par postov višje. Ločene firme in to.

greatdrakon ::

starfotr je izjavil:

Daj poglej, kaj sem napisal par postov višje. Ločene firme in to.


jaz nisem nikjer govoril o omrežjih itd. zame je bolj pomemben vidik uporabnika. telefoni pod brand imenom nokia so pa očitno nezanesljivi...

srus ::

Tule je link do poročila, ki so ga pripravili težkokategorniniki - britanski National Cyber Security Centre in GCHQ.

Sicer se poročilo bere podobno kot mnogi sklepi naših razpisnih komisij v javnem sektorju, ko je potrebno zhebati določenega dobavitelja z iskanjem dlake v jajcu in posel dodeliti "našim".

Aquafriend ::

thetech je izjavil:

Meni je načeloma prav vseeno kdo postavi G5 omrežje.. Če ne bodo prisluškovali Kitajci, bodo pa to pač počeli Američani..


Ja sej. Nevednezem, ki ne poznajo razlik je to eno in isto. Just my provocation.

Zgodovina sprememb…

starfotr ::

greatdrakon je izjavil:

starfotr je izjavil:

Daj poglej, kaj sem napisal par postov višje. Ločene firme in to.


jaz nisem nikjer govoril o omrežjih itd. zame je bolj pomemben vidik uporabnika. telefoni pod brand imenom nokia so pa očitno nezanesljivi...


Telefoni, kot vidiš niso problem, ne pri nas, ne v tujini. Je pač gor ameriški vohunski sistem android in google povsod prste namaka, tako, da ni težav. Pri omrežni opremi pa ni gor njihovega lončka, plus v omrežjih je veliko denarja, zato je treba zjebat kitajce.

_0\WA6m7Uzc ::

starfotr je izjavil:

greatdrakon je izjavil:

starfotr je izjavil:

Daj poglej, kaj sem napisal par postov višje. Ločene firme in to.


jaz nisem nikjer govoril o omrežjih itd. zame je bolj pomemben vidik uporabnika. telefoni pod brand imenom nokia so pa očitno nezanesljivi...


Telefoni, kot vidiš niso problem, ne pri nas, ne v tujini. Je pač gor ameriški vohunski sistem android in google povsod prste namaka, tako, da ni težav. Pri omrežni opremi pa ni gor njihovega lončka, plus v omrežjih je veliko denarja, zato je treba zjebat kitajce.


Natancno tako. Jaz bi izlocil vsa ameriska podjetja, zaradi vohunjenja. Probajo diskreditirati Huawei, zato, ker ne bojo mogli vohuniti sami. Oz. ne tako preprosto.

Zgodovina sprememb…

Poldi112 ::

Dvimim da je za NSA silna razlika med vohunjenjem na domači in tuji opremi. Razen, če predvidevaš, da je Cisco soupleten. Oz. da večino robe preroutajo v svoje skladišče, kjer jo "nadgradijo".

Glavni razlog mora biti ekonomski. Pač pomagajo lastnemu gospodarstvu s tem ko ovirajo tuja.
Where all think alike, no one thinks very much.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.

Spura ::

Huawei je na obtožbe odgovoril s pojasnilom, da gre, zlasti v primeru ZDA, za mentaliteto poražencev, ki želijo oblatiti njihovo poslovanje, potem ko jim na globalnem trgu ne uspe pošteno tekmovati z njihovimi izdelki.


Posteno tekmovanje lol. To recejo kitajci ki so pokradli vso intelektualno lastnino povsod.

Poldi112 ::

A zato je Huawei edini, ki ima komplet rešitev? Ker so vse pokradli od drugih?
Where all think alike, no one thinks very much.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.

Mr.B ::

Spura je izjavil:

Huawei je na obtožbe odgovoril s pojasnilom, da gre, zlasti v primeru ZDA, za mentaliteto poražencev, ki želijo oblatiti njihovo poslovanje, potem ko jim na globalnem trgu ne uspe pošteno tekmovati z njihovimi izdelki.


Posteno tekmovanje lol. To recejo kitajci ki so pokradli vso intelektualno lastnino povsod.

Cakam, kaj je vse pokradel, da kot komplet pokradene intelektalne lastnine lahko prodaja celo v Ameriki.
ps, pustimo da tam prodajajo varnost, namesto intelektualne ...
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold

_0\WA6m7Uzc ::

Poldi112 je izjavil:

Dvimim da je za NSA silna razlika med vohunjenjem na domači in tuji opremi. Razen, če predvidevaš, da je Cisco soupleten. Oz. da večino robe preroutajo v svoje skladišče, kjer jo "nadgradijo".

Glavni razlog mora biti ekonomski. Pač pomagajo lastnemu gospodarstvu s tem ko ovirajo tuja.


Ja, samo je nekaj drugega to masovno narediti na domacem terenu kot pa na kitajskem. Pa, ce je bil RSA vpleten v backdooran random generator, dvomim, da Cisco ni imel prsta zraven. Imeti pod kontrolo 5g omrezje drzave (ali drzave) v EU, je preglobok lonec marmelade, da ne bi poizkusili imeti svojih umazanih parkljev v njem.

dope1337 ::

starfotr je izjavil:

dope1337 je izjavil:

Nokia, Ericsson, Alcatel, to so vse Evropske firme, ki lahko naredijo isto ali bolje, od Kitajcev.


Zakaj pa se potemtakem niso? Ne bom oporekal, da imajo vecletne izkusnje, vendar so malo zaspali na starih lovorikah.


Nisem pa napisal ceneje. To je danes važno, cena. Nemške znamke avtov so tudi top, vendar cenovno niso ravno najbolj ugodne. Zato so tudi druge znamke na trgu, da pokrivajo druge cenovne prage.

Vedno gre cena, zanesljivost, kakovost, podpora v nekem razmerju. Ne more biti ekstra poceni in ekstra dobro.


Vsekakor se strinjam s tvojo izjavo, vendar ne smemo zanemariti dejstva, da je pri razvoju 5g standardov Huawei bil zelo proaktiven. Če bi generaliziral, bi rekel da sta se azijski (Huawei, ZTE, Samsung, LG) ter evropski trg (Ericcson, Nokia) veliko udejstvovala pri zasnovi standardov za 5g omrežje, dočimer je ZDA trg popolnoma zaspal (Intel, Qualcomm, Interdigital).

Po koncu tekme, bo važno samo kdo je največ prispeval pri vzpostavitvi standardov ter kdo v rokah drži največ patentov.

Američanom pa privoščim, da jih je končno nekdo konkretno premagal pri njihovi umazani igri kapitalizma. So pa najbolj "butthurt" poraženci na celotnem planetu.

P.S. Čist iz firbca, saj nisem nikjer zasledil podatka - Ali je Huawei prvi v tekmi za vzpostavitev 5g omrežja zaradi dumpinških cen, ali je prvi v tekmi zaradi pripravljenosti opreme za dejansko uvedbo 5g omrežja?
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree
it will live its whole life believing that it is stupid."
-Albert Einstein

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: dope1337 ()

Poldi112 ::

>Čisti dobiček pa je znašal 9 milijard dolarjev, kar je za četrtino več kot leta 2017.

Če bi jim to uspelo z dumpingom bi bilo še bolj impresivno. :)
Where all think alike, no one thinks very much.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Huawei se pripravlja na katastrofo (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Novice / Android
15351445 (37358) Poldi112
»

Huawei postal drugi največji ponudnik telefonov

Oddelek: Novice / Ostale najave
165590 (3444) Mr.B
»

Google nekoliko povečal dobiček

Oddelek: Novice / Rezultati
97201 (5835) antonija
»

Applov dobiček padel, delnice prav tako

Oddelek: Novice / Rezultati
178250 (6783) aerie
»

Hewlett-Packard z nižjim dobičkom

Oddelek: Novice / Rezultati
63294 (2945) Djuro

Več podobnih tem