» »

Novodobna popglasba tudi objektivno slabša

Novodobna popglasba tudi objektivno slabša

Slo-Tech - Očitke o slabši kakovosti sodobne glasbe v primerjavi s starejšimi uspešnicami so stare malodane toliko kot glasba sama. Čeprav so se že v 30. letih pritoževali nad džezom, v 50. letih nad rokenrolom in kasneje nad beatli, so bile vse te ocene subjektivne. Z današnjo tehnologijo pa lahko analiziramo in objektivno ugotovimo, kako drugače zveni glasba današnjih dni. Na BBC so si pogledali prav to. Ugotovili so, da današnja glasba res ni presežek.

Ocena, ali je nova glasba boljša ali slabša, je subjektivna, lahko pa izluščimo nekaj objektivnih resnic. Glasba dandanes je pogosteje napisana v molu in ima počasnejši ritem. Zmanjšuje se raznolikost in melodična kompleksnost, po drugi strani pa je glasba čedalje glasnejša. Zanimivi so rezultati stiskanja z algoritmom LZV1, ki daje dobro informacijo o ponovitvah. Moderna glasba ima več ponovitev kakor starejša, zato se današnja glasba stisne 22 odstotkov bolje kot tista iz 60. let. Analiza besedil kaže, da uporaba zaimka jaz narašča, upada pa uporaba prosocialnih besed, ki poudarjajo družbo. Povečuje se število besed z negativno konotacijo. Tem objektivnim rezultatom pritrjujejo tudi ankete, ki so bile izvedene po širši populaciji. Po ocenah intervjuvancev, ki so bili različnih starosti, smo prav v tem desetletju deležni najslabše popglasbe.

142 komentarjev

«
1
2 3

Izi ::

No, sedaj pa vem zakaj je na moji glasbeni listi večina glasbe iz 80. in 90. let. Novejša mi pa nikakor ne sede.
Sem že mislil da se staram, pa imam očitno samo dober okus za glasbo :D

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Izi ()

next3steps ::

Preskoči pop, imaš dovolj drugih dobrih žanrov.

blackbfm ::

No, sedaj pa vem zakaj je na moji glasbeni listi večina glasbe iz 80. in 90. let. Novejša mi pa nikakor ne sede.


s tisto glasbo k odraščaš tista ti čez čas zveni boljše, bolj nostalgično

večini otrok bo čez npr 20-30 let današnja glasba bližje kot 90s

opeter ::

večini otrok bo čez npr 20-30 let današnja glasba bližje kot 90s


Če se bodo današnje glasbe sploh spominjali. ;)
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j

D3m ::

Played this at my weeding.

|HP EliteBook|R5 6650U|

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: matobeli ()

SimplyMiha ::

Eh, ker imam občutek, da so pesmi vse bolj butaste, sem mal pobrskal za primerjavo:

Ta teden top #1 lyrics:

Yo big shaq the one and only
Mans not hot
Never hot skrrra skidi kaka boom2 plus 2 is 4
Minus 1 that's 3, quick maths
Everyday man's on the block, smoke trees
See your girl in the park, that girl is a uckers
When the ting went quack-quack-quack, you man were ducking
Hold tight Asnee(my brother), he's got the pumpy(big ting)
Hold tight my man(my guy), he's got the frisbee
I trap, trap, trap on the phone, movin' that cornflakes
Rice Krispie, hold tight my girl Whitney (perfect)
On the road doin' ten tours, allow my toes
You man thought I froze
I see a peng girl then I pose
If she ain't on it, I ghost
Hah, look at your nose(check your nose fam)
You dougnut
Nose long like garden hose1I tell her mans not hot
I tell her mans not hot
The girl told me take off your jacket
I said babes mans not hot(never hot)
I tell her mans not hot(never hot)
I tell her mans not hot(never hot)
The girl told me take off your jacket
I said babes mans not hot(never hot)

Big Shaq - Man's Not Hot

Top #1 vseh časov:

Once upon a time you dressed so fine
You threw the bums a dime in your prime, didn't you?
People'd call, say, "Beware doll, you're bound to fall"
You thought they were all kiddin' you
You used to laugh about
Everybody that was hangin' out
Now you don't talk so loud
Now you don't seem so proud
About having to be scrounging for your next meal

How does it feel?
How does it feel
To be without a home
Like a complete unknown
Like a rolling stone?

You've gone to the finest school all right, Miss Lonely
But you know you only used to get juiced in it
And nobody's ever taught you how to live out on the street
And now you're gonna have to get used to it
You said you'd never compromise
With the mystery tramp, but now you realize
He's not selling any alibis
As you stare into the vacuum of his eyes
And say do you want to make a deal?

How does it feel?
How does it feel
To be on your own
With no direction home
A complete unknown
Like a rolling stone?

You never turned around to see the frowns on the jugglers and the clowns
When they all did tricks for you
You never understood that it ain't no good
You shouldn't let other people get your kicks for you
You used to ride on the chrome horse with your diplomat
Who carried on his shoulder a Siamese cat
Ain't it hard when you discover that
He really wasn't where it's at
After he took from you everything he could steal

How does it feel?
How does it feel
To be on your own
With no direction home
Like a complete unknown
Like a rolling stone?

Princess on the steeple and all the pretty people
They're all drinkin', thinkin' that they got it made
Exchanging all precious gifts
But you'd better take your diamond ring, you'd better pawn it babe
You used to be so amused
At Napoleon in rags and the language that he used
Go to him now, he calls you, you can't refuse
When you ain't got nothing, you got nothing to lose
You're invisible now, you got no secrets to conceal

How does it feel
How does it feel
To be on your own
With no direction home
Like a complete unknown
Like a rolling stone?

Bob Dylan, Like a Rolling Stone

marvin42 ::

Vsak ima najrajši glasbo iz obdobja, ko je odraščal, tako pač je.
Mostly Harmless

twom ::

Včasih so imele (nekatere) pesmi besedilo in zgodbo, poleg raznolike melodije, danes imajo pa refrene.

BivšiUser2 ::

Ma niti ne. Bo do obdobja, ko je odraščal.
SloTech - če nisi z nami, si persona non grata.

D3m ::

America - The last Unicorn

8-)
|HP EliteBook|R5 6650U|

D3m0r4l1z3d ::

Izi je izjavil:

No, sedaj pa vem zakaj je na moji glasbeni listi večina glasbe iz 80. in 90. let. Novejša mi pa nikakor ne sede.
Sem že mislil da se staram, pa imam očitno samo dober okus za glasbo :D

Heheh, samo res, v devedesetih se mi je iz 80ih zdela boljša, zdaj mi pa ni čez glasbo 80 in 90ih, kot tebi. Podobno za filme.

marvin42 je izjavil:

Vsak ima najrajši glasbo iz obdobja, ko je odraščal, tako pač je.

Verjetno, čeprav se seveda za vsako leto najde kakšen hit, ki mi je zelo všeč pa tudi, če je 80% computer generated.

twom je izjavil:

Včasih so imele (nekatere) pesmi besedilo in zgodbo, poleg raznolike melodije, danes imajo pa refrene.

Hell, v poznih 80 in ranih 90ih so bili celi kratki filmi. Še dobro besedilo in melodija pa jih lahko kar za mojstrovine proglasim.
ETN Wallet addr.: etnkGuvhDzR7Dh8us4e69VStubGbmQHrh5pe2fnpNDhEhX5
A1nCWrFBMK2NmkycgVN4sAwhvY8YyNNbF6KUSJyFZ99QKU8phCn
Cryptopia ref. link: https://www.cryptopia.co.nz/Register?referrer=Anymalus

Zgodovina sprememb…

jype ::

SimplyMiha je izjavil:

Top #1 vseh časov:
Ta ni bila niti blizu top #1 v času, ko je nastala.

Pesem, ki je nastala v tem času, pa je še praktično nihče ne pozna (ker so zadovoljni s tem, da glasbo odkrivajo tako, da poslušajo zanič radijske postaje), je na primer tole. Sicer težko rečem, da gre za presežek, je pa definitivno boljša kot 95% glasbe osemdesetih in devetdesetih, ki se je nihče več ne spominja.

Wrop ::

Skoraj vsi novodobni hiti so skoraj enaki.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Wrop ()

jype ::

Wrop je izjavil:

Skoraj vsi novodobni hiti so skoraj enaki.
Hiti so enaki, ker to, da je nekaj hit, ni odvisno od tega, kdo posluša, ampak od tega, kdo distribuira.

kixs ::

80-ta in 90-ta so mi ze vsec, vendar jih nimam na nobenem mediju v avtu. Zadnjih 10 let poslusam zgolj ASoT. Pa se prelen sem postal, da bi "single" poiskal. Vcasih prav pride YouTube.

Mi je pa ze takrat (80-ta) bila vsec elektronska instumentalna glasba - Jean Michel Jarre in muzika v igrah na Atariju.

blackbfm ::

twom je izjavil:

Včasih so imele (nekatere) pesmi besedilo in zgodbo, poleg raznolike melodije, danes imajo pa refrene.


včasih je blo še večje sranje, ampak hec je ker se spomnemo samo DOBRIH komadov

Nikec3 ::

Vse kar je v članku napisano ne pove natanko nič o objektivni kvaliteti glasbe. Je pa vsekakor statistika zanimiva, razlagati pa se jo da, kakor pač kdo želi.

Recimo, večja uporaba besede "jaz" je lahko posledica vedno večjega pomena posameznika v družbi, lahko pomeni, da so tekstopisci vedno bolj odprti in manj skrivajo svoje probleme, torej so pesmi po naravi bolj osebnoizpovedne,... V glavnem, filozofiramo lahko kolikor želimo.

Skoraj vsi novodobni hiti so skoraj enaki.

Celotna zgodovina pop glasbe je sestavljena iz enakih akordov. To ni neka nova ugotovitev.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Nikec3 ()

gus5 ::

Morda je bila muzika takrat 'boljša', ker je bila koncentracija lastništva na založniški sceni manjša, kot je danes. Več založnikov, več glasbenih stilov, bolj pestra ponudba. Kanibalski kapitalizem ubija (tudi) kvaliteto muzike. :8)

Nikec3 ::

Preskoči pop, imaš dovolj drugih dobrih žanrov.

Pop glasba je glede razvoja družbe in trendov najbolj zanimiva. Alternativa je pač alternativa. Živi v nekem svojem vesolju in ima veliko manj vpliva kot variacije popa.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

Superboyy ::

Razlika med danes in 1950 je v tem, da imaš danes milijone ljudi, ki se ukvarjajo z vsemi možnimi zvrstmi glasbe in ker imaš internet, imaš dostop do vsega.

Tako, da če danes poslušaš slabšo glasbo, je to lahko samo posledica lastne lenobe in neumnosti.

next3steps ::

twom je izjavil:

Včasih so imele (nekatere) pesmi besedilo in zgodbo, poleg raznolike melodije, danes imajo pa refrene.

Tudi danes jo imajo.

Nikec3 je izjavil:

Preskoči pop, imaš dovolj drugih dobrih žanrov.

Pop glasba je glede razvoja družbe in trendov najbolj zanimiva. Alternativa je pač alternativa. Živi v nekem svojem vesolju in ima veliko manj vpliva kot variacije popa.

Torej če ni pop, ke alternativa ? Pop ti je torej tisto, kar vrtijo na radiu, alternativa pa tisto, kar si sučejo metalci, ko si vbrizgavajo heroin ?

Zgodovina sprememb…

Glugy ::

Sej velik ljudi je lenih. Če se jim na pladnju ne postreže se marsikaterega enostavno sploh ne doseže. Že to k "morajo" na Youtubu posebej poudarjat : Like and Subscribe ti velik pove o tem. Tako da me ne čudi da marsikdo ima rad nekatere pesmi zato ker so enostavno pred nosom in ko neki poslušaš velikrat enostavno vzameš za svoje. In na to računajo. Zato pa imamo objektivno slabše pesmi. Pa sej ne rečem nekaj je gotov tud nostalgija ampak drugi del je pa vsekakor tud objektivna slabša kvaliteta.

zmaugy ::

Tole mi bo prišlo še zelo prav...>:D8-) Hvala za prispevek, imam torej objektivno merilo za bodoče družinske debate.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: zmaugy ()

next3steps ::

GPlay mi recimo med top hiti ponuja zgolj 10% tega, kar mi je všeč.

D3m0r4l1z3d ::

Zelo subjektivno je pri glasbi, v vsakem desetletju pa najdem kar nekaj hitov, ki si jih lahko vrtim znova in znova. Preveč seveda ne, ker še tako dober komad začne presedati.
ETN Wallet addr.: etnkGuvhDzR7Dh8us4e69VStubGbmQHrh5pe2fnpNDhEhX5
A1nCWrFBMK2NmkycgVN4sAwhvY8YyNNbF6KUSJyFZ99QKU8phCn
Cryptopia ref. link: https://www.cryptopia.co.nz/Register?referrer=Anymalus

kopriwa ::

SimplyMiha je izjavil:

Eh, ker imam občutek, da so pesmi vse bolj butaste, sem mal pobrskal za primerjavo:

Ta teden top #1 lyrics:

Yo big shaq the one and only
Mans not hot
Never hot skrrra skidi kaka boom2 plus 2 is 4
Minus 1 that's 3, quick maths
Everyday man's on the block, smoke trees
See your girl in the park, that girl is a uckers
When the ting went quack-quack-quack, you man were ducking
Hold tight Asnee(my brother), he's got the pumpy(big ting)
Hold tight my man(my guy), he's got the frisbee
I trap, trap, trap on the phone, movin' that cornflakes
Rice Krispie, hold tight my girl Whitney (perfect)
On the road doin' ten tours, allow my toes
You man thought I froze
I see a peng girl then I pose
If she ain't on it, I ghost
Hah, look at your nose(check your nose fam)
You dougnut
Nose long like garden hose1I tell her mans not hot
I tell her mans not hot
The girl told me take off your jacket
I said babes mans not hot(never hot)
I tell her mans not hot(never hot)
I tell her mans not hot(never hot)
The girl told me take off your jacket
I said babes mans not hot(never hot)

Big Shaq - Man's Not Hot


Največja ironija je, da je bil ta komad posnet kot štos, del neke humoristične oddaje. Posredno je ta komad s svojo popularnostjo razkril kako primitiven je današnji pop-trash in mu nastavil ogledalo. Za nameček pa je ta komad, po mojem mnenju, presegel vse današnje pop-sekret hite s svojo dobro podlago. Besedilo je kakršno je, trivialno, a vsaj smešno. Na bruhanje mi pa gre, ker se danes vsak teen-pop komad poje kot da bi bili pevci/pevke prizadeti. Kot neko jecljanje, trokiranje, kjer pevci zabrundajo polovico besede, 3x-5x. Današnja besedila so pa itak nevredna omembe.

Evo, en primer današnjega hita:Gucci Gang

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: kopriwa ()

bambam20 ::

Snoop je objasnu.

blackbfm ::

ni vse kar je pop zanič, in ni vse kar je alt dobro:D

shadeX ::

D3m je izjavil:

Played this at my weeding.



Uf ..starina.

D3m ::

Kdo? A Barry?
|HP EliteBook|R5 6650U|

marS ::

Več glasbe, več šita. No, ljudje so pa kuratorji ali consumerji. Odvisno kje si. Kot ponavadi...
...no more heroes...
https://ilbis.com/

gruntfürmich ::

sreča da ne poskušam pop 'glasbe'...
a ni bolje da folk bere prozo kot posluša 'glasbo' in s tem meni da dobi 'kvalitetno' besedilo? naj posluša glasbo, ne pa posluša uglasbljeno besedilo...
čisto nepotrebno jamranje...
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

Unknown_001 ::

Najbolj boleče je sledeče dejstvo: rock/ metal kultura v pop glasbi je umrla.

Hell... še vsaka amaterska rock grupa je zvenela bolje kot SKUPPIDTUL ERRRRRRKKK TUP TUP TUP TUP TUC TUC KRRRRAAAAAAAAPPAPAPPAPAPAPAPALLA

In tako dalje.

Evo, še v vojni je rock zažigal
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

Zgodovina sprememb…

kuall ::

ljudje imajo zadost komplexnosti že od vse tehnologije in rabijo bolj preprosto glasbo, da si spočijejo možgane. medtem ko v starih časih je bilo vse tak dolgčas da ko si slišal neko klasično glasbo je bil že to tak kontrast nasproti sivemu vsakdanu, da ti je bilo tisto zadost velik zadetek v možganih. zdej pa ob poplavi youtuba in podobnega pač rabimo bolj skoncentirano dozo, da je isti zadetek.
potem je tu pa še to, da ima tudi glasba svojo evolucijo.

no to da se človeštvo poneumlja ni tako iz trte izvito, glede na to, da se zadnje čase na veliko množijo najbolj neumni, pametni pa najmanj.

Unknown_001 ::

kuall je izjavil:

ljudje imajo zadost komplexnosti že od vse tehnologije in rabijo bolj preprosto glasbo, da si spočijejo možgane. medtem ko v starih časih je bilo vse tak dolgčas da ko si slišal neko klasično glasbo je bil že to tak kontrast nasproti sivemu vsakdanu, da ti je bilo tisto zadost velik zadetek v možganih. zdej pa ob poplavi youtuba in podobnega pač rabimo bolj skoncentirano dozo, da je isti zadetek.
potem je tu pa še to, da ima tudi glasba svojo evolucijo.

no to da se človeštvo poneumlja ni tako iz trte izvito, glede na to, da se zadnje čase na veliko množijo najbolj neumni, pametni pa najmanj.


Še polka štanc je bolj intelektualno zahteven kot moderni pop.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

Nikec3 ::

Torej če ni pop, ke alternativa ? Pop ti je torej tisto, kar vrtijo na radiu, alternativa pa tisto, kar si sučejo metalci, ko si vbrizgavajo heroin ?

Pop je to kar je na radiih. Alternativa je vse ostalo - nepomembno iz vidika analiziranja družbenih trendov.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

kuall ::

Unknown_001 je izjavil:

Še polka štanc je bolj intelektualno zahteven kot moderni pop.


glasbo se posluša zato, da te zadane.
če tebe ne zadane je pač ne razumeš in je torej preveč komplexna zate.

vostok_1 ::

Povsem strinjam z izsledki. Današnja mainstream glasba je šrot, ki mi začne obračat ko jo slišim.
Pretirano ponavljajoča, izpete catchy melodije, ritmi, prehodi.

Just no...
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

Nikec3 ::

Najbolj boleče je sledeče dejstvo: rock/ metal kultura v pop glasbi je umrla.

To je še kako res. In še huje je, da je radijski pop veliko boljši od radijskega rocka ala Nickleback, Sunrise Avenue,...

vostok_1 je izjavil:

Povsem strinjam z izsledki. Današnja mainstream glasba je šrot, ki mi začne obračat ko jo slišim.
Pretirano ponavljajoča, izpete catchy melodije, ritmi, prehodi.

Just no...

Pa filmi tudi kajne?
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Nikec3 ()

Unknown_001 ::

kuall je izjavil:

Unknown_001 je izjavil:

Še polka štanc je bolj intelektualno zahteven kot moderni pop.


glasbo se posluša zato, da te zadane.
če tebe ne zadane je pač ne razumeš in je torej preveč komplexna zate.


Oh, torej lah prinesem gusle pa ti guslam pred bajto KuuuuuaaaaaaAaaaaAaaaAllllllll neeeeEEéeèé koooOoooôôónnnnnntAAAAA

Sj vem, prekompleksno zate
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

Zgodovina sprememb…

kuall ::

Unknown_001 je izjavil:

kuall je izjavil:

Unknown_001 je izjavil:

Še polka štanc je bolj intelektualno zahteven kot moderni pop.


glasbo se posluša zato, da te zadane.
če tebe ne zadane je pač ne razumeš in je torej preveč komplexna zate.


Oh, torej lah prinesem gusle pa ti guslam pred bajto KuuuuuaaaaaaAaaaaAaaaAllllllll neeeeEEéeèé koooOoooôôónnnnnntAAAAA

Sj vem, prekomoleksno zate


moderna glasba nekoga zadane, zato jo poslušajo, torej jo je možno razumeti. ti nimaš kapacitet, da bi jo razumel, zato te ne zadane.

kr neki zvoki, ki nobenega ne zadanejo, pa ne moreš rečt, da so preveč kompleksni, ker sploh nimajo v sebi karkoli, kar bi se dalo razumet. če me razumeš.

Unknown_001 ::

kuall je izjavil:

Unknown_001 je izjavil:

kuall je izjavil:

Unknown_001 je izjavil:

Še polka štanc je bolj intelektualno zahteven kot moderni pop.


glasbo se posluša zato, da te zadane.
če tebe ne zadane je pač ne razumeš in je torej preveč komplexna zate.


Oh, torej lah prinesem gusle pa ti guslam pred bajto KuuuuuaaaaaaAaaaaAaaaAllllllll neeeeEEéeèé koooOoooôôónnnnnntAAAAA

Sj vem, prekomoleksno zate


moderna glasba nekoga zadane, zato jo poslušajo, torej jo je možno razumeti. ti nimaš kapacitet, da bi jo razumel, zato te ne zadane.

kr neki zvoki, ki nobenega ne zadanejo, pa ne moreš rečt, da so preveč kompleksni, ker sploh nimajo v sebi karkoli, kar bi se dalo razumet. če me razumeš.


Moderna glasba je točno to :)) tuc tuc štanc z bass dropi. Nč posebnega. Sem že probal nekaj podobnega spackat.

Ps. Guslanje je daleč od brezpomenskega ;)
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

Zgodovina sprememb…

vostok_1 ::

Nikec3 je izjavil:

Najbolj boleče je sledeče dejstvo: rock/ metal kultura v pop glasbi je umrla.

To je še kako res. In še huje je, da je radijski pop veliko boljši od radijskega rocka ala Nickleback, Sunrise Avenue,...

vostok_1 je izjavil:

Povsem strinjam z izsledki. Današnja mainstream glasba je šrot, ki mi začne obračat ko jo slišim.
Pretirano ponavljajoča, izpete catchy melodije, ritmi, prehodi.

Just no...

Pa filmi tudi kajne?


Seveda. Na trailerjih se vrtijo sam še superjunaki.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

Magic1 ::

To je spet en BS, ki smo ga že predelali. Trenuten hit ni enako dober komad. Marsikater star komad, ki ni bil hit ob izidu je zdaj legendaren. Večina hitov iz lestvic je pa še vedno sranje. Tako novih kot starih. Bil je le primeren refren tedanjemu času in temu sledijo založbe. Večina pop zvezdnic sploh ne zna pet. Samo muzike pa ni bilo nikoli toliko kot danes, tako da količinsko je danes več dobre glasbe, kot včasih. Samo tudi pofla je več...
Magic

bambam20 ::

Nikec3 je izjavil:


To je še kako res. In še huje je, da je radijski pop veliko boljši od radijskega rocka ala Nickleback,


No, no. Vzemi nazaj. Nickelbacki so super. Niso ti všeč, ne moreš pa rečt,da nimajo dobrih pesmi.

srus ::

Moderna glasba ima več ponovitev kakor starejša, zato se današnja glasba stisne 22 odstotkov bolje kot tista iz 60. let.

Ha, ha, epic.

vostok_1 ::

Magic1 je izjavil:

To je spet en BS, ki smo ga že predelali. Trenuten hit ni enako dober komad. Marsikater star komad, ki ni bil hit ob izidu je zdaj legendaren. Večina hitov iz lestvic je pa še vedno sranje. Tako novih kot starih. Bil je le primeren refren tedanjemu času in temu sledijo založbe. Večina pop zvezdnic sploh ne zna pet. Samo muzike pa ni bilo nikoli toliko kot danes, tako da količinsko je danes več dobre glasbe, kot včasih. Samo tudi pofla je več...


Jz govorim o mainstreamu.



vs.



Da niti ne omenjam pol kasnejša 70', ko so ostale glasbene legende uletele.

Nekoč, če nisi znal pet, nisi daleč prišel. Danes pa itak vse zeditirajo.


Se pa strinjam, da je danes dobre glasbe bistveno več kot nekoč. Sam tej se komaj preživljajo.

srus je izjavil:

Moderna glasba ima več ponovitev kakor starejša, zato se današnja glasba stisne 22 odstotkov bolje kot tista iz 60. let.

Ha, ha, epic.


Epic fail, i know :D
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

D3m0r4l1z3d ::

bambam20 je izjavil:

Nikec3 je izjavil:


To je še kako res. In še huje je, da je radijski pop veliko boljši od radijskega rocka ala Nickleback,


No, no. Vzemi nazaj. Nickelbacki so super. Niso ti všeč, ne moreš pa rečt,da nimajo dobrih pesmi.

Tisti hecni reskavi glas, te že na začetku mine.
ETN Wallet addr.: etnkGuvhDzR7Dh8us4e69VStubGbmQHrh5pe2fnpNDhEhX5
A1nCWrFBMK2NmkycgVN4sAwhvY8YyNNbF6KUSJyFZ99QKU8phCn
Cryptopia ref. link: https://www.cryptopia.co.nz/Register?referrer=Anymalus

Unknown_001 ::

D3m0r4l1z3d je izjavil:

bambam20 je izjavil:

Nikec3 je izjavil:


To je še kako res. In še huje je, da je radijski pop veliko boljši od radijskega rocka ala Nickleback,


No, no. Vzemi nazaj. Nickelbacki so super. Niso ti všeč, ne moreš pa rečt,da nimajo dobrih pesmi.

Tisti hecni reskavi glas, te že na začetku mine.

Eto ti nešto žešće ;)
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt
«
1
2 3


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Milenijska glasba (strani: 1 2 )

Oddelek: Sedem umetnosti
9814659 (13036) Machete
»

Prodaja glasbe v ZDA pada (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Rezultati
5429715 (26319) jype
»

Glasba iz 80in 70ih 60ih vs današnja "moderna" (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Sedem umetnosti
12222906 (20107) Jerry000
»

Primerjava dveh zvočnih formatov

Oddelek: Novice / --Nerazporejeno--
344002 (2400) Jst

Več podobnih tem