» »

AMD stavi tudi na uporabnike Windows 7

AMD stavi tudi na uporabnike Windows 7

Slo-Tech - Intel je lani dvignil precej prahu z najavo, da bo za najnovejše procesorje treba imeti najnovejši operacijski sistem. AMD, ki vztrajno lovi priključek, je tudi tu videl nišo, zato je ta teden napovedal, da bodo njegovi novi procesorji Ryzen normalni tekli tudi pod Windows 7.

Spomnimo, da je Microsoft pri družini procesorjev Skylake nekoliko popustil in jih bo na Windows 7 podpiral do leta 2020, na Windows 8.1 pa celo do leta 2023. Toda pri Kaby Lake in novejših te možnosti ne bo in bo za delovanje potrebna sveža verzija Windows 10.

Čisto tako hudo, kot svari Intel, ne bo. Čeprav Intel gonilnikov za grafični del čipa Kaby Lake in Apollo Lake za Winodws 7 ne bo ponujal, so nekateri proizvajalci matičnih plošč vseeno pripravili svoje gonilnike, ki delujejo na pol. Podpirajo HD-630-GPU, kjer lepo teče 3DMark 11, DirectX 11 in OpenGL 4.4. Toda na primer Chrome ne zmore uporabljati dekoderja VP9, ogled videoposnetkov v 4K sicer deluje normalno, videoposnetkov HEVC z 10-bitnimi barvami pa ne moremo predvajati. Ker sta VP9 in 10-bitni HEVC med glavnimi prednostmi Kaby Laka, prav veliko razlogov za poganjanja pod Windows 7 ni.

In tu vstopi AMD z Ryzenom. Uradno so potrdili, da bodo izdali gonilnike za Windows 7. Zapriseženi igralci iger bodo vseeno verjetno posegli po Windows 10, ker podpore DirectX 12 večnitenju in grafičnim karticam Pascal ali Polaris v Windows 7 iz objektivnih razlogov ne bo. Toda za vse ostale bo Windows 7 povsem zadostoval in to ravno v času, ko od AMD-ja po več letih pričakujemo res konkurenčne procesorje.

49 komentarjev

mtosev ::

vsekakor dobra odločitev za AMD kateri imajo pomanjkanje strank
Core i9 10900X, ASUS Prime X299 Edition 30, 32GB 4x8 3600Mhz G.skill, CM H500M,
ASUS ROG Strix RTX 2080 Super, Samsung 970 PRO, UltraSharp UP3017, Win 11 Pro,
Enermax Platimax 1700W | moj oče darko 1960-2016, moj labradorec max 2002-2013

opeter ::

To je super novica!
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j

PaX_MaN ::

^v kili dreka s češnjo čez je še zmer kila dreka in zgolj ena češnja.

dexterboy ::

@PaX_MaN; kaj si to pohal? Je še kaj tega, da deliš tudi z nami?
Imate dobro novico o Win7, vi pa kot branjevke...
Ko ne gre več, ko se ustavi, RESET Vas spet v ritem spravi.

Buggy ::

PaX_MaN je izjavil:

^v kili dreka s češnjo čez je še zmer kila dreka in zgolj ena češnja.


pa se zmer je ta kila dreka isto tezka kot kila slame, brez cesnje, pa se mal cenej je lahko...kaj hoces ze s tem povedat?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Buggy ()

Ahim ::

Buggy je izjavil:

PaX_MaN je izjavil:

^v kili dreka s češnjo čez je še zmer kila dreka in zgolj ena češnja.


pa se zmer je ta kila dreka isto tezka kot kila slame, brez cesnje, pa se mal cenej je lahko...kaj hoces ze s tem povedat?

Da se cuti primoran v vsaki temi nasmetiti vsaj en svoj umotvor, vsi skupaj so pa zgolj kila dreka. Brez cesnje.

Invictus ::

AMD postaja nekrofil...

Očitno res ne znajo nekaj narediti na hardwaru, da bi bili boljši od Intla...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

hojnikb ::

AMD postaja nekrofil...

Pod katerim kamnom si pa ti spal zadnjih par let ?
#brezpodpisa

Invictus ::

Pod nobenim.

Noben laptop (razen nekih obskurnih) nima AMD. Desktopi enako. Zakaj bi plačeval za nek underperformance CPU, ki porabi več štroma?

Windows 7 bo MS podpiral do 2021. Za neko resno firmo premalo.

Raje naj se AMD vrže v pisanje dobrih gonmilnikov za svoje grafične kartice in konkretno podprre Linux. Bo več profitiral.

AMD še vedno živi od stare slave, nima pa ekipe, ki bi konkurirala Intlu. Zato pač Intlu ni treba delati kaj boljšega kot pa je na trgu.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

hojnikb ::

AMD grafične so že od nekdaj zelo konkurenčne. AMD pač ni firma, ki dela samo cpuje.

Raje naj se AMD vrže v pisanje dobrih gonmilnikov za svoje grafične kartice in konkretno podprre Linux. Bo več profitiral.

amd driverji so čisto ok, včasih celo bolši od zelenih.

Again, pod katerim kamnom si bil zadnjih par let ?
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

grašek ::

Dobra novica zame.

mtosev ::

Invictus je izjavil:

Pod nobenim.

Noben laptop (razen nekih obskurnih) nima AMD. Desktopi enako. Zakaj bi plačeval za nek underperformance CPU, ki porabi več štroma?

Windows 7 bo MS podpiral do 2021. Za neko resno firmo premalo.

Raje naj se AMD vrže v pisanje dobrih gonmilnikov za svoje grafične kartice in konkretno podprre Linux. Bo več profitiral.

AMD še vedno živi od stare slave, nima pa ekipe, ki bi konkurirala Intlu. Zato pač Intlu ni treba delati kaj boljšega kot pa je na trgu.
nope. jan 2020 je konec extended supporta
Core i9 10900X, ASUS Prime X299 Edition 30, 32GB 4x8 3600Mhz G.skill, CM H500M,
ASUS ROG Strix RTX 2080 Super, Samsung 970 PRO, UltraSharp UP3017, Win 11 Pro,
Enermax Platimax 1700W | moj oče darko 1960-2016, moj labradorec max 2002-2013

MrStein ::

hojnikb je izjavil:


amd driverji so čisto ok, včasih celo bolši od zelenih.

A zato imam vsak mesec ta pogovor?

Znanec: Ej spet se mi vse ruši.
Jaz: Namesti novi radeon driver.
Z: aha, zdaj dela. A ne morejo več kot mesec dni delujoč driver napisati?
Jaz: poskusim spemeniti temo...
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

hojnikb ::

Ker v zelenem kampu vedno vse dela brez težav ;)
#brezpodpisa

tikitoki ::

MrStein je izjavil:

hojnikb je izjavil:


amd driverji so čisto ok, včasih celo bolši od zelenih.

A zato imam vsak mesec ta pogovor?

Znanec: Ej spet se mi vse ruši.
Jaz: Namesti novi radeon driver.
Z: aha, zdaj dela. A ne morejo več kot mesec dni delujoč driver napisati?
Jaz: poskusim spemeniti temo...


Se strinjma s Hojbnikom, ko sem imel grafo od NVIDIA, sem imel vec problemov, kot trenutno z RADEONom.

Jarno ::

Uradno so potrdili, da bodo izdali gonilnike za Windows 7.

Verjetno so v igri tudi izdelovalci matičnih plošč. No Win7 drivers no fun.
Sicer pa se bi morali kar potruditi, da procesor na generičnem x86(64) operacijskem sistemu ne bi deloval.

RuskiSnajper ::

prav veliko razlogov za poganjanja pod Windows 7 ni.


Pa kaj te vi mislite da se celi svet okoli video vsebin vrti, Monitorji za HDR in Rec 2020 sploh še niso v masovni prodaji ali so samo premium in zelo dragi, 10 bitna sposobnost v procesorju sama po sebi ne bo spremenila nič.

Windows 10 je skrpocalo, dokler ga ne bom ukrotil da bo deloval tako kot windows 7, se tja nebom seliv. To obdobje je zelo čudno, ko je vse priznano, vse je odprta skrivnost, kako mikrosoft beleži vse privatne podatke, pa se še vedno ta publika obnaša kot da je vse normalno in se prilagaja k temu. Windows 10 si lahko zarinete v rit.

Zgodovina sprememb…

MrStein ::

tikitoki je izjavil:


Se strinjma s Hojbnikom, ko sem imel grafo od NVIDIA, sem imel vec problemov, kot trenutno z RADEONom.

Fanta, padla sta v našivašizem.
Jaz nisem trdil, da so tadrugi boljši. Le, da so taprvi slabi. Zdaj če so tadrugi še slabši, mojemu znancu ne pomaga ama baš ništa.

Sicer pa je tema o procesorjih, ne grafičnih.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

koprive ::

Intel je, ne Intl.

bluesands ::

pametno, ne vem kaj se gresta microsoft in intel. Pišejo gonilnike za linux, ki ga ne uporablja skoraj nihče, podpore za win 7 in xp pa ni- kljub temu, da sta to najboljša windowsa in ju uporablja še veliko ljudi. Da ne bo pomote nič nimam proti linuxu, ampak novi windowsi so pa slabši in slabši

Zgodovina sprememb…

koprive ::

Ja za 12 let star računalnik brez internetne povezave je res najboljši Windows XP. Za vse drugo je tu Windows 10 / Linux / MacOS.

bluesands ::

govora je o podpori

mtosev ::

malo prej danes sem naletel na statistiko in v SLO največ compov poganja win10
Core i9 10900X, ASUS Prime X299 Edition 30, 32GB 4x8 3600Mhz G.skill, CM H500M,
ASUS ROG Strix RTX 2080 Super, Samsung 970 PRO, UltraSharp UP3017, Win 11 Pro,
Enermax Platimax 1700W | moj oče darko 1960-2016, moj labradorec max 2002-2013

MrStein ::

Tu piše da je win 7 s krepkim naskokom.

Tule pa res vodi 10 za dlako.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: MrStein ()

mtosev ::

to je worldwide. na statcounter pa imaš tudi statistiko za slovenijo
Core i9 10900X, ASUS Prime X299 Edition 30, 32GB 4x8 3600Mhz G.skill, CM H500M,
ASUS ROG Strix RTX 2080 Super, Samsung 970 PRO, UltraSharp UP3017, Win 11 Pro,
Enermax Platimax 1700W | moj oče darko 1960-2016, moj labradorec max 2002-2013

MrStein ::

Za SLO je oboje, samo v URL se je izgubila ta informacija.
Oziroma ni (prvi). (dovoli izbiro države, ampak potem v bledo sivi barvi napiše, da ni na voljo)
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: MrStein ()

Ahim ::

mtosev je izjavil:

nope. jan 2020 je konec extended supporta

Ja, za ruljo, zaenkrat napovedan. Sem prav radoveden koliko denarja so se izmolzli s podporo za WinXP za stranke z debelo denarnico ... Govorilo se je pa itak samo o nekaj velikih JU v drzavah, kjer se posluje transparentno.

MrStein je izjavil:

hojnikb je izjavil:


amd driverji so čisto ok, včasih celo bolši od zelenih.

A zato imam vsak mesec ta pogovor?

Znanec: Ej spet se mi vse ruši.
Jaz: Namesti novi radeon driver.
Z: aha, zdaj dela. A ne morejo več kot mesec dni delujoč driver napisati?
Jaz: poskusim spemeniti temo...


Zakaj pa ta znanec kar naprej menja driverje iz delujocih v nedelujoce, da mora potem spet namescati se novejse (te spet delujoce)?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Ahim ()

Riff ::

podpora za več operacijskih sistemov je vedno dobrodošla, se spomnim nvida nforce 3 čipsetov ki na win7 z kombinacijo X2 AMD procesorjev pa agp (ati) amd grafično kartico sploh ni delovalo, če si pa grafično zamenjla z nvidio ali pa zamenjal ali onemogočil eno jedro na X2 porcesorju potem je pa čudežno vse delovalo

petrus ::

No Windows 10 junaki, dajte link do trgovine, kjer lahko kot fizična oseba kupim SKU brez telemetrije.
Windows 10 Enterprise je $7 na mesec oziroma $84 na leto, in še to samo preko volume licensinga.

To, da lahko določene stvari sicer shekaš, ne šteje...

Odpade tudi že samo zaradi grdega asimetričnega Windows logotipa, niti classic teme ni več, kar je deal breaker! :)
stati inu obstati

konspirator ::

Pozdravljam odločitev amd in upam da jim uspe z novim procesorjem.

Ryzen bo podpiral, kar je na win 7 nemogoče s Kaby Laka (HEVC z 10-bitnimi barvami, uporaba dekoderja VP9) ?
--

hojnikb ::

petrus je izjavil:

No Windows 10 junaki, dajte link do trgovine, kjer lahko kot fizična oseba kupim SKU brez telemetrije.
Windows 10 Enterprise je $7 na mesec oziroma $84 na leto, in še to samo preko volume licensinga.

To, da lahko določene stvari sicer shekaš, ne šteje...

Odpade tudi že samo zaradi grdega asimetričnega Windows logotipa, niti classic teme ni več, kar je deal breaker! :)

ce mislis, da win7 nima novene telemetrije ali kakšni spy orodij, se motiš :)
#brezpodpisa

konspirator ::

Tistih 5 spy updejtov izbrišeš in to je to.
wusa /quiet /uninstall /norestart /KB:XXXXXXXX

Na w10 pridejo nazaj, saj se ne da več kontrolirati namestitve updejtov.
--

Zgodovina sprememb…

hojnikb ::

ker seveda microsoft čisto nič ne ustavlja, da hardcoda "spying" tudi v kakšno drugo komponento. Oz. da je to že vgrajeno day1 od relisa win7.
#brezpodpisa

konspirator ::

Napram je w10 je to kategorija otroški vrtec vohunjenje.

Vidim da moram 1x dati w7 za en pfsense firewall, da vidim kaj gre od w7 v net.
--

petrus ::

hojnikb je izjavil:

ce mislis, da win7 nima novene telemetrije ali kakšni spy orodij, se motiš :)

Hotfixi z identično telemetrijo za sedemko so prišli komaj po izidu desetke, ve se tudi kateri hotfixi točno to vsebujejo, in te pač izpustiš.


konspirator je izjavil:

Vidim da moram 1x dati w7 za en pfsense firewall, da vidim kaj gre od w7 v net.

Na mojih Windowsih 7 ne gre nič, Windowse XP pred tem si še lahko celo nastavil tako, da so imeli zero listening ports, in to brez 3rd party orodij!
stati inu obstati

MrStein ::

Ahim je izjavil:


Zakaj pa ta znanec kar naprej menja driverje iz delujocih v nedelujoce, da mora potem spet namescati se novejse (te spet delujoce)?

Predpostavljaš nekaj, kar ne drži. Vse dalje je brez smisla.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

tikitoki ::

MrStein je izjavil:

tikitoki je izjavil:


Se strinjma s Hojbnikom, ko sem imel grafo od NVIDIA, sem imel vec problemov, kot trenutno z RADEONom.

Fanta, padla sta v našivašizem.
Jaz nisem trdil, da so tadrugi boljši. Le, da so taprvi slabi. Zdaj če so tadrugi še slabši, mojemu znancu ne pomaga ama baš ništa.

Sicer pa je tema o procesorjih, ne grafičnih.


Ja, osebne izkusnej z obema firmam so brezpredmetne, ker je bolj vazno, kaj si eni izmisljujejo na podlgagi govoric.

mtosev ::

a spet debata o spyingu? ne uporabljati MS izdelke in je problem rešen.sam sem zadovoljen uporabnik windows10
Core i9 10900X, ASUS Prime X299 Edition 30, 32GB 4x8 3600Mhz G.skill, CM H500M,
ASUS ROG Strix RTX 2080 Super, Samsung 970 PRO, UltraSharp UP3017, Win 11 Pro,
Enermax Platimax 1700W | moj oče darko 1960-2016, moj labradorec max 2002-2013

MrStein ::

tikitoki je izjavil:

MrStein je izjavil:

tikitoki je izjavil:


Se strinjma s Hojbnikom, ko sem imel grafo od NVIDIA, sem imel vec problemov, kot trenutno z RADEONom.

Fanta, padla sta v našivašizem.
Jaz nisem trdil, da so tadrugi boljši. Le, da so taprvi slabi. Zdaj če so tadrugi še slabši, mojemu znancu ne pomaga ama baš ništa.

Sicer pa je tema o procesorjih, ne grafičnih.


Ja, osebne izkusnej z obema firmam so brezpredmetne, ker je bolj vazno, kaj si eni izmisljujejo na podlgagi govoric.

Kakšne govorice? Edino, kar sem omenil, so osebne izkušnje. (eni bi že omenjali funkcionalno (ne)pismenost) ;))
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

PaX_MaN ::

Buggy je izjavil:

pa se zmer je ta kila dreka isto tezka kot kila slame, brez cesnje, pa se mal cenej je lahko...kaj hoces ze s tem povedat?

Kreljav, direkt-za-v-kanto CPU, je še zmer kreljav, direkt-za-v-kanto CPU, pa tut če delajo gor Windowsi vse od 0.9beta.

krneki0001 ::

RuskiSnajper je izjavil:

Windows 10 je skrpocalo, dokler ga ne bom ukrotil da bo deloval tako kot windows 7...


Zadeva deluje bolje kot Windows 7 v vseh segmentih.

737 ::

S špijonažo vred.

Shegevara ::

Sem nalozil w10 na cisto nov laptop. Gonilnikov ni uspel naloziti samodejno. Nekaj casa sem skusal rocno namestiti gonilnike za mrezno kartico, da bi mi vsaj internet delal pa po 1 uri nalaganja xyz različic ni slo.

Potem sem zbrisal w10, nalozil staro w7 in vse je slo samodejno kot po maslu. Kar se microsofta tice bom uporabljal w7 do takrat ko bo to smiselno, ko bo pa cas za osvezitev operacijskega sistema bom sel pa na macintosh ali kak debian.

Jaz se ne mislim vec jajcat s tem novim microsoft skropucalom.

hojnikb ::

verjetno maš kak škart HP, kjer je treba prej bios updejtat, da se ti mrežna prav incializira pod win10. Videno
že neštetokrat.
#brezpodpisa

Shegevara ::

Ne, je kar lenovo ideapad. In sploh nisem trdil, da se nikakor ne da uspešno namestiti w10. Samo povedal sem kako enostavno je šlo v mojem primeru z w7 napram z w10, that's all.

D3m ::

hojnikb je izjavil:

verjetno maš kak škart HP, kjer je treba prej bios updejtat, da se ti mrežna prav incializira pod win10. Videno
že neštetokrat.


Vedno je nekaj samo Windowsi ne. :))
|HP EliteBook|R5 6650U|

krneki0001 ::

Shegevara je izjavil:

Ne, je kar lenovo ideapad. In sploh nisem trdil, da se nikakor ne da uspešno namestiti w10. Samo povedal sem kako enostavno je šlo v mojem primeru z w7 napram z w10, that's all.


Ideapadi imajo QCWB335 wifi kartico. Enaka je v vseh yogah. In še na nobeni ni bilo problemov z inštalacijo Windows 10.
Očitno je pri tvojem modelu nekaj narobe z wifi kartico, kar pa predpotopen sistem Windows 7 očitno ne zazna, ker so driverji okrnjeni.

D3m ::

S strani kupca je pa sledeče.

Win7.....DELA
Win10....NE DELA

.....končni sklep Win10 je šrot.
|HP EliteBook|R5 6650U|

Shegevara ::

Očitno je pri tvojem modelu nekaj narobe z wifi kartico


Edino, kar sedaj ne dela je wifi signal. Ga ne dobim ma niti 1m stran od router antene. Na kabel pa dela normalno, to je edino kar bom še dodal, več ne bom komentiral, ker nima smisla da de-railam temo.

Back to topic boyzi


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Kako močan PC za gledanje 4K na TV

Oddelek: Zvok in slika
494019 (2501) vaščan
»

Intelovi novi procesorji Coffee Lake terjajo nove plošče (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Procesorji
5721107 (17873) MrStein
»

Kaby Lake (strani: 1 2 3 4 5 6 7 )

Oddelek: Strojna oprema
30262930 (44849) Han
»

AMD-jev preobrat: Ryzen ne bo podpiral Windows 7 (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Novice / Procesorji
10225208 (20899) sdklfjafoijd
»

AMD stavi tudi na uporabnike Windows 7

Oddelek: Novice / Operacijski sistemi
4915929 (13610) Shegevara

Več podobnih tem