» »

Lani že tretjič zapovrstjo najtoplejše leto, odkar merimo

Lani že tretjič zapovrstjo najtoplejše leto, odkar merimo

vir: NASA

vir: NASA
NASA - Kakor je bilo leto 2014 in potem leto 2015 najtoplejše leto od začetka organiziranih meritev, smo lani trend nadaljevali. NASA in NOAA sta iz celoletnih meritev izračunali, da je bilo leto 2016 globalno najtoplejše leto od leta 1880, ko se temperatura sistematično meri.

Lanska povprečna temperatura je bila za 0,99 °C višja od povprečja iz sredine 20. stoletja - kar je za 0,09 °C več kot predlani. Da je bilo leto 2016 najtoplejše potrjujeta tako NASA kakor NOAA, ki podatke zbirata in obdelujeta povsem neodvisno. Vroče je bilo skozi celo leto. Od januarja do septembra (razen junija) so bili čisto vsi meseci najtoplejši v zgodovini, oktober, november in december pa so bili drugi najtoplejši meseci v zgodovini - gledano primerjalno iste mesece. Oscilacija El Nino/La Nina je bila aktivna v letu 2015, v začetku leta 2016 pa je oslabela. Prispevek tega pojava k dvigu lanske temperature je ocenjen le na 0,12 °C.

Ob tem se pogosto zastavi vprašanje, kako natančne so bile meritve pred 100 leti v primerjavi z današnjimi. Zagotovo manj, ker nismo imeli satelitov in toliko morskih boj, a statistika pravi, da je leto 2016 s 95-odstotno verjetnostjo najtoplejše, tudi ko upoštevamo negotovost starejših meritev. Posebej zaskrbljujoč je trend, ker so zadnja tri leta drugo za drugim postavljala rekorde. Ogrevanje Zemlje se je pospešilo v zadnjih 35 letih, 16 najtoplejših let izmed 17 pa smo imeli po letu 2001.

65 komentarjev

«
1
2

SimplyMiha ::

Pa vendarle se segreva.

mrTwelveTrees ::

Tega ne moremo več ustavit.

imagodei ::

Ne, res ne. V enem dnevu nam ne bo uspelo. Potem pa vodenje ZDA tako ali tako prevzame zanikovalec globalnega segrevanja, tako da...
- Hoc est qui sumus -

tikitoki ::

Bom ponovil vprasanje, koliko od vas bo zacelo uporabljati javni prevoz, kot lastni prispevek k manjsemu onesnazevanju? Verjetno skorajda ni takega junaka. Ce ni simpl resitve, k nic ne stane, pol se pac nic ne naredi.

DarwiN ::

Kakšno globalno segrevanje neki.. Tega ni.. Živimo v post-truth Trump vesolju.

2016 was the hottest year EVER recorded
In najbolje ocenjeni komentar:

Simply make your own reality. Kakšna znanost? Don't make me laugh.
You don't see faith healers working in hospitals
for the same reason you don't see psychics winning the lottery!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: DarwiN ()

-valvoline- ::

Nekateri trdijo da je v casu anticne grcije bilo povprecno precej bl vroce kot je sedaj, komu verjet?

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: tikitoki ()

BorutK-73 ::

In uletijo troli..:))
Ni čudno da je trump zmagu v zda.;((

Dr_M ::

Je bilo kar nekaj "politicno" korektnih predsednikov v zda (zdele 8 let un prepecenc), pa se ni kaj dosti spremenilo. Vec kot ocitno je Trumpova alternativa se bolj neumna.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: BigWhale ()

mtosev ::

sem to včeraj na cnnu vido. zlo slabo se nam piše, če bomo takole nadaljevali
Core i9 10900X, ASUS Prime X299 Edition 30, 32GB 4x8 3600Mhz G.skill, CM H500M,
ASUS ROG Strix RTX 2080 Super, Samsung 970 PRO, UltraSharp UP3017, Win 11 Pro,
Enermax Platimax 1700W | moj oče darko 1960-2016, moj labradorec max 2002-2013

SimplyMiha ::

na cnnu vido

Fake news!

AngelOfDeath ::

Zemlja je stara miljarde let. "statistiko" pa imamo za 137 let ?
Kaj točno komu tu ni jasno.
edit: Slovnica

Invictus ::

Do sedaj so bile na Zemlji ledene dobe in najbrž tudi bolj tople dobre.

Zdaj pa nam v času, kjer velja da je sprememba edina konstanta, bluzijo, da vreme mora biti pa noin stop isto...

Če ne bi bilo globalnega sergrevanja, bi bilo zdajle v Sloveniji 1-2 metra snega. Povsod.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

DarwiN ::

Točno tako.. In 97% vseh klimatologov je podkupljenih, da nam prodajajo to zaroto proti poštenim naftarjem in premogovnikom.

Znanstveniki so sodrga vseh sodrg. Fuj!

Yep, that's how we roll now. 2017.
You don't see faith healers working in hospitals
for the same reason you don't see psychics winning the lottery!

Glugy ::

Invictus je izjavil:

Do sedaj so bile na Zemlji ledene dobe in najbrž tudi bolj tople dobre.

Zdaj pa nam v času, kjer velja da je sprememba edina konstanta, bluzijo, da vreme mora biti pa noin stop isto...

Če ne bi bilo globalnega sergrevanja, bi bilo zdajle v Sloveniji 1-2 metra snega. Povsod.


Super men je sneg čist všeč. Bi se že navadl. Kanadčani so se tu pa se majo čist fajn.
Sicer pa bi potem lahko glede na poljubno izhodiščno dobo rekel tud sledeče:
Če ne bi bilo globalnega zmrzovanja, bi bilo zdejle v Sloveniji 30°C

globoko grlo ::

Če ne bi bilo globalnega sergrevanja, bi bilo zdajle v Sloveniji 1-2 metra snega. Povsod.

A to na Kredarc al v Lublan?

Do sedaj so bile na Zemlji ledene dobe in najbrž tudi bolj tople dobre.
Zdaj pa nam v času, kjer velja da je sprememba edina konstanta, bluzijo, da vreme mora biti pa noin stop isto...

S tem se pa strinjam.

Jest še ne vem al nej v čoln investiram al v dobre dilce :)
Gigabyte B460M DS3H | I5 - 10400F | 16GB | 6700XT | P2 m.2 500GB

Zgodovina sprememb…

Invictus ::

globoko grlo je izjavil:

Če ne bi bilo globalnega sergrevanja, bi bilo zdajle v Sloveniji 1-2 metra snega. Povsod.

A to na Kredarc al v Lublan?

Saj sem napisal za funkcionalne pismene ;).
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

globoko grlo ::

Aja, povsod. Good luck with that.
Gigabyte B460M DS3H | I5 - 10400F | 16GB | 6700XT | P2 m.2 500GB

petrus ::

Tudi najbolj sferična v vsej zgodovini je bila zemlja lani, še pred 500 leti pa je bil planet uradno ploščat!
stati inu obstati

Poldy ::

Verjamem, da ljudje lahko tudi vplivamo na marsikaj, vendar se mi zdi zganjati paniko ob 0,09 stopinje na planetu, kjer so bile tudi ledene dobe, malce smešno. Spominja me na napovedovanje sončnih mrkov, če ne bomo pridni.

Tisti dve roza oljni sliki v članku, za kateri bi si celo kdo upal trditi, da ga spominjata na graf, bi pričakoval na straneh kot je 24ur. Da kaj takega gledam na slo tech...

dzinks63 ::

Globalno segrevanje v času v katerem smo, seveda je in bo še trajalo kar precej dolgo časa. Po vsaki ledeni dobi sledi segrevanje z manjšimi vzponi in padci, s periodani zelo toplega obdobja, pa tudi hladnega, vendar v celoti gledano segrevanje traja do naslednje nove ledene dobe v polnem pomenu te besede.

Največja dilema še vedno je ali je za vse skupaj kriv človek ali ne, no nekaterim je to kristalno jasno, vsem drugim pa še vedno ne potegne koliko je 1+1.

globoko grlo ::

Kolkr vem se bo zalivski tok ustavu in bomo mel best hockey team ever in Slovenia, al se motim?
Gigabyte B460M DS3H | I5 - 10400F | 16GB | 6700XT | P2 m.2 500GB

Grey ::

Vse lepo in prav. Super animacija. Ampak...kako za vraga imamo tako natančne globalne podatke o temperaturi Zemlje iz leta 1880 da je možno tako lepo pobarvati celotno površino Zemlje. To je spet neka simulacija, ki ni nujno točna tako kot niso popolnoma točne napovedi vremena. Se izboljšujejo, ampak še vedno ne znajo v nulo natančno napovedat, kaj bo. Tako tudi za temperaturo globalnega segrevanja - modeli niso točni in ne upoštevajo vsega (notranjost Zemlje, vesoljsko vreme) in še vedno ne vemo točno, zakaj se to dogaja. Je kdo sploh napravil kakšno študijo sončevih aktivnosti iz SOHO in ostalih senzorjev in kakšna je korelacija s temperaturo na Zemlji? Magnetno polje Zemlje? Nedvomno človek nekaj vpliva, ampak tega se ne da zaustaviti razen, če sedaj v tem momentu vsi vržemo avtomobile na smetišče.

Problem segrevanja ni enostavno rešljiv in ne z današnjo tehnologijo. Vsi ti zakoni so popolnoma brez pomena. Ljudi, ki so dovolj stari, da vozijo je čedalje več. Se pravi je čedalje več ljudi na cesti v avtomobilih in na splošno v gibanju s pomočjo mehanskih vozil. Razen, če ne začnemo hoditi vsi peš in nehamo s potovanji v druge države in na druge kontinente, ne vidim realnih možnosti za spremembo. Mogoče, če znižamo veljavnost vozniškega dovoljenja na starost 55 let. Tudi, če gremo vsi na elektriko, ta elektrika za polnjenje baterij mora od nekod prit. Se pravi, bi morali postaviti n-jedrskih elektrarn zato, da bi zadovoljili izgubo v energiji, ki jo nosijo fosilna goriva sedaj.

Vse skupaj s temi zakoni o izpustih in globalnem segrevanju je en velik lari fari in tej zakoni so bolj kot ne zato, da nekdo služi na račun tega, ker je starih avtomobilov na cesti veliko. Novi sicer imajo nekoliko nižje izpuste, a jih je premalo na cesti v primerjavi s starejšimi modeli in tudi sicer bi težko offsetali letni prirast vozil na cesti s temi minuskulnimi izboljšanji v izpustih in trapastih 1.0L turbo bencinarjih.

Namesto, da colajo VW zaradi Diesel-Gate in ostale porabnike zaradi CO2 in ostalih plinov, naj raje nehajo kaznovat, ampak naj jim naročijo, da morajo za kazen porabiti denar za raziskavo za nove filterje izpušnih cevi, ki bodo pline/delce zajemali. Tako pa ta denar nekdo pobaše in iz njega ni nič koristnega.

Pa npr. leto 1940 na animaciji, a so eskimi na Aljaski prižgali bakle al zakaj je tam najtopleje? Med drugo svetovno vojno najhladnejša točka na svetu v Evropi? Bullshit.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Grey ()

Grey ::

V bistvu obstaja velika verjetnost, da glavnino segrevanja pobira vesoljsko vreme kot sem predvideval in bil mnenja že dolga leta. Naprimer iz leta 2012 - Vpliv kozmičnih žarkov na globalno klimo

TL;DR:
When considering CR variations as one of the possible
causes of long-term global climate change, we need to take
into account not only CR modulation by the solar wind but
also the changing of geomagnetic cutoff rigidities (see Table
2). This is especially important when we consider climate
change on a scale of between 103
and 106 yr. Paleomagnetic
investigations show that during the last 3.6 × 106 yr, the magnetic
field of the Earth has changed polarity nine times. The
Earth’s magnetic moment has changed as well, sometimes
having a value of only one-fifth of its present value (Cox et
al., 1967). This corresponds to a decreasing of the cutoff
rigidity, which in turn leads to an increasing of CR intensity
and a decreasing of the surface temperature. When we consider
the situation in the frame of timescales of many thousands
and millions of years, we need to take into account
also possible changes of galactic CR intensity out of the Heliosphere.
It is furthermore not excluded that the gradual increasing
of planetary surface temperature observed in the last
hundred years is caused not by anthropogenic factors, but by
space factors (mainly by CR intensity variation, see Fig. 4).

In my opinion, it is necessary to continue investigations on
the connection between CR intensity and climate factors like
cloudiness, raining, and surface temperature, not only by statistical
investigations in the frame of different timescales,
but also by special experiments on accelerators and through
the development of physical models. As we mentioned in
Sect. 11, it will also be important to investigate the possible
connection between big changes in cosmic ray cutoff rigidity
and historically known places in the world where local
climate change pressed people to move to other places with
better climates.

Invictus ::

globoko grlo je izjavil:

Kolkr vem se bo zalivski tok ustavu in bomo mel best hockey team ever in Slovenia, al se motim?

Motiš se.

Takrat bo najboljši hokej v VB. Njim se bo najbolj poznalo.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Blazz ::

AngelOfDeath je izjavil:

Zemlja je stara miljarde let. "statistiko" pa imamo za 137 let ?
Kaj točno komu tu ni jasno.


predvsem tebi se očitno po glavi podijo samo oblaki.... razmisli malo o kamninah, prerezih usedlin itd....mogoče se celo kak oblak zgubi tam notri...

Blazz ::

par dni nazaj je bil super dokumentarec kjer so argumentirano razložili marsikaj glede global warminga :

http://thiniceclimate.org/

drgač pa si poglejte tudi

http://www.imdb.com/title/tt1579361/



@Grey,

poglej si prvi doki, pa potem še govori o cosmic radiationu

če bi bil CR bi bilo to evidentno ponavljanje vidno v kamninah za miljone in miljone nazaj... treba se bo predat in rečt, ok we are fucking up this thing...

https://www.scientificamerican.com/arti...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Blazz ()

carota ::

A to so študije od kolegov od znanstvenikov, ki nas že desetletja prepričujejo, da so maščobe škodljive, da cigarete niso škodljive itd? >:D

 The "Rise" of Atmospheric Carbon Dioxide

The "Rise" of Atmospheric Carbon Dioxide


 Geologica Timescale: Concentration of CO2 and Temperature fluctuations

Geologica Timescale: Concentration of CO2 and Temperature fluctuations


 Global temperatures (2500 BC to 2040 AD)

Global temperatures (2500 BC to 2040 AD)

imagodei ::

Zanikovalci globalnega segrevanja delate eno bistveno napako v vašem sklepanju. Namreč...

Ja, prav imate, temperature so bile v preteklosti že višje. Ja, prav imate, ne samo v drugih geoloških dobah, tudi v precej bližnji preteklosti (Holocenu) je bilo nemara topleje kot je danes. In ja, ljudje smo preživeli.

Edini problem pri tem razmišljanju je, da smo bili velik del preteklosti ljudje hunters-gatherers, da smo bili nomadi in da se nam ni bil hud problem premaknit, če se je klima na določenem delu pokvarila. Koncept držav/kraljestev ni bil ravno poznan. Tudi kasneje, ko so se že začeli zametki civilizacij in je cela populacija ljudi na Zemlji obsegala nekako red velikosti 10 milijonov duš, se je bilo relativno enostavno prestaviti z ene lokacije na drugo. Če je prišlo do naravne katastrofe, je izginila ena vas, morda dve. Pet drugih, bolj oddaljenih vasi se je pravočasno rešilo in pozabilo na blatne hiše. So hitro postavili druge.

Če bi zaradi globalnega segrevanja danes prišlo do naraščanja vode, bi zalilo deset tisoče obalnih mest, mnoga med njimi velemesta. Guess what - množično preseljevanje. Če se v določenem pasu pojavi suša, bo to ravno tako privedlo do množičnih preseljevanj. In ne govorimo o milijonih, pač pa o desetinah, morda stotinah milijonov ljudi.

Takisto - če postanejo danes rodovitni deli Zemlje sušni, bo to povzročilo množično lakoto. Ko so ljudje lačni in žejni, jim nenadoma Internet in najnovejši iPhone ne pomenita več veliko. Funt mesa na sosedovi kravi (ali pa na sosedu!) pa.

Folk se ne zaveda, kako malo manjka, pa vsi postanemo zveri. In folk se ne zaveda, da je za Zemljo tale CO2 res samo kaplja v morje. Zemlja se je že mnogokrat postavila na noge, življenje se je ohranilo tudi po izrednih kataklizmah. Samo problem je, da 50.000 ali tudi milijonček let za Zemljo ni nič. Za posameznika je pa 5 let dolga doba. Tudi človeški rod kot celota nima 50.000 let časa, da se bo pobralo.

Zemlja ga pa ima. Nič skrbet.
- Hoc est qui sumus -

carota ::

Če si z "zanikovalci globalnega segrevanja" mislil mene, naj te popravim - nisem opredeljen in ne poznam dovolj tematike, da bi se opredelil. A ker se konstruktivne debate ne spodbuja, ampak se zmerja in zaničuje "zanikovalce", hkrati pa se jim ne omogoči da bi predstavili svoje poglede, se mi zdi vse skupaj sumljivo. Pa zanimivo tudi.

Npr. Lord Monckton (nek, british royalty, cambridge, oxford education) pravi, da je raziskoval tematiko in marsikaj zanimivega pogruntal, a mu v zahodnem svetu nihče noče objaviti ugotovitev. Npr. da so znanstveni modeli napačni, da se sklicujejo en na drugega ...
 Introducing the global warming speedometer

Introducing the global warming speedometer


Več: The Lord Monckton Foundation

Podobna zgodba, William Happer, profesor iz Princetona, Global Warming Debunked | William Happer and Stefan Molyneux.

Saj imamo vsak svoje možgane, lahko poslušamo argumente in dokaze za in proti in pri sebi ugotovimo kaj je res in kaj ne. Mediji pushajo samo eno stran. Kdor zatira razmišljanje in debato je IMHO na napačni strani.

Grey ::

Blazz je izjavil:

par dni nazaj je bil super dokumentarec kjer so argumentirano razložili marsikaj glede global warminga :

http://thiniceclimate.org/

drgač pa si poglejte tudi

http://www.imdb.com/title/tt1579361/



@Grey,

poglej si prvi doki, pa potem še govori o cosmic radiationu

če bi bil CR bi bilo to evidentno ponavljanje vidno v kamninah za miljone in miljone nazaj... treba se bo predat in rečt, ok we are fucking up this thing...

https://www.scientificamerican.com/arti...

Ali pa preprosto reči, we need more data in iti naprej. Služijo in odirajo folk tisti, ki trdijo, da je človek 100% izključni krivec in postavljajo neke blazne protokole in davke.

Zakaj misliš, da se nekaj ne dogaja z Zemljo? Delci bombardirajo Zemljo od zunaj non-stop. Mogoče pa vsi pridejo noter, mogoče velika večina? Namreč, če ti delci tvorijo auroro borealis, potem morebiti hodijo v glavnem po polih noter v notranjost Zemlje in nekako vplivajo na notranjo dinamiko Zemlje (temperatura, tektonske aktivnosti,...). Je kdo preštudiral to? Je kdo preštudiral povezavo solarnih neviht, velikosti aurore (in frekvenco pojavljanja) in pojava globalnega segrevanja/ohlajanja? Namreč študije kažejo korelacijo med velikimi potresi in solarno aktivnostjo. Zakaj potem ne more biti segrevanje/ohlajanje Zemlje naravna dinamika povezana z aktivnostjo solarnega vremena?

Absolutno se ne strinjam, da je glavni krivec in izključno kriv človek za globalno segrevanje in da bi bilo zaradi nezaključene in nedokazane študije moralno postavljati davke, dajatve in omejitve. Se pravi, zanikam izključno antropogeno globalno segrevanje ne pa dejstva globalnega segrevanja.

Sploh se ne bojim za to segrevanje. Mene bolj skrbi, kaj bo, ko se spet zgodi obrat v ledeno dobo. Zemlja bo vmes postala rodovitna, povsod rastline in potem čez nekaj časa vsepovsod led. Če se je lahko iz časov dinozavrov, ko so bile povsod palme (in globalne temperature mnogo višje kot danes), Zemlja spremenila v leden oklep...potem se bo lahko tudi sedaj. Nepotrebno delanje panike in zaslužkarstvo na račun tega.

Tezaab ::

Grey je izjavil:

Namreč študije kažejo korelacijo med velikimi potresi in solarno aktivnostjo.

Korelacija ni kavzalnost. Če sta npr. graf rasti slovenskega BDP in graf samomorov v ZDA korelirana, še ne pomeni, da visoka stopnja samomorov v ZDA povzroča visoko rast slovenskega BDP. Ali obratno.
sisemen: "Inženirstvo je v nenehni tekmi z vesoljem. Trudi se izdelati
tehnologijo, ki je odporna na idiote, vesolje pa se trudi izdelati vedno
hujše idiote. In vesolje zmaguje."

Grey ::

Tezaab je izjavil:

Grey je izjavil:

Namreč študije kažejo korelacijo med velikimi potresi in solarno aktivnostjo.

Korelacija ni kavzalnost. Če sta npr. graf rasti slovenskega BDP in graf samomorov v ZDA korelirana, še ne pomeni, da visoka stopnja samomorov v ZDA povzroča visoko rast slovenskega BDP. Ali obratno.

Kako zelo antropocentrično razmišljanje...Zemlja stoji pri miru in Sonce hodi okoli nje, ane?

Mufasa ::

se bo prodal več kabrioletov..najs
"Es ist nicht genug, zu wissen, man muss auch anwenden;
es ist nicht genug, zu wollen, man muss auch tun."
- Johann Wolfgang von Goethe

imagodei ::

carota je izjavil:

Če si z "zanikovalci globalnega segrevanja" mislil mene, naj te popravim - nisem opredeljen in ne poznam dovolj tematike, da bi se opredelil. A ker se konstruktivne debate ne spodbuja, ampak se zmerja in zaničuje "zanikovalce", hkrati pa se jim ne omogoči da bi predstavili svoje poglede, se mi zdi vse skupaj sumljivo. Pa zanimivo tudi.

Nič nisem mislil tebe, napisal sem splošno.

Na splošno napišem tudi vodilo, ki se bi ga morali držati vsi, ne samo znanstveniki (oziroma tisti, ki zase trdijo, da to so): "Extraordinary claims require extraordinary evidence."
- Hoc est qui sumus -

WhiteAngel ::

imagodei je izjavil:


Če bi zaradi globalnega segrevanja danes prišlo do naraščanja vode, bi zalilo deset tisoče obalnih mest, mnoga med njimi velemesta. Guess what - množično preseljevanje. Če se v določenem pasu pojavi suša, bo to ravno tako privedlo do množičnih preseljevanj. In ne govorimo o milijonih, pač pa o desetinah, morda stotinah milijonov ljudi.


Se pravi, da bi se morale z globalnim segrevanjem najbolj ukvarjati vlade obmorskih držav, da rešijo svoje ljudi? Se strinjam. Nizozemska npr. se je s tem veliko ukvarjala in investirala v zgodovini in so dokaj uspešni. Tako da očitno se da. Ampak moraš biti priden. In delaven. In inovativen. Ne predstavljam pa si manj razvitih držav... dodaj ščepec podkupljivosti voditeljev, verskih prepričanj, množenja kot zajcev, in imaš recept za milijonske žrtve in vstaje. Kdo je zdaj "kriv"? Obstaja pa še ena varianta, morda bi moral biti razvit svet solidaren in jim poslati ladje, naj vkrcajo tistih 100 milijonov ljudi in zaživijo novo, boljše življenje v Evropi/ZDA in vse bo v najlepšem redu? In to samo zaradi tega, ker se jaz zahodnjak vozim z avtomobilom na šiht. Ajfona pa itak nimam...

neboben ::

Če se ne motim je na antarktiki raziskovalna baza, ki dela izvrtine v led in iz proučevanja vsebnosti CO2 v ledu in ostalih elementov potem sklepa na preteklo zgodovino tistega dela zemlje. Oni ravno tako trdijo, da globalno segrevanje je problem in da človeški prispevek ni neznaten (kurilne naprave zlasti pozimi, avtomobilski izpuhi, naprave tipa TEŠ in ostale tovarne z dimniki, požiganje gozdov oz. krčenje le teh za poljedelstvo).
Da simulacijski modeli še ne kažejo točno kakšne bodo temperatur ozračja in morja ob trenutnih obremenitvah se tudi znanstveniki strinjajo (vsaj tisti, ki izdelujejo modele, oceanografi in klimatologi).
V dokumentarcu, ki sem ga pred kratkim gledal na tv je bilo izpostavljeno, da modeli pokažejo predvsem premalo in ne preveč. Se pravi, da so simulirane temperature prenizke glede na dejansko izmerjeno.

Potreben bo premik v glavah, da se bo to zadevo rešil.

S preselitvami pa jest nimam problemov. Vedno Dobrodošli ! Nekje sem zasledil, da če led na grenlandiji izgine ali celo še tisti na antarktiki da bo gladina morja 10m višja (nisem ziher glede tega podatka, bi si moral se enkrat zavrtet dokumentarec). Skratka lahko bi se politiki in ljudje pripravili do tega, da preselitve/migracije bodo. Ne pa, da se do konca nekdo upira ravno zato pa smo potem z vsemi ukrepi prepozni.

kixs ::

Glede na razne dokumentarce pred 10+ leti, bi moralo ze mariskatero otocje izginit, pa ni in ne bo.

SimplyMiha ::

Zgodovina sprememb…

puginho ::

Vsaj napredek je glede tega da smo se zedinili da se zemlja sploh segreva (par let nazaj jih je še dosti vehementno trdilo da se ne, no Alkalaj še danes :) ) zdaj se treba še samo zedinit kdo je kriv.

Invictus ::

Če ne bi bilo globalnega segrevanja, bi bila Evropa še vedno mrzla, negostoljubna, do ljudi trda in neprijazna pokrajina in bi bil center inteligence na Bližnjem vzhodu med Egiptom in Iranom kot je že bil.

Ni globalno segrevanje slabo za vse.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

nsignific ::

Dr_M je izjavil:

Je bilo kar nekaj "politicno" korektnih predsednikov v zda (zdele 8 let un prepecenc), pa se ni kaj dosti spremenilo. Vec kot ocitno je Trumpova alternativa se bolj neumna.


Pariški sporazum je bil kar big deal. Poleg tega je Obama natrosil miljavznt okoljevarstvenih zakonov in regulativ. Še v zadnjih dnevih pred iztekom mandat jih je par v zvezi s tem spustil, na hitro.

.:joco:. ::

@Invictus, se prav če je skandinavija zdej najbolj razvita, se bo potem center inteligence prestavil še bolj severno?
"Is science true?"
You don't get it.
Science is the process of trying to find out what's true.

Invictus ::

Saj se je že.

Rimsko cesarstvo, Turki, Konstantinopel, vse to je propadlo. Malo zaradi samega načina, malo zaradi tega, ker se je Severni del Evrope ogrel in se je razvilo poljedelstvo. Tako so tam dobili dovolj hrane, da se lahko posvetili še čemu drugemu kot preživljanju iz rok v usta.

Jug je pa pač propadel.

Skandinavci precej varčno upravljajo s svojimi resourci. Nekega blaznega napredka tam gor ni.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

tikitoki ::

mtosev je izjavil:

sem to včeraj na cnnu vido. zlo slabo se nam piše, če bomo takole nadaljevali


Ni panike, sem kupil par hehtarjev v Sibirji. Trenutno je poceni. Tko, da tko naprej, da bo moja invisticija se dobro obrestovala:)

tikitoki ::

Invictus je izjavil:

Do sedaj so bile na Zemlji ledene dobe in najbrž tudi bolj tople dobre.

Zdaj pa nam v času, kjer velja da je sprememba edina konstanta, bluzijo, da vreme mora biti pa noin stop isto...

Če ne bi bilo globalnega sergrevanja, bi bilo zdajle v Sloveniji 1-2 metra snega. Povsod.


Debilna primerjava. Ker je bilo ze več izumrtj, sedaj ni pomembno, ce bomo povzrocili se eno.
Ker hitrosti sprememb niso pomembne, nasa sposobnost prilagajanja nanje pa je tudi irelevantna.
Vse, da si egocentrik dopove, da je vseeno kaj pocne.

Da bi bilo sedaj povsod 2 metra snega pa si tudi iz riti potegnil. Snega je v otrostvu bilo vec. 2 metra se ga pa ne spomnim.

globoko grlo je izjavil:

Kolkr vem se bo zalivski tok ustavu in bomo mel best hockey team ever in Slovenia, al se motim?


To bi bilo smesno, en dober udarec za vse tepce, k pravijo. Super, bomo meli bolj mile zime:).

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: tikitoki ()

StarMafijec ::

Kar globalnega segrevanja tiče, bosta najbolj odnesli Rusija in Kanada :) .

tikitoki ::

carota je izjavil:

A to so študije od kolegov od znanstvenikov, ki nas že desetletja prepričujejo, da so maščobe škodljive, da cigarete niso škodljive itd? >:D

 The "Rise" of Atmospheric Carbon Dioxide

The "Rise" of Atmospheric Carbon Dioxide


 Geologica Timescale: Concentration of CO2 and Temperature fluctuations

Geologica Timescale: Concentration of CO2 and Temperature fluctuations


 Global temperatures (2500 BC to 2040 AD)

Global temperatures (2500 BC to 2040 AD)



Hmmm, dobro, da si omenil cigarete. To je propagirala predvsem tobacna industrija in ce mislis, da zelo mocna in bogata naftna industrija ne sciti svojih interesov na podoben nacin, potem si pa res naiven.
Tko, da je vprasanje koliko eksoticnih teorij je zraslo na zeljniku naftne industrije.

V vsakem primeru pa velja spodnje:

zmaugy ::

Zanikovalcem bi dal dodaten argument: ker nihče do zdaj še ni bil na Luni (saj vsi vemo, da je bil Armstrong z ekipo posnet v Hollywoodu), bi morda v argumentacijo dodali tudi to, da je morda Luna narejena iz sira.
Kako je kdorkoli lahko prepričan da ni tako?

Invictus ::

tikitoki je izjavil:


Da bi bilo sedaj povsod 2 metra snega pa si tudi iz riti potegnil. Snega je v otrostvu bilo vec. 2 metra se ga pa ne spomnim.


Nimamo vsi spomina zlate ribice ;).

Nekateri znamo celo svoje straše kaj vprašat, ne samo fehtat denarja od njih.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x
«
1
2


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Leto 2019 drugo najtoplejše leto (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
16032462 (28552) BigWhale
»

Leto 2018 četrto najtoplejše leto od začetka organiziranih meritev (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
7317140 (15048) ZaphodBB
»

Leto 2017 med tremi najtoplejšimi od začetka meritev (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
5214940 (12111) zmaugy
»

Avgust najtoplejši mesec v zgodovini (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
9721550 (17341) jest10
»

Leta 2015 najtoplejše od začetka meritev (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
9129214 (25476) krneki0001

Več podobnih tem