» »

Bo Windows 8.1 zastonj?

Bo Windows 8.1 zastonj?

ZDNet - V začetku tedna smo pisali, da bo Microsoft svoj Windows 8.1 na poceni računalnikih, ki stanejo manj kot 250 dolarjev, pocenil za 70 odstotkov (na 15 dolarjev), da bi si pridobil čim večji tržni delež. Kaj pa če niti to ne bo dovolj? Zaslužiti se da tudi z drugimi storitvami, zato se sedaj poigravajo z idejo, ki se je še do nedavnega zdela bogokleta - Windows 8.1 bo mogoče v prihodnosti kar zastonj.

Seveda ne kar vsaka verzija in za vsakogar, ampak bi lahko bila brezplačna verzija z vgrajeno Microsoftovo dodatno programsko opremo oziroma tako imenovani Windows 8.1 with Bing. Zastonj (ali pa vsaj zelo zelo poceni) bo kot nadgradnja za uporabnike Windows 7. Kakorkoli že, Microsoft želi na ta način tudi monetizirati Bing in svoje oblačne storitve, k čemur se pridružujejo tudi brezplačne ali poceni verzije Windows Phone, ki se bo v bližnji prihodnosti tako ali tako združil z Windows RT.

Kaj točno bo v novem Windows 8.1 z Bingom, še ni dorečeno, čeprav so na internetu že pobegle verzije. V njem bodo najbrž aplikacije Office, Skype, OneDrive in vmesnik za Bing (za zemljevide, iskanje in drugo) kot Microsoftovi paradni konji. Glavno vprašanje je, kako bo Mirosoft iz tega iztisnil kak dolar, saj je večina teh aplikacij že danes (vsaj v osnovni obliki) zastonj. Ena možnost je zaračunavanje naprednih storitev (recimo več prostora na OneDriveu), druga možnost je počasna ukinitev brezplačnih aplikacij (kot je recimo storil Google z Google Apps), potem pa so tu še razne akcije.

216 komentarjev

«
1
2 3
...
5

outlawman ::

Vrjetno bojo oglasi povsod, tako kot so zaj v aplikacijah.

dottor ::

To bo še zanimivo, predvsem če bojo še offici zraven priloženi.

Želite shraniti Wordov dokument? Ni problema, s plačilo 0,39€ lahko storite že sedaj. :))
Xeon X5650@3.8GHz |Asus P6T|
2x4GB+4x2GB|ASUS R9 280X@1100MHz|
WD Green 240GB SSD + 4x1TB Hitachi

filip007 ::

To je mišljeno kot Bing gratis, to je pa tudi vse. Drugače pa naj jih, kar imajo.
Prenosnik, konzola, TV, PC upokojen.

trnvpeti ::

sej še ni dorečeno
pač nekaj morajo narediti, pa testirajo morebiten odziv

gruntfürmich ::

hehe, mislim da tudi zastonj 8.1 ne bo prepričal velike večine win7 uporabnikov...
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

Relanium ::

Hja, z takimile spremembami v UI, s takim povezovanjem na njihove strežnike, na koncu pa da bi še povsod forsirali bing in svoje storitve...... naj ga kar imajo. Tud zastonj.
Me prav zanima kam bojo šle stvari sčasoma predvsem v poslovnem okolju.
Že zdaj če bi imel svojo firmo, Windowsu 8 nebi ravno najbolj zaupal.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Relanium ()

mihec87 ::

Gdaj je hudo -takrat ko se closed source džabe daje

francek1 ::

Očitno so na robu obupa.
Kdor se je že rodil učen se lahko reži...

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: marvin42 ()

trnvpeti ::

Stevilke jim ne kazejo najbolje.
Seveda so priporani nekaj narediti.
Mogoce jim zastonjski winsi pomagajo.

trnvpeti ::

Zakaj je pa taksen fail, da ga se folk zastonj noce imeti?
Kje so zgresili?

dottor ::

Dal sem en teden W8 da me prepriča pa mu ni uspelo. Vse je prilagojeno tablicam in dotikajočim ekranom. Kar se tiče 8.1 pa ga ne morem ocenjevat, ker ga nisem sproval.
Xeon X5650@3.8GHz |Asus P6T|
2x4GB+4x2GB|ASUS R9 280X@1100MHz|
WD Green 240GB SSD + 4x1TB Hitachi

nekikr ::

Desktop mode bi rešil vse tvoje probleme, če so tiste ikone na Metroju tako hudimano zakomplicirane. Zakaj ga nisi uporabil in videl, da je sistem pošastno hiter in stabilen?

hojnikb ::

Tko kot že skos pravim, problem je med monitorjem in tipkovnico, ne v OSu ...
#brezpodpisa

dottor ::

Nisme ga še sproval ker nimam trenutno potrebe po tem.
Xeon X5650@3.8GHz |Asus P6T|
2x4GB+4x2GB|ASUS R9 280X@1100MHz|
WD Green 240GB SSD + 4x1TB Hitachi

hojnikb ::

Welcome to 2014, kjer lahko dobiš osebni računalnik z touch screenom :)
#brezpodpisa

MrStein ::

nekikr je izjavil:

Desktop mode bi rešil vse tvoje probleme, če so tiste ikone na Metroju tako hudimano zakomplicirane. Zakaj ga nisi uporabil in videl, da je sistem pošastno hiter in stabilen?

Torej projiciraš, da je ves čas klikal (ali celo poskusil z roko po ne-touch monitorju) po start screenu, namesto da je pognal (klasične) programe, ki jih je rabil?

hojnikb je izjavil:

Welcome to 2014, kjer lahko dobiš osebni računalnik z touch screenom :)

Ja, ker je Gates dobil idejo, bom takoj skočil nov hardver kupit.
Welcome to reason!
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: MrStein ()

hojnikb ::

Kje piše, da rabiš _nujno_ met touchscreen ?
#brezpodpisa

nekikr ::

MrStein in ostala kompanija: "Ko se vpišem ali zaprem vse programe na zaslonu, odpri namizje in ne začetnega zaslona" --> tole obkljukaš
"Ko pritisnem tipko Windows, na zaslonu, ki ga uporabljam, pokaži začetni zaslon" --> tole odkljukaš

Voila! In imate Windows 7 na steroidih. Ampak sigurno imate še kakšno nepremostljivo oviro, da je izpade kot da ste znalci.

MrStein ::

hojnikb je izjavil:

Kje piše, da rabiš _nujno_ met touchscreen ?

Zakaj ga potem omenjaš? What is your point?

nekikr : Zakaj pa bi ta "komplicirana navodila" sledil, če pa pridem na desktop z enim klikom?
Kaj sploh hočeš "sprojicirati"?
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: MrStein ()

Formula 1 ::

Pa kdo vas sili da naložite W8.1 ? Zaradi mene imate lahko tudi W95.
Sicer pa bi bil navdušen nad zastonj verzijo Windowsov. Sploh sedaj ko bo update za WP na 8.1 in boš lahko sinhroniziral tabe z IEjem bi prišel prav, ker bo menda delalo le na W8.

Zheegec ::

MrStein - saj to nastaviš samo enkrat in potem tako ostane. Zakaj bi pa Apple odpustil programerje Win8, če so nove funkcije in izgled iOS7 kopija izgleda in funkcij Win8 in Androida, v OS X pa tudi počasi uvajajo aplikacije in izgled iOS7/Windows8 (vsaj napovedali so dodatno zbližanje iOS in OS X)?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Zheegec ()

MrStein ::

iOS7 je uspešnica, Win8 pa polomija.
Opaziš razliko?

(ene druge, še bolj očitne, razlike pa sploh ne bom omenjal. Tako kot na sestankih NASA-e niso poudarjali, da je 1+1=2)
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: MrStein ()

LedStorm+++ ::

Zakaj ni po MOJEM uspešen, naj JIM povem :)): 1. nepotrebni aktivirni sistem, 2. Metro in Task sta ločena, namesto da bi v enem bila in 3. odsotnost Start Menija.
Pingvin :-)

francek1 ::

nekikr je izjavil:

Desktop mode bi rešil vse tvoje probleme, če so tiste ikone na Metroju tako hudimano zakomplicirane. Zakaj ga nisi uporabil in videl, da je sistem pošastno hiter in stabilen?

A bi bilo tako težko namestitveni paket sprogramirat tako, da bi se desktop mode naložil avtomatsko ko bi zaznal, da gre za instalacijo na računalnik, ne na tablico? Aja, lažje je obtožit uporabnike, da so glupi, a ne?
Kdor se je že rodil učen se lahko reži...

BorutK-73 ::

Problem 8ice je bolj v tem da je pač 7ica čisto dovolj in nobeden ki ima vsaj malo v glavi, ne bo kupil 8ice (100€ pač ni malo denarja za malo hitrejši OS)

Formula 1 ::

francek1 je izjavil:

nekikr je izjavil:

Desktop mode bi rešil vse tvoje probleme, če so tiste ikone na Metroju tako hudimano zakomplicirane. Zakaj ga nisi uporabil in videl, da je sistem pošastno hiter in stabilen?

A bi bilo tako težko namestitveni paket sprogramirat tako, da bi se desktop mode naložil avtomatsko ko bi zaznal, da gre za instalacijo na računalnik, ne na tablico? Aja, lažje je obtožit uporabnike, da so glupi, a ne?

Aja, ker bi vsi radi imeli privzeto desktop ane ?

francek1 ::

Formula 1 je izjavil:

francek1 je izjavil:

nekikr je izjavil:

Desktop mode bi rešil vse tvoje probleme, če so tiste ikone na Metroju tako hudimano zakomplicirane. Zakaj ga nisi uporabil in videl, da je sistem pošastno hiter in stabilen?

A bi bilo tako težko namestitveni paket sprogramirat tako, da bi se desktop mode naložil avtomatsko ko bi zaznal, da gre za instalacijo na računalnik, ne na tablico? Aja, lažje je obtožit uporabnike, da so glupi, a ne?

Aja, ker bi vsi radi imeli privzeto desktop ane ?

Vsekakor na desktopih večina. Lego kocke so za otroke.
Kdor se je že rodil učen se lahko reži...

Jst ::

Win 8 kernel in Desktop GUI (brez modern start screen) je dober OS. Tukaj se verjetno vsi strinjamo.

Tako, kot se strinjamo, da bi MS rešil vso jezo nad Metrom, če bi dal v Osmico že na začetku izbiro default GUI.


---

Če pa gledamo 5-10 let v prihodnost, pa vidim logiko MSja, da forsira enak GUI tako za telefone, tablice, xbox in PC.

Zakaj?

Sedaj otroci odraščajo z napravami, katere upravljaš z dotikom. To je dejansko vse, kar potrebujejo. In ko bodo odrasli, bodo navajeni na Touch tako, kot smo mi na tipkovnico in miš. Jaz si ne predstavljam PCja brez miši in tipkovnice. Mogoče si young adults pa ne bodo predstavljali karkoli drugega, kot Touch interface in 100% delujoči speech to text in jim bosta miška in tipkovnica relics of the past.

Apple, Google in MS, kupujejo podjetja, ki se ukvarjajo z natural language processing in razvijajo svoje rešitve. WATSON je verjetno zasedal celo skladišče, vendar je tudi moj računalnik, ki ga imam sedaj na mizi, 10 let nazaj zasedal celo skladišče.

Mogoče se MSju tale dolgoročna strategija izide, verjetno je pa nujno, da so udeleženi, da jih ostali ne prehitijo. Začel je Apple s Siri. MotoX je za povprečnega USA potrošnika z Google Now, super zadeva. Kinect je prišel v dnevne sobe. Le kaj se nam obeta v prihodnosti...

Mogoče si bo treba narediti zalogo mišk in tipkovnic za vsak slučaj...
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

fosil ::

Ampak da bi priznali, da so z win 8 naredil napako in da bi jo z win 8.1 popravili in vrnili normalen desktop, to pa ne.
Še vedno trmoglavijo.
Me spominjajo na naše politike in javni sektor, ki so tudi nezmotljivi in nikoli ne naredijo napake.
Tako je!

Cofko Cof ::

Vse to gre v smeri poenotenja preko vseh naprav, ki si jih lastiš. Govori se, da bodo kmalu(čez dober mesec dni) tudi predstavili poenoten razvoj za WP8 in Win 8.1. Se pravi bo samo še en app store, ki bo enak za obe platformi in tudi razvoj za obe platformi bo praktično poenoten. Seveda ne bo vse isto, bo pa stvar precej podobna razvoju spletnih strani (logika povsem ista, UI pa prilagojen napravam).
Ars longa,vita brevis.

Oki ::

Windows 8.1 maverick. :))
Rabijo še čitalec prstnih odtisov. :D

technolog ::

Windows 8.04 Hardy Heron

Invictus ::

Ne vem zakaj tak "hate" proti Windows 8. Zadeva je povsem uporabna. Ja, malo se loviš.

Ampak na koncu pa dela čisto O.K ...

Buge bodo pa tudi popravili.

Sicer so bile pa iste fore ko je Windows 7 prišel ven. Brez zveze. XP so 100000000x boljši.

Danes vsi zagovarjajo Windows 7.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

andrejus ::

Ah pretiravate z moznostmi novih vmesnih naprav.
Text to speach je neuporaben. Zagotovo se bo spremenilo v prihodnosti.Tuch ni primeren za natancen vnos oz nadzor. Kinetik je sicer obcutljiv vendar ker nimas opore je stvar precej klavarna. Bo treba kaj drugega pogruntat.

Kaki so prednosti win 8 pred win 7?

Lonsarg ::

Napačna vprašanja zastavljate, zadeva je simpl:

Windows 8 je nič drugega kot beta verzija operacijskega sistema, ki zmore handlat VSE inpute in VSE outpute avtomatsko. V tej beta fazi je zaenkrat zelo perfekten za touch, z naslednjim updatom bo pridobil veliko za miško uporabnih novosti. To je to, nobene težke filozofije.

Mr.B ::

hm,
zato ker je tuch / oziroma kretnje vmesnik ptihodnosti.
V Končni fazi nisem zasledil da bi kdo tablico "katerokoli" v doku uporabljal preko tuch vmesnika, ampk preko tipkovnice in miške. PC kot tak ki smo ga poznali na način ki smo ga poznali je za domačo uporabo praktično postal neuporaben, ker mi je bsitveno lažje delati na kvču in stimati film iz tablic na TV, vmes pa brskati po netu, kot pa to delati na PC-ju.
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold

BorutK-73 ::

Ko bi vsaj naredili, ali pri inštalaciji ali pa pri userju, da imaš izbiro: go to desktop ali go to metro. Bi bili Win8 bolje sprejeti ker je dober OS, še posebej za starejše računalnike.

Nummy ::

outlawman je izjavil:

Vrjetno bojo oglasi povsod, tako kot so zaj v aplikacijah.

In na koncu se bodo prodajali posebej poceni računalniki z dvema procesorjema. En procesor za OS in programe, drugi za reklame furat... :D Priporočena resolucija 4K, da spraviš gor HD sliko, ostalo okrog pa flash reklame blinkajo :)) Komedija na kvadrat...

Cold1 ::

Ohohoho, a kar zastonj bi talali tole polomijo? Pa se vendarle zastavlja vprašanje; ali bo zanikrn izdelek kar naenkrat odličen postal, če znižamo nakupno ceno na nič?

Kaj pa v primeru, da večino cene uporabnik plača skozi uporabo?

In kako se je ta strategija (cena=0) obnesla pri Linuxu?

RejZoR ::

mihec87 je izjavil:

Gdaj je hudo -takrat ko se closed source džabe daje


Sej ne da freeware obstaja že desetletja...
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

Cold1 ::

@MrStein

Ja, ker je Gates dobil idejo, bom takoj skočil nov hardver kupit.

Dejansko so pričakovali da bo prišlo do poplave zaslonov, ki podpirajo dotik, pri tem se niso motili (vsaj ne v celoti). Problem je le v tem, da PC-je še naprej upravljamo z miško, nihče ne bo dvigoval roke do zaslona.

nekikr : Zakaj pa bi ta "komplicirana navodila" sledil, če pa pridem na desktop z enim klikom?
Kaj sploh hočeš "sprojicirati"?

Projicira, seveda, stari mem o krivdi uporabnika; kajti, kot dobro vemo, firma pač ne more biti kriva, odgovorni v njej ravno tako ne; no, ostanejo nam še uporabniki...


@Nekikr

[Zapiše v popadku fantazije:] Voila! In imate Windows 7 na steroidih. Ampak sigurno imate še kakšno nepremostljivo oviro, da je izpade kot da ste znalci.

Razloge, zakaj Osmica, njen grafični slog, njen uporabniški vmesnik (tako dotični, kot miškovni) ne vzdrži kritike, smo obdelali v brezštevilnih razpravah, zakaj se še naprej trmasto vztraja pri zahtevah za dodatna pojasnila?

Metro pač ni sprejemljiv, konec debate.

Edini še smiseln razlog za ponavljanje tisočkrat ponovljenega, bi bilo pričakovanje da bodo odgovorni pri MS-u tokrat celo poslušali in implementirali kar se od njih pričakuje; tega doslej niso storili in z nobenim dejanjem niso nakazali da je, oziroma bo, prišlo do spremembe mentalitete.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Cold1 ()

ahac ::

Eh, vsaka debata o Win8 se spremeni v pljuvanje (sploh tistih, ki ga ne uporabljajo).

Ampak mene pa bolj zanima kakšno kazen bo MS dobil od EU, če da res tole ven... :P
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: ahac ()

Invictus ::

ahac je izjavil:

Eh, vsaka debata o Win8 se spremeni v pljuvanje (sploh tistih, ki ga ne uporabljajo).

Ampak mene pa bolj zanima kakšno kazen bo MS dobil od EU, če da res tole ven... :P

Nobene. Saj je Apple tudi ni dobil ... Pa je OSX zastonj.

Zakaj bi nekoga kaznovali ker nekaj daje od sebe zastonj?
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Cash ::

Zato, ker kvari simetrijo konkurence. Poglej, kaj se je dogajalo z Mobitelom - Simobilom

noraguta ::

Invictus je izjavil:

ahac je izjavil:

Eh, vsaka debata o Win8 se spremeni v pljuvanje (sploh tistih, ki ga ne uporabljajo).

Ampak mene pa bolj zanima kakšno kazen bo MS dobil od EU, če da res tole ven... :P

Nobene. Saj je Apple tudi ni dobil ... Pa je OSX zastonj.

Zakaj bi nekoga kaznovali ker nekaj daje od sebe zastonj?

monopola in sinergij(tudi IE in medija player sta bila sporna). Ampak danes itak nima več monopola,samo par dinozavrov nas še to uporablja.
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!

Zheegec ::

Cold1 je izjavil:

Ohohoho, a kar zastonj bi talali tole polomijo? Pa se vendarle zastavlja vprašanje; ali bo zanikrn izdelek kar naenkrat odličen postal, če znižamo nakupno ceno na nič?

Kaj pa v primeru, da večino cene uporabnik plača skozi uporabo?

In kako se je ta strategija (cena=0) obnesla pri Linuxu?

Zakaj je zanič izdelek? Če je Win8 zanič, je zanič tudi Windows7, ki je osnova za Win8.
Če ti pa ni všeč uporabniški vmesnik (izgled) bo pa potrebno ali spremeniti izgled (navodila kako to narediti si poglej nekaj postov nazaj), ali pa se navaditi, ker podoben sistem so že najavili tudi ostali (recimo Apple), samo da bodo spremembe tam počasnejše.

Cold1 ::

Zakaj je zanič izdelek?

Na to vprašanje si, če si želel, dobil odgovor najkasneje konec leta 2012, torej nam ostane zgolj ugibanje; si šele sedaj vstopil v to debato (nisi;)), ali pa ne želiš (nisi želel) poslušati drugačnih mnenj?

Če je Win8 zanič, je zanič tudi Windows7, ki je osnova za Win8.

Okna 8 so bila v razvoju še preden so splovili Sedmico, tale koncept "Windows N+1 je osnovan na Windows N" dejansko ne ustreza vzporednemu razvojnemu modelu, ki ga uporablja MS (seveda pa ta pogled hkrati ni povsem in v celoti napačen).

ali pa se navaditi,

Seveda ti je jasno, da se nikomur ni potrebno prilagajati na natančno nič, mar ne?

Dalje ti je jasno, da Jabolčni trpijo za izjemno fragmentacijo svojega namiznega sistema, ravno zaradi tega ker uporabniki, ki jim spremembe ne ustrezajo, vztrajajo pri starejših verzijah, mar ne?

@ Invictus

Nobene. Saj je Apple tudi ni dobil ... Pa je OSX zastonj.

Ni, vsaj kar se Appla tiče ne; v svojih finančnih dokumentih, kolikor razumem, vodijo OS X in iOS kot del stroška svojih izdelkov.

Strošek sistema in posodobitev vključujejo v ceno, ki jo plača kupec.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Cold1 ()

Markoff ::

MrStein je izjavil:

hojnikb je izjavil:

Welcome to 2014, kjer lahko dobiš osebni računalnik z touch screenom :)

Ja, ker je Gates dobil idejo, bom takoj skočil nov hardver kupit.
Welcome to reason!

Does not compute for most people.
Antifašizem je danes poslednje pribežališče ničvredneža, je ideologija ničesar
in neizprosen boj proti neobstoječemu sovražniku - v zameno za državni denar
in neprofitno najemno stanovanje v središču Ljubljane. -- Tomaž Štih, 2021

Markoff ::

Formula 1 je izjavil:

francek1 je izjavil:

nekikr je izjavil:

Desktop mode bi rešil vse tvoje probleme, če so tiste ikone na Metroju tako hudimano zakomplicirane. Zakaj ga nisi uporabil in videl, da je sistem pošastno hiter in stabilen?

A bi bilo tako težko namestitveni paket sprogramirat tako, da bi se desktop mode naložil avtomatsko ko bi zaznal, da gre za instalacijo na računalnik, ne na tablico? Aja, lažje je obtožit uporabnike, da so glupi, a ne?

Aja, ker bi vsi radi imeli privzeto desktop ane ?

Dovolj veliko ljudi, očitno. Nekateri pač ne vidimo nobene DODANE VREDNOSTI v menjavi uporabniškega vmesnika, ki je več kot dovolj dober za tisto, kar delamo. Oziroma smatramo, da je sprememba uporabniškega vmesnika bolj problematična kot "zastarelost" predhodne verzije OS. Pri čemer je povsem logično, da upor. vmesnik na malih ekrančkih (6-7") na mašincah z omejenim naborom funkcionalnosti ne more biti enak kot na računskih orjakih z min. 24" ekrani.

AjFoun TačSkrin SmartFoun DamJuser generacija se pač preseravajte z očkovimi šoldi in hotelom mama in kupujte vsak shit, ki vam ga trenutno najpopularnejša korporacija vsiljuje (danes Epl, včasih Microshit, nekoč Gugl).
Antifašizem je danes poslednje pribežališče ničvredneža, je ideologija ničesar
in neizprosen boj proti neobstoječemu sovražniku - v zameno za državni denar
in neprofitno najemno stanovanje v središču Ljubljane. -- Tomaž Štih, 2021
«
1
2 3
...
5


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

MTP device ne dela na Win8.1

Oddelek: Pomoč in nasveti
171945 (1856) Apple
»

Potrjen Windows 8.1 z Bingom

Oddelek: Novice / Operacijski sistemi
219379 (5936) MrStein
»

Naprej v Indiji, mogoče pa tudi drugod - brezplačni Windows Phone OS

Oddelek: Novice / Windows Mobile
84768 (3512) chironex10
»

Windows 8.1 je prispel (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Novice / Operacijski sistemi
27085643 (70030) phone8
»

Microsoft pokazal Windows Blue in nove telefone

Oddelek: Novice / Operacijski sistemi
3313101 (10552) krneki0001

Več podobnih tem