» »

V ZDA se pripravlja zakon o raziskavi povezave med nasilnimi igrami in agresijo

V ZDA se pripravlja zakon o raziskavi povezave med nasilnimi igrami in agresijo

Rockefeller želi omejitev prodaje nasilnih iger.

Slo-Tech - Pravzaprav je bilo le vprašanje časa, kdaj bodo v ZDA po petkovem pokolu na osnovni šoli v Connecticutu prst uperili v nasilne video in računalniške igre. Streljanje je tako pretreslo ameriško javnost, da je celo predsednik Obama začel previdno retoriko, da bo treba nekaj ukreniti v zvezi z razširjenostjo orožja v ZDA. Vsi vemo, kako občutljivi so Američani na drugi amandma, in resno razpravo o njegovi ukinitvi lahko sproži le resnično izredni dogodek. Bistveno manj pa so Američani navezani na igre z nasilno vsebino. V Senatu se je sedaj pojavil zakonski osnutek, ki hoče na tem področju napraviti red.

Demokratski senator Jay Rockefeller iz Zahodne Virginije je v razpravo vložil zakonski osnutek (bill), ki terja natančno analizo učinkov nasilnih iger na otroke. Če bo sprejet, bo morala National Academy of Sciences izvesti obsežno raziskavo, v kateri bodo študirali povezavo med izpostavljenostjo otrok nasilnim igram in programom ter škodljivimi učinki nanje. Natančneje, raziskati bo treba, ali izpostavitev otrok tem vsebinam povzroča agresivno vedenje, ali ima škodljive učinke na že k agresiji nagnjene otroke, ali ima škodljive učinke, ki so različni od vplivov ostalih medijev. Nadalje bo treba analizirati, ali so učinki dolgoročno ali celo trajni ter kam se uvrščajo interaktivne igre z zelo nazornim prikazom nasilja.

Rezultate bo morala Akademija predložiti v 18 mesecih. Rockefeller v predlogu ni osamljen, saj ima podporo tudi demokratskih senatorjev iz Connecticuta. Rockefeller trdi, da so video igre z nasilnimi vsebinami bistveno bolj škodljive, kot to verjamejo straši in otroci, zato želi z raziskavami to dokazati in naposled prepovedati prodajo mladoletnim. Nasprotnega mnenja so seveda založniki, ki zanikajo vsakršno povezavo. Pri povezavi je treba biti previden, saj iz korelacije ni mogoče enostavno zaključiti, da so otroci agresivni zaradi iger. Prav mogoče je obratno, torej da agresivni otroci pač raje kupujejo tovrstne igre.

Raziskave s tega področja že obstojijo in pritrjujejo založnikom. Toda v afektu trenutne bolečine so senatorji gluhi za te argumente. Voda na njihov mlin so zadnje informacije, da je strelec rad igral Call of Duty in Starcraft.

Podobne ideje so že bile. Kalifornija leta 2005 sprejela zakon, ki je omejeval prodajo nasilnih iger mladoletnikom, a ga zaradi niso nikoli izvajali. Vrhovno sodišče je lani zakon razveljavilo, ker da krši ustavne svoboščine v ZDA (prvi amandma).

107 komentarjev

«
1
2 3

Phantomeye ::

Takoj ko sem na 24 ur vidu omembo iger in japonske kulture, mi je bilo takoj jasno, kam pes taco moli.

kocco ::

Jaoooo igre so zdej krive, ne psihopatski starši/okolica ali pa sploh zaloge orožja doma. Svašta!

mtosev ::

dobra fora haha.
bi bilo dosti več mrtvih kot sedaj, če bi bile igre zares krive za nasilje
Core i9 10900X, ASUS Prime X299 Edition 30, 32GB 4x8 3600Mhz G.skill, CM H500M,
ASUS ROG Strix RTX 2080 Super, Samsung 970 PRO, UltraSharp UP3017, Win 11 Pro,
Enermax Platimax 1700W | moj oče darko 1960-2016, moj labradorec max 2002-2013

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: mtosev ()

McAjvar ::

Ja, ker zaradi desetin milijonov prodanih iger na tisoce otrok z orozjem okoli skace in pobija sosolce. In ne zaradi tezav druge vrste recimo.
"[...] the advance of civilization is nothing
but an exercise in the limiting of privacy."
- Isaac Asimov

Tr0n ::

TB je kar dobro povedal. Ter seveda dodobra skurcal medije.

sesobebo ::

fino, pa naj se stvari ze enkrat razjasni s se eno raziskavo. samo da raziskovalci ne bojo v naprej prepricani v rezultate, tako kot so senatorji.

imo malenkost bolj relevantno:

amigo_no1 ::

Re-inventing bulshit once again, i smell $$$.

RejZoR ::

Pizda no, nej iščejo drek tam kjer je, ne tam kjer ga ni. Itaq so vedno krive "igrice" dokler se taveliki studiji ne bojo zbunili (predvsem tisti, ki jim franšize streljačin prinašajo največje dohodke, torej EA, Activision, Valve...

To njihovo bedasto teorijo pa ovrže en sam pomemben fact. Psihopati so obstajali že pred letom 1950, pa ni blo nobenih računalniških igric. Največji je bil recimo Hitler. Kaj, a je on mogoče preveč igral Command&Conquer in CoD mogoče? Aja, takrat ga še ni bilo (sploh)...

Se bo spet treba razpištolit (lol) na blogu okoli te tematike...
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

morbo ::

O ja pa smo spet tam. Nasilne igre ubijajo otroke. Sej ne da pričakujem da bi razumeli da so nasilne igre le ogledalo nasilne družbe in ne njen vzrok. Itak pa je to le false-flag operacija, kako preusmerit pozornost proč od debate o omejevanju nakupa orožja.

ZDA, država kjer vsak psiho lahko kupi polavtomatsko pehotno orožje in z njim učinkovito ubije najmanj 20 ljudi na minuto (guaranteed under RMA), "srčika problema" pa je še vedno Doom in metal muzika...

amigo_no1 ::

RejZoR je izjavil:

Pizda no, nej iščejo drek tam kjer je, ne tam kjer ga ni. Itaq so vedno krive "igrice" dokler se taveliki studiji ne bojo zbunili (predvsem tisti, ki jim franšize streljačin prinašajo največje dohodke, torej EA, Activision, Valve...

To njihovo bedasto teorijo pa ovrže en sam pomemben fact. Psihopati so obstajali že pred letom 1950, pa ni blo nobenih računalniških igric. Največji je bil recimo Hitler. Kaj, a je on mogoče preveč igral Command&Conquer in CoD mogoče? Aja, takrat ga še ni bilo (sploh)...

Se bo spet treba razpištolit (lol) na blogu okoli te tematike...

On je igral na Abakusu :))

Pro_moted ::

Treba je preusmerit pozornost na nekaj drugega, samo na dobro poznan problem ne.
AMD FX8120;GB 990FXA-UD3
FirePro V4900 ;Corsair Vengance 16Gb
XFX 650W;Corsair Force GT, Asus Xonar DGX

PaX_MaN ::

Ta dobro poznan problem pa je ... ?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: PaX_MaN ()

s1m0n ::

"Ban all video games and give people more guns"

V ZDA pa so res za takšne stvari vedno video igrice zraven ne pa bolanost folka in obsedenosti z orožjem to je čisto na zadnjem mestu verjetno!

RejZoR ::

Ta da imajo orožje pod vsakim povštrom in ga lahko vsak mulo sune in postreli pol šole. Že to je neodgovorno, da orožje ni varno spravljeno v sefu, drugo pa to da ga lahko kupi praktično vsak polnoletni.
Če bi jezst hotel postrelit pol folka nekje niti ne vem kje bi sploh staknil orožje. Z mal iskanja bi ga verjetno našel ampak ni tko kot pri amerih kjer se sam obrneš okoli in imaš že neki na dosegu rok. Če ne pri tastarih ima pa sosed garantirano kaj. Zahtevat neko odgovornost pa je vseeno če pogledaš ta zadnji primer kjer so bili vsi odgovorni tud mrtvi, tko da je vseeno in je zadeva zgolj tragedija, ker nikogar ne moreš obtožit in strpat v keho.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

JesusChrist ::

Hahaha kak me take novice nasmejejo. Včasih smo gledali 100krat bolj nasilne filme/risanke in igrali nasilne igre pa smo čisto normalni. Zdaj pa vrtijo same neke teletabije pa neka "nežna" čuda pa so otroci kot serijski morilci. Vsi neki agresivni, zdrogirani, leni, vedno našpičeni in samo bi se nekaj tepli. Svašta.

Igre krive za agresivnost my ass.
remember, the clock is ticking. run like no tomorrow.

Oberyn ::

Praktično prosta prodaja orožja v Ameriki seveda ne povečuje možnosti za streljaške obračune. Če bi, bi to ameri že ugotovili, saj zelo pametni, mogoče celo malo preveč.

Torej je strategija za zmanjšanje nasilja jasna: potrebno je sprostiti še prodajo specialnega vojaškega orožja, ki ga je zdaj težje dobiti. Vključno z minsko-eksplozivnimi sredstvi in vojaškimi snajpericami. Lahko topništvo tudi ne bi bilo na odmet. Posebno mlade je treba ozaveščati, predlagal bi avtomate za nakup lahkih mitraljezov v šolah, poleg tistih za hamburgerje.

JesusChrist ::

Oberyn je izjavil:

Praktično prosta prodaja orožja v Ameriki seveda ne povečuje možnosti za streljaške obračune. Če bi, bi to ameri že ugotovili, saj zelo pametni, mogoče celo malo preveč.


Zbudi se, a si prespal tisti del o kapitalizmu? Dnar je dnar.
remember, the clock is ticking. run like no tomorrow.

s1m0n ::

Tak to



Zdaj je tak prepozno kaj naredit z dostopnostjo orožja pri njih ker ga je tak ali tak že preveč v rokah potencialnih morilcev. Pa če tudi tisti zdaj izgledajo kot normalni ljudje že pred tem niso bili in ne bodo.

Zgodovina sprememb…

  • zavaroval slike: kuglvinkl ()

Keyser Soze ::

Je t'adore Gears of War. >:D
OM, F, G!

nevone ::

Ta dobro poznan problem pa je ... ?


Mental illnes.

o+ nevone
Either we will eat the Space or Space will eat us.

PaX_MaN ::

RejZoR je izjavil:

Ta da imajo orožje pod vsakim povštrom in ga lahko vsak mulo sune in postreli pol šole. Že to je neodgovorno, da orožje ni varno spravljeno v sefu, drugo pa to da ga lahko kupi praktično vsak polnoletni.

Ampak število gospodinjstev s pištolo pada kot tudi število lastnikov orožja:
The number of households owning guns has declined from almost 50% in 1973 to just over 32% in 2010, according to a 2011 study produced by The University of Chicago's National Opinion Research Center. The number of gun owners has gone down almost 10% over the same period, the report found

in da je največ zbiralcev orožja:
A study published in the Injury Prevention Journal, based on a 2004 National Firearms Survey, found that 20% of the gun owners with the most firearms possessed about 65% of the nation's guns.


Če bi jezst hotel postrelit pol folka nekje niti ne vem kje bi sploh staknil orožje. Z mal iskanja bi ga verjetno našel ampak ni tko kot pri amerih kjer se sam obrneš okoli in imaš že neki na dosegu rok.

Tut ameri majo "probleme":
40 -- Percentage of guns sold through unlicensed, private sellers.


Zahtevat neko odgovornost pa je vseeno če pogledaš ta zadnji primer kjer so bili vsi odgovorni tud mrtvi, tko da je vseeno in je zadeva zgolj tragedija, ker nikogar ne moreš obtožit in strpat v keho.

Edina kriva bi bla pol mati, če ni zaklepala orožja.

nevone je izjavil:

Mental illnes.
o+ nevone

http://www.ncsl.org/issues-research/jus...
Zarad aspergerjevga sindroma, za kterga pravjo da naj bi ga mel, kokr pravjo ni bil hospitaliziran niti ni bil zarad njega oproščen kakega KD. Nit ni bla nč od tega njegova mat.

nevone ::

http://www.ncsl.org/issues-research/jus...
Zarad aspergerjevga sindroma, za kterga pravjo da naj bi ga mel, kokr pravjo ni bil hospitaliziran niti ni bil zarad njega oproščen kakega KD. Nit ni bla nč od tega njegova mat.


Psihične motnje ni vedno enostavno prepoznat (navzven) in pravilno ukrepat. Poleg tega je lahko neka motnja pri nekom usodna pri drugemu pa ne, ker se to kombinira še z drugimi lastnostmi človeka. Preprosto ne moreš vseh ljudi z isto nalepko psihične motnje zmetat v isti koš. Je pa (morda) večja stopnja tveganja pri posameznih skupinah.

o+ nevone
Either we will eat the Space or Space will eat us.

PaX_MaN ::

nevone je izjavil:

Psihične motnje ni vedno enostavno prepoznat (navzven) in pravilno ukrepat. Poleg tega je lahko neka motnja pri nekom usodna pri drugemu pa ne, ker se to kombinira še z drugimi lastnostmi človeka. Preprosto ne moreš vseh ljudi z isto nalepko psihične motnje zmetat v isti koš. Je pa (morda) večja stopnja tveganja pri posameznih skupinah.

o+ nevone

Adej, tl;drjat o unknown unknowns pa res ni treba še tle.
"Vidu je dobre joške čez pet let se mu je pa zmešalo!"

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: PaX_MaN ()

3furious ::

Ni problem v igrah, ampak so krivi starši sami. Nasilne igre so večinoma označene z M (17+) oz. v Evropi z Pegi 18, starši pa te igre kupujejo 10 letnim otrokom. Za mladoletno pitje alkohola nihče ne obtožuje proizvajalce pijač, nevem zakaj bi bilo pri igrah drugače.
In the age of information, ignorance is a choice.

RejZoR ::

Jezst igram streljačine že praktično od malih nog (Wolf3D) in se noro zabaval ob izživljanju v SoF seriji, pa nisem nikoli imel nobene želje it streljat folk. Je špil skor bolj zabaven, ker s kodam nikol ne zmanjka metkov in folka takisto ne...
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

Zheegec ::

3furious je izjavil:

Ni problem v igrah, ampak so krivi starši sami. Nasilne igre so večinoma označene z M (17+) oz. v Evropi z Pegi 18, starši pa te igre kupujejo 10 letnim otrokom. Za mladoletno pitje alkohola nihče ne obtožuje proizvajalce pijač, nevem zakaj bi bilo pri igrah drugače.

Sploh ni problem v igrah že v startu. Če si psihič lahko gledaš tudi telebajske, pa boš vseeno psihič. Lahko tudi vsak dan moliš v mošeji/cerkvi, pa si še večji psihič. Lahko pa si slučajno en izmed 100 milionov ljudi, ki igrajo igre in si psihič. Saj ziher je tudi poročila gledal ta tip, zakaj pa poročil ne raziskujejo? :)
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

w00tnes ::

@RejZoR ne rabiš stikat za orožjem, če imaš namen otroke pobijat jih lahko tudi z doma narejenim eksplozivom (se pravi 10min na googlu pa kak dan ali dva da nabereš primerne sestavine, večino jih imaš itak doma)... v bistvu jih lahko tudi z noži in sekirami, na kitajskem je to izgleda popularno :)

Lahko si pa tudi nekaj novega zmisliš, npr. terenc z bulbari pa v prvo grupo otrok na sprehodu, +100 točk če še vzgojiteljico nabašeš

Človek mora bit samo dovolj nor (in imeti namen), sredstva so nepomembna

Kar se pa tiče nasilnih iger, če večine postal^2 ni spremenil v manijake, ki sekajo glave z lopato in za zabavo policaje na ulici maltretirajo s šokerji, potem nas tudi ostale ne bojo...

m0LN4r ::

viva la mexico...

Naj še v evropi omogočijo enostaven nakup orožja itd. igrice pa prepovejo, me zanima kak bi zgledla evropa. Evo jim raziskavo.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

opeter ::

Hehe, to bi bilo zanimivo, če bi v celoti prepovedali nasilne igre znotraj ZDA ... to bi bil zelo hud udarec za (predvsem zahodno) igralsko industrijo.
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j

3p ::

Ja, boljše igre prepovedat kot to, da lahko vsak John kupi in nosi orožje. Ku**, orožarska industrija je vseeno vredna več denarja...

St235 ::

Bistveno vprašanje je kako neovdisna bo takšna raziskava. Sam v tem, da se naredi obširno analizo ne vidim nič slabega, dokler so rezultati realni. ČE gre zgolj za brezvezno gonijo in pretepanje sence potem pač nima smisla.

Trdit, da igre nimajo vpliva na odraščanje je naravnost absurdno. Edina bolj absurdna trditev pa je, da potegneš enoznačno povezavo tipa, ker je igral streljaške igre je postrelil pol šole. Treba se torej zavedat, da prostočasna dejavnost, ki okupira pomemben del posameznikovega življenja (pa naj bo to šport, računalniške igre ali pa hitrostno kvačkanje) brezdvoma vpliva na socializacijo.

Zato takšna nepristranska analiza lahko bistveno pripomore k razumevanju točno kako vplivajo igre na posameznika in pomagajo identificirat elemente, kdaj takšno preživljanje prostega čsa pomeni negativno zasvojenost in v kombinaciji s katerimi notranjimi ali zunanjimi dražljaji lahko pripelje do morebitnega odklonskega vedenja.

user1618 ::

Seveda so krive igre, pa tudi nanizanke kot so Walking Dead pa Criminal Minds. Potem so krive tudi dnevne novice pa še kakšni zgodovinski dokumentarci in rumene traparije o koncu sveta ...
"If we were supposed to talk more than listen
we would have been given two mouths and one ear"
- Mark Twain

Smurf ::

Zgubil je proti terranu v starcraftu IMO.

ahac ::

user1618 je izjavil:

Seveda so krive igre, pa tudi nanizanke kot so Walking Dead pa Criminal Minds. Potem so krive tudi dnevne novice pa še kakšni zgodovinski dokumentarci in rumene traparije o koncu sveta ...


Ja, v medijih iz takih morilcev naredijo prave zvezdnike in potem se podobnim norcem zdi to edini način kako prenehat bit beden nobody z bednim lajfom. To je prej tisto, kar jim da idejo za take poboje! Ne pa Starcraft...
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: ahac ()

Relanium ::

Pro_moted je izjavil:

Treba je preusmerit pozornost na nekaj drugega, samo na dobro poznan problem ne.


Se strinjam.

Bi pa bila prava komedija če bi raziskave pokazale da igre dejansko zmanjšujejo take izpade - omogočajo neko virtualno izživljanje ki si ga IRL težje privoščiš.
Sj konec koncev tud jamski človek je znal bit zelo krut, iz njega smo se pa razvili.
Probamo se delat neki pametne in sofisticirane, ampak kdaj pa kdaj pa paše če se vredu izpihaš (na drugim neškodljiv način), potem lažje funkcioniraš.
Ne pa sam represija povsod in povsod neko draženje z marketingom (sploh seksom) in vsem kar nam jasno ni nikoli dosegljivo in nas samo frustrira.

Pol se pa neki čudijo kaj za boga je z njim blo narobe.

Zmajc ::

Take bedarije se bodo dogajale vse dokler prve gamer generacije ne bodo prišle v politiko in počasi izpodrinile starce ki o teh zadevah nimajo pojma..

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Zmajc ()

Sheteentz ::

več seksa in manj nasilja v igre!

opeter ::

Zmajc je izjavil:

Take bedarije se bodo dogajale vse dokler prve gamer generacije ne bodo prišle v politiko in počasi izpodrinile starce ki o teh zadevah nimajo pojma..


Se strinjam. Potem se bo lahko Bojišče* preselilo na ulice, torej v realno življenje. ;) :P

*Battlefield (lahko pa besedo nadomestite z bilokatero drugo igro)
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j

Berserker ::

Pač nasilje, kot tako obstaja že par tisoč let. Kdo bo odgovarjal za pokole številnih mest in držav, kaj so pa potem oni igrali ? AoE ?

St235 ::

Problem je v tem, da si zatiskamo oči pred alstno narav in si domišljamo, da smo nasilje presegli in, da znotraj naše komune ne obstja. Tisto sekundo, ko se soočimo z golo realnostjo pa je pač treba najt krivca po katerem lahko udrihamo.

Mipe ::

Medtem pa Hollywood veselo pripravlja nove akcijske filme, v katerih se ohoho kolje.

uio ::

Če pa američani niso usekani.... Pa tut naša vlada ni... haha

Ja pa rad je na strelišče hodu, pa avto je vozu, pa rad je jedu...

To da je mel dostop do orožja ... to je postransko.

ABX ::

Slovenija in USA igrajo iste igrice. Slovenija je 8 najbolj varna država na svetu USA, 88.

Naj to raziščejo bebci.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Mipe ::

Pravzaprav imamo pri nas bolj krvave igre. Američani namreč ne prenesejo pogleda na kri in golo meso.

bluefish ::

Ne prenesejo, dokler je v igrah. TV in kino sta sprejemljiva.

Hinavci.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: bluefish ()

Truga ::

Sploh nage babe v igrah so problem, ce se spomnite "sexbox" na fox news ko je mass effect prsu na xbox.. ;P

xxxul ::

mogoče je problem je premalo nasilja? - če bi igre, filmi, itd pokazali dejansko stanje kaj se zgodi ko je nekdo ustreljen, zaštihan, povožen, pa še 1 uro tulu preden bi umru, bi se marsikdo zamislu; tko pa večinoma mirno v trenutku zaspančkajo in je to to...

Phantomeye ::

xxxul je izjavil:

mogoče je problem je premalo nasilja? - če bi igre, filmi, itd pokazali dejansko stanje kaj se zgodi ko je nekdo ustreljen, zaštihan, povožen, pa še 1 uro tulu preden bi umru, bi se marsikdo zamislu; tko pa večinoma mirno v trenutku zaspančkajo in je to to...



Ja, psihopat si bo reku 'ojej to je pa grozno' in opustil svoje načrte za poboj.

St235 je izjavil:

Bistveno vprašanje je kako neovdisna bo takšna raziskava. Sam v tem, da se naredi obširno analizo ne vidim nič slabega, dokler so rezultati realni. ČE gre zgolj za brezvezno gonijo in pretepanje sence potem pač nima smisla.

Trdit, da igre nimajo vpliva na odraščanje je naravnost absurdno. Edina bolj absurdna trditev pa je, da potegneš enoznačno povezavo tipa, ker je igral streljaške igre je postrelil pol šole. Treba se torej zavedat, da prostočasna dejavnost, ki okupira pomemben del posameznikovega življenja (pa naj bo to šport, računalniške igre ali pa hitrostno kvačkanje) brezdvoma vpliva na socializacijo.

Zato takšna nepristranska analiza lahko bistveno pripomore k razumevanju točno kako vplivajo igre na posameznika in pomagajo identificirat elemente, kdaj takšno preživljanje prostega čsa pomeni negativno zasvojenost in v kombinaciji s katerimi notranjimi ali zunanjimi dražljaji lahko pripelje do morebitnega odklonskega vedenja.



ce bodo raziskavo financirali tisti ljudje, ki nocejo, da se prepove prodaja orozja... potem ves kakšna bo situacija.

Pa te raziskave so ze tolkrat delal... kaj bodo ponavljal dokler jim tapravi rezultati ne padejo pred nos? a ni pol bolj,da grejo analizo delat v kako umobolnico? :D

Zgodovina sprememb…

dr.Akula ::

Zmajc je izjavil:

Take bedarije se bodo dogajale vse dokler prve gamer generacije ne bodo prišle v politiko in počasi izpodrinile starce ki o teh zadevah nimajo pojma..

Kot, da 40-50 letniki, ki so zdaj v politiki, se pa niso srečali z igrami v mladih letih. Za primer; minister Žiga Turk je še celo s kolegom napisal Kontrabanta. Vem, da ti verjetno govoriš o ameriških politikih, tam pa priznam da ne vem kakšna je povprečna starost.
Večina ljudi, ki pride v politiko hitro pozabi na ideale, res pametni gredo pa v industrijo.
ni podatka
«
1
2 3


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Študija: vpliv nasilnih iger na agresijo izjemno šibek

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
259256 (7797) Markoff
»

V ZDA se pripravlja zakon o raziskavi povezave med nasilnimi igrami in agresijo (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Novice / NWO
10728449 (25177) Gregor P
»

Vrhovno sodišče ZDA: za igre velja prvi amandma, dovoljena prodaja mladoletnim

Oddelek: Novice / Avtorsko pravo
188160 (6901) Thomas
»

Videoigre z nasilno vsebino zmanjšujejo kriminal

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
3612961 (11469) imagodei
»

Boj proti raziskavam, ki obsojajo igre

Oddelek: Novice / Igre
374619 (2426) MrStein

Več podobnih tem