» »

Valve pripravlja Source 2

Valve pripravlja Source 2

Shacknews - Na Shacknews poročajo, da Valve pripravlja novo različico svojega pogona za igre, poznanega pod imenom Source. Razvoj Source 2 je potrdil sam Gabe Newel, ko ga je za rojstni dan v Valvovih pisarnah obiskala skupina oboževalcev. Na vprašanje, če je v pripravljanju nov pogon, je povedal, da nekaj novega razvijajo že dlje časa. Nekoliko manj točen je bil odgovor na vprašanje, če gre za popolnoma na novo začet projekt ali zgolj za nadgradnjo starega pogona (kar naj bi bil bolj priljubljen način razvoja do nedavnega), a se vseeno predvideva, da bo pogon popolnoma nov. Ta objava se navezuje z omembami v nekaterih datotekah Valve Filmmakerja, najdenih v preteklem avgustu.



Prva generacija pogona Source je stara že dobrih 8 let, saj smo ga prvič ugledali leta 2004 z izidom Counter Strike: Source, temu pa je sledil izid Half Life 2. Zasnovan je bil z nadgradnjami v mislih, zato tudi tako dolgo obdobje aktivne uporabe, obenem pa jim je modularen način zasnove omogočal, da so pri Valvu leta 2005 dodali izris slike v širokem dinamičnem razponu (HDR rendering), leta 2007 z The Orange Box kar 5 velikih novosti, nov sistem prikaza delcev, strojno podprto animacijo obrazne mimike, podporo več procesorskim jedrom ter prenos na PlayStation 3 in Xbox 360, pred dvema letom pa še prenos na Applov Mac OS X. V kratkem se obeta še prenos na Linux v sklopu Left 4 Dead 2, ki bo na voljo za Ubuntu. Nadgradnjam navkljub je mogoče slišati nekaj kritik čez pogon Source, popolnoma nova verzija pa bo nedvomno dobrodošla.

18 komentarjev

RejZoR ::

No ja, CS:GO izgleda povsem drugače in ko sem zadnjič ponovno pognal CS:S se mi je zdelo kot da primerjam Quake 2 in Quake 4...
RejZoR's Flock of Sheep @ www.rejzor.tk

arjan_t ::

je že na linuxu (tf2)

Bananovec ::

Samo za tiste, ki so v beto povabljeni preko uradnih voda.
BTW: Beta je na voljo vsem.
Its only copying if samsung does it. And unless we patent this in 5 years,
this is the shittest tech ever ... and we'll sue you.
Regards, Apple

Raptor F16 ::

arjan_t je izjavil:

je že na linuxu (tf2)


If not, I hope it comes soon. :)

Zgodovina sprememb…

bajsibajsi ::

CS:GO graficno ne deluje ravno nek presezek. V bistvu tudi v nicemer drugem.

JesusChrist ::

bajsibajsi je izjavil:

CS:GO graficno ne deluje ravno nek presezek. V bistvu tudi v nicemer drugem.


Koliko si preigral? Ker je namreč WAY BETTER kot CS:S. Škoda da je CS:S bil na začetku taka katastrofa in je odvrnil preveč ljudi od igranja - trenutno je namreč odličen. Seveda tudi že omenjeni GO.
remember, the clock is ticking. run like no tomorrow.

Raptor F16 ::

bajsibajsi je izjavil:

CS:GO graficno ne deluje ravno nek presezek. V bistvu tudi v nicemer drugem.


CS:GO je napram CSS grafični preskok.

Ah kje so tisti časi ko smo igrali CS 1.6

Zgodovina sprememb…

RejZoR ::

bajsibajsi je izjavil:

CS:GO graficno ne deluje ravno nek presezek. V bistvu tudi v nicemer drugem.


Igralno mogoče res ne ker so skinli cel kup stvari, ki so bile v CS:S (dušilci, ki so bili kar kul taktična prednost), ampak če pa grafično ne vidiš razlike ti pa priporočam eye check. Največja in najbolj opazna razlika pa je, da pri CS:GO izgleda kot da uporablja SSAO (sicer dvomim, da ga res, ampak vsaj simulira nekaj podobnega) za vse objekte v igri, kar da svetu globino, ki je CS:S nima. Tud samo senčenje in sence so bistveno bolj izrazite (npr sense stavb in drevja na tleh). Tega v CS:S ni nič.
RejZoR's Flock of Sheep @ www.rejzor.tk

Raptor F16 ::

Da ne govorimo o detajlih ki so jih po mapah nametali. V CSS je bil mogoče kak avto pa grmiček ali sod za vogalom, drugega pa tako nič posebnega.

Kenpachi ::

Wut. V multiplayer igri občudujete sence?
Zaraki Kenpachi.

Tr0n ::

Episode 3?

RejZoR ::

Kenpachi je izjavil:

Wut. V multiplayer igri občudujete sence?


Eni pač ne igramo novih iger, ki bi izgledale kot da so pobegnile iz leta 1993. Kot nekateri psihoti, ki igrajo špile s totalno spranimi texturami, škatlastimi modeli in ne vem čem še samo zato da so bolj profi, ker zarad tega vidijo nekoga, ki se skriva na 5 kilometrov namesto tko kot so predvidili developerji. Kar mi je čudno da ne štejejo kot cheat, ker dejansko to je.
RejZoR's Flock of Sheep @ www.rejzor.tk

Kenpachi ::

Whatever man. Performance štejejo, ne pa lepe sence. Ti kar mej svojih 1024x fsaa. Pol pa kričiš cheaterji naokoli tistim, ki špilajo na low detail.
Zaraki Kenpachi.

Bananovec ::

Kenpachi je izjavil:

Wut. V multiplayer igri občudujete sence?

Saj ne, da je govora o grafičnem napredku in ne igralnosti.
Its only copying if samsung does it. And unless we patent this in 5 years,
this is the shittest tech ever ... and we'll sue you.
Regards, Apple

Berserker ::

Kenpachi je izjavil:

Whatever man. Performance štejejo, ne pa lepe sence. Ti kar mej svojih 1024x fsaa. Pol pa kričiš cheaterji naokoli tistim, ki špilajo na low detail.


Kakšno omejeno razmišljanje. Fora pravičnega tekmovanja naj bi bila igranje v istih pogojih. Grafično pa špili tudi napredujejo. Sem imel podobno foro v OFP, ko je folk izključil dim/sence ter so bile dimne praktično neuporabne.

Kenpachi ::

Kaj je tu omejenega, a ti rad špilaš, da ti spastično skače špil v razponu 30 - xxfps? Meni ne paše. Multiplayer vedno špilam na low detail. Pa igram tako, da pomagam ekipi/delam objective, ne ogledujem si senc in si pravim "pfej, tole je čist tu mač zobčasto".

To, da se da detajle znižat, ni moj problem, tako kot tudi tvoj ne, da bi ljudi označeval za omejence zaradi tega.

Recimo Battlefield 3 ne izklaplja nobenih decalov na low settings, laufa pa neprimerno bolje. In sence so, oh teh horror, nazobčane do amena. Skozi dim pa vseeno ne vidiš na nobeni stopnji nastavitev, vendar je razlika al imaš diapozitive al normalen gameplay - toliko o pravičnosti. Pa pri BF3 je ni mašine, ki ne bi klecnila na ultra settings + max aa or whatever.
Zaraki Kenpachi.

RejZoR ::

Ne vem kaj bluziš o skakanju fps, men CS:GO leti s 150+ fps z vsem na max in 4xEQ in 16xAF.
Battlefield 3 mi je tud deloval čist tekoče z vsem na Ultra...
RejZoR's Flock of Sheep @ www.rejzor.tk

Truga ::

Eni pac igrajo in vedno bojo igral na toasterjih, pol so pa fous in pisejo buce po forumih.


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Half-Life II (strani: 1 2 3 430 31 32 33 )

Oddelek: Igre
162887905 (5819) M-Power
»

Steam za Linux potrjen, prva igra bo Left4Dead 2 (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Novice / Igre
24526228 (19203) Nummy
»

Valve pripravlja Source 2

Oddelek: Novice / Igre
183117 (1829) Truga
»

Half-Life 2 Episode Three (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Igre
12314154 (5500) tt2
»

Valve pripravlja PS3 ekipo

Oddelek: Novice / Igre
142813 (1984) legiceeu

Več podobnih tem