»

V igrah z lokalnim večigralstvom se bo mogoče na Steamu kmalu povezati preko interneta

Ars Technica - Na Steamu bodo čez dober teden pognali beta test funkcije Remote Play Together, ki bo do štirim osebam omogočala, da se v igrah z načinom lokalnega večigralstva pomerijo po internetu.

Na servisu Steam je nekaj zelo priljubljenih iger, ki poznajo zgolj lokalno igro v več - se pravi na skupnem ali deljenem zaslonu. Kdor želi dandanes takšne naslove igrati preko interneta, se mora potruditi z zunanjimi programi, kakršen je Parsec. Pred leti so sicer pri Nvidii nekaj časa preizkušali podobno funkcijo GameStream co-op, a se ni ohranila. Kmalu pa utegne biti skok na linijo enostavnejši, saj so pri Valvu napovedali skorajšnji začetek javnega preizkušanja takšne novosti Remote Play Together.

Najava je sicer prišla potiho, s pošto razvijalcem, a je hitro ušla na splet, nakar so jo uradno potrdili. Funkcija Remote Play Together je postavljena na obstoječi zmogljivosti Remote Play in bo lahko povezala dve do štiri osebe. Omejena bo na igralne načine, kjer vsi vidijo enak zaslon, torej...

7 komentarjev

Valve pripravlja Source 2

Shacknews - Na Shacknews poročajo, da Valve pripravlja novo različico svojega pogona za igre, poznanega pod imenom Source. Razvoj Source 2 je potrdil sam Gabe Newel, ko ga je za rojstni dan v Valvovih pisarnah obiskala skupina oboževalcev. Na vprašanje, če je v pripravljanju nov pogon, je povedal, da nekaj novega razvijajo že dlje časa. Nekoliko manj točen je bil odgovor na vprašanje, če gre za popolnoma na novo začet projekt ali zgolj za nadgradnjo starega pogona (kar naj bi bil bolj priljubljen način razvoja do nedavnega), a se vseeno predvideva, da bo pogon popolnoma nov. Ta objava se navezuje z omembami v nekaterih datotekah Valve Filmmakerja, najdenih v preteklem avgustu.



Prva generacija pogona Source je stara že dobrih 8 let, saj smo ga prvič ugledali leta 2004 z izidom Counter Strike: Source, temu pa je sledil izid Half Life 2. Zasnovan je bil z nadgradnjami v mislih, zato tudi tako dolgo obdobje aktivne uporabe, obenem pa jim je modularen način zasnove omogočal, da so pri Valvu leta...

18 komentarjev

Portal 2 prihaja nekoliko prej, a koliko prej?

Portal 2 je blizu!

vir: bit-tech.net
bit-tech.net - Prvo nadaljevanje zelo popularnega Portala, na Valveovem pogonu Source ustvarjene igre (po izdaji prve verzije je razvijalsko ekipo kupil Valve), je sicer načrtovano za 19. april, prihodnji torek. A nestrpno pričakovana igra bi utegnila iziti že nekoliko prej. Na domači spletni strani umetne inteligence oz. operacijskega sistema GLaDOS, ki domuje na strežnikih podjetja Aperture Science, ustvarjalca sistema GLaDOS in pištole za ustvarjanje portalov (poleg drugih tehnologij, uporabljenih v igrah), se je pred dnevi namreč pojavil števec, ki se je do ničle odštel ravno nedavno. Nekateri so pričakovali, da bo to zaznamovalo predčasni izid Portal 2, a temu ni bilo tako.

Namesto tega se je prikazala stran, ki zbira podatke, koliko sredstev...

16 komentarjev

Garry's Mod se bori proti piratom

Peskovniška igra, ki omogoča ogromno modifikacij - Garry's Mod

vir: bit-tech.net
bit-tech.net - Pred dvema dnevoma je Garry Newman, razvijalec dodatka z imenom Garry's Mod, izdal novo različico (Garry's Mod 10), ki ima vgrajen hrošč, prisoten le na piratiziranih izdajah. Garry's Mod je sicer popolnoma samostojna igra, ki na Steamu stane 8 €, a uporaba zahteva, da si uporabnik lasti vsaj eno igro s pogonom Source, na kateri je Garry's Mod osnova. Napaka v najnovejši izdaji je uradno poimenovana Unable to shade polygon normals in povzroči, da se igra ne zažene ter javi napako. Ideja je, da bi pirati napako sporočili, obenem pa bi zraven v poročilu vključili še uporabniško ime na Steamu.

Ideja je bila uspešna, saj je razvijalec identificiral kar 2.500 piratov v vsega 15 urah. To pomeni do 20.000 € izgubljenih prihodkov, a Garry...

67 komentarjev

Steam za Mace prispel!

Tudi na Macih

vir: engadget
engadget - Steam je bil za jabolčne računalnike napovedan že za april, a je prišlo do manjše zamude, zaradi česar so pri Valveu datum izida prestavili na 12. maj. Slednji je bil včeraj, Steam pa je zdaj na voljo tudi za OS X. Mnogi so se spraševali, kako bo z izbiro iger, saj je bil sprva potrjen le Valveov pogon Source, na katerem temelji Half Life 2, Counter-Strike:Source, Portal, itd., a težav z izbiro ne bo, čeprav je neprimerno bolj skopa, kot za Windows.

Že ob izidu je namreč na Steamu mogoče kupiti 57 iger. Oziroma kupiti 56, namestiti pa 57. V znamenje praznovanja izdaje za OS X ter velikega števila naslovov igre leta je namreč do 24. maja Portal popolnoma brezplačen, ne le za uporabnike Applovih računalnikov,...

38 komentarjev

Steam prihaja na OS X

Draženje uporabnikov izpred nekaj dni

vir: engadget
engadget - Uporabniki jabolčnih računalnikov, ki radi uživate tudi v dobri igri, imate ob tej novici nedvomno razlog za veselje. Valve, podjetje, ki je ustvarilo celotno serijo Half Life in mnogo z njim povezanih razširitev, tudi Steama, bo del svojega nabora preneslo na Applov OS X. Sprva bodo za OS X predstavili celoten servis Steam, prek katerega mnogi kupujejo legalne in poceni različice iger (brez nadležnega DRM-ja) in predelan pogon Source. Na njem sta recimo osnovani seriji Half Life 2 (s svojimi epizodami) in Left 4 Dead, ki bosta za OS X na voljo istočasno, kot Steam. Izid se bo zgodil v aprilu. Konec leta 2010 se lahko nadejamo tudi izida nadaljevanja miselne prvo-osebne streljačine Portal, ki bo tako prva Valveova igra, istočasno predstavljena za Windows in OS X. Za vse uporabnike Applovih računalnikih, ki...

51 komentarjev

Valve pripravlja PS3 ekipo

bit-tech.net - Kot smo že govorili, v preteklosti Valve ni bil preveč naklonjen Sonyjevemu PlayStation 3, vseeno pa so se na tej platformi znašle igre. Slednje je predelal kar založnik EA, tukaj pa se najde tudi težava oz. razlog za spremembo odločitve. Za primer so postavili The Orange Box, ki združuje Half-Life 2, HL2: Episode One, HL2: Episode Two, Team Fortress 2 in Portal. PC in Xbox360 igri sta pri Metacriticu dosegli oceno zavidljivih 96 %, medtem ko je PS3 različica dosegla le 84 %.

Pri Valve so se zato odločili, da bodo, kljub pomanjkanju navdušenja nad platformo, razvoj PlayStation 3 iger preselili pod isto streho. Tako bodo izidi vseh treh platform sovpadali, enaka pa bo tudi kvaliteta in podpora po izidu. Zato pravijo, da že iščejo talentirane programerje za PlayStation 3. A vseeno jim lahko pošljete življenjepis, tudi če nimate izkušenj s PS3. Talentiranih razvijalcev se nikoli ne branijo.

14 komentarjev