Novice » Avtorsko pravo » Ni miru za jekleno pest (3): nove uvodne špice DVD in BR ploščkov
BALAST ::
Nizozemski sodnik, kateri je ukazal cenzuro povezav s Piratebay-a, je bil podkupljen!
In Zemlja se še vedno vrti okoli denarja.
In Zemlja se še vedno vrti okoli denarja.
"You may fool all the people some of the time;
you can even fool some of the people all the time;
but you can't fool all of the people all the time."
you can even fool some of the people all the time;
but you can't fool all of the people all the time."
Gavran ::
digitalcek je izjavil:
Torej v Sloveniji (pa tudi širše) ni rešitve. Razen ACTE. ACTE v predlagani, ali bolj omiljeni inačici. Če hočemo igrati po nekih pravilih.
Če pa se na spletu gremo džunglo (kar se gremo), pa naj ostane tako...
Očitno se ne zavedaš da ACTA pomeni tudi to da ko boš ustvaril svojo vsebino te bo lahko nek velik producent obtožil da si skopiral njegovo idejo in brez dokazov dosegel umik tvojega produkta, ti pa boš moral dokazovati preko sodišča svojo pravico. A ti je res to všeč?
In ja, pripravljen sem dati 5€ za tvoj produkt, če pa hočeš da dobim še kakšnega kupca pa rabim vzorce.
Bodimo strpni do virusov. Tudi virusi gripe, prehlada in AIDSa morajo živeti.
SkipEU ::
Pred časom sem kupil originalni DVD in za nagrado, ker sem ga kupil, mi ga niso pustili predvajati preko projektorja. Da sem lahko pogledal faking film na način, kot sem si ga želel, sem kljub originalu moral dol potegniti še piratsko verzijo.
gruntfürmich ::
digitalcek je izjavil:
Je potem čudno, če je večina avtorjev nenehno slabe volje, če potem včasih popi.dijo in potem pogosto dajo občinstvu na voljo vso svojo ponudbo brezplačno in si pri tem mislijo: pa požrite vse, svinje zastonjkarske...
se ti ne zdi da opisuješ stanje slovenskih založb? ki si mislijo: pizde zastonjskarske, pripeljite se v ljubljano pa v samo tej in tej trgovini kupite naš cd. ker se za vas pizde konzumerske ne bomo zašvicali in postavli portala za enostavno kupovanje glasbe preko spleta...
nisi v resnici tega opisoval?
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
digitalcek ::
gruntfürmich je izjavil:
se ti ne zdi da opisuješ stanje slovenskih založb? ki si mislijo: pizde zastonjskarske, pripeljite se v ljubljano pa v samo tej in tej trgovini kupite naš cd. ker se za vas pizde konzumerske ne bomo zašvicali in postavli portala za enostavno kupovanje glasbe preko spleta...
nisi v resnici tega opisoval?
Strinjam se, da ga nekateri (avtorji, založbe) lomijo.
Strinjam se, da se nekateri ne premaknejo v smeri novih načinov ponudbe in prodaje niti za milimeter.
Se pa ob vsem tem NE strinjam, da je kateremukoli avtorju ukradana ena sama fotografija, ali ena sama skladba.
Eno je, če zaradi svojega neznanja ali ležernosti dela v svojo škodo in malo (ali nič) ne proda. Drugo pa je (ne glede na ležernost ali neznanje) da mu/nam kradejo.
Če ponujaš svoj content samo tako, da je plačljiv, je vsak ogled, ali download brez soglasja ali brez vednosti avtorja, vsak upload tega contena na travnik, ali linkanje na travnik - kraja!
Pustimo teorije, da tisti, ki so content pogledali, itak niso imeli namena, da ga kupijo.
Tudi tisti, ki je ukardel bicikel ali avto, da bi se malo vozakal naokrag in ga potem vrnil, ga je dejansko ukradel. Čeprav ga sploh ni imel namen ukrasti, samo zanimalo ga je, kako se da peljati v novem modelu.
Bi pa, tat, šel v salon in prosil za eno vožnjo...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: digitalcek ()
poweroff ::
digitalcek je izjavil:
Dajva bit poštena. Zgolj na tem (in na nobenem drugem!) forumu je nek opaznejši odstotek uporabnikov, ki dejansko cenijo avtorstvo, čeprav po prebranih postih mogoče tega ne bi mogli trditi.
In omenjeni forumaši tudi dejansko kdaj kaj kupijo. Nekateri, kot lahko preberemo, kupujejo content celo redno.
Jaz večinoma kupujem. No, vsaj do sedaj sem. Ampak ko pa naletiš na prav ogaben pohlep, se pa neha.
Mulariji sem kupoval Harrya Potterja. 9 EUR na DVD. Do zadnjih dveh delov, kjer je pa cena - 40 EUR.
No, tle se pa vse neha. Prvikrat v življenju sem uporabil travnik. In verjetno ga bom še kdaj.
In ja. če me mislijo jeb*t še z nekimi unskippable traparijami (ala "oglasi"), bo travnik začel redno peti.
sudo poweroff
barakus ::
digitalcek je izjavil:
Mulariji sem kupoval Harrya Potterja. 9 EUR na DVD. Do zadnjih dveh delov, kjer je pa cena - 40 EUR.
No, tle se pa vse neha. Prvikrat v življenju sem uporabil travnik. In verjetno ga bom še kdaj.
Stallman te podpira (vsaj kar se tiče ne-nakupa): http://stallman.org/harry-potter.html
poweroff ::
Hja, če je pa Stallman tko reku... pol pa ne bom ugovarjal, sploh.
I like this attitude.
I don't say you shouldn't read these books. That I leave to the author. I only urge you not to pay for them.
I like this attitude.
sudo poweroff
Gandalfar ::
> Strinjam se, da ga nekateri (avtorji, založbe) lomijo.
> Strinjam se, da se nekateri ne premaknejo v smeri novih načinov ponudbe in prodaje niti za milimeter.
Se ti ne zdi, da je vecina taksnih? In da se namesto tepe malega cloveka, bi lahko se kaksno grdo rekel proti okornim avtorjem vsebin?
> Strinjam se, da se nekateri ne premaknejo v smeri novih načinov ponudbe in prodaje niti za milimeter.
Se ti ne zdi, da je vecina taksnih? In da se namesto tepe malega cloveka, bi lahko se kaksno grdo rekel proti okornim avtorjem vsebin?
Furbo ::
Zanimivo je, kako avtorji jamrajo, da ni kupcev vsebin.
Kako da jih ni, nekateri prodajajo plate v milijonih izvodov, imajo obiskane koncerte, drugi prodajajo knjige, slike...
Piratstvo zmanjšuje količino prodane robe, ampak če ti nihče ne kupi niti 1000 plat, se je treba soočiti z realnostjo, zanič si.
Kako da jih ni, nekateri prodajajo plate v milijonih izvodov, imajo obiskane koncerte, drugi prodajajo knjige, slike...
Piratstvo zmanjšuje količino prodane robe, ampak če ti nihče ne kupi niti 1000 plat, se je treba soočiti z realnostjo, zanič si.
i5-13600K, Noctua NH-D15, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO,
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC
gruntfürmich ::
digitalcek je izjavil:
Se pa ob vsem tem NE strinjam, da je kateremukoli avtorju ukradana ena sama fotografija, ali ena sama skladba.
Eno je, če zaradi svojega neznanja ali ležernosti dela v svojo škodo in malo (ali nič) ne proda. Drugo pa je (ne glede na ležernost ali neznanje) da mu/nam kradejo.
eno in edino je to, da zaradi 'svojega neznanja ali ležernosti dela v svojo škodo in malo (ali nič) ne proda'. ker so neumni, zabiti. in potem krivdo valijo na p2p.
če ne bi bili zabiti in neumni, bi bili sposobni in bogati. in bi se jim kratkomalo jebalo za tistih par piratov...
ja, resnica boli.
v tujini pa boli pohlep...
zato pa tudi ti pusti teorije. sploh zato, ker primerjaš fizične stvari z zaporedjem ničel in enic. pa še te niso 'originalne'...
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
WhiteAngel ::
Stallman je zadnjič eno zanimivo trditev rekel, na katero se večkrat spomnim:
Po njegovem, to da deliš knjigo, DVD, glasbo, program ali kar koli že, je temeljna pravica posameznika in se je ne bi smelo omejevati (kar dela copyright). Vsi nas učijo, da "ukradeš" film s tem, ko ga skopiraš (ker je pač tako v EULA zapisano), ampak po njegovem je to bullshit. Če od nekoga skopiraš knjigo ali idejo (načrti, patenti), še ne pomeni da jo ukradeš = odtujiti nekomu. Avtor jo bo še vedno imel, ideja se bo le razširila še k tebi.
Po njegovem, to da deliš knjigo, DVD, glasbo, program ali kar koli že, je temeljna pravica posameznika in se je ne bi smelo omejevati (kar dela copyright). Vsi nas učijo, da "ukradeš" film s tem, ko ga skopiraš (ker je pač tako v EULA zapisano), ampak po njegovem je to bullshit. Če od nekoga skopiraš knjigo ali idejo (načrti, patenti), še ne pomeni da jo ukradeš = odtujiti nekomu. Avtor jo bo še vedno imel, ideja se bo le razširila še k tebi.
bosmla ::
S Stallmanom se kar strinjam - vendar je danes prevec pohlepa vsepovsod. Vsi bi hoteli sluzit nekako tako kot, da bi kmet enkrat v zivljenju posadil eno njivo potem pa do konca zivljenja od tega zivel.
Gandalfar ::
WhiteAngel je izjavil:
Stallman je zadnjič eno zanimivo trditev rekel, na katero se večkrat spomnim:
Po njegovem, to da deliš knjigo, DVD, glasbo, program ali kar koli že, je temeljna pravica posameznika in se je ne bi smelo omejevati (kar dela copyright). Vsi nas učijo, da "ukradeš" film s tem, ko ga skopiraš (ker je pač tako v EULA zapisano), ampak po njegovem je to bullshit. Če od nekoga skopiraš knjigo ali idejo (načrti, patenti), še ne pomeni da jo ukradeš = odtujiti nekomu. Avtor jo bo še vedno imel, ideja se bo le razširila še k tebi.
and yet, RMS se vedno zagovarja spostovanje EULA ;)
[D]emon ::
Sam imam, za svoje pojme dokaj obsezno, zbirko DVDjev s filmi, ki so mi res vsec in ki jih lahko veckrat pogledam. Vendar pa sem pri vsakem ploscku, na katerem so se pojavile reklame ki se jih ne da preskociti, rekel "Opa misko, tkole me pa ne boste j@#$%." in naredil kopijo dvdja na kateri je samo dejanski film. Nobenih opozoril o tem kako ohinsplohzlobni so pirati, nobenih blesavih CIA/FBI/WHATEVERTHEF@#$ warningov, nobenih trailerjev ki jih moras gledati, blesavih animiranih menijev ki delajo pocasi ko sto hudicev ipd. Samo film. (Ter, jasno, podnapisi)
In obcasno se v tej zbirki znajdejo tudi novi ploscki. Vendar pri takih cenah kart za kino ne mislim kupovati macka v zaklju. Zatorej takrat zapoje travnik, pogledam recimo prvih 10 minut, ce me zadeva ne pritegne gre v digitalna nebesa, ce me pritegne pogledam do konca in, verjeli ali ne, morda celo kupim plosckovno varianto. Zal je vecina novejse robe take, da se po hitrem postopku znajde v digitalnih nebesih. In da bi za tako varianto placeval karto za kino ... ne hvala. Rajsi tisti denar prihranim za ploscek s filmom, ki me dejansko pritegne.
Kar se tice glasbe, dogajanju vecinoma sploh ne sledim, ce pa slucajno naletim na pesem, ki mi je vsec, pa skoraj zagotovo najdem videospot na YouTube kanalu izvajalca (pod vodstvom VEVO), kjer je O MOJ BOG ogled na voljo zastonj. Zal so opcije za digitalni nakup glasbe v Sloveniji nekje na nivoju Kitajske vukojebine, in ostajam pri VEVO kanalih na YouTube. (50 in vec eur za album na katerem mi je morda vsec ena pesem je pac absurd.)
Kot je ze bilo povedano: Zalozbe in podobne entitete se vedno zmotno mislijo, da se mora trg prilagajati njim, pa vendar je vec kot ocitno, da to ni tako. Seveda je za obstoj takega nacina razmisljanja kriv denar, ki je tepcem na odgovornih polozajih popolnoma zameglil razum--kar je le se eden od razlogov, zakaj se prenekateri glasbeni (pa tudi filmski) ustvarjalci po novem obracajo neposredno na publiko, brez middle man-a v obliki zalozbe/agencije/cesarkoli.
Dokler odgovornim ne bo kapnilo, da lajajo v napacno drevo, ter da se je treba prilagajati trgu in povprasevanju, ne bodo spremembe prinesle nic dobrega, se posebej ne za tiste, ki so do avtorskih del prisli po legalni poti.
Just my $0,02
In obcasno se v tej zbirki znajdejo tudi novi ploscki. Vendar pri takih cenah kart za kino ne mislim kupovati macka v zaklju. Zatorej takrat zapoje travnik, pogledam recimo prvih 10 minut, ce me zadeva ne pritegne gre v digitalna nebesa, ce me pritegne pogledam do konca in, verjeli ali ne, morda celo kupim plosckovno varianto. Zal je vecina novejse robe take, da se po hitrem postopku znajde v digitalnih nebesih. In da bi za tako varianto placeval karto za kino ... ne hvala. Rajsi tisti denar prihranim za ploscek s filmom, ki me dejansko pritegne.
Kar se tice glasbe, dogajanju vecinoma sploh ne sledim, ce pa slucajno naletim na pesem, ki mi je vsec, pa skoraj zagotovo najdem videospot na YouTube kanalu izvajalca (pod vodstvom VEVO), kjer je O MOJ BOG ogled na voljo zastonj. Zal so opcije za digitalni nakup glasbe v Sloveniji nekje na nivoju Kitajske vukojebine, in ostajam pri VEVO kanalih na YouTube. (50 in vec eur za album na katerem mi je morda vsec ena pesem je pac absurd.)
Kot je ze bilo povedano: Zalozbe in podobne entitete se vedno zmotno mislijo, da se mora trg prilagajati njim, pa vendar je vec kot ocitno, da to ni tako. Seveda je za obstoj takega nacina razmisljanja kriv denar, ki je tepcem na odgovornih polozajih popolnoma zameglil razum--kar je le se eden od razlogov, zakaj se prenekateri glasbeni (pa tudi filmski) ustvarjalci po novem obracajo neposredno na publiko, brez middle man-a v obliki zalozbe/agencije/cesarkoli.
Dokler odgovornim ne bo kapnilo, da lajajo v napacno drevo, ter da se je treba prilagajati trgu in povprasevanju, ne bodo spremembe prinesle nic dobrega, se posebej ne za tiste, ki so do avtorskih del prisli po legalni poti.
Just my $0,02
Mavrik ta forum uporablja za daljsanje e-penisa. Ker si ne upa iz hise.
JesusChrist ::
digitalček:
jaz ne bom cenil avtorstva iz veliko razlogov:
- ker imajo toliko denarja da ne vedo kam bi z njim
- ker proizvajajo drek (ne velja za vse)
- ker toliko začunajo za ta drek
- ker te hočejo zaradi tega dreka, ki ni vreden počenega groša zapret
- ker se ne zavedajo, da jim piratstvo dejansko pomaga na vse mogoče načine (večja prodaja tega dreka, večja prepoznavnost, ...)
- ker se jih večina do svojih fenov, ki jim omogočijo to prašičenje za mizo in kupovanje dragih avtov, obnaša kot da so zadnji drek na svetu
- ...
torej dokler bodo bogatejši od mene, bom kradel glasbo, filme, igre in software. ampak bom kljub temu hodil v kino (in jim za to sranje od filmov plačeval), kupil kako igro preko steam-a ali v trgovini, kupil kak zares (za moje pojme) dober album itd.
jaz ne bom cenil avtorstva iz veliko razlogov:
- ker imajo toliko denarja da ne vedo kam bi z njim
- ker proizvajajo drek (ne velja za vse)
- ker toliko začunajo za ta drek
- ker te hočejo zaradi tega dreka, ki ni vreden počenega groša zapret
- ker se ne zavedajo, da jim piratstvo dejansko pomaga na vse mogoče načine (večja prodaja tega dreka, večja prepoznavnost, ...)
- ker se jih večina do svojih fenov, ki jim omogočijo to prašičenje za mizo in kupovanje dragih avtov, obnaša kot da so zadnji drek na svetu
- ...
torej dokler bodo bogatejši od mene, bom kradel glasbo, filme, igre in software. ampak bom kljub temu hodil v kino (in jim za to sranje od filmov plačeval), kupil kako igro preko steam-a ali v trgovini, kupil kak zares (za moje pojme) dober album itd.
remember, the clock is ticking. run like no tomorrow.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: JesusChrist ()
nekikr ::
in jim za to sranje od filmov plačeva
Zakaj bi plačal za nekaj kar ti ni všeč in te obenem nihče ne sili, da greš gledat? In če ima nekdo več od tebe še ne pomeni, da zato začneš krasti.
Če ti je stvar všeč in ima razumno ceno potem to kupiš. Ne ker s tem podpiraš avtorja ampak ker ima stvar postavljeno ceno in je neplačilo avtomatično kraja. Če se s ceno/kvaliteto ne strinjaš potem pa pač ignoriraš in je stvar rešena. Razumem še morda te skrajne primere ala Harry Potter, ampak da bi pa piratiziral samo zato, ker imajo nekateri več od tebe je pa tako, kot če ne bi plačeval elektrike, ker ima elektro podjetje dobiček večji od tvoje plače...
JesusChrist ::
in jim za to sranje od filmov plačeva
Zakaj bi plačal za nekaj kar ti ni všeč in te obenem nihče ne sili, da greš gledat? In če ima nekdo več od tebe še ne pomeni, da zato začneš krasti.
Če ti je stvar všeč in ima razumno ceno potem to kupiš. Ne ker s tem podpiraš avtorja ampak ker ima stvar postavljeno ceno in je neplačilo avtomatično kraja. Če se s ceno/kvaliteto ne strinjaš potem pa pač ignoriraš in je stvar rešena. Razumem še morda te skrajne primere ala Harry Potter, ampak da bi pa piratiziral samo zato, ker imajo nekateri več od tebe je pa tako, kot če ne bi plačeval elektrike, ker ima elektro podjetje dobiček večji od tvoje plače...
In katero metodo bi ti uporabil, da bi vnaprej vedel, če bo TEBI film všeč? Vedeževalko? Za piratiziranje sem mislil na to, da bom piratiziral le tisto, kar res rabim (software) - pri filmih pa sem ti že napisal zgoraj. Glasbo poslušam 99% online radio ali v avtu.
remember, the clock is ticking. run like no tomorrow.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: JesusChrist ()
nekikr ::
In kako za karkoli v življenju veš, da ti bo všeč? Pašteto v trgovini prej ukradeš in šele potem kupiš? Če ti je trailer filma všeč potem upaš da bo ok in greš v kino (mimogrede, včeraj sem šel gledat Avengerje in obenem na Jokerja nakazal 112€), vsakič ti pač ni...in kaj potem? Kje v življenju si pa lahko vedno prepričan kako bo in da boš dobil za svoj denar tisto kar pričakuješ?
Kar res rabiš? Glej, tisto kar res rabiš ti ne bo problem kupiti. Letos sem za programje zapravil nekih 4000€. Ker ga res rabim. Ampak ta "res rabim" pomeni, da ga resnično rabim, ne pa tako kot "res rabi" Photoshop vsak, ki _mora_ obdelati 30 slik iz stričevega rojstnega dne.
Ko boš enkrat odrasel in se šel resen posel boš na stvari gledal drugače - upam vsaj, močno.
Kar res rabiš? Glej, tisto kar res rabiš ti ne bo problem kupiti. Letos sem za programje zapravil nekih 4000€. Ker ga res rabim. Ampak ta "res rabim" pomeni, da ga resnično rabim, ne pa tako kot "res rabi" Photoshop vsak, ki _mora_ obdelati 30 slik iz stričevega rojstnega dne.
Ko boš enkrat odrasel in se šel resen posel boš na stvari gledal drugače - upam vsaj, močno.
Furbo ::
Ah nekateri so pač tako naučeni (verjetno od nesposobnih staršev), da so bolj uspešni od njih vsi lopovi in barabe, da služijo le zato ker preveč računajo itd..
Potem jim s čisto vestjo kradejo, pljuvajo po njih in se na splošno obnašajo za en drek.
Potem jim s čisto vestjo kradejo, pljuvajo po njih in se na splošno obnašajo za en drek.
i5-13600K, Noctua NH-D15, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO,
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC
Zvezdica27 ::
lp,
jaz sem priprabljen dati 10e na mesec pa naj si fantje delijo kot hočejo. Jaz bom pa (kot sedaj) vlekel dol kadar mi paše (že dolgo nič, a včeraj recimo beastie boyse).
Neumnost človeka je neizmerna.
b
jaz sem priprabljen dati 10e na mesec pa naj si fantje delijo kot hočejo. Jaz bom pa (kot sedaj) vlekel dol kadar mi paše (že dolgo nič, a včeraj recimo beastie boyse).
Neumnost človeka je neizmerna.
b
Arto ::
Pomoje itak ni glavni problem denar, ampak dostoponost. Zakaj bi hodil v trgovino, če lahko kliknem - tistega evra na skladbo mi pa tudi ni škoda. Samo enostavna mora bit zadeva, pa jo bodo ljudje garantirano zagrabili - case in point, iTunes.
Fritz ::
Deljenje vsebin na spletu ni kraja, tako kot posojanje kupljenih DVD-jev, knjig in slik ni kraja. Kraja je, če nekomu nekaj vzameš in potem ti to imaš, on pa več nima. Po vaši in ninjetovi zblojeni logiki je kraja tudi poslušanje glasbe na javnem mestu, saj si jo v trenutku, ko si jo slišal in za to nič plačal - ukradel.
Še enkrat za vse, ki vztrajno prepričujejo druge, da so materialne in nematerialne dobrine enake. Materialne dobrine so v našem vesolju (no, še bolj na našem planetu) omejene. Ko jih imaš, jih je na razpolago za druge toliko manj. Ideje, digitalne ali digitalizirane vsebine pa lahko v nedogled kopiraš in še vedno ti ostane enako, kot si imel na začetku, le da to isto imajo sedaj tudi vsi drugi.
Kdor služi z uporabo ali prodajo tujega dela naj avtorju dela za to plača. Kdor je res zadovoljen z avtorjevim delom, naj ga avtorju tudi plača. Tisti, ki je avtorjevo delo poskusil, videl, poslušal in ugotovil, da ni vredno denarja za katerega se prodaja, pa je lahko srečen, da je to ugotovil preden ga je marketing zavedel oz. preden je svoj denar zapravil za zanj nevredno delo.
Kraja je, če avtorju ukradeš sliko, kip ali kar koli drugega kar ima materialno obliko. Kraja je, če se na koncert, razstavo ipd. vtihotapiš brez plačila vstopnine, ni pa kraja, če si koncert, razstavo ipd. posnameš. Tako ali tako veš, da posnetek in osebno doživetje nista isto.
Dobri avtorji nikoli ne bodo imeli težav prodati svoja dela bodisi neposredno, bodisi skozi razstave, koncerte, predstavitve itn. Je pa res, da to zahteva več dela kot podpisati pogodbo z založbo, natisniti milijon ploščkov, jim nastaviti nerazumno visoko ceno in čakati, da marketing zagotovi pritok denarja v malho.
Še enkrat za vse, ki vztrajno prepričujejo druge, da so materialne in nematerialne dobrine enake. Materialne dobrine so v našem vesolju (no, še bolj na našem planetu) omejene. Ko jih imaš, jih je na razpolago za druge toliko manj. Ideje, digitalne ali digitalizirane vsebine pa lahko v nedogled kopiraš in še vedno ti ostane enako, kot si imel na začetku, le da to isto imajo sedaj tudi vsi drugi.
Kdor služi z uporabo ali prodajo tujega dela naj avtorju dela za to plača. Kdor je res zadovoljen z avtorjevim delom, naj ga avtorju tudi plača. Tisti, ki je avtorjevo delo poskusil, videl, poslušal in ugotovil, da ni vredno denarja za katerega se prodaja, pa je lahko srečen, da je to ugotovil preden ga je marketing zavedel oz. preden je svoj denar zapravil za zanj nevredno delo.
Kraja je, če avtorju ukradeš sliko, kip ali kar koli drugega kar ima materialno obliko. Kraja je, če se na koncert, razstavo ipd. vtihotapiš brez plačila vstopnine, ni pa kraja, če si koncert, razstavo ipd. posnameš. Tako ali tako veš, da posnetek in osebno doživetje nista isto.
Dobri avtorji nikoli ne bodo imeli težav prodati svoja dela bodisi neposredno, bodisi skozi razstave, koncerte, predstavitve itn. Je pa res, da to zahteva več dela kot podpisati pogodbo z založbo, natisniti milijon ploščkov, jim nastaviti nerazumno visoko ceno in čakati, da marketing zagotovi pritok denarja v malho.
Furbo ::
Se vidi, da nisi še nič takega ustvaril, kar bi se dalo digitalizirati in bi bilo vredno piratiziranja. Potem boš verjetno obrnil ploščo.
i5-13600K, Noctua NH-D15, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO,
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC
Poldi112 ::
>Po vaši in ninjetovi zblojeni logiki je kraja tudi poslušanje glasbe na javnem mestu, saj si jo v trenutku, ko si jo slišal in za to nič plačal - ukradel.
V bistvu ni kraja, ker je tisti, ki predvaja, plačal sazas-u, da ti lahko poslušaš na javnem mestu.
V bistvu ni kraja, ker je tisti, ki predvaja, plačal sazas-u, da ti lahko poslušaš na javnem mestu.
Where all think alike, no one thinks very much.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.
Fritz ::
Se vidi, da nisi še nič takega ustvaril, kar bi se dalo digitalizirati in bi bilo vredno piratiziranja. Potem boš verjetno obrnil ploščo.
Piratiziranje je prodaja tujih vsebin, torej pridobitna dejavnost na tuj račun, kar je sporno in zakonsko precej bolj strogo obravnavano od deljenja datotek.
Danes se da digitalizirati tekst, glasbo, video, slika in tu je seveda programje, ki je že izvirno v tej obliki. Jutri (eksperimentalno že danes) bomo imeli v digitalni obliki tudi matrice za 3D tiskalnike. Vse to je znanje. Tako kot je znanje tudi digitalno zapisan genom ljudi, živali ipd. In na vse to nekdo želi nalepiti etiketo: 'Zasebna lastnina, prepovedan dostop in nepooblaščena uporaba'.
Nimam nič proti ustvarjalcem in zagovarjam, da se njihovo delo plača oz. da se jim vsekakor omogoči, da lahko živijo in ustvarjajo. Imam pa precej proti ekonomskemu modelu, založniškim hišam in kriminalizaciji slehernega uporabnika, ki vsebine pod monopolom na kopiranje uporablja za zasebno rabo.
>Po vaši in ninjetovi zblojeni logiki je kraja tudi poslušanje glasbe na javnem mestu, saj si jo v trenutku, ko si jo slišal in za to nič plačal - ukradel.
V bistvu ni kraja, ker je tisti, ki predvaja, plačal sazas-u, da ti lahko poslušaš na javnem mestu.
Ne razumeš, videl, slišal, razumel in ponotranjil sem idejo. Nosim jo v glavi, ergo sem jo, po mnenju nekaterih, ukradel.
P.S.
A SAZAS plačuje tudi tujim avtorjem oz. imetnikom monopola nad kopiranjem?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Fritz ()
JesusChrist ::
Ah nekateri so pač tako naučeni (verjetno od nesposobnih staršev), da so bolj uspešni od njih vsi lopovi in barabe, da služijo le zato ker preveč računajo itd..
Potem jim s čisto vestjo kradejo, pljuvajo po njih in se na splošno obnašajo za en drek.
Verjemi, da so me starši tako dobro naučili, da bolje skoraj ne bi mogli. Za razliko od nekaterih mojih vrstnikov.
Me zanima koliko sta vidva angela, da se tako oglašata, kot da še nikoli nista downloadala piratske kopije česa.
Naj vame vrže kamen tisti, ki še nikoli ni piratiziral. Prosim.
remember, the clock is ticking. run like no tomorrow.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: JesusChrist ()
digitalcek ::
In ja. če me mislijo jeb*t še z nekimi unskippable traparijami (ala "oglasi"), bo travnik začel redno peti.
Zanimivo, da vas motijo samo unskippable ploščki.
Da pa prideš na neko usrano spletno stran, ali oglasnik, kjer se ti sekundo po odprtju na 2/3 strani zapelje en ogaben blok z eno brezvezno reklamo, ki jo moraš iksat - to vas pa ne moti?
Tu pa uporabite logiko: reveži, od nečesa se pa morajo financirati.
Res je, da je dostop do takih strani brezplačen, ampak za teženje, ki ga izvajajo, bi morali pravzaprav obiskovalcu nekaj plačati. Vsaj 0.10 evra...
Ti na ploščku so vam prodali vsebino, ki jo plačate, ampak dodali še reklamo. Neprijetno, toda delno razumljivo.
Ste pripravljeni plačati evro več za verzijo filma brez reklame ali opozorila?
Jaz pa sem pripravljen mesečno plačevati 100 evrov za splet BREZ TEŽENJA, brez reklam. Dam 3 evre dnevno, da imam mir pred težljivci, ki nam najedajo...
Zgodovina sprememb…
- predlagalo izbris: zee ()
JesusChrist ::
digitalcek je izjavil:
In ja. če me mislijo jeb*t še z nekimi unskippable traparijami (ala "oglasi"), bo travnik začel redno peti.
Da pa prideš na neko usrano spletno stran, ali oglasnik, kjer se ti sekundo po odprtju na 2/3 strani zapelje en ogaben blok z eno brezvezno reklamo, ki jo moraš iksat - to vas pa ne moti?
Si že kdaj slišal za addone ala AdBlock in podobno? Zelo uporabna stvar. U should try it.
remember, the clock is ticking. run like no tomorrow.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: JesusChrist ()
VelikiTun ::
digitalcek je izjavil:
Da pa prideš na neko usrano spletno stran, ali oglasnik, kjer se ti sekundo po odprtju na 2/3 strani zapelje en ogaben blok z eno brezvezno reklamo, ki jo moraš iksat - to vas pa ne moti?Ne, tako stran nemudoma zaprem in se nanjo ne vrnem.
Tu pa uporabite logiko: reveži, od nečesa se pa morajo financirati.
Ne vem pa, zakaj bi plačeval dodaten € za plošček brez opozoril glede piratiziranja ter napovednikov za filme. Če kupim film, potem sem kupil film, brez reklam, ki jih lahko gledam tudi na TV.
In ja, večina spletnih strani se financira z oglasi. Po drugi strani pa za film že plačaš in so dodatne reklame le pohlep založnikov, ki jim pri stomilijonskih zaslužkih na en film še ni dovolj.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: VelikiTun ()
Zmajc ::
Včeraj sem z neta potegnil full Blu ray Blade runnerja. Preden štartaš film se predvaja 5 minut in 30 sek. dolgo copyright sporočilo v skoraj vseh evropskih jezikih. So normalni? Še dobro da v softwerskem predvajalniku na PCju to sranje lahko skipaš.
Pa preden začnete kritizirat komplet Blade Runner Final cut + workprint version + theatrical version že imamo v DVD verziji še enkrat za isto stvar pač ne mislim plačevat.
edit: pravopis
Pa preden začnete kritizirat komplet Blade Runner Final cut + workprint version + theatrical version že imamo v DVD verziji še enkrat za isto stvar pač ne mislim plačevat.
edit: pravopis
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Zmajc ()
zmaugy ::
digitalcek je izjavil:
Da pa prideš na neko usrano spletno stran, ali oglasnik, kjer se ti sekundo po odprtju na 2/3 strani zapelje en ogaben blok z eno brezvezno reklamo, ki jo moraš iksat - to vas pa ne moti?Ne, tako stran nemudoma zaprem in se nanjo ne vrnem.
Tu pa uporabite logiko: reveži, od nečesa se pa morajo financirati.
Ne vem pa, zakaj bi plačeval dodaten € za plošček brez opozoril glede piratiziranja ter napovednikov za filme. Če kupim film, potem sem kupil film, brez reklam, ki jih lahko gledam tudi na TV.
In ja, večina spletnih strani se financira z oglasi. Po drugi strani pa za film že plačaš in so dodatne reklame le pohlep založnikov, ki jim pri stomilijonskih zaslužkih na en film še ni dovolj.
Odlično povedano.
zmaugy ::
Samo še misel - ali je res vredno za nekaj posranih filmov, pri katerih večinoma po eni minuti lahko vnaprej poveš vso zgodbo ali za nekaj mp3 pesmi, tvegati nevem kakšne drakonske kazni?
A so te "vsebine" res vredne tega? In - če so uporabnike prodajalci teh vsebin zaradi nekaj skopiranih pesmi ali filmov pripravljeni brez milosti tožiti do bridkega konca - ali je avtorje in prodajalce teh vsebin vredno podpreti s poslušanjem in gledanjem takšnih vsebin?
Glede na to, kako se na različnih trgih različno obnašajo do potencialnih kupcev, jih zagotovo motivira denar, ampak po mojem bi jim bilo še hujše, če bi jih naenkrat vsi začeli ignorirati. Si predstavljate da nekega oh in sploh filma nihče ne bi hotel "dolpotegnit" niti legalno kupiti enega ploščka? To bi bolj zaleglo kot vse protestiranje pa še koristno bi bilo, saj gre velikokrat zgolj za mašilo, ki zapravlja naš čas. In čas je edina stvar, ki je nihče ne more kupiti in je zato po mojem preveč dragocen za zapravljanje ob gledanju še ene neumne romantične komedije.
A so te "vsebine" res vredne tega? In - če so uporabnike prodajalci teh vsebin zaradi nekaj skopiranih pesmi ali filmov pripravljeni brez milosti tožiti do bridkega konca - ali je avtorje in prodajalce teh vsebin vredno podpreti s poslušanjem in gledanjem takšnih vsebin?
Glede na to, kako se na različnih trgih različno obnašajo do potencialnih kupcev, jih zagotovo motivira denar, ampak po mojem bi jim bilo še hujše, če bi jih naenkrat vsi začeli ignorirati. Si predstavljate da nekega oh in sploh filma nihče ne bi hotel "dolpotegnit" niti legalno kupiti enega ploščka? To bi bolj zaleglo kot vse protestiranje pa še koristno bi bilo, saj gre velikokrat zgolj za mašilo, ki zapravlja naš čas. In čas je edina stvar, ki je nihče ne more kupiti in je zato po mojem preveč dragocen za zapravljanje ob gledanju še ene neumne romantične komedije.
Fritz ::
Vbistvu legalni kupci kupijo reklamo, ne filma.
V mainstream holivudski produkciji tako ali tako mrgoli prikritih reklam za te in one izdelke, kar je seveda namenjeno izključno povečanju dobička pa bi lahko zaradi teh reklam zlahka spustili cene. Poglej si dokumentarec The greatest movie ever sold.
poweroff ::
digitalcek je izjavil:
Zanimivo, da vas motijo samo unskippable ploščki.
A si vedež? Kako veš, da me to ne moti?
Seveda me moti! Tako zelo....
digitalcek je izjavil:
Da pa prideš na neko usrano spletno stran, ali oglasnik, kjer se ti sekundo po odprtju na 2/3 strani zapelje en ogaben blok z eno brezvezno reklamo, ki jo moraš iksat - to vas pa ne moti?
...tako zelo, da uporabljam AdBlock plus in sploh ne vidim nobenih oglasov.
In ja, me ne gane, če zato klasični mediji na spletu propadajo ker mi niso uspeli prodati oglasov.
sudo poweroff
digitalcek ::
In ja, me ne gane, če zato klasični mediji na spletu propadajo ker mi niso uspeli prodati oglasov.
Propadli bodo tudi digitalni mediji. Če ne čez 5 let, pa čez 15 let. Zaradi prekomernega teženja (reklamiranja). Ker mi NE uspejo prodati niti enega izdelka (pa nimam vključene blokade). Ker ni več denarja...
Me zelo zanima, katere budale še plačujejo po kliku 0,1 evra (ali magari 0,01 evra), ko pa od takih klikov ni praktično nobenega izplena-prodaje?
10.000 klikov (ali celo 100.000) namreč pogosto ne prinese NOBENE prodaje/realizacije.
Izginjajoči srednji razred pač ne more rešiti gospodarstva. Razen, če so hladilniki po 85 evrov (še nikoli tako poceni), kot so bili prejšnji teden v eni od veleblagovnic. Ampak to je tudi bila EDINA stvar v veleblagovnici, ki je imela res ugodno ceno...
Zgodovina sprememb…
- predlagalo izbris: zee ()
Gandalfar ::
> Me zelo zanima, katere budale še plačujejo po kliku 0,1 evra (ali magari 0,01 evra), ko pa od takih klikov ni praktično nobenega izplena-prodaje?
Kako to ves? Imas dostop do njihov A/B analitik?
Kako to ves? Imas dostop do njihov A/B analitik?
ahac ::
To so budale, ki verjetno zaslužijo dost več kot "avtorji", ki ne znajo drugega kot jamrat o piratstvu.
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW
digitalcek ::
> Me zelo zanima, katere budale še plačujejo po kliku 0,1 evra (ali magari 0,01 evra), ko pa od takih klikov ni praktično nobenega izplena-prodaje?
Kako to ves? Imas dostop do njihov A/B analitik?
Jokcajo po webmaster forumu. Drugega jim itak ne ostane v taki situaciji, kot je in pri tako ogomnem številu prebivalcev, kot je (Slovenija)....
Zgodovina sprememb…
- predlagalo izbris: zee ()
Spura ::
WhiteAngel je izjavil:
Stallman je zadnjič eno zanimivo trditev rekel, na katero se večkrat spomnim:
Po njegovem, to da deliš knjigo, DVD, glasbo, program ali kar koli že, je temeljna pravica posameznika in se je ne bi smelo omejevati (kar dela copyright). Vsi nas učijo, da "ukradeš" film s tem, ko ga skopiraš (ker je pač tako v EULA zapisano), ampak po njegovem je to bullshit. Če od nekoga skopiraš knjigo ali idejo (načrti, patenti), še ne pomeni da jo ukradeš = odtujiti nekomu. Avtor jo bo še vedno imel, ideja se bo le razširila še k tebi.
1. RMS je zealot, kar pomeni, da je treba vse njegove ideje jemat z rezervo. Seveda jih folk veselo sprejema, kadar so v njihovo korist.
2. Ta argument, da piratstvo ni kraja zato, ker avtorju ostaja kopija, je bil ze 100x busted in bi ga lahko nehali navajat. Prvic, definicija kraje se lahko spreminja, ni razloga, da ohranjamo definicijo iz pradavnine, ker se svet spreminja in zato se mora spreminjati tudi to kar je kraja. Ideja, da kopiranje ni kraja izhaja, iz vrednotenja izdelkov po njihovem strosku reproduciranja, ki je nicen pri digitalnih vsebinah (samo fizicni nosilec in se tega ponavadi priskrbi tisti ki kopira) in seveda visji pri struci kruha, bajti in avtu, kjer so stroski repoduciranja veliki. Ideja je, da bi moral clovek placati za reprodukcijo stvari (torej toliko, da ti nekaj izdelajo) in ker je ta pri digitalnih vsebinah nicna, je kraja neobstojeca. To je seveda zmotno, saj se pri kraji fizicnih stvari, ki ce jih ukrademo avtorju zmanjkajo, in ima avtor strosek produkcije novega primerka, nikoli ne steje skode v visini produkcijskega stroska, ampak v visini prodajne vrednoste.
Da dam primer, ki je kar najbolj soroden digitalnim vsebinam: ce iz knjigarne ukradem knjigo za 50 eur, se to steje za 50 eur skode, ne pa za 2.5 eur kolikor stane natis se enega primerka, da nadomestijo tega, ki sem ga jst vzel. Tudi sicer ne morem od knjigarne zahtevati, da mi dajo primerek, jst bom pa samo placal 2.5 eur za novo, da bo avtor/knjigarna se vedno imela isto stevilo knjig. Pri deklaraciji 50 eur skode je tukaj 47.5 eur vrednosti v smislu intelektualne lastnine, ki jo ta knjiga predstavlja potencialnemu bralcu. In to ravno unici ta argument, da zato, ker nadomescanje ukradenih primerkov stane avtorja 0 eur, potem ni treba placati nicesar. Bullshit, saj tudi sicer ne placujemo le za proizvodno ceno izdelka, ampak tudi za cel razvoj in tudi za profit.
Ampak pri drugih stvareh je preprosto prisiliti ljudi v placevanje dodane vrednosti, mercedeza pac ne mores s travnika potegnit, programe pa lahko. In zdej si je folk zmislu vse sorte zavitih razlag, zakaj je tu razlika, ki je ni! Pri dolocenih stvareh je dolocen delez cene intelektualna lastnina in to je to. In pri digitalnih vsebinah je ta delez 100%. Zato se ne pomeni da to ni kraja.
Dosti hinavsko mi je pa to gledat od ljudi ("bogi nic krivi navadni ljudje", ki ne samo, da placajo trikrat vec za malo lepse oblikovane cunje, katerih proizvodnja stane isto kot pri navadnih, ampak celo placujejo bolane vsote zato da imajo izdelke, ki so navadni samo da imajo D&G gor ipd. Takrat pa ni nikol slisat o tem kako si je treba kej ukrast, ker prasci cist prevec racunajo za robo, ki ni nic posebnega. Zakaj pa takrat noben ne spizdi robe, pa v kabini pusti 5 eur, kolikor je stala proizvodnja te cunje na kitajskem?
Fritz ::
Dosti hinavsko mi je pa to gledat od ljudi ("bogi nic krivi navadni ljudje", ki ne samo, da placajo trikrat vec za malo lepse oblikovane cunje, katerih proizvodnja stane isto kot pri navadnih, ampak celo placujejo bolane vsote zato da imajo izdelke, ki so navadni samo da imajo D&G gor ipd. Takrat pa ni nikol slisat o tem kako si je treba kej ukrast, ker prasci cist prevec racunajo za robo, ki ni nic posebnega. Zakaj pa takrat noben ne spizdi robe, pa v kabini pusti 5 eur, kolikor je stala proizvodnja te cunje na kitajskem?
Ker gre za materialni izdelek in odtujitev takšnega je splošno sprejeto dejansko kraja medtem, ko je to za digitalne vsebine še pod vprašajem. Intelektualna lastnina je nasploh problematična, saj si je težko lastiti ideje in potemtakem vsem drugim onemogočati enakopravno uporabo le teh. Ali so fotografi lastniki vsega kar slikajo, so glasbeniki lastniki zvoka kot takšnega, programerji vse programske kode in kaj, če nekdo naredi nekaj skoraj identičnega. Potem je plagiator? Lopov? Seveda smo potemtakem vsi lopovi, iz šol smo odnesli ogromno znanja, vsakodnevno se učimo od drugih in iz okolja sprejemamo znanje, tako kot so to počele generacije pred nami...
Stallman je lahko zealot (hm, kaj je potem industrija, ki s svojo močjo tepta ali poskuša poteptati temelje demokracije a o tem kdaj drugič), vendar nam kaže kako absurdne stvari sprejemamo od korporacij. Vsem nam je normalno, da lahko razstavimo avto, pralni stroj itn., se tako učimo, ga spoznamo, eksperimentiramo in ga izboljšujemo (na lastno odgovornost, seveda mora biti avto za uporabo na javnih cestah v skladu s predpisi) medtem pa so nas navadili, da je komercialen operacijski sistem zaprt, da je vedno last izdelovalca, da vanj ne smemo posegati oz. deliti izboljšanih kopij z drugimi, da ne smemo vedeti kaj vse dejansko počne in to ob dejstvu, da je za MS Windows npr. ugotovljeno da ustreza malwaru tj. da omogoča nenadzorovan dostop s strani proizvajalca (in še koga), da zbira podatke o uporabniku (WGA), da je varnostno vprašljiv oz. poln lukenj itn. In takšen oS uporabniki ne smejo spreminjati, lahko le sporočajo napake proizvajalcu, ki bo, kadar bo, le te odpravil. Dobro so nas...a se vse več ljudi tega zaveda in tam zunaj je vse več prosto dostopnih, odprtih in kvalitetnih rešitev, ki lahko nadomestijo izdelke, ki se uporabnikom prodajajo z neprimerno in nepošteno kombinacijo pogodb, patentov in monopolov nad kopiranjem.
Furbo ::
Ampak stalno poslušam, kako so izdelki za nič, njihovi avtorji barabe, da je to sranje in da se za to ne bo plačevalo...
...zakaj se potem krade te ničvredne, brezzvezne ali celo škodljive stvari???
Tatinska kri?
...zakaj se potem krade te ničvredne, brezzvezne ali celo škodljive stvari???
Tatinska kri?
i5-13600K, Noctua NH-D15, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO,
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC
Truga ::
Ampak stalno poslušam, kako so izdelki za nič, njihovi avtorji barabe, da je to sranje in da se za to ne bo plačevalo...
...zakaj se potem krade te ničvredne, brezzvezne ali celo škodljive stvari???
Tatinska kri?
Takle pravijo predvsem bebavi ljudje tipa digitalcek. "Sej ni cudn da ljudje kradejo, ce so pa vsebine zanic, pa dostopne zaston na internetu, pa masa na youtube pa pa" pa take.
Well, jst ukradem samo zadeve, do katerih ne morem po normalni* legalni poti, in zadeve ki so mi jih priporocili kolegi ki jih poznam in vem da majo kvaliteten okus. Jaz pac nimam vec casa za gledanje bedarij, zal.
* normalna pot je klik ali 3 in gledas. Ce je vec sem pa pri torrentih ze na boljsem. Kliknem magnet link, cez 8-9 minut pa gledam. Sem len clovek, in ne bom se na noben nacin pustil prepricat da to kar pocnem je narobe. Jaz jim bom dal denar takoj ko to mogoce pod normalnimi pogoji. Ne, v bajti mam ze dovolj (prevec, in fact) mrtvih dreves in plasticnih krogcev, nocem jih vec. Prav tako nocem hodit do omare in nazaj vsakic ko hocem kej gledat/brat, glede na to da mam 2TB diskovja v gajbi zraven monitorja.
Trenutno mi v sloveniji to omogoca samo en servis (crunchyroll je res komot: kliknes in gledas kerokoli epizodo, kadarkoli), pa se tam se moram zanasati na torrent za dolocene vsebine: "Sorry, due to licensing limitations, videos are unavailable in your region." Kljub temu da placujem narocnino. What in the fsck. Se pa situacija pocasi popravlja, in je trenutno vecina (ce ne kar vsi) boljsih naslovov pri nas dosegljivih, tako da imam zdaj tam running subscription.
On the other hand:
Sorry, Netflix is not available in your country... yet
Sorry, currently our video library can only be watched from within the United States (hulu)
Well, I'm sorry too, ampak TPB nima teh problemov. MAFIAA bi mi mogla na vsakem koraku (kliku?) ponujat vsebine na internetu, namesto tega pa se skrivajo v dvd shopih in prodajajo plastiko iz prejsnjega desetletja (ce slucajno ze shipajo v slovenijo).
nekikr ::
Ampak da kupiš avto rabiš tudi kar nekaj časa. A potem lahko ukrademo zadevo, ker je hitrejše, avto hiše pa se na naše zahteve niso odzvale in še vedno potrebujejo preveč časa, da ti predajo avto? Je potem to upravičeno? Včasih je šlo bolj na to foro, da če ti pogoji ni so všeč potem tega pač ne uporabljaš. Trg hitro pove česa si želi. Sedaj je pa vse na tem principu, da če se ti 100% ne prilagodijo boš kar ukradel in to celo opravičeval s svojim nestrinjanjem s splošnimi pogoji. Če je app 0,99€ ga ukradeš, ker se ne strinjaš s tem da ga moraš plačati in potem je to kar naenkrat v tvoji glavi legalno?
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Jutri glasovanje o ACTI, ali pač? (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Avtorsko pravo | 20744 (19613) | nejcek74 |
» | Kaj torej piše v ACTI (strani: 1 2 3 )Oddelek: Novice / NWO | 80102 (66607) | Iatromantis |
» | Še enkrat: ISP-ji nimajo obveznosti filtriranja informacij, ki se prenašajoOddelek: Novice / Omrežja / internet | 23808 (21091) | JanK |
» | Grims o novem kazenskem zakonikuOddelek: Loža | 3111 (2831) | PaX_MaN |
» | Terorizem in piratstvo? (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Avtorsko pravo | 11750 (9558) | Vlady |