» »

Romunski hekerji v ZDA tri leta kradli številke kreditnih kartic

Romunski hekerji v ZDA tri leta kradli številke kreditnih kartic

Ars Technica - Skupina romunskih hekerjev je v ZDA od leta aprila 2008 do maja letos neovirano kradla številke kreditnih kartic v več kot 150 franšizah Subwayja in še približno 50 drugih manjših prodajalcih, je razvidno iz nedavno odpečatene obtožnice. V tem času so nakradli več kot tri milijone dolarjev in pridobili bančne podatke več kot 80.000 žrtev. Zgodba pa je toliko bolj vznemirjujoča, ker je napad neodkrito potekal tako dolgo in ker so uporabili povsem osnovne tehnike, kar priča o izjemno slabi zaščiti trgovcev pred zlorabami.

Napadalci so s prosto dostopnimi orodji preverili, ali imajo POS-sistemi (skenirali so celotne bloke IP-naslovov) napadenih trgovcev odprta nekatera vrata (port), ki se tipično uporabljajo za oddaljeni dostop do sistemov (remote access). Ko so jih našli, so poizkusili z osnovnimi prijemi vdora in pridobili dostop do sistemov. Pri tem so največkrat uspeli uganiti gesla, ki so še vedno prepogosto zelo šibka (password, 123456, admin itd.). Ko so pridobili dostop do sistemov, so nanje namestili programsko opremo za beleženje transakcij in stranska vrata, ki so zagotavljala neoviran dostop tudi v primeru spremembe konfiguracije ali namestitev popravkov.

Trgovci so bili ranljivi, ker so prekršili jasna navodila Subwayja. Ta od njih zahteva spoštovanje varnostnih standardov PCI za kartično poslovanje, ki med drugim izrecno prepovedujejo nameščanje programske opreme za oddaljen dostop na sisteme, prek katerih poteka kartično poslovanje. Imetniki franšiz so ta navodila ignorirali. Problematično je, da ne gre za klasičen primer, ko bi kdo pozabil namestiti kakšen program ali kaj pravilno nastaviti, ampak so samoiniciativno nameščali dodatno, neavtorizirano programsko opremo. K ranljivosti so seveda pripomogla še slabo izbrana gesla.

Napadalci so z ukradenimi številkami kreditnih kartic najeli domene in spletno gostovanje, na tako postavljenih straneh pa so shranili pridobljene številke kreditnih kartic. Nekaj so jih prodali na črnem trgu, druge so uporabili za izdelavo ponarejenih kreditnih kartic, ki so jih uporabljali v Belgiji. IT-oddelek Subwayja je takoj po odkritju nelegalnega početja uvedel ukrepe, ki so preprečili nadaljnje kraje. Štirim obtoženim Romunom (eden je še na prostosti), ki so stari med 23 in 27 let, grozi po štirideset let zaporne kazni za vse točke obtožnice.

46 komentarjev

HardFu ::

Sicer bi morali za varnost sistemov vsekakor bolj poskrbeti lastniki, ampak je pravilno da grejo v zapor Romuni. Za vsakega siba raste :)
http://codeable.io

kalko ::

Samo, a ni zanimivo, da toliko osebkov, ki se grejo kriminal s POS terminali in bankomati, izvira iz Romunije ali Bolgarije.

Matheeew ::

Delitev dela pa to :)
Romuni, Bolgari so se pač specializirali za kreditne in bančne kartice.
Za evropske razmere imajo precej nizek standard, visoko brezposelnost itd. in se po svoje znajdejo. Dodatna prednost je, da so v EU - prost pretok ljudi in kapitala jim gre na roke.

Na drugi strani imaš pa npr. Nigerijce, ki so se usmerili v krajo preko emaila.

mtosev ::

Romuni so očitno odlični hackerji. revna država, a odlični hackerji.zanimivo
Core i9 10900X, ASUS Prime X299 Edition 30, 32GB 4x8 3600Mhz G.skill, CM H500M,
ASUS ROG Strix RTX 2080 Super, Samsung 970 PRO, UltraSharp UP3017, Win 11 Pro,
Enermax Platimax 1700W | moj oče darko 1960-2016, moj labradorec max 2002-2013

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: mtosev ()

D3m ::

Lakota je huda stvar. :D se razvijejo čuti za hekanje.
|HP EliteBook|R5 6650U|

gendale ::

romunija&bolgarija bi mogli prit v eu enkrat takrat kot srbija
seznam zanč moderatorjev in razlogov da so zanč
http://pastebin.com/QiWny5dV
gor je mavrik apple uporabniček (mali možgani in mali penis)

murmur ::

gendale je izjavil:

romunija&bolgarija bi mogli prit v eu enkrat takrat kot srbija


Mogoce res, ampak je bila zelja po zastonj delovni sili in se cem premocna.
Wiki ti ponuja odgovor:
"Romania has experienced growth in foreign investment with a cumulative FDI totaling more than $100 billion since 1989,[12] and has been referred to as a "Tiger" due to its high growth rates and rapid development.[13][14] Until 2009, Romanian economic growth was among the fastest in Europe (officially 8.4% in 2008 and more than three times the EU average).[15][16] The country is a regional leader in multiple fields, such as IT and motor vehicle production,[17][18] and is expected to join the Eurozone by 2014.[19] Bucharest, the capital city, is one of the largest financial and industrial centres in Eastern Europe."

gendale ::

turčija raste še hitreje :)
seznam zanč moderatorjev in razlogov da so zanč
http://pastebin.com/QiWny5dV
gor je mavrik apple uporabniček (mali možgani in mali penis)

bb1rd ::

Tam nimajo za burek...oni pa bi grabili do onemoglosti:)) a jim ni bil dost miljonček?? idioti.

digitalcek ::

bb1rd je izjavil:

Tam nimajo za burek...oni pa bi grabili do onemoglosti:)) a jim ni bil dost miljonček?? idioti.


40 let čuze je pravzaprav dosmrtna. Kajti dvomim, da bodo živeli še 10let po vrnitvi na prostost (slaba hrana v zaporih, slaba zdravstvena oskrba)...

kronik ::

V tem primeru je potrebno obtožit prodajalce, saj so namerno povzročili nastalo situacijo. V RL bi bila zadeva enaka, če bi recimo kake kovine (beri: baker) nastavil ob cesto in pričakoval, da bodo tam ostale dlje časa.

root987 ::

Saj bi morali. Oz. če ne bi, bi bil vseeno zločin.
"Myths which are believed in tend to become true."
--- George Orwell

SkipEU ::

He he, spet grožnje s temi nenormalnimi ameriškimi kaznimi. Američani so že zdavnaj zgubili stik z realnostjo pri kazenskih pregonih.

Markoff ::

D3m je izjavil:

Lakota je huda stvar. :D se razvijejo čuti za hekanje.

Še posebej, če si ob pomanjkanju hrane lahko privoščiš sodobno IT opremo...

kronik je izjavil:

V tem primeru je potrebno obtožit prodajalce, saj so namerno povzročili nastalo situacijo. V RL bi bila zadeva enaka, če bi recimo kake kovine (beri: baker) nastavil ob cesto in pričakoval, da bodo tam ostale dlje časa.

Tole je pa res slaba analogija. Dobra analogija bi bila, da bi baker pustil na dvorišču, ki je sicer zaklenjeno, vendar se da ključavnico odlomiti in ki ima stražarja, ki pa rad zaspi na dolžnosti. Torej ima varnostne mehanizme, ki pa so slabo implementirani in niso v skladu s sodobnimi standardi.

gendale je izjavil:

romunija&bolgarija bi mogli prit v eu enkrat takrat kot srbija

Še raje pa kakšnih 10 let kasneje. Še dobro, da niso v EU spustili še kakšnega Azerbajdžana ali še bolje, Pakistana. EU do Tokija.
Antifašizem je danes poslednje pribežališče ničvredneža, je ideologija ničesar
in neizprosen boj proti neobstoječemu sovražniku - v zameno za državni denar
in neprofitno najemno stanovanje v središču Ljubljane. -- Tomaž Štih, 2021

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Markoff ()

para! ::

Če nudijo poceni delovno silo, potem kar naj bojo v EU.
Death before dishonor!

digitalcek ::

para! je izjavil:

Če nudijo poceni delovno silo, potem kar naj bojo v EU.


In kaj imamo mi (Slovenci) od tega? To, da v Sloveniji trenutno baje dela najmanj 10 srbskih programerjev, če ne več. Dva poznam osebno. Delajo za 600 - 800 evrov mesečno. Za ta denar slovenski programer, poln sam sebe, niti ne zažene windowsov...

Čez 5 let bo imela Slovenija 100.000 prebivalcev več. Teh dodatnih 100.000 bo delalo dela za polovico ali 35% slovenske plače, slovenski programerji (seveda nekateri, ne vsi) pa boste žvižgali na klopcah pred Zavodi za zaposlovanje.
In če ima danes nek slov. programer 1300 - 1800 evrov plače (nekateri, sicer redki tudi malo pod tisočakom), naj se zaveda, da NI nenadomestljiv, da večno ne bo tako. In potem bo delal za 40% nižjo plačo, ali pa programiral v Kuvajtu, ali Zimbabveju...

Zgodovina sprememb…

murmur ::

digitalcek je izjavil:


In če ima danes nek slov. programer 1300 - 1800 evrov plače (nekateri, sicer redki tudi malo pod tisočakom), naj se zaveda, da NI nenadomestljiv, da večno ne bo tako. In potem bo delal za 40% nižjo plačo, ali pa programiral v Kuvajtu, ali Zimbabveju...


Jap, bizarno ratuje v tej dezelici. Mozganske storitve potujejo proti nicli.

digitalcek ::

murmur je izjavil:

digitalcek je izjavil:


In če ima danes nek slov. programer 1300 - 1800 evrov plače (nekateri, sicer redki tudi malo pod tisočakom), naj se zaveda, da NI nenadomestljiv, da večno ne bo tako. In potem bo delal za 40% nižjo plačo, ali pa programiral v Kuvajtu, ali Zimbabveju...

Jap, bizarno ratuje v tej dezelici. Mozganske storitve potujejo proti nicli.


Za večino javnosti so strokovnjaki samo še sodniki, odvetniki (čeferini) in zdravniki. Tudi če (predvsem ti zadnji - kot vidimo na "kriminalnih" straneh) niso in nekajkrat letno kakšnega pacienta spravijo ob - lajf!

Seveda pa so strokovnjaki, da ne pozabim omeniti, tudi priučeni "mojstri" vodovodarji, pleskarji, polagalci ploščic...

para! ::

digitalcek, se bo pač treba nehat oklepat zaposlitev za nedoločen čas in pretrgat odvisnost od zgolj enega delodajalca.
Death before dishonor!

digitalcek ::

para! je izjavil:

digitalcek, se bo pač treba nehat oklepat zaposlitev za nedoločen čas in pretrgat odvisnost od zgolj enega delodajalca.


Tako je. Delat za določen čas (v 40-ih letih 87 različnih zaposlitev, vendar skupaj 16,5 let delovne dobe). Ampak potem bo VAŠA pokojnina kakšnih 160 ali največ 230 evrov. Za plačat kakšne 4 položnice. BRAVO!
Za vsako manjkajoče leto delovne dobe se že danes namreč penzija baje zmanjša za 3,4%...

Operacija kolena (možno bo iti seveda le samoplačniško) pa bo takrat stala kakšnih 12.000 evrov (inflacija, itd.). Tako boste dali za operacijo kolena kakih 60 pokojnin. Pa ste zmagal...

Zgodovina sprememb…

para! ::

digitalcek, tud za pokojnino se bo treba nehat oklepat trenutnega sistema, če ima že zdaj težave z uresničevanjem obljub.

Če se stvari spreminjajo, se pač prilagajaš.
Death before dishonor!

SkipEU ::

digitalcek je izjavil:

In če ima danes nek slov. programer 1300 - 1800 evrov plače (nekateri, sicer redki tudi malo pod tisočakom), naj se zaveda, da NI nenadomestljiv, da večno ne bo tako. In potem bo delal za 40% nižjo plačo, ali pa programiral v Kuvajtu, ali Zimbabveju...


In zakaj bi jaz kot podjetnik plačal 1800 evrov, če mi lahko nekdo opravi enako delo za 800 evrov? Takšna pravila kot veljajo pri izdelkih, veljajo tudi pri storitvah.

Markoff je izjavil:

Še raje pa kakšnih 10 let kasneje. Še dobro, da niso v EU spustili še kakšnega Azerbajdžana ali še bolje, Pakistana. EU do Tokija.


EU je tudi v Latinski Ameriki in v Afriki, v Aziji pa res ni. :)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: SkipEU ()

digitalcek ::

Ravno tu je štos. V Sloveniji bo čedalje več tistih iz "revnih" držav.
Mnogi Slovenci pa si bodo doma žvižgali in nemočno opazovali, kako tujci v Sloveniji delajo za 400 ali 500 evrov. Strokovnjaki pa za 700 ali 800.

Skromnemu Kitajcu v Sloveniji je namreč ostanek dohodka 100 evrov mesečno popolnoma v redu. Pravzaprav se mu zdi izjemen... Slovenec pa, če recimo kadi, skuri mesečno 150 evrov samo za cigarete. In nikoli ni zadovoljen, tudi če ima 1300 evrov dohodkov...

MisterR ::

SkipEU je izjavil:

digitalcek je izjavil:

In če ima danes nek slov. programer 1300 - 1800 evrov plače (nekateri, sicer redki tudi malo pod tisočakom), naj se zaveda, da NI nenadomestljiv, da večno ne bo tako. In potem bo delal za 40% nižjo plačo, ali pa programiral v Kuvajtu, ali Zimbabveju...


In zakaj bi jaz kot podjetnik plačal 1800 evrov, če mi lahko nekdo opravi enako delo za 800 evrov? Takšna pravila kot veljajo pri izdelkih, veljajo tudi pri storitvah.

Markoff je izjavil:

Še raje pa kakšnih 10 let kasneje. Še dobro, da niso v EU spustili še kakšnega Azerbajdžana ali še bolje, Pakistana. EU do Tokija.


EU je tudi v Latinski Ameriki in v Afriki, v Aziji pa res ni. :)


Zato ker si en kurac od podjetnika. ZATO! Zakaj pa si en kurac od podjetnika pa sam pri sebi razmisli ko jaz tebi zastavim to vprašanje. Zakaj bi jaz nekaj od tebe kupil/nabavil oz. whatever ko pa nigerijec naredi za 70% manj keša. Samo zato, ker je vaše podjetje predrago, ne zna sestavit konkurenčne ponudbe(za večji keš od nigerijca), ne zna pridobit stranke da bi za vaše storitve bile pripravljane plačati VEČ kot nekem študentu ali nigerijcu. In zato so pač taka podjetja vredna en drek. Vsi bi meli vse za 0€, na tej zadevi pa bi vi služli 100€ . NO GO prijatl, stvar ki ti jo bo naredil bosanec,srb, nigerijec bo delala tak kot si je on to predstavljal in ne tak kot si si ti, ker nisi dovolj sposobn da bi razmišljal "out of the box" in pomislil na vse možne robne primere in dodatne funkcionalnosti.
Bi nekomu takemu, brez pametne pogodbe zaupal svoj projekt? Mu nebi, on pa tudi nebi podpisal take pogodbe, tak si še zmeraj ti na slabšem, gledamo dolgoročno, leto in več.

Seveda govorimo o IT biznisu in slovenskih firmah, katerim je glavno da vložijo 1€, dobijo pa 2€, še isti trenutek,ker večletne vizije itak nimajo.

PersonaRuda ::

RockyS

lepo si to napisal. Ravno zaradi takšnih arogantnežev in iskoriščevalcev - sužnje lastnikov, bo slej kot prej potrebna Vstaja sužnjev in vsem izkoriševalskim kapitalistom bo potrebno soditi. Kaj vse človek potrebuje? Potrebuje za jesti in piti, ter en skromen domek v katerem bo živel. Če bo (ampak nebo) kapitalizem preživel še 5 let, potem bomo vsi živeli v kontenjerih pod mostom, pili vodo iz reke in brskali za hrano po smeteh.

Namesto da bi tehnologije služile nam, je ravno obratno. Delodajalce bo slej kot prej potrebno postaviti na realna tla in se jim upreti, ker to je pa že podn od podna, kakšno izkoriščanje je to. Podobno kot v moji firmi, kateri lastnik je na lestvici 100 najbogatejših Slovencev in smo mu dejali, da nam dvigne plače za 100€ neto (zlata doba - leto 2007) (vsi delamo za minimalno plačo), ker smo videli, da ustvarjamo velik profit. Pa nas je nadrl in ponižal, ter dejal, da če neboš delal ti za 500€ neto, bo pa delal Bosanec za 400€ in na koncu še dodal, da nam plač nebo dvignil in da se še zna zgoditi, da nas vse odpusti in proizvodnjo preseli v Bosno.

Komaj čakam na Revolucijo. Kako bom delal. Bote v kapitalisti prišli pod moj nož. To bo vojna sužnjev proti pohlepnim kapitalistom, katera se bo zgodila v roku leta in dve.

Zaključek: Plače bi morale biti po vsem Svetu iste in v razmerju maksimalno 1:5. Potem nebi bilo izoriščanja in poniževanja, ampak bi vsak bil plačan pošteno za svoje delo - tudi Azijec. Je pa res, da potem tudi nebi bilo toliko milijardejev, ampak samo še milijonarji. Sicer pa zakaj potrebuješ več kot si zmožen zapraviti v celem življenju? -> medtem pa eni živijo v pomankanju in življenju polnega stresa.

Brez veze vse skupaj. Kapitalizem mora pasti in se uvesti čisto nov sistem, kdor pa se nebo mogel prilagoditi novemu sistemu in se odpovedati vsemu bogastvu, takega pa čaka domovanje 2 metra pod Zemljo.

Vesel Božič vsem in upam, da bomo v naslednjem letu spoznali, da je čas za Revolucijo in krvavi obračun s kapitalisti.

para! ::

Easy, stari, chill :D
Death before dishonor!

nodrim ::

kdor čaka, dočaka, baje .. al pa čaka v nedogled in upa, da bo nekdo drug začel revolucijo ...

PersonaRuda ::

nodrim je izjavil:

kdor čaka, dočaka, baje .. al pa čaka v nedogled in upa, da bo nekdo drug začel revolucijo ...


No tudi tu se morem strinjati s teboj. Ker vsi čakamo in tudi jaz nisem izjema. Dokler nebo nekdo začel bomo samo čakali. Ampak potrebno je vedeti, da se Revolucija nebo začela v sLOVEniji. Torej, Revolucija se bo zgodila v eni od Zahodno Evropskih držav - Španija ali Francija, iz katere se bo potem razvil Domino Efekt po celem Svetu. Pol pa udri po kapitalistih.

Zgodovina se ponavlja, ker se iz nje nismo ničesar naučili. Današnji kapitalisti imajo enak status kot so ga imeli cesarji, kralji, fevdalci, grofje,... Nobene razlike ni in spet bo prišlo do upora, ker se je malega človeka potisnilo v kot in mu je bilo pobrano vse, kar mu omogoča preživetje - dostojanstvo, čast, pravice, bivanje, hrano,... in če danes želiš živeti moraš delati ali 2 službi ali pa eno službo 12-14ur na dan 6 dni v tednu. In ker marsikdo tega ne počne, se prebijamo in preživljamo iz meseca v mesec. In jaz nisem rojen, da bom stregel gospodarju, raje se znebim gospodarja, če je to cena katero moram plačati za normalno življenje brez stresa. Življenje je eno in edino in vsi bi morali uživati v njem, hkrati pa tudi delati. Ampak za opravljeno delo si tudi zaslužimo eno normalno dostojno življenje. Tega nam današnji sistem ne omogoča in še slabše bo.

Obstajata dve rešitvi:

1. Da bomo delali kot kitajci 70-80ur na teden za pest riža ali pšenice na dan -> New World Order.

2. Človeštvo spozna, da ima dosti izkoriščanja, se združi in upre gospodarjem planeta.

Spet bodo gradovi goreli, grofje pa bežali.

Nauk zgodbe: Ko človek več nima ničesar za izgubiti, ko se mu vzame vstran bivanje in hrana, se še bo tako mili in pošten človek spremenil v bolj krvoločno žival kot je volk.

In še to: Podjetniki, kaj vi res mislite, da boste selili proizvodnjo v cenejše države ali najemali poceni delovno silo (ter odpuščali lokalne ljudi) in se okoli vozili z BMWji, Audiji, Mercedesi, Porscheji,... in da bodo ostali vse to mirno gledali? No dam Vam še odgovor. Motite se, enemu bo slej kot prej počil film, potem se bo še pridružil drugi in tretji - celo mesto - država - Svet in za konec: Nobena policija, vojska se nemore zatreti naroda, ki se zruži in upre tisti peščici olihgarhov, katere brani vojska in policija. In še to tudi policisti in vojska so nezadovoljni in sedaj še izvajajo represijo nad narod, ker v nasprotnem primeru izgubijo službo in posledično je njegova družina brez hrane in še strehe. Ampak ko bo prišlo tako daleč, takrat bodo tui policisti in vojska stopili na stran naroda, ker bodo vedli, da jih čaka boljše življenje kot jim ga sedaj ponujajo gospodarji.

Upam, da veste kaj pomeni izraz: We are the 99%.

Če pa še neveste, pa boste v zelo kratkem izvedeli. Najtežje je začeti, ampak ko enkrat začneš, potem ti tudi ni problem dokončati. In ljudtsvo bo šlo tudi tokrat do konca, kot že nič kolikor krat v zgodovini. Komaj čakam, da me odpustijo in da me nadomesti poceni delavec iz Bosne ali Romunuije, ker takrat jaz več nebom imel kaj izgubiti. In upam, da čimprej pridemo do številke 50% brezposlenih - ker pol nam nam bo vsem utrgalo in bomo kot podivjana horda psov trgali vse podjetnike pred seboj.

para! ::

Po mojem vas pa ni toliko zagrenjencev, kot si ti predstavljaš. Sploh tale "We are the 99%" - ni vas 99% tistih, ki protestirate in podpirate to gibanje - odstotek je verjetno precej bolj mizeren in irelevanten :)

lp
Death before dishonor!

PersonaRuda ::

Oja zelo dosti nas je, samo se še eni ne upajo izpostavljati. Večina mojih sodelavcev ima še kredite za stanovanja in družine z otroci in ko smo se tak malo pogovarjali, jih je večina rekla, da če izgubi službo mu drugega kot štrik okoli vrata ne preostane. Pol jih pa jaz prepričujem, da je bolje umreti v boju, kot pa si vzeti življenje. In da naj pozabijo koliko so bankam dolžni, ker če zrušimo sistem, potem tudi noben ni več dolžen (nič) bankam. In možno je tudi, da uvedemo sistem, ki nebo temeljil na monetarnem - torej sistem brez denarja in brez dolga. Pa so me eni čudno gledali, drugi pa so začeli malo razmišljati (vsaj nekaj sem dosegel).

Sem pa bil sam razočaran, ko sem odšel na proteste v Maribor, pa se mi ni noben od sodelavcev pridružil in vsi so trdili, češ pa saj se s tem nebo nič doseglo. Pa sem jim rekel, tudi sam vem da se s protesti nebo nič doseglo, ker če bi se kaj doseglo, bi bili prepovedani. Ampak to je le en majhen korek k združitvi naroda, kateri bo prinesel velike razultate in pol s silo udarimo po kapitalisti.

Kajti samo s silo se bo nekaj lahko spremenilo. Kapitalisti se nam smejejo tistim, ki protestiramo, ker vedo da oni od kapitalizma ne bodo na račun tega odstopili in bodo še dalje izkoriščali ostale, pa če še tisoč let protestiramo. Dejstvo pa je, da se bojijo nasilja in upora narodov, zato pa perejo možgane ostalim, da protestiraš lahko, s silo upreti pa se nesmeš, je nemoralno - ja kaj pa njihovo izkoriščanje in kraje preko bank in kasnejše dokapitalizacije s strani delavcev, je pa moralno.

Nauk zgodbe: Vsak misli da je nedotakljiv in da se mu nemore nič zgoditi (podjetniki, politiki, Rotschildi,...) in to misli vse do tistega trenutka, ko se mu nekaj zgodi. Noben ni nesmrten, noben ni nek nadčlovek - vsi smo čisto enaki ljudje, le da se eni imajo za nekaj več. No tiste bomo spustili na realna tla, bolje rečeno jih bomo poslali 2 metra pod Zemljo.

para! ::

Hm, zakaj gledaš na kapitaliste kot na aristokrate, ki se rodijo kot kapitalisti? Zakaj še sam ne postaneš kapitalist in začneš uveljavljati načela in vrednote, ki jih sicer od kapitalistov zahtevaš/pričakuješ?

in bodo še dalje izkoriščali ostale, pa če še tisoč let protestiramo.

Ne rečem, da izkoriščanja ni nikjer, ne moreš pa trdit, da je za izkoriščanje vedno kriva le ena stran. Ni treba biti kapitalist, da se ne pustiš izkoriščat.

zato pa perejo možgane ostalim, da protestiraš lahko, s silo upreti pa se nesmeš, je nemoralno

Ni nemoralno zaradi kapitalistov, ampak zaradi tega, ker je konsenz družbe, da ne želi z nasiljem postavljati svojih vrednot, ker so takšne vrednote ničvredne.

In da naj pozabijo koliko so bankam dolžni, ker če zrušimo sistem, potem tudi noben ni več dolžen (nič) bankam.

Ampak od bank so si pa sami sposodili denar, nihče ni prišel in od njih zahteval, da vzamejo kredite. Marsikdo se boji kreditov, pa zaradi tega sklene kompromis - gre v najem, ki naj bi bil bolj fleksibilen, ostane v hiši staršev, ipd.

Ni vse tako črno samo zaradi tega, ker imajo nekateri več kot ti. Bistvo je, da se tiste v najglobjih težavah spravi ven, se pa bojim, da so za te težave predvsem odgovorni sami in brez samoiniciative ne bo šlo. Vedno krivit druge je pač najlažje.

lp
Death before dishonor!

PersonaRuda ::

Pošteno delam, ne kradem, ne lažem. Preživljam se iz danes na jutri, podjetje pa ustvarja multi-milijonske dobičke. Lastnik na lestvici najbogatejših 100 sLOVEnije. Zakaj se preživljam iz danes na jutri? Zato, ker sem slabo plačan delavec. Kdo je potem kriv? Delodajalec. Upam, da sem ti ponazoril od kod vsa ta jeza v nas revežih. Ker vidimo, koliko podjetje ustvari, plačan, pa si ravno toliko, da nemoreš umreti in ravno toliko, da nemoreš živeti. In za razliko od nekaterih znam uporabiti lastne možgane in vidim, da eni še slabše živijo od mene in sprevideli smo, da živimo v takšni dobi s takimi tehnologijami, da bi lahko vsi živeli kot v Raju. Ampak ne, naš delodajalec ima 6 avtov (nevem, kdaj se sploh vozi z vsemi temi), mega-ultra veliko hišo z dvema najetima snažilkama, vilo na hrvaškem primorju, jahto,... mi delavci pa imamo komaj za burek. In takšna situacija je po celem Mariboru. Same slabo plačane službe. Četudi menjam službo, nebom našel take, ki bi plačala več od minimalne plače.

In za takšno situacijo so krivi vsi Kapitalisti tega planeta. Sedaj sem pa res že jezen, kakšne eni pišete. Res, da imam službo, ampak plačo si pa moram sam zaslužiti. In za svoje plačilo garam v nevzdržnih pogojih (vročina, prah) in to kar dobim je pramalo za eno normalno življenje.

Spet - kdo je kriv za to?

Kapitalisti - lastniki.

V podjetju katerem delam ni ustvarjeno iz nič, amapak je bivši tozd od Metalne, katero so na noge postavili naši dedje. Ko se je sLOVEnija osamosvojila, se je Metalna (in tudi TAM) razdelila na več 100 malih podjetij. In tisti zdajšnji lastniki, so samo nadaljevali delo od prej in dobesedno ukradli podjetje. Sedaj pa mislijo, da so oni Boga za jajca primli in da so oni tisti, ki so na noge postavili podjetje. Vsi ti ljudje so bivši direktorji tozdov, ki so v turbo-kapitalizaciji do tajkunizirali firmo. Mater je težko biti v takšni firmi direktor. Vsedeš se na že ulavfano firmo, katera posluje z Nemci in Francozi že več kot 50let.

In ti nam sedaj perejo možgane, da si še to miloščino, ki nam dajo, ne zaslužimo.

Spet -kdo je kriv za to? Država? Delavci? NE - ampak kapitalisti.

Zavedati se je potrebno, da vsak ima do neke meje toleranco. In ko bo prišlo do krvave Revolucije, se potem podjetniki ne jokat in prosit miloščine, ker ste za nastalo situacijo sami krivi.

Nauk zgodbe: Bolje bi nas plačali, pa se nebi nikoli noben uprl ali pritoževal. Sedaj pa več ni povratka. Revolucija že močno udarja na vrata.

nodrim ::

moj post je bil usmerjen na to, da si rekel, da komaj čakaš, da se končno nekdo zgane ... in tako vsi govorijo, vsi majo poln k*** vsega, ampak naredil ne bi pa nihče nič ..

pa "udri po kapitalistih" brez načrta kaj pa potem, tudi ne bo nikamor pripeljalo .. kr samo od sebe ne bojo kar naenkrat same rožice rastle povsod ..

para! ::

Eh, sej v JAR recimo se vidi, da so razlike še večje kot tu, kapitalisti pa se zapirajo v hiše, ograjene z visokimi zidovi in oboroženimi varnostniki. Nasilje ne bo rešilo ničesar, tisti ki razmišljajo tako kot Kamikaza (krivi drugi, vedno), bodo na slabšem v kakršnemkoli sistemu.

lp
Death before dishonor!

PersonaRuda ::

nodrim je izjavil:

moj post je bil usmerjen na to, da si rekel, da komaj čakaš, da se končno nekdo zgane ... in tako vsi govorijo, vsi majo poln k*** vsega, ampak naredil ne bi pa nihče nič ..

pa "udri po kapitalistih" brez načrta kaj pa potem, tudi ne bo nikamor pripeljalo .. kr samo od sebe ne bojo kar naenkrat same rožice rastle povsod ..


Saj tega se tudi zavedamo. Vsak začetek je težek. Tudi ko kot otrok želiš naredit prvi korak je težko in da se naučiš hodit je potreben čas. Tudi Rim se ni zgradil v enem dnevu in tudi novi sistem se nebo zgradil v enem dnevu. Ampak je bolje živeti ko veš, da si na pravi poti, da bo čez nekaj let takšno ravnovesje, da bodo vsi začeli spodobno živeti in vsi začetki so težki, tudi prvi korak k Revoluciji. Ampak to še ne pomeni, da bomo naslednjih 1000 let živeli kot sužnji. Dejstvo je, da bomo probali, ker nam drugega ne preostane. In potem na zdravih temeljih gradili nov sistem, seveda pa je zato potrebno porušiti stare in gnile temelje. Novi temelji pa naj bodo grajeni na svobodi in poštenju.


Nauk zgodbe: Vsak začetek je težek in nič ni na začetku z rožicami postlano. Ampak to še nas nikoli ni in nikoli nebo odvrnilo, da nebi probali nekaj boljšega, kajti v nasprotnem primeru, če nebi nikoli nič poskušali, bi še danes živeli kot jamski ljudje in z loki in puščicami lovili živali. Pa poglej kje smo sedaj. In po Revoluciji bo bolje, bo pa seveda potreben čas za vzpostavitev novega sistema, ki pa bo pravi raj v primeru tega zdajšnjega. Kapitalizmu so šteti dnevi - to ve že vsak otrok - to je eden najbolj gnilih sistemov, ki utvarja novodobne moderne sužnje. In če je nekaj narobe s sistemom, ga je potrebno menjati oz. vsaj poskušati, kajti neumno bi bilo vztrajati v njem.

Einsteinova definicija norosti:

Lotevati se neke stvari na vedno enak način in obenem pričakovati vsakič drugačne rezultate je najzanesljivejši znak norosti.

MrStein ::

On topic:

A ni super, da pri plačilu s kartico ne daš trgovcu tistih nekaj evrov, ki si jih dolžan, ampak neomejen dostop do svoje denarnice (časovno in količinsko)?
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

blackbfm ::

Zakaj se preživljam iz danes na jutri? Zato, ker sem slabo plačan delavec. Kdo je potem kriv? Delodajalec. Upam, da sem ti ponazoril od kod vsa ta jeza v nas revežih. Ker vidimo, koliko podjetje ustvari, plačan, pa si ravno toliko, da nemoreš umreti in ravno toliko, da nemoreš živeti.


Ti delaš za plačo, koliko firma ustvarja pa tebe nič ne briga. Išči si zaposlitev kje drugje, ali pa sam ustvari firmo, če ti kaj ni všeč. Najbolj smešno je ko nekdo zna pljuvat, da bi pa kaj spremenil pri sebi ne to pa ne. In taki bodo potem delali revolucijo:)) Evo če imaš kakšne zdravstvene težave ali življensko stisko potem razumem tvojo jezo, drugače pa je precej brezvezna, zgleda da si jezen nase na svojo (ne)spobnost ustvarit dovolj denarja in zato demoniziraš druge da so krivi za tvoje probleme.

A ni super, da pri plačilu s kartico ne daš trgovcu tistih nekaj evrov, ki si jih dolžan, ampak neomejen dostop do svoje denarnice (časovno in količinsko)?

a ni super da imaš izbiro uporabljat gotovino ali kartico?

levaky ::

MrStein je izjavil:

On topic:

A ni super, da pri plačilu s kartico ne daš trgovcu tistih nekaj evrov, ki si jih dolžan, ampak neomejen dostop do svoje denarnice (časovno in količinsko)?


Mislim, da je to veljalo še nekaj casa nazaj, sedaj pa opažam pri vedno več trgovinah, da te ob plačilu s kartico preusmerijo na mastercardovo/visino stran, kjer opraviš plačilo, trgovec pa dobi samo potrditev, da je bila transakcija uspešna in nikoli ne dobi tvojih podatkov.

Matej

MrStein ::

blackbfm je izjavil:


A ni super, da pri plačilu s kartico ne daš trgovcu tistih nekaj evrov, ki si jih dolžan, ampak neomejen dostop do svoje denarnice (časovno in količinsko)?

a ni super da imaš izbiro uporabljat gotovino ali kartico?

A si že kdaj slišal za spletne trgovine?
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

PersonaRuda ::

blackclw :: danes, 06:09:21


Ti delaš za plačo, koliko firma ustvarja pa tebe nič ne briga. Išči si zaposlitev kje drugje, ali pa sam ustvari firmo, če ti kaj ni všeč. Najbolj smešno je ko nekdo zna pljuvat, da bi pa kaj spremenil pri sebi ne to pa ne. In taki bodo potem delali revolucijo:)) Evo če imaš kakšne zdravstvene težave ali življensko stisko potem razumem tvojo jezo, drugače pa je precej brezvezna, zgleda da si jezen nase na svojo (ne)spobnost ustvarit dovolj denarja in zato demoniziraš druge da so krivi za tvoje probleme.


To pomeni, da vse nas, ki izkoriščajo, smo si sami krivi, ker smo nesposobni. Torej, če jaz sedaj zapustim mojo delovno mesto, bo potem nekdo, ki bo prišel sem delat imel plačilo, s katerim bo lahko živel (torej po tvoji logiki bo zaslužil več). Kakšne eni prodajate. Sem napisal, vsako delo je potrebno za obstoj civilizaije, če ga nebom jaz opravljal, ga bo kdo drugi. In zakaj bi morali eni živeti v totalnem pomanjkanju, medtem, ko eni živijo in nevedo, kje bi zapravljali. Sicer, se pa strinjam, da smo nesposobni, ker se neznamo organizrat in upret sistemu.

Več kot bo nezadovoljnih ljudi. Bolj ko se bodo tega zavedali, da nas delodajalci izkoriščajo, prej bo prišlo do upora in novega sistema. Temu gnilemu izkoriščevalskemu sužnje-lastniškemu sistemu so šteti dnevi. Prav tako kapitalistom. Dan-D za sužnje še prihaja. In to bo največji upor v zgodovini človeštva.

para! ::

To pomeni, da vse nas, ki izkoriščajo, smo si sami krivi, ker smo nesposobni.

Ni nujno, da zato, ker ste nesposobni - definitivno pa drži, da ste si krivi sami, če se pustite izkoriščati.

lp
Death before dishonor!

blackbfm ::

In zakaj bi morali eni živeti v totalnem pomanjkanju, medtem, ko eni živijo in nevedo, kje bi zapravljali.


V Sloveniji redkokdo živi v totalnem pomanjkanju, jih pa veliko živi za sproti ja, ogromno zato ker se jim pač ne da razmišljat kje bi zaslužli še kakšen evro a obenem imajo pa dovolj da mečejo denar za degenerativne stvari kot recimo alkohol in čiki.

Bolj ko se bodo tega zavedali, da nas delodajalci izkoriščajo, prej bo prišlo do upora in novega sistema. Temu gnilemu izkoriščevalskemu sužnje-lastniškemu sistemu so šteti dnevi. Prav tako kapitalistom. Dan-D za sužnje še prihaja. In to bo največji upor v zgodovini človeštva.


Še ena zabloda. Sistem se lahko 100x zamenja, ampak "delavski" razred ga bo vedno najebal. Vedno bo tistih 10% sposobnejših (na kakršenkoli način že) ki bodo obračali ali izkoriščali ostalih 90% ovc kot se jim bo zahotelo.

Zato se raje ukvarjaj sam s sabo, in si naredi da ti bo boljše, svetovne probleme pa pusti ker je isto kot scanje proti vetru.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: blackbfm ()

PersonaRuda ::

Zato se raje ukvarjaj sam s sabo, in si naredi da ti bo boljše, svetovne probleme pa pusti ker je isto kot scanje proti vetru.


Vidiš to je totalno najslabše razmišljanje. Ravno zato, ker vsak gleda samo na svojo rit, smo tu kjer smo. Ko se bomo tega zavedali, da si moramo pomagati, živeti v sožitju, enakosti, takrat tudi več nebo kapitalizma, niti materijalizma. Če pa misliš, da je tako enostavno biti delavec v firmi in na legalen način še zaslužiti kakšen €, pol pa na plano s predlogi. Če grem nekomu prebarvati stanovanje, je to delo na črno. Če kradem, me obtožijo lopovstva. Če preprodajam na ulici petarde, nimam dovoljenja, niti pravilne barve kože - dvakrat naje***m.

Potrebno se bo zavedati, da se Svet ne vrti okoli 10% ljudi, niti okoli 1% ljudi, ampak se mi Vsi 100% vrtimo s Svetom vred. In potrebno je gledati globalno na vse. Torej, če jaz zapustim izkoriščevalskega delodajalca, bo ta zaposlil druge in jih izkoriščal. Problem ni rešen. Potrebno je uvesti rešitve, ki bodo koristile vsem delavcem. Vedno več ljudi vidi, kaj se okoli njih dogaja, zna uporabljati bizi.si, vidijo vglavnem marsikaj. No, da ti povem, z mojo plačo glih za glih pokrijem stroške življenja. Kadim ne, morda pa me gostilna 2-3krat na mesec vidi na 1-2 pijači (torej zapravim cca. 10-20€), časi ko sem preživljal noči po lokalih so minili, pa takrat sem bil z 5000 sit kralj gostilne, zaslužil pa sem isto kot danes. Tako, da ne ti meni o luksuzu. Sicer pa nevem, zakaj se sploh ukvarjam z Vami (podjtniki-izkoriščevalci), Vi boste trdili, da boljšega sistemna ni, ker se ne mislite odpovedati privilegijem. No vedno več ljudi živi v bedi in vedno več jih bo pripravljeno slediti tistemu Hitlerju, ki bo cel Svet prepričal (dealvski razdred), da so podjetniki - podgane. Kaj pa sledi, pa že tako vsi vemo.

Če bi se večina nas zavedala v kakšnem izkoriščevalskem sistemu živimo, bi revolucija bila pred jutranjo zarjo.

blackbfm ::

Vidiš to je totalno najslabše razmišljanje. Ravno zato, ker vsak gleda samo na svojo rit, smo tu kjer smo.


Ne lej, eni gledamo recimo mal bol objektivno na svet. Take teorije ki jih imaš ti so kontradiktorne, nerealne, iluziorne, mogoče za v film.

Ko se bomo tega zavedali, da si moramo pomagati, živeti v sožitju, enakosti, takrat tudi več nebo kapitalizma, niti materijalizma.


Enakost je nenaravna. Poglej živali v divjini, slabotnejši pomrejo, boljši močnejši preživijo. Pri ljudeh ni prav bistveno drugače, sicer nismo v divjini smo pa živali.

Če pa misliš, da je tako enostavno biti delavec v firmi in na legalen način še zaslužiti kakšen €, pol pa na plano s predlogi. Če grem nekomu prebarvati stanovanje, je to delo na črno. Če kradem, me obtožijo lopovstva. Če preprodajam na ulici petarde, nimam dovoljenja, niti pravilne barve kože - dvakrat naje***m.


To kar delaš v firmi pozabi, tam ne delaš zase. Moraš gledat izven standardnih okvirov, če hočeš kaj extra zaslužit. Ravno tu je tista dodana vrednost - iznajdljivost, inovativnost, kvaliteta pa hitrost. Lahko greš pa na kratki rok pa nateguješ folk na kakršenkoli način že. Ampak če si ti ne upaš vzet si bo pa nekdo drug. Nimaš pa kaj jokat če je nekdo bolj uspešen od tebe.

No vedno več ljudi živi v bedi in vedno več jih bo pripravljeno slediti tistemu Hitlerju, ki bo cel Svet prepričal (dealvski razdred), da so podjetniki - podgane. Kaj pa sledi, pa že tako vsi vemo.


Poznam nekaj ljudi ki so v hudi stiski, nikakor pa to ni večina. Kdaj si bil v kakšnem nakupovalnem centru? Po tvoji teoriji bi moral bit večinoma prazni, resnica je pa da rabiš 10 minut da najdeš parkirni prostor.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: blackbfm ()

PersonaRuda ::


blackclw :: 31. dec 2011, 15:18:51

Vidiš to je totalno najslabše razmišljanje. Ravno zato, ker vsak gleda samo na svojo rit, smo tu kjer smo.



Ne lej, eni gledamo recimo mal bol objektivno na svet. Take teorije ki jih imaš ti so kontradiktorne, nerealne, iluziorne, mogoče za v film.

Ko se bomo tega zavedali, da si moramo pomagati, živeti v sožitju, enakosti, takrat tudi več nebo kapitalizma, niti materijalizma.



Enakost je nenaravna. Poglej živali v divjini, slabotnejši pomrejo, boljši močnejši preživijo. Pri ljudeh ni prav bistveno drugače, sicer nismo v divjini smo pa živali.

Če pa misliš, da je tako enostavno biti delavec v firmi in na legalen način še zaslužiti kakšen €, pol pa na plano s predlogi. Če grem nekomu prebarvati stanovanje, je to delo na črno. Če kradem, me obtožijo lopovstva. Če preprodajam na ulici petarde, nimam dovoljenja, niti pravilne barve kože - dvakrat naje***m.



To kar delaš v firmi pozabi, tam ne delaš zase. Moraš gledat izven standardnih okvirov, če hočeš kaj extra zaslužit. Ravno tu je tista dodana vrednost - iznajdljivost, inovativnost, kvaliteta pa hitrost. Lahko greš pa na kratki rok pa nateguješ folk na kakršenkoli način že. Ampak če si ti ne upaš vzet si bo pa nekdo drug. Nimaš pa kaj jokat če je nekdo bolj uspešen od tebe.

No vedno več ljudi živi v bedi in vedno več jih bo pripravljeno slediti tistemu Hitlerju, ki bo cel Svet prepričal (dealvski razdred), da so podjetniki - podgane. Kaj pa sledi, pa že tako vsi vemo.



Poznam nekaj ljudi ki so v hudi stiski, nikakor pa to ni večina. Kdaj si bil v kakšnem nakupovalnem centru? Po tvoji teoriji bi moral bit večinoma prazni, resnica je pa da rabiš 10 minut da najdeš parkirni prostor.



Imaš zelo čudne - če se izrazim sarkastično -> zanimive argumente.

Medtem, ko jaz pišem, da je sistem totalno bolan in da ga je potrebno zamenjati - ti trdiš:

- Če neboš ti pedofil, bo nekdo drugi - torej bodi pedofil
- Če neboš ti izkoriščal in napizdoval - oškodoval z goljufijami druge, bo potem to opravljal nekdo drugi - torej tvoje sporočilo je, bodi goljuf, kradi, laži in s tem sistemom ni čisto nič narobe.
- Če neboš ti ubijal ljudi, bo to počel nekdo drug - torej tvoje sporočilo - idi in ubijaj druge
- Če neboš ti vozil pijan, bo nekdo drugi - torej sporočaš - vozite pijani

To je totalno bolano razmišljanje - še vedno nisi dal konkretnih argumentov, zakaj bi obdržali tak balon sistem v katerem živimo, ki izkorišča na eni strani delavce, na drugi strani, pa tiste, ki najbolj kršijo sistem - niso tam kjer bi jim bilo mesto - v zaporu.

Še vedno vztrajam, da je potrebno zamenjati celoten sistem. Da zgradimo nov sistem, ki bo temeljil na poštenosti, svobodi, enakosti in da se vse pedofile, lopove, kriminalce, goljufe,.... strpa v zapor. In ravno zato, ker taki ljudje vodijo Svet, smo tu kjer smo. Sistem je totalno mimo. Ko bo narod spoznal, da razne Hilde, Zidarje, Bavčarje in Šrote nebodo sodišča spravila zapor, ampak le vzstaja narod in tudi narod jim bo moral sodit - pred zid postavit - in potem bo potrebno v novem sistemu napisati zakone, da takšni nikoli nebodo mogli biti v prihodnje svobodni, kaj šele, da bi imeli ključno vlogo pri vodenju države - Sveta.

Kriminal je potrebno zatreti in odstraniti, ne pa da nam ta vlada. Živimo v totalno bolanem sistemu in obstajajo dosti boljše alternative, kjer se nikogar ne izkorišča niti ne oguljufa, ampak ravno tega se sedaj bojijo kriminalci, da bi narod to spoznal in spremnil sistem, ki je na kožo pisan in tudi ustvarjen s strani kriminalcev, da izkorišča in zaničuje poštene ljudi.

Zaključek: Vztrajam, da je nujno potrebno menjati sistem in da obstaja alternativni sistem, kjer se živi v svobodi, poštenosti, sožitju, enakosti, kjer ni lakote in lahko vsak uživa eno in edino življenje.

SkipEU ::

PersonaRuda je izjavil:

RockyS

lepo si to napisal. Ravno zaradi takšnih arogantnežev in iskoriščevalcev - sužnje lastnikov, bo slej kot prej potrebna Vstaja sužnjev in vsem izkoriševalskim kapitalistom bo potrebno soditi.


Zakaj pa potem ti gledaš, kje je posamezen izdelek najcenejši? Kje posamezno zavarovanje? Zakaj nočeš slovenskemu kmetu za solato plačati 5x ali 10x več kot je v trgovini iz xxyyy države?

Ne biti dvoličen...


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

ESET odkril 21 kosov malwara za Linux (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Novice / Varnost
23149767 (43617) MrStein
»

Šifriranje podatkov v bazi

Oddelek: Programiranje
123277 (2903) SeMiNeSanja
»

Vdor v Neiman Marcus resnejši od prvotnih ocen, naslednja žrtev Michaels

Oddelek: Novice / Varnost
145994 (3437) M.B.
»

V lanskem vdoru v Sony ušel neizdani material Michaela Jacksona

Oddelek: Novice / Varnost
4914010 (11728) ahac
»

Napadu na Epsilon soroden vdor že novembra

Oddelek: Novice / Varnost
52835 (2459) gslo

Več podobnih tem