» »

Google je prevzel Motorolo Mobility

Google je prevzel Motorolo Mobility

TechCrunch - V samem začetku leta, 5. januarja letos, se je nekdaj združeno podjetje Motorola razdelilo na dva dela, na Motorolo Solutions (to skrbi za razvoj in izdelavo radijskih oddajnikov in drugih produktov, namenjenih predvsem profesionalni rabi) ter Motorolo Mobility, v katerem so pristali razvojni inženirji, marketingarji, vodstvo in drug kader, ki je bil odgovoren predvsem za razvoj mobilnih telefonov ter domačih zabavljaških sistemov (set-top-boxev). Zadnjih nekaj let je bil drugi del večinoma v rdečih številkah, a so se predvsem na račun Androida, na katerega so stavili svojo celotno vizijo bolj zmogljivih mobilnih telefonov ter tabličnih naprav, dokopali nazaj na zeleno vejo.

Kot kaže so bila resna razmišljanja o Windows Phone 7 izpred nekaj dni nekoliko preuranjena oz. morda celo neresnična, saj so pri Googlu objavili, da so kupili podjetje Motorola Mobility Inc. To jih je (oz. bo, prevzem bo predvidoma zaključen do konca leta) stalo 12,5 milijarde ameriških dolarjev oz. 40 dolarjev na delnico MMI, kar je 63 % več, kot so bile vredne ob zaprtju borze v petek. Čeprav je Motorola Mobility zdaj v lasti Googla, bo podjetje še naprej delovalo neodvisno, bo pa najverjetneje postalo eno izmed glavnih partnerjev pri izdelavi prenosnih naprav z Androidom (t.i. Google phones, zdaj tudi Google tablets - prav to je bil npr. Xoom).

Po (PR-ovskih) besedah izvršnega direktorja Googla, Larryja Pagea, bo prevzem prinesel še večjo tekmovalnost znotraj ekosistema Android ter ga še dodatno okrepil, obenem pa bo Android še naprej odprtokodni operacijski sistem. Sanjay Jha, izvršni direktor Motorole Mobility, je povedal, da bo to odprlo še dodatne možnosti za razvoj tega dela Motorole ter za njihove zaposlene. A pod črto je poteza precej bolj smiselna, ko pogledamo Motorolino zbirko patentov. Ta je obsežna, saj je imela Motorola v začetku leta glede na podatke z lastne strani v lasti 14.600 patentov, še dodatnih 6.700 pa je bilo vloženih, a ji še niso bili dodeljeni. S temi patenti se bo Google seveda lažje boril proti Applu, Microsoftu in drugim podjetjem, ki so jih napadala s tožbami, katerih cilj je bil predvsem lahek zaslužek na račun Androidovega uspeha.

60 komentarjev

«
1
2

smoke ::

Okej, zdaj se ve, kdo bo proizvajalec naslednjega Nexus telefona :D

Icematxyz ::

Zdaj pa v "arhive" in pogledat če kdo "krade". ;) Drugače pa me ne bi presenetilo, če bo Google kupil še kaj drugega na področju strojne opreme. Drugače pa da, če je kdo dvomil v spremembe (na tržišču) zdaj ne verjamem več, da še kdo v to dvomi!

cleanac ::

Glede na odziv pri podobni navezi MS-Nokia bi sedaj morali slediti komentarji, da je to začetek propada Motorole :), ampak ne, ker je v igri google, ki vas ima tako ali tako pod kontrolo!

Malo heca...
Ali pa tudi ne :)

Icematxyz ::

Naveza "MS-Nokia" ima realno težavo sedaj v tem, da se je situacija na področju "patentov" izravnala. Torej na ta račun ne bo več nekega velikega uspeha.

Naveza "MS-Nokia" torej mora čim prej s kvalitetnimi izdelki zaliti tržišče, ali pa je to vse skupaj bolj "tako tako". Nokia je pa za moje pojme tako ali tako naredila napako, da ni "zalila" tržišča z MeeGo napravami!

opeter ::

Naslednjo novico, ki jo bomo brali, se bo glasila, da je Microsoft prevzelo Nokio, Apple pa Samsung ...
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j

Icematxyz ::

Apple pa Samsung


To ne. Microsoft - Nokia pa morda, ampak tudi v to ne verjamem preveč. Zanimivo pa je da sem v enem bolj popularnem dnevnem časopisu na "IT strani" prebral, da je Microsoft že prevzel podjetje Nokia in Facebook!

Lonsarg ::

cleanac je izjavil:

Glede na odziv pri podobni navezi MS-Nokia bi sedaj morali slediti komentarji, da je to začetek propada Motorole :), ampak ne, ker je v igri google, ki vas ima tako ali tako pod kontrolo!

Malo heca...
Ali pa tudi ne :)


Kako točno bi to sploh lahko bil začetek propada Motorole Mobility, če pa Motorola Mobility sploh obstaja ne več(oziroma ne bo, ko bo nakup dokončan). Smeh:)

Google je naredil z enim nakupom dve stvari hkrati. Preprečil je, da bi Motorola s svojimi patenti škodovala Androidu in hkrati bo Google dobil patente, z katerimi lahko oprostite izrazu, poveča Androidov patentni-kur@c v primerjavi z Applovim in Microsoftovim (ja patentnim tičem!)

PrimozR ::

cleanac je izjavil:

Glede na odziv pri podobni navezi MS-Nokia bi sedaj morali slediti komentarji, da je to začetek propada Motorole :), ampak ne, ker je v igri google, ki vas ima tako ali tako pod kontrolo!

Malo heca...
Ali pa tudi ne :)

Icematxyz je izjavil:

Naveza "MS-Nokia" ima realno težavo sedaj v tem, da se je situacija na področju "patentov" izravnala. Torej na ta račun ne bo več nekega velikega uspeha.

Naveza "MS-Nokia" torej mora čim prej s kvalitetnimi izdelki zaliti tržišče, ali pa je to vse skupaj bolj "tako tako". Nokia je pa za moje pojme tako ali tako naredila napako, da ni "zalila" tržišča z MeeGo napravami!

Ni problem samo to, problem je, da Android na področju mobile OS-ov vedno bolj dominira (glede na tržni delež), Microsoft je pa relativno mizeren igralec. Motorola proizvaja relativno dobre naprave, sicer se koncentrirajo skoraj izključno na ZDA (tukaj smo dobili vse tri Droide/Milestone, oz. vsaj dva zaenkrat, še ene par mobitelčkov in Xooma, američani imajo še Droid X-a, Bionica, itd. itd., posebne izdaje), Nokia je pa zadnje čase spet večinoma razočarala. Okej, HW načeloma je dober (mogoče za marketingarje rahlo podhranjen, ampak to pri Symbianu ni problem), a je tukaj problem OS...

Pa še to, Google je zgolj prevzel Motorolo, ki je že itak močno sodelovala z njimi. V igri so izključno patenti. Nokia je v smeti vrgla DVA svoja OS-a v zameno za Microsoftovega, ki je komajda zaznaven igralec na tme področju (v primerjavi z do nedavnega POPOLNOMA dominantnim Symbianom).

techfreak :) ::

Nokia je v smeti vrgla DVA svoja OS-a v zameno za Microsoftovega, ki je komajda zaznaven igralec na tme področju (v primerjavi z do nedavnega POPOLNOMA dominantnim Symbianom).

WP je veliko boljši od Symbiana in v nasprotju z Meego dejansko uporaben.

PrimozR ::

Že res, ampak Symbian in MeeGo sta bila njihova, lasten brand, lasten razvoj, itd. Okej, včasih je to slabost namesto prednosti, res je tudi, da so večinski delež Symbiana predstavljale stare različice (S60 do 3rd in 5th), pa vseeno, ime je. Čeprav po drugi strani je res, da se imena Symbian ni metalo okrog niti približno toliko, kot se Android, Windows Phone, Windows Mobile (ker je bil Symbian relativno omejen na Nokio), ampak v enaki situaciji je Apple, ki rad izpostavi svoj iOS.

Meh... Situacija je enostavno popolnoma drugačna pri Motoroli/Googlu kot pri Nokii/Microsoftu.

Lion29 ::

so me presenetili s tem nakupom...

ne verjamem, da bo naslednji nexus iz vrst motorole... tisti za tem, pa ze mogoce...

te gluposti okoli patentov mi pa ze posteno najedajo zivce
Founder and CTO @ Article-Factory.ai

Tarzan ::

Kar se mene tiče, dobra novica. Zdaj naj naredijo pa ubijalski Google-Motorola telefon za čim lepšo ceno. Patenti naj pa vsem vpletenim crknejo čimprej.

Lonsarg ::

Microsoft in Apple pa si mislita. "Če že nismo z patentnimi tožbami še bolj uničili Androida, smo pa vsaj Googla obrali za 12 miljard"

Gregor Spagn ::

Samo res ko sem bral da so se povezali Nokia in Microsoft je bilo da je za marsikoga Nokia sedaj mrtva =)
sedaj pa google prevzema motorolo in glej ga zlomka aleluja vsi hvalijo =)

Kot že marsikdaj povedano 3/4 uporabnikov sploh ne ve kateri mobilni telefon ma ali android ali WP7 ali Symbian ali MeGo ali Bada...
Tako da tle se bo po mojem mnenju počasi pokatazalo kateri GUI je user friendly in kateri ni... in temu bodo sledili uporabniki...


BTW a se ni noben spomnu še kršitev Androida? Da favorizira Gmail account ??? Meni mi je uspelo samo z Gmailom povezat android telefon... kje so tisti kateri so se bunli da winsi favorizirane IE-je ??? Ajmo kje ste zdej tisti ki nimate za burek in praviste da Microsoft favorizira svoje... aja sorry google lahko mybad
BTW: WP7 ima več kot samo za povezat z live accountom

trnvpeti ::

Se pravi Google proti Apple.
Ostaneta še samo velka.

Lonsarg ::

Gregor Spagn je izjavil:


BTW: WP7 ima več kot samo za povezat z live accountom

BTW: Jaz lahko povežem svoj Android telefon tudi z Microsoft, Facebook Yahoo in Samsung računom. Pazi RAČUNOM, ne samo mailom.

Google z Androidom sproti rahlja povezanost z Googlom kakor ta postaja bolj popularen, ker ko si enkrat popularen moraš biti previden, da te ne doletijo take zadeve kot so microsofta v Evropi.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Lonsarg ()

techfreak :) ::

BTW a se ni noben spomnu še kršitev Androida? Da favorizira Gmail account ??? Meni mi je uspelo samo z Gmailom povezat android telefon...

Lahko dostopaš tudi do drugih email predalov, bi pa rekel da ima tudi WP7 določeno funkcionalnost samo v primeru da ga povežeš z Live računom. Google trenutno ni v monopolnem položaju torej ga ne more izkoriščati.

Niti nisem prepričan, če bo sploh kdaj v monopolnem položaju kakor je bil Microsoft. Microsoft je Windows prodajal, zaradi prodaje bil v monopolnem položaju ter zaradi tega moral ponujati tudi verzijo brez IE in WMP, potem pa je imel še okno za izbiro privzetega brskalnika. Pri Googlu je malo drugače, ker Androida ne prodaja in če bo podobno kot pri MS, kjer so OEM proizvajalci lahko prilagali kateri koli brskalnik, pri Androidu ne bo večjih težav.

zeleni ::

Cena niti ni pomembna pri izkoriscanju monopolnega polozaja. Nasprotno. Ponavadi je problem, ker ponuja izdelek pod ceno.

Ne recem da je pa pri androidu tako. Ima tako ali tako mocno konkurenco v WP in iOS in je vprasanje ce bo kdaj sploh lahko govoriti o monopolu androida.

PrimozR ::

Lonsarg je izjavil:

Microsoft in Apple pa si mislita. "Če že nismo z patentnimi tožbami še bolj uničili Androida, smo pa vsaj Googla obrali za 12 miljard"

Kot da se jim pozna tistih 12 miljard... Itak so pred nakupom imeli 39 milijard v kešu.

Marat ::

opeter je izjavil:

Naslednjo novico, ki jo bomo brali, se bo glasila, da je Microsoft prevzelo Nokio, Apple pa Samsung ...

Nokia je na nek način že Microsoftova, glede na to da je novi šef Nokie eden izmed 10ih največjih lastnikov (med fizičnimi osebami) Microsofta >:D

techfreak :) ::

zeleni je izjavil:

Cena niti ni pomembna pri izkoriscanju monopolnega polozaja. Nasprotno. Ponavadi je problem, ker ponuja izdelek pod ceno.

Nisem govoril o ceni. Govoril sem o tem, da so prodajalci OSa kar proizvajalci telefonov, ki prodajo paket. Torej ga Google ne nudi direktno uporabnikom, kakor je bilo v primeru Microsofta in EU.

Stipex ::

Bistra poteza in vsekakor voda na mlin Androidu.
Sedaj je le še vprašanje časa, kdaj bo Microsoft kupil Nokio.

Mr.B ::

Vprašanje je, katre patente je kupil.
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold

Gregor Spagn ::

techfreak :) je izjavil:

BTW a se ni noben spomnu še kršitev Androida? Da favorizira Gmail account ??? Meni mi je uspelo samo z Gmailom povezat android telefon...

Lahko dostopaš tudi do drugih email predalov, bi pa rekel da ima tudi WP7 določeno funkcionalnost samo v primeru da ga povežeš z Live računom. Google trenutno ni v monopolnem položaju torej ga ne more izkoriščati.

Niti nisem prepričan, če bo sploh kdaj v monopolnem položaju kakor je bil Microsoft. Microsoft je Windows prodajal, zaradi prodaje bil v monopolnem položaju ter zaradi tega moral ponujati tudi verzijo brez IE in WMP, potem pa je imel še okno za izbiro privzetega brskalnika. Pri Googlu je malo drugače, ker Androida ne prodaja in če bo podobno kot pri MS, kjer so OEM proizvajalci lahko prilagali kateri koli brskalnik, pri Androidu ne bo večjih težav.


Majnši problem maili....
Marketplace me zanima meni mi ne uspe prit na Xperii Arc če nimam gmaila...medtem ko mi je uspelo na WP7 priti do marketplaca tudi samo z FBjem

haiku ::

Motorola bo ostala samostojna enota, najverjetneje je bil nakup pogojen zaradi obsežnega portfelja patentov, ki si jih lasti Mototola, mislim da tudi do 4x več kot nedavni nakup patentov Nortel-a s strani Apple-a in MS-a.

Oz. kot je že knesz citiral: "Google/Motorola deal is sad commentary on waste created by our screwed-up patent system. So much capital going for defense sted innovation".

Žal, tako je dandanes. Dodatno čtivo: http://mashable.com/2011/08/15/google-m...
"The best portion of a good man's life is his little,
nameless, unremembered acts of kindness and of love."
- William Wordsworth

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: haiku ()

PrimozR ::

Mr.B je izjavil:

Vprašanje je, katre patente je kupil.

Em... Vse? (Motoroline seveda)

Lonsarg ::

Vsa od Motorola Mobility ane? Glede na novico naj bi teh bilo okoli 15000. Najbrž ima Motorola dodatno še kak kup patentov pod Motorola Solutions firmo, ti bodo tam ostali se razume.

PrimozR ::

Seveda bodo, ampak vprašanje, koliko teh je povezanih z Androidom. Če pa so pa ni vrag da ne bodo naredili ugodnega deala, rekel bi da prej z Googlom kot z Microsoftom oz. z Applom.

dux ::

PrimozR je izjavil:

Seveda bodo, ampak vprašanje, koliko teh je povezanih z Androidom. Če pa so pa ni vrag da ne bodo naredili ugodnega deala, rekel bi da prej z Googlom kot z Microsoftom oz. z Applom.


Koliko patentov je povezanih z Androidom je popolnoma nepomembno.Vazno je le, da Microsoft in Apple s svojimi telefoni krsita kaksnega od motorolinih patentov (kar je zelo verjetno glede na to, da je motorola pionir na tem podrocju) in lahko Google zagrozi s prototozbo. Potem pa sledi hitra izvensodna poravnava/umik tozb.
Upanje je v nasih odlocitvah

Macketina ::

Glede patentnov je bila to pricakovano in logicno, Google se mora zavarovati proti MS in Applu.

Ampak glede ostalega se mi zdi pa strel v koleno v ze tako razdrobljenem Android marketu.
Lahko predivdevamo, da bo naslednji Google phone/tablet/netbook na osnovi Androida delala Motorola. Posledicno, da jim bojo dali vecjo podporo, dostop do novejsih verzij Androida pred ostalimi proizvajalci. Ampak, glede, na podrocju mobitelov je mesarsko klanje in tukaj pomeni da imas ti 3.5 Android + popravke par mesecev pred konkurenco lepa prednost.

zee ::

Mislim, da se je Google pravilno odlocil. Z nakupom Motoroline mobilne divizije si je znatno okrepil svoj IP portfelj, kar mu zna priti se kako prav v boju z M$ in Applom, hkrati pa se bo mogoce s tem pocasi zmanjsala fragmentacija trga z Androidnimi telefoni.
zee
Linux: Be Root, Windows: Re Boot
Giant Amazon and Google Compute Cloud in the Sky.

opeter ::

Emmm ... zee, ali ni ravno prednost Androida ta, da je dosegljiv na neštetith napravah?
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j

BlueRunner ::

cleanac je izjavil:

Glede na odziv pri podobni navezi MS-Nokia bi sedaj morali slediti komentarji, da je to začetek propada Motorole :), ampak ne, ker je v igri google, ki vas ima tako ali tako pod kontrolo!

Malo heca...
Ali pa tudi ne :)

Motorolin segment mobilne telefonije je de facto propadel že leta nazaj, ko niso bili sposobni ponuditi nekaj, kar bi zamenjalo Razr kot "objekt poželenja". To je to. Zato se je ta segment tudi odcepilo, saj je bila strategija točno ta, da se odproda segment mobilne telefonije, ki je bolj ali manj delal samo minus. Ni pa to bil osnovni posel Motorole.

Nokia je le malo drugačna zgodba. Tako je recimo odspinala cel kup znanja v NSN, da se bi posvetila mobilnim telefonom kot osnovnem poslu. Sedaj pa se jim je zataknilo ravno pri tem osnovnem poslu. Kar je mnogo bolj resna težava, kot jo je imela Motorola, plus to, da je to Motorola prebolela že leta nazaj. Kar se sedaj dogaja je samo zaključek že pred leti začete strategije.

PrimozR ::

Macketina je izjavil:

Glede patentnov je bila to pricakovano in logicno, Google se mora zavarovati proti MS in Applu.

Ampak glede ostalega se mi zdi pa strel v koleno v ze tako razdrobljenem Android marketu.
Lahko predivdevamo, da bo naslednji Google phone/tablet/netbook na osnovi Androida delala Motorola. Posledicno, da jim bojo dali vecjo podporo, dostop do novejsih verzij Androida pred ostalimi proizvajalci. Ampak, glede, na podrocju mobitelov je mesarsko klanje in tukaj pomeni da imas ti 3.5 Android + popravke par mesecev pred konkurenco lepa prednost.

Vsi core partnerji imajo nove verzije ANdroida dolgo pred izidom oz. sodelujejo z Googlom, da imajo naprave ob releasu nove verzije. Takšne želje imajo vsi, partnerji (HTC, Samsung, LG, tudi Motorola in še ene par podobno velikih) in Google sam. Kaj jim pomaga superduper nov OS, če nimajo naprave, na kateri bi tekel? Razvoj naprave pa ni tako hitra zadeva, potem je pa treba razviti še driverje. Raje delajo vse skupaj vzporedno z razvojem OSa.

BlueRunner je izjavil:

cleanac je izjavil:

Glede na odziv pri podobni navezi MS-Nokia bi sedaj morali slediti komentarji, da je to začetek propada Motorole :), ampak ne, ker je v igri google, ki vas ima tako ali tako pod kontrolo!

Malo heca...
Ali pa tudi ne :)

Motorolin segment mobilne telefonije je de facto propadel že leta nazaj, ko niso bili sposobni ponuditi nekaj, kar bi zamenjalo Razr kot "objekt poželenja". To je to. Zato se je ta segment tudi odcepilo, saj je bila strategija točno ta, da se odproda segment mobilne telefonije, ki je bolj ali manj delal samo minus. Ni pa to bil osnovni posel Motorole.

Thja, manjša napakica v temle tvojem razmišljanju. Po Razrju seveda so naredili nov(e) objekt(e) poželenja, najprej prvi Droid, temu je pa sledilo še par drugih naprav. V Evropi morda niso nek hud hit, so pa zato toliko bolj popularni v ZDA. In prav zaradi Androida je Motorola (Mobility) spet na zeleni veji.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: PrimozR ()

BlueRunner ::

Thja, manjša napakica v temle tvojem razmišljanju. Po Razrju seveda so naredili nov(e) objekt(e) poželenja, najprej prvi Droid, temu je pa sledilo še par drugih naprav. V Evropi morda niso nek hud hit, so pa zato toliko bolj popularni v ZDA. In prav zaradi Androida je Motorola (Mobility) spet na zeleni veji.

Nobene napakice... "Objekt poželenja" je definiran kot "stvarca, ki jo vidiš v rokah vsakega raperja, ki fura bling-bling image". Priznam, da več ne spremljam scene, ampak Nokia je to postala v Matrici, Motorola je to imela z Razr-jem, Apple ima svoj iPod/iPhone mlin. Motorolini androidi so res tukaj in če kaj, dokazujejo predvsem to, da lahko nekaj poskusiš, ampak potem, ko te čas povozi, si za kar dolgo povožen. Motorola je bila povožena 2008. Sedaj je sledil samo še zaključek zgodbe.

Lonsarg ::

Motorola Droid je bi v določenem obdobju najbolj prodajani Android, zdaj je pač en povprečni Android proizvajalec.

Ne vem od kje vam logika, da če nisi med top 3 si pa kar povožen!?! Čudne definicije imate.

BlueRunner ::

Ni, ampak če v enem četrtletju narediš 80 mio plusa, nato pa dva Q-ja kasneje pokasiraš najprej 81 mio minusa in nato še 56 mio minusa, se temu ne reče ravno uspeh. Uspeh je to, da redno delaš plus, tudi, če je to majhen plus. Po tem kriteriju je MM še kako povožena. Samsung recimo res naredi in proda manj Android telefončkov, ampak tudi minusa ne tolče.

To, da je HTC na vrhu, pa sam osebno v največji meri pripisujem temu, da je to bil prvi dobavitelj Nexusa za Google. To so IMHO "malenkosti", ki gradijo brand. Motorola teh "malenkosti" nima. Bomo pa videli kaj bo odnesla ven iz tega nakupa.

Lonsarg ::

Na vrhu po prodanih Androidih je by the way Samsung in ne HTC. Podjetje kot Motorola valda da ni uspešna, ni pa povožena. Besedo povožen lahko uporabiš kvečjemu za Nokio. Ne moreš vsakemu podjetju, ki pač en kratek čas dela izgubo, rečt da je povoženo, očitno je pač potrebno zmanjšati odhodke, ker je podjetje preveliko za tak dohodek, kot ga imajo. Izbiro imaš, da se pač sprijazneš in si spet na zeleni veji, al pa vztrajaš, pa upaš, da boš spet delal hit mobitele. Motorola je pač zaenkrat vztrajala, ni rečeno, da bo Google imel isto politiko. Čeprav zakaj pa ne, bo vztrajal še kakšno leto z par miljončki zgube, če pol rata kak hit z biljoni dobičkov.

c00L3r ::

Zdaj bi pa lahko naredili Google Phone tipa Droid/Milestone, ki ne bo štekal. Kupim takoj :)

BlueRunner ::

Na vrhu po prodanih Androidih je by the way Samsung in ne HTC.

OK, Motorola je med njima... Pa še za Samsung velja podobno, kot za HTC... Kdo je naredil zadnjega Nexusa? :P

Podjetje kot Motorola valda da ni uspešna, ni pa povožena. Besedo povožen lahko uporabiš kvečjemu za Nokio. Ne moreš vsakemu podjetju, ki pač en kratek čas dela izgubo, rečt da je povoženo, očitno je pač potrebno zmanjšati odhodke, ker je podjetje preveliko za tak dohodek, kot ga imajo.

Naj pomislim. Mobilni segment Motorole že od 2005 štanca samo minus. Lansko leto so ga pridelali 212 mio $$$, čeprav je imela eno celo uspešno četrtletje. Letos so ga je pridelal v prvi polovici leta že 130 mio $$$.

Edina razlika med to Motorolo Mobility in Vegradom je to, da plače pač še izplačujejo. "Prispevke" (oziroma pokojnine - v ZDA je to "liberalizirano") pa so že zamrznili.

Če to ni povožena zgodba, potem pa nič ne rečem. OK, morda je Nokia še malo bolj temeljito povožena, ampak ko si leta in leta v rdečem, so to bolj nianse.

Izbiro imaš, da se pač sprijazneš in si spet na zeleni veji, al pa vztrajaš, pa upaš, da boš spet delal hit mobitele.

Dokler je štancanje minusa opis "zelene veje", smo v Sloveniji na čudovito zeleneči veji. Kot je nekaj postov nazaj bilo omenjeno: "če nisi med top 3, si pa že kao povožen". Ne, v bistvu nisi. Dejansko si lahko še vedno med top 3 po številu prodanih kosov, pa si finančno še vedno povožen, ker pač ne moreš neskončno dolgo delati minusa. Tudi Nokia še vedno prestavi miljone aparatov. Ampak ji to bore malo pomaga. Je tudi povožena.

Motorola je pač zaenkrat vztrajala, ni rečeno, da bo Google imel isto politiko. Čeprav zakaj pa ne, bo vztrajal še kakšno leto z par miljončki zgube, če pol rata kak hit z biljoni dobičkov.

Če je Google želel kupiti samo patente (pa še ti ti imajo po mnenju nekaterih komentatorjev le vprašljivo vrednost), potem lahko celo zadevo jutri ugasnejo, pa bo domnevni cilj njihove politike še vedno dosežen.

Lonsarg ::

No najbrž je res Google hotil kupiti patente. Ampak ko že enkrat imaš tako podjetje, seveda hočeš še kaj iz njega izcimit.

12miljard samo za patente je preveč(čeprav je v bistvu to ista cena, kot je bila za Novell). Računica je dosti lepša za google, če je v bistvu dal recimo 6 za patente in 6 za firmo, da še kaj izcimi iz nje. V najslabšem primeru seveda razproda premoženje firme. Ampak Google hoče močan Android ekosistem in mu prav pride še ena srednje močna Motorola v mixu.

BlueRunner ::

Hmnja... za patente v smislu obrambe je zunaj že nekaj mnenj, da niso vredni niti 1E9 USD. Kaj šele 1,2E10. Firma kot firma je bila že po vrednosti delnice preplačana, kaj šele po knjigovodski vrednosti. "Imeti še nekoga v mixu" se morda na hitro res sliši lepo, ampak kaj na to potem porečejo vsi ostali, ki štancajo Android telefončke? Da je lepo, da jim dobavitelj OS-a dela konkurenco in odžira tržni delež? Mnja. To bi bil prej strel v nogo, kot pa dobra kombinacija. Če že, potem sedaj vsi zagotovo proučujejo rezervne načrte. Tako zagotovo, ko si Microsoft sedaj zagotovo mane roke. Boljšega darila mu G ne bi mogel podariti.

Vse skupaj izgleda kot... nekaj, kar zadaj skriva neko čisto drugo, nam skrito igro, ali pa čisti kiks. Kar je v bistvu žalostno, ker bi lahko G dobil več patentov od Nortela in to za nižjo ceno in brez balasta.

jan_g ::

In misliš, da armija pravnikov in ekonomistov v Googlu tega ne ve? Eno računico že imajo. Ok, se strinjam, da obstaja tudi majhna možnost, da gre za navaden gamble.

floyd1 ::

Ja saj, ko Google ne ve, kako bi se odločil, samo na Slotech-u malo vpraša... Tokrat so se pač zajeb***, ker so pozabili :)).

PrimozR ::

BlueRunner je izjavil:

Ni, ampak če v enem četrtletju narediš 80 mio plusa, nato pa dva Q-ja kasneje pokasiraš najprej 81 mio minusa in nato še 56 mio minusa, se temu ne reče ravno uspeh. Uspeh je to, da redno delaš plus, tudi, če je to majhen plus. Po tem kriteriju je MM še kako povožena. Samsung recimo res naredi in proda manj Android telefončkov, ampak tudi minusa ne tolče.

To, da je HTC na vrhu, pa sam osebno v največji meri pripisujem temu, da je to bil prvi dobavitelj Nexusa za Google. To so IMHO "malenkosti", ki gradijo brand. Motorola teh "malenkosti" nima. Bomo pa videli kaj bo odnesla ven iz tega nakupa.

A to je zagotovo, da Samsung mobile divizija ne tolče minusa (smartphone only divizija mind you)? Pa MM je bil v prvem letošnjem četrtletju oz. v zadnjem lanskem zelen. od kje ti torej minus v treh četrtletjih?

jan_g je izjavil:

In misliš, da armija pravnikov in ekonomistov v Googlu tega ne ve? Eno računico že imajo. Ok, se strinjam, da obstaja tudi majhna možnost, da gre za navaden gamble.

Kakorkoli obrneš je računica sveženj patentov.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: PrimozR ()

BlueRunner ::

PrimozR je izjavil:

A to je zagotovo, da Samsung mobile divizija ne tolče minusa (smartphone only divizija mind you)?

Pojma nimam. Morda imaš ti kakšen link do podatka. Sicer pa ne vem zakaj točno bi gledal "smartphone only", saj niti Nokia, niti MM nista "smartphone only", pa tolčeta minuse.

PrimozR je izjavil:

Pa MM je bil v prvem letošnjem četrtletju oz. v zadnjem lanskem zelen. od kje ti torej minus v treh četrtletjih?

Tukaj pravijo, da je bil letošnji Q1 81 mio USD minusa.
Tukaj pravijo, da je bil letošnji Q2 56 mio USD minusa.

Zadnje lansko pa sem videl, da je bilo zeleno. Ampak tako malo, da celotno lansko leto še vedno končalo v minusu. Je pa res, da načrtujejo, da bodo letos konec leta prvič v plusu. Če bodo res, se bom pripravljen pogovarjati o nekakšni "zeleni veji", prej pa težko.


PrimozR je izjavil:

jan_g je izjavil:

In misliš, da armija pravnikov in ekonomistov v Googlu tega ne ve? Eno računico že imajo. Ok, se strinjam, da obstaja tudi majhna možnost, da gre za navaden gamble.

Kakorkoli obrneš je računica sveženj patentov.

Morda res, ampak pri patentih nikoli ne moreš čisto natančno vedeti kakšnega mačka si kupil v žaklju. Poglej kaj se dogaja Oraclu. Morje patentov, na koncu pa te en sodnik skreše na nekaj malega njih.

Konec koncev ima tudi Nokia morje patentov, pa ji vse skupaj ni pomagalo niti toliko, da bi npr. ustavili Apple pri njegovem prodoru na trg. Tko, da to s patenti je IMHO bolj tako-tako. Verjamem, da je bil to cilj, nisem pa prepričan, da so si izbrali pravo tarčo.

Lonsarg ::

BlueRunner je izjavil:


Vse skupaj izgleda kot... nekaj, kar zadaj skriva neko čisto drugo, nam skrito igro, ali pa čisti kiks. Kar je v bistvu žalostno, ker bi lahko G dobil več patentov od Nortela in to za nižjo ceno in brez balasta.


Cena za 6000 Norvellovih patentov, ki jih je združenje Apple+Microsoft+... kupilo je približno enaka ceni Motorolinih patentov, ČE šteješ, da so vseh 12miljard dali samo za patente.., seveda pa so dobili še nekaj zraven. Torej IMO za par faktorjev bolši deal.
Da ne omenjam, da bi združenje, v kolikor bi Google bidal še dlje tudi šlo še dlje, in bi končna cena bila astronomska. poleg tega ima Motorola "malo" več patentov iz področja smarthphonov kot en Norvell.

Apple ni nevaren Motoroli zaradi patentov. Prej bo Motorola tista, ki bo dobivala par EUR na prodan iPhone.

BlueRunner ::

Tukaj bi prav prišla komparativna analiza teh dveh patentnih portfeljev. Tukaj midva zagotovo nisva naredila pregleda, se pa sam pridružujem mnenju komentatorja, ki je opozoril, da mobilčkarji svoj patentni bazen verjetno le malo preveč cenijo.

Komentator pa je to utemeljil s tem, da:
- je večino motorolinih relevantnih patentov v t.i. "patent pool"-ih, ki so jih proizvajalci že navzkrižno licencirali - torej so za obrambo (ali pa napad) proti obstoječim igralcem na trgu popolnoma neuporabni.
- ima Nokia še večji bazen patentov, pa se je njen napad na Apple končal s tem, da je pokasirala samo enkraten znesek 400 nekaj mio USD, nikakor pa ne licenčne pogodbe, kjer bi redno vlekla provizijo od konkurenta.

Torej je G zagotovo kupil nekaj relevantnih patentov, vendar pa bo do prvega soočenja ostalo odprto vprašanje koliko in kako zelo relevantnih. Ve se pa že v izhodišču, da ga to ne bo rešilo Oracla (ni storage-related patentov), niti MS-ja (ta sploh ne dela HW-ja in ga patenti iz RF tehnologije ne tangirajo), še težje pa Appla (temu niti Nokia ni prišla do živega).

Zato sem tudi sam na strani skeptikov, ki menijo, da je bilo 12 mil USD mnogo preveč za seštevek patentov in firme. Še posebej, če večino patentov odpišeš, to da si lastiš konkurenta svojih lastnih licencerjev, pa jih zagotovo ne spravlja v dobro voljo in jim ne vzbuja zaupanja, da bodo vedno vsi med "enakimi". Če je moje razmišljanje napača, pa pač je. Verjetno obstaja razlog, da nisem jaz ustanovitelj Googla.

Morda pa obstaja še kakšna zgodba zadaj... Čisto vse pa ni vedno vidno čisto vsem. Sploh pa ne javnosti.

Zgodovina sprememb…

PrimozR ::

BlueRunner je izjavil:

Konec koncev ima tudi Nokia morje patentov, pa ji vse skupaj ni pomagalo niti toliko, da bi npr. ustavili Apple pri njegovem prodoru na trg. Tko, da to s patenti je IMHO bolj tako-tako. Verjamem, da je bil to cilj, nisem pa prepričan, da so si izbrali pravo tarčo.

Da smo si na jasnem o zelenih četrtletjih, 100% sem, da je bilo vsja eno (očitno zadnje lansko) ker sem mislim da celo pisal novico o tem. Je bilo pa takrat en kup veselja.

Glede Nokiinih patentov, ko jih je Apple začel tožarit so hitro nabrali na kup svoje patente in dali kontra tožbo, rezultat je pa lep kupček denarja, ki ga je izplačal Apple, poleg stroška na vsak prodan iPhone. Baje.

http://communities-dominate.blogs.com/b...
Ctrl+F: Patents portfolio, drugi zadetek ('naslov').
«
1
2


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Motorola je Lenovova

Oddelek: Novice / Nakupi / združitve / propadi
309587 (6429) PrimozR
»

Lenovo bo kupil Motorolo

Oddelek: Novice / Nakupi / združitve / propadi
2914162 (11383) kow
»

Apple Samsungu, Motoroli ponudil licenco za svoje patente

Oddelek: Novice / Industrijska lastnina
149055 (8254) madmitch
»

Rumena luč za Googlov prevzem Motorole

Oddelek: Novice / Nakupi / združitve / propadi
1810013 (8813) antonija
»

Google je prevzel Motorolo Mobility (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Nakupi / združitve / propadi
6026145 (23747) PrimozR

Več podobnih tem