» »

Izšel Duke Nukem Forever

Izšel Duke Nukem Forever

Slo-Tech - Včeraj je v Evropi, Aziji in Avstraliji izšla težko pričakovana nova inkarnacija Duka v igri Duke Nukem Forever. Po 14 letih zapletov v razvoju, ko je bila igra vmes prodana, zavržena, obujena od mrtvih in končno dokončana, razvijalci in založniki pa v različnih kombinacijah na zatožnih klopeh, so pričakovanja javnosti velika. K temu prilivajo olje na ogenj tudi izjave ustvarjalcev, ki nič kaj sramežljivo igro hvalijo kot najboljšo streljačino v zgodovini. Premisa je preprosta - vesoljci vnovič napadajo in se polaščajo Dukovih deklet. Tega ne gre dopustiti, zato mora Duke v akcijo.

Prve recenzije igre so pisane kot že dolgo ne. Na Joystiq so mu podelili oceno 2/5, ker da je igra po igralnosti in zgodbi obtičala nekje v 90. letih prejšnjega stoletja. Tudi Guardian mu ni namenil več kot dveh zvezdic od petih. Glavni problem so dolgi nalagalni časi, tako da si umreti v igri res ne želite - čaka vas več kot pol minute nalaganja shranjenega položaja. Igri očitajo pomanjkanje svežine, saj Duke razen grafike (ki spet ni tako dobra, kot bi danes mogla in morala biti) ni pridobil ničesar. Starih štosov se pač naveličamo.

Na drugi strani lestvice so pri PC Gamerju, kjer so ga ocenili z 80 odstotki. Igralni čas znaša okrog 10 ur, po preigranju pa se odklenejo različne kode. Odkritosrčno so ga opisali kot povsem spodobno igro, od katere pa presežkov ne gre pričakovati. Politično nekorektna verzija Dooma bi ga jedrnato označili. Na AusGamers je Duke Nukem Forever dobil povprečnih 5/10. Pozitivne točke dobi že sam izid, dodatno pa še za interaktivnost (mogoče je celo risati po tabli, kot smo videli v demu), duhovite in nekorektne Dukove enovrstičnice in arzenal orožja. Minus si zasluži zaradi počasnosti nalaganja, slabše grafike in povprečne umetne inteligence v igri.

Igra je na voljo za PC, PS3 in Xbox 360 ter stane 40 evrov za PC oziroma 52 evrov za konzoli. Kupijo jo lahko le starejši od 18 let. Po nelegalnih kanalih se že pretaka na milijarde bajtov kopij igre, bojda pa so že zlomili tudi zaščito proti kopiranju, ki je sprva onemogočala igranje kopij.

83 komentarjev

«
1
2

bobby ::

ne moreš verjet! Peku je zmrznu!!!!!!!
Ce eksplicitno ne odgovorim osebam PNG ali PR,..I dont care about your opinion.

opeter ::

Jaz bom počakal, da pade cena, potem ga bom nabavil. Do tačas pa bodo neke napake že odpravili :D
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j

Relanium ::

Nalagalni časi so res ubijalski, drugače je pa meni kr fajn.
Mal drugače od vsega povprečja ki izhaja te čase (ko sem dal podgano v mikrovalovko :P )

Dr_M ::

Ocene povedo vso zgodbo :)
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

opeter ::

Sicer nova anketa je bolj tak-tak. Dokler osebno ne preizkusiš vsaj dema, realno oceno ne moreš podati. Lahko seveda daš oceno po kakšnem opisu na kateri strani, ali pa po ogledu videa na npr. youtube, samo potem to ni to.
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j

Dragi ::

Sem imel piratsko verzijo že nekje 3 dni nazaj. Svašta špila.

Pekel je povohal tole, vidu da smrdi in se obrnu stran.
Čez en mesec ne bo več noben tega omenjal. Škoda, da so ga sploh izdajali. Bi si vsaj sramoto prihranili.

kuglvinkl ::

opeter je izjavil:

Sicer nova anketa je bolj tak-tak. Dokler osebno ne preizkusiš vsaj dema, realno oceno ne moreš podati. Lahko seveda daš oceno po kakšnem opisu na kateri strani, ali pa po ogledu videa na npr. youtube, samo potem to ni to.


A da bi bil tolk fer, preizkusil in potem oddal glas, je pa nepredstavljivo?

Zgodovina sprememb…

Matev ::

A da bi bil tolk fer, preizkusil in potem oddal glas, je pa nepredstavljivo?


in v čem bi bil navaden igralec bolj usposobljen za oceno igre od profesionalnega ocenjevalca

res da se o okusih ne razpravlja
a vseeno - če profiji rečejo "suck"
potem jim verjamem

antonija ::

Do taprvega nerazbitega spegla (in admire yourself opcije) je bila zadeva se zabavna, pol se pa kr hitro neha. Pa pisat se da po tabli (in za sabo brisat) pa se enmu mulotu se v knjigo podpises na zacetku.

Fin spil za "oo, kolk je blo fino 15 let nazaj", za kej drugega je pa bolj svoh. 2/5 je IMO se prevec.
Statistically 3 out of 4 involved usually enjoy gang-bang experience.

MrStein ::

bojda pa so že zlomili tudi zaščito proti kopiranju,

What else is new?

A demo je zdaj prosto dostopen?
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

bluefish ::

Menim, da je ogled videa igranja igre povsem dovolj in dodatna telovadba s prenašanjem dema ni potrebna. Za nostalgike, ki so na nadaljevanje čakali toliko let, je morda igra OK, vendar realno gledano ne ponuja nič več, kot najbolj povprečni FPS-ji danes na trgu - nasprotno, je nekje zadaj.
Igro torej rešuje le fama.

PARTyZAN ::

kuglvinkl je izjavil:

A da bi bil tolk fer, preizkusil in potem oddal glas, je pa nepredstavljivo?


Ni problema, kuglvinkl. Ti dam na ZS podatke, da mi pošlješ igro?

Probal sem demo, videl sem dovolj, da to skropucalo ni vredno niti 10€. Ocene kritikov so pričakovano nizke. Zakaj bi stran metal denar?

antonija ::

Zakaj bi stran metal denar?
Kako mislis zakaj bi metal stran denar? Da ne bojo ubogi avtorji stradali, zakaj pa??!? :| Fantje in dekleta os se trudili vec kot 10 let da so ti pripravili eno najboljsih iger vseh casov, ti jim pa niti 10 eur nebi dal zanjo? 8-O Kako naj si pa ubozci zdaj kupijo jahte? :8)
Statistically 3 out of 4 involved usually enjoy gang-bang experience.

opeter ::

To niso isti fantje in ista dekleta. Vmes se jih je kar lepo število zamenjalo ...
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j

antonija ::

Bemti tri smileye sem vtaknil v post pa zgleda se ni blo dovolj...
Statistically 3 out of 4 involved usually enjoy gang-bang experience.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: antonija ()

JC Denton ::

Sem gledal na IGN-u 12 minutni gameplay, pa me ni niti malo navdušil.

3furious ::

A se samo meni zdi smešno, da večina med vrsticami govori, da bi morali za igro uporabiti novejši pogon?:))
In the age of information, ignorance is a choice.

bluefish ::

Ne, tudi ta je ne bi rešil.

LuiIII ::

Še en dokaz da pogrevat staro župo ni fajn. Sej paše kdaj ob pivu nostalgično pomisliti na afterwork partye Duke Nukema tam v sredini 90., ampak tako kot je bilo ne bo. In bilo je dobro. Cajti LAN partyev, ko smo mašine vlekli skupaj, da smo lahko multiplayer špilal. Veliko truda, ki je dal piko na i zabavi.
Ker sem se tako očitno zrajcal, moram vprašati kateri brezplačni multiplayer špil je sedaj aktualen in dober? Špilal sem kako leto nazaj Battlefield Heros pa so seveda zadevo preveč skomercializiral. Hvala.

ahac ::

antonija je izjavil:

Bemti tri smileye sem vtaknil v post pa zgleda se ni blo dovolj...


Moraš dat tega: :P
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: ahac ()

opeter ::

Saj je napisal sarkastično ... zato govori o smajlijih. ;)
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j

ahac ::

opeter je izjavil:

Saj je napisal sarkastično ... zato govori o smajlijih. ;)


Ja, sem to potem dojel... ampak ni bil taprav sarkastičen smajli! Potem sem šel pa popravljat post, medtem si pa ti to napisal.... jaooooo... kera zmeda... :))
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW

Izi ::

Če igro igraš na SSD, kot se spodobi, so nalagalni časi nekje med 5 in 7 sekund. Včasih še prehitro, da bi lahko prebral namige na ekranu med nalaganjem.
Če pa vztrajaš na zastarelih mašinah s trdimi diski, ki so uporabni samo še za backupe in filme ali celo na konzolah pa jasno čakaš slabo minuto vsakič ko umreš. In umira se v igri veliko.

Glede kvalitete pa gre za čisto streljačino brez enega samega RPG elementa in kot taka jasno ne more doseči kakšne omembe vredne ocene. Vseeno je po mojem občutku Duke Nukem Forever boljši kot na primer kakšen Crysis 2.
Zmogljiv računalnik ni potreben, je pa nujen SSD, kot sem zgoraj omenil.

morbo ::

Igralni čas znaša okrog 10 ur


A to skupaj z nalagalnimi časi ali brez? :))

Sicer pa je Duke umrl konec devetdesetih. Tole je njegov mentalno izzvan izgubljeni polbratranec Dooke iz Masačuseca.

kuglvinkl ::

Taman bo pršile prav nov SSD :).

Dr_M ::

Zanimivo, da je ta igra dobra, trdijo samo tisti, ki je nikoli ne bodo kupili, igrajo pa seveda jo. :))
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

Ahiles ::

Eno cvetko vsi ki imate igro/demo pejte pred ogledalo pa skočite (animacija iz 90) Takih podrobnosti je se vsaj 500 in to totalno ubije špil.

Pa se en fun/stupid bug Če bindas Use iz E na Mouse4(vrjento na kero kol drugo tipko) zadeva ne dela v 20-30% np pobiranje orožja.

Tko da "POLOM" game In mirne vesti rečem Daikatana2

opeter ::

Zdaj samo še vejice začni uporabljat, pa bo zmaga.
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j

oemdzi ::

Lol dejansko kupujete nekaj kar lahko nekje free downloadate. Svasta... Raje se drek pisem kot dam 40 eur za eno igrico, ki jo obrnes v nekaj urah ali pa po moznosti ugotovis po 10 minutah, da je en drek od spila. Druga zadeva je pa za multiplayer spile, tam pa ne recem, da se ne splaca dat denarja, ker jo bos definitivno preigral kar nekaj ur.

Keyser Soze ::

Mene pa bolj matrajo cene igre.

PC vs. konzole. Bi rekel, da je precej več piratstva na PCju kot na konzolah, pa vendarle nihče ne vidi, da bi kakšen založnik "zveste" konzolaše nagradil za njihovo pridnost in usekal malo nižje cene. Fino, sej že razmišljam, da bi prodal Xboxa in šel nazaj na PC ter se podal po širnih poljanah. Jebeš takšne založnike.
OM, F, G!

yayo ::

oemdzi je izjavil:

Lol dejansko kupujete nekaj kar lahko nekje free downloadate. Svasta... Raje se drek pisem kot dam 40 eur za eno igrico, ki jo obrnes v nekaj urah ali pa po moznosti ugotovis po 10 minutah, da je en drek od spila. Druga zadeva je pa za multiplayer spile, tam pa ne recem, da se ne splaca dat denarja, ker jo bos definitivno preigral kar nekaj ur.


Vidiš, jaz pa se poserjem na multiplayer špile. Če želim multiplayer grem žogo nabijat, kegljat ali na paintball. Ljudje smo različni :P

Riff ::

sm obrnu demo par dni nazaj :D

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Riff ()

Ales ::

oemdzi je izjavil:

Lol dejansko kupujete nekaj kar lahko nekje free downloadate. Svasta... Raje se drek pisem kot dam 40 eur za eno igrico, ki jo obrnes v nekaj urah ali pa po moznosti ugotovis po 10 minutah, da je en drek od spila. Druga zadeva je pa za multiplayer spile, tam pa ne recem, da se ne splaca dat denarja, ker jo bos definitivno preigral kar nekaj ur.


Saj razumem, da kdo spiratira kako stvar. Čisto človeško, sploh če nimaš kup denarja pod žimnico. Ampak za take loleke v stilu "lol, kupujete kar lahko ukradete..." kot si ti, me prime da bi podprl da je piratstvo kaznivo dejanje. Plus odklop neta.

Če bi rad videl, kako kaj zgleda, igraj demo. Če bi rad pošteno igral nekaj, zadevo kupi. Če bi res rad igral pa nimaš denarja, vzemi s travnika. Ampak zavedaj se, kaj počneš in se ne hvalit s tem. Vsaj tolko.

mugensport ::

Keyser Soze... Špile za konzole se da dobit po zelo dobrih cenah. Če le veš iz kje naročat. Zlo redki so špili, da jih kupm takoj ko izidejo in odštejem za njih okroglih 45eur iz Anglije z naročnino vred. Ponavad počakam mesec in kupim rabljenega za 30 oz 40eurčkov. Učasih se tudi po 20eur dobijo. Oemdzi..raje se drek pišem z Veliko začetnico, kot da osebno težko pričakovan špil pipnem iz neta in potem, da bi se še hvalu in v nekaterih primerih žalu druge, ki kupijo "igrico". Pa ne serem dnarja. To nasplošno zdej. Mislim, da so časi mimo, ko smo igre kupval glede na ekskluzivnost slikic na škatlah. Zdaj se pričakovan špil spremlja mesece prej in proba demo predn odštejem dnar.

mAXTER ::

Ales je izjavil:

oemdzi je izjavil:

Lol dejansko kupujete nekaj kar lahko nekje free downloadate. Svasta... Raje se drek pisem kot dam 40 eur za eno igrico, ki jo obrnes v nekaj urah ali pa po moznosti ugotovis po 10 minutah, da je en drek od spila. Druga zadeva je pa za multiplayer spile, tam pa ne recem, da se ne splaca dat denarja, ker jo bos definitivno preigral kar nekaj ur.


Saj razumem, da kdo spiratira kako stvar. Čisto človeško, sploh če nimaš kup denarja pod žimnico. Ampak za take loleke v stilu "lol, kupujete kar lahko ukradete..." kot si ti, me prime da bi podprl da je piratstvo kaznivo dejanje. Plus odklop neta.

Če bi rad videl, kako kaj zgleda, igraj demo. Če bi rad pošteno igral nekaj, zadevo kupi. Če bi res rad igral pa nimaš denarja, vzemi s travnika. Ampak zavedaj se, kaj počneš in se ne hvalit s tem. Vsaj tolko.



Se totalno strinjam s to izjavo...kr na bruhanje mi gre ko berem komentarje nekaterih v stilu da je kraja na netu že nekaj čisto samoumevnega. Ajde kradi če že moraš sam bodi vsaj tiho pol... Zarad takih lolekov se pa pol sprejema protipiratska zakonodaja in ga posledično najebejo vsi.

subby ::

od kje njim, da so nalagalni časi dolgi? meni vse instantno naloži

Keyser Soze ::

mugensport je izjavil:

Keyser Soze... Špile za konzole se da dobit po zelo dobrih cenah. Če le veš iz kje naročat. Zlo redki so špili, da jih kupm takoj ko izidejo in odštejem za njih okroglih 45eur iz Anglije z naročnino vred. Ponavad počakam mesec in kupim rabljenega za 30 oz 40eurčkov. Učasih se tudi po 20eur dobijo.

Hja, razumem vse kar si napisal. In se tudi sam poslužujem principa nakupa rabljenih špilov.

Mi je pa vseeno glupo, da moram plačevat "ekskluzivno ceno" za igranje na extra zaklenjeni konzoli in za svojo poštenost. Sej pravim, budala bi bil, če ne bom začel vlečt zadeve dol s travnika.
OM, F, G!

BaToCarx ::

Izi je izjavil:

Če igro igraš na SSD, kot se spodobi, so nalagalni časi nekje med 5 in 7 sekund. Včasih še prehitro, da bi lahko prebral namige na ekranu med nalaganjem.
Če pa vztrajaš na zastarelih mašinah s trdimi diski, ki so uporabni samo še za backupe in filme ali celo na konzolah pa jasno čakaš slabo minuto vsakič ko umreš. In umira se v igri veliko.

Glede kvalitete pa gre za čisto streljačino brez enega samega RPG elementa in kot taka jasno ne more doseči kakšne omembe vredne ocene. Vseeno je po mojem občutku Duke Nukem Forever boljši kot na primer kakšen Crysis 2.
Zmogljiv računalnik ni potreben, je pa nujen SSD, kot sem zgoraj omenil.



Nisem štopal, samo en hint preberem, drugi se naloži in sem na pol stavka in je že Press space. Pa nimam SSD.

antonija ::

Včasih še prehitro, da bi lahko prebral namige na ekranu med nalaganjem.
"When being shot at try to dodge the bullets" ni glih neki jaki namig :P
Statistically 3 out of 4 involved usually enjoy gang-bang experience.

vorantz ::

antonija je izjavil:

Včasih še prehitro, da bi lahko prebral namige na ekranu med nalaganjem.
"When being shot at try to dodge the bullets" ni glih neki jaki namig :P


"Take less damage to not die"(oziroma neki v tem smislu) je še boljši :))

HeMan ::

LuiIII je izjavil:

Še en dokaz da pogrevat staro župo ni fajn. Sej paše kdaj ob pivu nostalgično pomisliti na afterwork partye Duke Nukema tam v sredini 90., ampak tako kot je bilo ne bo. In bilo je dobro. Cajti LAN partyev, ko smo mašine vlekli skupaj, da smo lahko multiplayer špilal. Veliko truda, ki je dal piko na i zabavi.
Ker sem se tako očitno zrajcal, moram vprašati kateri brezplačni multiplayer špil je sedaj aktualen in dober? Špilal sem kako leto nazaj Battlefield Heros pa so seveda zadevo preveč skomercializiral. Hvala.


Poglej na www.quakelive.com če te kaj takega zanima.

SavoKovac ::

Bolje kot Doom3 in slabše od Quake4 in System Shock 2. Slabši od Cabin Fever lol. Kolk se čuje. :)

Zgodovina sprememb…

RejZoR ::

System Shock 2 je nekako v povsem drugi ligi...
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

LordPero ::

Se ne strinjam, da je igralnost NDFja ostala u 90s, je kar močno različna in je postala popolnoma konzolna (;(;((:'(). Ne morm verjet keri trotli spustijo take odločitve mim sebe v zadnjih časih. Npr. glede FOVa, samo v zadnjem času sem moral pri Crysisu 2 & DNFju ugotoviti, kako se spremeni FOV (ker ni zadost alkohola na svetu, da bi imel u lajfu tako omejen FOV), ker so ga seveda pustili konzolaško na nekje 40 (za moje pojme sniper zoom level). Ter seveda niso omogočili tega spreminjat normalno v meniju z nastavitvami.

Torej ja, gameplay je slab (z orožji dobesedno nočem streljat, ker imajo tako slab občutek, neomejeno zdravje pa je seveda svoj lasten win v posebni kategoriji -tudi realizem nošenja po samo dve orožji se izredno lepo prilega takemu realističnemu naslovu), a DN sicer šezmer rula, pa čeprav je tokrat malce bolj dickish, kot je bil prej.
LordPero

Bananovec ::

Keyser Soze je izjavil:

mugensport je izjavil:

Keyser Soze... Špile za konzole se da dobit po zelo dobrih cenah. Če le veš iz kje naročat. Zlo redki so špili, da jih kupm takoj ko izidejo in odštejem za njih okroglih 45eur iz Anglije z naročnino vred. Ponavad počakam mesec in kupim rabljenega za 30 oz 40eurčkov. Učasih se tudi po 20eur dobijo.

Hja, razumem vse kar si napisal. In se tudi sam poslužujem principa nakupa rabljenih špilov.

Mi je pa vseeno glupo, da moram plačevat "ekskluzivno ceno" za igranje na extra zaklenjeni konzoli in za svojo poštenost. Sej pravim, budala bi bil, če ne bom začel vlečt zadeve dol s travnika.

Ce kupis rabljen spil, je isto kot bi ga potegnil s travnika. Pod crto pise, da ce kupis rabljen spil, si ustvarjalca pac "okradel" za ceno novega spila. Oz vsaj tako si to (kot izgubo) to tolmacijo.
Its only copying if samsung does it. And unless we patent this in 5 years,
this is the shittest tech ever ... and we'll sue you.
Regards, Apple

vorantz ::

Tudi, če čakaš, da pade cena te bodo postrani gledali...
Za njih ni zguba samo, če kupiš na dan splavitve :P

Jeronimo ::

9000 - kupovanje rabljenih iger bi težko enačil s piratiziranjem. Bi pa lahko vmes posegla država, ker ni pobrala davka na prodajo. :) Kupovanje rabljenih iger bi verj4etno lahko enačil s kupovanjem rabljenega avtomobila. :)
JURIŠ !!!
Preko vode do slobode!

zcetrt ::

Ni čisto tako. Igra se lahko smatra kot storitev. Tako da je to bolj kot nakup rabljene pričeske :)

Resnica je nekje vmes, ampak dejansko se kupovanje rabljenih stvari razlikuje, se mi zdi. Podobno je z rabljenimi učbeniki itd. No ja, kakorkoli obrneš, se lahko okrog tega razvije kar konkretna debata.
4.

Highlag ::

Meni je zanimiv realizem dveh orožij, hkrati se pa se zdravstveno stanje Duka samo popravlja. Nekaj tule ne štima. :|
Never trust a computer you can't throw out a window

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Highlag ()
«
1
2


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Duke Nukem Forever (strani: 1 2 3 412 13 14 15 )

Oddelek: Igre
74298417 (16080) Testman42
»

Duke Nukem Za Vedno pozen (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Igre
5019055 (16983) Bor H
»

Duke Nukem Forever bojda prihodnje leto (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Igre
6616190 (12966) ahac
»

3D Realms šli rakom žvižgat, Duke Nukem Forever tudi (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Nakupi / združitve / propadi
9212531 (6867) T-Majo
»

Duke Nukem Forever "mogoče" letos (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Igre
5410171 (7213) edge540

Več podobnih tem