bit-tech.net - Kot da desetletje in pol zamud, prelaganja in obljubljanja izida ter nekajkratnega popolnoma svežega pristopa k razvoju ne bi bilo dovolj, Duke Nukem Forever dobiva še eno, upajmo da tokrat res zadnjo prestavitev datuma izida. Igra naj bi izpod rok razvijalcev v studiu Gearbox, ki so prevzeli delo od razvijalcev pri 3D Realms, na police trgovin končno prišla 3. maja. V videu na Youtube je direktor studia Gearbox in glavni producent Duke Nukem Forever, Randy Pitchford, z veseljem začel razlagati, da Duke Nukem prihaja ter da so že skoraj pri koncu, v nasprotju z vsemi pričakovanju, ko nekdo v ozadju na plakatu prelepi datum izida. Namesto 3. maja (6. maj za mednarodni izid) nova tabla pove, da Duke Nukem Forever prihaja 14. junija v ZDA ter 10. junija drugod po svetu.
Seveda gre za zrežiran video, ki v nastalo situacijo prinese nekaj humorja. Razloga za to po vse sreči zadnjo prestavitev izida javnost ni dobila, a kot kaže je še najbolj jezen prav Randy Pitchford. Javnost se je na zamude do sedaj verjetno že privadila, tako da dodaten mesec po 15 letih čakanja ne bo pretiran udarec. Navsezadnje igra dejansko prihaja! V primeru dodatnih informacij bomo le-te seveda posredovali.
Novice » Igre » Duke Nukem Za Vedno pozen
Bistri007 ::
Forever Late
Največja napaka desetletja je bila narejena 4. novembra 2008
Oni so goljufali in Alah je goljufal, Alah je najboljši prevarant. (Koran 3:54)
Citiraj svetega očeta Benedikta XVI. in postani "persona rudis"...
Oni so goljufali in Alah je goljufal, Alah je najboljši prevarant. (Koran 3:54)
Citiraj svetega očeta Benedikta XVI. in postani "persona rudis"...
opeter ::
Bomo počakali
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
Seljak ::
Me prav zanima kako bo zgledal tale špil ?! Glede na to,da ga čakamo 15 let bo pomojem velik 20GB in bo neverjetna zgodba,nekaj za kar še človeštvo ni slišalo,nekaj kar noben igričar ni igral.Pomojem bo grafika in fizika tako dobra,da si bom moral nadeti očala,kupiti novo grafično in 8 jederni procesor,kajti v teh letih so imeli toliko idej in zamisli,ki ga nek dvojederni procesor ne bi mogel premleti.Najbolje bi bilo,da nabavim celo 3D monitor,ali pa kar televizor,kajti mislim,da je Duke že zares zrel in,da lahko iztopi v realen svet,kjer pa ga bo seveda kap,ker tip sploh ne ve,da po tem svetu pustošijo ne samo viharji,jederski prah,ampak tudi recesija
Ta špil bom seveda kupil in če mi ne bo všeč bom tožil založnika,ekipo,ki je špil naredila in to za 15 biljonov evrov,kajti danes je vse možno
Ta špil bom seveda kupil in če mi ne bo všeč bom tožil založnika,ekipo,ki je špil naredila in to za 15 biljonov evrov,kajti danes je vse možno
opeter ::
Grafika ni pomembna. Pomembna je igralnost in zabava.
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
HyperKiller ::
It's also important that you don't come too early.
Pri Microsoftu uspešno izrezujejo varnostne luknje.
jest10 ::
benji, špil bo povprečna, dolgočasna streljačina, z nekaj posiljenega humorja. Ne pričakuj preveč.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jest10 ()
Seljak ::
Grafika ni pomembna. Pomembna je igralnost in zabava.
In koliko si ti odštel za grafično kartico,če smem izvedet,ko ravno omenjaš,da ni pomembna grafika?!
Meni je ful pomembna grafika,igralnost in zgodba in ne mi govorit,da tebi ni pomembna grafika,ker poznam psihologijo človeka in ko vidim,da se nekaj sveti oz.bolj mu pade v oči bolj ga zadeva potegne,seveda pa mora biti podkrpljrno z zgodbo.Si morda eden tistih,ki jim je notranja lepota najbolj pomembna?Brez zamere,ampak takšni komentarji v letu 011 niso na mestu,kajti vsak dandanes odšteje lepe denarce za grafikuljo,da lahko poganja dobre igre (in morda programe za grafično modeliranje).
j
est10 :: danes, 09:28:03
benji, špil bo povprečna, dolgočasna streljačina, z nekaj posiljenega humorja. Ne pričakuj preveč.
Saj ne pričakujem nič dobrega,me pa zares zanima,kakšen bo kruh iz te moke
nekikr ::
benji: kar je mislil in kar smo ostali dojeli je, da je grafika na drugem mestu. Seveda je pomembna, v letu 2011 pač ne boš igral igric s kockasto grafiko, ampak na prvem mestu je še vedno igralnost. Potem pa daaaaaaleč nič in šele nato lepa slika.
opeter ::
Grafika ni pomembna. Pomembna je igralnost in zabava.
In koliko si ti odštel za grafično kartico,če smem izvedet,ko ravno omenjaš,da ni pomembna grafika?!
Hmm ... okoli 50 € za Radeon 4670?
Imam pa relativno močan CPU (AMD Athlon X3 3,2 GHz), da mi igre, katere igram, brez štekanja delujejo na visokih nastavitvah pri 1600 x 1200 resoluciji, saj to ja nativna resolucija mojega 20" monitorja, ki ima razmerje 4:3.
Meni je ful pomembna grafika,igralnost in zgodba in ne mi govorit,da tebi ni pomembna grafika,ker poznam psihologijo človeka in ko vidim,da se nekaj sveti oz.bolj mu pade v oči bolj ga zadeva potegne,seveda pa mora biti podkrpljrno z zgodbo.
Vidiš? Zato pa ljudje dandanes padajo na zunanji blišč in luknjasto vsebino. Justin Bieber & Co. sindrom.
Si morda eden tistih,ki jim je notranja lepota najbolj pomembna?
Morda. Zato pa igram recimo takle igre:
http://www.gog.com/en/gamecard/battle_i...
Da pa ne boš mislil, da sem zaostal v času: veselo laufam Supreme Commander na zgornjem konfigu.
Brez zamere,ampak takšni komentarji v letu 011 niso na mestu,kajti vsak dandanes odšteje lepe denarce za grafikuljo,da lahko poganja dobre igre (in morda programe za grafično modeliranje).
Vsak? Hmm ... ne bi rekel. To dokazuje predvsem večinski trg integriranih grafičnih GPU-jev in vse večji trg APU-jev (CPU + GPU pod eno hišo). Ločene grafikulje bodo kmalu še bolj nišni trg. Tako kot je dandanes npr. klasični film v fotoaparatih. Drag in vse bolj redek.
Vsi ne uporabljamo programe za grafično modeliranje, predvsem pa se ogromno ljudi ne igra na računalnikih.
Zato pa obstaja trg namiznih (kjer nadgradnja skorajda ni potrebna) in ročnih konzol, Androidnih, iOS, WP telefonov in tablic. Aja, pa pozabil sem arkande mašine, razstresene po vsem svetu.
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
Zgodovina sprememb…
- spremenil: opeter ()
RejZoR ::
Jezst sem kupil HD5850 zato da lahko FSAA in AF nabijem do konca. Če lahko prebavim low poly modele in malce bolj meglene texture v špilih pa nikakor ne morem prenašat nazobčenih robov kjer med gibanjem vse migeta in meglenega mipmapping prehoda na texturah. Če pa mi potem ostane dovolj moči, da vse navijem do konca, zakaj pa ne :P
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
bluefish ::
opeter ::
Jezst sem kupil HD5850 zato da lahko FSAA in AF nabijem do konca. Če lahko prebavim low poly modele in malce bolj meglene texture v špilih pa nikakor ne morem prenašat nazobčenih robov kjer med gibanjem vse migeta in meglenega mipmapping prehoda na texturah. Če pa mi potem ostane dovolj moči, da vse navijem do konca, zakaj pa ne :P
Saj vsakemu svoje. Ampak benji pa misli, da je v igrah pomembna le grafika. Ne, ni.
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
RejZoR ::
Men osebno je štorija in sam gameplay bolj pomemben. Če je grafika dobra je to bolj bonus kot pa primarna stvar. Pa sem sicer dost techno freak na novosti na grafičnem področju. Še vedno sem mnenja, da sta Deus Ex in System Shock 2 e vedno ena najboljših špilov pa čeprav imata iz grafičnega vidika dost podn grafiko.
Ampak imata pa zaradi tega nek poseben čar in vzdušje, ki ga z nobenim CryEngine pogonom ne bi mogli pričarat. Dost podobno je bilo s Quake in Unreal pogoni okoli leta 2000. Špili so imeli nek posebni feeling, ki so ga prinesli ti pogoni in to je bilo precej kul.
Ampak imata pa zaradi tega nek poseben čar in vzdušje, ki ga z nobenim CryEngine pogonom ne bi mogli pričarat. Dost podobno je bilo s Quake in Unreal pogoni okoli leta 2000. Špili so imeli nek posebni feeling, ki so ga prinesli ti pogoni in to je bilo precej kul.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
Zmajc ::
Kolikor sem bral previewe ki so jih napisali na Ars Technica igralnost za današnje razmere ne bo nič kaj revolucionarnega. Serious Sam style bolj ali manj. Bomo vidli, za dol potegnit bo dovolj dobro.
Mogoce so se ravno zaradi negativnih previewov odločili zadevo malo dopolniti.
Mogoce so se ravno zaradi negativnih previewov odločili zadevo malo dopolniti.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Zmajc ()
morbo ::
@benji, upoštevaj da tole niso razvijali 15 let premočrtno, ampak so na vsakih par let zamenjali 3D pogon, zavrgli del že narejenega in začeli znova. Verjetno lahko rečemo da je bil trenutni Duk v razvoju le zadnjih par let. Ne pričakuj preveč, nič posebnega ne bo.
SS2 - najboljše vzdušje v 3D streljankah ever + RPG elementi & zgodba. Od novodobnih naslovov se mu edinole Stalker približa.
Še vedno sem mnenja, da sta Deus Ex in System Shock 2 e vedno ena najboljših špilov pa čeprav imata iz grafičnega vidika dost podn grafiko.
SS2 - najboljše vzdušje v 3D streljankah ever + RPG elementi & zgodba. Od novodobnih naslovov se mu edinole Stalker približa.
opeter ::
Za System Shock 2 obstaja nadgradnja tekstur: http://www.shtupmod.net/ in http://www.systemshock.org/index.php/to...
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
Zgodovina sprememb…
- spremenil: opeter ()
Zmajc ::
@benji, upoštevaj da tole niso razvijali 15 let premočrtno, ampak so na vsakih par let zamenjali 3D pogon, zavrgli del že narejenega in začeli znova. Verjetno lahko rečemo da je bil trenutni Duk v razvoju le zadnjih par let. Ne pričakuj preveč, nič posebnega ne bo.
Še vedno sem mnenja, da sta Deus Ex in System Shock 2 e vedno ena najboljših špilov pa čeprav imata iz grafičnega vidika dost podn grafiko.
SS2 - najboljše vzdušje v 3D streljankah ever + RPG elementi & zgodba. Od novodobnih naslovov se mu edinole Stalker približa.
Meni osebno se je Dead Space 2 dokaj približal filingu iz SS2.
Gregor P ::
Po mojem gre zgolj za marketinški manever; pač če ste čakali toliko dolgo, je edino logično, da boste pripravljeni še malo več oz. da igra preprosto mora zamujati ... lahko pa da zares zamujajo
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
T-h-o-r ::
benji, špil bo povprečna, dolgočasna streljačina, z nekaj posiljenega humorja. Ne pričakuj preveč.Res je.
Privlačna bo morda za folk, ki je preigral DN3D, mene pa ne gane.
BEBCI, VSI VI
eden najbolj carskih herojev :)
pa koliko je špilov, kjer lahko greš scat :D
Why have a civilization anymore
if we no longer are interested in being civilized?
if we no longer are interested in being civilized?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: T-h-o-r ()
guest #44 ::
@benji, upoštevaj da tole niso razvijali 15 let premočrtno, ampak so na vsakih par let zamenjali 3D pogon, zavrgli del že narejenega in začeli znova. Verjetno lahko rečemo da je bil trenutni Duk v razvoju le zadnjih par let. Ne pričakuj preveč, nič posebnega ne bo.
Še vedno sem mnenja, da sta Deus Ex in System Shock 2 e vedno ena najboljših špilov pa čeprav imata iz grafičnega vidika dost podn grafiko.
SS2 - najboljše vzdušje v 3D streljankah ever + RPG elementi & zgodba. Od novodobnih naslovov se mu edinole Stalker približa.
Meni osebno se je Dead Space 2 dokaj približal filingu iz SS2.
Glede na to kar sem videl Dead Space 2...i wouldn't say so.
bluefish ::
Kakor vzameš. Leteti v štacuno samo zaradi legendarnosti prvega dela je nesmiselno, sploh če se bo Forever izkazal za še eno v vrsti brezštevilnih streljačin.benji, špil bo povprečna, dolgočasna streljačina, z nekaj posiljenega humorja. Ne pričakuj preveč.Res je.
Privlačna bo morda za folk, ki je preigral DN3D, mene pa ne gane.
BEBCI, VSI VI
eden najbolj carskih herojev :)
pa koliko je špilov, kjer lahko greš scat :D
Dragi ::
benji, špil bo povprečna, dolgočasna streljačina, z nekaj posiljenega humorja. Ne pričakuj preveč.Res je.
Privlačna bo morda za folk, ki je preigral DN3D, mene pa ne gane.
pa koliko je špilov, kjer lahko greš scat :D
Real life. Kadar hočeš.
Nič posebnega
T-h-o-r ::
nisem vedel, da imaš RL za špil :D
Why have a civilization anymore
if we no longer are interested in being civilized?
if we no longer are interested in being civilized?
PrimozR ::
benji shiny grafika (tisti sepia efekti, rjavost, glow in podobne zadeve, ki so dandanes popularne) lahko prej moti v igri. No, odvisno, če ti je za zabavo mogoče ne, če pa hočeš zraen še kaj resno odigrati (multiplayer) pa prej ja.
opeter ::
Nikoli nisem razumel foro s to faco ...
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
Tr0n ::
BigWhale ::
Kolikor sem bral previewe ki so jih napisali na Ars Technica igralnost za današnje razmere ne bo nič kaj revolucionarnega. Serious Sam style bolj ali manj. Bomo vidli, za dol potegnit bo dovolj dobro.
Oprosti ampak, Serious Sam je bolj ali manj Duke3D style. Obratno pa ne more biti. :)
Mogoce so se ravno zaradi negativnih previewov odločili zadevo malo dopolniti.
Khm, slaba dva meseca pred izidom samo se popisujes buge in popravis kak show-stopper bug. Dopolnjujes pa niti slucajno ne vec. To potegne prevec stvari za sabo.
bluefish ::
Khm, slaba dva meseca pred izidom samo se popisujes buge in popravis kak show-stopper bug. Dopolnjujes pa niti slucajno ne vec. To potegne prevec stvari za sabo.Hja, verjetno so ravno to delali preteklih nekaj let. Upajmo le, da jih je izučilo.
Bistri007 ::
Kolikor sem bežno prebral v novicah je, da bo ta novi studio za to izdajo ohranil grafiko in koncepte 3D Realms - torej bo vse skupaj malo bolj starinsko.
Naslednja verzija pa bo v celoti napisana z modernim engine.
Naslednja verzija pa bo v celoti napisana z modernim engine.
Največja napaka desetletja je bila narejena 4. novembra 2008
Oni so goljufali in Alah je goljufal, Alah je najboljši prevarant. (Koran 3:54)
Citiraj svetega očeta Benedikta XVI. in postani "persona rudis"...
Oni so goljufali in Alah je goljufal, Alah je najboljši prevarant. (Koran 3:54)
Citiraj svetega očeta Benedikta XVI. in postani "persona rudis"...
bluefish ::
Wait. Že to verzijo pacajo vrsto let, pa še ni videti izida, hkrati pa sanjajo o nadaljevanju. Peh, sanjači.
Steinkauz ::
Nikoli nisem razumel foro s to faco ...
Pac se en zakon meme produced by 4chan.
fixed
http://knowyourmeme.com/memes/forever-a...
Bistri007 ::
Wait. Že to verzijo pacajo vrsto let
Vrsto let = dve leti. Gearbox je prevzel razvoj igre v Q2 2009, uradno pa je razvijalec od Q2 2010.
Največja napaka desetletja je bila narejena 4. novembra 2008
Oni so goljufali in Alah je goljufal, Alah je najboljši prevarant. (Koran 3:54)
Citiraj svetega očeta Benedikta XVI. in postani "persona rudis"...
Oni so goljufali in Alah je goljufal, Alah je najboljši prevarant. (Koran 3:54)
Citiraj svetega očeta Benedikta XVI. in postani "persona rudis"...
opeter ::
Ne pozabimo tudi, kolikokrat so zamenjali grafični motor same igre.
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
PrimozR ::
A nima trenutna verzija Unrealovega pogona? Glede na filmčke ni videti prav nič 'starinsko'...
Machiavelli ::
Pomoje implentirajo dx11 za pc verzijo? Ker trenutna verzija je dx9 kot nek wolfenstein....bogo...
Nigaaazz
BigWhale ::
Machiavelli je izjavil:
Pomoje implentirajo dx11 za pc verzijo? Ker trenutna verzija je dx9 kot nek wolfenstein....bogo...
Ce si kolikor toliko priseben potem tega ne delas dva meseca pred izidom. Dajte ze razumet to.
Zheegec ::
Če prvi developer DN:F ni bil priseben, potem tudi ni razloga, da bi bil drugi hehe
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
BigWhale ::
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Film: Borderlands / Duke Nukem (strani: 1 2 )Oddelek: Sedem umetnosti | 11207 (617) | oo7 |
» | Duke Nukem Forever (strani: 1 2 3 4 … 12 13 14 15 )Oddelek: Igre | 98417 (16080) | Testman42 |
» | Duke Nukem Forever končan! (strani: 1 2 3 )Oddelek: Novice / Igre | 19287 (14679) | mp3killer |
» | Duke Nukem Forever prihaja maja!Oddelek: Novice / Igre | 9927 (6714) | opeter |