Novice » Igre » Duke Nukem Forever bojda prihodnje leto
Saladin ::
Pravkar prvič v življenju igram original Duke Nukem 3D.
Neverjetno zabavna zadevščina - še dandanes.
Neverjetno zabavna zadevščina - še dandanes.
Dobro je kar nosi največ svobodne koristi/najmanj bolečine čim več sentientom
na najhitrejši, najvarnejši in najbolj moralen način za najdaljše obdobje.
"Utilitarianizem po Saladinovo"
na najhitrejši, najvarnejši in najbolj moralen način za najdaljše obdobje.
"Utilitarianizem po Saladinovo"
filip007 ::
Eni sploh ne veste kaj je to, ja bi rekel ja, če je bil Duke 3D izdan leta '95 in od takrat nič, saj ni čudno, verjetno se vam zdi bedna otročarija, kot je rekel ss1234 takrat smo imeli Doom II, Warcraft II, Test Drive II, Hexen, Heretic, Conquest of the New World, Sim City, Sim Farm, Need For Speed, Transport Tycoon, na 486 66MHz, 1MB+ grafična, 8MB ram in 400MB disk, zvočni in cdromu se mu je takrat reklo multimedija. Ni pa bilo kaj dosti dela z driverji, ker jih vlavnem sploh ni bilo, imeli smo pa MemMaker.
Trevor Philips Industries
opeter ::
Ne pozabi Himem.sys.
V tistem času so kraljevale arkade tipa Raptor /1994/ (no ja, Duke je izšel leto kasneje). Z istim motorjem, kot je narejen Duke 3D, sta bila narejena vsaj še dva FPS-a: Shadow Warrior in prvi Blood.
V tistem času so kraljevale arkade tipa Raptor /1994/ (no ja, Duke je izšel leto kasneje). Z istim motorjem, kot je narejen Duke 3D, sta bila narejena vsaj še dva FPS-a: Shadow Warrior in prvi Blood.
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
filip007 ::
The Clue, Screamer Rally, The Dig, Monkey Island, Test Drive III,Shadow Warrior, Blood...itd, če sem še kaj pozabil pol pa napišite, no vlavnem 3DFX je bil tud s svojim SLI malo pozneje, nismo imeli doma je bil pa PII 400MHz,64MB RAM, RivaTNT okoli leta '99 šele 5 let po prvem bež gajbi.
Trevor Philips Industries
morbo ::
Še par omiljenih, ki jih niste navedli (iz tam okrog 95):
* Descent (noro napredna zadeva za tisi čas - pravi 3D)
* Civilization I&II (no comment)
* C&C + Red Alert (so padali šusi v šoli)
* Bioforge (eno boljših vzdušij v igrah, IMO)...
* Descent (noro napredna zadeva za tisi čas - pravi 3D)
* Civilization I&II (no comment)
* C&C + Red Alert (so padali šusi v šoli)
* Bioforge (eno boljših vzdušij v igrah, IMO)...
Lion29 ::
raptor je rulal!
pa civi tudi
lemmings
wormsi
keen commander
sim city
commandos:behind enemy lines
larry saga
pa civi tudi
lemmings
wormsi
keen commander
sim city
commandos:behind enemy lines
larry saga
Founder and CTO @ Article-Factory.ai
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Lion29 ()
tiborrr ::
Ne pozabite, da smo okoli '95 dobivali vsaj 8-10 dobrih letalskih simulatorjev na leto, dandanes jih fašemo enega na tri. Takrat je vsaka založniška hiša, ki je kaj dala nase, imela v svojem repertoarju eno dobro avijonščino.
Ravno zato pogrešam devetdeseta.
Ravno zato pogrešam devetdeseta.
Don't test the captain's validity or his vulnerability!
Sn0wMaN ::
sej kera sploh je zadnja dobra letalska simulacija za PC? Po IL2 Strumovik mi ta trenutek na pamet ne pade nobena druga.
ahac ::
škoda da so zaradi konzol poslabšali igro - max 2 orožji in obnavljajoče se zdravje
Ni nujno zarad konzol.
Max 2. orožji v bistvu ni tolk slabo, ker itak ti primerno orožje dropa pred fajtom, kjer ga rabiš. Torej: če je pred tabo en velik boss bo sigurno na poti do tja na tleh ležal BFG. Če ne bi bilo te omejtive orožij bi pa podobno naredil z ammo. Torej bi ammo za BFG dobil pred tem fajtom, potem pa recimo dolgo ne (zato, da te prisilijo v uporabo različnih orožij). Omejitev orožij sploh ne naredi igre bolj enostavne, ampak moraš premislit ali ga pobrat ali ne.
Obnavljajoče zdravlje pa tudi ni tolk butasto. Ja, špil naredi lažji, ker ni treba tolk pazit na health, ampak to pomeni, da je akcija lahko hitrejša, ker ni treba da si tolk previden. Sploh, če se ti zgodi, da se ti zbije health na 10% in to pred težkih fajtom... kaj je boljš: umret 10x preden prideš naprej, loadat starejši save izpred 1 ure al počakat 30 sec, da se pohealaš?
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW
gendale ::
škoda da so zaradi konzol poslabšali igro - max 2 orožji in obnavljajoče se zdravje
Ni nujno zarad konzol.
Max 2. orožji v bistvu ni tolk slabo, ker itak ti primerno orožje dropa pred fajtom, kjer ga rabiš. Torej: če je pred tabo en velik boss bo sigurno na poti do tja na tleh ležal BFG. Če ne bi bilo te omejtive orožij bi pa podobno naredil z ammo. Torej bi ammo za BFG dobil pred tem fajtom, potem pa recimo dolgo ne (zato, da te prisilijo v uporabo različnih orožij). Omejitev orožij sploh ne naredi igre bolj enostavne, ampak moraš premislit ali ga pobrat ali ne.
Obnavljajoče zdravlje pa tudi ni tolk butasto. Ja, špil naredi lažji, ker ni treba tolk pazit na health, ampak to pomeni, da je akcija lahko hitrejša, ker ni treba da si tolk previden. Sploh, če se ti zgodi, da se ti zbije health na 10% in to pred težkih fajtom... kaj je boljš: umret 10x preden prideš naprej, loadat starejši save izpred 1 ure al počakat 30 sec, da se pohealaš?
2 orožji sta zaradi konzol
na http://www.shacknews.com/laryn.x?id=239... eden od razvijalcev napiše, da sta 2 orožji zaradi kontrolerja na konzolah (išči post od GeorgeB3DR)
kar se tiče zdravja pa bi bila dobra rešitev, da na lažjih težavostnih stopnjah se obnavlja, na težjih pa ne
tako je v serious samu in se dobro obnese
Zgodovina sprememb…
- spremenil: gendale ()
[D]emon ::
Nekaj grozno revolucionarnega DNF v nobenem primeru ne more biti ker so okoliščine na trgu iger danes čisto drugačne kot pred 15. leti ko je prišel ven duke 3D. Tudi standardi v igrah so se med tem zelo dvignili.
Za današnjo mladino nekako dvomim da bo igra kaj več kot "zastarela streljanka".
Bomo vidli.
Standardi? Dvignili? Prej obratno. Edino kar je vecina streljacin zadnje cajte je graficna nadrkanost, neka kvazi-fascinantna fizika in poplava orozij in eksplozij. Ob tem, da je igralnost vecinoma v pizdi, ker se mulcem ne da mislit in jih spil za roko pelje cez. Storije so pa tak al tak na nivoju poscanega stripa.
Mavrik ta forum uporablja za daljsanje e-penisa. Ker si ne upa iz hise.
Bor H ::
Yup, pred kratkim sem končal Singularity, ki je sicer noro zabavn ampak je jako zoprno ko ti po petih urah igranja še vedno tupi "hold F to change your weapon", "hold RMB to zoom"...
_geek_ ::
Preorder sighted
Release date:
Konzole 31 maj 2011
http://www.amazon.com/Duke-Nukem-Foreve...
PC 30 september 2012
http://www.amazon.co.uk/Duke-Nukem-Fore...
Skoraj leto in pol razlike med releasi oh well, will wait I guess - če sem že tako dolgo
Release date:
Konzole 31 maj 2011
http://www.amazon.com/Duke-Nukem-Foreve...
PC 30 september 2012
http://www.amazon.co.uk/Duke-Nukem-Fore...
Skoraj leto in pol razlike med releasi oh well, will wait I guess - če sem že tako dolgo
ahac ::
Verjento je to kar en brezvezen datum... ker morajo pač nekaj napisat.
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Duke Nukem Forever (strani: 1 2 3 4 … 12 13 14 15 )Oddelek: Igre | 98182 (15845) | Testman42 |
» | 3D Realms šli rakom žvižgat, Duke Nukem Forever tudi (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Nakupi / združitve / propadi | 12496 (6832) | T-Majo |
» | Take-Two Interactive toži 3D RealmsOddelek: Novice / Tožbe | 4504 (3319) | Tr0n |