» »

Skoraj šestina Galaxy Tabov vrnjenih

Skoraj šestina Galaxy Tabov vrnjenih

Ars Technica - Samsungova poročila, da so prodali že 2 milijona tablic Galaxy Tab, je očitno treba vzeti s kančkom soli. Podjetje ITG Investment Research je od izida tablice pa do 15. januarja spremljalo prodajne številke 6.000 trgovin v ZDA in v povprečju beležilo kar 13 % vrnjenih naprav, kar se je v primeru nakupov med novoletnimi prazniki dvignilo še za 3 odstotne točke na 16 %. Gre za vračila, kjer kupec ni zadovoljen z izdelkom in zahteva vračilo kupnine, sama naprava pa je še vedno popolnoma delujoča (ne gre torej za garancijske zahtevke).

Za primerjavo so pri podjetju podali Applov iPad, kjer so v trgovinah ameriškega operaterja Verizon dobili le 2 % vračil od začetka prodaje pa do 15. januarja. Pri ITG Investment Research sicer niso spremljali drugih trgovcev iPadov, npr ameriškega Best Buya in Applovih lastnih trgovin, pri Ars Technici pa ocenjujejo, da bi delež vračil tam zanl biti precej višji. Obenem nekateri ocenjujejo, da je nekaj vračil lahko prišlo zaradi prihajajočega Androida 3.0 in z njim opremljenih tablic, saj Galaxy Tab uporablja tabličnim naprav relativno neprilagojen Android 2.2 - pravzaprav gre za velik telefon.

62 komentarjev

«
1
2

we_are_borg ::

Ta galaxy ni ne tič ne miš.
death is irrelevant

rasputin ::

Android just got PWNED! :)

BigLebowski ::

Samsung jajcung.

M-XXXX ::

Galaxy Tab uporablja tabličnim naprav relativno neprilagojen Android 2.1 - pravzaprav gre za velik telefon.

2.2 pa res!

Pa jaz na njega gledam kot tablico s funkcijo telefona!

trnvpeti ::

16%, to je pa veliko!
In kaj je razlog vrnitve? Android 2.2 ne more biti ključen.

Ales ::

Mogoče hype? Folk kupi tablični računalnik ker trenutno vsi govorijo o teh zadevah, potem pa vidi, da to ni ravno uporabno na ta način, kot so si oni predstavljali. In potem pomislijo na to, koliko so to plačali... Verjetno dosega Galaxy Tab ravno tak tržni segment, kjer si veliko kupcev premisli.

Looooooka ::

Men je cist vsec.Kaj so pa pricakovali ko so ga kupili?...Za branje filme in browsanje je cist dobr.

BigLebowski ::

Looooooka, mislil so/ste da boste za manj dnarja (čeravno niti ne) zajebal iPad, hehe...not!

BigLebowski ::

To je problem vseh gnjavatorjev, ki težijo uaaa, za ta dnar dobim pri konkurenci to in to in še več...No, potem, pa statistika pove svoje, zakaj je morda bolje kaj več keša stisnit, na račun kvalitete. Res pa je, da odkar jabolčni štrudl delajo Kitajci, ni več tako kot je bilo. Še vedno je pa na višjem nivoju izdelave kot ostale pite..in zato dražji.

mtosev ::

Hehe. Se je Samsung malo vštel s Galaxy Tabom.:))
Core i9 10900X, ASUS Prime X299 Edition 30, 32GB 4x8 3600Mhz G.skill, CM H500M,
ASUS ROG Strix RTX 2080 Super, Samsung 970 PRO, UltraSharp UP3017, Win 11 Pro,
Enermax Platimax 1700W | moj oče darko 1960-2016, moj labradorec max 2002-2013

trnvpeti ::

malo vštel?
ipad ima stroske 250usd, prodajajo za 500usd
tab je manjsi, mora imeti manjše stroške
torej so bili še bolj požrešni kot pa apple
ce bi dali ceno recimo 350, bi slo za med
samo...
potem pa galaxy s ne bi mogel imeti taksno ceno

M-XXXX ::

Po tujini so tableti 400€, kar se mi zdi super cena (za tako sem ga tudi sam kupil) in zadeva raztura. Sicer moraš vedeti za kaj ga kupuješ. Glede same kvalitete pa ne vem kaj se mu ima za očitat. Ker je narejen fenomenalno. Nikjer nobene reže, robusten občutek, dobri materiali... Sem bil tudi sam presenečen, da je tako v "drugo smer" kot galaxy S narejen.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: M-XXXX ()

bluefish ::

@BigLebowski: saj ne, da si spregledal "Pri ITG Investment Research sicer niso spremljali drugih trgovcev iPadov, npr ameriškega Best Buya in Applovih lastnih trgovin, pri Ars Technici pa ocenjujejo, da bi delež vračil tam zanl biti precej višji".

Ales ::

Meni se tudi zdi, da primerjava z deležom vračil pri Applu ni realna. Je pa količina vračil sama po sebi zanimiva.

Icematxyz ::

Galaxy Tab:

ITG Investment Research tracked point-of-sale data from nearly 6,000 wireless stores in the U.S. from the Galaxy Tab's November debut through Jan. 15 and found the device to have an unusually high return rate.


iPad

The two-percent-return figure of the iPad we mentioned before only covers purchases from Verizon stores since it debuted for sale there. Other outlets, like Apple's stores and website or Best Buy, likely sell and take returns of iPads in much larger numbers.

CyberDuck ::

Ma za burek nimajo! Apple je, z vsemi izdelki, da se razumemo, pač par let pred vsemi. Kaj čes, sej si je težko priznat, sam tko je :)

Icematxyz ::

Se pravi se nimajo česa bati. Heh. ;)

CyberDuck ::

Bojijo se lahko samo to, da bodo na trg začele prihajati kvalitetno zahojene tablice, katere bodo na uporabnike naredile tako slab vtis, da bodo uporabniki zasovražili na sploh vse tablice. Samo tega se lahko bojijo :)

Icematxyz ::

Kaj pa vem. A ima Apple že v osnovi domet 100% tržišča? Oziroma dovolj, da se ne bi razpasle rešitve za množice? Apple je podjetje, ki v nekem trenutku ponudi 1 izdelek, ki je ponavadi v tistem trenutku "napreden" in ga drago prodaja. Dobro služijo na ta račun ampak 100% tržišča s tem ne pokriješ.

Apple pomoje se mora bati predvsem tega, kaj bo ponudil po iPad. Pa glede na to, da imajo prednost pred drugimi ponavadi mislim, da ne bo težava in že imajo kaj pripravljeno. Tablice z OS, ki uporabljajo Linux jedro nenazadnje sedaj prihajajo in tudi Apple ne more mimo tega. Pa tudi če jih (trenutno) "samo" 84% kupcev na koncu obdrži, ker so zadovoljni, (ostalih) 16% pa tablico pač vrne!

Zgodovina sprememb…

bluefish ::

iPad 2 je že v pripravi. Kot mnogi Apple izdelki ima tudi ta funkcije, ki bi jih morala imeti že prva verzija. Seveda bo vse skupaj predstavljeno kot hud napredek, celo evolucija.

Elysium ::

CyberDuck je izjavil:

Ma za burek nimajo! Apple je, z vsemi izdelki, da se razumemo, pač par let pred vsemi. Kaj čes, sej si je težko priznat, sam tko je :)

Hmm, kako hitro nekateri pozabimo Applove probleme z eksplozijami baterij, probleme z antenami, ranljivostmi pred virusi,...

Ali pa to npr., da je po zanesljivosti hardwarea šele na četrtem mestu.

In pa še nekaj presrečnih uporabnikov iz slovenskih logov:
http://www.slo-foto.net/ftopicp-165671....

Se pa strinjam, da je Apple zanesljivo na prvem mestu, glede na to, s kakšno lahkoto ga nekateri pohekajo.


http://www.zdnet.com.au/apple-s-leopard...

Ja. V tem je pa res mnogo let pred ostalimi. Kaj češ, sej si je težko priznat, sam tko je :)

Limit-sky ::

Elyisum, ti si car!!!
:)):)):))

ingo ::

Čaki mau......a v USenddAy lahko kupljeno stvar kr neseš nazaj v trgovino in dobiš denar nazaj! Pr nas bi pa še garancijo radi ukinl???? 8-O

d0rK ::

Če pustimo bluze enga CyberDucka obstrani: Samsung refutes high Galaxy Tab returns, says rate is 'below 2 percent'.

A bu bu bu.

WarpedGone ::

Delno OT: je kdo sprobal Galaxy Tab v vlogi avtomobilske navigacije? Se obnese na nivoju al raj tace stran?
Zbogom in hvala za vse ribe

techfreak :) ::

ingo je izjavil:

Čaki mau......a v USenddAy lahko kupljeno stvar kr neseš nazaj v trgovino in dobiš denar nazaj! Pr nas bi pa še garancijo radi ukinl???? 8-O

Pri njih je to odvisno od trgovine, poleg tega pa moraš plačati določen % izdelka, ker ga morajo vrniti proizvajalcu, da ga ponovno pripravi za prodajo.

sgdjkdlsugi4 ::

Relanium ::

ingo je izjavil:

Čaki mau......a v USenddAy lahko kupljeno stvar kr neseš nazaj v trgovino in dobiš denar nazaj! Pr nas bi pa še garancijo radi ukinl???? 8-O

Še nisi slišal za: Money back guarantee, no questions asked, 100% risk free in podobne lajne?

Zheegec ::

ingo je izjavil:

Čaki mau......a v USenddAy lahko kupljeno stvar kr neseš nazaj v trgovino in dobiš denar nazaj! Pr nas bi pa še garancijo radi ukinl???? 8-O

Amortizacijo moraš plačati. Torej uporabo, glede na to, koliko časa si stvar imel doma.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

amigo_no1 ::

Glede tega so še vedno par svetlobnih let pred nami.

BigLebowski ::

Elysium, vse kar je človeško delo je podvrženo napakam in okvaram. Zakaj bi bil Apple izjema? Pač eni imajo bed karmo z njihovimi izdelki, drugi in teh je očitno več, pa s Samsungi, Gorenjem, Rudijem Čajevcem...

bluefish ::

Toliko o "kvalitetno zahojenih tablicah".

BigLebowski ::

Pa še neki, Apple je recimo iPad, iPhone in iOS razvijal mnogo, mnogo let, med tem, ko so vsi, ki jih danes dobesedno kopirajo (Google, Samsung, Nokia, Dell, Meizu...), vse svoje zmazke skupaj spacali v zadnjem letu, dveh, da bi na hitro padlo nekaj tega cekina za njihove neizvirne pofle.

BigLebowski ::

..In potem jokate, da so Apple izdelki precenjeni. Razvoj stane. Kopiranje je pa cenejše. tako je bilo PCji, tako je s Padi. In po moje je še prepoceni. Dražje bi moralo biti, da ne bi bilo dosegljivo vsakemu šminkerskemu dripcu. Jobs je večkrat povdaril, da njihov cilj ni mega trg, ampak izdelki, ki so po njihovem dobri za uporabnika. In če sedaj ogromno folka kupuje vse to, jim je najbrž že uspelo in nad čemer so tudi sami presenečeni.

Bor H ::

Zdj se pa že smešiš. Praviš da daje Apple več v razvoj iOSa kot Google v razvoj Androida? Imaš kake cifre al je to rekla kazala?

d0rK ::

Tako kakor je originalen iPhone kopija LG Prade, ane? iPad je pa naprednejši HP Compaq Tablet PC TC1100.

BigLebowski ::

in kje je ta obskurna LG Prada? Android? Googlov CEO je bil ves čas tako rekoč gost v Applovem boardu in so lepo kopirali s figo v žepu...Ja, sej tudi ime iPhone je imela firma Fujitsu z neko obskurno voip napravo, microsoft s svojimi tablicami...IN?! Kdo je naredil trend, zaradi koga so vsi skočili pokonci?! Zaradi Appla.

d0rK ::

Ker ima širšo bazi fanatiko.. *cough* privrzencev kot LG. Big deal. Ni bil prvi, kot si trdil. In ocitno so prekopiral Prado.

BigLebowski ::

Nič ne trdim, da so kopirali Prado, ker pojma nimam kdaj je ta zadeva sploh bila na trgu. To tdiš ti. In to sploh ni pomebno. Pomembno je, kdo je imel vizijo, da bo to preboj na tržišču. S tem se Apple ukvarja. Z vizijami, ki delajo trend, kateremu drugi sledijo. To počnejo že od leta 75. Xerox je tudi prvi iznašel grafični UI, pa miško. A niso vedeli, kaj bi s tem. Šefi so se temu smejali. In vse to je imel potem Mac. ostalo je zgodovina in zavist.

Ales ::

Piše se leto 1968, Alan Kay naredi zasnovo naprave, ki jo poimenuje Dynabook.

That's it. Vse ostalo so variante na temo.

Koliko bralcev tukaj se je že rodilo takrat?

Kasneje Kay dela za Xerox PARC (1970), kjer med ostalim dela na projektu Xerox Alto (1973). Potem Atari, Apple, HP, itd. Danes sodeluje pri OLPC.

bluefish ::

@BL: hooray torej za 'inovatorje', ki kradejo ideje in izdelke drugih.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: bluefish ()

BigLebowski ::

Kaj ti pomaga, če prvi prdneš, pa ne veš, kaj bi s tem? Prdec je treba znat unovčit. Kje je Dynabook, kje je Xerox Alto PC ( je to kopirni stroj?).

Eno je kopiranje z uspehom, drugo je kopiranje kopije, da se šlepaš. Tudi Shakespeare, če ne veste je na veliko kopiral od neznanih avtorjev, ampak samo on je danes od teh največji, ker je znal kopiranje privesti do perfekcije.

Zgodovina sprememb…

Bor H ::

Prej si reku da razvoj stane, zdej se strinjaš da kopirajo. Kopiranje ne stane, torej bi morali biti cenejši.

Hvala za sodelovanje v večni debati,
gledalcem bi se zahvalili za pozornost in se vidimo na istem kraju, na istem kanalu ob naslednji novici, ki se jo da povezat z applom

BigLebowski ::

Microsoftu gre recimo vsa čast za uspešno kopiranje, ker so mu pri applu na lepe oči dali maca, na katerem je namesto aplikacij zanj, napisal windowse za porajajoče se mac klone in zajebal Apple. In zato je danes največji...A vseeno pofl OS, ker je fragmentiran, tako kot Android. ne moreš biti kvalitete pri tako raznolikih napravah. Tud Sulejman ne more zadovoljit 40 žena, le najmlajšo in najlepšo, če se figurativno izrazim :)

Ales ::

BigLebowski, ne smeši se. Če ti je ustvarjanje trendov tako fascinantno, se raje ukvarjaj z modo ali marketingom, izume prepusti komu drugemu.

Brez ljudi kot je Alan Kay bi bili kje...?

Spomnim se, da so v enem davnem itervjuju Nikolo Teslo vprašali, kako to, da ni nikjer njegovih spomenikov, če je res tako velik izumitelj. Če se ne motim je bilo to še preden so na kanadski strani Niagare postavili spomenik (ki ga je donirala Juga? oz. diaspora?). On je pokazal skozi okno na daljnovode in rekel, da njegovi spomeniki stojijo po celem svetu (ali nekaj podonega).

Precej pomoga, če prvi prdneš. Ni point, da to vsak ve ali da unovčiš, čeprav bi bilo lepo. Point je, da narediš nekaj novega, kar bo koristilo vsem.

In lepo je, da se te vsake toliko časa kdo spomni.

BigLebowski ::

Vsa čast izumiteljem. A tudi oni so le ljudje, imajo neko zanje od predhodnikov in v vsakem znanju, vedenju so lahko tudi hotena ali nehotena kopiranja. Tudi za kristusa sam ne verjamem, da je bil povsem originalen :)

Ales ::

The Beatles (oz. John Lennon) so verjetno z nekim kvazi razlogom enkrat izjavili, da so bolj popularni od Jezusa Kristusa. Pa se verjetno strinjamo, da je bil na nekaterih področjih Jezus bolj originalen od Beatlov. Trendi in moda gor ali dol.

Kakorkoli obrneš, Xerox, IBM, Apple, Microsoft in še marsikdo drug, so delali in delajo na zasnovi Alana Kaya.

Pa tudi trenutni bum tabličnih računalnikov ni nič novega. Je fascinanten, ker se je zdaj ujel z ostalimi delčki sestavljanke, originalen pa ravno ne.

- GRiD Compass 1100, iz 1982
- GRiDpad, iz 1989
- itd., v zadnjem desetletju je itak kup tega

CyberDuck ::

d0rK je izjavil:

Če pustimo bluze enga CyberDucka obstrani: Samsung refutes high Galaxy Tab returns, says rate is 'below 2 percent'.

A bu bu bu.


To je glih tko, ko reče Golobič, da je ne koruptiven in da dela samo in izključno za dobrobit države :)

McGregorSL ::

Če mene vprašaš je dokaj neuporabna zadeva (enako neuporabna kot iPad)... mogoče za na WC :D al pa kakšne igrce za otroke... ostalo pa če imaš smart phone je neuporabno.
«
1
2


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Ostre besede v kalifornijskem sporu med Applom in Samsungom (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Novice / Apple iPhone/iPad/iPod
22665839 (57446) Icematxyz
»

Düsseldorfsko sodišče prepovedalo prodajo Galaxy Taba 7.7 v EU (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Tožbe
7421513 (17269) BlueRunner
»

Dokončna prepoved prodaje Galaxy Taba 10.1 v Nemčiji (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Novice / Industrijska lastnina
13341142 (36757) bojsi
»

Cene Xooma v Veliki Britaniji določene (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Novice / Android
10028888 (26650) JayKay
»

Skoraj šestina Galaxy Tabov vrnjenih (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Android
6211798 (9711) PrimozR

Več podobnih tem