» »

AMD pokazal Radeon HD 6990

AMD pokazal Radeon HD 6990

Hardware Zone - AMD je na Fusion World Touru v Singapuru povsem nepričakovano pokazal prihajajočo grafično kartico Radeon HD 6990, ki bo imela dve procesorski jedri. Izdelek bo nasledil Radeon HD 5970 in bo najzmogljivejša AMD-jeva kartica doslej. Poleg tega so predstavili še nekaj drugih svojih izdelkov, med njimi na dolgo in široko vse o Fusionu in Llanu.
Radeon HD 6990 bo imel dva grafična procesorja Cayman, 3072 stream procesorjev in 4 GB pomnilnika na 2 x 256-bitnem vodilu. Na kartici najdemo ogromen ventilator, saj se dva Caymana pošteno grejeta, dva napajalna priključka PCI-Express (inženirski model je imel enega s šestimi in enega z osmimi nožicami, a bosta verjetno oba 8-pinska), priključek CrossfireX za delovanje v paru, DVI-izhod in štiri DisplayPorte. O ceni še ni podatkov, bo pa višja od 500 dolarjev. Na voljo bo do konca marca, torej ravno za CeBIT.

95 komentarjev

«
1
2

filip007 ::

Ventilator ni tako "ogromen", bo pa verjetno precej glasen, in če ima prototip 1x6pin in 1x8pin bo tako.
Prenosnik, konzola, TV, PC upokojen.

JackOdpirac ::

Edina kartica, ki bo omogočala poganjanje Crysis 2 kolikortoliko tekoče:))

IvoJan ::

JackOdpirac je izjavil:

Edina kartica, ki bo omogočala poganjanje Crysis 2 kolikortoliko tekoče:))

Kaj ti govoriš neumnosti. če bojo lahko konzole jo poganjale bo čisto tekoče delovala na GTX460.
kolkor vem bo imela 3840 stream procesorjev in ne 3072, ce jih je ze HD5970 imela 3200
|TUF X670E plus WIFI|7900X3D|arctic LF2 360mm|
|64gb 6000 CL30 ddr5|Manli RTX4090 Gallardo|P5+ 2TB nvme|
|P3+ 2TB nvme|Corsair HX1000i|Meshify 2|

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: IvoJan ()

jazbec ::

zdej pa čakat še nvidio in njenega dvojedrnega fermija
je pa ko opeka in ventilator ne zgleda nevem kaj

Senitel ::

IvoJan je izjavil:

kolkor vem bo imela 3840 stream procesorjev in ne 3072, ce jih je ze HD5970 imela 3200

Praviš da bodo dal tri čipe gor? >:D GPU ima 1536 SP-jev...

IvoJan ::

nekje sem zasledil da bo tko.
|TUF X670E plus WIFI|7900X3D|arctic LF2 360mm|
|64gb 6000 CL30 ddr5|Manli RTX4090 Gallardo|P5+ 2TB nvme|
|P3+ 2TB nvme|Corsair HX1000i|Meshify 2|

Tr0n ::

Holy crap, kaj ne vejo, da folk nima tak vlkih ohisij?!

Dr_M ::

IvoJan je izjavil:

JackOdpirac je izjavil:

Edina kartica, ki bo omogočala poganjanje Crysis 2 kolikortoliko tekoče:))

Kaj ti govoriš neumnosti. če bojo lahko konzole jo poganjale bo čisto tekoče delovala na GTX460.
kolkor vem bo imela 3840 stream procesorjev in ne 3072, ce jih je ze HD5970 imela 3200



Koliko jih ima Cayman XT? A mislis, da so sli delat se en nov cip? In ce bi bilo res to, kar trdis, bi bila poraba tako visoka, da bi kartica potrebovala 3x 8pin napajanje :))
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

opeter ::

Brez zveze. Naj predstavijo "low-profile" varianto z isto računsko močjo, ter porabo do 70 W-ov.
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j

Dr_M ::

Bodo, cez 5 let. :))
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

Xserces ::

OMG šele marca :( men še zmer ni jasn zakaj ati negre na več bitn vodilo...
Intel i5-3570k @4.7GHz|MSI GTX 970 4G|MSI Z77 MPower|
G. Skill 8 GB 1600MHz|Corsair AX750|Seagate Barracuda 2TB|NZXT Gamma|

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Xserces ()

mtosev ::

Ker grafa ne nuca 2x 512bitno vodilo.
Core i9 10900X, ASUS Prime X299 Edition 30, 32GB 4x8 3600Mhz G.skill, CM H500M,
ASUS ROG Strix RTX 2080 Super, Samsung 970 PRO, UltraSharp UP3017, Win 11 Pro,
Enermax Platimax 1700W | moj oče darko 1960-2016, moj labradorec max 2002-2013

Pluser ::

nuca nuca zakaj te nebi nucala te nebi obstajalo :D

Xserces ::

mtosev je izjavil:

Ker grafa ne nuca 2x 512bitno vodilo.


mislm tudi druge majo 256...
Intel i5-3570k @4.7GHz|MSI GTX 970 4G|MSI Z77 MPower|
G. Skill 8 GB 1600MHz|Corsair AX750|Seagate Barracuda 2TB|NZXT Gamma|

mtosev ::

W1zzard iz Techpowerup-a je reko da: te kartice ne potrebujejo 512bitno, ker že GDDR5 ima dovolj prepusnosti.
Core i9 10900X, ASUS Prime X299 Edition 30, 32GB 4x8 3600Mhz G.skill, CM H500M,
ASUS ROG Strix RTX 2080 Super, Samsung 970 PRO, UltraSharp UP3017, Win 11 Pro,
Enermax Platimax 1700W | moj oče darko 1960-2016, moj labradorec max 2002-2013

Dr_M ::

Sej so imeli ze 512 bitno vodilo, pa so ugotovil, da se ne splaca.
Predrago in premalo efektivno.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

49106 ::

Bomo pekli jajca ali pa se z 6990 ogrevali?

Atijevi inženirji v enem letu niso pokazali niti 20% tega kar so prikazali nvidijevci v 1/2 leta.

mtosev ::

Dr_M je izjavil:

Sej so imeli ze 512 bitno vodilo, pa so ugotovil, da se ne splaca.
Predrago in premalo efektivno.

2900XT je mela
Core i9 10900X, ASUS Prime X299 Edition 30, 32GB 4x8 3600Mhz G.skill, CM H500M,
ASUS ROG Strix RTX 2080 Super, Samsung 970 PRO, UltraSharp UP3017, Win 11 Pro,
Enermax Platimax 1700W | moj oče darko 1960-2016, moj labradorec max 2002-2013

destroyer2k ::

Messiah

Zakaj potem nvidia ne zmaguje vojno v performansu?

Dr_M ::

destroyer2k je izjavil:

Messiah

Zakaj potem nvidia ne zmaguje vojno v performansu?


Saj jo in to zelo :)
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

jazbec ::

destroyer2k je izjavil:

Messiah

Zakaj potem nvidia ne zmaguje vojno v performansu?


a poznaš lestvico
1-hd5970 (dvojedrna)
2-gtx580 (enojedrna)
3-gtx570 (enojedrna)
4-hd6970 (enojedrna)

samo cena je višja
price/performance ima gtx560 in starejša gtx460
zdaj ko pride dvojedrni radeon, potem pride dvojedrni fermi
in potem bomo vidli če bo imal nvidia prestol še pri dvojedrnih
pri enojedrnih ga že ima

49106 ::

Če nvidia zaostaja v zmogljivosti, zakaj so potem njene kartice dražje? Verjetno ne zaradi tega, ker bi bile manj zmogljive.

mtosev ::

jazbec: grafe niso več jedrne, ampak imajo fizično dva, tri,... GPUja.
Core i9 10900X, ASUS Prime X299 Edition 30, 32GB 4x8 3600Mhz G.skill, CM H500M,
ASUS ROG Strix RTX 2080 Super, Samsung 970 PRO, UltraSharp UP3017, Win 11 Pro,
Enermax Platimax 1700W | moj oče darko 1960-2016, moj labradorec max 2002-2013

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: mtosev ()

IvoJan ::

mtosev je izjavil:

jazbec: grafe niso več jedrne, ampak imajo fizično dva, tri,... GPUja.


Sej to pomeni da 2 graficni jedri na istem pcbju obdelujeta sliko. Bos rekel da nima dveh graficnih jeder?
|TUF X670E plus WIFI|7900X3D|arctic LF2 360mm|
|64gb 6000 CL30 ddr5|Manli RTX4090 Gallardo|P5+ 2TB nvme|
|P3+ 2TB nvme|Corsair HX1000i|Meshify 2|

Izi ::

Če že govorimo o jedrih potem ima v bistvu ima tale grafična 2 procesorja in 3072 jeder.

Kenpachi ::

Oujea. Prodat 5850 dokler je še nekaj vredna, potem pa tole pošast ubost. Njam.
Zaraki Kenpachi.

destroyer2k ::

Messiah

Potem benchmarki lažejo in ti imaš prav? Crossfire in sli ne bom upošteval, ker se pogovarjam samo za 1 grafično kartico (iz koliko gpu je sestavljena pa je nepomembno).

http://www.anandtech.com/show/4061/amds...

Sedaj pa še cene (vzel sem mimovrste, ker mi je taprva stran pišla na misel)

Amd radeon 6970 = 390,79 EUR
nvidia gtx 580 = 569,20 EUR

Sedaj povej mi, kako potem ati ne naredi 20% kar nvidia naredi v 1/2 leta. Napadam te pa samo zaradi tega se opravičujem izrazu idiotske izjave: "Atijevi inženirji v enem letu niso pokazali niti 20% tega kar so prikazali nvidijevci v 1/2 leta."

IvoJan ::

Od kdaj je nepomembno iz koliko gpujev je sestavljena?! In ne seri s tistimi cenami. Pojdi na dinokomp pa primerjaj cene od hd6970 in gtx570 ki sta si tudi po performansu podobni.
|TUF X670E plus WIFI|7900X3D|arctic LF2 360mm|
|64gb 6000 CL30 ddr5|Manli RTX4090 Gallardo|P5+ 2TB nvme|
|P3+ 2TB nvme|Corsair HX1000i|Meshify 2|

Dr_M ::

Uzel si eno najdrazji stacun v Slo. Mal poglej na Geizhals. So razlike precej manjse.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

simnov ::

Joj jaz nikoli več ne bom kupil dvojederne , ker ti potem zazna samo polovico rama.

Dr_M ::

Kako polovico? Pol ti tudi en gpu ni delal?
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

simnov ::

Dr_M je izjavil:

Kako polovico? Pol ti tudi en gpu ni delal?


Pač vsaj tako je bilo včasih , saj se je uporabljal ves ram samo podatki na prvi polovici so bili identični 2 polovici.In potem sem imel v Gta 4 samo 512MB.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: simnov ()

Senitel ::

Itak, ker če bi imel 1TB rama na teh karticah bi bile ziher vsaj 1000x hitrejše. >:D
Resno, zakaj zmeri ta amaterska obsedenost s količino rama? Poglej si primerjavo med 1GB in 2GB modeli 69x0. Razen v parih igrah praktično ni razlike. Sploh pa imajo dual GPU kartice še vedno isto količino rama na GPU kot njihove manjše različice z enihm GPU-jem.

Xserces ::

sam res... kaj če ti na dual grafi crkne en GPU... pol 1 dela al ne?:D
Intel i5-3570k @4.7GHz|MSI GTX 970 4G|MSI Z77 MPower|
G. Skill 8 GB 1600MHz|Corsair AX750|Seagate Barracuda 2TB|NZXT Gamma|

JackOdpirac ::

IvoJan je izjavil:

JackOdpirac je izjavil:

Edina kartica, ki bo omogočala poganjanje Crysis 2 kolikortoliko tekoče:))

Kaj ti govoriš neumnosti. če bojo lahko konzole jo poganjale bo čisto tekoče delovala na GTX460.
kolkor vem bo imela 3840 stream procesorjev in ne 3072, ce jih je ze HD5970 imela 3200

Boš videl kaj se bo zgodilo, ko pride Crysis 2 ven, kako bodo grafične stokale

IvoJan ::

kokr jaz vem je na teh graficnih 4gb rama skupno. uporabnega je 2gb(2gb na jedro) ker se ram na 2 graficnih v CF ne sesteva.
|TUF X670E plus WIFI|7900X3D|arctic LF2 360mm|
|64gb 6000 CL30 ddr5|Manli RTX4090 Gallardo|P5+ 2TB nvme|
|P3+ 2TB nvme|Corsair HX1000i|Meshify 2|

49106 ::

destroyer2k je izjavil:

Messiah

Potem benchmarki lažejo in ti imaš prav? Crossfire in sli ne bom upošteval, ker se pogovarjam samo za 1 grafično kartico (iz koliko gpu je sestavljena pa je nepomembno).

http://www.anandtech.com/show/4061/amds...

Sedaj pa še cene (vzel sem mimovrste, ker mi je taprva stran pišla na misel)

Amd radeon 6970 = 390,79 EUR
nvidia gtx 580 = 569,20 EUR

Sedaj povej mi, kako potem ati ne naredi 20% kar nvidia naredi v 1/2 leta. Napadam te pa samo zaradi tega se opravičujem izrazu idiotske izjave: "Atijevi inženirji v enem letu niso pokazali niti 20% tega kar so prikazali nvidijevci v 1/2 leta."


Ti mimovrste pride prva na misel ko moraš nekaj dejansko kupit?

Kaj pa je ATI naredil v enem letu? Nabil porabo in toploto da je lahko sploh držal sapo?

Nvidi je v pol leta uspelo zmanjšati porabo in temperaturo, ter povečati zmogljivost. Skratka vse tisto zaradi česar je bil 1. fermi jajc je sedaj to ATI. Slika se je popolnoma obrnila v reci piši pol leta ;)

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: 49106 ()

Robert_S ::

Kar nej jo imajo , ATI driverji so itak v vagini. Že potem vidš da niso resni , ko greš na njihovo nepregledno stran , ki se opira 2 uri.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Robert_S ()

destroyer2k ::

Messiah

Povej mi nekaj konkretnega, kaj je nvidia naredila, kar amd ne. Da nebi omenil več omenjal porabe pa segrevanje, ker prejšna generacija je oboje imela te napaka, tako da jasno da so izbolšali v sedanji generaciji.

Tukaj imaš cene pa iz te strani (http://geizhals.at)

amd radeon = 309EUR
nvidia gtx 580 = 423 EUR

Pa da primerjamo še te dve v porabi (temparaturo pa poglej na linku):
IDLE
amd = 162w
nvidia = 173w

PEAK
amd = 361w
nvidia = 479w

Da nebi upal rečti da sem iz lufta dobil podatk, ker sem v prejšnem postu dal link. Druga stvar, daj kakšne konrektne dokaze za tvoje trditve, ker ti samo nabijaš dokažeš pa ne.

Da nebi kdo mislil da navijam za amd. Ampak jaz samo hočem dokazati temu Messiah, da govori krneki.

Zgodovina sprememb…

simnov ::

Senitel je izjavil:

Itak, ker če bi imel 1TB rama na teh karticah bi bile ziher vsaj 1000x hitrejše. >:D
Resno, zakaj zmeri ta amaterska obsedenost s količino rama? Poglej si primerjavo med 1GB in 2GB modeli 69x0. Razen v parih igrah praktično ni razlike. Sploh pa imajo dual GPU kartice še vedno isto količino rama na GPU kot njihove manjše različice z enihm GPU-jem.
ž

Nihjer ni razlike v GTA 4 pa je in to velika če ima 2x512MB pri 2x2GB pa ne bo razlike.

49106 ::

destroyer2k je izjavil:

Messiah

Povej mi nekaj konkretnega, kaj je nvidia naredila, kar amd ne. Da nebi omenil več omenjal porabe pa segrevanje, ker prejšna generacija je oboje imela te napaka, tako da jasno da so izbolšali v sedanji generaciji.

Tukaj imaš cene pa iz te strani (http://geizhals.at)

amd radeon = 309EUR
nvidia gtx 580 = 423 EUR

Pa da primerjamo še te dve v porabi (temparaturo pa poglej na linku):
IDLE
amd = 162w
nvidia = 173w

PEAK
amd = 361w
nvidia = 479w

Da nebi upal rečti da sem iz lufta dobil podatk, ker sem v prejšnem postu dal link. Druga stvar, daj kakšne konrektne dokaze za tvoje trditve, ker ti samo nabijaš dokažeš pa ne.

Da nebi kdo mislil da navijam za amd. Ampak jaz samo hočem dokazati temu Messiah, da govori krneki.


Jaz krnekaj govorim? Kje si ti dobil 479W porabe :D GTX 480+560+570+580?

BTW, meni na linku ki si ga ti dal zgledata neposredna konkurenta 6970 in gtx 570. iN PA PORABO MI KAŽE 100w MANJ KOT TEBI

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: 49106 ()

Senitel ::

destroyer2k je izjavil:


PEAK
amd = 361w
nvidia = 479w

Super... NV z odstranjeno blokado in AMD z blokado. In koliko časa na teden uživaš v neskončno zabavnem FurMarku? >:D

destroyer2k ::

Messiah

Sem dal link. Pa ne samo naslov prebrat, lepo kaže v vseh grafah gtx 580, samo pogledat moreš, če ti ni preveč teško.

Senitel

Če gledamo porabo pri igrah ma pa nvidia malo večjo porabo vseeno. Pač ne se ozirat na moje komentarje, ker samo za messiah so namenjen. Ker pač trdi da atijevi inžinirji naredijo 20% v enem letu, kar nvidia naredi v 1/2 leta.

Zgodovina sprememb…

jazbec ::

destroyer
itak, da se bomo
ker klatiš neumnosti

nvidia je zmanjšala gretje, glasnost in porabo na seriji gtx5xx
gtx470 in gtx480 so se grele ipd.
to je nvidia popravla

gtx580 je brez konkurence-hd5970 ne šteje
gtx570 je boljši od hd6970

dvojedrni fermi vs. hd6990
tle bo pomoje fermi boljši

nvidia sedi na prestolu s gtx580
in če bo fermi uspešen bo še z njo

simnov ::

49106 je izjavil:

destroyer2k je izjavil:

Messiah

Povej mi nekaj konkretnega, kaj je nvidia naredila, kar amd ne. Da nebi omenil več omenjal porabe pa segrevanje, ker prejšna generacija je oboje imela te napaka, tako da jasno da so izbolšali v sedanji generaciji.

Tukaj imaš cene pa iz te strani (http://geizhals.at)

amd radeon = 309EUR
nvidia gtx 580 = 423 EUR

Pa da primerjamo še te dve v porabi (temparaturo pa poglej na linku):
IDLE
amd = 162w
nvidia = 173w

PEAK
amd = 361w
nvidia = 479w

Da nebi upal rečti da sem iz lufta dobil podatk, ker sem v prejšnem postu dal link. Druga stvar, daj kakšne konrektne dokaze za tvoje trditve, ker ti samo nabijaš dokažeš pa ne.

Da nebi kdo mislil da navijam za amd. Ampak jaz samo hočem dokazati temu Messiah, da govori krneki.


Jaz krnekaj govorim? Kje si ti dobil 479W porabe :D GTX 480+560+570+580?

BTW, meni na linku ki si ga ti dal zgledata neposredna konkurenta 6970 in gtx 570. iN PA PORABO MI KAŽE 100w MANJ KOT TEBI





Kako kolikor se meni zdi mi v idle 157/300 porabi samo okoli 30w

jazbec ::

zgleda, da bo nvidia tudi tukaj na prestolu-->http://www.racunalniske-novice.com/novi...
če je res kar piše

cena okoli 800 evrov
ma bo mašina

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: jazbec ()

destroyer2k ::

jazbec

Ah se opravičujem sedajle sem videl da sem gledal 480 za performans.

Vseeno ostalo pa še stojim zatem (pač za performans ne, ker sem imel narobe), kar sem rekel. Razen če mi kdo dokaže da ta izjava trdi:
Atijevi inženirji v enem letu niso pokazali niti 20% tega kar so prikazali nvidijevci v 1/2 leta.

Zgodovina sprememb…

jazbec ::

destroyer2k je izjavil:

jazbec

Ah se opravičujem sedajle sem videl da sem gledal 480 za performans.

Vseeno ostalo pa še stojim zatem (pač za performans ne, ker sem imel narobe), kar sem rekel. Razen če mi kdo dokaže da ta izjava trdi:
Atijevi inženirji v enem letu niso pokazali niti 20% tega kar so prikazali nvidijevci v 1/2 leta.


s tem je mislil na to, da je nvidia v pol leta popravla gretje, porabo in glasnost
radeon pa ni naredil skoraj nič

destroyer2k ::

jazbec

In zaradi tega so nvidijini inžinirji genijalci proti atijevim, ker so odstranili stare napake, katere ati ni imel teh (je imel ampak ne tako velike kot nvidia)?
«
1
2


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Radeon HD 6990 prihaja čez teden dni (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Grafične kartice
5229921 (27313) darkstar
»

Radeon HD 6990 razkrit (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Grafične kartice
5018571 (16987) Senitel
»

GTX 580

Oddelek: Strojna oprema
409240 (8018) xyxyxyxy
»

Hitrejši Radeoni bodo zamudili, potrjena imena

Oddelek: Novice / Grafične kartice
63048 (2550) FireSnake
»

Prispeli novi Radeoni (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Novice / Grafične kartice
10632467 (29911) PrimozR

Več podobnih tem