»

Nvidiine novosti s konference NeurIPS

vir: Nvidia
Slo-Tech - Nvidia je na konferenci o strojnem učenju NeurIPS v Montrealu pokazala napreden algoritem, ki zna v realnem času ustvarjati in izrisati virtualna okolja, razkrila novega Titana ter PhysX izdala pod odprtokodno licenco.

Med 2. in 8. decembrom v Montrealu poteka konferenca o strojnem učenju in računski nevroznanosti NeurIPS (Conference on Neural Information Processing Systems). Letos so se pri Nvidii nanjo še posebej dobro pripravili, saj so predstavili več zanimivih novosti. Prednjači algoritem za samodejno ustvarjanje urbane okolice. Na štartu so nevronski mreži servirali množico videoposnetkov - večinoma tistih iz urjenja sistemov za avtonomno vožnjo - iz katerih se je naučila prepoznati elemente v sceni, na primer...

3 komentarji

Amazon bo z denarnimi nagradami spodbujal zunanje razvijalce za razvoj aplikacij za Alexo

Business Insider - Spletni trgovski velikan Amazon bo odslej zunanje razvijalce finančno nagrajeval za razvoj aplikacij in dodatnih funkcionalnosti za virtualno asistentko Alexo. „Iščemo različne načine, kako nagraditi razvijalce,“ je v sporočilu za javnost zapisal Amazon. Podjetje bo razvijalce nagrajevalo glede na pogostost uporabe njihove rešitve s strani uporabnikov Alexe. Kakšne vsote lahko razvijalce pričakujejo s tega naslova, Amazon ni razkril. Je pa podjetje poudarilo, da gre le za prvi korak in da lahko razvijalci v prihodnjih mesecih pričakujejo še druge piškotke.

Amazon se je za tak pristop odločil zaradi vse močnejše konkurence, predvsem zaradi Googlovega Asistenta in Microsoftove Cortane. Obe podjetji...

0 komentarjev

Nvidia zanika podkupovanje razvijalcev iger

X-Bit Labs - AMD-jev grafični oddelek ATI je javno obtožil svojega rivala Nvidio, da uporablja nedovoljene prakse za podpiranje in razširjanje svoje programske opreme za pisanje grafičnih pogonov PhysX. Richard Huddy iz AMD-ja je v intervjuju za Thing.co.uk dejal, da Nvidia z razvijalci iger sklepa dogovore, ki razvijalcem prinašajo finančne koristi, če uporabljajo PhysX. Letos je sicer AMD že obtožil Nvidio, da je spreminjala API-je PhysX tako, da ni bilo moč uporabiti vseh jeder na večjedrnih procesorjih. To naj bi počeli zato, da bi bila zmogljivost GeForcea impresivnejša od procesorskega pospeševanja grafike. Nvidia je to zanikala.

Tudi na zadnje obtožbe o podkupovanju je Nvidia odgovorila z odločnim ne. Dejali so, da lahko razvijalcem nudijo sodelovanje inženirjev in umetnikov, če jih potrebujejo za vključitev nekaterih efektov, a da nikakor ne vplivajo na odločitev, ali uporabiti PhysX ali ne. Pogon je tako ključni del igre, pojasnjuje Ashutosh Rege iz Nvidie, da na odločitev o njegovem...

58 komentarjev

Tudi Nvidia podprla OpenGL 3

Heise - Tri tedne za AMD-jem je tudi Nvidia izdala svojo verzijo grafičnih gonilnikov, ki v celoti podpirajo in izkoriščajo OpenGL 3.0. Gonilniki GeForce 182.06 (WHQL) so namenjeni karticam serij GeForce 6, 7, 8, 9 in 200. Nvidia obljublja poleg tega tudi hitrostne pohitritve, ki naj bi znašale okrog deset odstotkov v igrah, kot so Fallout 3, Half Life 2 in Race Driver, če je vklopljeno glajenje robov. Izboljšan je še PhysX, ki naj v novi verziji ne bi imel več težav z neangleškimi sistemi. Prenos je mogoč s predvidljivega mesta.

13 komentarjev

Adijo PhysX

Xtreme Systems - Kot kaže, bodo PhysX kartice za računanje fizike prve in zadnje svoje vrste. nVidia je na CEBIT-u namreč najavila, da bodo prenehali s proizvodnjo. To pa še ne pomeni, da bo računanje fizike umrlo, saj bo nVidia programski del PhysX projekta dodala k lastnemu projektu CUDA, tako da bo mogoče fiziko v igrah računati z grafičnimi karticami serij Geforce 8 in 9.

Ageia se je tako pridružila družbam, kot sta ULi in 3Dfx, ki jih je požrla nVidia, od njih pa ni, razen spomina, ostalo nič.

27 komentarjev

PhysX bo dobil konkurenco

RegHardware - V svoji nedavni predstavitvi nove matične plošče, ki bo opremljena s tremi konektorji PCI-E 16x, je ASUS-u ušla informacija, da je eden od njih namenjen nVidiini prihajajoči fizikalni kartici. Podoben izdelek iz podjetja AGEIA, bolj znan pod imenom PhysX, je že dobavljiv in namenjen opravljanju ravno takšnih nalog, sicer je njegova predstava zaenkrat klavrna, a kljub temu se odpira nova tržna niša in veliko igralcev hoče svoj kos pogače. ATi je tako že pred časom najavil, da bo mogoče njihove grafikulje spariti v trio, v katerem si bosta dva procesorja podajala piksle, medtem ko bo tretji računal vektorje, očitno pa se bo po novem vmešala še nVidia. Glede na to, da je ASUS zadevo tako ali tako že izdal, lahko najbrž kmalu pričakujemo njihovo uradno izjavo.

13 komentarjev

Nove podrobnosti o PhysX (PPU)

X-Bit Labs - O novem kosu silicija, poimenovanem PhysX , ki bo skrbel izključno za fizikalne učinke, najprej v igrah, kasneje pa še v aplikacijah, smo že poročali. Delitev zahtevnih nalog med centralnim (CPU) in grafičnim procesorjem (GPU) je jasna že dolgo, saj si brez sodobnih GPU-jev nikakor ne moremo predstavljati kakršnega koli delovanja iger. V AGEIA-i so prepričani da tako jasna delitev dela med komponentami velja tudi za fizikalne učinke: CPU igra vlogo dirigenta, GPU rendrira sliko in jo prikazuje, fizikalni procesor (PPU) pa skrbi za gibanje telesa, vode, obleke, interakcijo z okoljem in umetno inteligenco.

PhysX bo zgrajen v 0.13 mikronski tehnologiji in bo imel nezanemarljivih 125 milijonov tranzistorjev. Kartice, ki jih bo med prvimi ponudil ASUS, bodo...

56 komentarjev