Novice » Avtorsko pravo » Bo Ubisoftov DRM deloval?
Mavrik ::
O čemu ti to bluziš? Za offline način Xbox 360 zaščito se že zdavnaj odstranili.
Probaj zalaufat homebrew aplikacijo na 360ki pa boš vido kako zelo "odstranjena" je strojno podprta zaščita. Razlika je le v tem, da majo tam vse konzole isti ključ. Če pa zadevo spremeniš tako, da se tvoja kopija igre lahko dekriptira samo na tvojem sistemu ;)
The truth is rarely pure and never simple.
ABX ::
O konzolah se ne spoznam preveč ker me ne zanimajo. Vidim samo da imaš vsak dan warez release.
Ta komentar na Slashdot je zadel bistvo.
http://games.slashdot.org/comments.pl?s...
Ta komentar na Slashdot je zadel bistvo.
http://games.slashdot.org/comments.pl?s...
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!
BigWhale ::
Stvar se dejansko DA narediti tako zapleteno, da se nikomur ne bo splacalo izdelati cracka.
Ce gre za neko popularno igro, potem je odgovor ne.
Res? Kolk jih je pa ze hacknil Word Of Wordcraft?
Cim imas streznik, na katerem je vsaj nekaj 'pametne vsebine' je taka zascita trivialna. Pri WoW je kar cela igra taksna pametna vsebina.
Za vecino primerov pa je to prevec in je ta pametna vsebina lahko zgolj nek 1024 bitni hash, ki se izracuna glede na razlicne parametre v igri in je za vsakega igralca drugacen.
Sicer pa, koliko PS3 iger je bilo spiratiziranih? No, saj lahko na glas poveste ...
Mavrik ::
Ehmm kaj so pol tisti emulirani serverji za Wow?
Slabe kopije originala? Na tistih strežnikih niti približno ne igraš enake igre in je zato zaščita več kot dovolj dobra.
The truth is rarely pure and never simple.
ahac ::
Ehmm kaj so pol tisti emulirani serverji za Wow?
Tisto ima tolk z pravim WoW kot ima zbijanje kamna z palco po njivi z profesionalnim golfom.
Lahko mal fejkaš... ampak vsi vemo, da to pač ni ista igra.
WoW je poheckan po dolgem in po cez. :)
Kaj pa Guild Wars?
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW
Tr0n ::
GW ni oderuski tako, kot je WoW. :)
Ko so ble na Steamu akcije je bil kompleten GW paket (3 chapterji in 1 expansion) dobavljiv za 15 ali 20 EUR. Toliko, kot je ena mesecna WoW narocnina.
Ko so ble na Steamu akcije je bil kompleten GW paket (3 chapterji in 1 expansion) dobavljiv za 15 ali 20 EUR. Toliko, kot je ena mesecna WoW narocnina.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Tr0n ()
MrStein ::
Stvar se dejansko DA narediti tako zapleteno, da se nikomur ne bo splacalo izdelati cracka.
A pri dozdajšnjih crackih pa se crackerju splača?
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
BigWhale ::
BaToCarx ::
Evo ti BigWhale http://www.defacto2.net/groups/hybrid/H...
Branje samo tko za smeh. Ja leta so minila stanje je pa tam tam. PS3 je edina plataforma trenutno ki je varna pred pirati.
Kar se tice zascit so tudi "Dongli", se pa ne spomnim da bi jih videl v uporabi pri igrah. Ko je recimo 70% Core logike v enkriptanem donglu, potem se pa pirati jebejo mesece da dumpajo to. Edni primer ki se spomnim je cubase nek star.
Se vedno ma dongle is se vedno je razbit, zakaj? Ker je popularen.
Samo cubase ni neka igrca, je pro program ki stane. In je uporaben se leta potem, igre pac niso. Ko bo igra al nek "package" stal 400 euro, ali pa bodo kar masine vsako leto temper proff al kaj izdajali samo za igre, potem bomo videli kolk bo razbitih iger za PC, aja nemorejo si privoscit padca prodaje.
Branje samo tko za smeh. Ja leta so minila stanje je pa tam tam. PS3 je edina plataforma trenutno ki je varna pred pirati.
Kar se tice zascit so tudi "Dongli", se pa ne spomnim da bi jih videl v uporabi pri igrah. Ko je recimo 70% Core logike v enkriptanem donglu, potem se pa pirati jebejo mesece da dumpajo to. Edni primer ki se spomnim je cubase nek star.
- Special note :
H2O does it again.........!!!
Although everybody thought that Syncrosoft and Steinberg had found the
ultimate protection, we prove otherwise.
We admit that it's getting harder and harder to do and this one may
possibly be the last one we do.
Due to the complex nature of the protection we thought of approaching
it from another direction.
The Emulation is now done on driver-level, which means that the Emu
essentially mimics a dongle, look in the License Control Center to
view the applications the Emu supports. By writing the Emu at driver
-level we probably went beyond cracking an application. The amount of
effort invested in this project is staggering , estimated at over 1500
manhours during cracking, developing & testing, and probably will
never be done again.
We hope u enjoy this release and the motto "if u use it alot then buy
it!" applies
PS1
Note to protection coders :
Unbelievable way you transform an application. We estimate that
between 30% & 40% of the application are wrapped in the script
protection. Protection is one thing but this surely effects an
application performance. You probably could get a performance gain of
50% without the protection!!
Think about this : Once broken, the protection is , what ????
PS2
Currently the Emu doesn't support CuBaseSX 1, the effort to support it
being too high, besides the older Emu's work perfectly for that
(ARCTIC/ZONE). For more info, check the Readme on the Emu.
PS3
To any 'l33t crackz0rs' attempting to remove the H2O-splash, or the
trayicon; perhaps, a little respect to this effort and don't do that,
also it may affect operation....
To end-users, if you don't see the H2O-splash and trayicon, expect
problems... We will not take blame for work that has been tampered
with...:-)
Se vedno ma dongle is se vedno je razbit, zakaj? Ker je popularen.
Samo cubase ni neka igrca, je pro program ki stane. In je uporaben se leta potem, igre pac niso. Ko bo igra al nek "package" stal 400 euro, ali pa bodo kar masine vsako leto temper proff al kaj izdajali samo za igre, potem bomo videli kolk bo razbitih iger za PC, aja nemorejo si privoscit padca prodaje.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: BaToCarx ()
ahac ::
GW ni oderuski tako, kot je WoW. :)
Ko so ble na Steamu akcije je bil kompleten GW paket (3 chapterji in 1 expansion) dobavljiv za 15 ali 20 EUR. Toliko, kot je ena mesecna WoW narocnina.
Pa vseeno ima WoW več igralcev kot GW.
Očitno "oderuška" cena sploh ni problem, a ne?
Za dobro igro, ki se je ne da piratizirat, je folk pripravljen plačat ogromno denarja. WoW je popoln dokaz tega.
Pa GW tudi. Mislm, da je jasno, da se je GW dobro prodajal tudi zato, ker se ga ne da piratizirat.
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW
ahac ::
Zakaj se potem cracka in piratizira software, ki stane po par EUR?
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW
ABX ::
Zakaj se potem cracka in piratizira software, ki stane po par EUR?
Ker imajo tudi v Angoli Tr0n-a ki pravi da par EUR je oderuško.
Seveda jasno. :)
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!
Zheegec ::
samo ne pozabiti, da v primeru večine iger stane izdelava cracka več, kot je igra vredna :)
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
Tr0n ::
Zakaj se potem cracka in piratizira software, ki stane po par EUR?
Ne vem, vprasaj crackerje. :) Verjetno zato, ker je to za njih nek challenge.
Jaz sem odgovarjal na BWjev argument, da ce je igra dovolj popularna, se bo vedno nasel nekdo, ki jo bo poskusal scrackat ne glede na "zapletenost" zascite.
Drugo zanimivo vprasanje je, ali bi nekdo sel pisat emulatorje za WoW serverje, ce bi bila igra npr. brez mesecne narocnine?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Tr0n ()
ahac ::
Drugo zanimivo vprasanje je, ali bi nekdo sel pisat emulatorje za WoW serverje, ce bi bila igra npr. brez mesecne narocnine?
Mislm, da večinoma te serverje pišejo zato, ker jih to zanima in hočjo (si) dokazat, da lahko nekaj naredijo. Dvomim, da so dal dneve in dneve programiranja v to samo zato, ker se jim zdi, da je špil predrag.
Sej... obstajajo tudi ljudje, ki so se spravil pisat lasten CLIENT za WoW.
Potem imaš tud piratske serverje za Warcraft 3 in podobne igre. OK, tisto je res dost bolj enostavno napisat kot WoW server. Ampak zakaj ljudje laufajo take serverje (včasih celo delno na svoje stroške), če pa špil nima naročnine?
Sigurno imajo svoje razloge in to ni samo cena. Ja, je tud challenge, je tud community, ki ga dobijo, ...
Po moje razlogi niso tolk drugačni od razlogov, da folk laufa bittorent trackerje. Mislm... zakaj bi to delal? Dobiš gor cel kup nehvaležnega folka, ki pričakuje vse zastonj. Ampak... dobiš pa tud userje, ki so ti hvaležni za tvoje delo in te spoštujejo zarad tega. To je, po moje, kr pomemben razlog, da obstajajo vse te stvari.
E-penis je dost večji motivator kot nasprotovanje cenam iger.
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW
PARTyZAN ::
ahac ima popolnoma napačno predstavo o ljudeh, ki to počnejo. Challenge, hvaležnost, hah. Donacije so edini razlog za obstoj teh projektov.
ahac ::
Donacije so edini razlog za obstoj teh projektov.
Mogoče pri tvojih L2 serverjih, ampak sigurno pa ne pri vseh takih projektih.
Ti nisi postavu mmo-zone z namenom služit keš, Tr0n ni naredu guildwars2.si z namenom služit keš,... Zakaj ne bi nekdo postavu "privat" serverja za MMO z podobnimi razlogi?
Recimo slo-lanparty je imel tud svoj ET server in to samo zarad dobre volje in zanimanja adminov.
Od takega (čisto legalnega) serverja do crackanega (da lahko igrajo tud pirati) CoD serverja je zelo majhen korak. In potem malo večji do Lineage 2 serverja. Tle vmes ne moreš kr potegnit meje med zaslužkarji z donacijami in fani, ki hočejo ponudit nekaj free, ker jih to veseli.
Tko, da... ja, donacije so razlog... nekje bolj, nekje manj pomemben. Ampak niso pa edini razlog.
Proti tistim piratom, ki služijo z svojim delom, se je pa težje borit kot proti "fanom", ki jim ni čisto jasno da piratstvo škoduje gaming industriji.
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW
Tr0n ::
Zakaj menim, da je popularnost igre dodaten motiv za crack (razen ocitnega izziva in "street creditsa").
Vecina scene releasov iger, ki ima SP in MP komponento, ima delujoc samo SP del. Za MP rabis valid key in server authentikacijo. Ce pogledas release za nekaj let nazaj lahko opazis, da so crackerji server del scrackali samo v primeru zares high profile AAA naslovov (MW2 comes to mind). Redko kdaj vidis server crack za kaksnem bolj low profile spil.
Da odgovorim na moje prejsne vprasanje. Ne, ce bi WoW imel free-to-play model, ne bi bilo scrackanih serverjev, ker za to ne bi bilo razloga. Mogoce bi kdo malo za fun scrackal, ampak dvomim, da se bi zadeva na veliko uporabljala.
Vecina scene releasov iger, ki ima SP in MP komponento, ima delujoc samo SP del. Za MP rabis valid key in server authentikacijo. Ce pogledas release za nekaj let nazaj lahko opazis, da so crackerji server del scrackali samo v primeru zares high profile AAA naslovov (MW2 comes to mind). Redko kdaj vidis server crack za kaksnem bolj low profile spil.
Da odgovorim na moje prejsne vprasanje. Ne, ce bi WoW imel free-to-play model, ne bi bilo scrackanih serverjev, ker za to ne bi bilo razloga. Mogoce bi kdo malo za fun scrackal, ampak dvomim, da se bi zadeva na veliko uporabljala.
BigWhale ::
Bato,
Dokler imas dostop do kompletne kode (binarne v tem primeru), ki se izvaja za igro/program je v vecini primerov (a vendar ne vseh) samo vprasanje casa, ce se da crack narediti.
Takoj, ko pa do te kode nimas vec dostopa je pa stvar bistveno bolj zapletena. Lahko napises priblizen emulator za nek server ampak preden se prebijes skozi en kup asimetricne enkripcije bo trajalo, ce bo sploh izvedljivo.
Dokler imas dostop do kompletne kode (binarne v tem primeru), ki se izvaja za igro/program je v vecini primerov (a vendar ne vseh) samo vprasanje casa, ce se da crack narediti.
Takoj, ko pa do te kode nimas vec dostopa je pa stvar bistveno bolj zapletena. Lahko napises priblizen emulator za nek server ampak preden se prebijes skozi en kup asimetricne enkripcije bo trajalo, ce bo sploh izvedljivo.
BaToCarx ::
Bato,
Dokler imas dostop do kompletne kode (binarne v tem primeru), ki se izvaja za igro/program je v vecini primerov (a vendar ne vseh) samo vprasanje casa, ce se da crack narediti.
Takoj, ko pa do te kode nimas vec dostopa je pa stvar bistveno bolj zapletena. Lahko napises priblizen emulator za nek server ampak preden se prebijes skozi en kup asimetricne enkripcije bo trajalo, ce bo sploh izvedljivo.
Vem, ce bi bil jaz "pirat" iz principa nebi relisal nic od UBIsoft DRM, tudi ce bi ga razbil zase.
Pa da se vidi padec prodaje ali pa ne. Ce ima igra ki je SP! ne MP, pack komunikacijo z xx in dobi xy nazaj, to enako prestrezes kot klice, in emuliras ali napisen v popravljeno kodo da pac
ne klice serverja za koda ampak klice na xy lokacijo v ramu kjer je koda ze. Saj si ti programer al neki takega ne? Ze ves kako to gre. Enkripcija te ne pomaga dosti ce jo igra dekodira da deluje, to pa tudi ja VM securom ne? :D pa iscejo opcode al neki pa triggerje pa pitajboga kaj se samo da rekonstruktirajo kodo brez VM, ali pa majo laodereje ki z live prestrezanjem in emulacijo upocasnijo igro. Tako da ce ti je igra gut jo bos kupil, simple kot pasulj.
Ce pa delas igro, daj simple keycheck al nekaj neintruzivnega za koncnega uporabnika. Ko retail key recimo nudi kaj pri povezavi na tvoj server za MP al kake bonuse, piratski pa pac ne ker se konca z RLD. ;D
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Assassin's Creed Syndicate (Assassin's Creed Victory) (strani: 1 2 )Oddelek: Igre | 20195 (8323) | Gagatronix |
» | Ubisoft omilil svoj DRM?Oddelek: Novice / Igre | 6015 (4794) | McGregorSL |
» | Ubisoftov DRM že razbit (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Avtorsko pravo | 19503 (16604) | St235 |
» | Ubisoftovi strežniki za DRM že padli (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Avtorsko pravo | 21495 (19059) | Kenpachi |
» | Prvi popravek za Ubisoftov DRMOddelek: Novice / Avtorsko pravo | 5472 (4457) | filip007 |