»

Ubisoft po Beogradu odpira studija v Franciji in Nemčiji

vir: Gamasutra
Gamasutra - V naslednjih mesecih se bo v Evropi odprlo kar nekaj novih delovnih mest za razvijalce iger. Ubisoft odpira dva nova studija v Evropi le nekaj mesecev po odprtju beograjskega studija. Novo zaposleni razvijalci iger bodo zadolženi za razvoj nove javnosti še neznane AAA igre ter postali del ekipe, ki skrbi za nekatere Ubisoftove najbolj popluarne franšize.

Francosko podjetje, s katerim je Ubisoft podpisal partnersko pogodbo ima pisarne trenutno že v štirih mestih po državah. Zaradi sodelovanja s kreatorji Assasin’s Creed iger pa odpirajo nov studijo v mestu Bordeaux. Nova ekipa bo sodelovala imela veliko vlogo pri nadaljnem razvoju iger Just Dance, Steep in Ghost Recon...

0 komentarjev

Ubisoft in NVIDIA ponujata brezplačne igre z GeForci

vir: AnandTech
AnandTech - NVIDIA in Ubisoft sta združila moči in začela z akcijo Pick Your Path, v sklopu katere bodo kupcem grafičnih kartic iz družin GeForce 900 ter 700 ponujali brezplačne igre. Gre za konkurenco AMD-jevemu programu Never Settle, v katerem so prav tako ponujali brezplačne igre, a je bil v primeru AMD-ja nabor nekoliko obsežnejši, tako na strani grafičnih kartic, ki so dobile brezplačne igre, kot z vidika števila brezplačnih iger, ki so jih kupci prejeli. V primeru GeForcov iz serije 900, GTX 980 in GTX 970 ter njunih mobilnih sorodnikov, ter namiznih grafičnih kartic GTX 780 Ti in GTX 780 kupci prejmejo brezplačno igro izmed trojice prihajajočih naslovov Ubisofta, Assassin's Creed Unity, Far Cry 4 oz. The Crew. Nobena izmed treh zaenkrat še ni uradno izšla, a Assassin's Creed Unity izide 11....

6 komentarjev

Ubisoft napaden, odtujena gesla

AllThingsD - Ubisoft je danes sporočil, da so napadalci uspeli vdreti v njihov računalniški sistem in odtujiti osebne informacije uporabnikov, ki imajo odprt račun pri Ubisoftu. Napadalci so pridobili uporabniška imena, elektronske naslove in šifrirana gesla. Zaradi tega pri Ubisoftu vsem svojim uporabnikom svetujejo, da spremenijo svoje geslo na njihovi strani in drugod, kjer so uporabljali isto ali podobno geslo. Drugih podatkov niso odtujili.

Koliko uporabnikov je bilo v vdoru prizadetih, Ubisoft ni znal povedati, zato priporočila veljajo za vse. So pa lahko uporabniki sorazmerno pomirjeni, saj Ubisoft ne hrani bančnih podatkov, kot so številke kreditnih kartic, tako da tovrstne škode...

2 komentarja

Seagate ponuja 1 TB prostora na magnetno ploščo

vir: VR - Zone
VR - Zone - Gostota zapisa podatkov na magnetnih ploščah v 3,5-palčnih diskih stalno raste, kar je vnovič potrdil Seagate. Predstavili so namreč prve diske iz serije Barracuda XT, v katerih je na eno ploščo mogoče zapisati kar 1 TB podatkov. Te plošče bodo uporabili v vsaj štirih modelih, v 3 TB disku s tremi ploščami, v 2 in 1,5 TB različicah z dvema ploščama in v 1 TB različici, v kateri se bo vrtela ena sama plošča. Ceni za manjša modela še nista znani, a je priporočena prodajna cena za prostornejša diska visoka, 300 ameriških dolarjev za 3 TB različico ter 200 ameriških...

3 komentarji

Napadi DDoS vedno močnejši in pogostejši

Slo-Tech - Statistika lanskih napadov DDoS, v katerih napadalci zasujejo stran s tolikšnim prometom, da strežniki pokleknejo in postane nedosegljiva, kaže, da se napadi krepijo. Ker se število okuženih računalnikov, ki jih hekerji nadzorujejo in združujejo v botnete za izvajanje napadov, povečuje, rast števila napadov in njihove intenzitete ni nič presenetljivega. Skrbniki omrežij še poudarjajo, da je velikokrat problem napačno konfiguriran požarni zid, ki lahko povzroči več škode kot koristi, če poklekne pri nižjem prometu, kot bi ga zdržalo omrežje.

Lani so bili tako najmočnejši napadi reda velikosti 100 Gbps, kar je dvakrat več...

3 komentarji

Ubisoft omilil svoj DRM?

bit-tech.net - Ubisoftov DRM, ki je za igranje iger zahteval stalno internetno povezavo, je igralcem iger, kot so Assassin's Creed 2, Splinter Cell: Conviction, Silent Hunter 5 in The Settlers 7, povzročal večinoma težave (ob izpadu DRM strežnikov recimo igranje ni bilo mogoče), a so ga pirati vseeno relativno hitro obšli. Posledično je Ubisoft doživel obilico opazk, a so svoje odločitve opravičevali s prednostmi, ki jih je nudil sistem ter z dejstvom, da je večina igralcev tako ali tako že povezana na splet. Prva poročila, da je DRM izključen, so opazili...

24 komentarjev

Steam odstranjuje Ubisoftove igre

Steam je eden izmed uspešnejših digitalnih servisov za igre

vir: Euro Gamer
Euro Gamer - Z angleške različice Steama sta pred kratkim izginila Assassin's Creed II ter Silent Hunter 5, Ubisoftovi igri, ki sta dobro znani predvsem zaradi uporabe novega DRM-ja, ki za svoje delovanje in delovanje igre zahteva stalno internetno povezavo. Po odstranitvi so, dokaj logično, vsi najprej pomislili, da se povezava skriva prav v DRM-ju (kar je nekoliko ironično, saj je tudi Steam neke vrste DRM). A temu očitno ni tako. Čeprav podrobnejših informacij nimamo niti od Ubisofta, niti od Valveovih predstavnikov Steama, je Ubisoft na kratko situacijo razložil za spletno stran Eurogamer. Povedali so, da je bila odločitev za odstranitev prej omenjenih iger njihova, dosežena s sodelovanjem...

6 komentarjev

Ubisoftovi strežniki za DRM že padli

Bo Ubisoft v prihodnosti odstranil DRM?

vir: bit-tech.net
bit-tech.net - Pri Ubisoftu so ob predstavitvi njihovega DRM-ja jasno povedali, da igre ne bodo delovale brez internetne povezave, iz česar je bilo mogoče sklepati tudi, da ne bo mogoče igrati, če bodo iz kakršnegakoli razloga z interneta izginili tudi njihovi strežniki. Toda za to se, sploh pri podjetju velikosti Ubisofta, ni za bati, kajne?

Narobe, strežniki, ki skrbijo za delovanje DRM-ja, so že padli in so bili nedosegljivi kar 10 ur, čeprav so pri Ubisoftu zagotovili delovanje 24 ur na dan, 7 dni v tednu. Glede na poročanje bit-techa se je na...

61 komentarjev

Prvi popravek za Ubisoftov DRM

Shranjevanje tudi brez internetne povezave

vir: Shacknews
Shacknews - Po obilici ogorčenja in slabih rezultatih anket so pri Ubisoftu že splavili prvi popravek za prihajajoč Assassin's Creed 2. Poleg vsiljivega DRM-ja samega je bilo največ žolča na internetu prelitega prek dejstva, da se bo ob izgubi internetne povezave igra enostavno zaprla, kasnejše nadaljevanje pa bo mogoče le od zadnje shranjene igre. A temu očitno ne bo tako. Popravek bo namreč omogočil nemoteno nadaljevanje igranja, tudi če bo vmes prišlo do izpada internetne povezave. Igra se bo nato shranila lokalno, saj bo po njenem ponovnem zagonu mogoče nadaljevati iz iste točke, kjer je bila zaključena prejšnja igralna seja. V izvorni novici omenjajo tudi prvi primerek razbite zaščite, o čemer smo že poročali. Popravek si že lahko prenesete s FileShacka. Bo možnost...

17 komentarjev

Ubisoftov DRM že razbit

Tudi Assassin's Creed je efektivno že razbit

TorrentFreak - Ubisoftov DRM, ki naj bi za svoje delovanje in delovanje igre zahteval stalno povezavo na internet ter naj ga ne bi bilo mogoče razbiti, je bil razbit v manj kot enem dnevu, po izidu Ubisoftove igre Silent Hunter 5, ene izmed prvih iger s to novo zaščito. Silent Hunter 5 je izšel v torek, a že v nekaj urah so se na raznih piratskih straneh pojavile različice igre, za katere so avtorji trdili, da delujejo v brezplačni obliki. Kasneje se je sicer izkazalo, da vseeno vse ni tako rožnato. Čeprav internetna povezava za igranje ni potrebna, deluje pa tudi lokalno shranjevanje igre, Ubisoft zatrjuje, da piratska različica igre ni popolna, da ji manjka nekaj delov. Pirati so sicer sprva trdili, da igrajo igro v celoti, a so se kasneje oglasili nekateri uporabniki, ki...

65 komentarjev

Bo Ubisoftov DRM deloval?

Prva popularna igra z delujočo zaščito?

vir: Slashdot
Slashdot - Pred praktično točno mesecem dni smo poročali, da bo Ubisoft pripravil novo protipiratsko oz. DRM zaščito za svoje igre, ki bo za igranje le-teh zahtevala delujočo povezavo na internet tudi ves čas igranja in ne le za zagon. Takrat smo poročali, da bo s tem odpravljena zahteva po vstavljenem optičnem mediju, težav pa naj ne bi bilo več tudi s številom namestitev igre, ki so v nekaterih primerih zdaj omejene na 3. Omenjeno je bilo tudi, da se bodo igre shranjevale v oblak, kar bo omogočalo nadaljevanje igre s kateregakoli računalnika na katerikoli lokaciji, ki ima internet.

Prav zaradi shranjevanja igre in kasneje njenega nalaganja, ko zgodbo želite nadaljevati, boste potrebovali internetno povezavo. Seveda je to nekoliko diskriminatorno do uporabnikov...

124 komentarjev