» »

Zakaj igre stanejo $60?

Zakaj igre stanejo $60?

Crispy Gamer - Na spletni strani Crispy Gamer so se vprašali, zakaj v ZDA skorajda katerakoli igra v katerikoli trgovini v kateremkoli delu države stane 60 dolarjev, vsaj ob izidu. Kot dokaz za to tezo so podali igre za vse tri pomembnejše konzole iz različnih žanrov in z različno dolžino zgodbe. Za $60 potrošniki namreč lahko kupijo igro, ki jo nato igrajo 100 oz. več ur, medtem ko na drugi strani nekatere igre za enako ceno ponujajo zgolj 10 oz. 20 ur preigravanja. O stvareh so zato povprašali Jesseja Divnicha, direktorja analitične družbe Electronic Entertainment Design and Research.

Najprej je 60 dolarjev, ki sestavljajo cene ene igre, razdelil na stroške in zaslužke posameznih členov v verigi. 20% oz. $12 dobijo prodajalci, ki igro fizično prodajo kupcem, $10 stane izdelava medija in njegovo razpošiljanje po svetu, 5 dolarjev pa porabijo za marketinški material, kot so posterji v trgovinah. Založniku tako ostane 30 do 35 dolarjev, iz katerih mora plačati razvijalca, svoje stroške in po možnosti še nekaj zaslužiti. Po Jessejevih besedah so kupci obenem tudi tako vajeni cene $60, da nižja pomeni, da je z igro nekaj narobe, za višjo ceno pa pričakujejo nekaj v zameno, kot npr. pri igrah Guitar Hero ter Rock Band, katerima je pogosto priložen kontroler. Vseeno pravi, da bo vedno večja popularnost epizodnih iger, dodatkov, ki se jih prenese prek interneta za plačilo in podobno drobljenje iger na dele pomenilo tudi nižje cene. Posledično to pomeni tudi, da verjetno ne bomo videli standardne cene 70 dolarjev.

66 komentarjev

«
1
2

BaToCarx ::

Seveda bo vedno več epizodnih igre, manj dela in več denarja dobijo.

bosko1982 ::

"Po Jessejevih besedah so kupci obenem tudi tako vajeni cene $60, da nižja pomeni, da je z igro nekaj narobe..."

mahh... jaaa.. kdo nas le tako navaja??

ja skupaj 100 UR s sekvencami... MGS???

150$ za COD:MW2 prestige edition...

Seveda bo vedno več epizodnih igre, manj dela in več denarja dobijo.


jou, že en lepi čas čakam za novi HL episides, naj pustijo zdaj L4D :D
katastrofa od človeštva...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: bosko1982 ()

mtosev ::

hehe cez 3 meseca so pa 35/40usd. se splaca pocakat.
Core i9 10900X, ASUS Prime X299 Edition 30, 32GB 4x8 3600Mhz G.skill, CM H500M,
ASUS ROG Strix RTX 2080 Super, Samsung 970 PRO, UltraSharp UP3017, Win 11 Pro,
Enermax Platimax 1700W | moj oče darko 1960-2016, moj labradorec max 2002-2013

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: mtosev ()

bsaksida ::

noben pa ni povedu da računa 10$ kot material za izdelavo tudi če gre za digital download

ales85 ::

Pa vseeno je 10$ za medij in pošiljanje malo huda... Saj stroški hitro narastejo, ampak s količino pa tudi hitro padejo.

Grey ::

LOL kaki analitik je to..."Po Jessejevih besedah so kupci obenem tudi tako vajeni cene $60, da nižja pomeni, da je z igro nekaj narobe..." Iz katere pripizdine je pa to ven potegnil? Jaz bi bil povsem navajen na to da bi bile igre 15$...Tako bi IMO še več denarja zapravil kot pa tako, da je ena igra 60$ in me že v štartu cena odvrača od nakupa. Čisi bluznik tale Jesse.

Kac ::

Kaj pa STEAM in DIRECT2DRIWE ?? Kdo vzame 22-30$ .

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Kac ()

Zmajc ::

Se spomnim ko so pred leti pri pakiranju iger prešli z kartonastih škatel, ki so vsebovale papirnat manual ter razne bombončke na navadne DVD škatle pod pretvezo da bo to znižalo stroške pakiranja in s tem cene iger. Stroške pariranja jim je že res znižalo ampak škoda da tega kupci niso nikoli občutili in rezultat pa so bile v povprečju iste/višje cene iger. :)

Še danes za digital download igre kasirajo skoraj isto kot za full package ki se prodaja v trgovini, če upoštevaš še razne DRM nategancijame in recesijo ni čudno da je trenutno stopnja piratstva tako visoka.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Zmajc ()

poweroff ::

Igre so čisti prestiž in je zato prav, da cena ostane visoka.
sudo poweroff

morbo ::

Zdaj naj kak analitik pove tudi zakaj se teh 60$ v Evropi prevede v 60EUR, kljub tečaju. Stroški šipanja čez uncharted atlantik v lesenih triremah?

Zmajc ::

Igre so čisti prestiž in je zato prav, da cena ostane visoka.


Še dobro da imamo torrente in igre za vse niso "čisti prestiž". Free flow of information!

zigomir ::

Igre so čisti prestiž in je zato prav, da cena ostane visoka.


Kr neki, toj isto kot bi rekel da so filmi in glasba čisti prestiž...

pss-m ::

drugačni poslovni modeli so nujno potrebni, da bi zmanjšali piratsvo, samo vprašanje je kaj bi se prijelo.
mogoče bi lahko (gleda da članek govori o dolžini igrice) preko spleta plačaš recimo 10EUR in dobiš 1-2 levela, če se ti igrica dopade je vsak naslednji level 5-10 EUR, če dokončaš igrico in je dovolj dolga boš zapravil 60EUR, če ne pač ne... bi definitivno prisililo proizvajalce v razvoj zanimivih in "dolgih" igric. pa to je samo predlog ki se ga tako na hitro spomnem, če bi se tiste buče v podjetjih usedle in skupaj mozgale cel dan kako to urediti bi zihr še kaj boljšega spomnili.

mtosev ::

Igre so čisti prestiž in je zato prav, da cena ostane visoka.

haha. ena bolj neumnih za katere sem slisal zadnje case. neumno je mislit da je vse free in da se lahko vse piratizira in tudi zelja da je nekaj drago samo zato, ker te zadeva ne zanima. verjetno ti nebi bilo vsec da se registracija za avto dvigne za 20% al da se zdravstvo podrazi za 20%.
Core i9 10900X, ASUS Prime X299 Edition 30, 32GB 4x8 3600Mhz G.skill, CM H500M,
ASUS ROG Strix RTX 2080 Super, Samsung 970 PRO, UltraSharp UP3017, Win 11 Pro,
Enermax Platimax 1700W | moj oče darko 1960-2016, moj labradorec max 2002-2013

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: mtosev ()

Bistri007 ::

Izdelovalci nočejo znižati referenčne cene. Pravo vprašanje je koliko lahko največ zaslužiš s svojim izdelkom, ne kakšna bi bila birokratsko ocenjena cena igre, glede na kriterije kot so čas igranja ipd.
Največja napaka desetletja je bila narejena 4. novembra 2008
Oni so goljufali in Alah je goljufal, Alah je najboljši prevarant. (Koran 3:54)
Citiraj svetega očeta Benedikta XVI. in postani "persona rudis"...

BALAST ::

Razpon med različnim igram se v tem času že izjemno oža, Strateške igre, streljačine dobivajo pridih MMORPG in vse izgleda podobno. Da pa dejansko narediš kaj novega so pa dragi razvojni stroški in sem mnenja da za zelo dodelano igro z 60ur ali več igranja rade volje plačam 60EUR.

MacQ ::

LOL kaki analitik je to..."Po Jessejevih besedah so kupci obenem tudi tako vajeni cene $60, da nižja pomeni, da je z igro nekaj narobe..." Iz katere pripizdine je pa to ven potegnil? Jaz bi bil povsem navajen na to da bi bile igre 15$...Tako bi IMO še več denarja zapravil kot pa tako, da je ena igra 60$ in me že v štartu cena odvrača od nakupa. Čisi bluznik tale Jesse.

Mislim, da vseeno nekaj je na temu.

Za primer si zamisli nakup neke stvari o kateri nimaš pojma in te sploh ne zanima. Na polici imaš dva izdelka z dvema cenama. Razlika je v ceni je recimo 1:2. Ker rek pravi "koliko denarja, toliko muzike", boš seveda dvakrat premislil, preden se boš odločil za nakup precej cenejšega izdelka.

Sicer tudi menim, da je izjava bedarija, saj bi se igre lahko komot pocenile, če bi jih vsi in potem ne bi bilo takega problema.

Vse se da, če se hoče in z lahkoto se da, če se vsi primejo dela.
The sound of the ocean is dead, it's just the echo of the blood in your head.

poweroff ::

Kr neki, toj isto kot bi rekel da so filmi in glasba čisti prestiž...

Saj je.

Prestiž je vse, kar ni nujno potrebno za življenje. "Nujno" seveda ni ozko definirano - avto recimo ni prestiž (razen kakšen športni dvosed), zdravstvo definitivno ni prestiž. Tudi udobno stanovanje in računalnik nista prestiž, saj sta v današnji stopnji civilizacije pomembna za vsakdanje življenje.

Igre, glasba in filmi (sploh sodobne smeti ala MTV, Na zdravje,...) pa niso prav nič potrebne za življenje in naj zato tudi stanejo.
sudo poweroff

stegy ::

Počakaš kakšno leto, potem pa lahko razne delux, ultimate ali kaj podobnega kupiš za pol cene originala. Tako dobiš originalno igro z dodatki za pol cene ali pa še manj. Seveda je zelo dobro pogledati na ebay, kjer dobiš igre (nove zapakirane) skupaj s poštnino za manj denarja kot pri nas v trgovini.

MacQ ::

@Matthai
Avto JE prestiž (še vedno imamo noge in kolesa). Tudi računalnik JE prestiž, saj ga ne rabimo čisto ama vsi.

Kar ni prestiž so osnovne življenjske potrebe in te so hrana, obleka, dom, zdravje. Vse ostalo JE prestiž.
The sound of the ocean is dead, it's just the echo of the blood in your head.

steev ::

Računalnik ni prestiž. Ti kar bodi brez.
:|

zigomir ::

@Matthai
Avto JE prestiž (še vedno imamo noge in kolesa). Tudi računalnik JE prestiž, saj ga ne rabimo čisto ama vsi.

Kar ni prestiž so osnovne življenjske potrebe in te so hrana, obleka, dom, zdravje. Vse ostalo JE prestiž.


+1, če se že gremo kaj je in kaj ni prestiž.

@Matthai: Pa reč glasbeniku da je glasba prestiž. Dej no, sam še čakamo da napišeš da so Windowsi prestiž :D

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: zigomir ()

ahac ::

Izdelovalci nočejo znižati referenčne cene. Pravo vprašanje je koliko lahko največ zaslužiš s svojim izdelkom, ne kakšna bi bila birokratsko ocenjena cena igre, glede na kriterije kot so čas igranja ipd.


Valve je z akcijami, kjer znižajo cene iger za par dni (tudi do 50%), ugotovil, da tiste dni velik več zaslužijo, kot če bi prodajal po polni ceni.
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW

BALAST ::

Ahac, saj bi moral cenovni koncept iger naloženik in kupljenih prek spleta biti tudi vsaj za 50% nižji, ker je distribucija cenejša, ne pa samo določeno akcijsko obdobje. Tako kot plačevanje položnic prek spleta ali na blagajniškem okencu.

destroyer2k ::

MacQ

Dejansko avto in računalnik ni prestiž. Ker brez avta ne moreš hoditi v službo (veliko ljudi ne more niti z javnim prevozom ker je predaleč). Potem računalnik tukaj pa absolutno se ne strinjam, ker nimaš znanja o računalniku imaš dosti služb, ki jih ne moreš opravljati.

Zmajc ::

Kr neki, toj isto kot bi rekel da so filmi in glasba čisti prestiž...

Saj je.

Prestiž je vse, kar ni nujno potrebno za življenje. "Nujno" seveda ni ozko definirano - avto recimo ni prestiž (razen kakšen športni dvosed), zdravstvo definitivno ni prestiž. Tudi udobno stanovanje in računalnik nista prestiž, saj sta v današnji stopnji civilizacije pomembna za vsakdanje življenje.

Igre, glasba in filmi (sploh sodobne smeti ala MTV, Na zdravje,...) pa niso prav nič potrebne za življenje in naj zato tudi stanejo.


Malo si poglej kaj prestiž sploh je, ker po tvoji definiciji je čisto nekaj drugega kar dejansko je.

Prestige @ Wikipedia
http://www.merriam-webster.com/dictiona...
http://lexicon.ft.com/term.asp?t=presti...

Okapi ::

Igre so kratkočasno zapravljanje prostega časa in to vedno nekaj stane. Če greš v kino, te stane recimo 2,5 EUR na uro, približno. Če kupiš strip, te stane okoli 2 EUR na uro (odvisno, kako hitro bereš). Če kupiš recimo novega Dan Browna ali kakšno drugo knjižno uspešnico za recimo 15 EUR, te stane okoli 1 EUR na uro. Če greš v gostilno in počasi piješ pir, si recimo tam nekje pri 3 EUR na uro. Če greš na tedenske all-inclusive počitnice za 500 EUR, te pride 3 EUR na uro.

Pri igrah je torej potrebno preračunati, koliko časa jih igraš. Ter pri tem upoštevati, da imaš dve vrsti iger, take, ki jih enkrat preigraš in potem niso več zanimive, in take, ki jih lahko igraš vedno znova. Ampak če recimo igro za 50 EUR igraš 100 ur, je to eno od najcenejših možnih zapravljanj časa. Če jo igraš samo 10 ali 20 ur, je pa to kar drago zapravljanje časa.

O.

Tr0n ::

Kdo pa se kupuje igre v trgovini? Digital distribution FTW. Veliko vec denarja gre tako k razvijalcem.

MacQ ::

MacQ

Dejansko avto in računalnik ni prestiž. Ker brez avta ne moreš hoditi v službo (veliko ljudi ne more niti z javnim prevozom ker je predaleč). Potem računalnik tukaj pa absolutno se ne strinjam, ker nimaš znanja o računalniku imaš dosti služb, ki jih ne moreš opravljati.

Na oboje lahko odgovorim s tem, da si pač potem najdeš drugo službo. Zaradi tega ti dve stvari še ne postaneta osnovna potreba za preživetje.
The sound of the ocean is dead, it's just the echo of the blood in your head.

Phoebus ::

jaz pa sem še iz "stare garde" in ne maram "spletno distribuiranih" izdelkov.
Ko grem kupit glasbo, hočem imet na polici CD, enako velja za film. In ko grem po igro, jo hočem imet napolici.
V tem primeru se lahko z elektroniko zgodi kar hoče, še vedno lahko kupiš nov sistem (DVD, playstation, računalnik, whatever) in vanj vtakneš svoj "plošček", "game-card" ali whatever).

Kako pa izgleda ko imaš sesutje sistema (torej recimo izgubiš tisti mail s serijsko in executable) če si kupil "online"? Ja, ja, "seveda vsi naredimo vedno backupe".

Sploh če kupiš naprimer (nekaj klasičnih primerov):

- zvonenje, animacijo ali mp3 preko mobilca
- igro na PS / xškatlo / psp preko neta
- igrico za mobilec preko mobilca
- pesem za ipoda
...

Nakup je žal "cenejši" samo navidez. Ko se "telefonu zmeša" (in ga je treba "reinstalirat"), se pokvari disk ali zgodi kaj tretjega, moraš pa kupit še enkrat če hočeš imet....lepo :-)
Sploh zmagovalen je ipod- na disku imaš neke "pesmi", jih "sinhroniziraš" na ipoda...in potem se nekaj zgodi z diskom (npr. iTunes ti razfuka mape) in priklopiš ipoda da bi ga nafilal ali dodal pesem, ga "ponovno sinhronizira", tako da najprej izbriše in potem na novo doda vse (kar pri 80, 100 giga traaaaja). In če si vmes kam premaknil downloadano pesem? Žal...no more.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Phoebus ()

MacQ ::

Kdo pa se kupuje igre v trgovini? Digital distribution FTW. Veliko vec denarja gre tako k razvijalcem.

Ja, pa tudi veliko več denarja porabiš. Igre v škatlah so velikokrat dosti cenejše kot digitalni download. Da ne govorim o DRMju, ki je dosti hujši kot tisti pri škatelnih verzijah.

Lep primer cene:
Fallout 3 - 44,99 EUR
Fallout 3 - 14,99 GBP oz. 16,10 EUR
The sound of the ocean is dead, it's just the echo of the blood in your head.

zigomir ::

Jz tut kupujem igre v škatlah, ker so dostikrat cenejše od tistih za DL-jat. Sam mi je še vedno bolj všeč, če je DL-jana, ker ni treba CD/DVD-ja vstavljat itn.

MacQ ::

Zato pa imaš no-DVD cracke.
The sound of the ocean is dead, it's just the echo of the blood in your head.

.:joco:. ::

80% začetih projektov nikoli ne pride na police in od tistih, ki pridejo na police, jih samo 20% naredi profit.

Dejansko je večina cene pokritje stroškov neuspelih projektov.
"Is science true?"
You don't get it.
Science is the process of trying to find out what's true.

destroyer2k ::

MacQ

Bravo potem naj grejo ljudi, ki so delali šolo za računalništvo (in druge takšne šole) naj grejo delati na streho, ker pač računalnik ni nujno potreben.

MacQ ::

Kake veze ima to s pojmovanjem računalnika kot prestiža (oziroma bolje rečeno luksuza)?
The sound of the ocean is dead, it's just the echo of the blood in your head.

Tr0n ::

Kdo pa se kupuje igre v trgovini? Digital distribution FTW. Veliko vec denarja gre tako k razvijalcem.

Ja, pa tudi veliko več denarja porabiš. Igre v škatlah so velikokrat dosti cenejše kot digitalni download. Da ne govorim o DRMju, ki je dosti hujši kot tisti pri škatelnih verzijah.

Lep primer cene:
Fallout 3 - 44,99 EUR
Fallout 3 - 14,99 GBP oz. 16,10 EUR

To velja morda za malce starejse igre, kjer pri DD ne padejo cene tako hitro, kot pri retailih, kjer morajo spraznit inventorij. Pri DD pac nimas inventorija, ker je digitalna kopija. :)

Nove igre pa imajo isto ceno, skupaj z moznostjo preorderjev. DRM je tudi isti.

Pa seveda je tukaj se "udobje". Placas, downloadas in kaksno urco kasneje ze spilas. :)

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Tr0n ()

azzqim ::

100 ur dobiš kvečjemu iz Wowa, sicer se pa večina takih iger konča še pred desetino tega. Guitar Hero in podobni pa ne stanejo 60$ z vključeno kitaro, ampak bližje stotici. Cene so pa čisto po nepotrebnem tako visoke, no, ker je pač očitno dovolj povpraševanja. Se spomnim leta nazaj ko sem težil, da mi kupijo Toonstruck, ki je bila 7 tisočakov in še nekaj, pa je starše skoraj kap, kako draga da je. In ravno zaradi tega, polovično izdelane igre, ki še po 5ih flajštrih ne dela izpiljeno, ki jo je vredno preigrati le enkrat in za obračanje porabiš 8-10 ur in te nato po možnosti zajebava s kakšno "pametno" zaščito ali na splošno neumnimi prijemi med igranjem, niti slučajno ne dam 40 EUR, zatorej pirati vseh dežel, združite se!
http://kronika.visoko.si

ahac ::

Ker brez avta ne moreš hoditi v službo (veliko ljudi ne more niti z javnim prevozom ker je predaleč).

Služba je prestiž. Saj imaš lahko kure in vrt okrog bajte pa boš imel dost za jest, da ne umreš. :P
edit:
Če živiš v bloku: Življenje v mestu je prestiž.


Kako pa izgleda ko imaš sesutje sistema (torej recimo izgubiš tisti mail s serijsko in executable) če si kupil "online"? Ja, ja, "seveda vsi naredimo vedno backupe".


Na Steamu in novem battle.net to ni problem, ker imaš igre registrirane pod svojim accountom. Seveda... ne smeš pa pozabit gesla. :P

Men je najbolj všeč to kar dela Valve (in po novem tudi Blizzard): da lahko igro kupiš v škatli in jo vseeno lahko vpišeš v Steam/b.net tako, da imaš DVD + digital download, če ga rabiš.
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: ahac ()

Zmajc ::

100 ur dobiš kvečjemu iz Wowa, sicer se pa večina takih iger konča še pred desetino tega. Guitar Hero in podobni pa ne stanejo 60$ z vključeno kitaro, ampak bližje stotici. Cene so pa čisto po nepotrebnem tako visoke, no, ker je pač očitno dovolj povpraševanja. Se spomnim leta nazaj ko sem težil, da mi kupijo Toonstruck, ki je bila 7 tisočakov in še nekaj, pa je starše skoraj kap, kako draga da je. In ravno zaradi tega, polovično izdelane igre, ki še po 5ih flajštrih ne dela izpiljeno, ki jo je vredno preigrati le enkrat in za obračanje porabiš 8-10 ur in te nato po možnosti zajebava s kakšno "pametno" zaščito ali na splošno neumnimi prijemi med igranjem, niti slučajno ne dam 40 EUR, zatorej pirati vseh dežel, združite se!


Jap FRPje komot igraš 100 - 150 ur. Je pa res da večino sodobnih iger končaš v 8-15ih urah igranja kar je prava sramota glede na ceno.

MrStein ::

MacQ:
Na oboje lahko odgovorim s tem, da si pač potem najdeš drugo službo

Življenje ni Warcraft, kjer klikneš na "Restart" in potem iz menija izbereš če boš vitez, čarovnik, zdravilec, kurir itd...
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

Okapi ::

100 ur dobiš kvečjemu iz Wowa, sicer se pa večina takih iger konča še pred desetino tega. Guitar Hero in podobni pa ne stanejo 60$ z vključeno kitaro, ampak bližje stotici.
Odvisno, kakšne igre so ti všeč. Nekateri recimo uživajo v (računalniškem) šahu, ki ga lahko igraš poljubo število ur. PSP sem recimo kupil v bistvu zaradi ene same igre - pinball classics. Fliperjev se nikoli ne naveličam in cena/uro je že zelo nizka.
Podobno recimo velja za nekaj iger za Wii (sports, play, sports resort), ki jih tudi lahko igraš poljubno dolgo.

Kar se teh drugih iger tiče, ki jih enkrat preigraš in konec, jih pa lahko potem tudi prodaš, ne? Tako si lahko verjetno precej popravič EUR/uro.

O.

Zmajc ::

Windowsi so luksuz, niso pa prestiž. ;)

.:joco:. ::

S postavljanjem cen glede na luksuz/življenske potrebščine se kvarja marketing, bolj natančno, elastičnost.
(da ne bo kdo kake tople vode odkril)
"Is science true?"
You don't get it.
Science is the process of trying to find out what's true.

3p ::

Pustite zdaj prestiž... tole se da razvijati do onemoglosti.
Bolj preprosto vprašanje je, kje so dobili ceno pakiranja in razpošiljanja $10...

poweroff ::

Seveda so, če z računalnikom ne služiš, bi komot preživel tudi z Linuxom, saj ne orpavljaš takih opravil, ki bi zahtevali in poplačali uporabo Windowsev.

Ravno obratno je pri meni. Windowsov si ne morem privoščiti ker moje delo zahteva Linux. Ampak to je OT. Zanima me, katero delo zahteva igranje igric?
sudo poweroff

Bistri007 ::

Matthai:
Zanima me, katero delo zahteva igranje igric?

Game developer? Game reviewer?
:D
Največja napaka desetletja je bila narejena 4. novembra 2008
Oni so goljufali in Alah je goljufal, Alah je najboljši prevarant. (Koran 3:54)
Citiraj svetega očeta Benedikta XVI. in postani "persona rudis"...

Grey ::

Kdo pa se kupuje igre v trgovini? Digital distribution FTW. Veliko vec denarja gre tako k razvijalcem.

Ja, pa tudi veliko več denarja porabiš. Igre v škatlah so velikokrat dosti cenejše kot digitalni download. Da ne govorim o DRMju, ki je dosti hujši kot tisti pri škatelnih verzijah.

Lep primer cene:
Fallout 3 - 44,99 EUR
Fallout 3 - 14,99 GBP oz. 16,10 EUR

To velja morda za malce starejse igre, kjer pri DD ne padejo cene tako hitro, kot pri retailih, kjer morajo spraznit inventorij. Pri DD pac nimas inventorija, ker je digitalna kopija. :)

Nove igre pa imajo isto ceno, skupaj z moznostjo preorderjev. DRM je tudi isti.

Pa seveda je tukaj se "udobje". Placas, downloadas in kaksno urco kasneje ze spilas. :)

Pa kakšno udobje neki? Povej mi? Popolnoma enak šit če naročim iz Game.co.uk le da me Retail škatla pride ceneje, ker zakaj že? Z njo je povezano veliko več stroškov kot pa z Digital Distribution varianto...v to da moraš tam dat DVD v pogon pa ne bi...tako leni pa spet nismo ane? Inštalirat je treba in pri Retail in pri DD tist korak vstavitve DVDja v pogon ni vreden niti 0,000000000000000000000000000000000001€, da smo si jasni.

Po domače povedano so Digital Distribution trgovine nategancija brez primere.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Grey ()

frudi ::

Bodimo pošteni - cenovna ugodnost naročanja iger iz raznih .co.uk trgovin nima veze z retail/digital distribucijo, ampak z ugodnim razmerjem EUR:GBP. Oz., če smo še bolj pošteni - UK cene so dejansko primerljive z US, medtem ko v preostali EU dobimo en gigantski kurac v šupak, ker so cene za 50% višje, kot v US in UK.
Torej - ni retail v splošnem ceneje, kot digital download. Je pa UK retail/digital bistveno ceneje, kot EU retail/digital. In ker do UK digital nimamo dostopa, so pač trenutno .co.uk shopi >>> vse ostalo.

Za to, kako medicino so furali pred pol tisočletja pa si prosim odprite svojo temo...
1ACDoHVj3wn7N4EMpGVU4YGLR9HTfkNhTd... in case I've written something useful :)
«
1
2


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Xbox One S prispe 2. avgusta

Oddelek: Novice / Konzole
105117 (3750) The Wiber
»

V 24 urah prodanih za pol milijarde dolarjev izvodov nove izdaje Call of Duty (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Igre
5519088 (15453) Truga
»

Amazon pripravlja izposojo e-knjig (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Omrežja / internet
8329910 (27531) frudi
»

StarCraft II prihaja julija (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Igre
6420856 (18868) ahac

Več podobnih tem