» »

Xbox 360 Super Elite

Xbox 360 Super Elite

Papirnat oglas

vir: engadget

Prednaročilo, ki ne obstaja več

vir: engadget
engadget - Ko je Microsoft predstavil možnost digitalnega prenosa iger in njihovega igranja brez fizičnega medija, se je pričakovalo Xbox 360 z večjim vgrajenim trdim diskom. Ukinitev modela Pro in pocenitev modela Elite je odprla vrata novemu, dražjemu modelu, ki bi imel vgrajen večji trdi disk. In prav to bo očitno naredil Microsoft, glede na, jasno, pobegle plakate in prednaročila na spletnih trgovinah.

Xbox 360 Super Elite bo spiritualni naslednik Xbox 360 Elite iz časov, ko je obstajal še model Pro. Z njegovo ukinitvijo in pocenitvijo Elitea je le-ta izgubil priložen HDMI kabel, ki pa ga bo imel Super Elite. Prenešene igre bo moč shranjevati na 250 gigabajtni trdi disk, v pobeglem oglasu pa je vključen tudi drugi brezžični igralni plošček. Pobegli oglas v papirnati obliki izvira iz južnoafriške Republike, kjer je uvoznik lokalni igračarsko-novičarski strani tudi potrdil, da gre za resnično novost. Xbox 360 Super Elite je bil že pred tem tudi na voljo za prednaročilo na nemškem Amazonu, kjer je enak paket s priloženo igro Forza 3 stal 280 €.

Po besedah uvoznika iz Južnoafriške Republike naj bi Xbox 360 Super Elite na police tamkajšnjih trgovin prišel v Oktobru. Z 250-gigabajtnim trdim diskom je Microsoft vrgel rokavico Sonyju, ki v starejšem PlayStation 3 ponuja le 160 GB diskovnega prostora. A za razliko od Xboxa, ki uporablja trde diske s posebnim firmwareom in podatkovnim sistemom, PlayStation 3 podpira katerikoli* 2,5 palčni trdi disk, obenem pa je zamenjava dokaj trivialno opravilo, če nimate dveh levih rok.

*Odsvetuje se uporaba diskov s hitrostjo vrtenja nad 5400 obr/min, ker lahko povzročijo pregrevanje. Po drugi strani, glede na GamersReport, debelina ne predstavlja omejitve, torej je mogoče uporabiti tudi nove, terabajtne diske z debelino 12 mm, ki jih je predstavil Western Digital.

40 komentarjev

T-h-o-r ::

počakajmo raje na xbox 360 super duper buper elite
Why have a civilization anymore
if we no longer are interested in being civilized?

ZaOstali ::

POZOR!!!!!!!!!! NE ZAČNITE SPET NEKEGA BEDNEGA FLAMEWARA
Ma to vam jaz že celo leto govorim, da ima PS3 lahko 1 TB.
Je pa M$ totalno zgrešil z naslovi :|
Čeprav igralci pravijo, da je edina elitna konzola PlayStation. Pa ne zato, ker bi menili da ima "lepšo grafiko" , ne zato ker bi menili da ima "boljše igre", ne zato ke bi menili da je "boljši" ampak zato ker je NON-HACKABLE, tako kot se naj bi za pravo konzolo tudi spodoblo.

LuGi ::

Ze 20Gb je preko glave..instaliras spil odigras in zbrises..:|

zli vesoljc ::

Spet smo na istem glede konzol, kot smo bili leta 2007.

PrimozR ::

POZOR!!!!!!!!!! NE ZAČNITE SPET NEKEGA BEDNEGA FLAMEWARA
Ma to vam jaz že celo leto govorim, da ima PS3 lahko 1 TB.
Je pa M$ totalno zgrešil z naslovi :|
Čeprav igralci pravijo, da je edina elitna konzola PlayStation. Pa ne zato, ker bi menili da ima "lepšo grafiko" , ne zato ker bi menili da ima "boljše igre", ne zato ke bi menili da je "boljši" ampak zato ker je NON-HACKABLE, tako kot se naj bi za pravo konzolo tudi spodoblo.

Potem je PS3 EDINA 'elitna' konzola. Vse ostale pa očitno niso prave, če so vse hekabilne.

Ze 20Gb je preko glave..instaliras spil odigras in zbrises..:|

Špilaš 3 špile enega ob drugem, vsak pa zasede ~15 GB? :P

LuGi ::

Igre na x360 zasedejeo kvecjemu 7-8Gb.. in ne igram po tri igre na enkrat..vcasih dve. :P

OmegaBlue ::

Ponavadi okoli 6.7~7GB, na premium (60GB) je dovolj plac zame - je pa malo tečno da moreš potegnit igro dol z live ko jo hočeš ponovno igrat (če ti zmanjka prostora in si jo izbrisal). V tem primeru so ploščki bolj primerni a so glasnejši.
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity.

Zgodovina sprememb…

Veron ::

kupiš (ali "kupiš") igro na DVDju in jo inštaliral/brišeš po mili volji :)

cingulingu ::

Hmm.. Zanimivo, a prepozno! Kod je nekdo pred mano že napisal PS3 je daleč pred Xbox-om (imam vse 4 (ps2/3,Xbox/360). Kupovanje iger prek network-a ni nič novega. PsNetwork to podpira od skoraj samega začetka, Live ne. PsNetwork je zastonj samo igre so plačljive (dobiš pa kako tudi zastonj, za božička),Live ne.Kot HW je svetlobno leto pred Xbox-om (Cell,BD,WiFi,Bluetooth,Full HD s HDMI,...), pa še disk si lahko nadgradiš, ne da bi uničil garancijo (testi do 1TB). Moram pa priznat da je PS3 ob startu obetal precej manj. Ampak sedaj pa zmore predvajat x264(1080p DTS-hd),Divx,mp3,wma... ima foto galerijo,chat z voip,web brwser,PsHome (SecondLife),pa še kaj bi se našlo... Xbox360 NE! Oz. z dodatki in hack-i. Kar potem tudi xbox-u pošteno dvigne ceno. Na brzino, bistveno nad 300 eur za koliko dobimo 80gb model z igro (pa še slim varjanta je izšla te dni "HDD-120GB").Mislim pa, da po zadnji pocenitvi (kot stroj) ponuja neizmerno več kot Xbox360. Za mulca pa vsekakor velja da si novo igro mora najprej zaslužit (šola). Pa tudi tistih ušivih 60eur na leto za par dobrih iger (ebay) lahko reskira vsak. Pa še razvoj novih stvari s tem podpre... :D
P.S.
Skoraj bi pozabil. Na PS3-ju lahko narediš back up HDD-ja oz. iger in podatkov kar na eksterni hdd,usb-ključ,kartico,itn...

Zgodovina sprememb…

simnov ::

Ze 20Gb je preko glave..instaliras spil odigras in zbrises..:|


Nimaš pojma jaz bi vse igre , ki jih imam na dvdjih skopiral na ta disk samo bi moral biti vsaj 1 terabajt velik.

LuGi ::

Vse igras ane.. 8-O

PrimozR ::

Hmm.. Zanimivo, a prepozno! Kod je nekdo pred mano že napisal PS3 je daleč pred Xbox-om (imam vse 4 (ps2/3,Xbox/360). Kupovanje iger prek network-a ni nič novega. PsNetwork to podpira od skoraj samega začetka, Live ne. PsNetwork je zastonj samo igre so plačljive (dobiš pa kako tudi zastonj, za božička),Live ne.Kot HW je svetlobno leto pred Xbox-om (Cell,BD,WiFi,Bluetooth,Full HD s HDMI,...), pa še disk si lahko nadgradiš, ne da bi uničil garancijo (testi do 1TB). Moram pa priznat da je PS3 ob startu obetal precej manj. Ampak sedaj pa zmore predvajat x264(1080p DTS-hd),Divx,mp3,wma... ima foto galerijo,chat z voip,web brwser,PsHome (SecondLife),pa še kaj bi se našlo... Xbox360 NE! Oz. z dodatki in hack-i. Kar potem tudi xbox-u pošteno dvigne ceno. Na brzino, bistveno nad 300 eur za koliko dobimo 80gb model z igro (pa še slim varjanta je izšla te dni "HDD-120GB").Mislim pa, da po zadnji pocenitvi (kot stroj) ponuja neizmerno več kot Xbox360. Za mulca pa vsekakor velja da si novo igro mora najprej zaslužit (šola). Pa tudi tistih ušivih 60eur na leto za par dobrih iger (ebay) lahko reskira vsak. Pa še razvoj novih stvari s tem podpre... :D
P.S.
Skoraj bi pozabil. Na PS3-ju lahko narediš back up HDD-ja oz. iger in podatkov kar na eksterni hdd,usb-ključ,kartico,itn...

HDMI ima jasno tudi Xbox. BluRay je pa itak popolnoma useless, sploh s prenašanjem prek spleta. Cell se kaže bolj kot težava kot prednost, ker imajo razvijalci OGROMNO težav s programiranjem zanj. Okej, vgrajen WiFi in BlueTooth je recimo da prednost, sploh glede na to da je WiFi dongle za Xbox 100 €. Ampak ni pa nujno. Nadgradnja diska je res prednost, obenem zastonj medmrežna igra. Ne vem no, meni je še vedno bolj všeč Xbox.

ZaOstali ::

Normalno, da majo težave. Vsi so navajeni na PC (tudi jaz) in potem tudi tako programirajo.
Če bi v osnovi vsi uporabljali Cell, in bi potem prišel PC, bi zanj tudi imeli težave.(Mogoče ne!)
Ima pa verjetno tudi X360 par cukrčkov, ki jih FatAss (i love it) Ps3 nima :D

cingulingu ::

Glede HDMI-ja imaš prav. Novejši Xboxi ga vsi imajo (ni pa bilo vedno tako). Glede BD-ja pa... Glede na to, da smo skoraj leta 2010 in si že na SLO tržišču lahko omisliš povezavo 100/10Mbps za pičlih 20€/Mesec. In pa tudi na eBay-u jih že dobiš za isto ceno, kot naši lešinarji nam porivajo že dinozaverske DVD-je. Mislim da BD ima smisel. Pa še igre so lahko bistveno daljše.
Kot sem že omenil,pri PS3-ju nisi priklenjen zgolj na wma/wmv in MCE/WMPlayer oz. na majhno in mehko. x.264 deluje fantazija in ponavadi ni večji od 4Gb. Glede Cell-a se tudi ne bi strinjal. Namreč to vidim kot plus. Ker to preprosto pomeni da PS3 še zdaleč ni pokazal vsega kar zna. V nasprotju s 360-ko. Glede BT-ja in WiFi-ja pa tudi imaš prav... niso nujni, toda uporabni do amena.. Primeš, preneseš v mulcu v sobo in je mir v hiši. Priklopiš gor razne BT slušalkice,telefončke,miške tipkovnice,pa še bi se našlo.. Če pa si še srečen imetnik PSP-ja potem pa res nimaš več kaj spraševat. Vse ti je na dlani!

Zgodovina sprememb…

ZaOstali ::

Glede HDMI-ja imaš prav. Novejši Xboxi ga vsi imajo (ni pa bilo vedno tako). Glede BD-ja pa... Glede na to, da smo skoraj leta 2010 in si že na SLO tržišču lahko omisliš povezavo 100/10Mbps za pičlih 20€/Mesec.

Ti sigurno poznaš veliko ljudi ki imajo lahko tako povezavo, ampak jaz poznam veliko ljudi, ki ne morjo met več kot 4-10mb.
Žal je še podeželje (pa magari je zraven mesta) še premalo pokrito z tako povezavo...

PrimozR ::

Glede HDMI-ja imaš prav. Novejši Xboxi ga vsi imajo (ni pa bilo vedno tako). Glede BD-ja pa... Glede na to, da smo skoraj leta 2010 in si že na SLO tržišču lahko omisliš povezavo 100/10Mbps za pičlih 20€/Mesec. In pa tudi na eBay-u jih že dobiš za isto ceno, kot naši lešinarji nam porivajo že dinozaverske DVD-je. Mislim da BD ima smisel. Pa še igre so lahko bistveno daljše.
Kot sem že omenil,pri PS3-ju nisi priklenjen zgolj na wma/wmv in MCE/WMPlayer oz. na majhno in mehko. x.264 deluje fantazija in ponavadi ni večji od 4Gb. Glede Cell-a se tudi ne bi strinjal. Namreč to vidim kot plus. Ker to preprosto pomeni da PS3 še zdaleč ni pokazal vsega kar zna. V nasprotju s 360-ko. Glede BT-ja in WiFi-ja pa tudi imaš prav... niso nujni, toda uporabni do amena.. Primeš, preneseš v mulcu v sobo in je mir v hiši. Priklopiš gor razne BT slušalkice,telefončke,miške tipkovnice,pa še bi se našlo.. Če pa si še srečen imetnik PSP-ja potem pa res nimaš več kaj spraševat. Vse ti je na dlani!

AFAIK imajo HDMI konektor vsi Xbox 360 (razen mogoče prvih prvih, se ne spomnim točno), medtem ko ima kabel priložen samo najdražji.

Smeagol ::

4-10? :) Ja se to ne. Da se dobiti tja nekje do 4, samo je drago. 1/256 prej.

Cell je tudi res najvecji minus ps3. Se je potrebeno kar potruditi, da se ga uvrsti med pluse. BR se se da nekako utemeljiti, ceprav je overall vseeno problem.

Kdaj pa xbox dobi novi kotroler? Natal?

Relanium ::

Tole mam že dolgo med zaznamki v firefoxu:

Klik

PrimozR ::

In kaj je namen tega?

mtosev ::

da si sam menjas disk?
Core i9 10900X, ASUS Prime X299 Edition 30, 32GB 4x8 3600Mhz G.skill, CM H500M,
ASUS ROG Strix RTX 2080 Super, Samsung 970 PRO, UltraSharp UP3017, Win 11 Pro,
Enermax Platimax 1700W | moj oče darko 1960-2016, moj labradorec max 2002-2013

OmegaBlue ::

Xbox uporablja samo določeno serijo OEM diskov s prirejenim firmwarom, tako da za zamenjavo se moraš kar orenk potrudit.
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity.

LuGi ::

Niti ne..hddhackr -f hddss.bin zazenes in si done >:D. Res pa je da rabis doloceno serijo diska..

OmegaBlue ::

Niti ne..hddhackr -f hddss.bin zazenes in si done >:D. Res pa je da rabis doloceno serijo diska..


Če si nesposoben ti čist nič ne pomaga ta informacija ;)
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity.

mtosev ::

zelo tezko ja
Core i9 10900X, ASUS Prime X299 Edition 30, 32GB 4x8 3600Mhz G.skill, CM H500M,
ASUS ROG Strix RTX 2080 Super, Samsung 970 PRO, UltraSharp UP3017, Win 11 Pro,
Enermax Platimax 1700W | moj oče darko 1960-2016, moj labradorec max 2002-2013

OmegaBlue ::

To je samo del postopka, potem je treba še s hex editorjem ustvariti 2 particiji ;)
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity.

mtosev ::

ce so navodila v English ni problema da ne bi uredil ce bi to rabil. se nisem.
Core i9 10900X, ASUS Prime X299 Edition 30, 32GB 4x8 3600Mhz G.skill, CM H500M,
ASUS ROG Strix RTX 2080 Super, Samsung 970 PRO, UltraSharp UP3017, Win 11 Pro,
Enermax Platimax 1700W | moj oče darko 1960-2016, moj labradorec max 2002-2013

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: mtosev ()

PrimozR ::

Itak je max 120 giga. Oz. po novem bo 250 giga. Vseeno, zakaj bi to počel? Okej, menjat 60 ggia za 250 giga je že smiselno, but still...

OmegaBlue ::

Ker 120(160) drive stane 45€ od MS 110€(nazadnje ko sem gledal) in je če ne drugega ceneje ;)
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity.

Ted ::

Mah...

mtosev ::

to ni official MS product ne?
Core i9 10900X, ASUS Prime X299 Edition 30, 32GB 4x8 3600Mhz G.skill, CM H500M,
ASUS ROG Strix RTX 2080 Super, Samsung 970 PRO, UltraSharp UP3017, Win 11 Pro,
Enermax Platimax 1700W | moj oče darko 1960-2016, moj labradorec max 2002-2013

Relanium ::

Itak je max 120 giga. Oz. po novem bo 250 giga. Vseeno, zakaj bi to počel? Okej, menjat 60 ggia za 250 giga je že smiselno, but still...

Nekateri mamo 20 giga (Xbox premium)

Sam mislim da ni ziher pol na Live it

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Relanium ()

Mavrik ::

Poceni alternativa:

http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.19388


S temile "neoriginal" diski so problemi, ker določen DRMed content z Live-a noče pravilno delati na njih.
The truth is rarely pure and never simple.

Jst ::

Ein Q:

A bi lahko v PS3 dal SSD? Je kdo že probal (po širnem svetu in dal opisal izkušnje na internetu)?
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

Jst ::

En link: engadget.com

Sitting idle while your new PS3 game installs is painful, but since it's all in the interest of reducing subsequent load times it's worth the wait, right? Not for the impatient sods at ExtremeTech, who tried to speed things up further by swapping out their original 60GB PS3's HDD with Intel's hot new 80GB X25-M SSD. The result? Sadly, those multi-minute installs from disc were largely unaffected, since the limitation here is Blu-ray drive speed and not disk speed. However, installs of downloaded demos were upwards of 30-40 percent faster, as were post-installation load times in most games. That's an impressive boost, but at a cost of about $600 for the SSD itself you'll be spending about 50 percent more than an entire PS3 of the 80GB spinning disk variety. In other words, this one's not for the frugal modders, but it is so choice if you have the means.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

Denos ::

Približno kdaj bo pocenitev Elite verzije opazna pri nas? Namreč 299$ = 209€, cene pri nas pa so še vedno 330€.

Bor H ::

Na francoskem amazonu (francozi majo DDV nekak podoben nam) je 250eur, tako da ne sanjaj o 210eur, sploh ker je 300usd brez davka, 210eur + 20%ddv = 250eur. Zakaj pa pri nas še ni cenej pa ne vem, sumim da je še odprodaja zalog.

Denos ::

No tudi 250€ je boljše kot 330€ :) Ampak glede na naše trgovce se ne bi čudil, če bi bla cena še vedno okoli 300€.

Mavrik ::

Hm, večina naših trgovcev se je do sedaj lepo držala evropskih cen, zakaj bi bilo sedaj drugače?
The truth is rarely pure and never simple.

Denos ::

No za Xbox ne vem (sem pisal bolj na pamet, ker se prej nisem zanimal za njega :)), to sem napisal na podlagi cen računalniških komponent v primerjavi z EU, očitno pa pri Xboxu ni tako - toliko bolje :)

LuGi ::

Asbis fura neke svoje cene.. kupite v mullerju 8-)


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Microsoft upravičuje ceno Kinecta

Oddelek: Novice / Diski
196291 (5375) Jst
»

Tanki Xbox je Xbox 360

Oddelek: Novice / Konzole
2810215 (9024) c3p0
»

PS3 Slim 250 GB potrjen

Oddelek: Novice / Diski
175019 (2765) Jst
»

Xbox360 z 250 GB diskom

Oddelek: Novice / Konzole
194484 (3874) Bor H
»

PlayStation 3 Slim tudi uradno (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Konzole
5913501 (9363) Jst

Več podobnih tem