»

Britanci vse bolj naklonjeni združitvi Microsofta in Activision Blizzarda

Slo-Tech - Britanski regulator za trge CMA se je omehčal glede očitkov Microsoftu, da bi z nakupom Activision Blizzarda lahko prišlo do škode za trg iger na konzolah.

Odkar so v Microsoftu lanskega januarja z odmevno napovedjo prevzema založnika Activision Blizzarda sprožili enega največjih nakupov v širši IT industriji, se v Redmondu borijo z mnogimi očitki, da bo ta poseg povzročil monopolne, oziroma negativne učinke na tržišču iger in konzol. Za vrat jim močno diha ameriški urad FTC, medtem ko se vsaj v Evropi položaj vse bolj nagiba njim v prid. V začetku marca se je pričelo šušljati, da je Evropska komisija združitvi vse bolj naklonjena, za kar gredo zasluge predvsem odločni zimski Microsoftovi kampanji povezovanja z raznovrstnimi novimi distributerji, za razpečevanje Activisionovih iger, v prvi vrsti franšize Call of Duty. Tako se skuša velikan zoperstaviti obtožbam, da bo Call of Duty zaklepal v lasten vrtiček, kar mu še posebej radi v obraz mečejo pri glavnem tekmecu, Sonyju.

Na tej...

11 komentarjev

Microsoft britanskega regulatorja prepričuje o prevzemu Activision Blizzarda

Reuters - Microsoft se še vedno trudi prepričati javnost in regulatorje, da prevzem Activision Blizzarda ne bo nikakor vpliva na konkurenco na trgu. Po skorajšnji odobritvi Evropske komisije je sedaj še v Veliki Britaniji zagotovil, da bo Call of Duty licenciral Sonyju za obdobje deset let. S tem želi Microsoft tudi britanskega regulatorja, kjer je pričakovati več težav, prepričati v odobritev prevzema.

Lani so v Redmondu napovedali, da bodo za 69 milijard dolarjev prevzeli Activision Blizzard. Eden najglasnejših kritikov in nasprotnikov te kupčije je bil prav Sony, je dejal Microsoftov predsednik Brad Smith. Da so njegovi pomisleki tehtni, je dal vedeti tudi britanski CMA (Competition and Markets Authority), ki je minuli mesec dejal, da bo prevzem negativno vplival na konkurenco med Xboxom in PlayStationom ter ohromil igranje v oblaku. Microsoft zato sedaj jamči naslednje. Za igralce Call of Duty bi bili platformi PlayStation in Xbox enakovredni, prav tako pa bi bili Call of Duty in drugi...

10 komentarjev

World of Warcraft je ostal brez naslednika

Ko ljudje pomislijo na MMORPG, masovno večigralske domišljijske igre, pogosto pomislijo prav na WoW

vir: Polygon
Polygon - Iz Blizzarda je odjeknila novica, da so ukinili razvoj naslednika igre World of Warcraft. WoW je daleč najbolj znana igra v žanru masovnih domišljijskih iger in je tekom svojega razvoja podrla tudi nekaj rekordov. A vsaki stvari se izteče rok uporabe, zato so pri Blizzardu že dlje načrtovali naslednika. Zdaj so sporočili, da projekt s kodnim imenom Titan ukinjajo. Projekt so začeli že pred sedmimi leti, ves čas so o njem govorili bolj potiho in popolnoma neuradno, spopadali pa so se z obilico težav. Lani so npr. povedali, da končni rezultat ne bo izšel pred letom 2016. Glavna težava, s katero so se spopadali, je bilo kako narediti igro zanimivo.

Za povrhu je Chris Metzen, eden od vodilnih mož oddelka, ki se ukvarja z razvojem franšiz in njihovih zgodb, navedel...

29 komentarjev

Activision ukinja Guitar Hero

bit-tech.net - V konferenčnem klicu, povezanem z zaslužki v preteklem letu, je Eric Hirshberg, izvršni direktor Activisiona, razkril ukinitev dveh izredno znanih franšiz tega podjetja, serije iger Guitar Hero ter DJ Hero. Čeprav se bodo igre, pripomočki in plačljiva vsebina za prenos s spleta prodajali še naprej, razvoja novih naslovov ne bo (letos je bila načrtovana izdaja 6. igre v seriji Guitar Hero). Razlog za to se skriva predvsem v znatnem upadu prodaje v celotnem žanru glasbenih iger, kar nakazuje tudi prodaja razvijalskega studia Harmonix (slednje je pomagalo razviti prvi Guitar Hero, nato pa pripravilo konkurenčni Rock Band, ki sta ga založila EA in MTV Games - ta je bil prav tako zaprt v času prodaje Harmonixa)....

6 komentarjev

Intel v Wii 2, Cell odhaja iz PlayStationov

engadget - Čeprav je naslednja generacija konzol oddaljena še nekaj let (za Xbox 360 se npr. naslednika pričakuje okrog leta 2015, čeprav je bilo to sprva načrtovano za ~2010), prvi orisi o strojni zmogljivosti naslednikov zgolj tri leta po predstavitvi trenutnih konzol že bežijo na plano. Zamenjava za Xbox 360 je še popolnoma zavita v temo, medtem ko sta največja tekmeca, Wii in PlayStation 3, že dobila prve informacije o centralnih procesorjih, ki bi jih lahko vsebovala.

Nintendov Wii je brez dvoma v današnjih dneh televizorjev s podporo visoki ločljivosti kot nebogljeno dete, a ga je revolucionaren način igranja dolga tri leta držal v vodstvu oz. vsaj ob boku svojima tekmecema. Pomanjkljivosti svoje konzole se pri Nintendu zavedajo in že pripravljajo naslednika, v nekaterih krogih poimenovanega tudi kot Wii HD. Le-ta naj bi po svežih informacijah uporabljal centralni procesor, izdelan v Intelovih tovarnah. Še več, govori se celo o kombinaciji centralnega in grafičnega procesorja, ki bi...

13 komentarjev

Založnikom iger na Kitajskem še težje

Slo-Tech - Založnikom iger je na Kitajskem težko, saj so njihova birokratska pravila za pridobitev ustreznih dovoljenj skrajno zapletena. In bodo postala še bolj zapletena, je v sredo najavila kitajska vlada. Njihovo ministrstvo za kulturo je v okrožnico zapisalo, da bo potrebno ponovno oceniti vsebino iger, ki jih je moč dobiti, da se v njih ne bi slučajno znašla obscena ali nasilna vsebina. Prav tako bo potrebno omejiti število virtualnih porok in medigralskih dvobojev v igrah. Kot pravijo, morajo igre krepiti socialistične vrednote, zaradi česar bodo operaterji morali najeti posebne strokovnjake za oceno, ki jih bo določilo ministrstvo.

Razlog, da bodo založniki najverjetneje le ubogljivo pokimali, pa je seveda kitajska velikost. Trg iger tam raste s 30 do 50 odstotki letno, letos pa naj bi se na njem obrnilo od 3,5 do 4 milijarde dolarjev. Blizzard se je na lastni koži naučil, da z oblastmi ne gre zobati češenj, saj so jim Kitajci preprosto ukinili World of Warcraft.

7 komentarjev

Starcraft II zamuja

Starcraft II

vir: Wikipedia
TG Daily - CEO Activision Blizzarda, Robert Kotick, je potrdil, da bo Starcraft II zamudil jesenski izid. Po novem bo izšel šele v letu 2010, podobno kot Singularity. Vseeno letošnja jesen ne bo dolgočasna, saj samo Activision Blizzard pripravlja veliko bero izidov, kot so npr. novo nadaljevanje Call of Duty (Modern Warfare 2), Guitar Hero 5, DJ Hero, Band Hero, leto pa seveda ne bi bilo popolno brez še enega nadaljevanja Tony Hawk franšize, Tony Hawk: Ride.

Poleg obetajoče bližnje prihodnosti pa so pri Activision Blizzardu navdušeni tudi nad nedavno preteklostjo. V času ekonomske negotovosti se je njihov marketinški delež v Severni Ameriki in v Evropi celo povzpel, z lanskih 9,9 % na 12,7 %....

29 komentarjev

Activision Blizzard razmišlja o koncu sodelovanja s Sonyjem

bit-tech.net - Težavnost programiranja iger za Sonyjevo 3. igralno postajo je dodobra znana in je tudi eden izmed razlogov, da so zmogljivosti daleč od izkoriščenih, medtem ko se nekateri razvijalci pritožujejo nad pomanjkanjem le-teh pri največjemu konkurentu, Xbox 360. Situacijo je za PlayStation 3 še dodatno poslabšal vodilni mož Activision Blizzarda, razvijalca znanih serij Call of Duty, Guitar Hero, World of Warcraft ter skejterskih Tony Hawkov, Bobby Kotick.

Pravi, da ne vidijo razloga v podpori PlayStation 3, razen če v kratkem pridobijo nekaj tržnega deleža, saj je poleg težavnosti razvoj za to platformo še drag, obenem pa prodajo manj kopij kot za konkurenčni konzoli, Xbox 360 in Wii. Meni, da je edini način za...

46 komentarjev

Valve ne mara PS3

bit-tech.net - Valve, najbolj poznan po svoji seriji prvoosebnih streljačin Half Life in spletnemu nakupovalnemu servisu Steam, ne razvija iger za PlayStation 3, temveč se ukvarjajo le z razvojem iger za osebne računalnike ter Xbox 360. Nekatere od teh je vseeno mogoče igrati tudi na PlayStationih, saj jih tja prenese eden največjih založnikov v industriji, Electronic Arts. Razlog za takšno odločitev je preprost in, glede na način razkritja, kar malo grob. Eden izmed Valveovih razvijalcev, Tom Leonard, je v intervjuju povedal, da se jim enostavno ne da ukvarjati s težavnostjo PlayStation 3, saj je programiranje za osebne računalnike in Xbox 360 veliko bolj enostavno od zahtevne arhitekture PS3. Pravi, da je v to...

70 komentarjev

Življenjski cikel Xbox 360 zastavljen na 10 let - ali pač?

vir: engadget
engadget - Microsoftov Shane Kim je v intervjuju o projektu Natal, namenjenemu zaznavanju gibanja za Xbox 360, povedal, da Microsoft verjame, da bo Xbox360 dosegel življenjski cikel desetih let. Podobno dolgo oz. celo daljše obdobje uporablja Sony pri vseh svojih igralnih konzolah, a doseg tega cilja je za Microsoft rahlo vprašljiv. Težave predstavlja Electronic Arts oz. njihov podpredsednik, Patrick Soderlund, saj pravi, da so pri EA že dosegli meje zmogljivosti Xbox 360. PlayStation 3 je s svojim težavnim razvojem iger ob splavitvi rahlo zajezil masovni izid novih naslovov, a zdaj, nekaj let po izidu, programerji začenjajo razumeti delovanje PlayStation 3. Prav tu se skriva še veliko neizkoriščenega potenciala, ki pa je na...

34 komentarjev

Se obeta pocenitev PS3 in Wiija?

ComputerBase - Podjetje GameStop, vodilni prodajalec video iger po svetu, je drzno napovedalo, da se nam po njihovem mnenju obetata pocenitvi Sonyjevega PlayStationa 3 in Nintendojevega Wiija. To naj bi se zgodilo že v prihodnjem četrtletju, pri čemer dodajajo, da so PS3 prepričani, da se bo to primerilo, za Wii pa nekoliko manj. Ocenjujejo, da se bo letos v ZDA prodalo 33,5 milijona konzol, kar je 1,5 milijona manj kot lani vsled recesije. Wii se sploh še nikoli ni pocenila in stane 249 dolarjev, PS3 pa so enkrat malo oskubili in nekoli pocenili na 399 dolarjev (seveda v ZDA). Predvsem slednja cena naj bi bila po mnenju GameStopa absolutno previsoka za trenutno tržno situacijo, zaradi česar pričakujejo agresivno rezanje cene, če želita podjetji ostati konkurenčni. Bomo videli.

13 komentarjev