» »

Windows XP noče umreti

Windows XP noče umreti

PC World - Zdi se, kakor da bi Microsoft z Windows XP presegel samega sebe in spisal tako dober operacijski sistem, da se ga sedaj kar ne more znebiti. Kljub izidu Viste, s katero želi Microsoft počasi zamenjati stare instalacije XP-je, se uporabniki še vedno dovolj dobro počutijo s starim sistemom. Dell je tako prejšnji teden objavil, da bo za doplačilo 150 dolarjev na prenosnikih Inspiron 1525 in namiznikih serije 530 še vedno moč dobiti prednaložen Windows XP. To je trikrat več od zneska, ki so ga za isto uslugo zahtevali na začetku leta. Tako potezo jim omogočajo licence za Visto Business ali Ultimate, ki jih je moč podgraditi (downgrade) na XP Professional. Microsoft je datum, do katerega bo takšno početje odobraval, že večkrat premaknil, trenutno pa je to 31. julij 2009. Raziskave Net Applications še vedno kažejo, da XP-ji obvladujejo dve tretjini trga.

Glavno vprašanje, s katerim si Microsoft beli glavo, je kako priljubiti Visto pri uporabnikih. Analitiki so si enotni, da kaznovanje uporabnikov z dodatnimi pribitki za uporabo Windows XP ne more biti dobra pot, saj nihče ne mara občutka, da je v nekaj prisiljen. Kot morebitna rešilna bilka se utegne izkazati Windows 7, ki pa je obljubljen šele za leto 2010. Priložnost pa bi seveda morali znati izkoristiti tudi konkurenti, denimo odprtokodni operacijski sistemi ali pa npr. Apple.

Avtor tega prispevka še vedno uporablja Windows 2000, ki mu odlično služi. Kaj pa vi?

123 komentarjev

«
1
2 3

Pyr0Beast ::

Kaj pa mi ? Xp s SP3 :)
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

Tomi ::

Leoparda, ki mu zelo dobro služi. In prav nič ne pogreša Win plaftorme.
metrodusa.blogspot.com

DaviX ::

Vista mi je kul od samega začetka. Nihče me ni v nič silil....odločil sem se za njo zaradi...lepšega Start gumba! Yeah baby!

svecka ::

XP SP3 4ever!

Nič jaz ostajam na XP z licenco + linux. Vendar mojega denarja ne bom metal za nekaj kar je udarec mimo (Vista), oziroma mi bodo že težili čez 2 leti da naj zginem na Win7. Mislim kupim njihov Os, sedaj pa še prisiljujejo (ni DX10) da naj grem na drugega, WTF, FU M$. Upam da jih stožijo zarad tega.

Icematxyz ::

Win XP Pro 32 bit je legenda. ;) Spomnim se dneva ko sem ga prvič namestil. Prehod je res bil iz Win 98. Se pravi sem en OS vmes preskočil. Ampak od takrat do sedaj lahko rečem samo kapo dol. Praktično redni reinstalli in blue screeni in kaj še vem kaj vse je bilo prej je izginilo neznano kam.

Ni bilo in ga ni še sedaj, programa ki sem ga hotel namestiti in bi ga "zavrnili". Ko namestiš na XP nešteto praktično programov še vedno gre. Prav nevrjetno je kaj vse sem včasih namestil pa je kar lepo sopihal naprej brez besed.

Sedaj imam bolj ali majn fiksno konfiguracijo ves čas in to mu tudi odgovoarja. Ko bi le vse stvari na svetu tako zanesljivo delovale.

Sem kakšnega pol leta imel le kakšen občasen blue screen zaradi ATI grafične kartice in zanič gonilnikov. Kar pa sem hitro spremenili takrat. :)

Ta OS bom vedno imel v lepih spominih. Tudi po tem ko ga bom čez kakšno leto, dve ali tri zamenjal. ;)

Win XP je pač živa legenda in se ne da zgleda... Že dejstvo da imaš možnost kupiti njegovo starejšo sestro samo zato, da njega na koncu gor daš vse pove. ;)

filip007 ::

Ma problem pri M$ je da ima miljon in pol funkcij in jih nekaj sploh ni do konca splejanih...in jih kar pustijo v kernelu pol pa flikajo in flikajo in še enrat flikajo vse to...sem sprobal Windows mobile 6.1 in je popolnoma isto datotečni sistem, install/uninstall, File Explorer in pol še enga normalnega menuja nočejo naredit...še telefon bom pucal in nastavljal ja pa kaj še.

Windows 7 bo samo Vista z raztegnjenim taskbarom...počas mam zadosti.

krneki0001 ::

Ma problem pri M$ je da ima miljon in pol funkcij in jih nekaj sploh ni do konca splejanih...in jih kar pustijo v kernelu pol pa flikajo in flikajo in še enrat flikajo vse to...sem sprobal Windows mobile 6.1 in je popolnoma isto datotečni sistem, install/uninstall, File Explorer in pol še enga normalnega menuja nočejo naredit...še telefon bom pucal in nastavljal ja pa kaj še.

Windows 7 bo samo Vista z raztegnjenim taskbarom...počas mam zadosti.



ČE si probal WM6.1, ali si probal prejšnje tudi?? Ker potem bi videl, kakšen je u bistvu napredek. In tam se to zelo pozna, ker WM2003 je bil podn, malo izboljšan je bil potem WM2003SE, ki je prinesel malo novosti, pa mnogo boljši kernel, WM2005 je prinesel še par drobnarij, WM6 in WM6.1 pa sta prinesla ogromno. Še posebej kar se tiče delovnega spomina (rama), poleg tega ob popolnoma spraznjeni bateriji sedaj ne izgubiš nobenega podatka več. Probaj to na WM2003 narest (spraznit baterijo do konca)!

Mislim da windows mobile 6.1 je odlična zadeva, popolna sicer ni, vendar deluje odlično. Sam dlančnika tudi po cel teden ne resetiram, pa deluje stalno. V WM2003 je bilo potrebno reštartat večkrat na dan.

Spc ::

Pri msju te tak vedno v nekaj silijo.
Isto so delali pri originalnih Win98 (non-se verzija), ki je kar naenkrat potekla in je pisalo, da moraš kupit Win 2000, ker so boljši in bolj zmogljivejši.
To se mi je zgodilo pri originalu, ki sem ga kupil v comtronu.
Najboljši OS iz microsofta pa je po mojem mnenju Windows Server 2003 kateri ima še majnše sistemske zahteve kot Windows XP in laufa na slabših PCjih kot XPji.

Windows Vista minimum: Intel Pentium III 800 MHz
Windows XP minimum: Intel Pentium II 233MHz
Windows Server 2003 minimum: Intel Pentium 133MHz

Plus tega pa datacenter verzija nima nobene omejitve XPji pa so polni omejitev.

Nekateri smo prekočili Windows 2000 Pro > Windows Server 2003 in XPjev niti povohali nismo kaj šele viste.
Jaz osebno pa ostajam na 2003ki tudi po Windows 7 kajti ne vidim razloga zakaj bi menjaval sistem ker je oz. bo Windows 7 lepši in počasnejši vsaj kaj se tiče na sistemske zahteve, ki zahtevajo še boljši processor kot 133MHz - to seveda vpliva na odzivnost sistema.

Vsakič ko ms izda nov OS hoče boljše procesorje za "minimum" namesto, da bi to ostalo enako.
Ta logika mi ni jasna saj gre tukaj za tisti res minimalni minimum kateri je potreben, da se windowsi zaženejo in v tem pogledu server 2003 naseka vse ostale.
 

lymph ::

Windows Vista minimum: Intel Pentium III 800 MHz
Windows XP minimum: Intel Pentium II 233MHz
Windows Server 2003 minimum: Intel Pentium 133MHz

Plus tega pa datacenter verzija nima nobene omejitve XPji pa so polni omejitev.

Nekateri smo prekočili Windows 2000 Pro > Windows Server 2003 in XPjev niti povohali nismo kaj šele viste.
Jaz osebno pa ostajam na 2003ki tudi po Windows 7 kajti ne vidim razloga zakaj bi menjaval sistem ker je oz. bo Windows 7 lepši in počasnejši vsaj kaj se tiče na sistemske zahteve, ki zahtevajo še boljši processor kot 133MHz - to seveda vpliva na odzivnost sistema.

Vsakič ko ms izda nov OS hoče boljše procesorje za "minimum" namesto, da bi to ostalo enako.
Ta logika mi ni jasna saj gre tukaj za tisti res minimalni minimum kateri je potreben, da se windowsi zaženejo in v tem pogledu server 2003 naseka vse ostale.


Kaj še zmeri uporabljaš 133mhz Pentium?
"Belief is immune to counter example."

Spc ::

Ne.
Samo zaradi zelo nizkih zahtev dela zadeva dosti hitreje in je bolj odzivnejša.
:)

Nekaj podobnega je z špili.
Kateri špil bo hitreje laufal (več fps) .. tisti ki zahteva majn ali tisti ki zahteva več ?
 

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Spc ()

techfreak :) ::

Uporabljam Leoparda, ki mi dobro služi in nimam z njim nobenih problemov.

Na drugem računalniku pa uporabljam Windows XP in Ubuntu.

Sem pa tudi sam mnenja, da je XP res dober OS in verjetno najboljši iz MSja.

linuxdady ::

Služba: SLED 10 SP2 Gnome
Doma: Mandriva 2009 KDE4

Število MS programov:
Služba: 0
Doma: 0
Skupaj: 0

Pithlit ::

Spc je itak legenda s tem datacenter edišnom...

XP je pa čist u redu zadeva... dok jo ne dobi v roke en average user. Pol se pa začne sesuvat.
Life is as complicated as we make it...

techfreak :) ::

Pithlit: sorry, ampak meni jih je uspelo sesuti 5x v enem vikendu (sob in ned).

Zaradi tega tudi na sekundarnem pcju uporabljam 95% Ubuntu ali pa Mandrivo, 5% pa Windows.

gokky ::

Mislim da windows mobile 6.1 je odlična zadeva, popolna sicer ni, vendar deluje odlično. Sam dlančnika tudi po cel teden ne resetiram, pa deluje stalno. V WM2003 je bilo potrebno reštartat večkrat na dan.


Off: Sam dlančnika tudi po mesece ne resetiram, pa deluje stabilno. Seveda ni WMxx. :-)

On: Uporabljam tako XP, kot Visto (pač moram testirati in biti pripravljen), na virtualcih imam še vedno W98 in W2000. BSD/Linux samo na strežnikih.

sass628 ::

Hehe za moje pojme, je windows XP najbolši, čeprav uporabljam še Ubuntu in Mandriva linux.

Sprobal sem že visto in je tudi zlo dober operacijski sistem, vendar je malce pozresna:D:D
Leopard pa mi ni kej preveč lep po izgledu hehe:D

borchi ::

> Tako potezo jim omogočajo licence za Visto Business ali Ultimate, ki jih je moč podgraditi (downgrade) na XP Professional.

kako pravzaprav to poteka? Vista Ultimate serial# vpišeš v WinXP x64, stvar aktiviraš in to je to? ker ko me naslednjič vista ne bo znala loginat (in ne pomaga prvih deset "fixov"), bom pač moral požret, da sem za 300 EUR pravzaprav kupil WinXP...
l'jga

knesz ::

Pithlit: sorry, ampak meni jih je uspelo sesuti 5x v enem vikendu (sob in ned).

Zaradi tega tudi na sekundarnem pcju uporabljam 95% Ubuntu ali pa Mandrivo, 5% pa Windows.


Mislim da smo zate že ugotovili, da se uvrščaš med navadne in ne power userje.

Viste pa po mojem mnenju ne bo nikomur uspel priljubiti, saj se je že od vsega začetka drži slab sloves, čeprav je od izdaje SP1 čisto soliden OS.

Blisk ::

Uporabljal sem Visto na prenosniku celih 2 dni, potem pa hitro zamenjal z winXP.
Kako zakomplicirana je vista, ko hočeš kaj nastavit in nonstop neki teži. O tem raje ne bi.
Upam da bo windows 7 kaj boljšega, kot je tole skropucalo od Viste.

LordPero ::

Zakaj ne MS izda samo Vista XP edition -pač navadna Wista s privzeto prednaloženo XP kožico. 95% jih ne bi nikol vedlo da niso na XPjih :D.
LordPero

we_are_borg ::

Še vedno uporabljam Tigra oz. MAC OS 10.4.11 in tudi nimam potrebe da bi nadgradil sistem.Zakaj bi popravljal nekaj kaj ni pokvarjeno,zaradi par novih featurjev ? njeh...
death is irrelevant

Spc ::

Zakaj ne MS izda samo Vista XP edition -pač navadna Wista s privzeto prednaloženo XP kožico. 95% jih ne bi nikol vedlo da niso na XPjih

Hmm ko nebi delal DirectSound bi takoj vedel, da gre za visto.
:D
 

MrStein ::

Avtor tega prispevka še vedno uporablja Windows 2000, ki mu odlično služi. Kaj pa vi?

Ideja za naslednjo anketo ? ;)

Spc:
Jaz osebno pa ostajam na 2003ki tudi po Windows 7

Se strinjam 99,999%.
Ampak je par malenkosti, ki v 2003 manjkajo:
- menjava med userji (ala XP oziroma rajši 2008)
- štekanje med dostopom do CD-ja, posebej tistih 10-20 sekund potem ko je vstavljen
(sicer obljubam navkljub, to enako šteka tudi v 2008)
((tu sem mislil napisat "štekanje Explorerja", ampak kar precej stvari se veže na Explorer-j in šteka zraven))
- pisanje in branje optičnih medijev (UDF itd...) (2rd party tool-i za to so en drek, oprostite na izrazu)
- še kaj, česar se ne spomnim zdaj (torej so več ali manj malenkosti)

Pithlit:
XP je pa čist u redu zadeva... dok jo ne dobi v roke en average user. Pol se pa začne sesuvat.

90% folka je "average".
Posledično jim je vseeno, ali je XP ali Vista. S tem da ima Vista lepši walpaper.

In LordPero:
Zakaj ne MS izda samo Vista XP edition -pač navadna Wista s privzeto prednaloženo XP kožico. 95% jih ne bi nikol vedlo da niso na XPjih

Ali pa obratno.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

skye28 ::

Wine je boljši Windows, kot karkoli kar je MS kdajkoli naredil :)

MrStein ::

Ja, celo 5 programov dela na njem. (karikirano)
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

Spc ::


Se strinjam 99,999%.
Ampak je par malenkosti, ki v 2003 manjkajo:
- menjava med userji (ala XP oziroma rajši 2008)
- štekanje med dostopom do CD-ja, posebej tistih 10-20 sekund potem ko je vstavljen
(sicer obljubam navkljub, to enako šteka tudi v 2008)
((tu sem mislil napisat "štekanje Explorerja", ampak kar precej stvari se veže na Explorer-j in šteka zraven))
- pisanje in branje optičnih medijev (UDF itd...) (2rd party tool-i za to so en drek, oprostite na izrazu)
- še kaj, česar se ne spomnim zdaj (torej so več ali manj malenkosti)


Vse kaj si omenil jaz ne rabim.
Menjava med userji se mi zdi bedarija ker se lahko lepo odjaviš in prijaviš kot nov user.
Za UDF pa uporabljam nerota.
:)
 

strictom ::

V visti se da tistno mletje izklopit, tist da ti tečnari skoz izklop, ...

To je vse gor zaradi večje varnosti in užitka.

Ne menjam Viste več za noben OS. Za Win7 mogoče, če bo na voljo pri MSDNAA.
"Violence is the last refuge of the incompetent" - Salvor Hardin

AllYazir ::

Prej 2 leti Kubuntu
Zdaj Leopard

Winsi nikoli vec.

lp

energetik ::

Uporabljam XP doma in Visto na službenem laptopu (pač dobil naloženo). Pri Visti ne vidim nobene take prednosti, da bi jo hotel zaradi tega nabaviti. Je normalno uporaben OS, ampak če lahko vse enako naredim na XP, zakaj potem nov sistem?
Tudi meni se zdi XP super OS, s katerim lahko naredim vse, kar rabim.
Edino ta problem s CDji, ki ga je nekdo omenjal, mi gre na jetra. Če je CD malo pokvarjen/karkoli, Explorer šteka. Zakaj hudiča ne more takoj izpisati okna "Zanič CD - Počakaj ali Cancel". In ko bi kliknil Cancel, bi moral takoj nehati šariti po CD pogonu.

MrStein ::

Spc:
Menjava med userji se mi zdi bedarija ker se lahko lepo odjaviš in prijaviš kot nov user.

Kaj pa če nočeš prekiniti laufajočih programov ?

Za UDF pa uporabljam nerota.

InCD ? Ja, na to sem mislil, ko sem napisal "drek". Katero verzijo pa imaš ?
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: MrStein ()

ivanuscha ::

Mene pa najbolj moti, ko zaradi kakršnegakoli razloga zašteka oziroma začne štekat kakšen program/igra v fullscreen, zmrzne cel OS. Oziroma ne moreš prit iz špila več na desktop in dat kill application ker maš čez cel zaslon špil, ven iz njega pa ne morš. Ne vem če ma Vista to kej bolj poštiman, ampak vsi winsi do vključno XP so taki. ;((

MrStein ::

Ja, preklop med ful screen programi je tudi totalna katastrofa. Mene tud zanima, če je v Visti kaj boljše.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

bluefish ::

Odvisno od igre. Nekatere lahko enostavno pomanjšaš ali direktno preklopiš, nekatere pa so še vedno precej trdovratne in ni šans, da se pomanjša. V nekaterih primerih s pritiskom CTRL + ALT + DEL prikličeš tisto okno, ki lepo skrije igro v ozadju, nato pa izbereš Task Manager. Tako lahko pomanjša nekatere špile. Nekateri pa so tudi do tega precej trdovratni.

Spc ::

Kaj pa če nočeš prekiniti laufajočih programov ?

Za programe katere laufam non-stop uporabljam Remote desktop na localhost

Nerota pa mam verzijo 6. ker so novi malo mimo in ti inštalira vsega boga ki sploh ne rabiš.
 

bluefish ::

Nerota pa mam verzijo 6. ker so novi malo mimo in ti inštalira vsega boga ki sploh ne rabiš.

Potem pa uporabi kakšen ImgBurn,...

MrStein ::

Ne sprašujem za Nero, ampak InCD. To sta ločena in neodvisna programa.
V bistvu je/sta InCD tudi dva ločena in neodvisna programa:
- InCD Reader
- InCD (writer)
Torej katerega uporabljaš ? (uporabljati ni isto kot imeti instaliranega ;))
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

Spc ::

InCDja ne uporabljam niti nimam inštaliranega.
 

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Spc ()

driver_x ::

Videti je, da se na področju operacijskih sistemov dogaja nekaj takega, kot se je pred nekaj leti na področju poslovnih informacijskih sistemov. Uporabniki so se začeli obnašati racionalno (populacija slo-teha je tukaj izvzeta, itak pa predstavlja le del celotne populacije) in z nadgradnjo počakajo, če ni ravno nujna. Podobne "probleme" je pred leti imel Oracle, ko je začel ukinjati podporo za starejše izdelke, ker stranke niso ravno navalile na nove verzije. S stališča podjetja se mi ne zdi smiseljno ustvarjati stroške z nadgradnjo na nov operacijski sistem (katerikoli), ki se po funkcionalnosti bistveno ne rezlikuje od predhodnika. Od OS-a pričakujem, da je stabilen in da omogoča izvajanje vseh programov, ki so potrebni za poslovanje. In v tem pogledu se XP in Vista ne razlikujeta.

___ ::

mogoče pa sta to ena in ista oseba?:) in je tukaj izdal kdo je..:)


skratka windows vista sp1 je čisto okej operacijski sistem.meni zelo lepo deluje...
ko presedlam na drug računalnik, ki ima naložene xp, je nekako tako kot če bi presedlal iz windows xp na windows 98...nekaj manjka:)
Vista je čisto okej...nimam problemov s programsko opremo, gonilnike za hardware pa mi je sam naložil

MrStein ::

Spc:
InCDja ne uporabljam niti nimam inštaliranega.

Kak potem bereš in pišeš optične medije v UDF formatu ???
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

neres ::

ko presedlam na drug računalnik, ki ima naložene xp, je nekako tako kot če bi presedlal iz windows xp na windows 98...nekaj manjka:)

Aha, 'nekaj'. No, sej niti nisem pričakoval kaj konkretnega...

SasoS ::

kako pravzaprav to poteka? Vista Ultimate serial# vpišeš v WinXP x64, stvar aktiviraš in to je to?

Sem vprašal enkrat na M$...ne, keyi niso enaki in ne bodo prijeli. XPje lahko inštaliraš s katerimkoli originalnim keyem in medijem (ki si ga kupil drugje). Če so potem težave z aktivacijo, kličeš M$ in poveš da si uporabil XP downgrade iz Viste...

techfreak :) ::

Pithlit: sorry, ampak meni jih je uspelo sesuti 5x v enem vikendu (sob in ned).

Zaradi tega tudi na sekundarnem pcju uporabljam 95% Ubuntu ali pa Mandrivo, 5% pa Windows.


Mislim da smo zate že ugotovili, da se uvrščaš med navadne in ne power userje.

Vi ste mogoče že ugotovili, ampak jaz se še nisem predal.:)

Kaj pa je zate power user?

From Wikipedia:
A power user is a user of a personal computer who can use advanced features of programs which are outside the expertise of "normal" users, yet is not capable of advanced, non application-oriented tasks like programming and may or may not be capable of system administration.

Znam uporabljati te napredne funkcije programov, znam programirati (ups, očitno sem že več kot power user) in sem kar primeren za sistemskega administratorja.

blackbfm ::

Ne.
Samo zaradi zelo nizkih zahtev dela zadeva dosti hitreje in je bolj odzivnejša.
:)

Nekaj podobnega je z špili.
Kateri špil bo hitreje laufal (več fps) .. tisti ki zahteva majn ali tisti ki zahteva več ?


Nizke zahteve so zato da povsod dela, ne zato da bi bil sam sistem toliko hitrejši/odzivnejši. Tiste "recommended" zahteve bodo bolj točne in te ima XP nižje.

rejven ::

Pithlit: sorry, ampak meni jih je uspelo sesuti 5x v enem vikendu (sob in ned).


Če ti xp sp3 rata v dneh petkrat sesut si nespo...

techfreak :) ::

Pithlit: sorry, ampak meni jih je uspelo sesuti 5x v enem vikendu (sob in ned).


Če ti xp sp3 rata v dneh petkrat sesut si nespo...

5x sem dobil bluescreen in vedno mi po ponovnem zagonu sistem ni deloval. Očitno so pač slabo narejeni.

MrStein ::

rejven (in ostali):
Če ti xp sp3 rata v dneh petkrat sesut si nespo...

Kaj s tem mislite ?
Da je pozabil narediti neke posege, ki naredijo XP-XP3 bolj stabilnega ?
A ni že po defoltu stabilen ?
Ali spet slepo branite občudovan izdelek in krivita "okolico" ?
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

OmegaBlue ::

Večinoma so za take zadeve (bluescreen) krivi češko spisani driverji, BSOD dokaj težko fašeš zadnje čase.
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity.

techfreak :) ::

Večinoma so za take zadeve (bluescreen) krivi češko spisani driverji, BSOD dokaj težko fašeš zadnje čase.

Ne ugovarjam. Vendar pa bi lahko prilagodili OS, da se ne bi pri vsaki težavi z driverji sesul.
«
1
2 3


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Konec Windows XP in začetek Windows 8.1 Update 1 (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Operacijski sistemi
6724655 (20585) MrStein
»

Predogled Internet Explorerja 10

Oddelek: Novice / Brskalniki
4211871 (10203) Cold1
»

Gimnazija Bežigrad goes Microsoft (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Loža
16617065 (10958) bluefish
»

Windows 7 se bo imenoval ... Windows 7 (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Operacijski sistemi
6819530 (14764) MrStein
»

Vista Upgrade ne gre na prazne diske (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Novice / Operacijski sistemi
11815047 (10680) MrStein

Več podobnih tem