OSNews - UIF je kratica za user interface friction, po slovensko trenje (virtualno, seveda), ki ga povzroča uporabniški vmesnik. Omenjena količina sicer ne spada pod okrilje Systeme International, a vseeno predstavlja pomemben podatek o uporabniškem vmesniku. Gre za težavnost opravljanja različnih vsakodnevnih pravil v okviru posameznih vmesnikov, ki ni izmerljiva na absolutni lestvici, jo je pa precej enostavno primerjati med posameznimi operacijskimi sistemi. Med drugim so vključeni podatki, kot je natančnost miškinega kazalca, hitrost odpiranja menija, itd.
OSNews poroča, da so na Pfeiffer Report opravili teste in omenjeno trenje izmerili na Windows Vista, Windows XP ter Mac OS X. Pri tem so prišli do zaključka, da Apple-ov skupek programske kode še vedno vsebuje najbolj gladek uporabniški vmesnik, Vista pa se je, presenetljivo, kljub prenovljenemu in visualno zloščenemu vmesniku obnesla slabše od starejše različice Oken.
Novice » Ostala programska oprema » Vista slaba v UIF testih
motorc ::
Skoda, da ni bil testiran tudi linux - npr. Ubuntu za gnome in npr. Kubuntu za KDE (lahko tudi kater drug distro).
Osebno sicer nevem kako je v Visti (se se moram pripravit do tega, da jo namestim - ceprav imam original), vseeno pa sem nekoliko presenecen, da je na zadnjem mestu. Sem pricakoval, da bo vsaj XPje prehitela. Glede prvega mesta pa nic presenetljivega.
Osebno sicer nevem kako je v Visti (se se moram pripravit do tega, da jo namestim - ceprav imam original), vseeno pa sem nekoliko presenecen, da je na zadnjem mestu. Sem pricakoval, da bo vsaj XPje prehitela. Glede prvega mesta pa nic presenetljivega.
jeso ::
To je vsekakor res.
Jaz sem bil nad Visto dovolj razočaran, da sem naložil Ubuntu z Beryl...
...in ugotovil da je precej hitrejši od Viste, pri tem da ima boljše efekte (prosojnost, sence ipd.).
(Nočem pa delat reklame, ker vem da normalen uporabnik računalnika vsega tega sploh ne bi znal nastaviti.)
XP je za današnji povprečen računalnik še vedno zakon.
Jaz sem bil nad Visto dovolj razočaran, da sem naložil Ubuntu z Beryl...
...in ugotovil da je precej hitrejši od Viste, pri tem da ima boljše efekte (prosojnost, sence ipd.).
(Nočem pa delat reklame, ker vem da normalen uporabnik računalnika vsega tega sploh ne bi znal nastaviti.)
XP je za današnji povprečen računalnik še vedno zakon.
C_maniak ::
original lahko šenkaš meni!
čeprav je take stvari po mojem tezko objektivno testirat, ampak res ne vem kaj microsoft dela, da pogori v primerjavi z xp-ji se tam, kjer naj bi naredili velik napredek ... :|
čeprav je take stvari po mojem tezko objektivno testirat, ampak res ne vem kaj microsoft dela, da pogori v primerjavi z xp-ji se tam, kjer naj bi naredili velik napredek ... :|
edge540 ::
Bull. To je subjektivno mnenje neke xyz osebe ali skupka oseb. Moje mnenje pa je da vista deluje boljše in da je vmesnik bolj prijazen kot xp-ji. Ne samo da se mi vse po vrsti nalaga hitreje, ima tudi kakšne bonbončke, ki sem jih v xp-jih pogrešal.
Moje mnenje pač.
Moje mnenje pač.
luxor83 ::
Jaz mam zdaj štiri dni intelovega imaca...in sem nad osx popolnoma navdušen, nad preprostotjo in nasploh delovanjem...od petka še ga sploh nisem ugasnil, medtem namestil že preko 15 programov, naložil 5000 fotografij in ostalo...in še vedno dela kot prvič ko sem ga vklopil...upam se bo tako nadaljevalo...
ko pa smo že pri vmesniku..res je preprost in popolnoma logičen ...če se že kje pojavi kaka napaka (pri third-party programih), jo lepo definira in napiše kaj se je zgodilo...
ko pa smo že pri vmesniku..res je preprost in popolnoma logičen ...če se že kje pojavi kaka napaka (pri third-party programih), jo lepo definira in napiše kaj se je zgodilo...
ank ::
Moje mnenje pa je, da vista deluje boljše (če so na voljo vsi gonilniki za hardware) ampak, da je pa uporabniški vmesnik čisto mimo. V xp-jih je bilo vsaj vse pregledno v visti pa je vse razmetano sploh v control panelu. Mogoče bi jo moral več časa uporabljati, da se navadim na to ali pa si nastaviti clasic look. Če pa hočem bombončke pa grem v trgovino.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: ank ()
Phoebus ::
Mah vse je samo stvar navade. Na control panel od viste in te zadeve sem se navadil, pa gre veliko hitreje kot prej. Štos je, da imaš v glavi zacementirano, kje je kaj- in ko se kaj premakne, si čisto izgubljen.
Če bodo testirali novi MSO, lahko rečem samo to- dooolgo časa sem delal le na OOO.org in jo imel v mezincu (pač linuxaš). Sem na windowsih naredu NEKAJ (ne veliko) dokumentov mso2k7 in se mi zdi stari vmesnik (ooo, mso2003,...) obupen in nefunkcionalen. Na začetku sem pa seveda preklinjal na MSO 2k7.
Tako da so ti testi vsekakor subjektivni.
Če bodo testirali novi MSO, lahko rečem samo to- dooolgo časa sem delal le na OOO.org in jo imel v mezincu (pač linuxaš). Sem na windowsih naredu NEKAJ (ne veliko) dokumentov mso2k7 in se mi zdi stari vmesnik (ooo, mso2003,...) obupen in nefunkcionalen. Na začetku sem pa seveda preklinjal na MSO 2k7.
Tako da so ti testi vsekakor subjektivni.
korenje_ver2 ::
meni gre najbolj na jetra ko zacne disk mlet, ko hocem odpret eno okno. upam da bo z ram-diski slo na bolje...
RejZoR ::
Kako že gre v našem prevodu... aja že vem. Bikov Drek.
Vistin vmesnik je čist kul in je povsem smooth. Če merijo na Aero pa zadeva lepo teče na integrirani Intelovi grafi GMA X3000.
Zadeva mi je ista kot XP plus par funkcij ki so prej kul kot ne.
Edino kar je malce "moteče" je start menu ki se obnaša drugače. Ampak se hitro privadiš.
Vistin vmesnik je čist kul in je povsem smooth. Če merijo na Aero pa zadeva lepo teče na integrirani Intelovi grafi GMA X3000.
Zadeva mi je ista kot XP plus par funkcij ki so prej kul kot ne.
Edino kar je malce "moteče" je start menu ki se obnaša drugače. Ampak se hitro privadiš.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
Matek ::
Ah, a se vam res ne da prebrat zadeve, preden jo spljuvate v komentarjih?
Vistin vmesnik je čist kul in je povsem smooth. Če merijo na Aero pa zadeva lepo teče na integrirani Intelovi grafi GMA X3000.
Ja, ce ti tako pravis, potem pa res ni dvoma. Jao no, sploh ne gre za gladkost izvajanja grafike v tem smislu. Gre za odzivnost menijev, hitrost odpiranja oken, natancnost miske, etc. Vecinoma precej objektivno izmerljive zadeve.
Vistin vmesnik je čist kul in je povsem smooth. Če merijo na Aero pa zadeva lepo teče na integrirani Intelovi grafi GMA X3000.
Ja, ce ti tako pravis, potem pa res ni dvoma. Jao no, sploh ne gre za gladkost izvajanja grafike v tem smislu. Gre za odzivnost menijev, hitrost odpiranja oken, natancnost miske, etc. Vecinoma precej objektivno izmerljive zadeve.
Bolje ispasti glup nego iz aviona.
RejZoR ::
Jah če maš med klikom in dejanskim izvajanjem fancy transition animacijo, pol logično da je zamik. Vsi whinerji okoli Viste nej preklopijo na Basic temo in zaboga že nehajo stokat kolk jim je bad v lajfu. Damn.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
sm0key ::
Ja, ce ti tako pravis, potem pa res ni dvoma. Jao no, sploh ne gre za gladkost izvajanja grafike v tem smislu. Gre za odzivnost menijev, hitrost odpiranja oken, natancnost miske, etc. Vecinoma precej objektivno izmerljive zadeve.
nevem...meni se zdi to bolj odvisno od optimizacije procesorja in grafične kartice (ter RAM-a)....ne vidim povezave, zakaj bi nekdo na podlagi tega ocenjeval uporabniški vmesnik...jaz sem prvo pomislil, da so ocenjevali predvsem (hitrost) dostopnost določenih funkcij, razširljivost in možnosti "personalizacije" vmesnika, sploh pa ali ni natančnost miške odvisna predvsem od same miške oziroma (ne)štorastega uporabnika? le kaj ima sam vmesnik tuki veze
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: sm0key ()
lukanium ::
sploh pa ali ni natančnost miške odvisna predvsem od same miške oziroma (ne)štorastega uporabnika? le kaj ima sam vmesnik tuki veze
Če testiraš natančnost miške v različnih vmesnikih na istih uporabnikih in istih miškah ter nato (med vmesniki) izmeriš konsistentne razlike v natančnosti miške preko vseh uporabnikov, potem je sprememba v natančnosti najverjetneje posledica razlik v vmesnikih. A ne?
When a person can no longer laugh at himself,
it is time for others to laugh at him. [Thomas Szasz]
it is time for others to laugh at him. [Thomas Szasz]
Lion29 ::
Če testiraš natančnost miške v različnih vmesnikih na istih uporabnikih in istih miškah ter nato (med vmesniki) izmeriš konsistentne razlike v natančnosti miške preko vseh uporabnikov, potem je sprememba v natančnosti najverjetneje posledica razlik v vmesnikih. A ne?
ne! veliko prej bi rekel, da je stvar miske in predsem driverjev kot vmesnika samega!
drugace pa je mene vista grozno razocarala. Visto sem imelgor dobre trei tedne, dkler nisem obualin nalozu nazaj XPje. Prijazni vmesnik kot oni pravijo je bull... mene je zelo motila vsa ta potrata s prostorom... jaz mam raje bolj minimalisticen videz, kjer je vecina prostora,ki je na razpolago izkoriscen.
da ne bo pomote, novi vmesnik offica mi je izredno vsec, studiram, ce je to kontradiktorno s tistim kar sem prej prijavil :)
res... toliko let razvoja in so prisli s tem ven? GROZA. Ostal sem recimo sokiran, ko sem imel za dodati nove fonte notri... Pogovorno okno za izbiro fonta je se vedno enako kot pri windowskih 3.11 !!!!! Resno...Ampak ne zato, ker bi bilo to dobro... zdalec od tega! Preprosta slamparija!
Za moje pojme, bi morali vec naredit na uporabnosti in vecih moznostih celotnega sstema kot pa se iti nekega poenostavljanja.. zgleda da razmisljajo, da se ljudje z uporabo XP jev poneumljamo in da potrebujemo vedno bolj preprost vmesnik :S
Edino kar mi je bilo res vsec ikn pogresam v XPjih je to, da ko 2x kliknes na eno datoteko, da ji spremenis ime se oznaci le njeno ime in ne tudi pika s koncnico.
opeter ::
Ja, ce ti tako pravis, potem pa res ni dvoma. Jao no, sploh ne gre za gladkost izvajanja grafike v tem smislu. Gre za odzivnost menijev, hitrost odpiranja oken, natancnost miske, etc. Vecinoma precej objektivno izmerljive zadeve.
Zanimivo. Po mojem je najhitrejši vmesnik imel MacOS 8.x-9.2. Zadeva je bila prekleto odzivna. Pri Winsih pa 3.1 oz. 3.11 in pozneje recimo 95, NT. Skratka tiste verzije, ki niso imele "pojenjajoče" animacije, ampak so se z enim klikom v nekaj ms-ah odprli, zaprli.
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
zee ::
kar je rekel Opeter.
zee
Linux: Be Root, Windows: Re Boot
Giant Amazon and Google Compute Cloud in the Sky.
Linux: Be Root, Windows: Re Boot
Giant Amazon and Google Compute Cloud in the Sky.
c3p0 ::
Razne animacije, prelive, aero ipd. sem v Visti prenašal ravno dve uri, preden sem preklopil na classic look in izklopil vse efekte. Za vsakodnevna opravila se pa namesti kak macro engine. A povprečni t.i. power user ne pozna niti osnovnih windows key bližnjic.
Mavrik ::
Ja je. Vključno s start menijem (je pa res da zgubiš novi search).
The truth is rarely pure and never simple.
MrStein ::
sm0key:
Probaj, pa bos videl.
Ne vem kaj se tak nore delat. Tam lepo kaj so testirali in kaj niso.
Razen tega, a ni ta novica ze bila ?
Se spomnim, da sem jo bral ze pred tedni, same ne vem tocno kje.
Razen tega so v Latviji (ali Estoniji ali Litvi) pred par dnevi izvolili predsednika preko PC-jev, pa nobena novica ni bila !? Matthai ?
le kaj ima sam vmesnik tuki veze
Probaj, pa bos videl.
Ne vem kaj se tak nore delat. Tam lepo kaj so testirali in kaj niso.
Razen tega, a ni ta novica ze bila ?
Se spomnim, da sem jo bral ze pred tedni, same ne vem tocno kje.
Razen tega so v Latviji (ali Estoniji ali Litvi) pred par dnevi izvolili predsednika preko PC-jev, pa nobena novica ni bila !? Matthai ?
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
MrStein ::
P|P :
Mavrik:
Kul, vsaj ena dobra stvar
Ampak ze vidim (slisim) komentarje obiskovalcev : "Joj, kaj se vedno laufas Win98 ? Pridi k meni pogledat, imam Visto !"
(da ne omenjam ono "Joj, kaj ti se delas v DOS-u !?")
A je Clssic look isti kot v XPjih (torej enak, kot v 2000, 98, 95, etc...)?
Mavrik:
Ja je. Vključno s start menijem (je pa res da zgubiš novi search).
Kul, vsaj ena dobra stvar
Ampak ze vidim (slisim) komentarje obiskovalcev : "Joj, kaj se vedno laufas Win98 ? Pridi k meni pogledat, imam Visto !"
(da ne omenjam ono "Joj, kaj ti se delas v DOS-u !?")
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: MrStein ()
pegasus ::
Zanimivo, trenje torej ... o nečem takem gruntam že leta uporabe računanika, ko opažam, kako hitro se mi zagabijo razni blinky guiji in da na koncu uporabljam tiste, ki mi NISO V NAPOTO. E16, xfce, E17 ... v kombinaciji z Opero in sylpheedom so zame perfeknta kombinacija.
SpaWn ::
Ja vista ma nekatere stvari zalo v kurcu. Npr. za nastaviteve ipjev mrežne kartice je potrebno it skoz 3 napotrebne menije, med katerimi en rabi en čas, da se naloži. Pa power menagement je čisto mimo 0 ne dela tkao kot bi moglo. Se bo treba navadit uporabljat search okno za hitr dsotop.
Cokolesnik ::
"je pa res da zgubiš novi search"
Hmm, jaz ga vedno najdem tam, kjer bil na voljo že v Win95 saj govorimo nenazadnje o isti preobleki (Classic): Start/Search/... Menda ne pričakujete prioritetno pozicijo za Search v klasični preobleki? To dobi le Windows Update.
Hmm, jaz ga vedno najdem tam, kjer bil na voljo že v Win95 saj govorimo nenazadnje o isti preobleki (Classic): Start/Search/... Menda ne pričakujete prioritetno pozicijo za Search v klasični preobleki? To dobi le Windows Update.
Uporabniki naj pred pisanjem sporočil uporabljajo iskalnik www.google.com.
Čokolešnik ne vsebuje nobenih aditivov, konzervansov ali umetnih barvil.
Čokolešnik ne vsebuje nobenih aditivov, konzervansov ali umetnih barvil.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Cokolesnik ()
Luka Percic ::
Ne grem nazaj na xp-je, kajti v visti dosežem mape ter nastavitve 2x hitreje.
In to je vse kar šteje.
In to je vse kar šteje.
SXR ::
Vecinoma precej objektivno izmerljive zadeve.
Hehe, testiranje vmesnika == objektivno ?! To je tako kot, če bi jaz rekel, da je ena slika "objektivno" lepša od druge.
Moje subjektivno mnenje .
You can talk rationaly about kernel design, the issue of free-ness is emotional.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: SXR ()
Matek ::
Errr. Niti ne. Ce ti meris cas od klika do trenutka ko se odpre okno/razsiri meni (ne govorim o zamiku zaradi strojne zmogljivosti, ampak o dejansko hardcodanem casu, meni je natempiran, da pocaka tolk in tolk ms, okno rabi nekaj casa za fade-in, vsaj v visti, itd), ni tu nic subjektivnega. Potem kar se tice natancnosti miske - vzameju kup testerjev, prikljucijo isto misko in uporabijo isto podlogo, potem pa testerji opravljajo enake akcije na razlicnih OSih, oni pa merijo, kolikokrat so se zmotili/zgresili klik. Vse skupaj precej objektivno.
Bolje ispasti glup nego iz aviona.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Matek ()
Macker ::
huh, tile komentarji so tudi za anale LOL
kot je ugotovil že matek - brez vezno nabijanje brez vsakega poznavanja, še več, očitno večina sploh ni prebrala, kaj dejansko te analize delajo.
namig: UIF is the resistance imposed upon a user-guided process through the operating system and the way the user interface reacts. In most cases, it has nothing to do with functionality: we use the term User Interface Friction to define the difference in fluidity and productivity that can be observed when running the same program or procedure on different computer systems, or when trying to achieve the goal on two similar digital devices.
kot je ugotovil že matek - brez vezno nabijanje brez vsakega poznavanja, še več, očitno večina sploh ni prebrala, kaj dejansko te analize delajo.
namig: UIF is the resistance imposed upon a user-guided process through the operating system and the way the user interface reacts. In most cases, it has nothing to do with functionality: we use the term User Interface Friction to define the difference in fluidity and productivity that can be observed when running the same program or procedure on different computer systems, or when trying to achieve the goal on two similar digital devices.
Macker ::
"Iz tega testa se ne da sklepat o uporabniški izkušnji."
ah, kje pa... odvečno klikanje, neodziven uporabniški vmesnik, oblikovanje uporabniškega vmesnika...
to z uporabniško izkušnjo nima čisto NIČ
važno je, da grafikulja hitro dela LOL
ah, kje pa... odvečno klikanje, neodziven uporabniški vmesnik, oblikovanje uporabniškega vmesnika...
to z uporabniško izkušnjo nima čisto NIČ
važno je, da grafikulja hitro dela LOL
Macker ::
tistim, ki jih vseeno zanima, zakaj je to pomembno (in ki dejansko berejo preden pišejo) bo prav prišlo tole:
http://tantek.com/log/2007/02.html#d19t...
http://tantek.com/log/2007/02.html#d19t...
lukanium ::
Trde buče ... preberite si poročilo testov, o katerih govori novica.
Kako je lahko razlika v natančnosti opravil z miško posledica miške in predvsem driverjev, če imaš v vseh pogojih ISTO miško in ISTE driverje (+iste uporabnike)?
ne! veliko prej bi rekel, da je stvar miske in predsem driverjev kot vmesnika samega!
Kako je lahko razlika v natančnosti opravil z miško posledica miške in predvsem driverjev, če imaš v vseh pogojih ISTO miško in ISTE driverje (+iste uporabnike)?
When a person can no longer laugh at himself,
it is time for others to laugh at him. [Thomas Szasz]
it is time for others to laugh at him. [Thomas Szasz]
Luka Percic ::
ah, kje pa... odvečno klikanje, neodziven uporabniški vmesnik, oblikovanje uporabniškega vmesnika...
No, meni je uporabniški vmesnik hitrejši, preprostejši, manj odvečnega klikanja, lepši.
(odzivnejši res ni, predvsem zaradi dolgega fade in effekta. Imaš pa občutek da je stvar bolj tekoča zaradi tega.)
SXR ::
Ce ti meris cas od klika do trenutka ko se odpre okno/razsiri meni (ne govorim o zamiku zaradi strojne zmogljivosti, ampak o dejansko hardcodanem casu, meni je natempiran ... itd
Kot si navedel, meni je natempiran, da pocaka tolk in tolk ms - stvar okusa pa tudi stvar nastavitev. Subjektivno je kako si te ms razlagaš (počasno odpiranje menija je denimo za mojega ata zelo uporabno, zame pač ne, konec koncev lahko marsikaj naredim v konzoli, zato je "friction" vse tisto kar je tudi v UI) Testiranje miške: verzije gonilnikov (ja, v poročilu piše da to ni problem in je peoblem v "low-level drivers in OS" - drzna trditev, še posebej zato ker to ne morejo dokazat ), proizvajalec, sistemske nastavitve za gonilnik, itd. kot vidiš ja parametrov in neznank nešteto, če pa se tako dogovoriva, da bova ocenjevala kakšna slika je lepša in to meriva po količini rdeče barve ... potem OK, prav imaš test picture color usage je merilo tega kako lepo zgleda ta slika v moji dnevni sobi.
Sorry, tale user interface friction me je pač spomnil na tiste čase ko smo imeli svetovnega prvaka v računalništvu, zato sem se tudi oglasil.
Sicer pa nisem sam v prepričanju, da ne more bit objektivnega testa o efektivnosti in produktivnosti UI.
Je pa izvirna novica, se strinjam, malo za popestritev.
p.s. Aha, pa še nekaj, če že kdo upoštava take teste, bi jih bilo dobro upoštevat za isti OS, oziroma med različnimi verzijami. Ne moremo namreč pimerjat način dela med Linux, Maci in Windowsi.
You can talk rationaly about kernel design, the issue of free-ness is emotional.
Lion29 ::
@lukanium:
a se ti zajebavas? a mislis, da so lahko isti driverji na razlicnih sistemih? pa ti ves, da vsak OS uporablja drugacne funkcije, naslavlja procesor in spomin drugace, etc. Driverji ne morejo biti enaki! Ce bi bili enaki, bi lahko isti driver za graficno recimo delal enako dobro na linuxu in vshe distrotih, winsih, OS-xu, amigiOS, vseh unixih, freeBSDjih, etc etc
Kako je lahko razlika v natančnosti opravil z miško posledica miške in predvsem driverjev, če imaš v vseh pogojih ISTO miško in ISTE driverje (+iste uporabnike)?
a se ti zajebavas? a mislis, da so lahko isti driverji na razlicnih sistemih? pa ti ves, da vsak OS uporablja drugacne funkcije, naslavlja procesor in spomin drugace, etc. Driverji ne morejo biti enaki! Ce bi bili enaki, bi lahko isti driver za graficno recimo delal enako dobro na linuxu in vshe distrotih, winsih, OS-xu, amigiOS, vseh unixih, freeBSDjih, etc etc
lukanium ::
Dragi Lion, ne, se ne zajebavam. Se pa strinjam, da je bila moja izjava "ISTI driverji" napačna in prenagljena. Še vedno pa imaš pred sabo dejstvo, da so testirali z isto miško na istih uporabnikih. Tega pa nisi komentiral. Sicer pa - tudi če so driverji za različne sisteme glavni vzrok za razlike v merah natančnosti dela z miško, potem lahko to še vedno pripišeš "vmesniku", ki je v tem primeru pravzaprav OS. Saj si sam lepo napisal - "vsak OS uporablja drugacne funkcije, naslavlja procesor in spomin drugace, etc. Driverji ne morejo biti enaki!" - torej se strinjava, da so driverji odvisni od OS-a (oziroma od tega, kar ti omogoča API od OS-a) in tako posredno odražajo "kvaliteto" OS-a ... no, vsaj glede tega, okoli česa se ves čas vrtiva - dela z miško ;)
When a person can no longer laugh at himself,
it is time for others to laugh at him. [Thomas Szasz]
it is time for others to laugh at him. [Thomas Szasz]
Radiant ::
Dejstvo je da je OS Xov vmesnik z vidika navadnega uporabnika DOSTI bol napreden od winsow... vsi ki se niste meli Maca v roki za kak teden tega ne boste razumeli ... odzivnost je v osxu vredu poglihana z GUIjom kar o winsih ne mormo recht .. srotanje diska ipd so stvari ki so nam ki smo vecinoma nucali winse postale navadne in komaj ko prestopis za nekaj casa na nekaj druzga .. recimo Linux ubuntu al debian al SuSE z KDEjom pa Beyrlom ali compizom ko je memory managment porihtan in ti disk ne srota tud ko mas odprtih 25 oken bote vidli zakaj je odzivnost pomembna .. v winsih v takem primeru stisnes in cakas .. da se ti nalozi okno ki je kao odprto .. izrise ... tud na sistemu deemed high end ...
Je pa res da je to subjetkivna stvar okusa in da ni njuno da posameznika srotanje in podobno moti ... men Vistin GUI ni noben napredek od prej aero je neke vrste partial Eyecandy ki kar se preglednosti z Berylom in Compizom na linuxu in osXm ne more niti podrazno konkurirat *zaenkrat bom tu reku ker bo ziher prisu novi plus pack za 50 Zelencev ki bo dodal customizability * .. in ko smo ze pr ta zadnjem kar je recem kar geekom vazno customizability je Beryl trenutno king v mojih oceh folowd by osx pol dugo nic pol pa winsi ... saj ne da so slabi .. samo v primerjavi z ostalimo je vmesnik total neeficienten .. v osnovi workbench kar ni bil slab koncept in iz katerega se je razvilo vse do Win 95 do OS9 ampak po tem je pr ms slo z inovacije na slabo imitacijo kar je skoda ker so razni frameworki in podobna kar v Redmondu napisejo vcasih pravi marvel ... skoda da so z useri zgubili stik pred dolgim casom ...
ampak lets be honest .. the best GUI is still the commandline hehe
Je pa res da je to subjetkivna stvar okusa in da ni njuno da posameznika srotanje in podobno moti ... men Vistin GUI ni noben napredek od prej aero je neke vrste partial Eyecandy ki kar se preglednosti z Berylom in Compizom na linuxu in osXm ne more niti podrazno konkurirat *zaenkrat bom tu reku ker bo ziher prisu novi plus pack za 50 Zelencev ki bo dodal customizability * .. in ko smo ze pr ta zadnjem kar je recem kar geekom vazno customizability je Beryl trenutno king v mojih oceh folowd by osx pol dugo nic pol pa winsi ... saj ne da so slabi .. samo v primerjavi z ostalimo je vmesnik total neeficienten .. v osnovi workbench kar ni bil slab koncept in iz katerega se je razvilo vse do Win 95 do OS9 ampak po tem je pr ms slo z inovacije na slabo imitacijo kar je skoda ker so razni frameworki in podobna kar v Redmondu napisejo vcasih pravi marvel ... skoda da so z useri zgubili stik pred dolgim casom ...
ampak lets be honest .. the best GUI is still the commandline hehe
Looooooka ::
No ja... Men gre se zmer mac os gui se zmer najbl na jetra in je na moji lestvici edn najbl debilnih primerov poskusa manjsanja iqja uporabnika.
Prvo mesto majo se zmer vsi windowsi pred visto... Pol kksn kde pa gnome... Pol command line... Pol mam rezerviranih se par odprtih mest za kksno levo zadevo in pol pride na vrsto macosx.
Na visto se bom pa ze navadu... Mogoce bi mogla manj stvari v novih oknih odpirat ampak un search crap je kr ok.
Prvo mesto majo se zmer vsi windowsi pred visto... Pol kksn kde pa gnome... Pol command line... Pol mam rezerviranih se par odprtih mest za kksno levo zadevo in pol pride na vrsto macosx.
Na visto se bom pa ze navadu... Mogoce bi mogla manj stvari v novih oknih odpirat ampak un search crap je kr ok.
Zgodovina sprememb…
- polepsalo: gzibret ()
MrStein ::
Lion29:
Ne mislim, ampak vem. Isti, ja, do pike isti, driver za misko dela v Windows 2000, XP, 2003 in Vista.
Ampak hej, neki izgovor pa je treba izmislit, a ne ?
a se ti zajebavas? a mislis, da so lahko isti driverji na razlicnih sistemih?
Ne mislim, ampak vem. Isti, ja, do pike isti, driver za misko dela v Windows 2000, XP, 2003 in Vista.
Ampak hej, neki izgovor pa je treba izmislit, a ne ?
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
MrStein ::
Sem sam probal Visto zdaj.
- poooocasneje kot recimo Windows 2003
- nima helpa za neke (stare) stvari, recimo opcije v Control Panel / Folder Options / zavihek View
kaj pomeni "Always Show Menus" recimo ? Ni popup helpa, ni "What's This?" na desni klik, ni ikone s vprasajem na vrhu okna... Odprem rocno help in dam Search za "Always Show Menus" ... nic.
Ce je kdo verjel reklami, bo hudo razocaran.
Ce pa stvar vzames, kot pac aktualno izdajo Windows, pa gre. Ce zanemarimo pocasnost.
(ja, sem izklopil sminko; ja, imam drivere)
(gre sicer za poganjanje v VirtualBox, Vista ima na voljo 1 GB RAM-a, Windows 2003 pa le 128 MB, pa ga "sisa" za malo malco)
- poooocasneje kot recimo Windows 2003
- nima helpa za neke (stare) stvari, recimo opcije v Control Panel / Folder Options / zavihek View
kaj pomeni "Always Show Menus" recimo ? Ni popup helpa, ni "What's This?" na desni klik, ni ikone s vprasajem na vrhu okna... Odprem rocno help in dam Search za "Always Show Menus" ... nic.
Ce je kdo verjel reklami, bo hudo razocaran.
Ce pa stvar vzames, kot pac aktualno izdajo Windows, pa gre. Ce zanemarimo pocasnost.
(ja, sem izklopil sminko; ja, imam drivere)
(gre sicer za poganjanje v VirtualBox, Vista ima na voljo 1 GB RAM-a, Windows 2003 pa le 128 MB, pa ga "sisa" za malo malco)
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
krneki0001 ::
Jedro 2003 je itak pojem zase, za moje pojme je to eden izmed najboljših microsoftovih produktov. Ampak v visti pa so to jedro zasvinjali z neuporabnimi bedarijami in je zato počasno in požrešno.
Cokolesnik ::
nebivedu: a pol naj počakamo z winxp do naslednika viste ?
Uporabniki naj pred pisanjem sporočil uporabljajo iskalnik www.google.com.
Čokolešnik ne vsebuje nobenih aditivov, konzervansov ali umetnih barvil.
Čokolešnik ne vsebuje nobenih aditivov, konzervansov ali umetnih barvil.
MrStein ::
Ne, vzami 2003, ki je ze stiri leta na voljo
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Mavrik ::
Še boljše! Inštaliraj Win 2000. Troši manj resoursev. Ali pa kar 95, dela še na slabših sistemih. Da ne govorim o DOSu.
The truth is rarely pure and never simple.
MrStein ::
Ah, govori nekdo, ki še v življenju ni videl Windows 2003.
Nič, vzamem nazaj zgornjo izjavo (itak je smajli zraven), da se ne razvname debata o oslovi senci ...
Nič, vzamem nazaj zgornjo izjavo (itak je smajli zraven), da se ne razvname debata o oslovi senci ...
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Cokolesnik ::
Mavrik: roko na srce, ampak potem nimam programov, ki bi delovali v vedno starejših različicah OS-jev, tako da je Win2003 minimum in je treba presoditi uporabo od tega produkta dalje.
Uporabniki naj pred pisanjem sporočil uporabljajo iskalnik www.google.com.
Čokolešnik ne vsebuje nobenih aditivov, konzervansov ali umetnih barvil.
Čokolešnik ne vsebuje nobenih aditivov, konzervansov ali umetnih barvil.
sm0key ::
Vi uporabljate W2003? A ne obstaja samo kot Server varianta? Je že kdo uporabljal W2003 za naprimer MIDI, audio in grafiko? kak se obnese?
p.s. sorry za rahel oftopik
edit: typo
p.s. sorry za rahel oftopik
edit: typo
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: sm0key ()
MrStein ::
win2003 zna vse kaj zna XP, pa še precej več.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | ASUS trdi, da je Apple Tablet PC zelo resničenOddelek: Novice / Apple iPhone/iPad/iPod | 4190 (3955) | iveco18 |
» | Vista slaba v UIF testih (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Ostala programska oprema | 9225 (6229) | MrStein |
» | Grafični pogon v Windows Vista ne bo sestavni del jedra (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Operacijski sistemi | 8036 (5817) | simnov |
» | Gimp 2.0!Oddelek: Novice / Ostala programska oprema | 5666 (5666) | ghaefb |