» »

strani: 1 2 3 4 5

Shegevara ::

Igrce, directx, itd je za otroke..


in.. ja, otroci so pa marsovci, kaj?

Vlady ::

@CoolBits, kako si me nasmeju... koliko folka nad 20 let še vedno špila igrce, če ne drugega, saj najbolj znane naslove. In ne reci, da nikoli sam ne špilaš vsaj minolovca ali kaj podobnega, kar imaš vgrajeno v OS. :\ In da ne omenjam, kaki denarji se obračajo v tej industriji, in da ne pomislim na kake zanimive simulacije, ki so jih marsikje uporabili za učenje voznikov, pilotov, itd., Seveda so jih predelali, ampak so jih uporabili. Recimo MS Flight Simlulator. Kar nekaj pilotov se je na njem učilo osnov. Poznam kar nekaj 50-letnikov in +, ki imajo doma PC ali konzolo, kjer nabijajo igre vsaj med vikendom. Torej smo tudi vsi game developerji froci, ki nimamo kaj bolj pametnega poet, kot pisati igrce in jih igrati??? Yeah cool man. Samo povem ti, da brez igračkalske industrije hardware nikoli nebi toliko napredoval kot je. Vsaj kar se tiče RAM-a, grafičnih kartic, procesorjev, matičnih,... Da ne omenim koliko novih pogonov in algoritmov je bilo razvitih med razvijanjem samih iger.
"Lotereya - naibolee točnyj sposob učeta količestva optimistov"

CoolBits ::

No narobe sem se izrazil... tud sam zaigram kako igro na OSX-u, morda 1uro/mesec prey,ut2004,quake4.
Directx je samo vezanje uporabnikov na windows in ustvarjanje monopola, večina večjih "resnih" motorjev za renderiranje uporablja OpenGL in so prenešeni tudi v druge sisteme, ne sam windows.
Je pa tud res, da ima windows veliko uporabnikov prav zaradi tega...igrc...
Če bi blo enako število igrc za druge sisteme, kot jih je za win a bi blo še toliko uporabnikov na win? Mal dvomim.
Vse se vrti okrog denarja in molzenja uporabnikov... samo pokažeš eno slikco iz prihajajoče igre in se že kupujejo nove grafične z dx10...:\

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: CoolBits ()

trnvpeti ::

ni nic narobe ce molzejo :)
pac, sej se vsak sam odloci , kaj bo imel
lahko tudi linux uporabljas, nihce ti ne brani
za igre si pa kupis konzolo
recimo, predlog
sam povedati hocem , da imas izbiro

CoolBits ::

Ja še dobro da imamo izbiro :)
Še to da povem... govori se, da bojo v visti okrnili podporo OpenGL... tko, da bojo kake igre z tem motorjem slabše delovale in te spet posredno posiljevali k directx-u... mislim developerje za igre... sramota :\ OpenGL ima zelo velik potencial...

barbarpapa1 ::

Pozdrav

Če mislijo okrniti OpenGL v Visti, ali bomo morali potem uporabniki 3D CAD aplikacij migrirati na drugi OS? Mislim, da so vse 3D CAD aplikacije na OpenGL-ju. Da bi pa zaradi tega šli na direct X pa ni najbolj verjetno, saj so ti sistemi vsi dostopni na Win kot tudi Nix platformah in bi to dodatno zakompliciralo razvoj teh aplikacij.

LP

Jože

Roadkill ::

Fajn bi blo, ampak si tudi MS ne more kar tako enostavno privoščit take svobode.
Konec koncev, bi jih to verjetno stalo precej uporabnikov. celo takih, ki so dejansko kdaj plačali za licenco.
Ü

kriko1 ::

Nekje sem že videl benchmarke, ko opengl dela bolj počasi v visti kot v xp, samo ni bilo govora o nobeni okrnjenosti, je pa bila razlika sicer opazna.

Sedaj nimam linka pri roki.

MasterBlaster ::

OpenGL v Visti je, samo je interpretiran preko DirectX-a.
Tk je pa pika .

Shegevara ::

"Vista's content protection mechanism only allows protected content to be sent
over interfaces that also have content-protection facilities built in.
Currently the most common high-end audio output interface is S/PDIF
(Sony/Philips Digital Interface Format). Most newer audio cards, for example,
feature TOSlink digital optical output for high-quality sound reproduction,
and even the latest crop of motherboards with integrated audio provide at
least coax (and often optical) digital output. Since S/PDIF doesn't provide
any content protection, Vista requires that it be disabled when playing
protected content [Note E]. In other words if you've sunk a pile of money
into a high-end audio setup fed from an S/PDIF digital output, you won't be
able to use it with protected content.

Say you've just bought Pink Floyd's "The Dark Side of the Moon", released as a
Super Audio CD (SACD) in its 30th anniversary edition in 2003, and you want to
play it under Vista. Since the S/PDIF link to your amplifier/speakers is
regarded as insecure for playing the SA content, Vista disables it, and you
end up hearing a performance by Marcel Marceau instead of Pink Floyd."

Basically, anything "unrecognized" that the user attempts to transfer over
an "unprotected" interface on Windows Vista--whether it be streaming files across a network or
simply music through an audio cable--will cause the entire system to
clamp down and revoke device privileges, turning a given piece of
hardware into a giant paperweight.

Simply
put, say goodbye to all your third-party applications, indie music, and
everything you've ever downloaded using a peer-to-peer client.

Guys
and gals, be smart. Use abstinence. Refrain from using Windows Vista,
no matter how shiny those DirectX 10 games might look.

I copied and pasted it, from another forum, but it deserves to be read here in the proper forum, it seems very plausible and interesting, anyone with windows vista say otherwise...

-----------------------------------------------------------------------------------------

edini moj razlog zakaj visti NE!

opeter ::

Off-topic:

CoolBits, a ti že igraš Prey? Pa kje si ga dobil? Jaz sem tudi iskal, ampak na Aspyre-ovi strani piše, da bo komaj zdaj-zdaj izšel... :|

Informacija za vse ostale: imamo večino večjih naslovov sportane na Mac-a (C&C Generals, Warcraft serija, celotna zbirka Star Wars iger, Doom 3, Quake 4, Unreal Tournament serija, Clive Barkers Undying, Age of Empires, Age of Mithology, Call of Duty serija, Civilization serija...).
Večina iger, ki so bile izdelalne na osnovi Quake 3/Doom 3 motorju so bile že portane za Mac oz. so v izdelavi npr. Prey... pa dosti drugih, manjših - npr. Gamehouse games, Alawar, pa še bi se našlo).
Hrabri mišek - www.dangermouse.org
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j

CoolBits ::

Mavrik ::

Problem z OpenGLom v Visti je samo v primerih ko le-ta laufa v oknu in bi moral biti prikazan skupaj z Aerotom.

Rešitev je preprosta: tisto okno nima Aero bombončkov.
The truth is rarely pure and never simple.

Radiant ::

I agree with MedoPu...

DRM infestes content company ridded stuff stays out of my life ... and out of my systems . MS se je za to implementacijo odlocu z prav tega stalisca ker hocejo delno postat content provider ala big5 .

Poleg tega pa da bi za takega trojanskega konja zapakanega v nekem lepem kao novem GUIju se placal !!! Im not dumm... nebon kupo 4 jedernega cpuja zato da mi bota 2 jedra fasite spilala po domace povedano pa pravla kaj lahko delam z svojim zelezjem kaj pa ne ...besides workin with linux is so much fun :D :D :D

Za igrce pa misim da mam na vseh konzolicah pa tud na pcju se tolk stuffa ko ga dejansko nisn skoz prespilal da je dovol se za naslednjih 10 let lol

Vlady ::

Ja pa directX je 10x boljši kot openGL. Da ne omenjam .NET platforme, kjer se da delati čudeže z directX-om. In še kot remind. directX je že 10. različica zunaj, openGL, mislim da je 2. ali pa že 3. DirectX je svetlobna leta pred openGL-om, vsaj kar se tiče tehnologije in enostavnosti. Da ne omenjam direct Sound, Input, Network, kjer tega pri openGL nimaš. GL je samo knjižnica za grafiko. Kje je pa zvok in input???? To moraš pa posebej imet openAL, input pa po možnosti sam implementirat. Torej, zakaj uporabljati openGL za izdelovanje iger za winse? GL je uporaben za kake programe kot so CAD/CAM in enostavnejše igre.
"Lotereya - naibolee točnyj sposob učeta količestva optimistov"

MrStein ::

Vlady:
directX je že 10. različica zunaj, openGL, mislim da je 2. ali pa že 3.

Torej ce se bo naslednja verzija OpenGL imenovala "version 10000" potem bos dozivljal veckratne orgazme ?
DX verzijo vsako leto povecajo za ena, OpenGL pa za 0.1.
Razen tega je D3D do verzije 5 ali 6 bil vic. (OGL pa je ze deloval leta pred tem. Ne le deloval, bil (in se vedno) je industrijski standard).

In ja, GL pomeni Graphic Library, torej primerjava z DirectSound je kot primerjava jabolk s predlanskim snegom.
Teštiram če delaž - umlaut dela: ä ?

Kenpachi ::

Ja, malce je jeba, ker v Visti OGL teče samo emulirano... Recimo pri ET ni toliko velik performance impact, pri novejših igrah (recimo FarCry) pa je že malo bolj kritično. Tudi meni ni všeč preveč zatiranje odprte kode.

CoolBits ::

Vlady: Ti priporočam, da raje vprašaš kakega razvijalca iger za katero knjižnico je lažje programirat igro...dx ali OGL preden govoriš take.
OpenGL je obstajal, ko DX-a sploh še ni blo... se je razvijal in se še vedno razvija... za dx-om pa prav nič ne zaostaja v funkcijah kar se tiče grafike oz prej bi rekel ravno nasprotno... Ampak to naj pove raje kak developer.

Link
Link1 Link2

Vlady ::

DX 10 ima veliko podprtih strojnih funkcij, o katerih lahko OGL samo sanja. Da ne omenjam objektnega programiranja, ki je 10x lažje od kakega C ali še bolj zastarelega jezika izpred >15let. Sam uporabljam oboje, tako OGL in DX in vem da je z OGL veliko težje delat, kot z DX. Z OGL-om delam preko druge knjižnice, v Javi in se mi ni treba veliko preveč ukvarjat z OGL. Mogoče moram tu pa tam implementirat kako foro za izrisovanje. Aja, OGL ima veliko problemov z 2D izrisovanjem, vsaj kar se tiče osnovnih oblik, da ne omenjam da AA za kake črte in kroge sploh ne pozna. :\ Tak da softwersko uporabljam AA od Jave, kar pomeni, da osnovnih oblik sploh ne morem rendirat preko OGL. DX ponuja vse v enem. C# je zelo podoben javi, je objekten in je najbolj izi jezik iz družine C.

In DX 9, je bil več kot eno leto zunaj, in ne niso povečali vsako leto za 1, ampak je bilo pri 9-ki in 8-ki povečevanje za 0.1. Sicer pa, zalaufaj kak benchmark z OGL in DX-om, pa boš videl razliko, še posebej z nvidiinimi karticami.
"Lotereya - naibolee točnyj sposob učeta količestva optimistov"

Lamur De Zur ::

GL je uporaben za kake programe kot so CAD/CAM in enostavnejše igre.

To pa res ja... zato pa Carmack naprimer dela ne OpenGLju...

Poldi112 ::

Glede na zadnjo novico tu, kjer je bil linkan interview, sem bral da je precej naklonjen Directx-u in da ga uporablja. Čeprav mi ni bilo čisto jasno ali potem uporblja oba, ker na linux-u vse njegove igre delujejo.
-------------------------------------------------
Nočem foto avatarja. Hočem risan avatar.
-------------------------------------------------

SmeskoSnezak ::

Vzemte zadnega Jokerja v roke. Windows Vista je ql. :8)
@ Pusti soncu v srce... @

MrStein ::

Vlady:
ne niso povečali vsako leto za 1,

DirectX se je pojavil leta 1995. Po desetih letih ima stevilko 10. You do the math.
Teštiram če delaž - umlaut dela: ä ?

darkolord ::

Verzije 4 ni bilo, tako da bi zdaj (leto 2007, ding ding) morala bit že 14 :)
spamtrap@hokej.si
spamtrap@gettymobile.si

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: darkolord ()

MrStein ::

Ah, celo po dva so povecevali ?
My point exactly.
Teštiram če delaž - umlaut dela: ä ?

Shegevara ::

al jih pa releasali več na leto

Vlady ::

Ja več jih je bilo na leto, to je res, ampak to pomeni, da so vsaj delali na tem. No vseeno, OGL je kako leto ali dve za DX-om, vsaj kar se tiče podpore novih funkcij, ki jih podpirajo nove grafe. Večina špilov je pisanih s pomočjo DX-a, in DX je vsaj zame, ki nisem sado-mazo veliko lažji za programirat, ker se da pisat igre v C#, ki je zelo easy jezik. Meni je važno, da OS ima DX in ne OGL. Sicer pa sem na tistih treh linkih zasledil slike izrisane s pomočjo DX9 in DX10 in je napredek med 9 in 10 vezijo zeeeeeeeeelooooo občuten in viden. Bi rad videl kake take slike izrisane s pomočjo OGL. Ja čez mogoče kako leto ali dve. >:D :D In kot sem že rekel, DX je knjižnica, ki vsebuje vse dele: video, zvok in input. OGL ima samo video. To je velik minus za OGl, vsaj lahko recimo samo z DX-om narediš celotno igro. Pri OGL pa moraš iskati dodatne knjižnice in potem še molit, da bo zadeva kompatibilna. In potem smo spet pri OS-u, kjer ugotovimo, da se pri winsih in njegovih pritiklinah ni potrebno bati za to, da kaj ne bo delovalo zaradi nekompatibilnosti. Torej windows ima prednost in je boljši. če vam drugim ni, pa uporabljajte drug OS in ni treba tukaj pljuvati čez nekaj, kar sploh ne poznate oz. ne znate uporabljat.
"Lotereya - naibolee točnyj sposob učeta količestva optimistov"

kriko1 ::

Vlady: če bi zaprav pogledal tisti link, bi videl da se da isto naredit z dx9 in OGL. Tam kjer je slikca z „DX9“ so samo znižani detajli (marketing) - v bistvu se da isto stvar naredit z dx8 , poglej si komentarje developerjev - no, ja sej kot developer verjetno bi tole že mogu vedet ;)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kriko1 ()

CoolBits ::

Meni osebno lepše zgledajo igre narejene v OGL... recimo doom3 pa prey...
Na PC sem poizkusil UT2004, ki ima možnost izbire dx ali ogl in pri ogl je pri isti kvaliteti slike delovalo hitreje kot na dx-u... na nvidii... tko da res dvomim v dx. :)

@LOL ::

To se tebi samo zdi. Verjetno placebo efekt če uproabljaš OpenGL
Hippy: The Doors?
Geek: The Windows!

MrStein ::

CoolBits, daj kaki merilec FPS (Fraps ?) in screenshot, ker drugace bos veljal le za heretika/laznivca. ;)
Teštiram če delaž - umlaut dela: ä ?

CoolBits ::

Ni mi potrebno nič dokazovati, ker sem samo podal svoje mnenje... sem pa pobrskal malo.
Klik

Pa še neki glede viste Klik

edit: Na kratko iz linka...
MS onemogoča OGL oz OGL be tekel v emulaciji preko DX-a in s tem bo slabši performance...
To pa ker OGL in DX hkrat NE MORE delat na visti!???
Možen scenarij za prihodnost je pa tko... razvijalci za igre bojo počasi prešli na DX, OGL podpora v grafičnih karticah ne bo več potrebna.
DX dela sam na windows se pravi 3D pospeševanje sam na MS os-u... ??
Ne verjamem, da si kdo želi tega, ker če ni konkurence ga vsi uporabniki naj****o.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: CoolBits ()

noraguta ::

icd teče na visti povsem normalno , le v spregi z aerotom zaenkrat še ne. je pa delež aplikacij dx primerljiv z ogl ekvivalentom , tudi compiz in derivati ne omogočajo dx aplikacij v oknu. bog nedaj šele kriplOSX kateri sploh ne podpira nikakršnih DX aplikacij in je najslabši od vsega.
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!

barbarpapa1 ::

Pozdrav

Iz napisanega sklepam, da je izbor Viste kot OS za 3D MCAD delovno postajo (za uporabo Pro/Engineer Wildfire in Unigraphics NX programske opreme) v tem trenutku neoptimalna odločitev. Torej je bolje, da še zaenkrat ostanemo na XP-jih?

LP

Jože

noraguta ::

barby
http://www.solidworks.com/pages/product...
po moje set pa ne mudi šaltat. pol leta testinga lohk drugi opravjo namesto tebe, razen če nis developer.
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!

barbarpapa1 ::

Večer....

SolidWorks je itak "Windows Based" aplikacija, ki dela samo na winsih, tak da so lahko komot na Direct X. Sprašujem bolj zato, ker bomo kupili dve novi delovni postaji, pa nam bodo sigurno visto ponujali. Itak prehod na nove verzije programske opreme naredimo šele, ko je nujno potrebno (Iskušnje iz preteklosti pač). Nič, bomo XP-je zahtevali (Se pa pri postaji za Pro/E Wildfire igram tudi z mislijo na Linux)

Nočko

Jože

MrStein ::

Se razlogi za prehod na Visto :
- upam, da se tam ne bo resolucija desktopa spremenila, ko bom zakljucil full-screen 3D igro
- ce pa, pa upam, da bom resolucijo lahko nazaj popravil brez reboot-a
- in upam, da se v postopku ne bodo premetale ikona na dekstopu
Teštiram če delaž - umlaut dela: ä ?

CoolBits ::

Upanje vedno ostane zadnje... kar tako naprej... :D

darkolord ::

MrStein :D :D :D :D ti maš skozi neke... posebne probleme :)
spamtrap@hokej.si
spamtrap@gettymobile.si

jype ::

Ampak ta problem je kr realno zoprn. Ljudje si praviloma intuitivno uredijo ikonce po namizju, potem pa priklopijo en X display in ikonce grejo po svoje gor pa dol.

Tega tudi Apple še ni rešil...

Jaz sem si napisal patch za KDE 3, ampak je blazno grd, sem pa postal idejo naokoli. Upam, da bo KDE 4 to implementiral (desktop grid scaling).

Tr0n ::

Resitev: prazen in cist desktop brez ene same ikone.

That's how I do it. :)

zee ::

@Tr0n: me to! Nice & Clean.
zee
Linux: Be Root, Windows: Re Boot
erwin3: Dual Xeon X5650, 32 GB RAM, 14 TB HDD

Poldi112 ::

Ideja je da je usefull. Razen če imaš računalnik samo za gledat.
-------------------------------------------------
Nočem foto avatarja. Hočem risan avatar.
-------------------------------------------------

noraguta ::

coolbits:
Še to da povem... govori se, da bojo v visti okrnili podporo OpenGL... tko, da bojo kake igre z tem motorjem slabše delovale in te spet posredno posiljevali k directx-u... mislim developerje za igre... sramota OpenGL ima zelo velik potencial...



kar se govori so babje čenče , icd opengl mora imeti samo za visto prilagojen drive(xp-jev je omejen na nesodelovanje z aerotom). z vista icd driverjem pa povsem normalno uporabljaš opengl in aero skupaj. precej čenčaš in malo veš , tipično ja apple uporabnike kateri ponavadi niso preveč tehnično podkovani. raje se loti kreative kot pa , da neosnovano blatiš korporacije.
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!

Lamur De Zur ::

Off-topic: Korporacije si pa res ne zaslužijo, da bi jih blatili! >:D

noraguta ::

off topic: nevem zakaj se bedast režiš?
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!

barbarpapa1 ::

Pozdravljeni

Sem na Tom's hardware guide našel primerjalni test XP versus Vista. Po rezultatih,, ki so tam prikazani, je Vista trenutno katatsrofalna za 3D Cad uporabnike.

Tom's hardware CAD test 1

Tom's hardware CAD test 2

Celo SolidWorks, ki je certificiran za Visto, ima katastrofalno slabe rezultate. Torej ostajamo na XP jih in W2K, dokler Viste tozadevno ne porihtajo (Tisti, ki uporabljamo Pro/E pa lahko razmišljamo tudi o Linuxu)

LP

Jože

Trinitron ::

Vista ima probleme samo z OpenGL grafiko in zato seveda tudi z vemi programi, ki delujejo v OpenGL (pri DirectX bistvenih upočasnitev ni opazit). Takih programov pa je malo, zato ne vidim kakšne posebne ovire za prehod na nov operacijski sistem (jaz visto uporabljam kot primarni sistem že dober mesec).

Seveda je zgodba drugačna pri tistih ljudjeh katerih delo temelji na OpenGL...

jan01 ::

Vlady ::

Zanimivo, še posebej tole:
Making games that use OpenGL while using the non-Direct3D portion of the DirectX API is no more difficult than making a game using all of the DirectX API. The decision to use Direct3D over OpenGL was made from simple pragmatism: in those days, OpenGL implementations were difficult to work with. Writing an OpenGL implementation requires implementing every feature of OpenGL, even if the hardware doesn't support it. If the hardware can't do it, you have to write a software rasterizer that can handle that feature.

Večina je to to, o čemer sem govoril.
"Lotereya - naibolee točnyj sposob učeta količestva optimistov"
strani: 1 2 3 4 5


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Microsoft povečal dobiček

Oddelek: Novice / Rezultati
182560 (1573) Icematxyz
»

Sony še vedno v rdečem

Oddelek: Novice / Rezultati
161955 (1542) jype
»

Microsoft: 96 odstotkov netbookov teče na Windows (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Novice / Operacijski sistemi
1085947 (3518) Matthai
»

Microsoft z visoko prodajo Viste, Offica in igre Halo 3 (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Rezultati
593171 (3170) borchi
»

Microsoftov boj proti piratstvu (in za večji dobiček) - po WGA zdaj še OGA (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Avtorsko pravo
765598 (3267) M.B.

Več podobnih tem