Reuters - Reuters poroča, da naj bi Intel v kratkem prevzel nVidio. S tem bi se Intel odločil za podoben korak kot njegov konkurent AMD, ki je poleti prevzel proizvajalca grafičnih kartic ATI. Tiskovna predstavnica Intela govorice o nakupu nVidie ni želela komentirati, medtem ko tiskovni predstavnik slednje ni bil dosegljiv, dodaja Reuters. Po nekaterih špekulacijah naj bi Intel prevzem nVidie napovedal že nocoj.
Več na Reutersu.
Novice » Nakupi / združitve / propadi » Bo Intel prevzel nVidio?
sirotka ::
Krasnu, sm da jebe*o, cene naj pa padajo, pa bo finu fajn. Sam intel+nvidia bo pa res orenk huda naveza, majo večinski delež med grafikam in med proci...
Roadkill ::
BASH knows (dva meseca star post):
svinx: yknow when you go to a party, and everyones hooked up except one guy and one girl
svinx: and so they look at each other like.. do we have to?
svinx: intel & nvidia must be lookin at each other like that right now
svinx: yknow when you go to a party, and everyones hooked up except one guy and one girl
svinx: and so they look at each other like.. do we have to?
svinx: intel & nvidia must be lookin at each other like that right now
Ü
dustphoenix ::
Ni bla to logična poteza za kontrirat AMD - ATi?
Čeprav bi raje videl AMD - nVIDIA...
Čeprav bi raje videl AMD - nVIDIA...
radiator ::
Ja potem zgleda da res lahko pozabimo na druge čipsete. Kaj se bo te zgodilo če bo se ta združitev zgodila in bo Intel/nVidia ukinil čipsete za AMD tako kot se zdaj dogaja pri ATi-ju za Intel-e.
Hm? Meni se zdi da taka združenja nič kaj pozitivno ne vplivajo na nas smrtnike. Pa če že bi jaz tudi raje videl Intel - ATi ampak za to je že prepozno... Mogoče pa bosta SiS in VIA spet zaživela
Hm? Meni se zdi da taka združenja nič kaj pozitivno ne vplivajo na nas smrtnike. Pa če že bi jaz tudi raje videl Intel - ATi ampak za to je že prepozno... Mogoče pa bosta SiS in VIA spet zaživela
Kaj je jutri že bilo?
Poldi112 ::
Dvomim da je tole res. Intel zadnje čase klesti stroške z odpuščanji. Poleg tega mu verjento ne bi dovolili nakupa. Pa tudi če bi šlo skozi bi verjento pol inženirjev pobegnilo drugam. Sploh ti pri nvidii hitro gredo in naredijo novo firmo.
Where all think alike, no one thinks very much.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.
3p ::
sirotka: nvidia nima večine trga pri grafičnih...
Drugače pa (sicer pričakovano pa vseeno). Ampak ne vem, če bo to dobro za nas, kupce. Bi bil čas, da se kdo novi od nekod pojavi (samo malo verjetno).
Drugače pa (sicer pričakovano pa vseeno). Ampak ne vem, če bo to dobro za nas, kupce. Bi bil čas, da se kdo novi od nekod pojavi (samo malo verjetno).
Dr_M ::
to za nas kupce ni uredu. nikakor.
ce bo intel ukinil nforce, potem AMD ostane brez dobrih chipsetov. da bi pa potem kupil intela zarad tega? over my dead body.
ce bo intel ukinil nforce, potem AMD ostane brez dobrih chipsetov. da bi pa potem kupil intela zarad tega? over my dead body.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
Senitel ::
Točn tko, NVIDIA nima večine pri celotni pogači grafičnih kartic. Intel jo ima, tako da lahko morebitna združitev ali prevzem kaj hitro padeta na kakšnih protimonopolnih zakonih. Poleg tega, dvomim da so šefi pripravljeni prodat NVIDI-jo...
Gregor P ::
Kakorkoli že, te govorice so vplivale na ceno delnic Nvidie:
Vir: Reuters
"On the Nasdaq, Nvidia Corp. shares shot up 9.8 percent, or $2.78, to $31.08 amid speculation the graphics chip maker could be acquired by Intel Corp."
Vir: Reuters
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
zbogi ::
samo razlika me Atijem in NVidijo je ta, da je ati mali, in takrat je njegova vrednost bila zelo nizka, pri NVidiji kukr vem ni tako, je pa dandanes vse možno.
Member of OC-Lab Team
http://www.oc-lab.si/
http://www.oc-lab.si/
papameneger ::
Bomo pa morali mi narditi eno firmo kjer bodo samo slovenci not
To so same lazi ker ne vejo kam z dnarjem pol pa nekaj samo kupujejo namest da bi cene znizal
lp
To so same lazi ker ne vejo kam z dnarjem pol pa nekaj samo kupujejo namest da bi cene znizal
lp
Zgodovina sprememb…
- spremenil: papameneger ()
jinzo ::
Bi pa imela tale poteza tudi kakšno dobro plat. Glede na to da se Intel nagiba k Opensourc-u ( izdali so par svojih drajverjev kot open source etc... ) bi lahko mogoče dočakali da bi nVidia svoje drajverje "pokazala" javnosti. Kar bi prineslo zelo velik napredek glede grafičnih drajverjev v *nix sistemih. ( Glede na to da so že sedaj opensource nv drajverji za nvidiine kartice solidni... )
nodes ::
nVidia mora k Intelu čim hitreje, da njeni lastniki istržijo maximum..Intel k združitvi sili tudi prejšnja združitev AMD-TI, ker v IT industriji ni spanja. gre pa k integraciji
Opensourca pa ne bo..ne verjamem
Opensourca pa ne bo..ne verjamem
sirotka ::
3p, nvidia nima, samo ma pa intel zato nad 50% tržni delež, pa magari integrirane...;)
Drugač do zdaj sm biu za AMD+Nvidia, samo glede na nove proce, bom šel na Intel-nvidia...
Drugač do zdaj sm biu za AMD+Nvidia, samo glede na nove proce, bom šel na Intel-nvidia...
desperados ::
Oxygenium se strinjam če in samo če bi se drajverji odprli je to dobro za nas, drugače pa bomo potegnili takratko,...
Sploh pa tehnologija grafičnih kartic je zelo napredovala in jim procesorji skoraj ne sledijo več z integracijo čimvečih komponent na en čip pa seveda pridobiš na hitosti.
Se mi pa zdi da prihaja do velikih trenj in bo kmalu počilo, le kaj bo ratalo:)
Hm nenavadno, kako se je v mojh računalnikih vse porihtalo po tržni niši, najprej nvidia+intel, potem ati + amd sedaj pa intel + intel, le kaj še prihaja upam da kaj novega ( morda ibm+??? )
Sploh pa tehnologija grafičnih kartic je zelo napredovala in jim procesorji skoraj ne sledijo več z integracijo čimvečih komponent na en čip pa seveda pridobiš na hitosti.
Se mi pa zdi da prihaja do velikih trenj in bo kmalu počilo, le kaj bo ratalo:)
Hm nenavadno, kako se je v mojh računalnikih vse porihtalo po tržni niši, najprej nvidia+intel, potem ati + amd sedaj pa intel + intel, le kaj še prihaja upam da kaj novega ( morda ibm+??? )
Zgodovina sprememb…
- spremenil: desperados ()
roli ::
Hihi še kaj.Naveza AMD in ATI mi je zelo všeč.Torej vem,da ne bom ravno kupoval drugega tabora.
http://www.r00li.com
m0LN4r ::
te naveze bodo imele najsabše posledice za tiste najmanjše proizvajalce VIA, matrox. itd.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Gregor P ::
Meni so sicer ta združevanja (beri: omejevanja izbire) prava nočna mora za potrošnike
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Tear_DR0P ::
v bistvu bi tak prevzem škodil AMDju, ker bi ostal brez nForce vezij
drug vidik je pa ta, da mogoče planirata tako AMD kot intel ukinat grafične kartice in dat vse v en multicore procesor? - vem da je ideja utopična ampak možna - konkurenco je treba pojest ko je še sveža
drug vidik je pa ta, da mogoče planirata tako AMD kot intel ukinat grafične kartice in dat vse v en multicore procesor? - vem da je ideja utopična ampak možna - konkurenco je treba pojest ko je še sveža
"Figures don't lie, but liars figure."
Samuel Clemens aka Mark Twain
Samuel Clemens aka Mark Twain
LedStorm+++ ::
Kaj čmo, novi cajti in nove priložnosti... Konc koncev je tud Vista in njegov dx10 neki novga. Naj se začnejo igre...
Pingvin :-)
Markoff ::
Če nič drugega, bodo nekateri fanboyi vsaj za nekaj mesecev utihnili, dokler ne najdejo "prave" poti (A+A ali I+N).
Sicer pa jaz vidim zadevo malce bolj pragmatično: večjedrni procesorji v večini računalnikov zehajo in več, kot je jeder, manj so izkoriščena. No, vsaj v naslednjih nekaj letih, dokler se arhitekutra programske opreme ne prilagodi novim zmožnostim. Kaj torej narediti v vmesnem času? Tear Drop pravilno ugotavlja, da je integracija GPU v CPU ena od smiselnih poti - predvsem zaradi konkurence, delno pa tudi zaradi upravičenosti v razvoj večjedrnih CPUjev. Saj poznamo tisto, kaj nam bo več kot 640k in podobne izjave, a dejansko: le kaj ti bo zmogljivost nekdanjih superračunalnikov, če le-ti zehajo? Vsi pač ne kupujejo zmogljivejših CPUjev zaradi Foldinga. Nekaj morajo vse te dodatne zmogljivosti početi in le kaj danes poganja nove zahteve po računski moči, če ne igre? Evo, z integracijo ubiješ več muh na en mah:
- ubijaš konkurenco
- vstopiš na trg, kjer si bil manj prisoten (bolj velja za AMD, pa tudi Intel nima ravno strašanskih dobičkov z integriranimi karticami, tržni delež se, kolikor se spomnim, nanaša na prodano količino, ne na prodano vrednost)
- ker zadeve integriraš, potrebuješ bistveno manj arhitektov kot za dve ločeni firmi skupaj (1+1 je torej 1,5), ergo nižji stroški razvoja
- poenostavljen in drugačen prihodnji razvoj, saj lahko jedra tudi (delno) specializiraš - le zakaj bi vsa jedra omogočala izvajanje vseh ukazov, če jih lahko vsaj delno specializiraš (zaradi različne količine izvajanja različnih ukazov ti popolna specializacija seveda postavlja grozljiva ozka grla) - v 8-jedrnem procesorju bi imel 2, ki omogočata vse ukaze, 4, ki so specializirana za grafične ukaze in 2, ki sta nekoliko bolj specializirana za FPU pa še kakšen xPU)
- poenostavitev nakupa za uporabnika - kupci bodo sedaj bolj posegali po višjem rangu procesorjev, saj bo to hkrati pomenilo tudi boljše zmogljivosti v igrah - NEZANEMARLJIVO dejstvo!
In nenazadnje: nekoč je bila grafika le čip, integriran na matični plošči (vse do Herculesa, ki je bila praktično prva prava ločena grafa) in nismo poznali več proizvajalcev za CPU in GPU. Oziroma, če se izrazim drugače, proizvajalci so morda že bili različni, a tisti, ki so računalnike sestavljali in prodajali (Spectrum, Amstrad, Amiga, ...), so to delali praktično samo pod eno blagovno znamko (pri Amigi ni bilo vedno čisto tako, a pustimo detajle). Le zakaj si predstavljati prihodnost bistveno drugače kot preteklost? Stari koncepti so danes spet oživljani, tako da me ne bi čudil konec GPUjev kot samostojnih enot as we know them.
Sicer pa jaz vidim zadevo malce bolj pragmatično: večjedrni procesorji v večini računalnikov zehajo in več, kot je jeder, manj so izkoriščena. No, vsaj v naslednjih nekaj letih, dokler se arhitekutra programske opreme ne prilagodi novim zmožnostim. Kaj torej narediti v vmesnem času? Tear Drop pravilno ugotavlja, da je integracija GPU v CPU ena od smiselnih poti - predvsem zaradi konkurence, delno pa tudi zaradi upravičenosti v razvoj večjedrnih CPUjev. Saj poznamo tisto, kaj nam bo več kot 640k in podobne izjave, a dejansko: le kaj ti bo zmogljivost nekdanjih superračunalnikov, če le-ti zehajo? Vsi pač ne kupujejo zmogljivejših CPUjev zaradi Foldinga. Nekaj morajo vse te dodatne zmogljivosti početi in le kaj danes poganja nove zahteve po računski moči, če ne igre? Evo, z integracijo ubiješ več muh na en mah:
- ubijaš konkurenco
- vstopiš na trg, kjer si bil manj prisoten (bolj velja za AMD, pa tudi Intel nima ravno strašanskih dobičkov z integriranimi karticami, tržni delež se, kolikor se spomnim, nanaša na prodano količino, ne na prodano vrednost)
- ker zadeve integriraš, potrebuješ bistveno manj arhitektov kot za dve ločeni firmi skupaj (1+1 je torej 1,5), ergo nižji stroški razvoja
- poenostavljen in drugačen prihodnji razvoj, saj lahko jedra tudi (delno) specializiraš - le zakaj bi vsa jedra omogočala izvajanje vseh ukazov, če jih lahko vsaj delno specializiraš (zaradi različne količine izvajanja različnih ukazov ti popolna specializacija seveda postavlja grozljiva ozka grla) - v 8-jedrnem procesorju bi imel 2, ki omogočata vse ukaze, 4, ki so specializirana za grafične ukaze in 2, ki sta nekoliko bolj specializirana za FPU pa še kakšen xPU)
- poenostavitev nakupa za uporabnika - kupci bodo sedaj bolj posegali po višjem rangu procesorjev, saj bo to hkrati pomenilo tudi boljše zmogljivosti v igrah - NEZANEMARLJIVO dejstvo!
In nenazadnje: nekoč je bila grafika le čip, integriran na matični plošči (vse do Herculesa, ki je bila praktično prva prava ločena grafa) in nismo poznali več proizvajalcev za CPU in GPU. Oziroma, če se izrazim drugače, proizvajalci so morda že bili različni, a tisti, ki so računalnike sestavljali in prodajali (Spectrum, Amstrad, Amiga, ...), so to delali praktično samo pod eno blagovno znamko (pri Amigi ni bilo vedno čisto tako, a pustimo detajle). Le zakaj si predstavljati prihodnost bistveno drugače kot preteklost? Stari koncepti so danes spet oživljani, tako da me ne bi čudil konec GPUjev kot samostojnih enot as we know them.
Antifašizem je danes poslednje pribežališče ničvredneža, je ideologija ničesar
in neizprosen boj proti neobstoječemu sovražniku - v zameno za državni denar
in neprofitno najemno stanovanje v središču Ljubljane. -- Tomaž Štih, 2021
in neizprosen boj proti neobstoječemu sovražniku - v zameno za državni denar
in neprofitno najemno stanovanje v središču Ljubljane. -- Tomaž Štih, 2021
sverde21 ::
prava nočna mora za potrošnikein raj za programerje... če je manj izbire, je treba na manj komponentah testirati
Zakaj mislite, da raje pišejo igre za konzole... zato, ker napišeš 1x, testiraš na konzoli, za katero pišeš in stvar mora delat 100% pri vseh uporabnikih... Pri PC-jih pa imaš 1000 proizvajalcev matičnih plošč, 2 (večinska) proizvajalca CPU-jev, xy proizvajalcev RAMa, 2 (večinska) proizvajalca grafičnih kartic z nevem koliko modeli....
Programerjem je težko rečti da bo igra delala 100% pri vseh, ker je kombinacij absolutno preveč..
<?php echo `w`; ?>
Dr_M ::
Markoff: mogoce se bo res kdaj to zgodilo, kar napovedujes, ampak jest mocno mocno upam, da se motis.
ce se to zgodi, bodo racunalniki samo se v pisarnah, doma bodo pa konzole spet kraljevale. bolj zahtevne stvari ne smejo bit integrirane in pika. racunalnik ni neka instant zadeva (vrzes v vodo mal premesas in dobit pac neki....), ampak zelo kompleksen skupek modulov. seveda za ljudi, ki vejo kaj hocejo met, za ksno tajnico je itak useeno.
ce se to zgodi, bodo racunalniki samo se v pisarnah, doma bodo pa konzole spet kraljevale. bolj zahtevne stvari ne smejo bit integrirane in pika. racunalnik ni neka instant zadeva (vrzes v vodo mal premesas in dobit pac neki....), ampak zelo kompleksen skupek modulov. seveda za ljudi, ki vejo kaj hocejo met, za ksno tajnico je itak useeno.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
papameneger ::
vse firme se morajo zdruzit in naredit eno ultra nvidia 9800 gtx 12 gb rama in enga core 2 duota
pol bi pa bil mir in bi vsi imeli dober zasluzek kupci bi bili zadovoljni ne pa da neki kupujejo in kupujejo dokler vsega ne pokupijo
lp
pol bi pa bil mir in bi vsi imeli dober zasluzek kupci bi bili zadovoljni ne pa da neki kupujejo in kupujejo dokler vsega ne pokupijo
lp
opeter ::
bravo, papameneger, kakšen komentar
Jaz bi samo toliko dodal: kot je že Markoff napisal se "vračajo" stari cajti - računalnik se nekako seli nazaj v dnevno sobo, pod/nad/poleg televizije (ekrana, monitorja, LCD/Plasma TV-ja ipd.), pravtako prihaja do večjih integracij. Recimo meni bi bil všeč koncept, kot jo ima Apple pri iMac-u, manjka le boljša razširljivost.
Zadeva zavzame silno majhen prostor na mizi in to je to. Monitor/TV, v katerega je zgrajen celotni multimedijski sistem (domači kino, ipd.), ti pa rabiš samo tipkovnico, miško...
Če bi se Intel in nVidia združile, bi bili še bližje temu integriranju CPU+GPU-jev.
Zanimiv ZF primer: zamenjajoče se kartice. Predstavljajte si, da bi imeli neke "kartice", ki jih lahko BP nadgradiš (celo za kako desetletje, če bi imeli kak kompatibilen standard).
Nov CPU/GPU? Brez problemov - odstraniš kartico iz reže (podobno, kot PC Card ali PCI Express razširitvene kartice v nostesnikih) in dodaš drug/novo CPU-kartico debeline enega CD-ja.
Po mojem bo (če bo prišlo do tega) združitev pozitivna za vse nas.
Jaz bi samo toliko dodal: kot je že Markoff napisal se "vračajo" stari cajti - računalnik se nekako seli nazaj v dnevno sobo, pod/nad/poleg televizije (ekrana, monitorja, LCD/Plasma TV-ja ipd.), pravtako prihaja do večjih integracij. Recimo meni bi bil všeč koncept, kot jo ima Apple pri iMac-u, manjka le boljša razširljivost.
Zadeva zavzame silno majhen prostor na mizi in to je to. Monitor/TV, v katerega je zgrajen celotni multimedijski sistem (domači kino, ipd.), ti pa rabiš samo tipkovnico, miško...
Če bi se Intel in nVidia združile, bi bili še bližje temu integriranju CPU+GPU-jev.
Zanimiv ZF primer: zamenjajoče se kartice. Predstavljajte si, da bi imeli neke "kartice", ki jih lahko BP nadgradiš (celo za kako desetletje, če bi imeli kak kompatibilen standard).
Nov CPU/GPU? Brez problemov - odstraniš kartico iz reže (podobno, kot PC Card ali PCI Express razširitvene kartice v nostesnikih) in dodaš drug/novo CPU-kartico debeline enega CD-ja.
Po mojem bo (če bo prišlo do tega) združitev pozitivna za vse nas.
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
Markoff ::
Dr.M: OK, saj do neke mere imaš prav glede modularnosti in razvoja, vendar, kot tudi Sverde pravilno ugotavlja, je zaradi večje koncentracije razvoja in tehnologij manj problemov testiranja in kompatibilnosti.
Sicer pa - kljub nezaželeni primerjavi računalniške z avtomobilsko industrijo, ju v tem primeru lahko dokaj enostavno primerjamo - ko kupiš Audija, imaš A3, A4, A6, A8 pa še S serijo in še kaj. In ravno tako je avto razvit modularno, a kupcu ponujen kot celota z nekaj možnostmi prilagoditve (govorim seveda o dodatni opremi). Kot kupec imaš predvsem:
- možnost nakupa različnih proizvajalcev
- en proizvajalec ima modele različnih rangov in namembnosti
Primerjaš torej en razred med proizvajalci ali različne razrede pri proizvajalcih - podobno kot pri integriranih rešitvah večih proizvajalcev. Še vedno možnost izbire, sicer manjša, a (vsaj pri avtih) kakovostnejša, cenejša in enostavnejša izbira. Možnost še vedno je in konkurenca še vedno obstaja, samo manj komponent je, med katerimi mora kupec izbirati in lažje prodajalec svetuje (nategne? ) kupcu.
Sicer pa - kljub nezaželeni primerjavi računalniške z avtomobilsko industrijo, ju v tem primeru lahko dokaj enostavno primerjamo - ko kupiš Audija, imaš A3, A4, A6, A8 pa še S serijo in še kaj. In ravno tako je avto razvit modularno, a kupcu ponujen kot celota z nekaj možnostmi prilagoditve (govorim seveda o dodatni opremi). Kot kupec imaš predvsem:
- možnost nakupa različnih proizvajalcev
- en proizvajalec ima modele različnih rangov in namembnosti
Primerjaš torej en razred med proizvajalci ali različne razrede pri proizvajalcih - podobno kot pri integriranih rešitvah večih proizvajalcev. Še vedno možnost izbire, sicer manjša, a (vsaj pri avtih) kakovostnejša, cenejša in enostavnejša izbira. Možnost še vedno je in konkurenca še vedno obstaja, samo manj komponent je, med katerimi mora kupec izbirati in lažje prodajalec svetuje (nategne? ) kupcu.
Antifašizem je danes poslednje pribežališče ničvredneža, je ideologija ničesar
in neizprosen boj proti neobstoječemu sovražniku - v zameno za državni denar
in neprofitno najemno stanovanje v središču Ljubljane. -- Tomaž Štih, 2021
in neizprosen boj proti neobstoječemu sovražniku - v zameno za državni denar
in neprofitno najemno stanovanje v središču Ljubljane. -- Tomaž Štih, 2021
papameneger ::
Mene pa prav zanimajo kaj sploh delajo s tolikim denarjem si lahko kupis slovenijo ne pa podjetje
ce ga imajo prevec mislim da nas je tukaj veliko kateri se ponujamo za dobrodelne namene
lp
ce ga imajo prevec mislim da nas je tukaj veliko kateri se ponujamo za dobrodelne namene
lp
Hanzo ::
Js sm prav vesel če bo Intel prevzel Nvidio ...kot prvo Intel je z Conroe zadel v polno , novembra izide quad Conroe , Nvidia pa prpravla G80 ...tko da kokr je vidm drugo leto nabavm navezo Intel & Nvidia .....
mtosev ::
No bomo mogoče nVidia grafo pol kupli.
Core i9 10900X, ASUS Prime X299 Edition 30, 32GB 4x8 3600Mhz G.skill, CM H500M,
ASUS ROG Strix RTX 2080 Super, Samsung 970 PRO, UltraSharp UP3017, Win 11 Pro,
Enermax Platimax 1700W | moj oče darko 1960-2016, moj labradorec max 2002-2013
ASUS ROG Strix RTX 2080 Super, Samsung 970 PRO, UltraSharp UP3017, Win 11 Pro,
Enermax Platimax 1700W | moj oče darko 1960-2016, moj labradorec max 2002-2013
mtosev ::
to za nas kupce ni uredu. nikakor.
ce bo intel ukinil nforce, potem AMD ostane brez dobrih chipsetov. da bi pa potem kupil intela zarad tega? over my dead body.
HEHE
ce bo intel ukinil nforce, potem AMD ostane brez dobrih chipsetov. da bi pa potem kupil intela zarad tega? over my dead body.
HEHE
Core i9 10900X, ASUS Prime X299 Edition 30, 32GB 4x8 3600Mhz G.skill, CM H500M,
ASUS ROG Strix RTX 2080 Super, Samsung 970 PRO, UltraSharp UP3017, Win 11 Pro,
Enermax Platimax 1700W | moj oče darko 1960-2016, moj labradorec max 2002-2013
ASUS ROG Strix RTX 2080 Super, Samsung 970 PRO, UltraSharp UP3017, Win 11 Pro,
Enermax Platimax 1700W | moj oče darko 1960-2016, moj labradorec max 2002-2013
Veron ::
vseeno, kopil bom tisto kar se mi bol splačalo oz. zdelo da je bolše za svojo ceno, tako da mi čisto vseeno kdo se združuje s kom, le da to ne udari po naših žepih "preveč hudo"
LedStorm+++ ::
Kaj se tolko bojte??? AMD je prevzel vstajajočega feniksa. (ATI bo lahko jutri 3dfx, kaj veste??)...
Pingvin :-)
Matako ::
Mislim, da s stališča kupcev ta prevzem ne bo nobena prednost, ker boš imel de fakto eno firmo manj kar se tiče raznolikosti izdelkov. Logično bo, da bodo nVida chipseti za AMD trpeli, plus Intel ima že itak svojo GPU linijo izdelkov, ki jo bo poizkušal nekako našrafati na nVidio, kar bo vplivalo na kaj se bo "izplačalo" nVidei dajati na trg in kaj ne. Saj isto velja za ATI. Manj (finančno) neodvisnih firm - slabše za kupce, saj načeloma. Po drugi strani pa Intelu tudi ne bi škodil kak malo bolj kul GPU in to zdaj, ne čez dve leti.
/\/\.K.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Matako ()
kinetik ::
Gledano iz pravnega vidike ne bi smelo/nebo pri(šlo)ti do združitve ker je intel absolutno premočan na grafičnem trgu, in bi s to združitvijo prišel do skorajšnega monopola (popolni monopol ne more biti ker še vedno imamo ATI, Vio, S3, Matrox....), tako da intel čaka velika bitka z "preljubo" državo.
nic pametnega nimam za povedati
Matako ::
n nenazadnje: nekoč je bila grafika le čip, integriran na matični plošči (vse do Herculesa, ki je bila praktično prva prava ločena grafa) in nismo poznali več proizvajalcev za CPU in GPU. Oziroma, če se izrazim drugače, proizvajalci so morda že bili različni, a tisti, ki so računalnike sestavljali in prodajali (Spectrum, Amstrad, Amiga, ...), so to delali praktično samo pod eno blagovno znamko (pri Amigi ni bilo vedno čisto tako, a pustimo detajle). Le zakaj si predstavljati prihodnost bistveno drugače kot preteklost? Stari koncepti so danes spet oživljani, tako da me ne bi čudil konec GPUjev kot samostojnih enot as we know them.
Khm, khm... To glede integrirane grafike na PC ni bilo ravno res - PCjih do 1990ih niso imeli integriranih rešitevin po pravici povedano, to je bila res edina prava prednost IBM PC - možnost, da iz svojega sistema vržeš ven CGA, MGA, IBM8510, EGA in podobno sranje (Hercules in ne boste verjeli VGA sta bila kar nekako kul) - je bila zlata vredna! Če bi imel PC že takrat integrirano grafiko, bi bil moral v kanto vreči cel sistem. Integrirane rešitve so bile doma bolj na hišnih računalnikih in tistih, ki so imeli na ohišju simbol sadja - to pa že zaradi dizajna elektronike in seveda ekonomije, tako kot danes.
No prepoznavnost različnih proizvajalcev je bila celo tedaj relativno visoka. Bolj kot ne vsak džolbe je vedel, da ima njegova Amiga "Motorolo" ali njegov Amstrad "Ziloga", pa Yamahin audio čip itd. - je pa res, da je bilo vse ostalo precej neprepoznavno, ampak saj kaj dosti več pa tudi ni bilo - to so bili dejansko bistveno enostavnejši dizajni kot danes. Poleg tega takrat sploh ni bila fora v tem, da je bila grafika integrirana, ampak, da so imeli ne-PC sistemi praktično cel sistem kot eno celoto, kar je bistveno poenostavilo razvoj softvera, no pustimo zdaj debate v stilu "stari, a je to NTSC-AGA-Amiga?"
Poleg tega ne pozabimo, da je bilo v časih, ko so bile grafične kartice za PC eden cenejših komponent računalnika en kup proizvajalcev in raznolikost je bila zelo velika - S3, Trident TsengLabs, Genoa, Cirrus Logic... tega je bilo na tone - konkurenca je sekala da ni bilo res.
Eh ja.. stari dobri časi ...
/\/\.K.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Matako ()
mtosev ::
Zdaj pa bojo lepo ukinili nForce kak so ukinili Atijeve chipsete za Intela.
Core i9 10900X, ASUS Prime X299 Edition 30, 32GB 4x8 3600Mhz G.skill, CM H500M,
ASUS ROG Strix RTX 2080 Super, Samsung 970 PRO, UltraSharp UP3017, Win 11 Pro,
Enermax Platimax 1700W | moj oče darko 1960-2016, moj labradorec max 2002-2013
ASUS ROG Strix RTX 2080 Super, Samsung 970 PRO, UltraSharp UP3017, Win 11 Pro,
Enermax Platimax 1700W | moj oče darko 1960-2016, moj labradorec max 2002-2013
Zgodovina sprememb…
- spremenil: mtosev ()
Poldi112 ::
Atijeve chipsete so ukinili primarno zato, ker je intel takoj sporočil da ne bo podaljšal licence. Intel jih ni hotel...
Where all think alike, no one thinks very much.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Poldi112 ()
opeter ::
Itak, da bom kupil MacProja za delo in konzolo (Wiiiiiiiiiiiiiiii) za igre.
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
tha_man ::
Men se kar toži po časih Amige, ko si špil zalaufal, in je delal, če si le imel ustrezen model računalnika in dovolj rama. Brez kompliciranja z driverji in takimi forami. Kot konzola, s to razliko, da si imel možnost razširitve s specializiranimi karticami, ki so se uporabljale predvsem za profesionalno delo na določenem področju (video obdelava, glasba itd). In seveda da je bila zadeva računalnik, z vsemi porednostmi ki jih le-ta ima pred konzolami.
Ampak tega ne bo več, ker je softver pisan za hardver, in ne hardver delan za softver, kompatibilnost med isstemi pa je nujna za preživetje "švohnejših". Torej, če hočemo da tako na AMD-jevi kot na Intelovi mašini delujejo isti windowsi in isti programi, bomo potrebovali driverje zanje (ker bo pač grafika različna), in smo tam kjer smo zdaj, le z manjšo možnostjo izbire.
Ampak tega ne bo več, ker je softver pisan za hardver, in ne hardver delan za softver, kompatibilnost med isstemi pa je nujna za preživetje "švohnejših". Torej, če hočemo da tako na AMD-jevi kot na Intelovi mašini delujejo isti windowsi in isti programi, bomo potrebovali driverje zanje (ker bo pač grafika različna), in smo tam kjer smo zdaj, le z manjšo možnostjo izbire.
(c) 1982 Sinclair Research Ltd
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Bo Intel prevzel nVidio?Oddelek: Novice / Nakupi / združitve / propadi | 5387 (3438) | tha_man |
» | Rast prenosnikov (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Zasloni / projektorji / ... | 7522 (6086) | Matevžk |
» | Izdelovalci nasilnih in "odraslih" iger v težavah?Oddelek: Novice / Igre | 3869 (3298) | BigWhale |
» | Hipno sporočanje na mobilnih telefonihOddelek: Novice / --Nerazporejeno-- | 4625 (3682) | KoKi |
» | Microsoft se skupaj z Nigerijo bori proti prevaramOddelek: Novice / Zasebnost | 3236 (2987) | Looooooka |