Microsoft - Na OSNN.net so opazili, da je včeraj Microsoft prav potihem izdal nov DirectX 9.0c. Na njihovih strežnikih je že dobrih 33 megabajtov velika datoteka, ki je namenjena razvijalcem (Redistrubitable for Software Developers), čeprav popravka še ni omenjenega na uradni strani DirectX in ga prek storitve WindowsUpdate ni moč dobiti.
He, he, he... Sem dobil e-mail, točno ob 0:00, da je tole releaseano... Sicer pa DX 9.0c rabiš, če si naprimer lastnik GF 6800 in hočeš, da ti recim SM 3.0 v FarCry dela (9.0b narobe reporta SM 3.0)...
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
No, če imaš FarCry in GeForce 6800 potem je DX 9.0c že sedaj nuja, če hočeš poganjat špil preko SM 3.0. Sicer je DX 9.0c odpravi samo par bugov in omogoči recimo floating point teksture na GeForce FX (ki so bile sedaj bolj boge, ker FX ne podpira mip mappinga in wrapinga, ki ga DX hoče nujno imet za WHQL). Je pa zraven tega še SDK Update, ki pa vsebuje nov HLSL compiler za GeForce 6800 (ps_3_0 in vs_3_0) in Radeon X800 (ps_2_b in vs_2_b). To pa pride do izraza pri developerjih, za končne uporabnike pa ne.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
Mr|ce: Če je kolega pravil glede "novega" DXa, potem je čisto možno, da ga ima že dalj časa, saj je bila ta stvar del SP2 BETA verzije, samo skoraj noben tega ni opazil. Dalo se je zadevo prav lepo izluščit iz SP2 in jo namestit. Brez problema. Tako da tvoj kolega mogoče ni lagal.
Nisem trdil, da DX 9.0c nikoli nebo izšel... Sem pa trdil, da DX 9.1 ne bo izšel in da nebo nekih blaznih čudežnih rešitev za GeForceFX, ki so se napovedovale... DX 9.0c je več ali manj samo bug fix.