»

Izvorna koda Far Cry pricurljala na splet

Slo-Tech - Nekdo je na internet pripel skorajda celotno izvorno kodo originalne igre Far Cry, ki je izšla davnega leta 2004 in rodila izjemno uspešno franšizo. Na internetni strani archive.org se je znašla koda, ki nosi oznako verzije 1.34. Po prvih preizkusih kodi ni popolna, a ne manjka veliko.

Kdo je kodo konec junija naložil na splet, ni jasno. Far Cry je izšel leta 2004 na pogonu CryEngine in je imela za svoj čas izjemno grafiko. Čeprav igra ni več komercialno pomembna, založniki vseeno niso vedno navdušeni nad deljenje izvorne kode. Precej drugačnega mnenja so navdušenci nad starejšim igrami, skupnosti za njihovo ohranjanje, modificiranje in vsi, ki jih zanima koncept pisanja iger.

Koda ob prevajanju javi 332 napak, kar kaže na njeno nepopolnost. Komentatorji ugotavljajo, da gre verjetno za verzijo, ki je bila namenjena vgradnji zaščite DRM. Dokler je ne odstranijo, je na voljo tudi na Githubu.

8 komentarjev

Ubisoft po Beogradu odpira studija v Franciji in Nemčiji

vir: Gamasutra
Gamasutra - V naslednjih mesecih se bo v Evropi odprlo kar nekaj novih delovnih mest za razvijalce iger. Ubisoft odpira dva nova studija v Evropi le nekaj mesecev po odprtju beograjskega studija. Novo zaposleni razvijalci iger bodo zadolženi za razvoj nove javnosti še neznane AAA igre ter postali del ekipe, ki skrbi za nekatere Ubisoftove najbolj popluarne franšize.

Francosko podjetje, s katerim je Ubisoft podpisal partnersko pogodbo ima pisarne trenutno že v štirih mestih po državah. Zaradi sodelovanja s kreatorji Assasin’s Creed iger pa odpirajo nov studijo v mestu Bordeaux. Nova ekipa bo sodelovala imela veliko vlogo pri nadaljnem razvoju iger Just Dance, Steep in Ghost Recon...

0 komentarjev

AMD z GPUOpen odpira orodja in gonilnike za svoje grafične čipe

AMD - AMD se je odločil, da bo odprtokodni skupnosti in razvijalcem iger ponudil orodja in gonilnike za boljšo izrabo svojih grafičnih čipov, s čimer želi Nvidii odgrizniti čim večji tržni delež. Slednja namreč nudi zaprtokodno orodje GameWorks, ki ga uporabljajo pisci iger za boljšo izrabo moči Nvidiinih grafičnih procesorjev. Igre, ki uporabljajo GameWorks, navadno na Nvidiinih karticah tečejo bolje kot na AMD-jevih. So seveda tudi izjeme, ki so optimizirane tako za Nvidio kakor AMD (npr. GTA V uporablja tako AMD TressFX kakor Nvidia HairWorks). Drugi problem so gonilniki za Linux (tu je tudi Nvidia velika črna ovca), kjer imamo za AMD-jeve kartice na izbiro hitrejše zaprtokodne in proste odprtokodne gonilnike.

Tu bo vstopil GPUOpen. Za pisce iger bo GPUOpen imel...

48 komentarjev

Nič več specializiranih Nvidiinih gonilnikov brez razkritja elektronskega naslova

Ars Technica - Ena izmed glavnih prednosti Nvidie pred konkurenco so njihovi gonilniki Game Ready, ki so optimizirani za kar najbolj tekoče delovanje najnovejših iger. Poleg tega nam orodje GeForce Experience (GFE) omogoča številne druge bonbončke, denimo streaming neposredno na Twitch in YouTube, prenos neposredno na konzolo Nvidia Shield, oddaljeno igranje, zajem posnetkov s Shadowplay, enostavno nameščanje gonilnikov, optimizacijo itd. Decembra pa se obeta pomembna sprememba z vidika zasebnosti, saj najnovejših gonilnikov Game Ready ne bo mogoče dobiti drugače kakor prek GFE z verificiranim računom, kar pomeni obvezno potrditev elektronskega naslova.

Še vedno bo mogoč prenos običajnih gonilnikov s spletnih strani ali mehanizma Windows Update, a bodo ti omejeni na odpravo...

27 komentarjev

Tožba zoper Nvidio zaradi zavajanja pri specifikacijah GTX 970

Slo-Tech - Nvidia se je po lastni neumnosti znašla v skupinski tožbi, ko so jo zoper njo vložili razočarani kupci grafične kartice GTX 970. Problem se skriva v oglaševanju kartice, kjer je Nvidia pretiravala z napihovanjem specifikacij, in neposrečeni izvedbi pomnilnika, ki se v zadnjega pol gigabajta izjemno upočasni.

GTX 970 ima 4 GB pomnilnika, kolikor ga Nvidia tudi oglašuje, a ni ves enakovreden. Prvih 3,5 GB pomnilnika deluje, kot uporabnik pričakuje, če pa potrebujemo še zadnjega pol gigabajta, se kartica izjemno upočasni - meritve kažejo da za 80 odstotkov. Razlog je arhitekturni zasnovi, kar so v podrobnosti pregledali na Anandtechu. Ker GTX 980 omenjenih težav nima in ker kartici...

157 komentarjev

GeForce GTX 960 prihaja januarja

GTX 970 ali GTX 960? Nedvomno bosta referenčni izdaji kartic na zunaj na moč podobni

vir: techPowerUp!
techPowerUp! - S predstavitvijo serije GTX 900 je NVIDIA popolnoma deklasirala AMD, ponudili so namreč par kartic, ki je bil zmogljivejši od AMD-jeve ponudbe in je obenem izredno učinkovit, GTX 970 porabi komaj 145 W, GTX 980 pa le do 165 W, ter posledično jasno tudi hladen in tih. Na uspeh v tej kombinaciji lepo nakazuje tudi dejstvo, da je le malo spremenjen čip GM204, srce namiznih kartic serije GTX 900, na voljo v igričarskih prenosnikih kot GTX 980M oz. 970M. Že nekaj časa se pričakuje naslednjo kartico iz družine GTX 900, GTX 960. Napovedi o izidu in zmogljivostih je bilo seveda že več, med drugim so nekatere govorile o uporabi prav jedra GM204, ki pa bi bil še nekoliko...

114 komentarjev

Ubisoft in NVIDIA ponujata brezplačne igre z GeForci

vir: AnandTech
AnandTech - NVIDIA in Ubisoft sta združila moči in začela z akcijo Pick Your Path, v sklopu katere bodo kupcem grafičnih kartic iz družin GeForce 900 ter 700 ponujali brezplačne igre. Gre za konkurenco AMD-jevemu programu Never Settle, v katerem so prav tako ponujali brezplačne igre, a je bil v primeru AMD-ja nabor nekoliko obsežnejši, tako na strani grafičnih kartic, ki so dobile brezplačne igre, kot z vidika števila brezplačnih iger, ki so jih kupci prejeli. V primeru GeForcov iz serije 900, GTX 980 in GTX 970 ter njunih mobilnih sorodnikov, ter namiznih grafičnih kartic GTX 780 Ti in GTX 780 kupci prejmejo brezplačno igro izmed trojice prihajajočih naslovov Ubisofta, Assassin's Creed Unity, Far Cry 4 oz. The Crew. Nobena izmed treh zaenkrat še ni uradno izšla, a Assassin's Creed Unity izide 11....

6 komentarjev

nVidia preseneča z GeForce GTX 780 Ti

GeForce GTX 780 Ti

vir: Xtreme Systems
Xtreme Systems - Že pred skoraj tremi tedni smo poročali, da je nVidia napovedala osvežitev svoje druge najhitrejše grafične kartice, GeForce GTX 780. Za GeForce GTX 780 Ti so napovedali, da bo najhitrejša enojedrna grafična kartica, kar je bila takrat drzna poteza, saj AMD še ni pokazal Radeona R9 290X. Ta se je že kmalu izkazal kot dostojen konkurent kar nVidiinemu Titanu, kaj šele GTX 780, torej je bila naloga za GTX 780 Ti zahtevna. Obenem smo v napovedi predvidevali, da bi GTX 780 Ti lahko prišla s srednjim jedrom, ki bi po količini senčilnikov padel med čipa GK110 na GTX Titan (aktivnih 14 od 15 enot senčilnikov, vsaka s po 192 senčilniki) ter...

30 komentarjev

nVidia odgovarja AMD-ju

GTX 780 Ti uporablja dobro znan hladilnik

vir: AnandTech
AnandTech - Čeprav o novem AMD-jevem čipu s kodnim imenom Hawaii, ki bo srce prihajajočega Radeona R9 290X, vemo malo, vseeno po pričevanju AMD-ja vemo, da bo kartica hitrejša od GeForce GTX 780 in GTX Titan. Slednje je sicer lahko nekoliko dvomljivo, a pri 3840 x 2160 pikah Radeon R9 290X v Bioshock Infinite res prehiti GeForce GTX 780. Pri nVidii zato pripravljajo odgovor, GeForce GTX 780 Ti. Novo kartico lahko pričakujemo sredi novembra, torej okrog dva tedna kasneje, kot bomo videli Radeon R9 290X. Razen dneva izida pri nVidii niso razkrili nobenih podatkov, povedali so le, da bo kartica nedvomno hitrejša od prihajajočega Radeona.

Vseeno imamo že obilico ugibanj. Tako GeForce GTX 780 kot GTX Titan uporabljata jedro GK110, ki...

54 komentarjev

AMD-ju ušli ključi za DiRT 3

Slashdot - AMD pri prodaji svojih grafičnih kartic ATI že nekaj časa uporablja taktiko pospeševanja prodaje, pri kateri dobi vsak kupec kartice tudi kupon za brezplačno igro. V zadnjem času delijo reli dirkačino DiRT 3. Sistem funkcionira tako, da vsak kupec v škatli prejme kodo, s katero se prijavi na Steam, sname igro s spleta in začne igrati. Problem je, če AMD-ju pobegnejo ključi za igre.

To se jim je zgodilo včeraj, saj se je na internetu znašlo 1,7 milijona (nekateri viri pišejo o treh milijonih) ključev, ki omogočajo brezplačno igranje DiRT 3. Napad se je zgodil izključno pa AMD-jevi krivdi, saj so ključe enostavno objavili na svojem spletnem strežniku in upali, da jih tam ne bo nihče našel.

...

40 komentarjev

Steam odstranjuje Ubisoftove igre

Steam je eden izmed uspešnejših digitalnih servisov za igre

vir: Euro Gamer
Euro Gamer - Z angleške različice Steama sta pred kratkim izginila Assassin's Creed II ter Silent Hunter 5, Ubisoftovi igri, ki sta dobro znani predvsem zaradi uporabe novega DRM-ja, ki za svoje delovanje in delovanje igre zahteva stalno internetno povezavo. Po odstranitvi so, dokaj logično, vsi najprej pomislili, da se povezava skriva prav v DRM-ju (kar je nekoliko ironično, saj je tudi Steam neke vrste DRM). A temu očitno ni tako. Čeprav podrobnejših informacij nimamo niti od Ubisofta, niti od Valveovih predstavnikov Steama, je Ubisoft na kratko situacijo razložil za spletno stran Eurogamer. Povedali so, da je bila odločitev za odstranitev prej omenjenih iger njihova, dosežena s sodelovanjem...

6 komentarjev

Ubisoftovi strežniki za DRM že padli

Bo Ubisoft v prihodnosti odstranil DRM?

vir: bit-tech.net
bit-tech.net - Pri Ubisoftu so ob predstavitvi njihovega DRM-ja jasno povedali, da igre ne bodo delovale brez internetne povezave, iz česar je bilo mogoče sklepati tudi, da ne bo mogoče igrati, če bodo iz kakršnegakoli razloga z interneta izginili tudi njihovi strežniki. Toda za to se, sploh pri podjetju velikosti Ubisofta, ni za bati, kajne?

Narobe, strežniki, ki skrbijo za delovanje DRM-ja, so že padli in so bili nedosegljivi kar 10 ur, čeprav so pri Ubisoftu zagotovili delovanje 24 ur na dan, 7 dni v tednu. Glede na poročanje bit-techa se je na...

61 komentarjev