»

Microsoft razvil prototip za brezžično polnjenje mobilnikov

Microsoft - Microsoftovi raziskovalci so razvili prototip novega sistema za polnjenje mobilnih telefonov, ki ne zahteva žične povezave niti fizične bližine. AutoCharge, kot so ga poimenovali, sam poišče ustrezne telefone v prostoru in vanje usmeri energetski žarek, s čimer jih polni.

Načini za brezžično polnjenje mobilnih telefonov že obstajajo, a so večinoma omejeni na razdalje kvečjemu nekaj centimetrov, nemalokrat pa zahtevajo posebne podloge za odlaganje telefona. Te izkoriščajo indukcijo, medtem ko je prenos energije z elektromagnetnim valovanjem na daljše razdalje težko izvesti. Valovna dolžina bi morala biti mnogo daljša kot pri vidni svetlobi, kar onemogoča prenos v ravni liniji, sferične izgube v okolico pa niso zaželene iz ekonomskih in zdravstvenih vidikov....

18 komentarjev

Microsoft pokazal RoomAlive

Microsoft - Microsoftov raziskovalni oddelek je predstavil prototip z imenom RoomAlive, ki nadgrajuje lanski projekt IllumiRoom. Medtem ko je šlo tedaj za dnevne sobe, ki so bile sposobne projiciranja posnetkov, je RoomAlive pravcata interaktivna dnevna soba.

Sistem je za zdaj še v fazi prototipa, a je sodeč po predstavitvi že dobro izdelan. Za polno uporabo potrebujemo šest projektorjev svetlobe in pripadajočih kinectov, ki jih namestimo v sobi. Programska oprema poskrbi za samodejno kalibracijo, saj kamere same zaznajo, kateri deli prostora se na posameznih kamerah prekrivajo. Rezultat je tridimenzionalen načrt sobe, v kateri je sistem nameščen, ki natančno popiše vse ploskve v prostoru in njihovo orientacijo.

Rezultat se imenuje projection mapping in celotno dnevno sobo spremeni v interaktivno okolje za igranje iger. Prav vsak kvadratni centimeter je...

7 komentarjev

Googlov Tango je telefon, ki se zaveda okolice

Google - Google je predstavil prihajajočo tehnologijo, ki jo za zdaj imenujejo še Tango. Razvija jo njihova enota ATAP (Advanced Technology and Projects) in je trenutno še v fazi prototipa, ki pa deluje izjemno prepričljivo. Tango združuje pametni telefon in računalniški vid oziroma zaznavanje trorazsežne okolice, ki je na podobna Microsoftovemu Kinectu.

Pametni telefon bo imel klasično kamero s štirimi milijoni točk, tipalo za zaznavanje globine in kamero za sledenje gibanju. Vse podatke bo tolmačil novi koprocesor Myriad 1 iz podjetja Movidius. Osnovna zamisel je izdelati pametni telefon, ki bo imel trodimenzionalni pregled na prostorom, v katerem se nahaja. Tango ni namenjen krmiljenju s kretnjami, kot to počne Kinect, ampak zaznavi razsežnosti in oblike prostora. Okolico...

68 komentarjev

Tretja generacija Xboxa je... One?!

vir: The Verge
The Verge - Microsoft je kot naslednika Xboxa in Xbox 360 predstavil Xbox One. Ime je daleč od pričakovanega, saj se je pričakovalo neko nadaljevanje iz prejšnje generacije - večinoma se je v medijih, seveda napak, govorilo o Xbox 720, omenjen je bil tudi Xbox Infinity, oboje pa je daleč od Xbox One. A ime postane neprimerno bolj smiselno, ko upoštevamo vse, kar bo novi Xbox znal in počel v dnevni sobi. Pri Microsoftu so se namreč odločili, da to ne bo več zgolj ena izmed igralnih konzol, temveč bo tretja generacija njihove igralne konzole ključni element avdio-video opreme najbolj družabne sobe v stanovanju.

Sama konzola ima umirjen, celo škatlast izgled, kar spet postane bolj smiselno, ko vzamemo v zakup pričakovano vlogo. Žene oz. prijateljice nimajo pretirane želje gledati neke kričeče, barvaste škatle, zato je takšna oblika...

120 komentarjev

Impulse Technology toži Microsoft zaradi Kinecta in terja prepoved prodaje

CNet - Zgodba je pravzaprav že obrabljena. Ko neko podjetje ustvari uspešen izdelek, ki se dobro prodaja, patentni mrhovinarji (patent trolls) pregledajo svoje zaloge pridobljenih patentov in jih izbrskajo nekaj, ki jih uspešen izdelek domnevno krši. Če iz tega vložena tožba uspe, so pridelali lep kupček denarja brez pretiranega naprezanja. Glavna igralca sta to pot Impulse Technology in Microsoft.

Impulse Technology je majhno in relativno neznano podjetje iz Ohia, ki je zaslutilo priložnost v Microsftovem izjemno popularnem krmilniku iger Kinectu. Po njihovem mnenju Kinect krši patente 6.308.565, 6.430.997, 6.765.726, 6.876.496, 7.359.121 in 7.791.808, ki pokrivajo sisteme in metode za sledenje in ocenjevanje gibanja v...

22 komentarjev

V kratkem na PlayStation 3 možno shranjevanje v oblak

nVidiina 3D rešitev za osebne računalnike

vir: engadget
engadget - Naročniki na PlayStation Plus bodo verjetno že z jutrišnjim dnem dobili možnost shranjevanja poteka igranja v igrah na PlayStation 3 v oblak, kar bo Sony omogočil s svojim oblakom make.believe. Podpora bo prispela z novo različico firmware-a, 3.60, za shranjevanje pa bo vsak naročnik dobil 150 MB prostora, kar ni ogromno, a bi moralo zadoščati za shranjevanje poteka igranja. Prednost je, da s seboj po svetu ne bo več potrebno prenašati svoje konzole, saj bo igro mogoče nadaljevati na katerikoli konzoli, kjer se bo igralec prijavil s svojim računom.

Če je že govora o konzola lahko omenimo še nVidiine napovedi, da bo 3D prikaz slike ena izmed ključnih lastnosti osme...

10 komentarjev