»

Obiskovalci največ časa prebijejo pri Microsoftu

Slo-Tech - Comscore je te dni objavil zanimive rezultate meritev internetnega obiska, kjer so merili, koliko časa uporabniki prebijejo na kakšni spletni strani. Na prvem mestu je še vedno prepričljivo Microsoft, saj so uporabniki septembra na njihovih straneh preživeli skoraj štiri milijarde ur, od tega tri četrtine na storitvi Windows Live Messenger. Na drugem mestu je Google s poltretjo milijardo ur, sledita pa mu Yahoo in Facebook. Slednji je svoj rezultat praktično potrojil.

Zanimiva je tudi regijska variacija, saj ima Microsoft v Latinski Ameriki dvakrat večji delež kot v Evropi in štirikrat večjega kot v Severni Ameriki. Yahooja pa Evropejci in Latinoameričani nekako ne marajo, medtem ko je v Severni Ameriki petkrat priljubljenejši kot tod. Še ekstremnejši primer je portal Tencent, ki v Aziji pobere desetino vsega časa, drugod pa sploh ne pride na lestvice.

16 komentarjev

Prenos Linuxa na X-Box uspešno napreduje

Slashdot - Navdušenci, ki prenašajo operacijski sistem Linux na Microsoftovo konzolo X-Box (seveda z velikim neodobravanjem Microsofta [:P]) očitno ne poznajo meja, saj jim je pred kratkim uspelo na to konzolo prenesti distribucijo SuSE Linux 8, vendar pa ni šlo brez nekaterih modifikacij. Kot poroča Slashdot, sistem na konzoli zaenkrat deluje - KMail deluje, StarOffice pa prav tako, kot tudi nekateri drugi programi. Pognati jim je uspelo tudi igro Tux Racer, vendar pa na žalost deluje samo z eno sliko na sekundo (1 FPS). Na voljo so tudi slike.

4 komentarji

Pocket LOOX

Fujitsu Siemens - Pravijo, da bo letos po počitnicah na trg prišel novi dlančnik od Fujitsu-Siemensa. Verzija za evropski trg bo imela vgrajen Bluetooth, GSM, GPRS, 32 MB ROM in 64 MB pomnilnika. Delal bo ob novem 400 MHz Intelovem procesorju, ki porabi manj energije.

Težek je 180 gramov in deluje 200 ur v stanju pripravljenosti ali 12 ur pod polno obremenitvijo. Napovedovalci pravijo, da bo stala verzija za evropski trg 600 dolarjev. Klik!

1 komentar

X-box

Vnunet - Izid X-box-a bo na Japonskem očitno zamudil. Krivdo bi posredno lahko naprtili Nintendu, saj se Microsoft po svojih besedah 'osredotoča na zagotavljanje dovoljšnega števila enot v Severni Ameriki'. Znano? - Seveda, enake namene ima Nintendo s svojim GameCube-om, ki bo izšel le nekaj dni za Microsoftovo konzolo. Skratka, X-box na Japonskem 22. februarja 2002. Klik!

Medtem pa MS na Madžarskem pospešeno gradi novo proizvodnjo linijo, namenjeno izdelavi konzol za evropski trg. Število enot ter datum izida bosta znana oktobra. Klik!

0 komentarjev

Vedno nižje

3D Chipset - Tokrat pa ne cene. Ampak Nvidiin GPU, ki naj bi ležal v prihajajočem X-boxu. Ko je Microsoft naznanil X-box, so rekli, da bo GPU deloval pri (uau) 300MHz! Potem je prišlo do nekih problemov, komplikacij in kar naenkrat so rekli, da bo GPU deloval pri 250MHz. To je veljalo do včeraj...
Danes pa si lahko tu preberete nove specifikacije GPU-a in sami boste videli, da je padel na 233MHz. Kakšne probleme ima Nvidia si lahko le predstavljamo... Sploh je z razvojem X-boxa povezano več problemov kot z razvojem drugih igralnih konzol, se vam ne zdi? Si je Microsoft zastavil cilje svoje igralne konzole malo preagresivno? Ali pa so te le močni porodni krči konzole, ki bo pokončala PC-je, oziroma vsaj igre na njih (I think NOT!)?

3 komentarji

Napovedana astronomska prodaja Gamecubov

The Register - Nintendova konzola Gamecube je na sejmu E3 požela ogromno zanimanje, ki pa se gotovo ne bo usahnilo še dolgo časa. Glede na zanimanje so se pojavile tudi prve napovedi o prodaji same konzole. Samo ob začetku prodaje na Japonskem, ki se bo začela 14. septembra je za pričakovati, da bodo ljudje dobesedno razgrabili prvih 500,000 primerkov. Nintendo pa namerava do konca leta na Japonskem prodati še nadaljnjih 400,000 Gamecubov. Znano je tudi, da bodo prvi serija izključno v vijolični barvi, v drugi seriji pa naj bi se pojavile tudi t.i. "alternativne" barve.
Za ZDA so napovedi povsem drugačne: do novembra, naj bi se na tem trgu prodalo okoli 1.1 milijona Gamecubov, Ameriški oddelek Nintenda pa načrtuje, da bo poleg konzol prodal še 900 000 kosov igre Luigi's Mansion. Do marca 2002 naj bi se število prodanih Gamecubov povečalo na 4 000 000. Ocen za evropsko prodajo še ni.
Tako, počakajmo samo še na uradne podatke, ki bodo potrdili napovedi . ...

0 komentarjev

Ime X-box v rokah Microsofta

The Register - Zadnje čase je vse v znamenju X-boxa. Zakaj pa ne, saj je Microsoft organiziral dobro oglaševalsko kampanjo. Prišlo je že celo do tega, da so se našli zagovorniki, ki X-box kujejo v oblake, čeprav na vse viže opevana konzola sploh še ni izšla. Ampak to je že druga zgodba. Kmalu pa se je zgodilo nekaj neverjetnega. Microsoft je naletel na mino, ki ga je kar precej pretresla - X-box je bila že blagovna znamka floridskega podjetja Xbox Technologies. Kaj sedaj? Star ljudski pregovor pravi: denar je sveta vladar. To je veljalo tudi v tem primeru. Podjetje se Microsoftu ni upiralo in je prodalo blagovno znamko v zameno za (zaenkrat še) neznano količino denarja. Tako, blagovna znamka je v Microsoftovih rokah, zato se lahko prodaja konzole začne

7 komentarjev

XBox vs Playstation2 vs GameCube

XBox - Sodeč po strani http://www.xbox.com/, so se napovedane specifikacije XBoxa malce spremenile. Grafični čip bo tako deloval pri 250 namesto 300MHz (kar pomeni efektivno 125 M poligonov na sekundo namesto 150), DVD enota pa ne bo serijsko vgrajevana, temveč bo opcija. Zakaj so se odločili za takšno oslabitev konzole zdaj še ni jasno, prav zanima pa me, kako se bo lahko primerjala z drugimi ultra naprednimi konzolami. Tukaj je še mala razpredelnica za primerjavo:

  Xbox Sony PlayStation 2 Nintendo GameCube
CPU 733 MHz 294.912 MHz 405MHz Power PC
GPU 250Mhz NV2A 147.456MHz 202.5 MHz "Flipper"
RAM 64 MB 32 MB 43 MB
Prepustnost pomnilnika 6.4 GB/s 3.2 GB/s 3.2 GB/s
Poligonov/s 125 M/s 66 M/s 6-12 M/s?
Izzid jesen 2001 oktober 2000 oktober 2001

4 komentarji