»

Igralci spletnih iger niso nedružabni

vir: Heise
Heise - Raziskovalec na Inštitutu za sociologijo Univerze v Duisburgu-Essnu Stefan Derpmann je izvedel raziskavo, v kateri je raziskoval vplive igranja spletnih iger na mreženje v resničnem življenju. Spremljal je dvanajst reprezentativnih igralcev spletne igre World of Warcraft, ki so bili stari med 21 in 41 leti. Izsledki kažejo, da igre niso le zlo.

Ugotovil je, da se ljudje, ki se spoznajo kot liki v igri World of Warcraft, družijo tudi v resničnem življenju. Vedejo se podobno kot igralci istega športnega moštva, ki imajo prav tako nekaj skupnega. Na spletu je sicer v ospredju vodenje likov, a tečejo debate tudi o zasebnem življenju, konjičkih, športu in podobno. Na spletu si sodelujoči...

15 komentarjev

Rekordni World of Warcraft

Ilustracija izpred izida razširitve

vir: Ars Technica
Ars Technica - Najnovejša razširitev najbolj znane masovne večigralske igre, World of Warcraft Cataclysm, podira rekorde v prodajnih številkah. S 3,3 milijoni prodanih izvodov v le 24 urah od začetka prodaje so za kar pol milijona kosov prehiteli prejšnjega rekorderja, ki je predhodnik Cataclysma, druga razširitev za World of Warcraft z naslovom Wrath of the Lich King. Slednjo so splavili pred dvema letoma, novembra 2008. Predstavnik Gamespota je povedal, da so v prvem dnevu tudi oni zabeležili rekordne številke prodaje, ki so presegle julijski izid Starcraft II: Wings of Liberty. S Call of Duty: Black Ops je bilo leto združenemu podjetju Activision Blizzard izjemno naklonjeno. World of Warcraft: Cataclysm je...

19 komentarjev

Prihaja nova razširitev WoW

Nova rasa Worgen v WoW

Slo-Tech - Blizzard je včeraj razveselil vse goreče privržence svojega sveta Warcrafta z napovedjo, da nova razširitev igre World of Warcraft izide 7. decembra. Dodatek bo imel naslov Cataclysm. Na voljo bo na DVD-ju ali prek Blizzard Store za Windows XP in novejše ter Macintoshe s priporočeno maloprodajno ceno 35 evrov oziroma 70 dolarjev za zbirateljsko edicijo.

Razširitev prinaša novo najvišjo stopnjo 85 (level cap), nekaj novih con z visokimi stopnjami (high level zones), dve novi rasi (igrati bo možno tudi kot Goblins ali Worgen), več kombinacij v rasah in razredih, nadgradnjo cehov (guilds), nov poklic arheologa in še nekaj dodelav sveta, med drugim tudi starih, že obiskanih območij....

30 komentarjev

Odškodnina za nezakonit strežnik za WoW 90 milijonov dolarjev

Ars Technica - Računalniške igre, še zlasti masovno igrane MMORPG, so že dolgo resen posel. Samo franšiza World of Warcraft, katere mesečno igranje stane 15 evrov, Blizzardu letno prinese več kot milijardo dolarjev. Tudi igralci so vzeli igro smrtno resno, saj se najbolje razdelani uporabniški računi prodajajo za več tisoč dolarjev. Denar je tudi razlog, da Blizzard nič kaj ljubeznivo ne gleda črne konkurence. Ta teden so dobili tožbo proti Alyson Reeves, lastnici igralskega strežnika na črno.

Na zasebnem strežniku je bilo prijavljenih 427.393 igralcev, ki so igrali v svojem svetu. Blizzardova EULA eksplicitno prepoveduje tovrstne konkurenčne strežnike, zato mu je sodišče prisodilo skoraj 90 milijonov dolarjev pavšalne odškodnine. Na prvi pogled se zdi višina astronomska, a je izračunana zelo...

79 komentarjev

Real ID-ja na forumih ne bo

Real ID v akciji

MMO Champion - Le 3 dni nazaj smo poročali o Blizzardovi nameri, da na svojih forumih uvede uporabo pravih imen svojih uporabnikov. Začeli bi s forumi, namenjenimi Starcraft II in nadaljevali s forumi za World of Warcraft: Cataclysm. S tem so želeli dvigniti nivo debat na forumu in zmanjšati število manj resnih prispevkov gorečih podpornikov ene strani v argumentu - trollanja in flame warov. Rezultat napovedi je bilo seveda precejšne zgražanje.

A ne le to, da bi bi igralce pomirili, je svoje ime razkril eden izmed zaposlenih pri Blizzardu, Micah Whipple (16. prispevek v temi). Ne dolgo zatem so uporabniki na spletu kot demonstracija, kakšne varnostne težave ta Blizzardova poteza predstavlja, našli Micahov Facebook profil, naslov prebivališča,...

18 komentarjev

World of Warcraft 'obrnjen'

Kaj pa zdaj?

vir: ComputerAndVideoGames.com
ComputerAndVideoGames.com - World of Warcraft je tudi med računalniško manj zainteresirano javnostjo večinoma poznana kot igra, ki igralca celega posesa vase ter ukrade normalno življenje. Zaradi World of Warcrafta je nešteto učencev moralo ponavljati letnike, se zdravilo od odvisnosti, v ta namen pa so se ustanavljali tudi posebni centri. Vse to ni zmotilo nekega tajvanskega igralca, v virtualnem svetu poznanega kot Little Grey, ki je več kot eno leto dan za dnem igral World of Warcraft ter ga obrnil.

Rezultat (izgubljenega življenja) je 390.895 ubitih nasprotnikov, zadanih kar 7.255.538.878 točk poškodb ter opravljenih 5.906 pohodov v 404 dneh, kar je v povprečju zneslo 14,62 pohodov na dan. V tem času je...

212 komentarjev

Blizzardova naslednja masovka še bolj masovna

Zgolj peščica uporabnikov

vir: bit-tech.net
bit-tech.net - Blizzard je s svojimi 11 milijoni naročniki, ki vsak mesec plačajo za igranje World of Warcrafta, brez težav alfa in omega sveta masovno-večigralskih spletnih iger. A tudi tako velike množice, kot jih ima WoW, Blizzardu očitno niso dovolj, saj so povedali, da bo njegov naslednik bolj zanimiv za širšo javnost. Kako bodo to dosegli še ni znano, a že dolgo je potrjeno, da naslednik ne bo uporabljal franšize, podobne World of Warcraftu. To pomeni, da odpadejo magična bitja vseh velikosti in oblik ter da bo nova masovka mnogo bolj vsakodnevna, torej bodo namesto škratov, orkov, palčkov in podobnih aktualni predvsem običajni ljudje. A po drugi strani je popolnoma mogoče tudi, da bodo ljudje le...

41 komentarjev

World of Warcraft ruši rekorde

ComputerBase - Blizzard Entertainment je naznanil, da je število igralcev večigralske spletne igre World of Warcraft preseglo 11,5 milijona. Od oktobra se je njihovo število povečalo za pol milijona, kar pripisujejo splavitvi novega dodatka Wrath of the Lich King, ki se je zgodila 13. novembra. Razvijalci trdijo, da so v prvih 24 urah po začetku prodaje dodatka pokupili 2,8 milijona kopij, v celem mesecu pa štiri milijone. S tem se je vpisal tudi med rekorde po številu prodanih kopij v prvem mesecu, kjer je kakopak nasledil svojega predhodnika, prvi dodatek za World of Warcraft po imenu The Burning Crusade. Spričo velike popularnosti franšize ima Blizzard ogromno dela, tako da zaposluje s polno paro.

21 komentarjev

Filmi po računalniških igrah

bit-tech.net - Včasih so bile predloge za filme knjige, gledališke igre, opere in podobno, sedaj pa se vedno pogosteje dogaja, da filme snemajo po igrah. Takih računalniških seveda, kjer je bila pionirka legendarna Lara Croft (filmska Angelina Jolie) v Tomb Raiderju. Na Bit-Techu so prešteli, koliko filmov z enakovrstnim izvirnikom se snema ali je v predprodukciji ta trenutek, in končali pri številki 28. Še letos pričakujemo Cold Fear in Fear Effect, v naslednjih treh letih pa vse od bojda za kino še primerne adaptacije igre Halo, do nekoliko manj jasnega zapleta v World of Warcraft leta 2011. In seveda Second Life, kolikor je to pač sploh računalniška igra.

63 komentarjev

World of Warcraft: 9 milijonov aktivnih igralcev

Slashdot - Pri Blizzardu so se včeraj pohvalili, da v njihovi spletni igri World of Warcraft svoja alternativna življenja preživlja več kot 9 milijonov uporabnikov (podatki bi naj veljali za pretekli mesec). Na videogamesblogger.com so pobrskali po World Factbook ameriške osrednje obveščevalne agencije in kot zanimivost navrgli, da bi v primeru, če bi WoW svet in igralci predstavljali resnični narod, bila WoW država med 236 popisanimi državami na 90. mestu po številu prebivalcev. Mimogrede, Slovenija se nahaja na 148. mestu ;).

24 komentarjev

Novice iz sveta nalinijskih iger

več strani - Enaintridesetletna Avstralka se je znotraj sveta ene najpopularnejših iger World of Warcraft zaljubila v soigralca iz Severne Caroline. Razen obilnega druženja v virtualnem okolju sta si izmenjala dosti e-mailov in se celo pogovarjala o poroki. Fant jo je v preteklosti že poskusil obiskati, a so mu starši to preprečili, težava pri celotni zadevi je bila namreč njegova starost - poba je štel šele 17 let.

Tamara Broome se je zato odločila, da bo ona uredila obisk, zato je 26. junija odpotovala iz Adelaidea do Greenvillea v ZDA, kjer naj bi se dobila z izbrancem in ga po enoletnem internetnem razmerju končno srečala ter odpeljala k sebi v Avstralijo. Oblasti so to preprečile in Tamaro aretirale. Čez teden dni jo čaka sojenje, obtožena je poskusa ugrabitve otroka, za kar lahko dobi več kot dve leti zapora.

Izvorna novica.

Da pa ne bodo vsi starši v strahu pred takšnimi in drugačnimi iztirjenci svojim otrokom preprečili igranja WoW-a, so tu malo bolj vzpodbudne vesti. Raziskovalci z...

26 komentarjev

Po KPNQuestu še WorldCom?

CNN - Sodeč po tej novici se lahko uprabniki kar malo zbojimo. WorldCom, eno večjih ameriških telekomunikacijskih podjetij, naj bi kmalu vložilo zahtevek po bankrotu, vsaj tako predvidevajo tržni analitiki. Težava je v tem, da je WorldCom prejšnji mesec razkril, da je nepravilno knjižil kar 4 milijarde dolarjev stroškov ter jih prikazal kot zaslužek. Ko je informacija pritekla na plano, so delnice podjetja dobesedno padle. Dodatna težava leži tudi v tem, da je ena od WorldComovih podružnic nam dobro znani UUNet. Če bi šel WorldCom po gobe, bi se nato za svoj obstoj v internetu zbalo kar 50 odstotkov ameriškega internetnega prometa, 50 odstotkov vseh poslanih elektronskih sporočil ter več kot polovica vsega evropskega prometa. No, tržni analitiki napovedujejo, da do tega ne bo prišlo, je pa res, da je situacija zaskrbljujoča. Klik!

1 komentar