» »

Igralci spletnih iger niso nedružabni

Igralci spletnih iger niso nedružabni

vir: Heise
Heise - Raziskovalec na Inštitutu za sociologijo Univerze v Duisburgu-Essnu Stefan Derpmann je izvedel raziskavo, v kateri je raziskoval vplive igranja spletnih iger na mreženje v resničnem življenju. Spremljal je dvanajst reprezentativnih igralcev spletne igre World of Warcraft, ki so bili stari med 21 in 41 leti. Izsledki kažejo, da igre niso le zlo.

Ugotovil je, da se ljudje, ki se spoznajo kot liki v igri World of Warcraft, družijo tudi v resničnem življenju. Vedejo se podobno kot igralci istega športnega moštva, ki imajo prav tako nekaj skupnega. Na spletu je sicer v ospredju vodenje likov, a tečejo debate tudi o zasebnem življenju, konjičkih, športu in podobno. Na spletu si sodelujoči pridobijo tudi tehnična znanja, kako rokovati z novimi mediji, kot so spletne klepetalnice, forumi in podobno, hkrati pa igre pripomorejo k zmanjševanju napetosti in stresa, ugotavlja Derpmann. Njegova skupina sicer že tri leta intenzivno preiskuje odnos med igralci in njihovimi liki pri igranju iger vlog.

15 komentarjev

TekO ::

12 igralcev? Uf, da ni preteral..
Ideas are bulletproof.

korenje3 ::

"Spremljal je dvanajst reprezentativnih igralcev spletne igre World of Warcraft, ki so bili stari med 21 in 41 leti. Izsledki kažejo, da igre niso le zlo."

kje je pa podatek, koliko jih je brez službe?

HatsuneMiku ::

World of Warcraft ni reprezentativen MMO, ker sili v družabnost. Iz tega razloga sem ga nehal igrati, ker je prevelik pomen na sklepanju vezi med igralci in koordinaciji. Tako WoW igrajo v glavnem ljudje, ki so sposobni družbenih interakcij v RLju. Kdor je asocialen, mu bo kmalu jasno, da ga WoW marginalizira, ker poskuša emulirati RL družbo. S tem je Blizzard odprl svojo igro ogromnemu trgu casual igralcev, obenem pa si je odtujil primarno publiko MMO geekov. Mojega denarja ne dobijo več.

Zero0ne ::

HatsuneMiku je izjavil:

World of Warcraft ni reprezentativen MMO, ker sili v družabnost. Iz tega razloga sem ga nehal igrati, ker je prevelik pomen na sklepanju vezi med igralci in koordinaciji. Tako WoW igrajo v glavnem ljudje, ki so sposobni družbenih interakcij v RLju. Kdor je asocialen, mu bo kmalu jasno, da ga WoW marginalizira, ker poskuša emulirati RL družbo. S tem je Blizzard odprl svojo igro ogromnemu trgu casual igralcev, obenem pa si je odtujil primarno publiko MMO geekov. Mojega denarja ne dobijo več.


Čakaj, ti se pritožuješ, da MMO špila ne moreš igrati, kot, da bi bil singleplayer? Resno? :))
uname -o

HatsuneMiku ::

Zero0ne je izjavil:

Čakaj, ti se pritožuješ, da MMO špila ne moreš igrati, kot, da bi bil singleplayer? Resno? :))


Ne, ne pritožujem se nad tem. MMO model mi ugaja, ampak WoW preveč forsira sodelovanje med igralci (cel kup eventov, raidi, dungeoni itd kjer si prisiljen igrati v skupinah), obenem pa poenostavlja oziroma zanemarja področja, kjer igralci dejansko tekmujejo med seboj - PvP in ingame trg.

PARTyZAN ::

To, da je potreben teamwork za doseganje ciljev je ena lastnosti, ki definirajo MMOje.

Kako je z pvpjem ne vem, ker mi igra že v osnovi ni všeč in je ne igram. Sem pa ogromno preigral L2, ki ima pravi open pvp model ... ampak tudi rabiš dobro ekipo, če želiš imeti dober gear. Enako je z Aionom in verjetno tudi vsemi ostalimi igrami tega tipa.

Sale_One0 ::

Tako je, čisto vsi MMOji so zasnovani tako da če hočes bit on top, moreš imet dober team. Kar takoj povleče za sabo Vent/TS server, forume in pa določene ure ko more bit core team online za vsako ceno če hočejo kam prilezt.

Če hočeš bit med najboljšimi, moraš na igro gledat kot na službo in če ti je ta služba všeč potem tega ni problem dosežt.
Si vis pacem, para bellum.

iceph03n1x ::

"hkrati pa igre pripomorejo k zmanjševanju napetosti in stresa, ugotavlja Derpmann"

haha resno? kjere izjave .... try stracraft2

nUUb ::

Igre so sprostitev, nekateri špilamo igre in brskamo po S-Tju, namesto da smo na mobitelu pa na PCju na facebooku.
i7 2600k@4.8GHz - nV 760 - 850 EVO 250GB - 4TB FreeNAS
ASUS 1920x1080@144Hz

Poldi112 ::

Igrice misliš? Drugače je pa jasno, da se igričarji družijo tudi v življenju. Saj vendar rabijo nekoga, s katerim se lahko pomenijo o urokih in pošastih. :)
Where all think alike, no one thinks very much.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.

ahac ::

HatsuneMiku je izjavil:

Zero0ne je izjavil:

Čakaj, ti se pritožuješ, da MMO špila ne moreš igrati, kot, da bi bil singleplayer? Resno? :))


Ne, ne pritožujem se nad tem. MMO model mi ugaja, ampak WoW preveč forsira sodelovanje med igralci (cel kup eventov, raidi, dungeoni itd kjer si prisiljen igrati v skupinah), obenem pa poenostavlja oziroma zanemarja področja, kjer igralci dejansko tekmujejo med seboj - PvP in ingame trg.


Očitno nisi edini ki tako razmišlja...
V Cataclysm je en in edini group quest samo v zadnjem zone (Ring of Blood 3) in neki max. lvl daily quest. V prenovljenih low lvl območjih pa tudi nisem vidu niti enga. Skoraj vse se da solirat. V instance pa tudi prideš tako, da ti WoW sam sestavi cross-server grupo. Torej z lahkoto prideš do lvl 85 brez, da bi sploh govoril z katerimkoli drugim igralcem. :|
Ko greš pa enkrat raidat je pa logično, da ne moreš sam, a ne?
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW

HatsuneMiku ::

MMOje igram zato, ker pač nimam drugega početi v prostem času. Sodelovanje in nasploh interakcija z ljudmi mi predstavlja nepremostljiv problem, zato ne vidim razloga, da bi se s tem mučil tudi v igrah. Žal je res, da zadnje čase vsi MMOji težijo k družabnosti, zato vedno bolj igram single-player RPGje.

Aljaz1980 ::

Tole pa ne bo držal kr tko.

Ker socializirat v mmo-ju je enostavno, napram rlju.

RejZoR ::

V Minecraft skoraj več tipkam kot pa gradim in kopljem :D
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

para! ::

Ali je v tej raziskavi zabrisana meja med dejansko fizično družabnostjo in virtualnim druženjem?
Death before dishonor!


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Družabna namizna igra - za dva in več

Oddelek: Sedem umetnosti
71216 (407) Maverick55
»

Napad v Oslu: igre niso krive, spet stare debate o nadzoru interneta

Oddelek: Novice / NWO
4010754 (9345) vidz81
»

Igralci spletnih iger niso nedružabni

Oddelek: Novice / Igre
155747 (5049) para!
»

Zakaj igramo MMORPGje?

Oddelek: Igre
243579 (2665) greev84
»

World of Warcraft ruši rekorde

Oddelek: Novice / Ostale najave
215682 (3718) ahac

Več podobnih tem