» »

Kaksen avto vozite?

Kaksen avto vozite?

««
32 / 37
»»

jype ::

Nisem opazil, da bi ti mali jajčki z dizli kaj pretirano crkovali.

Smrt zanje je, če jih teraš, da se hitro vrtijo mrzle turbine - česar ti pa ni treba, če se voziš v povprečju 23km/h po mestu.

D3m ::

Je mišljen tudi za daljše razdalje. Poraba med 3,5 - 5,3 odvisno od vožnje. Top speed 160 km/h več ne rabi.

Specifikacija:

http://www.toyotaadria.com/si/pdf/speci...
|HP EliteBook|R5 6650U|

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: D3m ()

djordjevic ::

Ja, madona - koliko pa naj bi porabil 800-kilski jajček? Če bi imel tako porabo 1,5-tonski avto, potem bi pel slavospeve. Tako je pač zgolj ekonomičen malček.
No grave is deep enough to keep us in chains.

T-h-o-r ::

4.5 porabi 2.0 bmw tdi novi


toyota, i is not impress
Why have a civilization anymore
if we no longer are interested in being civilized?

jype ::

T-h-o-r> 4.5 porabi 2.0 bmw tdi novi

Na uro, ko stoji v koloni na Celovški.

Na daljše razdalje pa ziher lahko tudi manj od malega vozila.

Pyr0Beast ::

Za po mestu je tak jajček super.

...
Bencinar se tudi ne bo kar tako ogrel - če imate v mislih delovno temperaturo 70°C ali višje. Do tam je čisti isti shit.

Samo glede na to da je jajc od avta 1.4D, pri katerem je treba ravnati glave in menjati tesnilo glave tam na 100kkm, zdržal 15 let furanja v službo 2km in nazaj ter tam 170kkm brez okvare na mašini ...
Malenkost se je ogrel ravno takrat ko si se že ustavil.

Zelo dvomim da bo zadeva kar tako crknila. Turbini pa tudi nima kaj biti če se avto hladen tišči. Tlak olja je še večji kakor pri vroči mašini kar pomeni še manj obrabe delov.

Oljni filter je pa itak samo filter za opilke in čisto nič drugega.


Mogoče vse kar boš na tistem 1.4 jajčku zamenjal, je olje na 10kkm po mestu
In jaz bi pazil na to, da se ne nabija polni gas - oz. da zadeva ne kadi ko pospešuješ ali voziš - to uničuje mašino.

Vse ostalo ... samo furaj.
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

Zgodovina sprememb…

T-h-o-r ::

jype je izjavil:

T-h-o-r> 4.5 porabi 2.0 bmw tdi novi

Na uro, ko stoji v koloni na Celovški.

Na daljše razdalje pa ziher lahko tudi manj od malega vozila.

kombinirana

samo mestna pa tam do 6.5
Why have a civilization anymore
if we no longer are interested in being civilized?

M-XXXX ::

T-h-o-r je izjavil:

4.5 porabi 2.0 bmw tdi novi


toyota, i is not impress

Itak ja... http://www.spritmonitor.de/en/overview/...

T-h-o-r ::

ok no :P

pa tudi to je izjemen rezultat


pol pa moj podatek velja za 1.6 dizle ;)
Why have a civilization anymore
if we no longer are interested in being civilized?

D3m ::

|HP EliteBook|R5 6650U|

djordjevic ::

Je tole imo malo bolj impressive - avto ima ipak 500 kil več:

http://www.spritmonitor.de/en/overview/...
No grave is deep enough to keep us in chains.

D3m ::

Za študentko je Aygo več, kot dovolj.
|HP EliteBook|R5 6650U|

T-h-o-r ::

no, pomešal sem podatke za 1.6 in 2.0 :)


ampak, to je faking genialno, kar uspeva bmwju


seveda je idealen, ampak za tak mali avto vseeno nima TAKO majhne porabe :)
Why have a civilization anymore
if we no longer are interested in being civilized?

D3m ::

Kakšna je pa cena???
|HP EliteBook|R5 6650U|

T-h-o-r ::

novo trojko 1.6 sem videl za 18k novega z vso opremo (bila je akcija) v mb v europarku
Why have a civilization anymore
if we no longer are interested in being civilized?

D3m ::

Aha, no njej je bolj sedel Aygo za 4.800 eur. :)
|HP EliteBook|R5 6650U|

djordjevic ::

Ne razumi narobe - nisem hotel primerjat avtov kot takih. Itak da je za študentko dovolj. Hočem reči samo, da je ta poraba čisto normna za take malčke.
No grave is deep enough to keep us in chains.

Pyr0Beast ::

djordjevic je izjavil:

Je tole imo malo bolj impressive - avto ima ipak 500 kil več:

http://www.spritmonitor.de/en/overview/...



Kaj je impresivno ?

Povprečna poraba je 6,34L/100km
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

djordjevic ::

Wtf?
No grave is deep enough to keep us in chains.

Valvoline ::

D3m je izjavil:

Punca danes kupila svoj prvi avto, rabljeno Toyoto Aygo 1.4 D4D diesel s klimo. :D Šparovček za popizdit.

Kje ga je sploh najdla dizla,pr nas dizlov mislim da jih niso prodajal.Uvožen? Sam pa orenk našpanane cene majo tile liliputančki.

D3m ::

Uvožen je. Origin Italija.

Pr nas so če se ne motim prodajali bolj bencinarje.
|HP EliteBook|R5 6650U|

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: D3m ()

Valvoline ::

D3m je izjavil:

Uvožen je. Origin Italija.

Kolk je dala zanj? Z plačanimi dajatvami?

D3m ::

4.800 eur je dala za avto.
Registracija 72 eur, tehnični 32 eur, polni kasko (preko mojega agenta pri Triglavu) 544 eur.
Avto kupljen v Medvodah, JBA Trade d.o.o.
|HP EliteBook|R5 6650U|

PrimozR ::

jype je izjavil:

Nisem opazil, da bi ti mali jajčki z dizli kaj pretirano crkovali.

Smrt zanje je, če jih teraš, da se hitro vrtijo mrzle turbine - česar ti pa ni treba, če se voziš v povprečju 23km/h po mestu.

Jih ni treba, ampak dopovej ti ženski, da se mrzel avto pelje pri nižjih obratih, dokler se ne segreje. Mission impossible pri nekaterih primerkih, tudi če ji poveš, da s tem narediš za par 1000 € škode po par 10k km.

Pyr0Beast je izjavil:

Za po mestu je tak jajček super.

...
Bencinar se tudi ne bo kar tako ogrel - če imate v mislih delovno temperaturo 70°C ali višje. Do tam je čisti isti shit.

Samo glede na to da je jajc od avta 1.4D, pri katerem je treba ravnati glave in menjati tesnilo glave tam na 100kkm, zdržal 15 let furanja v službo 2km in nazaj ter tam 170kkm brez okvare na mašini ...
Malenkost se je ogrel ravno takrat ko si se že ustavil.

Zelo dvomim da bo zadeva kar tako crknila. Turbini pa tudi nima kaj biti če se avto hladen tišči. Tlak olja je še večji kakor pri vroči mašini kar pomeni še manj obrabe delov.

Oljni filter je pa itak samo filter za opilke in čisto nič drugega.


Mogoče vse kar boš na tistem 1.4 jajčku zamenjal, je olje na 10kkm po mestu
In jaz bi pazil na to, da se ne nabija polni gas - oz. da zadeva ne kadi ko pospešuješ ali voziš - to uničuje mašino.

Vse ostalo ... samo furaj.

Zakaj bi bil tlak večji pri mrzlem motorju? Sicer pa kaj ti pomaga tlak, če imaš eno gosto župco od olja, v katerem impeler turbine ne more zaplavati (osnova drsnega ležaja)?

T-h-o-r je izjavil:

ok no :P

pa tudi to je izjemen rezultat


pol pa moj podatek velja za 1.6 dizle ;)

A ti ga je povedal BMW-jaš? Ker jest sem slišal že zgodbice o 3.9 (sicer se je potem izkazalo da pri 90 km/h) na AC, bolj klasična je pa okrog (ali pod) 5. Seveda oboje pri E46ki. :>

Pa lepo da kažete najnižje številke, poglejte povprečje, poglejte povprečno proabo vašega avtomobila, poglejte svojo porabo in nato primerjajte. Grem glavo stavit, da jaz v 116d ne bi videl niti povprečne 6, razen na izključno relacijski vožnji, pred katero bi resetiral board computer (npr. pred odhodom v LJ).

T-h-o-r je izjavil:

novo trojko 1.6 sem videl za 18k novega z vso opremo (bila je akcija) v mb v europarku

Petrolova akcija, kjer moraš kupiti za par k € bencina/dizla? :>

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: PrimozR ()

jype ::

PIPI> Jih ni treba, ampak dopovej ti ženski, da se mrzel avto pelje pri nižjih obratih, dokler se ne segreje.

Done. Sej se tut ogret avto vozi pri nižjih obratih.

PIPI> sicer se je potem izkazalo da pri 90 km/h

Tist jajček ma pri 90 porabo 2.5.

šernk ::

Samo glede na to da je jajc od avta 1.4D, pri katerem je treba ravnati glave in menjati tesnilo glave tam na 100kkm, zdržal 15 let furanja v službo 2km in nazaj ter tam 170kkm brez okvare na mašini ...


170k km brez okvare na mašini, ki mora brez okvare zdržati vsaj 500k km, res impresivno. (morda si imel srečo da ti ni turbina ustrelila, ali pa si pametno vozil, pa turbina se ne šteje kot okvaro mašine, ker turbine so popolnoma svoja zgodba od avta do avta). bencinarji ko imajo 200k km ima motor komaj dobro utečene kilometre in mora prilezti vsaj do 350k brez okvare. dizel pa vsaj do 500k. ne gre se koliko škode narediš motorju v kratkem času, temveč v življenski dobi avta. saj če misliš čez 2 leti menjat avto, verjamem da je vseeno, če pa misliš imeti avto naslednjih 20 let, se je pa za zamislit.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

jype ::

šernk> 170k km brez okvare na mašini, ki mora brez okvare zdržati vsaj 500k km, res impresivno.

Ne seri. Če avto voziš mrzel, ima po kilometrih pač bistveno krajšo življensko dobo, po letih pa seveda ne. 20 let star majhen avtomobil bo imel praviloma precej manj prevoženih kilometrov (200-300k) kot 20 let stara ladja za po avtocesti.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

Valvoline ::

Pri takih kakovostnih motornih olj ki se zdaj prodajajo na trgu ni ga vraga da ne bi vsaka mašina zdržala vsaj 500.000km če se redno servisira,za dizle pa tja do 1mio km. Seveda več ccm3 pomeni daljša življenska doba,saj je motor manj obremenjen. Sodobni tovornjaki lahko zdržijo tudi do 3mio km brez nobenega posega na motorju(mehanski del motorja).

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: ;-) ()

šernk ::

jype je izjavil:

šernk> 170k km brez okvare na mašini, ki mora brez okvare zdržati vsaj 500k km, res impresivno.

Ne seri. Če avto voziš mrzel, ima po kilometrih pač bistveno krajšo življensko dobo, po letih pa seveda ne. 20 let star majhen avtomobil bo imel praviloma precej manj prevoženih kilometrov (200-300k) kot 20 let stara ladja za po avtocesti.


4x prebral pa še vedno ne vidim kaj želiš s tem povedat? preprosta matematika ti pove da ima tak avto manj km (življenske dobe avta sam ne merim v letih, temveč v kilometrih, če bo čez 30 let še vedno isti avto na dvorišču bom super vesel). vendar recimo da ga po 20ih letih prodaš in bo nov lastnik začel delat več kilometrov, ti povem da ne bo prišel niti blizu tistim kilometrom, katere zdržijo dizelski motorji. ker tak motor z 150k km, bo v slabšem stanju kot motor "s slovenskimi" 350k km v resnici pa dodaj tem kilometrom pa seveda vsaj še 200k zraven, na srečo se sedaj počasi tudi pri nas začenja na tem področju premikat in se bodo začeli pojavljati dizli na prodaj tudi z več kot 500k km. (2013 naj bi se začelo ob tehničnem slediti kilometrini)
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

jype ::

šernk> preprosta matematika ti pove da ima tak avto manj km

Ti torej praviš, da bi se morali ljudje vozit pet krogov okoli mesta po obvoznici, da bi 20 let star avto imel več kilometrov, ker bi zato bil motor bolje ohranjen?

Vem, da ne - samo tako se sliši. Ljudje pač kupijo avtomobil za 2km v službo (idioti, vem) in se vozijo gor pa dol 20 let in po 20 letih je avto iztrošen ravno tako, kot bi bil po 20 letih dolgih relacij.

RejZoR ::

In zakaj si idiot če se ti ne da v jebenem mrazu pol ure čakat na jeben avtobus? Mogoče ga tam kjer si niti nimaš tako pogosto (lets face it, ne živimo vsi v centru LJ). Mogoče se ti poleti ne da gužvat na avtobusu polnem prešvicanega folka. Al pa si enostavno želiš v tišini al pa z muziko po svojem okusu odoeljat na šiht.
Oz še bolje, celo srednjo sem se vozil v šolo s takrat 8 let staro "kripo", ker se mi je bolj splačalo kot pa kupovat karto in delat vse od zgoraj naštetega. Ampak važno da te okronajo z debilom ker počneš kaj takega. Pa ajde, sem imel 2 kilometra več, pa je vseen drek, ker razdalja ne spremeni kaj dosti same ceremonije ampak bolj začetek in konec slednje...
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

djordjevic ::

Srednjo? Si delal prvi letnik z 18. leti? ;)
No grave is deep enough to keep us in chains.

jype ::

RejZoR> In zakaj si idiot če se ti ne da v jebenem mrazu pol ure čakat na jeben avtobus?

Ker si v 20 minutah že peš tam, pa še zebe te ne.

D3m ::

U mater. Si mečete polena v noge. :) Anyway če bo pridna si bo lahko kupila en spojler.

Kot pri tem naprimer. :)

|HP EliteBook|R5 6650U|

;-) ::

Valvoline je izjavil:

Pri takih kakovostnih motornih olj ki se zdaj prodajajo na trgu ni ga vraga da ne bi vsaka mašina zdržala vsaj 500.000km če se redno servisira,za dizle pa tja do 1mio km. Seveda več ccm3 pomeni daljša življenska doba,saj je motor manj obremenjen. Sodobni tovornjaki lahko zdržijo tudi do 3mio km brez nobenega posega na motorju(mehanski del motorja).


Bluziš. Več ccm ne pomeni nujno manjše obremenitve, tu je veliko odvisno od voznika. Govorit da bo nov motor zdržal 500k km ali 1mio km brez posegov pa je tudi zelo na pamet.

T-h-o-r je izjavil:

4.5 porabi 2.0 bmw tdi novi


toyota, i is not impress


1. BMW nima TDI motorjev.
2. Bi rad videl tako porabo, dam za tank če me pelješ po cesti ki jo jaz izberem in imaš tako porabo. Pa vsaj po predpisih, brez cincanja.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: ;-) ()

sirotka ::

T-h-o-r je izjavil:

no, pomešal sem podatke za 1.6 in 2.0 :)


ampak, to je faking genialno, kar uspeva bmwju


seveda je idealen, ampak za tak mali avto vseeno nima TAKO majhne porabe :)


Kaj točno jim pa uspeva? 4.6 za serijo 1? A to je kaj pod povprečjem ostalih?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: sirotka ()

D3m ::

Toyota Aygo poraba:

Izvenmestna 3,5 l
Mestna 5,3 l
Kombinirana 4,1 l

:D
|HP EliteBook|R5 6650U|

Valvoline ::

D3m je izjavil:

Toyota Aygo poraba:

Izvenmestna 3,5 l
Mestna 5,3 l
Kombinirana 4,1 l

:D


Nič posebnega,arosa in lupo majo podobne številke pa so 5+ let starejši že.
http://allcardetails.com/model-2000-200...
Daleč najbolj šparovni avto je ax 1.5d čeprav je 15 let star,po mestu pije 4.5-5l sam pa jih nikjer ni za dobit sploh pa z 1.5d motorjem.

Zgodovina sprememb…

Bellatrix ::

Moj trenuten avto bi bil prvi na lestvici avtomobilov nižjega razreda s največjo porabo.

Povprečna poraba je 8.9l
je pa ta gospod peugeot 1007
People are quick to judge and slow to correct themselves.

;-) ::

Valvoline je izjavil:

D3m je izjavil:

Toyota Aygo poraba:

Izvenmestna 3,5 l
Mestna 5,3 l
Kombinirana 4,1 l

:D


Nič posebnega,arosa in lupo majo podobne številke pa so 5+ let starejši že.
http://allcardetails.com/model-2000-200...
Daleč najbolj šparovni avto je ax 1.5d čeprav je 15 let star,po mestu pije 4.5-5l sam pa jih nikjer ni za dobit sploh pa z 1.5d motorjem.

Nič novega, novejši so pa bolj varni, kaj maš raje liter večjo porabo al da si invalid če z AXom kolesarja povoziš ?

D3m ::

Aygo ima varnostno kletko, crash test EURO Ncap 4*
|HP EliteBook|R5 6650U|

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: D3m ()

Valvoline ::

Pričakovano bi bilo da bi se poraba znižala napol v 15-20 letih razvoja,pa se ni.Teža in varnost so se seveda izboljšali,ampak prav hecno je da 30 let star golf2(če ima 5 prestav xD) porabi enako ali manj k golf6.
Ax je itak kartonska škatla,omenu sem ga zgolj zarad porabe. xD

Zgodovina sprememb…

;-) ::

Povečale so se pa zmogljivosti, če bi še vedno razvijali tiste 50KM motorje bi se mogoče tud poraba znižala, je pa nesmisel razvijat 50KM motorje, ko pa Golfa kupijo kmetje pa so vrjetno ponavadi v hribih doma ali pa kdaj vlečejo prikolico.

T-h-o-r ::

Valvoline je izjavil:

Pričakovano bi bilo da bi se poraba znižala napol v 15-20 letih razvoja,pa se ni.Teža in varnost so se seveda izboljšali,ampak prav hecno je da 30 let star golf2(če ima 5 prestav xD) porabi enako ali manj k golf6.
Ax je itak kartonska škatla,omenu sem ga zgolj zarad porabe. xD



s tem, da ima golf 6 precej več konjskih moči in elektronskih bonbončkov :)
Why have a civilization anymore
if we no longer are interested in being civilized?

D3m ::

Pa kvaliteta materiala.
|HP EliteBook|R5 6650U|

Valvoline ::

;-) je izjavil:

Povečale so se pa zmogljivosti, če bi še vedno razvijali tiste 50KM motorje bi se mogoče tud poraba znižala, je pa nesmisel razvijat 50KM motorje, ko pa Golfa kupijo kmetje pa so vrjetno ponavadi v hribih doma ali pa kdaj vlečejo prikolico.

Prav hecno je ko taki kot si ti k so nesposobni si pravega avta kupit(normalno VW dizel power pod pokrovom) pljuvajo čez ostalih ki znajo kaj je avto in vedno kupiijo VW. Ne morm verjet kak ste fauš. Sej si boš enkrat že kupu dobrega TDIja,ne bodi tok jezen.
:D

D3m ::

Jaz ga imam.
|HP EliteBook|R5 6650U|

Valvoline ::

Zanimljiv mi je ;-) ko tolk pljuva čez VAG in ponosnih lastnikov ker si ga sam ne zna kupit. Toyoto je mogoče dobu neko ohranjeno ker je noben drug noče imet,po več mesecev ali par let let samevajo po avtohišah.
:D

Zgodovina sprememb…

;-) ::

Torej ti govoriš da je samo VW TDI pravi avto za vse ?

Ne pljuvam, samo TDI ni za mestne ljudi, ki vozijo kratke relacije in po 20km gonjena ko zamudiš v šolo ali službo nimaš časa čakat da se turbina ohladi, ker pač nimaš vsako leto slabega jurja za novo turbino če jo sploh dobiš za tak denar ;) Je pa res čudno da si ti edini Jezus Kristus, ki ve da je samo VW na tem svetu pravi avto. Testi, statistike kažejo drugače>:D

Nikjer ne pravim da je Toyota "najboljša" in ohh in sploh. Če bi bilo pomoje bi imel Subaru Imprezo 150KM dizla, pa ni financ. Mogoče za kupit bi še ble, za vzdrževat pa nikakor. Pravim pa da je Honda sigurno ena najbolj "ziher" stvari kaj je narejenih.

Poglej malo posnetke ko spustijo olje in vodo ven keri avto najdlje mele, poglej kaj delajo najstniki z Bingecami, ko vidijo več blokade ko bo celi vag koncern skupaj pa še vedno gre...peli se tak z TDI-jem =)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: ;-) ()

RejZoR ::

Sam bi namesto Aygo imel raje Hyundai i20, VW Lupo/Fox al pa Toyoto Yaris, v 1.0 izvedbi. Imaš vsaj prtljažnik v katerega lahko kaj daš, ne pa Aygo kjer dejansko lahko sedita samo dva in to je to.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
««
32 / 37
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Izbira avtomobila (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
10912586 (9480) mr_chai
»

Kok ste stari? (strani: 1 2 3 47 8 9 10 )

Oddelek: Loža
48350086 (23093) BivšiUser2

Free energy (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )

Oddelek: Loža
35262038 (50831) Gandalfar
»

Alfa Romeo...

Oddelek: Na cesti
132207 (1558) balocom

Več podobnih tem