» »

Kaksen avto vozite?

Kaksen avto vozite?

««
29 / 37
»»

Valvoline ::

Ne vem zakaj špr nas neb uvedl avstrijski oz švicarski sistem registracije,ko z eno plačano registracijo in tablice lahk furaš več avtov,zavarovanje plačaš za tisti avto k ma največ konjev. Pol pa lepo parkiram še 2-3 avta doma,pa pelem tega k ga trenutno rabim(terenca,liliputanca,limucine,ev,oldtimer itn). Za Slovenske plače so registracije cenovno absolutno preveč našpanane,prava lopovščina.Avto čez 2.500ccm3 in 80kw je že luksuz,še posebej če nimaš popusta pri zavarovanju.

djordjevic ::

Sej ti noter spraviš pri gorivu. >:D
No grave is deep enough to keep us in chains.

IceIceBaby ::

Nekdo, ki vozi enak avto že deset let, je morda manj tvegan od nekoga, ki ga zamenja vsakih 14 dni.


Zakaj pa to? Po kakšni logiki?

Ne vem zakaj špr nas neb uvedl avstrijski oz švicarski sistem registracije...


Ker smo v Sloveniji :) Pri nas še osnovne stvari ne štimajo.

Valvoline ::

IceIceBaby je izjavil:

Nekdo, ki vozi enak avto že deset let, je morda manj tvegan od nekoga, ki ga zamenja vsakih 14 dni.


Zakaj pa to? Po kakšni logiki?

Ne vem zakaj špr nas neb uvedl avstrijski oz švicarski sistem registracije...


Ker smo v Sloveniji :) Pri nas še osnovne stvari ne štimajo.


To bi prneslo več pozitivnih efektov,več avtov bi se prodajalo,več denarja bi folk porabu za vzdrževanje,gume itn,povprečen avto bo manj zgonjen,po mestih bi folk uporabljal manjših avtov namest orjaških limuzin.... Nesmisel je zakaj tega še niso pr nas uvedl.

djordjevic je izjavil:

Sej ti noter spraviš pri gorivu. >:D

K*c sej cvicek tut ni več pocen.
:D

Zgodovina sprememb…

jernejl ::

To bi prneslo več pozitivnih efektov,več avtov bi se prodajalo,več denarja bi folk porabu za vzdrževanje,gume itn,povprečen avto bo manj zgonjen,po mestih bi folk uporabljal manjših avtov namest orjaških limuzin.... Nesmisel je zakaj tega še niso pr nas uvedl.

Verjetno ne misliš, da bi se zavarovanja zaradi tega kaj pocenila?
Če bi se vozniki še naprej vozili okrog enako kot do sedaj in povzročali enako škod kot doslej, bi morale tudi zavarovalnice pobrati enako premije kot doslej. Verjetno bi nekateri po novem plačevali manj, bi pa drugi zato več.

IceIceBaby je izjavil:

Nekdo, ki vozi enak avto že deset let, je morda manj tvegan od nekoga, ki ga zamenja vsakih 14 dni.


Zakaj pa to? Po kakšni logiki?

Ko zamenjaš avto, rabiš nekaj časa, da se ga navadiš, da ugotoviš, kako lahko z njim prehitevaš, kako zaviraš in pelješ v zavoj, kako boš z njim manevriral, da ne boš zadel bližnjih objektov itd.
Poleg tega mladi driftarji pogosto menjujejo svoja vozila, medtem ko 50 let star voznik ima drugačne prioritete in se z enakim avtom vozi 10 let. In dobimo korelacijo med rizičnostjo voznika ter obdobjem, kako hitro nekdo menjuje avtomobile.
Naprimer.

djordjevic ::

jernejl je izjavil:

Ko zamenjaš avto, rabiš nekaj časa, da se ga navadiš, da ugotoviš, kako lahko z njim prehitevaš, kako zaviraš in pelješ v zavoj, kako boš z njim manevriral, da ne boš zadel bližnjih objektov itd.
Poleg tega mladi driftarji pogosto menjujejo svoja vozila, medtem ko 50 let star voznik ima drugačne prioritete in se z enakim avtom vozi 10 let. In dobimo korelacijo med rizičnostjo voznika ter obdobjem, kako hitro nekdo menjuje avtomobile.
Naprimer.

Predalčkanje FTW. In če človek res potrebuje eno leto, da se navadi avtomobila, ga vljudno prosim, naj svoje vozniško dovoljenje deponira na najbližji upravni enoti. Rigorozno vztrajanje pri formuli 'obvezno eno leto zavarovanja z istim avtom za 5 %' je čista svinjarija zavarovalnic, ki imajo zaradi tega, ko potegneš črto, večji dobiček. Samo to in nič več. Prva svinjarija je bila že razpolovitev bonusa z 10 % na 5 na leto. To je samo nadaljevanje iste prakse.
No grave is deep enough to keep us in chains.

Valvoline ::

Jaz bi takoj ukinil kasko. Nesposobni povzročitelji naj plačajo iz svojega žepa popravilo za svoj avto.Seveda se potem znižajo letne premije za zavarovanje.

jype ::

Valvoline> Jaz bi takoj ukinil kasko.

Večina jih ima kasko zato, da zmanjša nezanesljivost naložbe v delovno sredstvo, ki jo lahko uniči vsako neprevidno teslo.

jernejl ::

@djordjevic
Kot sem že zgoraj povedal - če kritja ostanejo enaka in ljudje še naprej povzročajo enako škod, bi bilo smešno pričakovati, da bi se z nekaterimi spremembami cene zavarovanj v povprečju znižale.
Kvečjemu bi prišlo do prerazdelitve (npr. tisti, ki vsakih 14 dni menjajo avto, bi po novem plačevali nekaj manj, bi pa zato ostali plačevali nekaj več).

@Valvoline
Saj kasko ni obvezen. Zakaj bi ukinjal nekaj, za kar se lahko ljudje prostovoljno odločajo?

djordjevic ::

Jaz bi pa predpisal obvezno točenje zakonsko določenega goriva za določen tip avtomobilskega agregata. >:D

Oh, wait, to je že ... ;((

Sarkazem, če je kdo še jutranji.
No grave is deep enough to keep us in chains.

Valvoline ::

djordjevic je izjavil:

Jaz bi pa predpisal obvezno točenje zakonsko določenega goriva za določen tip avtomobilskega agregata. >:D

Oh, wait, to je že ... ;((

Sarkazem, če je kdo še jutranji.

Dokler mi nabija trošarin na gorivo in ostalo državo štejem kot socijalistični lopov.Press. DDV je že več kot preveč.

Zgodovina sprememb…

djordjevic ::

Imaš potni list. Poskusi srečo drugje, če misliš, da so slovenski unikum - trošarine namreč.
No grave is deep enough to keep us in chains.

oldguy ::

Valvoline: Ma, isti ku*si ac kot ena Hilda Tovšak. Zate pravila ne veljajo oz. you're smarter than that, ne? Upam da te enkrat pojebejo in ti nabijejo kazen za 10 golfov dvojk...

djordjevic ::

Največja žalost pri vsem skupaj pa je, da taki folk enostavno ne kapira, da je država delno tam, kjer je, tudi zato, ker jo taki kalibri goljufajo na vsakem koraku.
No grave is deep enough to keep us in chains.

Valvoline ::

djordjevic je izjavil:

Največja žalost pri vsem skupaj pa je, da taki folk enostavno ne kapira, da je država delno tam, kjer je, tudi zato, ker jo taki kalibri goljufajo na vsakem koraku.

Država je tam kjer je ker se je število fikusarjev in državnih parazitov v 20ih letih neupravičeno in brez nobene potrebe potrojilo.

IceIceBaby ::

Ko zamenjaš avto, rabiš nekaj časa, da se ga navadiš, da ugotoviš, kako lahko z njim prehitevaš, kako zaviraš in pelješ v zavoj, kako boš z njim manevriral, da ne boš zadel bližnjih objektov itd.


Bedarija. Če se že zmišljujemo neke razloge lahko jaz rečem, da sem veliko bolj varen voznik, ker redno menjam avtomobile in sem sprobal že vse od 60 konjskega twinga do 450 konjskih terencev :)

PrimozR ::

jernejl je izjavil:

To bi prneslo več pozitivnih efektov,več avtov bi se prodajalo,več denarja bi folk porabu za vzdrževanje,gume itn,povprečen avto bo manj zgonjen,po mestih bi folk uporabljal manjših avtov namest orjaških limuzin.... Nesmisel je zakaj tega še niso pr nas uvedl.

Verjetno ne misliš, da bi se zavarovanja zaradi tega kaj pocenila?
Če bi se vozniki še naprej vozili okrog enako kot do sedaj in povzročali enako škod kot doslej, bi morale tudi zavarovalnice pobrati enako premije kot doslej. Verjetno bi nekateri po novem plačevali manj, bi pa drugi zato več.

IceIceBaby je izjavil:

Nekdo, ki vozi enak avto že deset let, je morda manj tvegan od nekoga, ki ga zamenja vsakih 14 dni.


Zakaj pa to? Po kakšni logiki?

Ko zamenjaš avto, rabiš nekaj časa, da se ga navadiš, da ugotoviš, kako lahko z njim prehitevaš, kako zaviraš in pelješ v zavoj, kako boš z njim manevriral, da ne boš zadel bližnjih objektov itd.
Poleg tega mladi driftarji pogosto menjujejo svoja vozila, medtem ko 50 let star voznik ima drugačne prioritete in se z enakim avtom vozi 10 let. In dobimo korelacijo med rizičnostjo voznika ter obdobjem, kako hitro nekdo menjuje avtomobile.
Naprimer.

Za vožnjo po CPPju se avta ni potrebno popolnoma nič privajati. Obenem imaš danes cel kup elektronskih sistemov. Če boš pa uletel s snegom in podobnimi robnimi primeri je pa odgovor preprost - prilagojena hitrost.

Avta se moraš navajati (recimo fino je vedeti, da je avto me dzaviranjem tail happy, to ali pogruntaš 'na silo' ali pa počais s stopnjevanjem zaviranja v ovinke) samo, če se preganjaš čez omejitve in cesto jemlješ za dirkališče. In brez skrbi, govorim to popolnoma iz lastnih izkušenj. Spodoben avto se bo znotraj omejitev in prilagojene hitrosti lepo držal ceste, sploh z ABS-i, ESP-ji, TC-ji in drugo elektronsko varnostjo. V snegu je pač prilagojena hitrost nižja.

Glede mladega 'driftarja' in 50-letnega gospoda, v bistvu je pogostost menjavanja avtomobilov prej obratna, če ne zaradi drugega pa zaradi finančne zmogljivosti mladega driftarja in gospoda. Ki je seveda v prid gospodu.

listje123 ::

Jaz vozim rdeč avto ki ima 4 kolesa in en volan

Blinder ::

listje123 je izjavil:

Jaz vozim rdeč avto ki ima 4 kolesa in en volan


ferrari? :)
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

šernk ::

listje123 je izjavil:

Jaz vozim rdeč avto ki ima 4 kolesa in en volan


moj ima še menjalnik in motor, pač kot kremenčkovi se ne mislim vozit naokoli :)
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

M@73Y ::

hyundai pony 1.5 gls star 17 let. Mašina brez problemov (172000 km ) na cca. 2000 km liter olja, ampak vse ostalo je pa šit. bremz3 zanič, zavora zanič, obe premi zanič, rjast spodaj totalno, zadnji blatniki rejnati (k sreči jih vsae 14 dni mau pospreja s srebrnim sprejem da je kao lepo :) ) električno steklo na vozniku zanič, kantica za tekočino za vetrobransko steklo zanič - pa se še vedno da furat aka. kuča-poso.
..jump into psytrance tunnel..

kitara8 ::

zaenkrt še kolo... nema para

Janac ::

vozim:

korenje3 ::

mercedes clk 320

Relanium ::

Če bojo cene goriva res zrastle kot napovedano, si še jaz moj zdaj že zarjaveli bicikel popravim.

Drugač pa vozim mojstrovino iz dežele bavarske, 136 kljuset.
Vožnja mi zmer privabi nasmeh na usta :D

korenje3 ::

moj kuri 12L/100km... :S
na srečo se ne vozim toliko, tako da je mesečni strošek tam nekje 80€.

IvoJan ::

korenje3 je izjavil:

moj kuri 12L/100km... :S
na srečo se ne vozim toliko, tako da je mesečni strošek tam nekje 80€.

ja ampak ti vozis 200konjsko mrcino ;) moj 110 konjski clio pije od 10 do 14l na 100 :/

korenje3 ::

kdo ti je kriv maš ameriška jajca (predvidevam).

$%&/() ::

Ameriški Clio?

IvoJan ::

clio....Clio....CLIO!!!! Y U SO STOOPID?!

PrimozR ::

Burek menjej za močnejši ter predvsem novejši avto ;)

der_Alte ::

Relanium je izjavil:

Če bojo cene goriva res zrastle kot napovedano, si še jaz moj zdaj že zarjaveli bicikel popravim.

Drugač pa vozim mojstrovino iz dežele bavarske, 136 kljuset.

Modernega DKW torej? Audi.press >:D
Umri mlad! Bodi lepo trupelce!

Relanium ::

Ni noben audi to :P

djordjevic ::

Bayerische Meisterwerke. ;)
No grave is deep enough to keep us in chains.

xerror ::

VW Passat, karavan, 1998 letnik, 1.9TDI, 81kW, vsa oprema.

Relanium ::

Moraš bit pomojem zelo jezen, ker padeš v zavarovalni razred 81 - 100kW

xerror ::

Sem gledal tudi za šibkejšim motorjem v istem Passatu, ampak je tako len, da je jeza malo manjša :)

djordjevic ::

V tem rangu pa menda še ja ni taka razlika, da bi se sploh splačalo pomislit na sekirancijo. ;)
No grave is deep enough to keep us in chains.

Zheegec ::

Relanium je izjavil:

Moraš bit pomojem zelo jezen, ker padeš v zavarovalni razred 81 - 100kW

Jao ti razredi so takšna neumnost :) Da pa ravno za 1KW padeš v višji razred je pa sploh bedno...
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

Karaya 52 ::

Lepota progresivnosti in razredov. >:D Kako more biti tistim, ki cenzuse za drzavne pomoci in dohodninske razrede presezejo za par evrov. :8)

Bor H ::

Zato pa gledaš motorjo 90-100kW ne pa une za 102kW ali pa za 85, ki jih imajo firme tako rade

tinlad3n ::

Škoda Roomster 1.2 TSI, letnik 2011.

Buggy ::

da ne govorimo o tem kako so trenutni razredi za danasnje razmere cisto nezivljenske. Kar se je vcasih imelo za nek supersportnik (nad 130KW) je danes avto nizjega srednjega razreda, da ne govorim o lestvici do 60KW kjer imas stiri(4)!!! razrede.

Ja jezus kje pa najdes danes se take avte da je potrebno imeti za njih 4 razrede???

T-h-o-r ::

lani plačal (1. leto) za zavarovanje skoraj 700 € (še mladi šofer sranje)


letos pa 435 like a boss

oboje seveda brez kaska
Why have a civilization anymore
if we no longer are interested in being civilized?

Zheegec ::

Ah, tukaj se skriješ pred mojih 1400€ :)
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

T-h-o-r ::

kaj maš ti neko 300 konjsko žival

:D
Why have a civilization anymore
if we no longer are interested in being civilized?

Zheegec ::

Ah ne, 170HP, to je s full kasko skupaj...
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

T-h-o-r ::

sicer pa, foter ima 50 al 45 % popust, pa plača okroh 900 € za mazdo 6 155 konjev 2.0 (kasko in vse ostalo, kar je možno D )
Why have a civilization anymore
if we no longer are interested in being civilized?

Bor H ::

Ja, tudi mene je letos udarl, 1000 al 1200 (ne vem točno, sem mel še neki v dobrem) za kasko pa je avto pod 100kW. Se pozna tistih 10%..

MKC00 ::

Relanium je izjavil:

Moraš bit pomojem zelo jezen, ker padeš v zavarovalni razred 81 - 100kW

To zna biti nekoliko "ne fer", ker motor lahko s časom izgubi na moči in verjetno ta Passat nima več 81kW oz. jih ima samo na papirju :)
««
29 / 37
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Kok ste stari? (strani: 1 2 3 48 9 10 11 )

Oddelek: Loža
51256322 (2056) Kayzon
»

Izbira avtomobila (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
10914619 (11513) mr_chai

Free energy (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )

Oddelek: Loža
35267106 (55899) Gandalfar
»

Alfa Romeo...

Oddelek: Na cesti
132362 (1713) balocom

Več podobnih tem