» »

Kaksen avto vozite?

Kaksen avto vozite?

««
28 / 37
»»

Libertarian ::

5.7 je povprečje Lj - Amsterdam...kjer je možno, je vožnje >200kmh miško....11h, beat that

M-XXXX je izjavil:

Ma mene ne bo nihče prepričal, da je karkoli ne električnega in s porabo 4.9L dinamična vožnja:P Saj sem tud jaz enkrat prišel na 4.5L relacijsko po AC (vožnja s tempomatom za kamionom), sam to ni vožnja, to je mučenje...


Seveda obstaja možnost da si v stopalih motorični debil in ti dela gas binarno >:D ampak vedi da to spet ni dinamična vožnja.
Sic semper tyrannis

Zgodovina sprememb…

jype ::

Libertarian> 11h, beat that

88 minut, Citation II, beat that

6 dni, Colnago Altain, beat that

M-XXXX> sam to ni vožnja, to je mučenje...

Se pravi bo najbolje, da greš na avtobus, ker nisi sposoben vozit.

WarpedGone ::

Ma mene ne bo nihče prepričal, da je karkoli ne električnega in s porabo 4.9L dinamična vožnja Saj sem tud jaz enkrat prišel na 4.5L relacijsko po AC (vožnja s tempomatom za kamionom), sam to ni vožnja, to je mučenje.

Midva sma si še neki dolžna ...
:)
Zbogom in hvala za vse ribe

M-XXXX ::

5.7 je povprečje Lj - Amsterdam...kjer je možno, je vožnje >200kmh miško....11h, beat that


http://www.bmw.si/si/sl/newvehicles/1se...
Največja hitrost v km/h 210
Pri takem avtu je doseganje samo 200km/h mukotvorno početje ki traja približno pol luninega cikla in potrebuje celovečnost tiščanja gasa do konca, če je kakšen koli naklon (hrib) te hitrosti ne boš nikol videl in ti me preprečuješ, da si kjer je bilo možno (kar pomeni vse skupaj več kot 10km) vozil več kot 200? I belive you NOT!

M-XXXX> sam to ni vožnja, to je mučenje...

Se pravi bo najbolje, da greš na avtobus, ker nisi sposoben vozit.

Do sedaj mi je šlo čisto dobro, tako da se raje pazi, da te ne nagazim ko me boš izsilil na kolesu, ali se zapeljal skozi rdečo luč. Zase bom pa že poskrbel in tudi za vse ostale, ki se držijo pravil.

Midva sma si še neki dolžna ...
:)

Res je, ker tole se pa že predolgo vleče;( Pa nebi rekel, če bi bla 1000km narazen, sam ušivih 30...

jype ::

M-XXXX> Zase bom pa že poskrbel

Ne dvomim, da se v svojem morilskem stroju počutiš varno.

M-XXXX> raje pazi, da te ne nagazim

Oh, saj pazim, sicer bi me že - seveda tega sam nisi niti opazil, ker vozniki pač ne spremljate okolice.

M-XXXX ::

Ne dvomim, da se v svojem morilskem stroju počutiš varno.

No če pa tole ni super, enkrat se pa strinjam s tabo:P

Oh, saj pazim, sicer bi me že - seveda tega sam nisi niti opazil, ker vozniki pač ne spremljate okolice.

Aha, lastnoročno sem poskrbel, da je prebivalstvo v Sloveniji padlo za 1587 prebivalcev. Aja pa še 7 tujcev je blo, sam te ne dajem v statistiko. No zdaj ko vem, kje te moram iskat je le vprašanje časa, kdaj boš nehal pisat po forumu. Sam si pa štejem v čast, da je bil eden tvojih zadnjih prispevkov o meni. Thats so sweet:O

jype ::

Nadaljujva v se malo o cpp

M-XXXX ::

Se mi zdi, da se oba boriva z mlini na veter in ne bova nikamor prišla in po pravici povedano sem se tukaj spotaknil le v porabo. Med mojimi zadnjimi kolesarskimi podvigi sem brcal na sendviče in ne na dizel, tako, da kolesarji padejo iz te teme. Vseeno pa hvala za povabilo, mogoče pa uč vržem tudi tja:P

djordjevic ::

M-XXXX je izjavil:

http://www.bmw.si/si/sl/newvehicles/1se...
Največja hitrost v km/h 210
Pri takem avtu je doseganje samo 200km/h mukotvorno početje ki traja približno pol luninega cikla in potrebuje celovečnost tiščanja gasa do konca, če je kakšen koli naklon (hrib) te hitrosti ne boš nikol videl in ti me preprečuješ, da si kjer je bilo možno (kar pomeni vse skupaj več kot 10km) vozil več kot 200? I belive you

Eh, tole si kr lepo vzel podatke od novega 116d. Prejšnji ima sicer manj konjev, je pa tudi lažji. In zakaj za božjo voljo bi bilo težko doseči 200? Moj ušivi megane s 120 konji pride do 200, pa mi glih ni treba zato do Ljubljane. ;((
No grave is deep enough to keep us in chains.

M-XXXX ::

Eh, tole si kr lepo vzel podatke od novega 116d. Prejšnji ima sicer manj konjev, je pa tudi lažji. In zakaj za božjo voljo bi bilo težko doseči 200? Moj ušivi megane s 120 konji pride do 200, pa mi glih ni treba zato do Ljubljane.

Sama teža na AC (relacijsko) ne vpliva nekaj na porabo (vsaj proti mestni vožnji ne). Zakaj je težko dosečt 200km/h? Upor je hudič in za 200km/h rabiš že nekaj konjev (tam nekje 100-140 (odvisno od aerodinamičnosti avta). Če se gre pa za tastaro varijanto pa so zgodbe o daljši vožnji okoli 200km/h še toliko večje zgodbice, glede na to, da naj bi bil MAX avta ravno 200km/h.

Pyr0Beast ::

Uhuh. V kero dolino ? :)
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

djordjevic ::

M-XXXX je izjavil:

Eh, tole si kr lepo vzel podatke od novega 116d. Prejšnji ima sicer manj konjev, je pa tudi lažji. In zakaj za božjo voljo bi bilo težko doseči 200? Moj ušivi megane s 120 konji pride do 200, pa mi glih ni treba zato do Ljubljane.

Sama teža na AC (relacijsko) ne vpliva nekaj na porabo (vsaj proti mestni vožnji ne). Zakaj je težko dosečt 200km/h? Upor je hudič in za 200km/h rabiš že nekaj konjev (tam nekje 100-140 (odvisno od aerodinamičnosti avta). Če se gre pa za tastaro varijanto pa so zgodbe o daljši vožnji okoli 200km/h še toliko večje zgodbice, glede na to, da naj bi bil MAX avta ravno 200km/h.

Mogoče pa je mislil 200 po števcu. V vsakem primeru 200 niti zdaleč ni več neki bavbav, da se ga ne bi dalo doseči. Poleg tega pa ne prejšnja ne zdajšnja enka nista ravno enoprostorca. Bi si drznil reči, da imata precej ok koeficient zračnega upora.
No grave is deep enough to keep us in chains.

Zgodovina sprememb…

flipflop ::

Ne pozabit,da števci na avtih tudi dosti lažejo.

djordjevic ::

Ja, tolerance je tam nekje od 7-13%.
No grave is deep enough to keep us in chains.

Pyr0Beast ::

Sploh pri višjih hitrostih števci začnejo precej lagati
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

>>><<< ::

PrimozR je izjavil:

borut_p je izjavil:

S

Saj načeloma proti 1.6 turbobencinarjem nimam nič proti, sploh če je avto večji (več navora pri istih konjih), ampak manjka jih pa v tem območju med 100 in 150 konji. Vse je samo manj ali znatno več (okrog 200). S tem imaš pa, če ne drugega, problem pri visokem računu za zavarovanje (kdaj bodo naše zavarovalnice pogruntale, da 180 konjev izpred 20 let ni enako današnjim 180 konjem?).

PINki je izjavil:



Saj imaš od Forda 1.6 Ecoboost motor s 150 hp in VW je včasih imel oziroma če še ima, nevem, 1.4 TSI s 122 hp.

Kaj si mislil s temi konji glede zavarovalnice pa ne razumem. Na dyno test so enkrat dali Golfa z 1.2 TSI 105 hp mašino in so namerili 120 hp. Tak da jih je kvečjemu več, ne manj. Pa še čipirat ga lahko daš, kar se ne ve, ne na tehničnem, ne na zavarovalnici... Kvečjemu smo zdaj na boljšem. Vsaj dizlaši ;)
ATI cards are like buses... They're huge, red and have bad drivers.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: >>><<< ()

Bor H ::

Problem zavarovalnic in konjev je v tem, da 130 konjev na avtu težkem tona leti, če imaš pa neko novejšo zadevo težko tono pa pol pa ne gre nikamor, če grem še dlje: večji avti imajo ponavadi tudi dovolj elektronike v sebi, da so na koncu tudi pri istih kW/kg bolj varni. Zavarovalnice to mirno zignorirajo.

Pyr0Beast ::

>Kaj si mislil s temi konji glede zavarovalnice pa ne razumem. Na dyno test so enkrat dali Golfa z 1.2 TSI 105 hp mašino in so namerili 120 hp. Tak da jih je kvečjemu več, ne manj. Pa še čipirat ga lahko daš, kar se ne ve, ne na tehničnem, ne na zavarovalnici... Kvečjemu smo zdaj na boljšem. Vsaj dizlaši ;)

Nope.
Drugi standard merjenja moči.
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

PrimozR ::

djordjevic je izjavil:

M-XXXX je izjavil:

http://www.bmw.si/si/sl/newvehicles/1se...
Največja hitrost v km/h 210
Pri takem avtu je doseganje samo 200km/h mukotvorno početje ki traja približno pol luninega cikla in potrebuje celovečnost tiščanja gasa do konca, če je kakšen koli naklon (hrib) te hitrosti ne boš nikol videl in ti me preprečuješ, da si kjer je bilo možno (kar pomeni vse skupaj več kot 10km) vozil več kot 200? I belive you

Eh, tole si kr lepo vzel podatke od novega 116d. Prejšnji ima sicer manj konjev, je pa tudi lažji. In zakaj za božjo voljo bi bilo težko doseči 200? Moj ušivi megane s 120 konji pride do 200, pa mi glih ni treba zato do Ljubljane. ;((

Po števcu mogoče, v praksi samo pol metra za ritjo hitrejšega avtomobila. Tovarniški podatek končne hitrosti je tam z razlogom. Grande Punto T-Jet ga ima 195 km/h, po števcu gre pa sam nekih 205 do 210.

>>><<< je izjavil:

PrimozR je izjavil:

borut_p je izjavil:

S

Saj načeloma proti 1.6 turbobencinarjem nimam nič proti, sploh če je avto večji (več navora pri istih konjih), ampak manjka jih pa v tem območju med 100 in 150 konji. Vse je samo manj ali znatno več (okrog 200). S tem imaš pa, če ne drugega, problem pri visokem računu za zavarovanje (kdaj bodo naše zavarovalnice pogruntale, da 180 konjev izpred 20 let ni enako današnjim 180 konjem?).

PINki je izjavil:



Saj imaš od Forda 1.6 Ecoboost motor s 150 hp in VW je včasih imel oziroma če še ima, nevem, 1.4 TSI s 122 hp.

Kaj si mislil s temi konji glede zavarovalnice pa ne razumem. Na dyno test so enkrat dali Golfa z 1.2 TSI 105 hp mašino in so namerili 120 hp. Tak da jih je kvečjemu več, ne manj. Pa še čipirat ga lahko daš, kar se ne ve, ne na tehničnem, ne na zavarovalnici... Kvečjemu smo zdaj na boljšem. Vsaj dizlaši ;)

JA saj pravim, tam med 100 in 150 konji je razlika zelo boga. Sicer pa hvala, sem popolnoma pozabil na VW-jeve TSI-je. Zanimivo da so jih zdaj začeli na polno reklamirati, pred letom dni so bili npr. še popolnoma usmerjeni na TDI-je.

Z zavarovalnico je pa križ, ker so zavarovalne premije tam čez 150 konjev visoke. Brez bonusa je nad 180 konji npr. okrog jurja € na leto. V praksi pomeni, da je ta moment vsak BMW, večji od trojke ter večina enk že v neomejenem razredu.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: PrimozR ()

djordjevic ::

In ni glih za pričakovati, da bodo zavarovalnice mejo za razrede začele spuščati. Ergo, we're screwed. ;(
No grave is deep enough to keep us in chains.

Bor H ::

Najbolj fer bi bilo da ne bi bilo razredov ampak preprosto nek kW/kg krat neka vsota pa dobiš lepo linearno, še trgovci bi bili veseli (ni šans da kupim 103kW avto..).

Sem pa vozil 1.2 TSI škodo pa nisem bil navdušen, 1.4 bi znala bit pa že kul sam žal ne reklamirajo trenutno.

IceIceBaby ::

Imaš 1.6THP iz PSA koncerna. 157 konjev (115kw, relativno ugodno zavarovanje), zelo solidne zmogljivosti in smešna poraba.

Kar se zavarovanja tiče pa get used to it :) Če se ne motim je bilo nekaj govora o tem, da dodajo še en razred nad 130kw, znižali jih pa definitivno ne bodo.

Pyr0Beast ::

Kot da je kaj pomembno ali je tele v cliotu al pa bemflu

Nimajo kaj biti zavarovalne premije različne. Ena fiksna na avto in to je to.

Če je več avtov kot ljudi pri bajti pa magari tudi na voznika.
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

Zgodovina sprememb…

jype ::

Pyr0Beast> Kot da je kaj pomembno ali je tele v cliotu al pa bemflu

Seveda je pomembno!

Poleg tega, da teslo v Cliotu lahko naredi manj škode, ker ima manjšo gibalno količino, tudi precej težje pospeši do bolj nevarnih hitrosti, ne da bi se to že od daleč slišalo.

IMHO bi morala biti masa*moč odločilna za višino zavarovanj.

Pyr0Beast ::

Bohnedaj, bi slovenske železnice bankrotirale
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

Bor H ::

jype se ne strinjam, teslo ki ma 130 konjev v cliotu bo naredil prej štalo kot tist, ki ima 130 konjev v recimo BMW serije 5

Zheegec ::

Ni nujno, Clio je dosti lažji, oba pa lahko gresta okoli 200Km/h.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

IceIceBaby ::

Kaj pa voznik, ki je imho daleč najpomembnejši faktor?

Izpit imam že 11 let in že moj prvi avto je imel krepko čez 200 konjev. Tudi vsi naslednji (razen enega) so bili športno naravnani in precej hitrejši od povprečnega 100 konjskega cliota. Na izpitu nimam nobene kazenske točke (vsega skupaj sem plačal 2500 SIT kazni za 97kmh na regionalki), nikoli nisem dal nobenega kupona itd.

Po drugi strani poznam lokalne dirkače z 1200ccm kosilnicami, ki vsak teden zbijejo kakšen prometni znak ali preorjejo kakšen jarek.

Če bi se že šli spreminjanje obračunavanja je treba kot pomemben faktor upoštevati tudi voznika. Angleži imajo urejeno na ta način. 18 letni mulc si praktično ne more privoščiti zavarovanja za kakšen "pocket rocket", med tem ko 40 letni šofer z dobro zgodovino enak avto zavaruje nekajkrat ceneje.

jype ::

Pyr0Beast> Bohnedaj, bi slovenske železnice bankrotirale

So že.

IceIceBaby> Če bi se že šli spreminjanje obračunavanja je treba kot pomemben faktor upoštevati tudi voznika.

Nimam nič proti.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

Pyr0Beast ::

Huda :D
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

djordjevic ::

IceIceBaby je izjavil:

Kaj pa voznik, ki je imho daleč najpomembnejši faktor?

Izpit imam že 11 let in že moj prvi avto je imel krepko čez 200 konjev. Tudi vsi naslednji (razen enega) so bili športno naravnani in precej hitrejši od povprečnega 100 konjskega cliota. Na izpitu nimam nobene kazenske točke (vsega skupaj sem plačal 2500 SIT kazni za 97kmh na regionalki), nikoli nisem dal nobenega kupona itd.

Po drugi strani poznam lokalne dirkače z 1200ccm kosilnicami, ki vsak teden zbijejo kakšen prometni znak ali preorjejo kakšen jarek.

Če bi se že šli spreminjanje obračunavanja je treba kot pomemben faktor upoštevati tudi voznika. Angleži imajo urejeno na ta način. 18 letni mulc si praktično ne more privoščiti zavarovanja za kakšen "pocket rocket", med tem ko 40 letni šofer z dobro zgodovino enak avto zavaruje nekajkrat ceneje.

+1
No grave is deep enough to keep us in chains.

WarpedGone ::

In ni glih za pričakovati, da bodo zavarovalnice mejo za razrede začele spuščati. Ergo, we're screwed.

Niti ne, boli samo ko greš čez 180 konjev, potem naprej imaš pa "prosto pot" in veselje.
Vsak dodaten konj se ti glede na zavarovanje pravzaprav splača. Najbol si screwed če si ravno na 180 ...

Edit: typoos
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

M-XXXX ::

Najbol si screwed če si ravno na 180 ...

Hmm 181 ja... Fuck it :(

Pyr0Beast ::

Sej ni dost razlike. 150 je tut že kr jeba, ampak pri toni in pol toliko pač more bit, če nečeš mašine vrteti na 6 jurjev+
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

M-XXXX ::

Pyr0Beast je izjavil:

Sej ni dost razlike. 150 je tut že kr jeba, ampak pri toni in pol toliko pač more bit, če nečeš mašine vrteti na 6 jurjev+

Razlika je pri zavarovanju (cca 400-500€ razlike zaradi ene shirane kobile:P)

IceIceBaby ::

Cca 200 eur brez bonusa oz. dobrih 100 s 50% glede na tole stran: http://www.amzs.si/default.asp?podrocje...

Je pa zanimivo, da je toliko razredov. Očitno so že uvedli nove razrede nad 130kw.

M-XXXX ::

Hmm, ravno Tilijo sem gledal, ki ima neverjetnih 675,82 EUR proti 1.016,57 EUR...

WarpedGone ::

Lej lej, dodatni razredi 130-150, 150-200, 200-250, 250-300, nad 300. Razlika med 130-150 in nad 300 je pa 200 €. Jaka muda ...
Zbogom in hvala za vse ribe

IceIceBaby ::

Ja, še vedno poceni, če mene vprašaš. No, če gre naslednji deal lepo skozi bom mel pa en avto v predzadnjem razredu :) Wiii.

WarpedGone ::

Še v slikci - zavarovalne premije glede na moč motorja v kW za 1800 - 2500 kubični motor.
Očiten je precej blesav skok nad 130 kW in da ima dodatne vmesne razrede samo triglav, ostali grejo že kr takoj na max.

 Zavarovalne premije

Zavarovalne premije

Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

Pyr0Beast ::

precej glupo je tudi računanje dajatve glede na kubaturo
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

jernejl ::

IceIceBaby je izjavil:

Če bi se že šli spreminjanje obračunavanja je treba kot pomemben faktor upoštevati tudi voznika. Angleži imajo urejeno na ta način. 18 letni mulc si praktično ne more privoščiti zavarovanja za kakšen "pocket rocket", med tem ko 40 letni šofer z dobro zgodovino enak avto zavaruje nekajkrat ceneje.

Voznik je upoštevan z bonus/malus sistemom. Voznik v najnižjem razredu plača 50% premije (ali 45% premije), v najvišjem 200% premije. Razlika je torej lahko štirikratna.
Poleg tega za voznike začetnike velja posebno doplačilo.
Nekatere zavarovalnice pa zraven naštetega ponujajo tudi popuste na starost voznika (40 let star voznik plača manj kakor 18 ali 80 let star voznik).
Torej je nekaj na tem že narejeno. Lahko bi upoštevali še več faktorjev, vendar bi to zakompliciralo izračune in povečalo stroške.

Najbolj fer bi bilo da ne bi bilo razredov ampak preprosto nek kW/kg krat neka vsota pa dobiš lepo linearno

Višina premije se določi tako, da se avte razvrsti v razrede in se pogleda škodno pogostnost in višino škod za vsak razred (iz podatkov za pretekla leta).
Močno dvomim, da je odvisnost škod od kW/kg linearna.

IceIceBaby ::

Voznik je upoštevan z bonus/malus sistemom.


Niti ne. Bonus je vezan na št. dopolnjenih let zavarovanja. Jaz sem imel samo 1 avto več kot 1 leto, tako, da imam kljub 11 letom vozniškega staža samo 5% bonusa. Poleg tega je bonus vezan na eno polico. Če imaš na enem avtu 50% in kupiš še enega boš plačal polno ceno.

jernejl ::

Jasno, da bonus/malus me more idealno oceniti tveganja določenega voznika. Ampak to še ne pomeni, da s tem nima nobene veze.
Tisti, ki povzroča manj škod, bo bolj verjetno imel višji bonus od nekoga, ki pogosto povzroča prometne nesreče.

Nekdo, ki vozi enak avto že deset let, je morda manj tvegan od nekoga, ki ga zamenja vsakih 14 dni.

Če bonus ne bi bil vezan na eno polico, bi starši zavarovali avtomobile sinov in vnukov in jim tako omogočili, da takoj dobijo 50% bonusa (pa imamo spet luknjo v sistemu).

PrimozR ::

jype je izjavil:

Pyr0Beast> Kot da je kaj pomembno ali je tele v cliotu al pa bemflu

Seveda je pomembno!

Poleg tega, da teslo v Cliotu lahko naredi manj škode, ker ima manjšo gibalno količino, tudi precej težje pospeši do bolj nevarnih hitrosti, ne da bi se to že od daleč slišalo.

IMHO bi morala biti masa*moč odločilna za višino zavarovanj.

Clio V6 oz. vsaj Clio Sport. Precej bolj slišen od npr. 530d :P

Bor H je izjavil:

Najbolj fer bi bilo da ne bi bilo razredov ampak preprosto nek kW/kg krat neka vsota pa dobiš lepo linearno, še trgovci bi bili veseli (ni šans da kupim 103kW avto..).

Sem pa vozil 1.2 TSI škodo pa nisem bil navdušen, 1.4 bi znala bit pa že kul sam žal ne reklamirajo trenutno.

Power to weight bi bil pravzaprav najbolj realen kriterij za zavarovalnino, ja.

Pyr0Beast je izjavil:

Kot da je kaj pomembno ali je tele v cliotu al pa bemflu

Nimajo kaj biti zavarovalne premije različne. Ena fiksna na avto in to je to.

Če je več avtov kot ljudi pri bajti pa magari tudi na voznika.

JA! VSI PLAČEVAT JURJA!! Pa čeprav ma avto 800 kg in 50 konjev ter je praktično nepremičnina.

jype je izjavil:

IMHO bi morala biti masa*moč odločilna za višino zavarovanj.

Wait... WHAT? Masa IN moč? Po kakšni logiki?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: PrimozR ()

Pyr0Beast ::

>JA! VSI PLAČEVAT JURJA!! Pa čeprav ma avto 800 kg in 50 konjev ter je praktično nepremičnina.
Daj ne trapaj. Relana premija je 300€ ali tam tam
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

Bellatrix ::

V Italiji je stvar urejena tako, da prva tri leta ne smeš voziti avta ki ima več kot 1.2l in 60kw.
People are quick to judge and slow to correct themselves.

jype ::

PIPI> Wait... WHAT? Masa IN moč? Po kakšni logiki?

Ne razumeš, al kaj?

Ti je treba narisat razliko med bajto, v katero se zaleti clio in bajto, v katero se šlepar?

djordjevic ::

jernejl je izjavil:

Nekdo, ki vozi enak avto že deset let, je morda manj tvegan od nekoga, ki ga zamenja vsakih 14 dni.

Kar je vseeno velik fail. Idealno bi bilo, če bi se štela zavarovalna doba brez nezgod, in sicer na določen dan, recimo, ko si zavaroval prvi avto, nato pa bi kljub menjavi avta avtomatsko nabiral bonus. To, da moraš imeti isti avto najmanj 12 mesecev, če hočeš dobiti novih 5%, je mimo.
No grave is deep enough to keep us in chains.

WarpedGone ::

Ja, po birokratsko mimo.
V dobi informatizacije birokrati še vedno funkcionirajo kot pred 300 leti - po predalčkih.
Linearnosti niso sposobni nikjer in nikoli.
Zbogom in hvala za vse ribe
««
28 / 37
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Kok ste stari? (strani: 1 2 3 48 9 10 11 )

Oddelek: Loža
51256389 (2123) Kayzon
»

Izbira avtomobila (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
10914655 (11549) mr_chai

Free energy (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )

Oddelek: Loža
35267277 (56070) Gandalfar
»

Alfa Romeo...

Oddelek: Na cesti
132367 (1718) balocom

Več podobnih tem