Forum » Loža » Kaksen avto vozite?
Kaksen avto vozite?
T-h-o-r ::
-valvoline- je izjavil:
>Zakaj ga pa bi, če lahko dosti ceneje prideš s poceni avtom skoz + ga ne rabiš nič šparat in lahko uživaš v dinamični vožnji + še ostanek denarja porabiš za marsikaj drugega...
Kaj pa vem. Clio 1.4 benz (70KM) porabi na AC 7L/100, isto ko moja šajtrga 2.0 turbo (150KM).
Registracija je skoraj pol cenejsa,na AC mogoce ni velke razlike v porabi ampak po mestu pa bencinar z 150ks popije najmanj 15 na 100.
lej, ne
Why have a civilization anymore
if we no longer are interested in being civilized?
if we no longer are interested in being civilized?
T-h-o-r ::
4l pijejo tudi novi bmw dizli, sam niso 1.0 :D
Why have a civilization anymore
if we no longer are interested in being civilized?
if we no longer are interested in being civilized?
-valvoline- ::
4l pije samo vw lupo tdi, in še ne vedno .
Ce se se kdo spomni:
http://www.stealthtdi.com/Lupo80Days.ht...
http://www.lupo80days.com/route_en.html
Koncna povprecna poraba bila 2.4l na 100km,prevozenih 33.333km
Kliknite spodaj na stevilke kjer pise journals.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: -valvoline- ()
djordjevic ::
Kaki 116d ali pa 316-318d ed bi ziher prišli blizu.
No grave is deep enough to keep us in chains.
Blinder ::
-valvoline- je izjavil:
eh iz 140 na 220 že ne bo šel.
4 L pri 130 kmh je nemogoče. A1 tdi 105 ima izmerjenih 6.5 pri 130 kmh
astra 1.7 125 izmerjenih 7.6
golf 2.0 170 6.6
1.6 tdi 105 gre dovolj da A1 potisne od 0 do 100 v izmerjenih 10.25 sekund, podatki iz testov revije. Gre sam turbo lag pa dolge prestave ga zalenijo.
Kaj se hecas? Men a4 pije 5-5.5 pri 130kmh z 300kkm na stevcu. Mal resno no. Ko smo ze pri tem:
http://www.avto.net/_EUROTAX/mycar.asp?...
Revija ki je testirala te avte je merila tudi porabo. Pri 130 efektivnih, tako da je par deci več kot pri 130 po števcu.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
TribesMan ::
Ma danes marsikateri dizel lahko kuri pod 4l, če ga voziš 80 v 6. po AC...
Smotrnost takega početja pa naj oceni vsak sam...
Kakor pa enkrat voziš "normalno" v rangu 130 po AC in da ne cjaziš po lokalnih cestah si pa takoj nad 5l... jebiga, fizike se ne da premagat.
Smotrnost takega početja pa naj oceni vsak sam...
Kakor pa enkrat voziš "normalno" v rangu 130 po AC in da ne cjaziš po lokalnih cestah si pa takoj nad 5l... jebiga, fizike se ne da premagat.
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
der_Alte ::
-valvoline- je izjavil:
djordjevic je izjavil:
Ti se še kar s kurilcem hvališ?
Dokler ga ne testiram in zrihtam da gre na fritezni dzus.
WarpedGone je izjavil:
Cist preprosto,z 22l.(20e) kurilca naredim 400-450km.
A ti je treba razlagat kaj pomeni ***TRENUTNA*** poraba pri 130?
Over and out.
Tega pa res ne morem povedat,pac AC proti morju malo 120.malo 150,povecini 130. Povprecje je verjetno tu.
Povprečje imaš najbrž okrog 70 ali 80. Ne pa 130. Ti lahko dam en GPS track iz LJ do KP.
Povprečna hitrost je?
Umri mlad! Bodi lepo trupelce!
M-XXXX ::
Huh? Ravno to sredo, Trebnje- Piran (praktično cel del od kopra naprej vozil v koloni, nekaj časa (zožanje malo od kopra naprej) celo stal, pa je blo 1h pa cca 40-45minut, to takrat, ko sem bil pri parkirni hiši nad Piranom!
http://www.sportypal.com/Workouts/Detai...
Povprečna... Sicer kratka razdalja, pa vseeno.
http://www.sportypal.com/Workouts/Detai...
Povprečna... Sicer kratka razdalja, pa vseeno.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: M-XXXX ()
sirotka ::
Huh? Ravno to sredo, Trebnje- Piran (praktično cel del od kopra naprej vozil v koloni, nekaj časa (zožanje malo od kopra naprej) celo stal, pa je blo 1h pa cca 40-45minut, to takrat, ko sem bil pri parkirni hiši nad Piranom!
http://www.sportypal.com/Workouts/Detai...
Povprečna... Sicer kratka razdalja, pa vseeno.
v 10km ni problema imet tako povprečno. Čez celo dolžino poti, bi pa imel dosti nižjo.
M-XXXX ::
Saj nisem trdil, da sem imel od Trebnjega do Pirana (oziroma Kopra) tako povprečno, ni pa niti približno 70-80 kot trdi der_Alte par postov prej...
der_Alte ::
Jaz pri najboljši volji ne vidim, da sem kakršnokolo tvojo vožnjo komentiral, razen če si valvoline in si pozabil, da si prijavljen z drugim vzdevkom.
Drugače pa.. vozil si 200+, povprečja pa niti 170 nimaš. Zato ne bi mogel trditi, da ti avto pri povprečni hitrosti 200km/h spije žnj litrov goriva, če nimaš prikaza trenutne porabe, ker se enostavno nisi peljal 200km/h na tvoji razdalji.
Drugače pa.. vozil si 200+, povprečja pa niti 170 nimaš. Zato ne bi mogel trditi, da ti avto pri povprečni hitrosti 200km/h spije žnj litrov goriva, če nimaš prikaza trenutne porabe, ker se enostavno nisi peljal 200km/h na tvoji razdalji.
Umri mlad! Bodi lepo trupelce!
M-XXXX ::
No, ni letelo neposredno na mojo vožnjo, sem si pa vzel pravico, vmešavanja v debato
Huh? Oprosti, res ne razumem kaj si hotel povedat? In ja, max hitrost je bila nad 200.
Drugače pa.. vozil si 200+, povprečja pa niti 170 nimaš. Zato ne bi mogel trditi, da ti avto pri povprečni hitrosti 200km/h spije žnj litrov goriva, če nimaš prikaza trenutne porabe, ker se enostavno nisi peljal 200km/h na tvoji razdalji.
Huh? Oprosti, res ne razumem kaj si hotel povedat? In ja, max hitrost je bila nad 200.
der_Alte ::
No, ni letelo neposredno na mojo vožnjo, sem si pa vzel pravico, vmešavanja v debato
Drugače pa.. vozil si 200+, povprečja pa niti 170 nimaš. Zato ne bi mogel trditi, da ti avto pri povprečni hitrosti 200km/h spije žnj litrov goriva, če nimaš prikaza trenutne porabe, ker se enostavno nisi peljal 200km/h na tvoji razdalji.
Huh? Oprosti, res ne razumem kaj si hotel povedat? In ja, max hitrost je bila nad 200.
Ja. Če bi bil ti valvoline in tvoj avto ne bi imel prikaza trenutne porabe, bi šel pred tvojo vožnjo na črpalko in takoj potem spet natankat. Potem bi pa trdil, da ti avto pri 200km/h popije žnj l/100km. Po števcu v avtu si se najbrž peljal med 190 in 220. Se pravi po valvolinovo, malo 190 malo 220, povprečje potem mora biti 200.
Ampak realno povprečje pa niti 170km/h ni bilo v tvojem primeru. Razumeš zdaj? Zato bi izpadel rahlo butast, če bi trdil, da ti avto pri povprečni hitrosti 200km/h pije toliko in toliko.
Umri mlad! Bodi lepo trupelce!
M-XXXX ::
Ok, rečmo, da razumem na kaj ciljaš, vendar kaj imam tukaj jaz z Valvoline? Oziroma, če sem te prav razumel, si me vzel zgolj kot primer?
No saj nima veze: na AC držat povprečje 130 in več ni noben problem, samo to sem hotel poudarit...
No saj nima veze: na AC držat povprečje 130 in več ni noben problem, samo to sem hotel poudarit...
der_Alte ::
Vidim, da ne razumeš. Ti si moral za tvojo relacijo s povprečno hitrostjo pod 170km/h po AC peljati precej časa nad 200km/h (to je po valvolinovo malo 190 malo 220), razumeš?
Če se voziš kot valvoline »malo 120 malo 150«, povprečje na relaciji ne more biti 130, kot je trdil, da ima na poti do morja. Zato sem dal sliki grafa vožnje od Ljubljane do Kopra. Tam je bilo tudi po AC malo 130 malo 220... povprečje pa nižje od 130.
Če se voziš kot valvoline »malo 120 malo 150«, povprečje na relaciji ne more biti 130, kot je trdil, da ima na poti do morja. Zato sem dal sliki grafa vožnje od Ljubljane do Kopra. Tam je bilo tudi po AC malo 130 malo 220... povprečje pa nižje od 130.
Umri mlad! Bodi lepo trupelce!
-valvoline- ::
No, ni letelo neposredno na mojo vožnjo, sem si pa vzel pravico, vmešavanja v debato
Drugače pa.. vozil si 200+, povprečja pa niti 170 nimaš. Zato ne bi mogel trditi, da ti avto pri povprečni hitrosti 200km/h spije žnj litrov goriva, če nimaš prikaza trenutne porabe, ker se enostavno nisi peljal 200km/h na tvoji razdalji.
Huh? Oprosti, res ne razumem kaj si hotel povedat? In ja, max hitrost je bila nad 200.
Ja. Če bi bil ti valvoline in tvoj avto ne bi imel prikaza trenutne porabe, bi šel pred tvojo vožnjo na črpalko in takoj potem spet natankat. Potem bi pa trdil, da ti avto pri 200km/h popije žnj l/100km. Po števcu v avtu si se najbrž peljal med 190 in 220. Se pravi po valvolinovo, malo 190 malo 220, povprečje potem mora biti 200.
Ampak realno povprečje pa niti 170km/h ni bilo v tvojem primeru. Razumeš zdaj? Zato bi izpadel rahlo butast, če bi trdil, da ti avto pri povprečni hitrosti 200km/h pije toliko in toliko.
Lool.
Če se nekje ustavis da se mal spočiješ pvovprecje lahka pade na 50kmh,haha.
Govorimo seveda o efektivnem kruzanju izkljucno na AC,merodavno za povprečje in izracun porabe goriva. Tistih 15-20km km mestne-lokalne vožnje tja na primorskem tule brezveze omenjat v povprecje,ker ceprav je hitrost nizja poraba strmo narašča zarad kolone in pogostega ustavljanja. Če se konktretno o porabi pogovarjamo se povprečje dvigne zarad tistih 15-20km mestne vožnje. Torej mamo 400km AC z povprečjem 130kmh in 20km mestne(in ali cakanje v kolonah) z povprečjem 20-30kmh.
Pogovarjal smo se o povprecni porabi pr voznji z 130kmh,tistih 2l nafte za una 20km na koncu kvecjemu povprecno porabo zviša za kšn odstotek.
der_Alte ::
-valvoline- je izjavil:
No, ni letelo neposredno na mojo vožnjo, sem si pa vzel pravico, vmešavanja v debato
Drugače pa.. vozil si 200+, povprečja pa niti 170 nimaš. Zato ne bi mogel trditi, da ti avto pri povprečni hitrosti 200km/h spije žnj litrov goriva, če nimaš prikaza trenutne porabe, ker se enostavno nisi peljal 200km/h na tvoji razdalji.
Huh? Oprosti, res ne razumem kaj si hotel povedat? In ja, max hitrost je bila nad 200.
Ja. Če bi bil ti valvoline in tvoj avto ne bi imel prikaza trenutne porabe, bi šel pred tvojo vožnjo na črpalko in takoj potem spet natankat. Potem bi pa trdil, da ti avto pri 200km/h popije žnj l/100km. Po števcu v avtu si se najbrž peljal med 190 in 220. Se pravi po valvolinovo, malo 190 malo 220, povprečje potem mora biti 200.
Ampak realno povprečje pa niti 170km/h ni bilo v tvojem primeru. Razumeš zdaj? Zato bi izpadel rahlo butast, če bi trdil, da ti avto pri povprečni hitrosti 200km/h pije toliko in toliko.
Lool.
Če se nekje ustavis da se mal spočiješ pvovprecje lahka pade na 50kmh,haha.
Govorimo seveda o efektivnem kruzanju izkljucno na AC,merodavno za povprečje in izracun porabe goriva. Tistih 15-20km km mestne-lokalne vožnje tja na primorskem tule brezveze omenjat v povprecje,ker ceprav je hitrost nizja poraba strmo narašča zarad kolone in pogostega ustavljanja. Če se konktretno o porabi pogovarjamo se povprečje dvigne zarad tistih 15-20km mestne vožnje. Torej mamo 400km AC z povprečjem 130kmh in 20km mestne(in ali cakanje v kolonah) z povprečjem 20-30kmh.
Pogovarjal smo se o povprecni porabi pr voznji z 130kmh,tistih 2l nafte za una 20km na koncu kvecjemu povprecno porabo zviša za kšn odstotek.
Za tvojo porabo je edina merodajna povprečna hitrost vse tvoje vožnje med dvema tankanjema. Vse ostalo so nebuloze. Tvoje izjave o porabi pri hitrosti 130km/h so tako popolnoma nedokazljiva izmišljotina.
Umri mlad! Bodi lepo trupelce!
-valvoline- ::
Ravnotako tut prikazovalniki porabe še zdaleč niso natančni kot si nekateri predstavljajo in so odstopanja tudi po 20% in več.
Če drugače definiram pot do morja in nazaj je to 95% AC in povprečje 130kmh in 5% lokalnih cest in cakanje v kolonah z povprecno hitrost 2okmh.
Kolko bo tistih 5% vplivalo na končni izracun porabe sam presodi,kot sem povedal kvecjemu se povprecna poraba poveča.
Če drugače definiram pot do morja in nazaj je to 95% AC in povprečje 130kmh in 5% lokalnih cest in cakanje v kolonah z povprecno hitrost 2okmh.
Kolko bo tistih 5% vplivalo na končni izracun porabe sam presodi,kot sem povedal kvecjemu se povprecna poraba poveča.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: -valvoline- ()
M-XXXX ::
Ravnotako tut prikazovalniki porabe še zdaleč niso natančni kot si nekateri predstavljajo in so odstopanja tudi po 20% in več.
Bi zelo rad videl vir za tole, ker ne verjamem... Vsaj pri sodobnih avtih ne...
-valvoline- ::
Npr scenic od strica mislim da je l.2005 16 16v pokaze povprečje 7.5,dejansko povprečje pa je čez 8.5.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: -valvoline- ()
M-XXXX ::
Aha, če pa to en avto dela (pa še tako na uč, brez podatkov, meritev...) pa kar na enkrat velja za vse avtomobile... No vsaj malo se potrudi!
jalovec09 ::
Vozim seat ibizo l.01, 1.4 16v 101KM...sam ole pije na 3000km/1l. Sem se malo zafrknil, ker sem kupil novejši avto mar bi eno staro kripo ap se vsake tolk časa mal off road šel po nivah.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: jalovec09 ()
Blinder ::
10 let star avto je novejši avto?
Za enga normalnega slovenca je to novejši avto. Za bogataša je to kanta za v smeti. Ma za enga navadnega slovenskega smrtnika je nekaj tisoč € krneki keša.
Sonček, sej olje ni drago.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
-valvoline- ::
Vozim seat ibizo l.01, 1.4 16v 101KM...sam ole pije na 3000km/1l. Sem se malo zafrknil, ker sem kupil novejši avto mar bi eno staro kripo ap se vsake tolk časa mal off road šel po nivah.
Bencinarji z 150tkm+ prevozenih itak 95% teh papca olja.Nekateri manj nekateri več. Do 1l na 1000km je še sprejemljivo,sploh pa za VWjev 1.4 16v šrot od motorja.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: -valvoline- ()
jalovec09 ::
10 let star avto je novejši avto?
je prej sem vozil same starejše avte od 13-18 let so bli stari.
To je sedaj najmlajši avto, ki ni niti 10 let na cesti.
10 let star avto je novejši avto?
Za enga normalnega slovenca je to novejši avto. Za bogataša je to kanta za v smeti. Ma za enga navadnega slovenskega smrtnika je nekaj tisoč € krneki keša.
Sonček, sej olje ni drago.
...za mene je predober, saj veš da vse uničim.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: jalovec09 ()
Bor H ::
;-) ::
Skull_ ::
Za tvojo porabo je edina merodajna povprečna hitrost vse tvoje vožnje med dvema tankanjema. Vse ostalo so nebuloze. Tvoje izjave o porabi pri hitrosti 130km/h so tako popolnoma nedokazljiva izmišljotina.
Odvisnost sile upora od hitrosti je kvadratična. Poraba je lahko pri isti povprečni hitrosti različna. Bolje je voziti stalno 100km/h, kot pa polovico časa 50km/h in polovico časa 150km/h.
WarpedGone ::
Ta teden menjal starga Hyundaia za novga, razliga je praktično samo iz Lantra v Elantra...
Se pravi nova Elantra? Mogoče GDI zadeva?
Zbogom in hvala za vse ribe
Bor H ::
1.6 DOHC 130konjev, drugih motorjev še ni na voljo (vsaj ne v sloveniji, v tujini sta še dva na voljo), ampak bi itak vzel tega, premal vozim za dizla, 130 konjev je pa nekak "lih prov" za moj okus, si še v do 100kw za zavarvanje, potegne pa ko je treba. Je pa kle itak velik stvar okusa :) Aja, pa ta mašina je dokaj varčna, pod 6 litrov na današnji testni furi, sem pa vozil "normalno", torej ne čist po polžje, ne pa skos na 4k+ obratov.
;-): bom poročal če gre kej narobe če se bom spomnu, je pa "hudič" da ma 5 let garancije tko da računam da nekih hudih problemov z njim ne bo.
;-): bom poročal če gre kej narobe če se bom spomnu, je pa "hudič" da ma 5 let garancije tko da računam da nekih hudih problemov z njim ne bo.
WarpedGone ::
Aha, torej je GDI. Ja, zna bit zlo luštna reč če le ne bo kakšnih tovarniških slabosti. Ampak to se bo res vidlo čez kakih 5 let.
Kako kej vleče pri nizkih obratih v primerjavi z razčefukom pri visokih? :)
Kako kej vleče pri nizkih obratih v primerjavi z razčefukom pri visokih? :)
Zbogom in hvala za vse ribe
PrimozR ::
Za tvojo porabo je edina merodajna povprečna hitrost vse tvoje vožnje med dvema tankanjema. Vse ostalo so nebuloze. Tvoje izjave o porabi pri hitrosti 130km/h so tako popolnoma nedokazljiva izmišljotina.
Odvisnost sile upora od hitrosti je kvadratična. Poraba je lahko pri isti povprečni hitrosti različna. Bolje je voziti stalno 100km/h, kot pa polovico časa 50km/h in polovico časa 150km/h.
V bistvu ni. Upor v odvisnosti od hitrosti je odvisen od ranga hitrosti. Za nizke je linearen, za zelo visoke pa kar kubičen :P
1.6 DOHC 130konjev, drugih motorjev še ni na voljo (vsaj ne v sloveniji, v tujini sta še dva na voljo), ampak bi itak vzel tega, premal vozim za dizla, 130 konjev je pa nekak "lih prov" za moj okus, si še v do 100kw za zavarvanje, potegne pa ko je treba. Je pa kle itak velik stvar okusa :) Aja, pa ta mašina je dokaj varčna, pod 6 litrov na današnji testni furi, sem pa vozil "normalno", torej ne čist po polžje, ne pa skos na 4k+ obratov.
;-): bom poročal če gre kej narobe če se bom spomnu, je pa "hudič" da ma 5 let garancije tko da računam da nekih hudih problemov z njim ne bo.
Škoda da pripravljajo samo 1.6 turbobencinarja za Velosterja, ne pa nekaj vmesnega, podobno kot FIATov 1.4. Te mašince so idealne, majhne, konjev ni veliko (v puntiču npr. 120), avti pa vseeno zelo poskočni (čeprav s pravilno vožnjo tudi primerno požrešni :D). Podobne rešitve nima skorajda noben drug proizvajalec ta trenutek, imajo samo precej močnejše (od 150 proti 200 konjem, večinoma 1.6, v nekaterih priemrih pa do okrog 100 konjev, npr. 1.2).
Zgodovina sprememb…
- spremenil: PrimozR ()
Pyr0Beast ::
Najbolje da zgooglaš kere mašine delajo v lean-burn načinu in se poslužiš tistih + prostornejši bencinarji so zlahka lahko manj požrešni.
Turbaši gredo zelo radi v bogat način kjer papca goriva ohoho.
Turbaši gredo zelo radi v bogat način kjer papca goriva ohoho.
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
WarpedGone ::
Kolikor vem se lean-burna proizvajalci otepajo kot hudič križa.
V teoriji oh in sploh zadeva, v praksi je treba pa material hladit.
V teoriji oh in sploh zadeva, v praksi je treba pa material hladit.
Zbogom in hvala za vse ribe
borut_p ::
Seveda pa je potrebno upoštevati za kaj je bil avtoček narejen. Avti z malo mašino (bencinar) sigurno ni narejen za avtocesto. Sem imel 1.2 75km cliota, ki je po avtocesti pri 150 žeru ko sam vrag, po mestu pa je bil ok. Tako da mala mašina še ne pomeni male porabe.
Bor H ::
WarpedOne: nisem še probal, sumim pa da če bi bolj pogumno pritisnu na plin bi tut bolj pogumno potegnu, zaenkrat sem ga vozil brez nekih "šokov", tolk da se mašina ulaufa, sem bil pa na avtocesti kr presenečen ko sm pogledal na števc pa ugotovu da sm že lezu čez omejitev
PIPI: bodmo iskreni, nobenmu ni čist jasn kako upor deluje ;) če bi pol ne bi rabl vetrovnikov
PIPI: bodmo iskreni, nobenmu ni čist jasn kako upor deluje ;) če bi pol ne bi rabl vetrovnikov
WarpedGone ::
Razumem in prav je tko. Nova reč nuca nekaj nežnejšega utekavanja, če si nočeš povečat šanse za motoro-lome "prezgodaj".
Hitreje ko greš, vse več členov, ki so pri nizkih hitrostih povsem zanemarljivi, postaja vse bolj nezanemarljivih. Potence teh členov grejo pa "v neskončnost", čist odvisno kolk natančno formulo še lahko sploh računsko in "modelsko" obvladuješ in kater člen je pri kateri hitrosti prevladujoč.
Pri avtomobilih zračni upor v mestu ne igra nobene praktične vloge, pri AC hitrostih se nekako izenači s kotalnim uporom gum, pri hitrostih proti 200 pa postane prevladujoč požiralec moči.
V bistvu ni. Upor v odvisnosti od hitrosti je odvisen od ranga hitrosti. Za nizke je linearen, za zelo visoke pa kar kubičen :PTa upor je cel "hec". Se spomnem iz faksa, ko so nam predstavl par formul za aproksimacijo sile upora. Upoštevalo se je precej različnih faktorjev, nekateri izmed njih so se lahko "odluščili" od ostalih in so nekako predstavljali lastnosti sredstva, skozi katerega se gibaš. Produkt tistih faktorjev je t.i. Reynoldsovo število. Pol je blo pa rečeno kadar je raynoldsovo število IIRC pod 1 približno velja linearni zakon upora, če je nad 1000 pa kvadratni. Kaj velja vmes pa ni nihče direkt povedal :)
Hitreje ko greš, vse več členov, ki so pri nizkih hitrostih povsem zanemarljivi, postaja vse bolj nezanemarljivih. Potence teh členov grejo pa "v neskončnost", čist odvisno kolk natančno formulo še lahko sploh računsko in "modelsko" obvladuješ in kater člen je pri kateri hitrosti prevladujoč.
Pri avtomobilih zračni upor v mestu ne igra nobene praktične vloge, pri AC hitrostih se nekako izenači s kotalnim uporom gum, pri hitrostih proti 200 pa postane prevladujoč požiralec moči.
Zbogom in hvala za vse ribe
;-) ::
Seveda pa je potrebno upoštevati za kaj je bil avtoček narejen. Avti z malo mašino (bencinar) sigurno ni narejen za avtocesto. Sem imel 1.2 75km cliota, ki je po avtocesti pri 150 žeru ko sam vrag, po mestu pa je bil ok. Tako da mala mašina še ne pomeni male porabe.
150 se itak nesmeš pri nas vozit, tak da čisto brezvezen podatek kaka poraba je pri 150
Looooooka ::
Seveda pa je potrebno upoštevati za kaj je bil avtoček narejen. Avti z malo mašino (bencinar) sigurno ni narejen za avtocesto. Sem imel 1.2 75km cliota, ki je po avtocesti pri 150 žeru ko sam vrag, po mestu pa je bil ok. Tako da mala mašina še ne pomeni male porabe.
150 se itak nesmeš pri nas vozit, tak da čisto brezvezen podatek kaka poraba je pri 150
Kaj pa ce se ful velik voz po Nemciji?
PrimozR ::
Seveda pa je potrebno upoštevati za kaj je bil avtoček narejen. Avti z malo mašino (bencinar) sigurno ni narejen za avtocesto. Sem imel 1.2 75km cliota, ki je po avtocesti pri 150 žeru ko sam vrag, po mestu pa je bil ok. Tako da mala mašina še ne pomeni male porabe.
Thja, te 1.4 mašine ti zapakirajo pri ALfi v Giulietto in ti dajo 170 konjev. Z Multiairom baje z zelo spodobno porabo. Tako da avtocestriranje ne bi smelo biti problem. Načeloma Radovljica-LJ avto odpelje z enimi 7,5 litri pri 130 km/h (tempomat). Povprečna je običajno vsaj liter višja :D
Saj načeloma proti 1.6 turbobencinarjem nimam nič proti, sploh če je avto večji (več navora pri istih konjih), ampak manjka jih pa v tem območju med 100 in 150 konji. Vse je samo manj ali znatno več (okrog 200). S tem imaš pa, če ne drugega, problem pri visokem računu za zavarovanje (kdaj bodo naše zavarovalnice pogruntale, da 180 konjev izpred 20 let ni enako današnjim 180 konjem?).
Smeš. Toda, če te dobijo, plačaš kazen.
Ne ne smeš, lahko pa se. To je tista bistvena razlika. Lahko tudi ubiješ človeka, ampak ga za brezveze ne smeš.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: PrimozR ()
Libertarian ::
djordjevic je izjavil:
Kaki 116d
4.9L kombinirana...cca 30km relacije +5km mestne na dan...in da, prehitevam in imam težko nogo kadar je težek dan..
Je pa 116d 2.0 dizelca fyi
Sic semper tyrannis
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Libertarian ()
M-XXXX ::
Ma mene ne bo nihče prepričal, da je karkoli ne električnega in s porabo 4.9L dinamična vožnja Saj sem tud jaz enkrat prišel na 4.5L relacijsko po AC (vožnja s tempomatom za kamionom), sam to ni vožnja, to je mučenje...
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Kok ste stari? (strani: 1 2 3 4 … 8 9 10 11 )Oddelek: Loža | 56391 (2125) | Kayzon |
» | Izbira avtomobila (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 14659 (11553) | mr_chai |
⊘ | Free energy (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )Oddelek: Loža | 67279 (56072) | Gandalfar |
» | Alfa Romeo...Oddelek: Na cesti | 2367 (1718) | balocom |