Forum » Loža » Kaksen avto vozite?
Kaksen avto vozite?
-valvoline- ::
IceIceBaby ::
Ena od pomembnejših prednosti dizla je, da se ga lažje in bolje proda, kar pa ne gre zanemariti.
Se pravi, da raje dobiš 500 eur več pri prodaji, ampak se nekaj let voziš v avtomobilu, ki ti ne ustreza oz. ti ni všeč. IMHO to dosti pove o tem, koliko se človek ceni :)
-valvoline- ::
IceIceBaby je izjavil:
Ena od pomembnejših prednosti dizla je, da se ga lažje in bolje proda, kar pa ne gre zanemariti.
Se pravi, da raje dobiš 500 eur več pri prodaji, ampak se nekaj let voziš v avtomobilu, ki ti ne ustreza oz. ti ni všeč. IMHO to dosti pove o tem, koliko se človek ceni :)
Tole sploh ni vredno komentirat. Vsak TDI,DCI,JTD je boljs kot primerljivi bencinar v vsakem pogledu. Ob tem da je povprecna poraba dizlov cca napol povprecne porabe primerljivega bencinca.
Freezy ::
Kdo pravi, da mi ne ustreza? Osebno mi je všeč moč pri nizkih obratih in večji navor, če pa še manj pije in ga lahko bolje prodam ter me briga za okolje, je pač dizel idealna mašina za moj avto.
djordjevic ::
Osebno mi je všeč moč pri nizkih obratih in večji navor
+1. Ni vse _samo_ v porabi, as some mistakenly believe.
No grave is deep enough to keep us in chains.
IceIceBaby ::
Nisem napisal, da naj vsak kupi bencinarja, tole velja za vsak avto. Če ti je ustreza oz. ti je všeč ga kupi. Gledat na prodajno ceno čez 5 let je pa imho bedarija. Primeri, ko nekdo dejansko kupi določen avto samo zaradi lažje prodaje niti niso redki.
Cca 300nm od 1400 do 6000+ obratov ni dovolj? :)
Osebno mi je všeč moč pri nizkih obratih in večji navor,
Cca 300nm od 1400 do 6000+ obratov ni dovolj? :)
djordjevic ::
Jebiga, pred kratkim razmeroma nežejni turbobencinarji še niso bili tako razširjeni, kot so danes.
No grave is deep enough to keep us in chains.
Boeing ::
djordjevic je izjavil:
Jebiga, pred kratkim razmeroma nežejni turbobencinarji še niso bili tako razširjeni, kot so danes.
Res je. Ampak miselnost se je zakoreninila in bo tako ostala še najmanj desetletje ali dva.
Kar se tiče klasike me je zelo prijetno presenetil fordov šibkejši 1.6 turbo bencinar (cca 160 konjev)... sicer v idle-up laufa skoraj tako nemarno kot hladen cr dizel, med vožnjo pa stvar preseneča, preseneča in preseneča, tudi s porabo. C-max s tem motorjem pri normalni vožnji pije cca 6 litrov, kar je čisto okej za moje pojme...
Če bi kupoval klasiko, bi si omislil kaj takšnega... pa imam to "smolo", da mi je japonec namesto turbine zraven namontiral elektromotorje... ti še celo turbo luknje nimajo...
Ko segaš po zvezdah ne skrbi, če kakšno zgrešiš... Morebiti ujameš Luno...
R50e AS355n, T-Rex600FBL, T-Rex500FBL, T-Rex450FBL, Futura + JetCat 200SX
R50e AS355n, T-Rex600FBL, T-Rex500FBL, T-Rex450FBL, Futura + JetCat 200SX
djordjevic ::
Hehe, ja. Tale fordov motor vsi hvalijo. Taka poraba je noro dobra, če veš, da moj oče pri 1.8 tdci c-maxu praktično ne more izpod 7 l. Tud nov volvo T3 je baje čist ok. GS, RX?
No grave is deep enough to keep us in chains.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: djordjevic ()
WarpedGone ::
Če bi še kako dobr/lep coupe okol njega nardil bi blo sploh lepo :)
Zbogom in hvala za vse ribe
Boeing ::
Zanimivo, pri end-of-life c-maxu sem imel lani za na morje porabo okoli 6 s tem motorjem... sposodil testnega, ker sem svojega posodil sestri...
(drugače pa nimam lexusa ker se mi ne daje toliko denarja za avto (čeprav je seksi kot le kaj), prius je več kot dovolj draga igračka zame :))
(drugače pa nimam lexusa ker se mi ne daje toliko denarja za avto (čeprav je seksi kot le kaj), prius je več kot dovolj draga igračka zame :))
Ko segaš po zvezdah ne skrbi, če kakšno zgrešiš... Morebiti ujameš Luno...
R50e AS355n, T-Rex600FBL, T-Rex500FBL, T-Rex450FBL, Futura + JetCat 200SX
R50e AS355n, T-Rex600FBL, T-Rex500FBL, T-Rex450FBL, Futura + JetCat 200SX
djordjevic ::
Moj oče ga na dolge proge vozi tam 130-140, pa potem še ima mestno in regionalko pa, kot rečeno, se giblje okoli 7. Isto faceliftan, letnik 2007.
No grave is deep enough to keep us in chains.
-valvoline- ::
djordjevic je izjavil:
Jebiga, pred kratkim razmeroma nežejni turbobencinarji še niso bili tako razširjeni, kot so danes.
Res je. Ampak miselnost se je zakoreninila in bo tako ostala še najmanj desetletje ali dva.
Kar se tiče klasike me je zelo prijetno presenetil fordov šibkejši 1.6 turbo bencinar (cca 160 konjev)... sicer v idle-up laufa skoraj tako nemarno kot hladen cr dizel, med vožnjo pa stvar preseneča, preseneča in preseneča, tudi s porabo. C-max s tem motorjem pri normalni vožnji pije cca 6 litrov, kar je čisto okej za moje pojme...
Če bi kupoval klasiko, bi si omislil kaj takšnega... pa imam to "smolo", da mi je japonec namesto turbine zraven namontiral elektromotorje... ti še celo turbo luknje nimajo...
Serijski c-maxi majo 120ks masino,al si to imel cipanega ali pa uno sportno verzijo titanium z 150ks,ki pa je se kar zasoljen in ni vredn tega denarja sam zarad tega ker porabi liter manj bencina. Za isto ceno 22-23k dobis golfa highline 2.0tdi bluemotion 140ks(cipajo se na 220ks) z max opremo in porabo 4l na 100km. 1.6tdi bluemotion z 100ks se dobi za 18-19k.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: -valvoline- ()
PrimozR ::
-valvoline- je izjavil:
Zato pa jaz vedno trdim da so novi avti za en kurc vredni,kakovost prakticno 0 vse po vrsti,od naziwagne,francoze,korejce.... Vse je to en isti elektronski drek,sami seb kopljejo jamo saj vedno vec folka bo zarad nepotrebnega tehnoloskega dreka se izogibalo nakupa novega avta.
In trdiš anrobe. Povprečnemu vozniku je popolnoma vseeno, ali lahko avto šravfa sam ali ne. In mu je popolnoma vseeno, če mu zamenjajo 3/4 modulov oz. napako samo sprogramirajo, da je ni več. V obeh primerih bo jamral, da je bilo drago oz. bo vesel, da je bilo poceni - odvisno od cene in finančnega stanja.
Pa res ne vem zakaj se ne bi kupovalo novih avtomobilov. Kateri izmed letnik 2001 in manj naziwagnov s tvojo preljubo mašino pa ima MP3 predvajalnik? Seveda z možnostjo priklopa USB ključka. Pri tovarniškem sistemu. Volanske komande? Avtomatsko klimo? Električne šipe? Tempomat? ABS, ESP, airbage, 5 zvezdic na NCAPu, itd. itd. itd.
Novi avti dandanes praktično vsi že imajo vse od naštetega, če ne drugače pa za doplačilo.
-valvoline- je izjavil:
>Zakaj ga pa bi, če lahko dosti ceneje prideš s poceni avtom skoz + ga ne rabiš nič šparat in lahko uživaš v dinamični vožnji + še ostanek denarja porabiš za marsikaj drugega...
Kaj pa vem. Clio 1.4 benz (70KM) porabi na AC 7L/100, isto ko moja šajtrga 2.0 turbo (150KM).
Registracija je skoraj pol cenejsa,na AC mogoce ni velke razlike v porabi ampak po mestu pa bencinar z 150ks popije najmanj 15 na 100.
LOL!! Ne govori na pamet o stvareh, o katerih nimaš niti kančka pojma.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: PrimozR ()
PrimozR ::
IceIceBaby je izjavil:
Ena od pomembnejših prednosti dizla je, da se ga lažje in bolje proda, kar pa ne gre zanemariti.
Se pravi, da raje dobiš 500 eur več pri prodaji, ampak se nekaj let voziš v avtomobilu, ki ti ne ustreza oz. ti ni všeč. IMHO to dosti pove o tem, koliko se človek ceni :)
Ne ne, lepo pokaže mentaliteto povprečnega voznika - vsaki dve leti nov avto.
-valvoline- ::
-valvoline- je izjavil:
Zato pa jaz vedno trdim da so novi avti za en kurc vredni,kakovost prakticno 0 vse po vrsti,od naziwagne,francoze,korejce.... Vse je to en isti elektronski drek,sami seb kopljejo jamo saj vedno vec folka bo zarad nepotrebnega tehnoloskega dreka se izogibalo nakupa novega avta.
In trdiš anrobe. Povprečnemu vozniku je popolnoma vseeno, ali lahko avto šravfa sam ali ne. In mu je popolnoma vseeno, če mu zamenjajo 3/4 modulov oz. napako samo sprogramirajo, da je ni več. V obeh primerih bo jamral, da je bilo drago oz. bo vesel, da je bilo poceni - odvisno od cene in finančnega stanja.
Pa res ne vem zakaj se ne bi kupovalo novih avtomobilov. Kateri izmed letnik 2001 in manj naziwagnov s tvojo preljubo mašino pa ima MP3 predvajalnik? Seveda z možnostjo priklopa USB ključka. Pri tovarniškem sistemu. Volanske komande? Avtomatsko klimo? Električne šipe? Tempomat? ABS, ESP, airbage, 5 zvezdic na NCAPu, itd. itd. itd.
Novi avti dandanes praktično vsi že imajo vse od naštetega, če ne drugače pa za doplačilo.
Dobu sem zraven pioneer 4x50w na usb,drgac pa kupis na vsakem vogalu za 50-100e. Moj audi ima 2xerbeg,ABS,avtomatsko klimo,elektricna stekla spredaj,elektricne spegle,daljinsko cz.(mocnejsi 110ks modeli imajo skoraj vsi tudi tempomat in prikazovalnik trenutne porabe goriva) Razn klime in servota ne rabim nic drugega,pac dobu sem zraven hoces noces.
Who needs that shit.
djordjevic ::
-valvoline- je izjavil:
Serijski c-maxi majo 120ks masino,al si to imel cipanega ali pa uno sportno verzijo titanium z 150ks,ki pa je se kar zasoljen in ni vredn tega denarja sam zarad tega ker porabi liter manj bencina.
Bluzimo?
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=457...
Mimogrede, od kdaj pa lahko nabašeš golfa 6 enako kot novega C-maxa (z ljudmi ali prtljago, makes no matter)?
A, bah, posipam se s pepelom. Vidim, da morš scrollat do konca oglasa, da dobiš pravo ceno. No, pa še vseeno ga vzamem raje kot golfa.
No grave is deep enough to keep us in chains.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: djordjevic ()
PrimozR ::
-valvoline- je izjavil:
IceIceBaby je izjavil:
Ena od pomembnejših prednosti dizla je, da se ga lažje in bolje proda, kar pa ne gre zanemariti.
Se pravi, da raje dobiš 500 eur več pri prodaji, ampak se nekaj let voziš v avtomobilu, ki ti ne ustreza oz. ti ni všeč. IMHO to dosti pove o tem, koliko se človek ceni :)
Tole sploh ni vredno komentirat. Vsak TDI,DCI,JTD je boljs kot primerljivi bencinar v vsakem pogledu. Ob tem da je povprecna poraba dizlov cca napol povprecne porabe primerljivega bencinca.
A res? V vsakem? Tut v tem, da se bencinar ogreje po dveh, dizel pa po 10-15 kilometrih? Pa da dizli ropotajo slabše od povprečnega modernega traktorja, predvsem tvoji preljubi naziwagni (edina sprejemljiva izjema pri dizlih so BMW-jevi šestaki, dodatna cilindra mu dodata gladkost)? Pa da smrdijo po gnilih jajcih, da kadijo, itd.? Spet, ne govori bedarij o rečeh, o katerih nimaš pojma.
djordjevic ::
(edina sprejemljiva izjema pri dizlih so BMW-jevi šestaki, dodatna cilindra mu dodata gladkost)
Jap, tole je res čista poezija. Čeprav tudi alfin in volvov petak nista od muh. ;)
Aja, pa očitno se dobi titaniuma tudi za dobrih 20.
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=455...
No grave is deep enough to keep us in chains.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: djordjevic ()
dzinks63 ::
2.0tdi bluemotion 140ks(cipajo se na 220ks) z max opremo in porabo 4l na 100km.
Kako si tole predstavljaš, folk bo čipal na 220ks, potem pa se bo vozil kot po jajcih, da bo imel porabo 4l/100km, če boš hotel izkoriščati teh 220km, bo poraba vsaj dvakrat višja.
-valvoline- ::
-valvoline- je izjavil:
IceIceBaby je izjavil:
Ena od pomembnejših prednosti dizla je, da se ga lažje in bolje proda, kar pa ne gre zanemariti.
Se pravi, da raje dobiš 500 eur več pri prodaji, ampak se nekaj let voziš v avtomobilu, ki ti ne ustreza oz. ti ni všeč. IMHO to dosti pove o tem, koliko se človek ceni :)
Tole sploh ni vredno komentirat. Vsak TDI,DCI,JTD je boljs kot primerljivi bencinar v vsakem pogledu. Ob tem da je povprecna poraba dizlov cca napol povprecne porabe primerljivega bencinca.
A res? V vsakem? Tut v tem, da se bencinar ogreje po dveh, dizel pa po 10-15 kilometrih? Pa da dizli ropotajo slabše od povprečnega modernega traktorja, predvsem tvoji preljubi naziwagni (edina sprejemljiva izjema pri dizlih so BMW-jevi šestaki, dodatna cilindra mu dodata gladkost)? Pa da smrdijo po gnilih jajcih, da kadijo, itd.? Spet, ne govori bedarij o rečeh, o katerih nimaš pojma.
Whatever,brezveze komentirat. Sej bos slej k prej tut nabavu dizla,ko si bos zazeljel nekaj vec kot liliputanca.
PrimozR ::
But, it's a VW!! To mi je tok dobr ko ljudje na vseh vogalih posiljujejo s temi traktorskimi VW-ji, ki so v primeru rabljenih avtomobilov dražji, starejši, imajo več kilometrov in so NEPRIMERNO slabše opremljeni. Pa še grši :)
U, USB avtoradio. Spregledal si pa tisti del o tovarniškem, kajne? Tisti del, ki ti USB priključek skrije v glovebox, avtoradio pa ostane tovarniški, ki je zasnovan za avtomobilovo armaturko (torej ne izgleda kot svetleči se tujek).
EDIT: sicer pa 2008 C-Max 1.6 115 km glede na board computer pije pri 130 dobrih 8 litrov. Normalno?
Mogoče. Ampak ne zato, ker ne bi bil liliputanec (nisem ziher, a s tem misliš majhen avto ali manj vredno znamko?), velikost avta je popolnoma nepovezana z izbiro motorja. Amapk verjemi, da se o dizlu ne bo niti razmišljalo, dokler se ne bo delalo vsaj 100 kilometrov dnevno (torej recimo šiht v LJ in nazaj). Pa še takrat bi pri trenutnih cenah prje vgradil plin konverzijo.
Idealka bi bila pa itak 159 sw s Ti opremo v rdeči barvi in s 170 konjskim 1.4 T-Jetom :D
Po pravici povedano je še alfin precej traktorski... Za D5 pa nimam pojma.
U, USB avtoradio. Spregledal si pa tisti del o tovarniškem, kajne? Tisti del, ki ti USB priključek skrije v glovebox, avtoradio pa ostane tovarniški, ki je zasnovan za avtomobilovo armaturko (torej ne izgleda kot svetleči se tujek).
EDIT: sicer pa 2008 C-Max 1.6 115 km glede na board computer pije pri 130 dobrih 8 litrov. Normalno?
-valvoline- je izjavil:
Whatever,brezveze komentirat. Sej bos slej k prej tut nabavu dizla,ko si bos zazeljel nekaj vec kot liliputanca.
Mogoče. Ampak ne zato, ker ne bi bil liliputanec (nisem ziher, a s tem misliš majhen avto ali manj vredno znamko?), velikost avta je popolnoma nepovezana z izbiro motorja. Amapk verjemi, da se o dizlu ne bo niti razmišljalo, dokler se ne bo delalo vsaj 100 kilometrov dnevno (torej recimo šiht v LJ in nazaj). Pa še takrat bi pri trenutnih cenah prje vgradil plin konverzijo.
Idealka bi bila pa itak 159 sw s Ti opremo v rdeči barvi in s 170 konjskim 1.4 T-Jetom :D
djordjevic je izjavil:
(edina sprejemljiva izjema pri dizlih so BMW-jevi šestaki, dodatna cilindra mu dodata gladkost)
Jap, tole je res čista poezija. Čeprav tudi alfin in volvov petak nista od muh. ;)
Aja, pa očitno se dobi titaniuma tudi za dobrih 20.
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=455...
Po pravici povedano je še alfin precej traktorski... Za D5 pa nimam pojma.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: PrimozR ()
-valvoline- ::
2.0tdi bluemotion 140ks(cipajo se na 220ks) z max opremo in porabo 4l na 100km.
Kako si tole predstavljaš, folk bo čipal na 220ks, potem pa se bo vozil kot po jajcih, da bo imel porabo 4l/100km, če boš hotel izkoriščati teh 220km, bo poraba vsaj dvakrat višja.
Zame itak nezanimljivo,vendar povem ti da preverjeno porabi 4l na AC pri 130kmh. Kolega ga fura kot sluzben avto,in je izredno presenecen nad porabo. Z cipanjem naj bi se poraba se znizala. Pa sej ni samo VW,vecina sodobnih CR jajc res pije malo,bluemotion masine pa so zaenkrat najbolj varcne.
Boeing ::
-valvoline- je izjavil:
Serijski c-maxi majo 120ks masino,al si to imel cipanega ali pa uno sportno verzijo titanium z 150ks,ki pa je se kar zasoljen in ni vredn tega denarja sam zarad tega ker porabi liter manj bencina. Za isto ceno 22-23k dobis golfa highline 2.0tdi bluemotion 140ks(cipajo se na 220ks) z max opremo in porabo 4l na 100km. 1.6tdi bluemotion z 100ks se dobi za 18-19k.
Pa ti si skor ko wikipedija no. Do-all-know-it-all.
In kljub vsemu ne razumeš da nekateri pač niti v polsnu ne trznemo na nemce, še posebej pa ne na ljudske polizdelke, ki imajo v full-option spisku takšno opremo, ki jo konkurenca da praviloma serijsko vsaj eno generacijo prej.
Sorči srči, c-max je avto v drugačnem prodajnem segmentu, ima drugačno ciljno publiko, je 2 velikostna in najmanj toliko kakovostnih razredov višje napram golfu in zato golfa niti teoretično ne moreš primerjati s c-maxom.
Če pa že želiš primerjat golfa s konkurenco, pa si lahko izbereš ustrezen fordov izdelek, v tem primeru bi bil to tanovi focus. Čisto po naključju sem tudi tega že imel čast peljati, full-option brez navigacije. Zadeva je precej impresivna, sploh pre-crash, radarski tempomat, lane-keep assist ipd delujejo za ta razred presenetljivo dobro.
Primerjaj to s full-option golfom in prilimaj (če imaš jajca) spisek opreme in pri vsakem označi, kaj drugi nima in končno ceno za ta špas... bi znal biti prijetno presenečen, česa vse ti avto za rajo za isti denar ne nudi
Ko segaš po zvezdah ne skrbi, če kakšno zgrešiš... Morebiti ujameš Luno...
R50e AS355n, T-Rex600FBL, T-Rex500FBL, T-Rex450FBL, Futura + JetCat 200SX
R50e AS355n, T-Rex600FBL, T-Rex500FBL, T-Rex450FBL, Futura + JetCat 200SX
-valvoline- ::
Sej sm reku,zame bi najboljsa opcija bila servo+klima(ajd naj bo se cz xD) druga res ne rabim,ves ostali nepotrebn overpriced drek lahk vn poberejo.
djordjevic ::
Idealka bi bila pa itak 159 sw s Ti opremo v rdeči barvi in s 170 konjskim 1.4 T-Jetom :D
Mhm, v oni sick metalni rdeči barvi. Škoda, da jim ni padlo na pamet, da bi dali not kaj manj požrešnega od JTS in TBI.
No grave is deep enough to keep us in chains.
-valvoline- ::
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=147...
Golf+ tole bi bilo podobno c-maxu. Ne najdem cene za 2.0tdi ampak se tole je kar ugodno.
Golf+ tole bi bilo podobno c-maxu. Ne najdem cene za 2.0tdi ampak se tole je kar ugodno.
djordjevic ::
Pa si ti že vozil to žalost od 1.6 tdi? Ne gre _nikamor_. Sem sicer vozil golfa, ampak sem mislil, da se mi je kaj podtaknilo pod stopalko. Pa se nisi. Samo ta žalost v tretji pri 70 ne vleče NIKAMOR.
No grave is deep enough to keep us in chains.
dzinks63 ::
Zame itak nezanimljivo,vendar povem ti da preverjeno porabi 4l na AC pri 130kmh.
130km/h je za 220ks močan avtomobil, vožnja z "štandgasom" in za takšno vožnjo ni nobene potrebe po čipanju, jo serijski 140ks brez problema dosega. Da bi pa za par deci manj porabe čipal mašino in se potem vozil kot po jajcih, pa moraš biti res nek poseben tip.
Boeing ::
-valvoline- je izjavil:
Sej sm reku,zame bi najboljsa opcija bila servo+klima(ajd naj bo se cz xD) druga res ne rabim,ves ostali nepotrebn overpriced drek lahk vn poberejo.
Sej ti nisem rekel, da nabavi.
Prosil sem te, če preštudiraš uradna cenika (ker se na avtonet in rabljen junk tukaj pač ne moremo sklicevat) in napiši/označi razlike. Glede na to da si zelo razgledan poba, ti to nebi smelo predstavljati neke omembe vredne ovire.
Ko segaš po zvezdah ne skrbi, če kakšno zgrešiš... Morebiti ujameš Luno...
R50e AS355n, T-Rex600FBL, T-Rex500FBL, T-Rex450FBL, Futura + JetCat 200SX
R50e AS355n, T-Rex600FBL, T-Rex500FBL, T-Rex450FBL, Futura + JetCat 200SX
seminal ::
pa dajte ne se smešit, kdo govori da se da standardnega dizla 2.0 140 TDI čipat na 220, je zrel za psihiatrični oddelek, za takšno povečanje moči se mora že vsaj par stvari menjat v motorju. Tak da res neko stran vsaj da vidim kje se čipa na take konje :) pa 4l tudi nevem od kod, ker gre navzkriž z zakoni fizike :D
-valvoline- ::
-valvoline- je izjavil:
Sej sm reku,zame bi najboljsa opcija bila servo+klima(ajd naj bo se cz xD) druga res ne rabim,ves ostali nepotrebn overpriced drek lahk vn poberejo.
Sej ti nisem rekel, da nabavi.
Prosil sem te, če preštudiraš uradna cenika (ker se na avtonet in rabljen junk tukaj pač ne moremo sklicevat) in napiši/označi razlike. Glede na to da si zelo razgledan poba, ti to nebi smelo predstavljati neke omembe vredne ovire.
Cene so tam tam za primerljivi avto,z tem da na dizlu (se posebej VW) zgubis precej manj na ceno pa se hitrej in drazje ga prodas ko pride cas za prodajo.
Boeing ::
Nisem te prosil za oceno "tam-tam", ampak da jih poiščeš na uradnem websajtu, skopiraš sem seznam opreme in dopišeš ceno. Bo šlo ?
Ko segaš po zvezdah ne skrbi, če kakšno zgrešiš... Morebiti ujameš Luno...
R50e AS355n, T-Rex600FBL, T-Rex500FBL, T-Rex450FBL, Futura + JetCat 200SX
R50e AS355n, T-Rex600FBL, T-Rex500FBL, T-Rex450FBL, Futura + JetCat 200SX
-valvoline- ::
pa dajte ne se smešit, kdo govori da se da standardnega dizla 2.0 140 TDI čipat na 220, je zrel za psihiatrični oddelek, za takšno povečanje moči se mora že vsaj par stvari menjat v motorju. Tak da res neko stran vsaj da vidim kje se čipa na take konje :) pa 4l tudi nevem od kod, ker gre navzkriž z zakoni fizike :D
http://www.avto.net/_EUROTAX/mycar.asp?...
To sem na hitro zbrskal. Uradnih podatkov poisci sam.
Blinder ::
eh iz 140 na 220 že ne bo šel.
4 L pri 130 kmh je nemogoče. A1 tdi 105 ima izmerjenih 6.5 pri 130 kmh
astra 1.7 125 izmerjenih 7.6
golf 2.0 170 6.6
1.6 tdi 105 gre dovolj da A1 potisne od 0 do 100 v izmerjenih 10.25 sekund, podatki iz testov revije. Gre sam turbo lag pa dolge prestave ga zalenijo.
4 L pri 130 kmh je nemogoče. A1 tdi 105 ima izmerjenih 6.5 pri 130 kmh
astra 1.7 125 izmerjenih 7.6
golf 2.0 170 6.6
1.6 tdi 105 gre dovolj da A1 potisne od 0 do 100 v izmerjenih 10.25 sekund, podatki iz testov revije. Gre sam turbo lag pa dolge prestave ga zalenijo.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
-valvoline- ::
-valvoline- ::
eh iz 140 na 220 že ne bo šel.
4 L pri 130 kmh je nemogoče. A1 tdi 105 ima izmerjenih 6.5 pri 130 kmh
astra 1.7 125 izmerjenih 7.6
golf 2.0 170 6.6
1.6 tdi 105 gre dovolj da A1 potisne od 0 do 100 v izmerjenih 10.25 sekund, podatki iz testov revije. Gre sam turbo lag pa dolge prestave ga zalenijo.
Kaj se hecas? Men a4 pije 5-5.5 pri 130kmh z 300kkm na stevcu. Mal resno no. Ko smo ze pri tem:
http://www.avto.net/_EUROTAX/mycar.asp?...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: -valvoline- ()
-valvoline- ::
WarpedGone je izjavil:
A nisi reku, da nimaš prikaza trenutne porabe?
Cist preprosto,z 22l.(20e) kurilca naredim 400-450km.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: -valvoline- ()
seminal ::
1,5L goriva je ogromna razlika, tak da ne govori t 4l pri 130km/h, za to bi rabo zelo aerodinamičen avto, pa še malo maso bi moral imet.
To pa da čša 2.0TDI iz 140 na 220 pa je za lase privlečeno, tak da se takoj vidi da trolaš tako kot vedno.
To pa da čša 2.0TDI iz 140 na 220 pa je za lase privlečeno, tak da se takoj vidi da trolaš tako kot vedno.
WarpedGone ::
Cist preprosto,z 22l.(20e) kurilca naredim 400-450km.
A ti je treba razlagat kaj pomeni ***TRENUTNA*** poraba pri 130?
Over and out.
Zbogom in hvala za vse ribe
-valvoline- ::
djordjevic je izjavil:
Ti se še kar s kurilcem hvališ?
Dokler ga ne testiram in zrihtam da gre na fritezni dzus.
WarpedGone je izjavil:
Cist preprosto,z 22l.(20e) kurilca naredim 400-450km.
A ti je treba razlagat kaj pomeni ***TRENUTNA*** poraba pri 130?
Over and out.
Tega pa res ne morem povedat,pac AC proti morju malo 120.malo 150,povecini 130. Povprecje je verjetno tu.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: -valvoline- ()
Boeing ::
Ma pusti ga.
Saj veš, klasična slovenska - z nečim mora izstopat. Če že ne more v dobro, zopet tipično slovensko, z avtom, bo pa, tipično slovensko, z barabijo.
Oziroma, roko na srce, s krajo.
Saj veš, klasična slovenska - z nečim mora izstopat. Če že ne more v dobro, zopet tipično slovensko, z avtom, bo pa, tipično slovensko, z barabijo.
Oziroma, roko na srce, s krajo.
Ko segaš po zvezdah ne skrbi, če kakšno zgrešiš... Morebiti ujameš Luno...
R50e AS355n, T-Rex600FBL, T-Rex500FBL, T-Rex450FBL, Futura + JetCat 200SX
R50e AS355n, T-Rex600FBL, T-Rex500FBL, T-Rex450FBL, Futura + JetCat 200SX
-valvoline- ::
1,5L goriva je ogromna razlika, tak da ne govori t 4l pri 130km/h, za to bi rabo zelo aerodinamičen avto, pa še malo maso bi moral imet.
To pa da čša 2.0TDI iz 140 na 220 pa je za lase privlečeno, tak da se takoj vidi da trolaš tako kot vedno.
Jaz nimam nouga g6, 5.5l porabi moj 15 let star z 300kkm prevozenih a4 1.9tdi.
Admin lahka pobrises mojih postov kjer sem omenjal cvicka,da me ne bodo napadal. xD
Zgodovina sprememb…
- spremenil: -valvoline- ()
TribesMan ::
Golf 2.0 TDI 140PS se čipa na kakih 170 konjev, pa čisto nič več.
170PS TDI ki ima večjo turbino (in posledično nekoliko večjo turbo luknjo in večjo porabo) se čipa tam nekje do 210PS ampak to je zelo optimistična številka.
170PS TDI ki ima večjo turbino (in posledično nekoliko večjo turbo luknjo in večjo porabo) se čipa tam nekje do 210PS ampak to je zelo optimistična številka.
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
PrimozR ::
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Kok ste stari? (strani: 1 2 3 4 … 8 9 10 11 )Oddelek: Loža | 56416 (2150) | Kayzon |
» | Izbira avtomobila (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 14670 (11564) | mr_chai |
⊘ | Free energy (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )Oddelek: Loža | 67307 (56100) | Gandalfar |
» | Alfa Romeo...Oddelek: Na cesti | 2369 (1720) | balocom |