Forum » Loža » Kaksen avto vozite?
Kaksen avto vozite?
djordjevic ::
Aha, tole s temperaturami pa mi je znano. Te dni, ko je padla pod 20, se mi je oglasil pravi pevski zbor v armaturki, medtem ko v mesecih, ko je temperatura nad 20, je v kabini praktično tiho. Mogoče pa hočejo renoji zimsko spanje, pa ne znajo tega drugače skomunicirat. :D
No grave is deep enough to keep us in chains.
WarpedGone ::
Ma ja, sej mi je jasno zakaj do njih pride. Ni mi pa jasno zakaj "inženirji" ne stuhtajo mal drugačnega sistema, ki bi bil na to raztezanje odporn.
Najbol pa zamerim pretakanje vode v desnih vratih. To se ni dogajalo niti v fičalniku.
Najbol pa zamerim pretakanje vode v desnih vratih. To se ni dogajalo niti v fičalniku.
Zbogom in hvala za vse ribe
djordjevic ::
WarpedGone je izjavil:
Ni mi pa jasno zakaj "inženirji" ne stuhtajo mal drugačnega sistema, ki bi bil na to raztezanje odporn.
$$$, probably. Ko sem v praktično zimskih razmerah 14 dni vozil BMW-jevo enko, ni bilo enega škripa nikjer. Fakin tišina. In to v entry modelu. Šele takrat sem se zavedel, od kod (tudi) tista razlika v ceni.
No grave is deep enough to keep us in chains.
WarpedGone ::
Okej. Ampak pri zadevi ki koša 37k nova, se en dodaten jur v ceni praktično ne opazi, če res prinese nekaj dodatnega na mizo. 36780 al 37780 isto ti je to f***g velik kup denarja. Po drugi strani pa me noben ne bo prepričal, da je bmwjeva plastika v armaturi za celga jurja dražja kot v renaultovi. 10 kil mal drugačnega materiala, that's it. Problem je kaj je "good enough" pri reanultu in kaj pri benflu in ko se to zaleze v vse pore razvoja je praktično nemogoče karkoli res popravit v par letih.
Mam še pol leta garancije, nameravam resno težit na servisu. Ne zato, ker bi tako kej zrihtal ampak ker bo renault fasal več pritožb v statistiko in morda čez 5 let v novem top modelu mel zato en čriček manj.
Mam še pol leta garancije, nameravam resno težit na servisu. Ne zato, ker bi tako kej zrihtal ampak ker bo renault fasal več pritožb v statistiko in morda čez 5 let v novem top modelu mel zato en čriček manj.
Zbogom in hvala za vse ribe
djordjevic ::
WarpedGone je izjavil:
Problem je kaj je "good enough" pri reanultu in kaj pri benflu in ko se to zaleze v vse pore razvoja je praktično nemogoče karkoli res popravit v par letih.
Bo tudi držalo, ja. Pred časom sem vozil enega kupeja trojko letnik 2000, torej 11 let star avto, in to po regionalki, ko rado kje kaj poči. Tišina. Avto narejen skupaj, kot se spodobi. Moj megane na manj kot spodobnih cestah pri dobrih 6 letih starosti na trenutke ropota kot šajtrga. Žalost.
No grave is deep enough to keep us in chains.
Formula 1 ::
Tole s črički je opženo tudi v naši Laguni je pa res da naj bi bili materijali v notranjosti od letnika 2009 boljši(naša 2007 ena prvih nove generacije).Smo pa imeli probleme tudi s trganem sedeža.Se lahko pa glede čričkov tolažiš s tem da so tudi v novem Audiju A6 za 78k €(vir avtofokus julij-august še vedno v prodaji).
djordjevic ::
Samo to ti ne sme biti v uteho. Jaz bom Renaultu sporočil nezadovoljstvo tako, da bom po treh njihovih avtih ob naslednjem nakupu najbrž zamenjal znamko. Drži, vzdrževanje ni drago, če ga voziš po pameti in drugače imam za sedanji avto same lepe besede, ampak pokanje z vseh možnih kotov mi verjetno spije več živcev kot bi mi vse ostalo skupaj.
No grave is deep enough to keep us in chains.
WarpedGone ::
Tole s črički je opženo tudi v naši Laguni je pa res da naj bi bili materijali v notranjosti od letnika 2009 boljši
So boljši v nekaterih predelih. Material iz katerega so narejeni notranji deli prezračevalnega sistema je pa isti. In enako šklopota.
Sej bi šel na nemce ampak njihove trdote ne prebavljam. Če avta ne morem vozit bos, ni zame.
Zbogom in hvala za vse ribe
djordjevic ::
Ej, po pravici povedano, mi ni jasno, kje je ta famozna trdota (razen če misliš Audije, ti so menda pregovorni trši). V kratkem času sem vozil BMW 118da, X5 3.0d in 323 ci, pa so se mi dejansko zdeli vsi trije mehkejši od megana. Volan veliko neposrednejši, a kljub temu ne trd, podvozje bolj kompaktno (ajde, X5 tu ne gre mešati zraven, ipak je SUV), a lepše in predvsem manj občutno požira neravnine in luknje, pedali prava milina ... Edino na tastari 323 ci je bil menjalnik mogoče za piko bolj rod kot pri meganu, ostalo pa druga liga. Mislim, nočem peti nekih slavospevov, ampak po vseh tistih daljših testih sem bil seriously impressed in bolj kot ne prepričan, da sta to res dva različna avtomobilistična svetova.
No grave is deep enough to keep us in chains.
WarpedGone ::
Uh, ta trdota je tak "mehek" pojem :)
Je nekak seštevek vsega - kolk (občutene) sile nuca volan, šaltanje, kolk trda so pedala, kolk trd je sedež, kolk občuteno (in slišno) ruka podvozje, pa še kej. Za trdoto podvozja mam "lakmusov test": če lahko zapelješ čez običajno visokega ležečega policaja s 30 kmh brez da te zabije ko zapelješ na in iz njega, je podvozje "mehko", sicer pa trdo.
Ob testni furi alfe 159 sm dobil odrgnino od volana: ko sm na hitr zamotal volan (samo z dlanjo tiščiš na volan in nardiš cel zasuk) sm mogu tolk tiščat na tist leder, da sm dobil odrgnino na dlani. OK, lahk je kriv sam zelo nedrseč leder ampak občutek je bil "trd". Na tej laguni lahko volan brez muke obračam praktično z enim prstom. Šalthebl isto, pedala so dobesedno mehka. Ko sm mogu par metrov peljat enga peugeota 107 sm najprej mislu da ma zablokirana pedala, tako zelo trd je bil pedal za gas. Enga benfla sm peljal par 10 metrov v rikverc - šalthebl je bil ko kaka mašina v fitnesu - pustmo, da je bila cela umetnost zadevo spravit v rikverc. Nasploh sm dobil tak "težašk" občutek.
Niso pa vsi benfli enako trdi, niti vsi audiji. Je razlika med A4 in A6, in trojko in petko tut. Višji rang, bolj mehko. Najhuj lojtrnik je pa kak star Seat al pa VW golf.
Je nekak seštevek vsega - kolk (občutene) sile nuca volan, šaltanje, kolk trda so pedala, kolk trd je sedež, kolk občuteno (in slišno) ruka podvozje, pa še kej. Za trdoto podvozja mam "lakmusov test": če lahko zapelješ čez običajno visokega ležečega policaja s 30 kmh brez da te zabije ko zapelješ na in iz njega, je podvozje "mehko", sicer pa trdo.
Ob testni furi alfe 159 sm dobil odrgnino od volana: ko sm na hitr zamotal volan (samo z dlanjo tiščiš na volan in nardiš cel zasuk) sm mogu tolk tiščat na tist leder, da sm dobil odrgnino na dlani. OK, lahk je kriv sam zelo nedrseč leder ampak občutek je bil "trd". Na tej laguni lahko volan brez muke obračam praktično z enim prstom. Šalthebl isto, pedala so dobesedno mehka. Ko sm mogu par metrov peljat enga peugeota 107 sm najprej mislu da ma zablokirana pedala, tako zelo trd je bil pedal za gas. Enga benfla sm peljal par 10 metrov v rikverc - šalthebl je bil ko kaka mašina v fitnesu - pustmo, da je bila cela umetnost zadevo spravit v rikverc. Nasploh sm dobil tak "težašk" občutek.
Niso pa vsi benfli enako trdi, niti vsi audiji. Je razlika med A4 in A6, in trojko in petko tut. Višji rang, bolj mehko. Najhuj lojtrnik je pa kak star Seat al pa VW golf.
Zbogom in hvala za vse ribe
reader ::
Čričkov ni, build quality na nivoju, poraba - relativna.
Po dveh letih+ zaenkrat več kot zadovoljen...
Zgodovina sprememb…
- zavarovalo slike: WarpedGone ()
WarpedGone ::
Tole je daleč od šajtrge. Če bi še delal coupe varianto za evropski trg - bi bla moja.
Zbogom in hvala za vse ribe
reader ::
Tnx. Škoda je tudi, da niso v EU model nikoli dali 3.5 V6 mašine - avto si jo vsekakor zasluži. Podvozje je namreč odlično, za moje pojme ravno pravi kompromis med limuzinsko mehkobo in športno lego.
-valvoline- ::
Razn par citroenovih modelov so vsi francoski midle class avti podn in podobni korejskim plastik fantastik skatlicam.Se posebej renault. Ko se usedes noter je pac tist plasticni obcutek,pr nemcih tega ni.Se 20-30 let star audi 80 je neprimerno boljsi ergonomsko in kakovostno od vseh novih francozov srednjega razreda. Ne vem sicer po cem ti to locis avte na trde in mehke,vsako podvozje se da postimat po svojem okusu,servo je itak standard,pedal za gas itak pr vseh skoraj enak saj novejsi avti imajo skoraj vsi potenciometer namest zajle. Jaz pa takole povem,ce je avto trd(trdo podvozje) je stabilen v ovinkih in pri mocnejsem zaviranju,ce je avto mehek(bolj lagodno podvozje) manj obcutis luknje vendar pa je v ovinkih zato avto precej bolj nestabilen,enako velja ob zaviranju. Fora je le v nastavitvah podvozja.
p.s. reader je lepo povedal glede podvozja,nisem prej prebral njegov post.
p.s. reader je lepo povedal glede podvozja,nisem prej prebral njegov post.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: -valvoline- ()
djordjevic ::
Dober avto, ni kaj. Meni osebno je sicer bil še najbolj všeč FL prejšnjega modela.
No grave is deep enough to keep us in chains.
Formula 1 ::
-valvoline-:tišičen Slovenec ki misli da so nemci v vsem še vedno pred Francozi in daj je 20 let star golf boljši od novega Megana.Me zanima kdaj boste nekateri opustili to razmišlanje.
-valvoline- ::
-valvoline-:tišičen Slovenec ki misli da so nemci v vsem še vedno pred Francozi in daj je 20 let star golf boljši od novega Megana.Me zanima kdaj boste nekateri opustili to razmišlanje.
Ce pa si sam omenu trganje zicev pri 4-5 let starem avtu? Sramota. Moj audi a4 l.96 je pri 300.000km znotraj kot nov ampak res.Nobenega crcka al cesarkoli podobnega.Pa sem imel pred leti tudi audi80 in ko sem ga prodal pr 350.000km avto se vedno bil kot nov,sploh pa notrajnost.No ajd ex golfa3 ne bom hvalu edino zarad hrupa motorja in slabe zvocne izolacije,ostalo ekstra. Dejstvo je da so glede kakovosti izdelave nemci dalec v ospredju. In tu ni debate. Get over it.
amigo_no1 ::
valvo
Kdaj si nazadnje peljal kakega novega Francoza ? Na R laguni 2008 1.5 dci ni v kabini slišati nič, pri 0 in tudi pri 30 C.
A imaš doma muzej, da se hvališ s 15 let starimi audiji ?
Kdaj si nazadnje peljal kakega novega Francoza ? Na R laguni 2008 1.5 dci ni v kabini slišati nič, pri 0 in tudi pri 30 C.
A imaš doma muzej, da se hvališ s 15 let starimi audiji ?
djordjevic ::
Kako se kaj obnese tisti 110-konjski dizel v laguni, če že omenjaš? Me je vedno zanimalo.
No grave is deep enough to keep us in chains.
IceIceBaby ::
IMHO zelo slabo, tako kot vsi podobno močni motorji v velikih avtomobilih.
Delovno območje je ozko. Če hočeš, da se premakne je treba nonstop delati z menjalnikom. Na avtocesti ali regionalki ni problem, sploh če voziš konstantno. V mestih in na cesti, kjer je vožnja bolj dinamična je pa kar mučno.
Delovno območje je ozko. Če hočeš, da se premakne je treba nonstop delati z menjalnikom. Na avtocesti ali regionalki ni problem, sploh če voziš konstantno. V mestih in na cesti, kjer je vožnja bolj dinamična je pa kar mučno.
djordjevic ::
Pa to govoriš iz lastnih izkušenj ali generally? Jaz si tudi predstavljam, da ni glih neki užitek, me pa zanima mnenje lastnikov. :)
No grave is deep enough to keep us in chains.
IceIceBaby ::
Iz izkušenj. Nimam tega avtomobila, sem pa že vozil. Zdaj v zadnjem času sem peljaš še par "podobnih" avtomobilov (manjši, relativno navit dizl), pa imajo vsi iste probleme. Grejo že dovolj, da lahko normalno slediš prometu, ampak udobje trpi.
-valvoline- ::
valvo
Kdaj si nazadnje peljal kakega novega Francoza ? Na R laguni 2008 1.5 dci ni v kabini slišati nič, pri 0 in tudi pri 30 C.
A imaš doma muzej, da se hvališ s 15 let starimi audiji ?
Novega res ne,tu pa tam ksnega 4-5 let starega te pa te. In zato ti takoj povem preprosto francoz=korejc,plastika,notrajnost in kakovost tam tam.
Nov avto me sploh ne zanima,saj je zame nakup novega avta najvecja neumnost in stran vrzen denar. Dejstvo je da 5 let star francoz je po obcutku precej bolj obrabljen in razklopotan kot pa 15-20 let star nemec.
Ne vem zakaj vam je to tezko priznat. Upam da se bos enkrat precedlal v ksnem naziwagnu in potem se enkrat povedal kako in kaj. Vsaj priznal bos da *plasticnega obcutka* pr naziwagnih ni.
djordjevic ::
IceIceBaby je izjavil:
Iz izkušenj. Nimam tega avtomobila, sem pa že vozil. Zdaj v zadnjem času sem peljaš še par "podobnih" avtomobilov (manjši, relativno navit dizl), pa imajo vsi iste probleme. Grejo že dovolj, da lahko normalno slediš prometu, ampak udobje trpi.
Ok, kul.
No grave is deep enough to keep us in chains.
amigo_no1 ::
djordjevic je izjavil:
Kako se kaj obnese tisti 110-konjski dizel v laguni, če že omenjaš? Me je vedno zanimalo.
Rekorda na Grobniku seveda ne boš podiral, drugače ni nekih pripomb.
Kdor rad vozi "dinamično" mu bo tudi 110 km dovolj, seveda pa to ni superšportnik s 300 km, hehe.
Poraba 6 litrov po bc; ac vožnja 130-150 km/h, mesto, nekaj po hribih, nič šparanja pri v stilu penzionistov.
valvo
Nacivagen sem vozil (golf 4, passata 1.9 tdi) in nisem bil kar preveč impresioniran.Oba gresta slabše skozi ovinke, da ne omenjam traktorskega zvoka in nemirnosti teka motorja.
Edino bmw 320d (150 km) mi je bil bolj všeč, vse tiho in leti kot sneta sekira .
Dejstvo je da 5 let star francoz je po obcutku precej bolj obrabljen in razklopotan kot pa 15-20 let star nemec.
Tega nisem opazil - tu gre za tvojo subjektivno oceno ali lahko to potrdiš s kakimi konkretnimi meritvami podvozja itd ?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: amigo_no1 ()
Formula 1 ::
Nov avto me sploh ne zanima,saj je zame nakup novega avta najvecja neumnost in stran vrzen denarZate morda jest pa imam raje novega francoza kot pa 15 let starega nemca. Morda so bili stari nemci boljši od francozov ampak novi pa prav tako niso ravno neek biser glede zanesljivosti in kvalitete(par postov nazaj govorim o audiju a6 z čričkom v armaturi za 78k kje pa najdeš test pa tudi piše),potem so v isti reviji(ne pa tudi isti številki) bili testi BMWjev pa je bilo pri vsakem kakšna napaka kar pa težko potrdim ker se ne spomnim več številk
Zheegec ::
formula1 - malo nazaj sem testiral A7 sportback pa je imel po luknjasti cesti črička nekje zadaj po mojem v vratih :)
Po lepi cesti pa top zadeva :)
Po lepi cesti pa top zadeva :)
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
Pyr0Beast ::
lol jaz imam z mojim dizelskim 110KM FIAT-om tam nekje 6,3 povprečje in niti malo ne šparam z gorivom... Zakaj bi pol sploh kupoval močan avto, če sploh ne koristiš to kar ti ponuja?
Zakaj ga nebi ? :)
Ne vem od kod prihaja 'mit' da prostornejše mašine žrejo gorivo kot za šalo. Večja poraba gre bolj na račun tega da je tudi avto večji, ima širše gume, več opreme ipd.
Močnejša kot je mašina, manj jo rabiš obremenjevati, da dosežeš enak output. Večje mašine pa lahko dosegajo tudi večjo moč že v nizkih obratih, brez da bi jih rabil siliti v 6000+ obratov.
>Moderni dizli z DPF imajo "ojačano" ogrevanje motorja kar pomeni, da mrzel pije opazno več kot ne-DPF zadeva. Jaz mam vgrajen 1kW električen grelec vode, da gre temperatura kar se da hitro gor. Pa še vseeno nuca kakih 5 minut da poraba iz 7,5 pade na 5. Če se furaš po mestu to pomeni, da cca polovico časa ogrevaš mašino in relativno malo časa voziš v optimalnem delovnem območju.
Električni grelec vode ? Priklopiš na električno omrežje tole zadevo ?
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
T-h-o-r ::
na 25. strani: dizel lovers bitching over why dizel sucks so much
dejansko prvi stavek ni daleč od resnice
-valvoline-:tišičen Slovenec ki misli da so nemci v vsem še vedno pred Francozi in daj je 20 let star golf boljši od novega Megana.Me zanima kdaj boste nekateri opustili to razmišlanje.
dejansko prvi stavek ni daleč od resnice
Why have a civilization anymore
if we no longer are interested in being civilized?
if we no longer are interested in being civilized?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: T-h-o-r ()
WarpedGone ::
Električni grelec vode ? Priklopiš na električno omrežje tole zadevo ?
Poduči se mal o modernejših dizlih. Že Laguna 2 1.9dCi je to mela in grem stavit da še cela rajda drugih dizlov zadnjih 15 let.
Električni grelec se seveda napaja iz električnega sistema vozila - alternator + akumulator.
Stvar je še tolk pametna, da dela sam če je dovolj "frej energije", i.e. je napetost sistema dovolj visoka.
Zbogom in hvala za vse ribe
TribesMan ::
Grelec je sprogramiran tako, da deluje samo kadar je temperatura okolice (zraka ki gre v mašino) pod ~10-20°C (vsaka firma ma mal drugače), pravtako grelec neha delovati ko temperatura vode doseže 50°C.
In seveda, če je aku slab, če močno pospešuješ, itd, bo zadevo izklopil...
In seveda, če je aku slab, če močno pospešuješ, itd, bo zadevo izklopil...
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Pyr0Beast ::
Malce hecna zadeva je tole IMO, predvsem ker bi se več doseglo s preprostim zapiranjem dovoda zraka (dizel mašine se blazno hladijo zaradi tega in v prostem teku je gretje praktično 0)
+ Je zmanšanje hrupa.
+ Je zmanšanje hrupa.
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Pyr0Beast ::
Pade raven kisika, saj je pretok nižji pri isti moči + poveča se izhodna temperatura zaradi manjše količine zraka, ki ga je treba ogrevati.
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
TribesMan ::
Če zapreš dovod zraka boš naredil vakum in potem se zrak ob stiskanju ne bo dovolj segrel, in ne bo več vžiga...
Kar delajo, je to da v sesalni kolektor z EGR ventilom spuščajo izpušne pline, ki nadomestijo "hladen" vstopni zrak z "vročimi" izpušnimi plini. Kar ima dva efekta. Manj hladnega zraka vstopi, in mešanica zraka in izpušnih plinov ima bistveno višjo temperaturo, kar pomeni da bo temperatura po kompresijskem taktu v cilindru višja in bo izgorevanje boljše...
magic
Kar delajo, je to da v sesalni kolektor z EGR ventilom spuščajo izpušne pline, ki nadomestijo "hladen" vstopni zrak z "vročimi" izpušnimi plini. Kar ima dva efekta. Manj hladnega zraka vstopi, in mešanica zraka in izpušnih plinov ima bistveno višjo temperaturo, kar pomeni da bo temperatura po kompresijskem taktu v cilindru višja in bo izgorevanje boljše...
magic
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Pyr0Beast ::
>Če zapreš dovod zraka boš naredil vakum in potem se zrak ob stiskanju ne bo dovolj segrel, in ne bo več vžiga...
Kar je resen problem pri dizlih - zato hladni zamikajo vbrizg, da zadeva ne tolče ko nora.
Vendar imaš pri zagonu natanko isto težavo ? Grelne sveče pri novejših delujejo še lep čas po prižigu motorja, sicer na nižji moči, pa vseeno.
Ko pa se gorivo enkrat vžge, se vžge. Ne rečem da bi delal popolni vakkuum. Zapreš samo toliko da ne spuščaš mimo zraka ki ne dela nič drugega kakor samo hladi motor.
>Kar delajo, je to da v sesalni kolektor z EGR ventilom spuščajo izpušne pline, ki nadomestijo "hladen" vstopni zrak z "vročimi" izpušnimi plini. Kar ima dva efekta. Manj hladnega zraka vstopi, in mešanica zraka in izpušnih plinov ima bistveno višjo temperaturo, kar pomeni da bo temperatura po kompresijskem taktu v cilindru višja in bo izgorevanje boljše...
EGR ne dela nujno samo tega. Vroči izpušni plini lahko tudi znižujejo temperaturo reakcije (in s tem povezan NOx) zaradi manjše količine kisika.
Pri delnem vaakumu pa tudi ne zamenjaš celotnega voluumna valja s svežim zrakom in spet mešaš odpad s svežim zrakom.
Kar je resen problem pri dizlih - zato hladni zamikajo vbrizg, da zadeva ne tolče ko nora.
Vendar imaš pri zagonu natanko isto težavo ? Grelne sveče pri novejših delujejo še lep čas po prižigu motorja, sicer na nižji moči, pa vseeno.
Ko pa se gorivo enkrat vžge, se vžge. Ne rečem da bi delal popolni vakkuum. Zapreš samo toliko da ne spuščaš mimo zraka ki ne dela nič drugega kakor samo hladi motor.
>Kar delajo, je to da v sesalni kolektor z EGR ventilom spuščajo izpušne pline, ki nadomestijo "hladen" vstopni zrak z "vročimi" izpušnimi plini. Kar ima dva efekta. Manj hladnega zraka vstopi, in mešanica zraka in izpušnih plinov ima bistveno višjo temperaturo, kar pomeni da bo temperatura po kompresijskem taktu v cilindru višja in bo izgorevanje boljše...
EGR ne dela nujno samo tega. Vroči izpušni plini lahko tudi znižujejo temperaturo reakcije (in s tem povezan NOx) zaradi manjše količine kisika.
Pri delnem vaakumu pa tudi ne zamenjaš celotnega voluumna valja s svežim zrakom in spet mešaš odpad s svežim zrakom.
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Boeing ::
Sicer tale thread samo še spremljam, a ker nekateri tako vztrajno in brezpogojno hvalite golfe in passate kot edino, vredno eurov...
Znanec, sicer dolgoletni subarujevec, si je pred kratkim kupil novega passata, kateri motor ne vem, verjetno pa ta klasična jajca od 2.0, kar pa tu niti nima bistvenega pomena.
Pred nekaj dnevi se je k meni pripeljal s polotom z velikim napisom "nadomestni avto". Na moje začudeno vprašanje kaj hudiča je narobe mi je razložil, da mu je crknil brezkontaktni ključ oz. modul v avtu, servis pa garancije ne prizna "zaradi neprimerne uporabe", karkoli bi to pač naj pomenilo.
Posledično je sicer starejši gospod pljunil 1500 evrov za nov modul (ker je passat seveda tako kvalitetno narejen in se tako dobro skupaj drži, da ne moreš zamenjati samo modula, ampak cel volanski drog) in dogodek pospremil z izjavo, da je to njegov prvi in zadnji ljudski avto in da bo naslednji avto zopet - subaru.
Znanec, sicer dolgoletni subarujevec, si je pred kratkim kupil novega passata, kateri motor ne vem, verjetno pa ta klasična jajca od 2.0, kar pa tu niti nima bistvenega pomena.
Pred nekaj dnevi se je k meni pripeljal s polotom z velikim napisom "nadomestni avto". Na moje začudeno vprašanje kaj hudiča je narobe mi je razložil, da mu je crknil brezkontaktni ključ oz. modul v avtu, servis pa garancije ne prizna "zaradi neprimerne uporabe", karkoli bi to pač naj pomenilo.
Posledično je sicer starejši gospod pljunil 1500 evrov za nov modul (ker je passat seveda tako kvalitetno narejen in se tako dobro skupaj drži, da ne moreš zamenjati samo modula, ampak cel volanski drog) in dogodek pospremil z izjavo, da je to njegov prvi in zadnji ljudski avto in da bo naslednji avto zopet - subaru.
Ko segaš po zvezdah ne skrbi, če kakšno zgrešiš... Morebiti ujameš Luno...
R50e AS355n, T-Rex600FBL, T-Rex500FBL, T-Rex450FBL, Futura + JetCat 200SX
R50e AS355n, T-Rex600FBL, T-Rex500FBL, T-Rex450FBL, Futura + JetCat 200SX
eieieie1 ::
lol jaz imam z mojim dizelskim 110KM FIAT-om tam nekje 6,3 povprečje in niti malo ne šparam z gorivom... Zakaj bi pol sploh kupoval močan avto, če sploh ne koristiš to kar ti ponuja?
Zakaj ga nebi ? :)
Ne vem od kod prihaja 'mit' da prostornejše mašine žrejo gorivo kot za šalo. Večja poraba gre bolj na račun tega da je tudi avto večji, ima širše gume, več opreme ipd.
Močnejša kot je mašina, manj jo rabiš obremenjevati, da dosežeš enak output. Večje mašine pa lahko dosegajo tudi večjo moč že v nizkih obratih, brez da bi jih rabil siliti v 6000+ obratov.
>Moderni dizli z DPF imajo "ojačano" ogrevanje motorja kar pomeni, da mrzel pije opazno več kot ne-DPF zadeva. Jaz mam vgrajen 1kW električen grelec vode, da gre temperatura kar se da hitro gor. Pa še vseeno nuca kakih 5 minut da poraba iz 7,5 pade na 5. Če se furaš po mestu to pomeni, da cca polovico časa ogrevaš mašino in relativno malo časa voziš v optimalnem delovnem območju.
Električni grelec vode ? Priklopiš na električno omrežje tole zadevo ?
Zakaj ga pa bi, če lahko dosti ceneje prideš s poceni avtom skoz + ga ne rabiš nič šparat in lahko uživaš v dinamični vožnji + še ostanek denarja porabiš za marsikaj drugega...
Ne rečem, da si kupiš nek 200+KM avto in ga nato res ne šparaš in dejansko koristiš kar ti ponuja, ne pa da se zakreditiraš za 5 let in potem voziš hujše kot neka babica, sam da prišparaš 500€ da si privoščiš nek ubogi dopust na jadranu lol
-valvoline- ::
Sicer tale thread samo še spremljam, a ker nekateri tako vztrajno in brezpogojno hvalite golfe in passate kot edino, vredno eurov...
Znanec, sicer dolgoletni subarujevec, si je pred kratkim kupil novega passata, kateri motor ne vem, verjetno pa ta klasična jajca od 2.0, kar pa tu niti nima bistvenega pomena.
Pred nekaj dnevi se je k meni pripeljal s polotom z velikim napisom "nadomestni avto". Na moje začudeno vprašanje kaj hudiča je narobe mi je razložil, da mu je crknil brezkontaktni ključ oz. modul v avtu, servis pa garancije ne prizna "zaradi neprimerne uporabe", karkoli bi to pač naj pomenilo.
Posledično je sicer starejši gospod pljunil 1500 evrov za nov modul (ker je passat seveda tako kvalitetno narejen in se tako dobro skupaj drži, da ne moreš zamenjati samo modula, ampak cel volanski drog) in dogodek pospremil z izjavo, da je to njegov prvi in zadnji ljudski avto in da bo naslednji avto zopet - subaru.
Zato pa jaz vedno trdim da so novi avti za en kurc vredni,kakovost prakticno 0 vse po vrsti,od naziwagne,francoze,korejce.... Vse je to en isti elektronski drek,sami seb kopljejo jamo saj vedno vec folka bo zarad nepotrebnega tehnoloskega dreka se izogibalo nakupa novega avta.
p.s.
Hvalim izkljucno dizel naziwagne do l.2001 z navadno crpalko in neunicljivi 66kw(90ks) z navadno turbino. Od l.2001 naprej pa sami drek vse po vrsti.Tudi VW. Ne hvala.
Verjamem da popravilo unga passata stane tolk kot moja limuzina.Noro res,ampak tako pac je.Popravila za novejse limuzine so izredno draga,rabljenih delov ni,novi so dragi k zafran,popravila izkljucno na poblascencem z 5x prenapihnjenih cen.Ce je avto v garanciji pa mi tega ne priznajo se zabijem v salon in avto jima tam pustim.Za subaruja bi podobna okvara verjeto stala se enkrat tolk. Ce ze hoces kupit kej novejsga je najbolj smiseln je nakup ene 5 let stare limuzine od 1vega lastnika tm z 100-150tkm,saj se ksne tovarniske napake al pa vecje izredne okvare vmes odpravijo.
Pyr0Beast ::
>Zakaj ga pa bi, če lahko dosti ceneje prideš s poceni avtom skoz + ga ne rabiš nič šparat in lahko uživaš v dinamični vožnji + še ostanek denarja porabiš za marsikaj drugega...
Kaj pa vem. Clio 1.4 benz (70KM) porabi na AC 7L/100, isto ko moja šajtrga 2.0 turbo (150KM).
Kaj pa vem. Clio 1.4 benz (70KM) porabi na AC 7L/100, isto ko moja šajtrga 2.0 turbo (150KM).
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
-valvoline- ::
>Zakaj ga pa bi, če lahko dosti ceneje prideš s poceni avtom skoz + ga ne rabiš nič šparat in lahko uživaš v dinamični vožnji + še ostanek denarja porabiš za marsikaj drugega...
Kaj pa vem. Clio 1.4 benz (70KM) porabi na AC 7L/100, isto ko moja šajtrga 2.0 turbo (150KM).
Registracija je skoraj pol cenejsa,na AC mogoce ni velke razlike v porabi ampak po mestu pa bencinar z 150ks popije najmanj 15 na 100.
Pyr0Beast ::
Tam 10L in nič več, raje manj (8.5 mešano), pa še to je na račun večje teže, se pa vsaj udobno pelješ.
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
-valvoline- ::
Ko smo ze pr renaultih,evo standard okvara DCI-ja(enako velja za ves drek z CR jajcke noter,tudi VW)
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=504...
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=504...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: -valvoline- ()
IceIceBaby ::
Ene pol tolk pa res. 1.6T, 180+ konjev pa mi BC kaže 7,5 povprečno zadnjih 9999km. Vsaj polovica je tukaj mestne.
To je tudi ena razlika med novimi in starimi avtomobili. Pa ne, da imam kaj proti starim. Ampak to je pač en tradeoff.
To je tudi ena razlika med novimi in starimi avtomobili. Pa ne, da imam kaj proti starim. Ampak to je pač en tradeoff.
-valvoline- ::
IceIceBaby je izjavil:
Ene pol tolk pa res. 1.6T, 180+ konjev pa mi BC kaže 7,5 povprečno zadnjih 9999km. Vsaj polovica je tukaj mestne.
To je tudi ena razlika med novimi in starimi avtomobili. Pa ne, da imam kaj proti starim. Ampak to je pač en tradeoff.
No ja novejsi turbinci so se glede porabe precej izboljsal,ampak ker je to je spet predelana dizelska CR tehnologija za bencinski motor,z tem zraven se znane okvare pumpe,sobe itn znacilno za common rail,in vprasljiva vzdrzljivost motorjev.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: -valvoline- ()
balocom ::
-valvoline- je izjavil:
Registracija je skoraj pol cenejsa,na AC mogoce ni velke razlike v porabi ampak po mestu pa bencinar z 150ks popije najmanj 15 na 100.
Hahaha, umiram od smeha ker spet najdu tipičnega slovenceljna zaljubljenga v dizle ki pijejo tako malo, da moraš vsakih 800km odtočit 60l goriva ven
Dejanska poraba po mestu za 2.0 bencinarja je res okoli 8 ali pa 9 litorv in na račun večje teže zaradi večje zvočne izoliranosti. Pri 120km/h pa se poraba 1.4 benicnarjev in 2.0 bencinarjev začnejo križat (1.4 po porabi prehiti 2.0)
V svetu brez googla bi bil najbolj uporabljen ukaz v bash-u ukaz man
-valvoline- ::
-valvoline- je izjavil:
Registracija je skoraj pol cenejsa,na AC mogoce ni velke razlike v porabi ampak po mestu pa bencinar z 150ks popije najmanj 15 na 100.
Hahaha, umiram od smeha ker spet najdu tipičnega slovenceljna zaljubljenga v dizle ki pijejo tako malo, da moraš vsakih 800km odtočit 60l goriva ven
Dejanska poraba po mestu za 2.0 bencinarja je res okoli 8 ali pa 9 litorv in na račun večje teže zaradi večje zvočne izoliranosti. Pri 120km/h pa se poraba 1.4 benicnarjev in 2.0 bencinarjev začnejo križat (1.4 po porabi prehiti 2.0)
Aha.
Freezy ::
Ena od pomembnejših prednosti dizla je, da se ga lažje in bolje proda, kar pa ne gre zanemariti.
balocom ::
To je samo zaradi naivnosti kupcev
V svetu brez googla bi bil najbolj uporabljen ukaz v bash-u ukaz man
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Kok ste stari? (strani: 1 2 3 4 … 8 9 10 11 )Oddelek: Loža | 56402 (2136) | Kayzon |
» | Izbira avtomobila (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 14659 (11553) | mr_chai |
⊘ | Free energy (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )Oddelek: Loža | 67282 (56075) | Gandalfar |
» | Alfa Romeo...Oddelek: Na cesti | 2368 (1719) | balocom |