» »

Kaksen avto vozite?

Kaksen avto vozite?

««
18 / 37
»»

-valvoline- ::

šernk je izjavil:

Da o tem kako so to eni nesposobni vozniki (kar se pokaze pozimi, ko je cesta malce stran od idela) raje ne bom...


eh, pa saj imajo 4x4 + najboljš elektronski diferencial na svetu, kaj boš ti njim :P

aja pa ne vem zakaj bi bil nevoščljivi za 1500€ vrednega audija, katerega si najbrž lahko privošči skoraj vsak na tem forumu.

Seveda si lahka privoščijo,ampak ni kohones(no pač to je zato ker nimajo pojma o avtomehaniki in ne znajo ocenit dejansko stanje avta)
Moj a4 je itak realno vredn med 2500-3000e in še vedno best buy za takšen denar. Če se komu 300kkm zdi velko,potle naj kupuje avte l.2005 in naprej. Men pa ne pripovedovat o varnosti,raznoraznih crash testih itn. Liliputanc razred mene ne ZANIMA. Če je komu boljši punto l.2005+ kot audi l.96(zarad varnosti al karkol že) me ne zanima. Sem vam predstavil svoj *novi* avto in ni treba preveč debatirat če je komu všeč ali ne.

papasmrk ::

Jaz vozim Mazdo 1.8 bencinarja, letnik 99 z 160.000 prevoženimi km. Zaenkrat sem moral dat popravit alternator, ker je zaribal ležaj.
Edino večjo napako vidim pri starejših mazdah, da rade rjavijo okoli blatnikov, ampak tudi to se da zrihtat...

joze28 ::

-valvoline-: očitno je s tvojim traktorjem nekaj narobe oz. manjka , da ga tako poveličuješ ter hvališ.

-valvoline- ::

joze28 je izjavil:

-valvoline-: očitno je s tvojim traktorjem nekaj narobe oz. manjka , da ga tako poveličuješ ter hvališ.

Zakaj,ker je l.96 in ima 290kkm? No evo še enega braniaka ki ma tole podzavestno zapisano v glavi. V katerem postu jaz poveličujem avto?
Sem pač nasplošno povedal kako je stanje,če si prebral sem napisal da sem ga kupu z poškodovanim blatnikom in vrata. To je zate hvaljenje? Pač kupu sem ga cenej,porihtal,pršparal tisočaka(U bistvu sem za keš od prodaje golfa3 dobu a4 z klimo pa še neki je ostalo) Kaj je tu narobe? Motor je kot sem povedal odličen,servis je že narejen avto lavfa odlično. Doslej se nikol nisem zafrknil z nakupom avta,men ne moreš prodat zjebane kante,vedno kupim ohranjen avto od kok tok znane osebe. BTW sem že fural avto z 450.000km prevoženih (golf2) in če bi pleh zdržal bi jih verjetno dal skoz še enkrat tolko.
Par oseb tule nam vztrajno poskuša neko filozofijo prodat da je 15 let star avto za odpad,ker so nesposobni rabljenega avta si kupit(in nekaj na njem porihtat če je treba).
BTW kolk je tu med vami lastnikov vozil novejših k l.2000? Kaj so vsi z novimi avtami al kaj. Mal resno no.

Zgodovina sprememb…

eieieie1 ::

Jaz pa prvo kar pogledam, ko kopujem avto je varnost... EURO NCAP test!

Drugo je pa seveda izgleda ter cena. Nevem zakaj bi si sploh kupoval avto z več kot 120 KM - še to je skoraj preveč, saj ga itak na naših cestah nemoreš nič bolj preganjati kot nek avto z 90 KM... Pa še dražji je, več žre, več te stanejo zavarovanja, registracije itd... Pa še večja je verjetnost da malo preveč na pedal stopiš in že maš 500€ ali 1k€ kazni ker si se prehitro v vasi peljal...

IceIceBaby ::

Nevem zakaj bi si sploh kupoval avto z več kot 120 KM


Sicer nikogar ne prepričujem, naj kupi močnejši avto, ampak jaz zadevo vidim takole.

- Več udobja. S cca 200 konji lahko praktično povsod voziš v 6. in lahko si privoščiš bolj ležerno vožnjo. Sploh pri vožnji na dolge relacije se pozna.
- Močnejši motor je tudi tišji pri malo višjih hitrostih.
- Večja varnost. Pri vključevanju na avtocesto samo pohodiš in si na prehitevalnem. Pri prehitevanju si takoj mimo itd.
- Bolj zabavna vožnja. Ni treba, da greš čez omejitve. Tudi pri nas so odseki, kjer lahko precej dinamično voziš po omejitvah.

Je pa seveda vse res kar si napisal glede negativnih lastnosti. Dražje je. Ampak tako kot povsod je treba luksuz plačat.

Isotropic ::

razen bolj zabavne voznje so tvoje tocke popoln nesmisel. je pa 120km za nekega mondea premalo. EURO 4, 5 standardi so naredili svoje.

Zgodovina sprememb…

-valvoline- ::

Čez 130kw(cca 180ks) se zavarovanje orenk podraži. Razlika v zavarovanju za 90ks in 200ks je 500e.Tule maš podatke kok stane zavarovanje za posamezni razred.
http://www.amzs.si/?podrocje=5

IceIceBaby ::

Isotropic je izjavil:

razen bolj zabavne voznje so tvoje tocke popoln nesmisel. je pa 120km za nekega mondea premalo. EURO 4, 5 standardi so naredili svoje.


Zakaj nesmisel? Kaj od tega ni res? Vsak dan imam priliko voziti avtomobile s cca 190 in več konji in pa enega s 140 konjskim dizlom. Pa tudi sicer sem probal že kar nekaj avtomobilov. Moje izkušnje so pač take, da je vožnja z močnejšim avtomobilom bolj udobna. Mogoče sem pa samo jaz takšne vrste voznik.

M-XXXX ::

Naah bo kar držalo, plus da vožnja rata zabavna :)

Jaz se grem v avto sprostit, prav z veseljem se zapeljem in vožnja mi je v užitek. Tukaj je pa hudičevo pomembno ali se voziš z 20 let stari gajbi ali v čem novejšem, udobnejšem...

eieieie1 ::

IceIceBaby je izjavil:

Nevem zakaj bi si sploh kupoval avto z več kot 120 KM


Sicer nikogar ne prepričujem, naj kupi močnejši avto, ampak jaz zadevo vidim takole.

- Več udobja. S cca 200 konji lahko praktično povsod voziš v 6. in lahko si privoščiš bolj ležerno vožnjo. Sploh pri vožnji na dolge relacije se pozna.
- Močnejši motor je tudi tišji pri malo višjih hitrostih.
- Večja varnost. Pri vključevanju na avtocesto samo pohodiš in si na prehitevalnem. Pri prehitevanju si takoj mimo itd.
- Bolj zabavna vožnja. Ni treba, da greš čez omejitve. Tudi pri nas so odseki, kjer lahko precej dinamično voziš po omejitvah.

Je pa seveda vse res kar si napisal glede negativnih lastnosti. Dražje je. Ampak tako kot povsod je treba luksuz plačat.


1. Jaz mojega z 90km vozim izven vasi skoz v 6, v vasi pa v 5. Nevem zakaj bi temu rekel, da je bolj udobno v 6 peljati kot pa v 5 lol. Vbistvu mi je bolj zabavno če veliko šaltam, kot pa če nič.
2. Me res zanima kakšna je razlika v glasnosti mojega dizla pri 160 proti nekemu drugemo z recimo 200 km. In tudi če razlika ni tako majhna kot se meni zdi, se itak ne voziš brez radia ali pač?
3. Niti malo nimam težav pri vključevanju. Brez problema ga lahko pritisnem toliko, da bi lahko še kak avto, ki je na avtocesti jaz pa na vključevalnem pasu prehitel, če bi to seveda želel... Res, nekoliko hitreje lahko prehitiš avto, ki je pred tabo.
4. Jaz pa vidim večjo zabavo, da preden grem prehitevat šaltam dol eno prestavo in avto pred mano prehitim in s tem spustim malo dodatnega zvoka iz motorja :)

Res je vožnja z avtom z več konji bolj zabavna, ampak te ta zabava ponavadi stane OGROMNO (prekrški). Če pa voziš po omejitvah, pa imaš skoraj enako zabavo tudi z avtom ki ima "le" 90 konjskih moči :)

TribesMan ::

ad1) verjamem z 90 konji je popolnoma vseeno kako voziš, zadeva se pač ne premakne nikamor
ad2) večja kot si sploh lahko prestavljaš
ad3) men se zdi velik razlika če ma avto od 80-120 4 sekunde al pa 10 sekund...
ad4) LOL

Sploh nevem kaj majo prekrški s tem kolk konjev ima avto. Ne gre se za to da voziš hitro, gre se za to kako hitro prideš do "hitro"
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

djordjevic ::

Čedalje bolj opažam, kako polna nabijanja je ta tema. Zlasti s strani mandeljcev, ki še niso vozili avta z več kot 100 konji.
No grave is deep enough to keep us in chains.

Zgodovina sprememb…

eieieie1 ::

Hehe, saj sem tudi sam že preizkusil ogromno avtomobilov, tudi nekaj ki so bili nad 150 KM... Seveda mi je bilo zabavno se igrati znjim, ampak je za slovenske ceste to brezveze. Vse kar je razlika je to kako pospeši od 60 do 100 izven naselja, ter kako pospeši od 100 do 160 če je seveda avtocesta prazna, kar pa ponavadi ni in se lepo v vrsti na prehitevalnem pasu pelješ za enim cliotom, ki ima 75 KM lol.

-valvoline- ::

Razlika je ogromna,npr golf4 tdi z 90ks in čipani 130 konjski na 155ks,slednji trga gate. Ampak hej 90ks pa tut ni malo.
Kar se najbolj opazi so pospeški čez 100-120kmh na AC.

Zgodovina sprememb…

Buggy ::

-valvoline- je izjavil:

Čez 130kw(cca 180ks) se zavarovanje orenk podraži.


Se vedno imas avtomobile, kjer je ta meja zabrisana. Jaz imam turbo bencinarja z 129KW modificiran na 151KW, pa je se kar nekaj avtom tukaj na tej meji, kar pomeni da placujem isto kot tisti z 101 KW...kar pa opazam, da je pri nas veliko avtomobilov takih, ki za malo presezejo nas davcni razred.

-valvoline- ::

Buggy je izjavil:

-valvoline- je izjavil:

Čez 130kw(cca 180ks) se zavarovanje orenk podraži.


Se vedno imas avtomobile, kjer je ta meja zabrisana. Jaz imam turbo bencinarja z 129KW modificiran na 151KW, pa je se kar nekaj avtom tukaj na tej meji, kar pomeni da placujem isto kot tisti z 101 KW...kar pa opazam, da je pri nas veliko avtomobilov takih, ki za malo presezejo nas davcni razred.

Zajeban je tut npr VWjev 81kw tdi,glih za tist frdaman 1kw preveč plačaš 100e+
Vsekakor je najbolša opcija čipanje(dokler se bo dalo).
Baje se pripravlja nova zakonodaja kjer bo čipanje obravnavano kot kaznivo dejanje,svašta.
Predlog je da naj bi policaji imel kar tester z obd-jem zraven za testiranje parametre motorja.
:)

Zgodovina sprememb…

Isotropic ::

djordjevic je izjavil:

Čedalje bolj opažam, kako polna nabijanja je ta tema. Zlasti s strani mandeljcev, ki še niso vozili avta z več kot 100 konji.

jst sem, bmw5 2.5 tds recimo.

IceIceBaby ::

valvoline, če je zadeva ustrezno narejena niti na servisu ne ugotovijo, če je avto čipan.

Pa zanima me kateri policaj bo plezal po avtomobilih in iskal konektorje in izvajal kontrolo. Tudi, če zanemarimo dejstvo, da je zadeva sporna z vidika zasebnosti itd.

Isotropic ::

to delajo v avstriji, ker je goljufija zavarovalnice. ce je tuning izveden z mod-boxom, pa na servisu lahko posumijo (delovanje lambda sonde recimo) in tezijo pri problemih. z zasebnostjo bos pa tezko kaj dosegel (pregled goriva).
na servisu se cip samo prepise nazaj na osnovno verzijo, ko se ga priklopi na tester.

-valvoline- ::

IceIceBaby je izjavil:

valvoline, če je zadeva ustrezno narejena niti na servisu ne ugotovijo, če je avto čipan.

Pa zanima me kateri policaj bo plezal po avtomobilih in iskal konektorje in izvajal kontrolo. Tudi, če zanemarimo dejstvo, da je zadeva sporna z vidika zasebnosti itd.

To se pač šteje kot nehomologirana predelava,mislim da se lahka takoj ugotovi če priklopiš tester na kolk kw je avto čipan,odpreš graf za turbo,pogledaš krivuljo in je vse jasno.

CoolBits ::

Da je avto čipan se težko ugotovi... ni nobenega grafa, ki bi se prikazal kar tako, sploh pa sam po pritisku turbine še nič ne veš :)
Močno dvomim, da bodo obstajale napravice, katerih se tudi ne bi dalo pretentat :)

Buggy ::

kukr je nasa drzava v kurcu ni dvakrat za rect da bodo sli v kaksno investicijo ki naj bi to omogocala in se tako dodatno polnili blagajno :D

-valvoline- ::

Pr čipanju se ve natančno kakšna je turbo krivulja,in max navor ter moč. Vse je to shranjeno v samem ecu-ju,in mislim da se to zlahka prebere z primernim softwarejem.



levo-navor,desno turbo krivulja.

Zgodovina sprememb…

CoolBits ::

Prebereš lahko samo ecu dump iz katerega potem izvlečeš podatke o dozirani količini goriva pri določeni količini zraka... in to je vse. No iz tega potem izračunaš moč.
Na sliki imaš pa nek dyno run graf.

dzinks63 ::

Če bo do tega prišlo in seveda enkrat bo prišlo, bodo to preverjali na tehničnih pregledih. In če ne boš imel čipanega motorja homologiranega in vpisanega v kartonček in v prometno dovoljenje, pač tehničnega pregleda ne boš opravil. Seveda pa ne bo samo ta preverba, pod čipan motor bo spadalo še ostalo, predvsem močnejše zavore in dodelano podvozje, katero bo prav tako moralo biti vpisano in homologirano, le takšen paket kot celota. bo šel skozi.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: dzinks63 ()

-valvoline- ::

CoolBits je izjavil:

Prebereš lahko samo ecu dump iz katerega potem izvlečeš podatke o dozirani količini goriva pri določeni količini zraka... in to je vse. No iz tega potem izračunaš moč.
Na sliki imaš pa nek dyno run graf.

Nisem glih notr v tem fazonu,ampak sem 100% prepričan da glavni ECU čip vsebuje nastavljenih podatkov o navoru in turbo krivulji. Ziher.

Zgodovina sprememb…

šernk ::

Predlog je da naj bi policaji imel kar tester z obd-jem zraven za testiranje parametre motorja.


haha že vidim policaja iskat konektor v mojem avtu. v treh smo ga iskali 10min, ker je hudičevo dobro zakamufliran.

nekateri avti, pa imajo konektorje pod armaturno ploščo. ti bodo razdiral armaturno zaradi tega? ne bi rekel.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

TribesMan ::

Obstaja ja, samo to ne zgleda tako da je nekje ena tabela v kateri piše "pritisk turbine je 2.4 bara, original pa mora bit 2.2 bara". Ampak je mapa ki je za vsak avto drugačna, na drugem mestu, tudi "isti" avtomobili z različno verzijo softwarea imajo te mape na drugih lokacijah. Preverjanje tega bi bilo zelo mukotrpno.
Pa recimo nekateri avti imajo zelo zakodirane računalnike in branje traja tudi več kot eno uro.
Poleg tega se veliko računalnikov sploh ne da brat preko OBD priključka, recimo nekateri Delphi računalniki, za druge rabiš posebno opremo... itd itn...

Ni to tko simpl kot se mogoče sliši.
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

CoolBits ::

-valvoline- je izjavil:

CoolBits je izjavil:

Prebereš lahko samo ecu dump iz katerega potem izvlečeš podatke o dozirani količini goriva pri določeni količini zraka... in to je vse. No iz tega potem izračunaš moč.
Na sliki imaš pa nek dyno run graf.

Nisem glih notr v tem fazonu,ampak sem 100% prepričan da glavni ECU čip vsebuje nastavljenih podatkov o navoru in turbo krivulji. Ziher.

Seveda vsebuje... samo kot sem povedal, tega na cesti ne bojo počeli... sploh pa ne policaji.
Mogoče na tehničnem, samo bojo potrebovali poseben kader za to področje.
ECU se vedno bolj zapira in šifrira ravno zaradi oteževanja takega branja.

dzinks63 ::

Policija ne verjamem, da bo na licu mesta preverjala dejansko stanje avtomobila, če jim bo avtomobil sumljiv, da je čipan in neustrezno predelan, te bodo pač poslali na izredni tehnični pregled, kot to delajo že sedaj.

Vikking ::

dzinks63 je izjavil:

Če bo do tega prišlo in seveda enkrat bo prišlo, bodo to preverjali na tehničnih pregledih. In če ne boš imel čipanega motorja homologiranega in vpisanega v kartonček in v prometno dovoljenje, pač tehničnega pregleda ne boš opravil. Seveda pa ne bo samo ta preverba, pod čipan motor bo spadalo še ostalo, predvsem močnejše zavore in dodelano podvozje, katero bo prav tako moralo biti vpisano in homologirano, le takšen paket kot celota. bo šel skozi.


In potem se vrnemo v stare časa, ko si se zjutraj ob 7 uri pripeljal na tehnični pregled s fičotom, ter ga opravil nekje po tretji uri popoldan. A resno misliš, da bodo na tehničnem imel več kot 100 naprav za branje ECU. Ter podrobno preverjali kakšno podvozje imaš namontirano in/ali če je ustrezno glede na povečanje konjskih sil.

Saj z samim čipiranjem se lahko dvigne moč motorja cca. 30-40ks na turbo motorjih (ki imajo že dovolj dobre zavore da takšno povečanje še prenesejo). Za resen dvig konjskih sil pa je potrebna resna predelava motorja, ko nekdo vlaga v takšen tuning, je samoumevno da bo tudi poskrbel za zavore. Ker bedak pa bo dal par tisoč € za tuning, potem pa avto razbil na prvem ovinku, ker so se zavore pregrele.

Tisti ki pa na atmosferca namontira izpuh ki se dere, ter športni zračni filter, pa itak ni naredu nič razen placebo učinka.

pa rečma da se najde tipki poveča motorju moč za več kot 100ks brez predelave podvozja in menjave zavornega sistema. Saj po enem letu ne bo prišel čez tehničnega, ker diskov ne bo več, podvozje pa bo tako razmajano da niti pod razno ne bo prišel čez.

Isotropic ::

naceloma lahko das na tehnicneg dyno-lite, pa bos takoj videl.

PrimozR ::

-valvoline- je izjavil:

@pipi pri povprečnih 30.000km si lepo vzami kalkulator v rokah pa računaj.Dizel povprečna poraba 5.5(sem pri 5tem že) bencinar 8l.
Če pri računici daš cvička noter te bo kap.
p.s. Italjana nikol ne bi kupu,sploh pa Fiata,pa čeb bil edini avto na zemlji.

A pa jih je 30k letno? Ker potem je dizel sprejemljiv. Pri 20 ali manj jurjih pač ne. Pri kraktih relacijah takisto ne.

In ja, fovš sem ti tvoje overpriced nazi ljudski wagen ne varne, traktorske smrdeče gajbe. To bo to :>

PrimozR ::

-valvoline- je izjavil:

Pr čipanju se ve natančno kakšna je turbo krivulja,in max navor ter moč. Vse je to shranjeno v samem ecu-ju,in mislim da se to zlahka prebere z primernim softwarejem.



levo-navor,desno turbo krivulja.

Ti nimaš osnovnega pojma od pojma, niti grafov ne znaš prebrat...

TribesMan ::

Kakor vem so začeli v kaliforniji testirat emisije avtomobilov pod obremenitvijo, na dinamometru. To se baje obeta tudi v evroppi. Verjamem da bi veliko avtov v sloveniji na takemu testu padlo.
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

eieieie1 ::


Saj z samim čipiranjem se lahko dvigne moč motorja cca. 30-40ks na turbo motorjih (ki imajo že dovolj dobre zavore da takšno povečanje še prenesejo). Za resen dvig konjskih sil pa je potrebna resna predelava motorja, ko nekdo vlaga v takšen tuning, je samoumevno da bo tudi poskrbel za zavore. Ker bedak pa bo dal par tisoč € za tuning, potem pa avto razbil na prvem ovinku, ker so se zavore pregrele.


Ali pa kupiš čip, ki ga samo priklopiš na motor in dobiš kakih 20-30 KM za 200€ in 1 liter manj porabe...

-valvoline- ::

PrimozR je izjavil:

-valvoline- je izjavil:

@pipi pri povprečnih 30.000km si lepo vzami kalkulator v rokah pa računaj.Dizel povprečna poraba 5.5(sem pri 5tem že) bencinar 8l.
Če pri računici daš cvička noter te bo kap.
p.s. Italjana nikol ne bi kupu,sploh pa Fiata,pa čeb bil edini avto na zemlji.

A pa jih je 30k letno? Ker potem je dizel sprejemljiv. Pri 20 ali manj jurjih pač ne. Pri kraktih relacijah takisto ne.

In ja, fovš sem ti tvoje overpriced nazi ljudski wagen ne varne, traktorske smrdeče gajbe. To bo to :>

Saj vem da si,ne rabiš posebej povdarjat. No ja,slej k prej boš še sam presedlal v kaj bolj *ljudskega*. Haha. Sam pa za 2 let starega naziwagna boš mogu kar globoko poseč v žepu.
p.s. Rekord je bil tm neki 55tkm na leto,ko sem še mel golfa2. terensko delo pač. xD

Vikking ::

eieieie1 je izjavil:



Ali pa kupiš čip, ki ga samo priklopiš na motor in dobiš kakih 20-30 KM za 200€ in 1 liter manj porabe...


Ma ne rabiš niti čipa, tole nabaviš za 20€:

DUAL Supercharger Turbo Air Intake



Fuel Saving Capability 33%
Horsepower Enhancement

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Vikking ()

detroit ::

T-h-o-r je izjavil:

carski so dizlaši, ko hočejo "dinamično" vozit, pa nekaj po gasu stiskajo, a avto vleče tolk ko en tamič :D

huh?
Skero

-valvoline- ::

Vikking je izjavil:

eieieie1 je izjavil:



Ali pa kupiš čip, ki ga samo priklopiš na motor in dobiš kakih 20-30 KM za 200€ in 1 liter manj porabe...


Ma ne rabiš niti čipa, tole nabaviš za 20€:

DUAL Supercharger Turbo Air Intake



Fuel Saving Capability 33%
Horsepower Enhancement

To so vse *smells like nateg* varijante.

Boeing ::

-valvoline- je izjavil:

To so vse *smells like nateg* varijante.


A dej. Misliš da res ?
Ko segaš po zvezdah ne skrbi, če kakšno zgrešiš... Morebiti ujameš Luno...
R50e AS355n, T-Rex600FBL, T-Rex500FBL, T-Rex450FBL, Futura + JetCat 200SX

black ice ::

eieieie1 je izjavil:


Ali pa kupiš čip, ki ga samo priklopiš na motor in dobiš kakih 20-30 KM za 200€ in 1 liter manj porabe...

Ja, potem se pa ljudje pritožujejo, da jim je po čipiranju motor zružil. Normalna stvar, če ni narejeno kot je treba.

Custom ECU mapa FTW. Naj ti ne bo problem raskirati stotaka ali dva več.

Steinkauz ::

Čip sux
Edina prednost box je ta, da ga lahko sam montiras nic drugega.
Box deluje tako, da laže motornemu računalniku in ta na podlagi tega poveča dovod goriva v motor in to je tudi vse kaj naredi.
Avto deluje ves čas v zmoti in motorni računalnik sploh ne ve kaj se dogaja,saj mu box sporoča napačne podatke.
Vse tiste hude primerjave moči box vs tuning je bedarija.Če bi box lahko naredil tisto kaj naredi tuning, tuninga sploh ne bi bilo.
Fizično box spremeni 2-3 parametre,ne odstrani čisto nobenega omejilca navora in drugih tovarniško nastavljenih blokad goriva, navora ..itd.
Pri tuningu se nastavlja precej več parametrov:odzivnost gas pedala,omejilci navora,pričetek vbrizga,trajanje vbrizga,pritisk comonraila,količina zraka..itd
Še ena bedarija je, da prepričujete stranke, da box ne spreminja pritiska turbine in turbo ne trpi.
Kaj pa je tako dobrega pri tem?
Veliko več goriva in enaka količina zraka pomeni porušeno razmerje med zrakom in gorivom,motor dobi veliko goriva in nima zraka da bi ga porabil.Pri starejših avtomobilih se to vidi ko avto z box-om kadi, še lepše se vidi, ko nastane luknja v batu.
Ti avtomobili na to niso tako občutljivi,zato zadeva z boljšimi boxi deluje.Vozila z DPF filtrom pa so druga zgodba,tam običajno ne vidis črnega dima,kako torej veš če je goriva preveč?
Mogoče priklopite merilec za izpušne pline?
Za vsako naše čipano vozilo vemo,koliko goriva več dobi,koliko smo dvignili pritisk na comonrailu,koliko večji je pritisk turbine.Lahko popeglamo špičke,ki jih turbo dela in nastavimo avto, da dela po voznikovih željah(če je tehnično izvedljivo).

PrimozR ::

Em, luknja v batu se zgodis pregrevanjem. Če motor zalivaš z benzom ga precej učinkovito hladiš ;)

-valvoline- je izjavil:

Saj vem da si,ne rabiš posebej povdarjat. No ja,slej k prej boš še sam presedlal v kaj bolj *ljudskega*. Haha. Sam pa za 2 let starega naziwagna boš mogu kar globoko poseč v žepu.
p.s. Rekord je bil tm neki 55tkm na leto,ko sem še mel golfa2. terensko delo pač. xD

Verjemi da ne. VAG-a nikoli, vsaj ne običajnega. Izjeme so recimo Golf R, RS6 C6 (sanja svinja kukuruz varianta), potem se pa počasi neha. Všečen je še Polo GTI (rdeč!), ampak se s tako mejhno kantico furam že zdej. Pa za tiste dnarje je potem vseeno, če kupiš Cliota RS-a, ki je cenejši, hitrejši in bolje opremljen.

Pa da ne bo pomote, zame je naziwagen samo VAG. Druge ameriške firme so POPOLNOMA veščne ;)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: PrimozR ()

BlaY0 ::

Fantje, več kot 100 KM rabite samo če je vaš ego prevelik/pretežak in pa ko se vam več ne dvigne...

CoolBits ::

To lahko reče samo en tak, ki še nikol ni imel avta z več kot 100ks :)

TribesMan ::

PIPI, mislim da je govora o dizlih, če motor zalivaš z dizlom, se ta pregreje... in po možnosti zažge bate in šobe injektorjev.

Pa da ne bo pomote, zame je naziwagen samo VAG. Druge ameriške firme so POPOLNOMA veščne ;)


WTF?!?!
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

BlaY0 ::

CoolBits: A se ti ne dvigne več ;)

Vikking ::

CoolBits je izjavil:

To lahko reče samo en tak, ki še nikol ni imel avta z več kot 100ks :)



Potem pa mi povej kako se bo premikalo vozilo težko več kot 1.5t. Pri dizlu še gre, pri bencinarju pa zmanjka poleg konju hitro še navora, če npr- govorima o 4 cilindrskem motorju. Vzameš vozilo ki ima slabih 1.5t 90ks, zadaj pa priklopiš malo večjo počitniško prikolico. Veš kaj se zgodio, točno tole:

««
18 / 37
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Kok ste stari? (strani: 1 2 3 48 9 10 11 )

Oddelek: Loža
51256424 (2158) Kayzon
»

Izbira avtomobila (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
10914680 (11574) mr_chai

Free energy (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )

Oddelek: Loža
35267316 (56109) Gandalfar
»

Alfa Romeo...

Oddelek: Na cesti
132370 (1721) balocom

Več podobnih tem