» »

Kaksen avto vozite?

Kaksen avto vozite?

««
8 / 37
»»

amigo_no1 ::

Super Sonic je izjavil:

"a po ostalih firmah se pa lahko?"

Absolutno lahko po vseh korejskih. Nobenega interesa po razvoju panoge, samo kopiranje in preprodajanje. Kdaj je kakšen korejec kaj razvil? Vse se kupi, zavije v drug celofan ter proda po nižji ceni (kar panogo v bistvu ubija). Šele zadnje obdobje (dobesedno se lahko govori o mesecih) nekaj delajo na samostojnem razvoju.

Logična posledica tega je avto za mase, narejen pravzaprav za miljardo Kitajcev, izvožen v EU. Avto brez duše, sivo plastiko, slabo mehaniko; garač, služabnik svojega gospodarja. Slednji je zelo vesel, da ima v življenju vsaj koga pod kotrolo.

Isto velja za ljudski voz in Opel.
Razvija Citroen, Fiat, Bmw.
Avto za mase ne dela edino Ferrari in podobni eksoti.

Super Sonic ::

Ljudski voz primerjat s Korejci je mal žaljivo. Vse ostalo napisano mi je pa čist mim razmišljanje.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

huelz ::

Zakaj zaljivo?
Korejci so zacel delat vsecne zadeve in ne vidim razloga, zakaj ne bi vzel npr. Kie Ceed namesto Polota.

amigo_no1 ::

Če ne bi Korejci prvi začeli serijsko vgrajevati klime, el. šip in ostale, danes samoumevne opreme, bi Evropski avtoproizvajalci še vedno imeli to za ultra luksuz in bi povprečen avto imel danes volan ter 4 gume za serijsko opremo.

Klimo in so imeli ZDA avti že pred 50-60 leti :).

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: amigo_no1 ()

Super Sonic ::

"Korejci so zacel delat vsecne zadeve in ne vidim razloga, zakaj ne bi vzel npr. Kie Ceed namesto Polota."

Novi Polo je sicer popolnoma simpatičen avtomobilček. Prvi Polo, ki mi je ok. Ta Polo je avto leta v:
- Sloveniji,
- EU,
- SVETu.

Kar vse skupaj pomeni, da niti ni tako slabo - in da verjetno ni razloga za nakup Kie.

Zakaj žaljivo?
Zato, ker je VW praktično popeljal celotno avtoindustrijo do te točke kjer je. Kia, npr, pa se je pripeljala par let nazaj, pokupila tehnologijo (malo tam, malo tu), se vmes še prodala, in sedaj prodaja. S tem sicer ni nič narobe, ampak vsaka primerjava med temi koorporacijami, meni osebno, ni mogoča in je žaljiva. VW ima na grbi ogromno nekega razvoja na trgu, preiskusov na vseh področjih, ipd, med tem, ko Kia nima na grbi nič. Sadi drevesa na Češkem in daje 7 letno garancijo. Jim gre pa pripisati dober marketing: zarad njih se je povečala osnovna stopnja opreme in podaljšala garancija vseh avtomobilov. Ampak, v mojih očeh, to ni dovolj.

Mi je pa v isti sapi vedno všeč, da Kia vzpodbuja mlade oblikovalce, zato so njihovi zadnji modeli všečni. A ker so že začeli s temi vsemi stvarmi (razvoj, oblikovanje, varnost, ipd), se to pozna tudi na ceni. In potem to izgubi nek smisel korejskega voza. EU avtomobili so nam bolj priročni, imajo več opreme (na vseh nivojih), lažje dobiš kakšen del, ipd.

Imam neko anekdoto izpred dveh let. Imel sem avtomobil Toyota Corola Sedan (letnik 2008) in sem hotel zapeti na zadnjih sedežih dve lupinici (otroški sedež). No go. Razlog - pas je bil prekratek. Vsak avto iz EU logike, ima tega pasa 0,5m preveč. Seveda Toyota zaradi tega ni slab avto, ampak enostavno - živijo drugače.

Enako kar so naredili Korejci temu trgu, bodo naredili Kitajci. Samo še mal je treba počakat, pa bo na voljo Šangčinglan Šu model za 3.990EUR. In tudi tam se bodo našli fani.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

shinko ::

ta sedem letna garancija kie je odlična marketinška poteza, saj so si s tem zagotovili, da boš od nakupa avta pa še naslednjih 7 let vozil avto servisirat k pooblaščenem serviserju, kjer boš pustil 300EUR za menjavo olja in filtrov. In to na vsakih 15k km.

TribesMan ::

Še vedno AR 147 JTD 16V... še mal pa bo 200kkm.

Alfa je najjača kanta ever :P
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

huelz ::

Ravno vceraj sem obcudoval 147-tko GTA, cipirano na 280KM.
Edin hudic pri takih avtih so visoki stroski vzdrzevanja, ceprav se mi zdi, da z malo pametnega ravnanja ni kaj dosti razlike na dolgi rok v primerjavi s kako limuzino visjega razreda.

IceIceBaby ::

Ni kakšnih posebnih stroškov. Kvarijo se iste stvari kot pri običajnih modelih. Motorji so pa bulletproof. Rezervni deli in potrošni materiali tudi večinoma niso dragi (ploščice, diski, olje, filtri...).

Meni se zdi GTA kar hvaležen avto. Če te poraba 12+ ne moti z njim ni težav.

Sem pa ravno prej občudoval neverjetno prožnost motorja. Po mestu lahko voziš v 5. prestavi 40, 50kmh pa ko stopiš na gas avto instant pospešuje. Milina :)

huelz ::

No, stroski vzdrzevanja vsekakor so visji. Ne govorim zdaj samo za Alfico GTA, ampak nasplosno za vse "sportne" verzije.
Razen v primeru, da jih sparas, to pa ja. Obraba in posledicno menjave so pogostejse, ce avta ne peljes ven samo za vikend.

TribesMan ::

Ga ni junaka čez alfinga šestaka :P

Pa še rima se...
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

Relanium ::

Mamo kakega privrženca Dacie tule ?

amigo_no1 ::

IceIceBaby je izjavil:

Ni kakšnih posebnih stroškov. Kvarijo se iste stvari kot pri običajnih modelih. Motorji so pa bulletproof. Rezervni deli in potrošni materiali tudi večinoma niso dragi (ploščice, diski, olje, filtri...).

Meni se zdi GTA kar hvaležen avto. Če te poraba 12+ ne moti z njim ni težav.

Sem pa ravno prej občudoval neverjetno prožnost motorja. Po mestu lahko voziš v 5. prestavi 40, 50kmh pa ko stopiš na gas avto instant pospešuje. Milina :)

Če bi imel na izbiro dotično Alfo gta in Subaru Imprezo wrx/sti bi izbral slednjo.Poraba enaka, zvok bokserja s turbino je milina, 4x4 pogon, ki te potegne iz ovinka.

IceIceBaby ::

Jaz pa ne. Primarni razlog je cca 2x mogoče 3x višja cena :) Tudi nova impreza je bila dražja od GTA.

Kar se zvoka tiče se pa ne strinjam s tabo. Boxer je kul, ampak tale alfin V6 je kar se zvoka tiče razred zase.

TribesMan ::

Okusi so različni :)

Tud pica "klasika" je nekaterim najboljša...
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

oldguy ::

Logična posledica tega je avto za mase, narejen pravzaprav za miljardo Kitajcev, izvožen v EU. Avto brez duše, sivo plastiko, slabo mehaniko; garač, služabnik svojega gospodarja. Slednji je zelo vesel, da ima v življenju vsaj koga pod kotrolo.


Mater smo prevzetni. Kaj je narobe s tem, da ima nekdo avto za orodje, ne pa za oltarček, kot ga imaš zgleda ti?

Sam se tudi ne maram naokoli vozit v gajbici, ampak mi zato na kraj pameti ne pade, da bi svojega fotra takole pljuval zgolj zato, ker ima avto, primeren svojim potrebam. Kaj pa rabi penzionist za 5kkm letno?

sgdjkdlsugi4 ::

oldguy je izjavil:

Logična posledica tega je avto za mase, narejen pravzaprav za miljardo Kitajcev, izvožen v EU. Avto brez duše, sivo plastiko, slabo mehaniko; garač, služabnik svojega gospodarja. Slednji je zelo vesel, da ima v življenju vsaj koga pod kotrolo.


Mater smo prevzetni. Kaj je narobe s tem, da ima nekdo avto za orodje, ne pa za oltarček, kot ga imaš zgleda ti?

Sam se tudi ne maram naokoli vozit v gajbici, ampak mi zato na kraj pameti ne pade, da bi svojega fotra takole pljuval zgolj zato, ker ima avto, primeren svojim potrebam. Kaj pa rabi penzionist za 5kkm letno?


Penzionist za 5k letno bi ceneje prisel skoz s taxijem, ne pa novim avtom.

oldguy ::

Penzionist za 5k letno bi ceneje prisel skoz s taxijem, ne pa novim avtom.


Ajde, pa za 10kkm letno. Makes any difference?

Relanium ::

Penzionist (in še marsikdo drug) pride najcenej skoz z rabljenim avtom, starim kakih 10-15 let.
Ampak če je razvajen in obenem nima denarja, potem ima velik problem.

Kar hočem povedat je, vse kar je na kolesih in naredi tehničnega je primerno, samo nekateri so preveč razvajeni,
spet drugi (ampak teh je manj) pa res rabijo kaj boljšga. Pa ne ravno avto za 30 000EUR +

M-XXXX ::

Kar hočem povedat je, vse kar je na kolesih in naredi tehničnega je primerno, samo nekateri so preveč razvajeni,

Po drugi strani pa je tukaj vprašanje na mestu: koliko se ti zdi vredno tvoje življenje? Mogoče malo manj pomembno vprašanje: koliko se ti zdi vredno tvoje udobje? Koliko se ti zdi vredno tvoje počutje? Vsaj meni je kater koli odgovor na vprašanje zgoraj "večji" od ene zjebane petke, ki je komaj čez tehničnega prišla!

oldguy ::

Penzionist (in še marsikdo drug) pride najcenej skoz z rabljenim avtom, starim kakih 10-15 let.
Ampak če je razvajen in obenem nima denarja, potem ima velik problem.


Ni govora tule o petnajstletnih petkah, ampak o novih korejcih. Tudi se ne gre za razvajenost, ampak za sigurnost. Fotra nikoli ne naštimam da kupi rabljen avto, preprosto ker to ni to. Kaj pa on ve, kaj je prejšnji lastnik delal z njim? Tako pač razmišlja. Sploh pa, pa če odkarta 10 jurčkov za korejca s katerim se nato vozi 10 let, v tem ne vidim nič napačnega ali neracionalnega. Bolj neracionalno zanj bi bilo kupovat rabljenega mercedesa za npr. 20 jurjev.

Saj, ko si še mulc, tega ne dojemaš tako, potem pa pljuvaš traparije kot so
Avto brez duše, sivo plastiko, slabo mehaniko; garač, služabnik svojega gospodarja. Slednji je zelo vesel, da ima v življenju vsaj koga pod kotrolo.


Če naredim vzporednico z računalniki, a naj mu kupim računalnik za 3 jurje za browsanje in pisanje mailov? Oziroma a naj hodi v cyber cafe za tista dva maila na mesec? Get real, zmagajo poceni kištice za 400EUR, brez duše, bež plastika in s slabo mehaniko, navite i7-ke so pa zraven za nategovanje in marketing...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: oldguy ()

PrimozR ::

huelz je izjavil:

Aja, 260 konjkega V6 si pa spregledal? :>


Nisem, ampak za tak denar dobis prej kako "sportno" izvedenko, best buck for power je definitivno Focus RS, bi imel pa tudi imprezo ali lancerja letnik 2005/6, kasnejsi mi niso vec vsec.
In to so vsi avti, ki so dejansko "prakticni" za vsakodnevno voznjo.
Druga varianta je dejansko avto za 100k eur in naprej, ampak takega potem ne gonis povsod in si lahko privoscis tudi avto za v stacuno :D

So mi pa po drugi strani vsec francozi oziroma citroeni, ker so kar mehki in udobni za voznjo (primer xantia, C5, C6), ampak pocasne krave.

Ma meni je že totalen fail to, da imaš 300 konjev in FWD. Pa naj marketingarji in testerji govorijo kar hočejo, 300 je enostavno preveč. Še 120 je s turbino občasno čez glavo. Danes je v snegu recimo pri 50 v 5. žmrkal ASR.

Super Sonic je izjavil:

hunter01 - hvala za obrazlago. Bom jo poslal na drug servis s tem opisom težave. Namreč tam so ji rekli, da se "napake ne da odpravit in da to počenjo vsi avtomobili, in še, da se cev zapaca". Avtohiša ji paše, ker ima službo 3 min stran (OŠ Vič). Sicer svoj avtomobil servsira sama, tudi za nakup se odločila popolnoma sama - jaz bi ga jim zakuru tik pred očmi.

Avto v osnovi niti Lososovega testa ne naredi brez ESP. In itak, bog ne daj da bi kdo v Sloveniji imel to vozilo z ESPjem na zalogi. Tko da je mogla čakat 2 mesca. Edin kar je pri Renaultih res dobro je izbira opreme, tko da tale ma res vse.

Lososovega? (Losovega ;)

Aston_11 je izjavil:

Dobra primerjava zgoraj - alfa in apple. Oboje je za fane oz. po domače za ljubitelje.

So pa tudi druge znamke.

Npr. VW. Tudi za ljubitelje, ker ljudje na svetu ne vedo, zakaj si kupil VW-ja. V osnovi pravijo, da je precenjen avto.

Kar je verjetno res.

Tudi za alfo, kjer nealfistu ni jasno, zakaj bi vzel taljanska jajca.

Jaz sem od vedno na VW-jih. Sem se jih navadil, ko sem kupoval novega, sem gledal Fiata Bravota, pri čemer enostavno nisem znal skozi konfiguracijo na netu. Isto pri Fokusu.

Je pa tudi res, da ali imam srečo s WV-jem, vendar stvari, ki so vgrajene, delajo in delajo dobro in so dobro narejene. Kar ne bi mogel trditi za druge znamke, ki imajo vgrajene iste stvari, so pa na ravni izpred 30 let proti VW-ju. Imajo pa jih.

Nuff said. In kaj je tako problematičnega v FIATove konfiguratorju? Slovenski je dejansko delujoč. Za razliko od recimo Renaultovega (ko sem testiral) in BMW-jevega, ki ima občasno probleme.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: PrimozR ()

PrimozR ::

oldguy je izjavil:

Če naredim vzporednico z računalniki, a naj mu kupim računalnik za 3 jurje za browsanje in pisanje mailov? Oziroma a naj hodi v cyber cafe za tista dva maila na mesec? Get real, zmagajo poceni kištice za 400EUR, brez duše, bež plastika in s slabo mehaniko, navite i7-ke so pa zraven za nategovanje in marketing...

Vzporednica tukaj ne deluje.

Vikking ::

Kateri avtomobili so najboljši, v očeh ljudi govorijo številke o prodaji. Ni kaj za debatirat, pa če je to ljudski voz ali pa Alfa.

Nevem zakaj imajo Alfisti takšne strašne težave prebavljati korejcev. Korejci so pred časi bili popolnoma enaki, kot je v bivši jugi delovala Zastava. Fičeki, Jugeco, Stojadine so bile licence/kopije Fiata. Sedaj pa naredijo avtomobil ki se bolje prodaja kot Alfa!
Je pa res da imajo nekatere znamke bogato tradicijo iz avtomobilističnih tekmovanj. Nekako tam se gradi presežek znamke, dobijo doživljenske zveste oboževalce (kupce)...

Vsak ima svoje veselje. Za nekoga je avtomobil le prevoz od A do B, za nekaterega prevoz in užitek, za druge pa svetišče, kateremu se svetost znamke, ki si jo lasti, ne sme nikoli oporekat oz. dvomit.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Vikking ()

PrimozR ::

Vikking to seveda spet ni res, najbolje prodajani avto ima morda kvečjemu najboljše razmerje med ceno in kvaliteto, ki jo nudi. Pa še to je spet odvisno od trga oz. od njegovega BDP-ja. VPrašanje recimo koliko korejcev se vozi po Nemčiji in Švici.

papasmrk ::

Dajte kak pameten nasvet, kater rabljen avto bi bil za kupit za 4000 EUR

TribesMan ::

Alfe za tak dnar definitivno ne :D
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

Vikking ::

papasmrk je izjavil:

Dajte kak pameten nasvet, kater rabljen avto bi bil za kupit za 4000 EUR


Najbolj ohranjen. Postavi kriterije kakšen avto sploh želiš (klima, bencin/diesel, copue/karavan, všečnost oblike vozila...), nato pa znotraj tega iščeš najbolj ohranjeno vozilo.

Super Sonic ::

"Lososovega? (Losovega ;)"

Haha, tle sem se pa nakrohotal na polno. Itak.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Super Sonic ::

"Sploh pa, pa če odkarta 10 jurčkov za korejca s katerim se nato vozi 10 let, v tem ne vidim nič napačnega ali neracionalnega."

Vsak kupi tisto, kar mu paše. Nihče nikogar ne sili v nič, toda korejci so kar so. So tehnični presežek? Ne. So oblikovno dobri? Ne, ker naredijo tako grdo konzervo, da te jo je sram pogledat - zato tudi to delajo za njih drugi. So varni? Ne. V razvoj varnosti niso dali (še) nič. Razvijajo prihodnost? Ne.

Kaj potem sploh so? Dobri v tem, da vse kupijo, uvozijo višek inženirjev (da, tudi teh nimajo svojih) iz Japonske in marketinško uspevajo.

Tvoj oče bo, če bo takrat še živ/zmožen za vožnjo, ko bodo na trg masovno udarili Kitajci - še bolj vesel. Vendar imam občutek, da se tvoj oče ne bo vozil z avtom na srečanja znamk, ker se, prvič ne bo mogel, in drugič, niti ne bo tega hotel. Verjamem pa, da boš to delo opravil ti namesto njega.

Predno izlivaš komplekse po forumu, malo premisli o čem sploh teče beseda. Sam sem si lastil tri korejske izdelke (Accent (l 2005), Getz (l2007) in SantaFe (l2007). Ampak lastil sem si tudi nekaj ostalih znamk - za razliko od tebe, mulc. Tudi žena vozi Kanguja in če te ne daje bralno razumevanje, boš prebral, da nakupu nisem bil naklonjen - pa ga je vseeno izvršila; izkjučno zato, ker je avto njej všeč in ga ona vozi.

Smatram, da lahko podajam svoje občutke o tem, kaj kakšna znamka vozil nudi. O tem, da znamke ponujajo različne stvari, je pa že veliko napisanega. Malo poguglaj, zelo zanimivo branje - ampak bi te znalo boleti, zato premisli dvakrat, če si zato.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Zgodovina sprememb…

IceIceBaby ::

No no, ne posploševat.

So tehnični presežek? Ne.


Niso. Ampak redko katera znamka je. Tudi Alfa ni tehnični presežek, če smo že na tem. Če želiš tehnični presežek moraš poseči po najdražjih modelih premium znamk, kakšnem porscheju, ferrariju in podobni robi.

So oblikovno dobri?


Da. Kar precej modelov je zelo spodobnih za pogledat. Nove Kie so zanimive vse po vrsti. Proceed, sportage, sorento, soul, venga. Hyundai ix35 in ix55 tudi nista za stran, pa novi coupe (genesis), ki se pri nam žal ne prodaja je tudi zelo hud. Chevrolet cruze je v svojem razredu tudi povsem konkurenčen kar se izgleda tiče. Ja, znajo biti oblikovno dobri.

So varni? Ne.


Od kje ti to? Chevrolet Cruze je med najboljšimi v svojem razredu, če ni celo dobil najvišje euro ncap ocene. Kie imajo praktično vse 5 zvezdic. Prav tako novejši hyundaji. Torej, so precej varni.

Razvijajo prihodnost? Ne.


Glede na napredek iz generacije v generacijo bi rekel da ja. Po razvoju gotovo ne zaostajajo nič za evropskimi znamkami.

Pa še ena slika, ki precej nazorno pokaže, da znajo narediti tudi drivers car.

...

Zgodovina sprememb…

  • zavaroval slike: bluefish ()

Super Sonic ::

"Niso. Ampak redko katera znamka je. Tudi Alfa ni tehnični presežek, če smo že na tem."

Alfa je v svet avtomobilov prinesla kar nekaj. Kaj točno, preglej sam (seznam je dokaj dolg).

"Da. Kar precej modelov je zelo spodobnih za pogledat. Nove Kie so zanimive vse po vrsti."

Aaaa, nove Kie. Seveda ;). Poglej kje so bile izdelane in kdo jih je oblikoval. Poglej tudi cenik in primerjaj - tudi cena je lepa. Tako kot nove Kie.

"Od kje ti to? Chevrolet Cruze je med najboljšimi v svojem razredu, če ni celo dobil najvišje euro ncap ocene. Kie imajo praktično vse 5 zvezdic. Prav tako novejši hyundaji. Torej, so precej varni."

Aaaa, novi Kie, novi Hyundai. Pa so to oni izdelali sami? Ne, odkupil so. Tako kot vse povrsti. Od A do Ž. Prispeval pa bolj malo.

"Glede na napredek iz generacije v generacijo bi rekel da ja. Po razvoju gotovo ne zaostajajo nič za evropskimi znamkami."

In kaj tako pomembnega so razvil? Štrom? Ne bi rekel. Kakšno boljšo verzijo Bluemotiona? Spet ne. Izboljšal učikovitost motorjev? Ne. Naredil nov dizelski motor? Ne. Izdelal bolj varno šasijo? Spet ne. Ipd. Nič niso razvil, samo novejše stvari so odkupil; je pa res, da se trudjo nekaj z baterijami (ampak jih ima Toyota pod nadzorom - dokler je ne odkupijo ;D) in pa tudi ostalimi stvarmi.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Zgodovina sprememb…

Bor H ::

Ok, ko boš kupoval naslednji procesor, boš gledal katera firma je naredila več za razvoj procesorjev al kateri ti je v danem trenutku najprimernejši? Osebno se ukvarjam z glasbo in lahko nekej rečem: firma ki je naredila največ za razvoj električnih kitar in basov je Fender, da bi pa kej od njih kupu? Never again.

In zanimivo, poznam kar nekaj Hyundai fanatikov, toliko o tem, da ne bo "njegov oče hotu in na zbor znamke"

Super Sonic ::

"Ok, ko boš kupoval naslednji procesor, boš gledal katera firma je naredila več za razvoj procesorjev al kateri ti je v danem trenutku najprimernejši?"

Ja pač kupu bom nek procesor in to je to. Sigurno pa ne bom hodu v teme težit, da je moj procesor en in edini, ter da je vse ostalo ... za tja. Tudi če ga bo nekdo spluvu, ne bom čustveno ganjen.

"In zanimivo, poznam kar nekaj Hyundai fanatikov, toliko o tem, da ne bo "njegov oče hotu in na zbor znamke""

Ha, ha, in? Kaj si imajo za pokazat? Ponija? :) Pa še prvi Pony ni bil čisto njihov. Citiram:

"V želji po povečanju gospodarske rasti je južnokorejska vlada v začetku sedemdesetih let vzpodbudila razvoj lastnih korejskih avtomobilov.
Na pobudo se je odzval tudi Hyundai, ki je imel že precej izkušenj s proizvodnjo Fordovih modelov, in zgradil novo tovarno z načrtovano letno proizvodnjo 80.000 avtomobilov. K sodelovanju je pritegnil 26 podjetij iz petih držav, od katerih je kupil manjkajoče tehnologije. Med njimi je bilo deset oblikovalskih podjetij iz Italije in Japonske, štiri japonska in ameriška podjetja z opremo za pripravo stiskalnic avtomobilskih delov, pet podjetij iz Velike Britanije in Japonske, ki so sodelovala pri pripravi opreme za ulivanje in kovanje delov, japonski in britanski tovarni motorjev ter pet ameriških in britanskih podjetij za pripravo avtomobilskih delov. Giugiarov Italdesign je bil zadolžen za oblikovanje, Mitsubishi pa je odstopil motor, menjalnik, zadnjo premo in tehnologijo za stiskanje karoserijskih delov. Pri razvoju novega avtomobila je sodeloval tudi bivši predsednik britanskega Leylanda s šestimi britanskimi inženirji."
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Zgodovina sprememb…

IceIceBaby ::

"Niso. Ampak redko katera znamka je. Tudi Alfa ni tehnični presežek, če smo že na tem."

Alfa je v svet avtomobilov prinesla kar nekaj. Kaj točno, preglej sam (seznam je dokaj dolg).


Kater model pri alfi je trenutno tehnološki presežek? Dizli so od Fiata. Aresse V6 so zamenjali z GM V6 motorjem. Tudi platforme so Fiat/GM. Še njihov showcase model (8c competizione) je samo preoblečen masserati...

Aaaa, nove Kie. Seveda ;). Poglej kje so bile izdelane in kdo jih je oblikoval. Poglej tudi cenik in primerjaj - tudi cena je lepa. Tako kot nove Kie.


Še vedno so relativno poceni. Sicer si se pa prej zmrdoval nad tem, da korejci prodajajo avtomobile pod ceno in ubijajo trg. Ko pa zaračunajo normalno ceno pa spet ni ok?

Btw...Cruze je še vedno ZELO poceni avto, pa je narejen precej bolj kakovostno kot kakšen avto za 2x toliko denarja.

Aaaa, novi Kie, novi Hyundai. Pa so to oni izdelali sami? Ne, odkupil so. Tako kot vse povrsti. Od A do Ž. Prispeval pa bolj malo.


Kdo pa? Grem staviti, da imata hyundai in kia (isti koncern) več "in house" delov kot Alfa 159 :)

Super Sonic ::

"Kater model pri alfi je trenutno tehnološki presežek?"
Hehe, Alfe, kot same po sebi, ni več. To je druženo. Lahko se tudi reče, da je Ferrari del Fiata; ali obratno. Ampak, je pa zgodovina tista, ki pove vse o tem, kdo je pripomogel k temu, da so avtomobili tam kjer so. Prvi izdelek Kie je bil Pride, ki je bil izdelan na podlagi Mazde 121. Praktično so samo logo zamenjal, kalupa pa še niso spreminjal (Kia je delala kolesa (bicikle) v osnovi) zato je prišel ven prvi izdelek, nekje leta 86. Boš pogledal kdaj je Alfa izdelala prvi avto? Henry Ford je ponavad dvignu klobuk, ko jo je videl.

"Še vedno so relativno poceni. Sicer si se pa prej zmrdoval nad tem, da korejci prodajajo avtomobile pod ceno in ubijajo trg. Ko pa zaračunajo normalno ceno pa spet ni ok?"
Niso nič relativno poceni. Sploh če upoštevaš "7 letno" garancijo, niso. Stal jih odkup tehnologije toliko, da je blo potrebno ceno dvignit. In pri tem je Kia izgubila smisel nakupa. Kar se tudi vidi, ker prodajajo samo Cee'da - kjer pa spet ciljajo samo na ceno. Koliko Veng, Soulov, ipd, si videl na cesti? :)

"Cruze je še vedno ZELO poceni avto, pa je narejen precej bolj kakovostno kot kakšen avto za 2x toliko denarja."
Kruz je preoblečen Opel. Ta pa ponuja več opreme in oblik - pri nas. Meriva ima ekstra vrata, Corso so dobi s sončno streho, Astra pa lahko postreže z motorjem, ki ga Kruz lahko samo sanja (ker ga niso odkupil) ipd.

"Kdo pa? Grem staviti, da imata hyundai in kia (isti koncern) več "in house" delov kot Alfa 159 :)"

Kako ti je pa uspelo dva koncerna postavit proti enemu modelu? ;)
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Zgodovina sprememb…

IceIceBaby ::

Alfa tudi skozi svojo (bogato) zgodovino ni nikoli slovela kot inovativna znamka. Vedno so delali nekaj posebne avtomobile, ki vsakem pravem avtomobilistu dvignejo kocine. Ampak kakšnih hudih izumov pa niso prinesli v svet avtomobilizma. Pa tisti stric, ki je klobuk dal dol, ko je videl alfo je bil Enzo Ferrari.

Niso nič relativno poceni. Sploh če upoštevaš "7 letno" garancijo, niso.


Seveda so poceni. Je pa logično, da so se z dvigom kakovosti prebili kakšno stopničko ali 2 višje. Prodaja jim gre pa glede na uradne številke kar dobro. Terencev se baje kar precej proda.

Kruz je preoblečen Opel.


Ja, en tolk kot je Alfa preoblečen Fiat. Kaj je tvoj point? Platforma in določeni skupni deli še ne naredijo avtomobila. Danes praktično ni avtomobila, ki nebi delil platforme. Meni se zdi to kvečjemu dobro, saj so stroški nižji, pa verjetno je budget za razvoj večji.

Bor H ::

Super Sonic je izjavil:

"Ok, ko boš kupoval naslednji procesor, boš gledal katera firma je naredila več za razvoj procesorjev al kateri ti je v danem trenutku najprimernejši?"

Ja pač kupu bom nek procesor in to je to. Sigurno pa ne bom hodu v teme težit, da je moj procesor en in edini, ter da je vse ostalo ... za tja. Tudi če ga bo nekdo spluvu, ne bom čustveno ganjen.


Oh, vidim da se nisva razumela: ti vedno povdarjaš alfino zgodovino in korejsko neinovativnost, jst pravim: ko nekaj kupujem, mi dol visi kaj se je dogajal v zgodovini, zaradi mene so lahko lastnoročno pogruntal pr alfi, da je krog boljši kot kvadrat za kolesa, pa to ni razlog da jih bom DANES kupil
kot rečeno, Fenderju dajem vse zasluge za razvoj električnih kitar/basov, moj kos inštrumenta je pa korejske izdelave (ameriške firme) in ga ne zamenjam za noben dnar, ker je ZDAJ boljši

Super Sonic ::

"Alfa tudi skozi svojo (bogato) zgodovino ni nikoli slovela kot inovativna znamka."

Dej vsaj v Wiki poglej, če si že druzga ne da. Resno. Tole ti bom kopiral, ampak za ostalo, če te zanima, pa sam guglej.

Technological development

Alfa Romeo has introduced some technological innovations over the years, the company has also been often among first users of new technologies. Alfa Romeo's trademark double overhead cam engine was used in the first time in 1914 Grand Prix car,[24] the first road car with such engine the 6C 1500 Sport appeared in the 1928.

Alfa Romeo tested one of the very first electric injection systems (Caproni-Fuscaldo) in Alfa Romeo 6C 2500 with "Ala spessa" body in 1940 Mille Miglia. The engine had six electrically operated injectors and were fed by a semi-high pressure circulating fuel pump system.[25]

Mechanical Variable Valve Timing was introduced in Alfa Romeo Spider sold in U.S. markets in 1980.[26] Electronic Variable Valve Timing was introduced in (Alfetta)[citation needed].

The 105 series Giulia was an quite advanced car using such technologies as: All-wheel disc brakes,[27] plastic radiator header tank[citation needed] it had also the lowest Drag Coefficient (Cd) in class[28] The same trend continued with Alfetta 2000 and GTV, those had such things as 50:50 weight distribution,[29] standard fit alloy wheels[citation needed] and transaxle.[30]

Newer innovations includes complete CAD design process used in Alfa Romeo 164 design process,[31] robotised/paddle control transmission Selespeed used in 156,[32] the 156 was also world´s first passenger car to use Common rail diesel engine.[33] The Multiair -an electro-hydraulic variable valve actuation technology used in MiTo was introduced in 2009.[34]
[edit] Body design

"Pa tisti stric, ki je klobuk dal dol, ko je videl alfo je bil Enzo Ferrari."
Nak. http://www.alfaromeo.si/Zgodovina/Dedis...

"Seveda so poceni. Je pa logično, da so se z dvigom kakovosti prebili kakšno stopničko ali 2 višje."
Haha, vzemi Vengo, Soula, pa primerjaj. Ja "terenci". Druga zgodba, ne bi o tem. Skratka mim je.

"Ja, en tolk kot je Alfa preoblečen Fiat. Kaj je tvoj point? Platforma in določeni skupni deli še ne naredijo avtomobila. Danes praktično ni avtomobila, ki nebi delil platforme. Meni se zdi to kvečjemu dobro, saj so stroški nižji, pa verjetno je budget za razvoj večji. "

Tle sploh ni govora o tem. Zahajaš iz teme ven. Jaz govorim, da nekdo, ki samo odkupuje stvari, ne more nič inovativnega izdelat. In to težko obužuješ. To pač kupiš, tako kot bi jaz procesor. Samo težit s tem po forumu je pa mim (in pomožnosti še pljuvat po drugih).

Bor H - vedno je treba gledat širok spekter, ne samo trenutno situacijo. Prestavlji si, da pride en alfabet k tebi in ti naklada o tem, da je Fender drek od dreka in da še nikol niso nič pamtnga izdelal. Če si pravi ljubitel tega kar razlagaš, mu boš kej nazaj rekel. Če se splača ;)
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Bor H ::

Prav tako je težit po forumih (ali v RL) ostalim, da je njihov korejc beden brezveze. Kot sem ti povedal, obožujem svojo kopijo Fenderja in obožujem svoj korejski avto, pri obeh mi srce zaigra ko jih uporabljam, pa ni noben od njiju kaj hudo inovativen. Ok, korejec je 15 let nazaj ponujal klimo skoraj kot serijsko opremo. In ne, ne bi ga zamenjal za nobeno 10 let staro alfo, mogoče 5 let staro, pa še to zato da bi jo prodal in potem kupil kaj drugega.

Super Sonic ::

"Prav tako je težit po forumih (ali v RL) ostalim, da je njihov korejc beden brezveze"

Njihov korejc je brezvezen, defakto. Ker obstaja veliko boljših vozil. Pika. Situacija ni enaka kot ta s tem tvojim zvočnikom. Je samo podobna.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

IceIceBaby ::

Super Sonic, kaj pljuvam? Če bi pogledal starejše poste bi videl, da med drugim vozim tudi alfo in nikoli nisem pluval. Sem fan znamke. Je pa brezveze zaradi "pripadnosti" znamki trditi, da je vse ostalo shit pa da korejci nimajo lastnega razvoja itd.

Če kar nekaj generacij delajo "svoje" avtomobile. Pusti ponyja in kio pride. Trenutno delajo kul avtomobile po dostopnih cenah.

Tle sploh ni govora o tem. Zahajaš iz teme ven. Jaz govorim, da nekdo, ki samo odkupuje stvari, ne more nič inovativnega izdelat. In to težko obužuješ. To pač kupiš, tako kot bi jaz procesor. Samo težit s tem po forumu je pa mim (in pomožnosti še pljuvat po drugih).


No, ti si trdil, da korejci samo kupuejejo od ostalih in dajo svoje značke gor, kar seveda ni res. Je pa res, da praktično vsi proizvajalci sodelujejo med sabo, delajo skupne platforme itd.

El Barto ::

Smo tako medklic - moja Alfica, ki je stara 18 let ima tudi čisto normalno delujočo klimo, ki jo je bilo potrebno letos prvič na novo nafilat. Klima je bila pri več kot 20 let starih Alficah tudi dokaj standardna oprema, pa centralno zaklepanje in električni pomik stekel tudi. Torej opreme in novosti jim ne manjka.

Kot že napisano, pa niso za vsakogar.

PS
Imam raje staro Alfico, kot pa ganc nov VAG ali kakega korejčka.
"You cannot be a true petrolhead until you've owned an Alfa - until you've
experienced that rollercoaster of pain, disappointment, and agony for that
brief moment when everything works and you're on a nice road". Jeremy Clarkson

Super Sonic ::

"Super Sonic, kaj pljuvam?"

Kdo pa je rekel, da je nate letelo? Jaz ne. Tebi sem očital, da si nisi prebral, kaj je Alfa spravila na trg, pluvanja pa ne. Si realen okoli tega.

"Če kar nekaj generacij delajo "svoje" avtomobile."

Aja? Kokr je meni znano, je vse kupljeno. Cel CR (pri dizlih), bencinarji so pravilom Mitsubishijevi, no, pa se ne bom spet ponavljal. Če vse odkupiš, nimaš kaj novega pokazat. Lahko samo poceniš (ali izboljšaš, kar pa oni ne delajo) in poiščeš nove kupce - to je vse. Ki pa so za drug tip človeka. Poišči tudi ti na netu kakšen profil kupca išče katero znamko. Iz tega ven je cela znanost narejena.

"No, ti si trdil, da korejci samo kupuejejo od ostalih in dajo svoje značke gor, kar seveda ni res."

To je res. Najdi eno tehnično napravo, ki jo so "izumil". POišči enega njihovega oblikovalca. Ipd.

"Je pa res, da praktično vsi proizvajalci sodelujejo med sabo, delajo skupne platforme itd."

Ja tako je - oni naredijo in potem prodajo naprej: v Korejo.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Zgodovina sprememb…

kapitan ::

Selespeed - Magneti Marelli
Multiair - Fiat
Common rail dizel - Denso (1995) nato pa Magneti Marelli in Fiatov razvojni center, to so prodali Boschu, ki je nadaljeval z razvojem


Alfa ima to prednost, da je pod Fiatovo streho, oba pa imata to prednost, da sta v Italiji. Če Alfa najame Pininfarino, ni nič narobe, ko pa ga najamejo Korejci, pa je vik in krik.

Super Sonic ::

"Alfa ima to prednost, da je pod Fiatovo streho, oba pa imata to prednost, da sta v Italiji."

Za novejšo zgodovino že vsi vemo kako in kaj. Se ni treba ponavlat. ;)
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

PrimozR ::

IceIceBaby je izjavil:

"Niso. Ampak redko katera znamka je. Tudi Alfa ni tehnični presežek, če smo že na tem."

Alfa je v svet avtomobilov prinesla kar nekaj. Kaj točno, preglej sam (seznam je dokaj dolg).


Kater model pri alfi je trenutno tehnološki presežek? Dizli so od Fiata. Aresse V6 so zamenjali z GM V6 motorjem. Tudi platforme so Fiat/GM. Še njihov showcase model (8c competizione) je samo preoblečen masserati...

Aaaa, nove Kie. Seveda ;). Poglej kje so bile izdelane in kdo jih je oblikoval. Poglej tudi cenik in primerjaj - tudi cena je lepa. Tako kot nove Kie.


Še vedno so relativno poceni. Sicer si se pa prej zmrdoval nad tem, da korejci prodajajo avtomobile pod ceno in ubijajo trg. Ko pa zaračunajo normalno ceno pa spet ni ok?

Btw...Cruze je še vedno ZELO poceni avto, pa je narejen precej bolj kakovostno kot kakšen avto za 2x toliko denarja.

Aaaa, novi Kie, novi Hyundai. Pa so to oni izdelali sami? Ne, odkupil so. Tako kot vse povrsti. Od A do Ž. Prispeval pa bolj malo.


Kdo pa? Grem staviti, da imata hyundai in kia (isti koncern) več "in house" delov kot Alfa 159 :)

In kaj je narobe, če Alfo enačiš s FIATom? Popolnoma nič, pač samo njihova prestižna znamka. Kaj so razvili? Npr. MultiAir.

Aja pa kaj spada pod in-house in kaj ne? Ker recimo MiTo ima sedeže, gumbe na volanu (to tudi Giulietta), nosilec volana ter ročke za smernike/brisalce na njih, nekaj ostale plastike (recimo zračniki za noge), poleg jasno celotne šasije, neposredno iz Grande Punta. To zate ne bo in-house, Kia-Hyundai deli pa?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: PrimozR ()

kapitan ::

Multiair je plod Fiatove domišljije in to, da so morali patent prodati Boschu, ker niso imeli denarja se mora Fiat zahvaliti Alfi, Lancii in Ferrariju ter državi Italiji, ker je pritiskala nanj! Propad italijanske avtomoto znamke je za Italijane isto, kot bi propadla Italija sama, zato italijanskih avtomobilov, vsaj teh 4, ne boš mogel nikoli primerjati z ničemer drugim. Japoncem dol visi za Mitsubishi, Nissan (ki ga rešuje francosko-španska naveza),...

Super Sonic, če vsi vemo kakšna je novejša zgodovina Alfe, zakaj je tvoj ključni marketinški trik ravno zgodovina Alfe? Kaj pa zgodovina Škode? Wartburga? Citroëna?
Hyundai je v '90 doseg to kar italijanskim proizvajalcem ni in sicer to, da svoje avtomobile dejansko proda!

Nimam ne italijana, ne korejca, ne nemca ne nič, me pa blazno zabavajo take debate, ko imamo ene in druge fanatike, ki ne poznajo ne znamke, ne zgodovine, ne tehnologije same.

LP

PrimozR ::

Misliš Common Rail?

Super Sonic ::

kapitan - ti si en tak fantič, ki pride v debato z napol (ali selektivno) prebranimi posti, in skuša stvar peljat v po svoje. Zato te bom vrnil nazaj na točko, ko so se obregnili v to, da sem rekel, da je VW primerjat z Hyundajem žaljivo.

Korejci so marketing. Uvozjo vse, od a do ž, in so na trgu prisotni... slabih 30 let (pr nas še mal manj). Vse kupijo, odkupijo, malo drugače zapakirajo in prodajo (vsak tako so delal, trenutno se že kažejo neke spremembe - ampak počasi). Ni važno, ali gre za Alfo, Citroen, Škodo ali pa kakšno drugo znamko, ki že od nekdaj ustvarja in razvija avtomobile, te znamke se pač ne da primerjati s Korejci. In to je vse. Ker so sledji zainteresirani za avtomobile tolk, kot tale moj vrč čaja zraven mene. So pa zaiteresirani za denar, to pa so.

Seveda so potem vozniki teh znamk užaljeni, češ, pa sej ja super avto. Ja je. Preglejte malo slo-tech teme in videli boste, da sem pravzaprav sam kupil, pred leti korejca, in bil nad njim takrat navdušen. Ampak tisto je minilo in imam svoje argumente zato. Spoznal sem, da mi več pomenijo ostale stvari pri avtomobilih in predvsem, je razlika, ko avto izdela firma, ki jih izdeluje že 100 let ali pa samo nekdo, ki bi pri tem rad zaslužil. In to je bil tudi point celga šova Top Gear, ko se je Jeremy pošteno delal norca iz omenjenih znamk.

In obstaja nek opis vseh teh dejavnikov osebnosti, zakaj bo nekdo točno izbral neko vozilo. Tudi Korejci so, ko so izdelovali Ponija, imeli v mislih določene ljudi. In tudi sedaj ni nič drugače. In nič slabega ni, če ti je všeč korejec, slabo pa je, da ga inačiš z nekimi tovarnami, ki živijo za to, da napredujejo in v to tudi vlagajo.

In ne, nisem Alfist (čeprav trenutno vozim Alfo), imam pa rad avtomobile. In Korejci boljš za se spravjo na razvoj, ker na njihov teren prihajo Kitajci. Samo še varnost poštimajo in bodo tukaj, verjetno še občutno cenejši od njih. In takrat bodo spet nove debate. Novi ljudje, nova navdušenja.

A v samem bistvu, bi se mi morali ozirati po avtomobilih za EU trg, ker tu živimo in zato so, praviloma, ti avtomobili narejeni za nas. Tudi Japonci imajo včasih ogromne težave prilagoti avto EUju (dizelske motorje, ki jih oni nimajo, so komplet odkupil). Ampak še vedno - ena Toyota vs Hyundai... ... neglede na trenutno stanje (porazna kvaliteta Toyot), boš, če boš izbral Hyundai, prišel v družino palčkov, brez zgodovine, avtomobilov cenene plastike, nizke tehnologije in slabše varnosti (ironija, je da je Japonc že skor cnej kot Korejc). Pri Toyoti boš pa v neki zgodovini, nekem povsem drugem okolju (sprobano).

"Hyundai je v '90 doseg to kar italijanskim proizvajalcem ni in sicer to, da svoje avtomobile dejansko proda!"

Ja sej prav težko ni blo. Bili so pol cenejši, dali na obroke brez redne zaposlitve, ipd. Folk je to grabil z rokami. Pa danes poglej. Odštej Ceeda in pojdi vprašat kako jim kej gre. Ali pa, še boljše, pojdi na Hyundai in poglej prodajne številke. Ni tolk izi in ko pridejo Kitajčki, takrat bo v tem segmentu še bolj veselo.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
««
8 / 37
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Kok ste stari? (strani: 1 2 3 48 9 10 11 )

Oddelek: Loža
51256436 (2170) Kayzon
»

Izbira avtomobila (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
10914684 (11578) mr_chai

Free energy (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )

Oddelek: Loža
35267324 (56117) Gandalfar
»

Alfa Romeo...

Oddelek: Na cesti
132371 (1722) balocom

Več podobnih tem